چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۵:۳۸Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 10 دی 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 2 دی 1395 شعار سال 3 دی 1395 شعار سال 4 دی 1395 شعار سال 5 دی 1395 شعار سال 6 دی 1395 شعار سال 7 دی 1395 شعار سال 8 دی 1395 شعار سال 9 دی 1395 شعار سال 10 دی 1395 شعار سال 11 دی 1395 شعار سال 12 دی 1395 شعار سال 13 دی 1395 شعار سال 14 دی 1395 شعار سال 15 دی 1395 شعار سال 16 دی 1395 شعار سال 17 دی 1395 شعار سال 18 دی 1395 شعار سال 19 دی 1395 شعار سال 20 دی 1395 شعار سال 21 دی 1395 شعار سال 22 دی 1395 شعار سال 23 دی 1395 شعار سال 24 دی 1395 شعار سال 25 دی 1395 شعار سال 26 دی 1395 شعار سال 27 دی 1395 شعار سال 28 دی 1395 شعار سال 29 دی 1395 شعار سال 30 دی 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۲    
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کردستان با اشاره به اینکه ارزش گندم تولیدی در استان کردستان هزار و 300 میلیارد تومان بوده است، گفت: یک میلیون تن معادل 10 درصد گندم کشور در کردستان تولید می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۵۶    
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مناسب سازی آب شرب شهر سرفاریاب 17 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۸    
استاندار ایلام گفت: فعلا تغییر در حوزه های انتخاباتی استان نهایی نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۵    
استاندار خوزستان با اشاره به بحران کم آبی در حوضه های مارون، جراحی و زهره گفت: مدیران و فرماندارانی که در توزیع عادلانه آب در این حوضه ها به وظایف خود عمل نکنند از قانون تخطی کرده و باید مسئولیت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۳۳    
مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین الملل کیش با حضور مشاور رئیس جمهور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۰۱    
استاندار خوزستان گفت: تعیین زمانبندی رهاسازی آب از سوی سازمان آب و برق خوزستان باید با هماهنگی جهاد کشاورزی استان باشد
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۰۱    
معاون تحقیقات کنترل و گواهی نهال مؤسسه تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال از وجود 300 نهالستان مجوزدار در کشور خبر داد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۵۸    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: 6 روستای این استان تا دهه فجر امسال از طریق نیروگاه های خورشیدی برق رسانی می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۵۵    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ضرورت تقویت سمن ها در استان اشاره کرد و گفت: تقویت تشکل های مردم نهاد بخشی توسط دولت و بخشی نیز به دست خود آنها انجام می شود یعنی سمن ها باید به نوعی نمایندگی افکار ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۳۴    
خبر آغاز آتش بس در سوریه اعلام شد. این آتش بس در سراسر خاک سوریه غیر از مناطق تحت تسلط داعش و جبهه النصره برقرار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۲۸    
فرمانده سپاه قدس گیلان از بهره برداری 240 واحد مسکونی برای محرومان در هفته بسیج خبر داد و گفت: با همت قرارگاه سازندگی و مهندسان بسیج گیلان بالغ بر 1000 واحد مسکونی برای محرومان ساخته و به خانواده ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۲۵    
طرح جهاد سوادآموزی از سال 1358 با هدف مبارزه با بی سوادی در ایران به اجرا درآمد، اما اینکه چه کسی نخستین بار پیشنهاد اجرای این طرح را مطرح کرد، سوالی است که در این گزارش پاسخ داده می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۲۲    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان حجم سدهای استان همدان را 68 میلیون مترمکعب اعلام کرد و گفت: مشکلی در تامین آب شرب استان همدان وجود ندارد ولی رعایت الگوی مصرف باید در اولویت قرار گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۹:۲۴    
یک روزنامه آمریکایی ادعا کرده پس از عقد توافق موقت ژنو بین ایران و گروه 1+5 در سال 2014 تا کنون حدود 10 میلیارد دلار پول به ایران در قالب دلار و پول نقد انتقال داده شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۲:۴۳    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان گفت: 43 هزار هکتار از اراضی هندیجان در حال نابودی است که باید فکری اساسی برای احیای آنها داشته باشیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۲:۴۳    
نماینده رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: برخلاف اعلام وزیر نیرو، طرح توسعه کشاورزی خوزستان موسوم به طرح 550 هزار هکتاری کاهش یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۳۱    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مشکلات سد راه سرمایه گذاران در چهارمحال و بختیاری برداشته شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۷:۵۸    
یک مقام مسئول از پشت پرده کارشکنی در تولید داخلی دانه های روغنی و مصر بودن عده ای بر واردات روغن های کم کیفیت و تراریخته خبر داد .
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۵۷    
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گفت: در قالب برنامه مسکن اجتماعی به چهار دهک کم درآمد در شهرهای کمتر از 500 هزار نفر و بالاتر از 500 هزار نفر به ترتیب ماهانه 200 و 400 هزار تومان کمک بلاعوض پرداخت می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۹    
نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در بحث منطقه آزاد مازندران با کارشناسی وارد شود و به دور از سیاسی بازی و سیاسی کاری عمل کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۹    
مدیرعامل شرکت گاز مازندران از کمبود 2.5 میلیون متر مکعب گاز با قطع گاز از سوی ترکمنستان در این استان خبر داد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۹    
امام جمعه کامفیروز گفت: با توجه به نامه بیش از یک سال شوراها و دهیار به مسؤولان ذی ربط لازم است روستای مهجن آباد هرچه سریع تر به شهر کامفیروز الحاق شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۹    
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی سربیشه گفت: پیش بینی می شود طی 6 ماه آینده عملیات اجرایی فاز دو پروژه آبرسانی روستای چنشت به اتمام و آماده بهره برداری شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۶    
تالاب ازباران فریدونکنار از غذاهای شالیزاری خالی شده و 2 هزار 500 قو خسته و گرسنه در حال تلف شدن هستند و فقط به امید مهمان نوازی مازندرانی ها نشسته اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۶    
بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در طیور بومی یکی از روستاهای گیلان مشاهده شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال پیکان با انتشار یک بیانیه با کانون مربیان فوتبال ایران خداحافظی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۳    
مدیرکل آموزش وپرورش استان قم گفت: در سه سال گذشته با کمک خیرین 110 مدرسه در قم احداث و مقاوم سازی شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۳    
معلم چاروسایی با داغ کردن خط کش بر روی آتش بخاری نفتی مدرسه دست دانش آموز کلاس اول را سوزاند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۳    
امام جمعه گلوگاه گفت: برخی افراد ثروتمند افراد فقیر را درک نمی کنند و سبک زندگی شان شده آمریکایی و آن وزیری که تنها خانه اش 25 میلیارد تومان است و انگار در کره ماه زندگی می کند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۰    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: حدود 300 هزار مشترک در قالب 480 هزار واحد مسکونی در قم از آب شهری برخوردارند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۲۷    
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حال حاضر سیاست دولت کوچک کردن بدنه اصلی دولت و برون سپاری خدمات است که متاسفانه ادارات ارشاد اسلامی در این زمینه موفق نبوده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۲۷    
معاون سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه گفت: تجهیز و نوسازی اتوبوس های فرسوده در کرمانشاه نیازمند 70 میلیارد ریال اعتبار است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۲۷    
مناطق حاشیه نشین شیراز نه از امکانات شهری برخوردارند و نه از امکانات روستایی به طوری که در پارک بازی منطقه گردخون از وسایل و امکانات پارک های 30 سال پیش استفاده می شود و تمام کوچه های این منطقه خاکی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۸    
فرماندار میامی از تشکیل کمیته خسارت زلزله میامی خبر داد و گفت: به زودی میزان خسارت واردشده از زلزله چند روز گذشته در میامی برآورد می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۶    
امام جمعه موقت شهرستان بیرجند گفت: مسئولان باید نگاه جدی تری به مسائل استانی داشته باشند و از تمرکز بر مسائل حاشیه ای که تناسبی با استان و انقلاب ندارد پرهیز کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۰۱    
وزیر نیرو گفت: تسریع در ساخت دالکی یکی از اولویت های وزارت نیرو است که با انتخاب پیمانکار جدید و توانمند تلاش می شود این سد که نیازهای کشاورزان دشتستان را برطرف می کند 4 ساله تکمیل و افتتاح شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۵۸    
وزیر نیرو گفت: هر چند درآمدهای وزارت نیرو از محل آب و برق مصرفی مشترکان در مقابل هزینه ها ناچیز است ولی مطالبات دستگا ه ها از این محل برای اجرای طرح ها پرداخت شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۸    
سرکنسول روسیه در رشت گفت: استان اردبیل در حوزه صنعت و کشاورزی سرآمد است که ما در نظر داریم تا مشکلات بانکی و پولی تاجران در این راستا را برطرف سازیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۰    
زیرگذر بهارستان گلدشت خرم آباد پروژه ای با سرعت لاک پشتی در خرم آباد در حال انجام است و باعث ترافیک و نارضایی مردم جنوب شهر خرم آباد شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۴    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه نشست های مختلفی درباره فسفات چرام برگزار شده است، گفت: آنچه به نظر رسید، این است که این معدن نیاز به مطالعات و بررسی جدید دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۴    
مدیرعامل شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طی سه سال گذشته 56 واحد جدید در استان به بهره برداری رسیده است گفت: واحدهای صنعتی برای رونق باید صادرات گرا شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۵    
سایت کاخ کرملین نامه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به روسای جمهور فعلی و آینده آمریکا را منتشر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۹    
اوباما این روزها برای ثبت در تاریخ کار می کند و اقداماتی را که فکر می کند در دوران 8 ساله ریاست جمهوری موفق به انجام آن نشده و یا آن گونه که می بایست انجام نداده ، تکمیل می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۳    
درحالی که هیات مذاکره کننده ایرانی پس از زیاده خواهی ترکمن ها در مذاکرات گازی، با ترک مذاکرات درحال بازگشت به ایران بود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۲:۵۹    
رئیس بنیاد ایران شناسی کردستان گفت: این بنیاد برای جمع آوری بازی ها و آیین های کهن آمادگی دارد تا در دانشنامه ای آن ها را با نام فرد ارائه دهنده بازی ثبت کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۱:۲۹    
نماینده مردم تبریز در مجلس از اعلام وصول استیضاح وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت: روسای کمیسیون ها و هیأت رئیسه مجلس حق یک رأی دارند و هیچ کسی نمی تواند در مقابل قانون مقاومت کند و باید برخی ها حد و ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۱:۲۹    
امام جمعه ایوان گفت: حقوق کارگران ایوانی در دوران رشد اقتصادی بالای 7 درصد پرداخت نمی شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۲:۳۴    
رئیس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران طبق برجام منعی برای نگهداری زباله های هسته ای ندارد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۲:۳۴    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در پاسخ به درخواست سرگئی لاوروف مبنی بر اخراج 35 دیپلمات آمریکایی از روسیه اعلام کرد که دیپلمات های آمریکایی را اخراج نخواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۲:۳۴    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: نباید بودجه به شکلی تقسیم شود که بیت المال در اختیار عده ای خاص باشد؛ نباید اینچنین باشد که همه مردم از دست غارت مسئولان فریاد بزنند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۲:۳۴    
لحظاتی بعد از اعلام خبر اخراج شدن 35 دیپلمات روسیه از آمریکا، مسکو به این اقدام واکنش نشان داد و اعلام کرد که اقدامات تلافی جویانه در این راستا را انجام خواهد داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۲:۳۴    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: امروز بسیاری از مؤسسات رده بندی برای همکاری با ما اعلام آمادگی کرده اند، بنابراین در مورد مؤسسات رده بندی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۱:۴۲    
مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان از اجرای چهار طرح ویژه گردشگری در روستاهای استان گلستان خبر داد و افزود: بخش نخست اجرای این طرح در روستاهای شاهکوه، فارسیان ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۱:۰۶    
رئیس آب و فاضلاب شهرستان شیروان از برنامه بهره برداری 6 پروژه آبرسانی در این شهرستان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۱    
حجت الاسلام و المسلمین خداداده با اشاره به اینکه بشر هم اکنون به دنبال معنای واقعی "منجی" است، گفت: لزوم توجه متفکران شیعه به جنبه های عقلی مهدویت احساس می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۱    
در پی آزادی حلب پرده از جنایات تروریست ها در این شهر برداشته شده و گزارش هایی از فروش اعضای بدن انسان به وسیله تروریست ها در این شهر پیش از آزادسازی رسیده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۷    
تیم انتقالی ترامپ طی بیانیه ای اعلام کردند که ترامپ با مقامات اطلاعاتی آمریکا در خصوص بررسی اتهام حمله سایبری روسیه به سیستم انتخابات این کشور، دیدار خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۷    
در ایام امتحانات برخی دانش آموزان و دانشجویان برای شب بیداری خود به اشتباه از قرص هایی استفاده می کنند که ممکن است یکی از عوارض های جبران ناپذیر آن مرگ باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۴    
با توجه به اتمام مهلت 9ماهه وزارت صنعت و اخذ مجوز رسمی 10 نمایندگی از شرکت های مادر با انتشار این اسامی مشاهده می شود که فقط 4شرکت خودرویی توانسته اند این مجوزها را دریافت کنند و نکته جالب آنجاست که ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۴    
در پی عملیات نیروهای ارتش عراق در بخش های شمالی موصل دو روستای دیگر از اشغال تروریست ها آزد شد و 70 تروریست داعش نیز به هلاکت رسیدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۴    
در هفته ای که گذشت، سپهر سیاسی ایران همچون هفته های گذشته خالی از حواشی و اخبار داغ نبود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۴    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هدف اصلی دشمنان در فتنه 88، خاموش کردن نور خدا بر روی زمین بود اما با خلق حماسه 9 دی توسط مردم بصیر و آگاه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۱    
پنتاگون با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: احتمالا حمله هوایی ائتلاف به بیمارستان موصل باعث کشته شدن غیرنظامیان شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۱    
اردشیر نوریان با بیان اینکه وضعیت فعلی پدافند هوایی کشور به گونه ای است که توان پاسخگویی به هر نوع تهدید احتمالی را دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۰:۴۸    
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران با بیان این که از خبر حمایت وزیر صنعت از یک برند خارجی استفاده تبلیغاتی شده ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۳۹    
پایگاه آتلانتیک در گزارشی به سرگذشت یکی از جوانان غربی و نحوه مهاجرت او از آمریکا و قرار گرفتن در کنار تروریست های داعش و ارتقا یافتن تا بالاترین سطح فرماندهی تروریست ها پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۳:۳۹    
بی اغراق می توان ظهور داعش را پدیده عجیب قرن بیست و یکم نامید، پدیده ای که با هر چه که رنگ فرهنگ و تمدن و تاریخ را با خود دارد دشمنی می ورزد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۱:۲۴    
بانک مرکزی در راستای برخورد با فعالیت های سوداگرانه بازار ارز، اسامی اشخاصی که مبادرت به خرید و فروش عمده ارز می کنند را به منظور بررسی به سازمان امور مالیاتی و همچنین اسامی صرافی های متخلف را به ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۰:۴۲    
در حالی که کمتر از سه ماه از اظهارات نعمت زاده درباره جلوگیری از واردات واگن به کشور با ایستادن روی ریل می گذرد، هفته آینده فاز اول واگن های خریداری شده وارد کشور می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۰:۳۹    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: سیدمصطفی میرسلیم نامزد نهایی حزب موتلفه برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۰:۲۱    
پدر شهید حسین فهمیده گفت: شنیده ایم روزنامه صهیونیستی عنوان کرده که یکی از بندهای محرمانه برجام، حذف درس شهید و شهادت از کتب درسی دانش آموزان است. کسی هم اعتراضی نکرده است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۹    
انتظار مردم در نظام اسلامی از قوه قضائیه آن است که آن قوه عریض و طویل، اجازه ندهد، زیاده خواهان و اشرافیتی کهع از غفلت دستگاهای نظارتی ثروت حرام اندوخته ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۳    
با توجه به تردد روزافزون و گسترش شهر اراک،گره های ترافیکی در کالبد مرکزی و شریان های تردد اصلی کلانشهر اراک معضل جدی است که یکی از این کانون های ترافیکی در میدان شریعتی و خیابان طالقانی واقع شده ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۳    
از نقش های محوری مسجد آن است که زمینه را برای عبادت خالصانه و پر جمعیت فراهم کند. هر اندازه مسجد در ایفای این نقش حیاتی موفق عمل کند به مسجدی که قرآن و سنت آن را ترسیم کرده یعنی مسجد نمونه نزدیکتر ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۰    
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری مرکزی در خصوص تسهیلات ویژه استان در سفر هیئت دولت گفت: 600 میلیون یورو تسهیلات برای پروژه های استان مرکزی مورد موافقت قرار گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۰    
اتاق های بازرگانی، هیات نمایندگانی دارند که توسط اعضای این مجموعه، هیات رئیسه را انتخاب می کنند؛ و در تصمیم گیری های اتاق، اتفاقی نمی افتد مگر براساس اجماع و تصمیم اعضای هیات رئیسه.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۹:۳۰    
دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری در استادیوم دو هزار نفری 5 مرداد با مردم استان مرکزی دیدار کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۹:۲۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان مرکزی گفت: پروژه تالار شهر اراک نزدیک به 8 سال است که به صورت قطره چکانی تأمین اعتبار می شود و همچنان ناتمام مانده ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۲    
نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: خمین شهر امام فقیرترین شهر استان مرکزی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۸:۰۴    
مدیرکل راه وشهرسازی استان مرکزی گفت: امسال بزرگراه 61 کیلومتری اراک –خمین به عنوان کریدور جدید جنوب –مرکز کشور به بهره برداری می رسد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۷:۴۶    
یکی از معلمان ابتدایی دخترانه در کلاس می گوید ماهواره خوب است فقط باید ایمان محکمی داشت و از آن درست استفاده کرد ...