چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۲:۳۴Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 13 دی 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 2 دی 1395 شعار سال 3 دی 1395 شعار سال 4 دی 1395 شعار سال 5 دی 1395 شعار سال 6 دی 1395 شعار سال 7 دی 1395 شعار سال 8 دی 1395 شعار سال 9 دی 1395 شعار سال 10 دی 1395 شعار سال 11 دی 1395 شعار سال 12 دی 1395 شعار سال 13 دی 1395 شعار سال 14 دی 1395 شعار سال 15 دی 1395 شعار سال 16 دی 1395 شعار سال 17 دی 1395 شعار سال 18 دی 1395 شعار سال 19 دی 1395 شعار سال 20 دی 1395 شعار سال 21 دی 1395 شعار سال 22 دی 1395 شعار سال 23 دی 1395 شعار سال 24 دی 1395 شعار سال 25 دی 1395 شعار سال 26 دی 1395 شعار سال 27 دی 1395 شعار سال 28 دی 1395 شعار سال 29 دی 1395 شعار سال 30 دی 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۵۶    
وبگاه تخصصی نیروی دریایی آمریکا به بازگشت ناو گروه آیزنهاور این کشور از مناطق عملیاتی خلیج فارس و دریای مدیترانه و مزاحمت های چند باره ایران، شیعیان یمن و روسیه علیه آن اشاره کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۵۶    
مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: پنج سد زاینده رود، درودزن، استقلال، دوستی، شمیل و نیان در شرایط قرمز منابع آبی قرار دارند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۵۶    
روستای انور آباد از دهستان ایرافشان و از بخش مرزی اشار است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۴    
این وضعیت در شهرهای بزرگ دیگر نیز وجود دارد و در حالیکه تعرفه های مشخص شهرداری ها اجازه دریافت مبالغ بیشتر از خریداران را نمی دهد برخی شهرداری ها با تعیین تعرفه های اضافی برای کمک به خیریه ها ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۱    
در حالی که موسس و صاحب امتیاز یک مرکز جراحی محدود در کرج طی مکاتباتی با دانشگاه علوم پزشکی البرز برای پیشگیری از وقوع حوادث جبران ناپذیر درخواست تعطیلی موقت مرکز خود را داده بود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۰:۱۷    
اکنون در مغازه های کوچک و بزرگ، در چارسوق های بازار و حتی کوچه و پس کوچه های محله های قدیمی هم هر کسی بخواهد حتی یک ماست بخرد، کارتخوان در اختیارش است؛ اگرچه کارمزد و تولیدش روایتی شنیدنی دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۱۰    
شهردار سنندج با بیان اینکه نشان های شهری نمادی از هویت فرهنگی هر جامعه هستند، گفت: با هدف بهبود کیفیت محیط شهری، المان صلح در میدان 12 فروردین سنندج نصب خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۱    
چهار خطه کردن محور ایلام-مهران به عنوان یکی از مهم ترین راه های ارتباطی استان امسال عزم مسئولان را برای تحقق آن جزم کرده، دراین بین این پروژه نیازمند اعتبارات ملی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۱۹    
پیش از هر چیز شما باید بگویید چرا کارتن خواب ها، گورخواب ها و بی خانمان ها از شهریار به گرمخانه های شهرداری تهران نمی آیند؟ مگر آن ها شغل ثابت یا مسکن دارند که به شهریار پایبندشان کند؟ نکند آن ها ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۲:۱۶    
بحث داغ لیزر و پیشنهادهای تبلیغاتی انجام آن در قسمت های مختلف بدن و به ویژه صورت با هدف زیبایی و نه صرفاً درمان نه تنها به آرایشگاه ها بلکه به منازل هم کشیده شده و افرادی در شیراز به صورت زیرزمینی و ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۵۷    
15 سالی است مرمتگران در حمام وکیل شیراز مشغول کارند و آن طور که کارشناس فنی اداره کل میراث فرهنگی فارس می گوید؛ مرمت این بنای ملی 15 سال دیگر هم ادامه خواهد داشت!
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۴۱    
باغ پرندگان در شمال شرق تهران در دل جنگل لویزان واقع شده است و پرندگانی نظیر کبوتر، طوطی، کلاغ، خروس، فنچ، عقاب ، کرکس، قرقاول، طاووس، پلیکان، فلامینگو و .... در این محوطه قرار گرفته اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۸    
حسن ولید معلم وزیر خارجه و سرلشکر علی مملوک رئیس دفتر امنیت ملی سوریه روز شنبه در سفری مهم و حساس به تهران نظرها را بخود جلب نمودند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۱    
جایگاه داران 9 استان در قزوین دور هم جمع و خواستار تجدید نظر وزارت نفت در واگذاری پخش فرآورده های مایع به بخش خصوصی شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۱۹    
دکتر زینت السادات بوذری متخصص زنان و زایمان این مرکز و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت : اعتیاد یا وابستگی به مواد مخدر به عنوان یک آسیب اجتماعی هزینه های سنگینی را به دنبال دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۹:۵۶    
یکی از شاهدان سردشتی دادگاه لاهه مربوط به پرونده بمباران شیمیایی این شهرستان درگذشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۷:۴۳    
معاون اقتصادی استاندار گفت :نپرداختن مطالبات کارگران کنتورسازی تا چند روز آینده، اقدام قانونی علیه مدیرعامل شرکت را در پی خواهد داشت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۷:۴۰    
معاون عمرانی استاندار گفت : تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۲:۳۲    
50 درصد حجم ذخیره آب گلستان در سدهای گنبدکاووس ذخیره شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۲:۳۲    
رئیس آب و فاضلاب شهری کهگیلویه گفت: طرح جمع آوری فاضلاب مسکن مهر دهدشت مرکز این شهرستان 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۲:۲۹    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت:برای دارندگان گواهینامه های جدید در سراسر کشور محدودیتهای جدید رانندگی اعمال می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۳:۲۰    
سه تولید کننده کشاورزی استان کرمانشاه به عنوان نمونه کشوری انتخاب شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۳:۱۷    
مراسم تشییع پیکر آیت الله شرعی فردا در مشهد مقدس برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۳:۱۷    
مرکز رشد واحدهای فناور و کارآفرین دانشگاه آزاد اسلامی واحد مریوان با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۳:۱۷    
ازابتدای سال تاکنون، یک هزار و 369 شناسنامه مکانیزه برای افراد بالای 15 سال دهگلان صادر شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۳:۱۷    
روستایی پرجمعیت در شمال غرب کرمان که با خانه های خشت و گلی اش زیبایی کویر را به رخ گردشگران می کشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۳:۱۷    
نماینده آیت الله سیستانی در ایران، از آماده شدن ضریح امامین عسکریین(ع) در ایران و انتقال آن به عراق به در آینده نزدیک خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۱:۴۳    
کنگره جدید آمریکا روز سه شنبه تشکیل جلسه می دهد و بر اساس شنیده ها یکی از اولویت های آن باطل کردن اوباماکر (طرح بیمه درمانی اوباما) است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۱:۴۳    
بسیاری از ما نمی دانیم که پشت تک تک عروسک های محبوب بچگی ما آدم هایی بوده اند که به آنها صدا، حرکت و شخصیت بخشیده اند؛ آدمهایی که بی آنکه ما آنها را بشناسیم در خاطرات بچگی ما سهم داشته اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۱:۴۳    
قوه قضاییه کارش را دنبال می کند و هرگز در پی این نیست که رسیدگی عادلانه را آلوده به برخی تبلیغات ناصحیح و نادرست کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۱:۴۰    
پس از ارتحال حضرت امام(ره) و در دوره سازندگی، طیف چپ با گذاری درونی، از ارزش های اولیه خود فاصله گرفت و کمی بعد خود را به عنوان جریان اصلاح طلب به جامعه معرفی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۵۳    
پایگاه معتبر علم سنجی بین المللی سایماگو در آخرین گزارش خود برترین دانشگاههای ایران در سال2016 را اعلام کرد که در این میان دانشگا یاسوج در رتبه 16دانشگاههای کشور قرارگرفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۵۳    
دستیار رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی با انتقاد از فراوانی و تعدد قوانین در کشور گفت:دستگاه های تصمیم گیر نیز فراوان هستند و 160 دستگاه و مرجع ایجاد قانون و مقررات در کشور داریم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۵۳    
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه به ضرورت ایجاد بازارچه ثابت صنایع دستی کرمانشاه اشاره کرد و گفت: احداث این بازارچه علاوه بر جنبه هنری و تاریخی در اشتغال پایدارتاثیرگذار است و شورای شهر و شهرداری ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۵۳    
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: چشم انداز توسعه کشاورزی در این دو شهرستان با تحولات جدید و تخصیص های آب، روشن و امیدبخش شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۵۳    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد شاخص بهره مندی از آب آشامیدنی سالم در این استان را با پنج درصد افزایش در دولت یازدهم حدود 72 درصد اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۵۰    
رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی جیرفت و عنبرآباد گفت: 85 درصد خانوارهای این شهرستان ها از آغاز زمان ثبت نام کالابرگ نفت سفید در جیرفت و عنبرآباد برای دریافت نفت سفید ثبت نام کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۰۲    
شهردار تهران به برخی انتقادات مبنی بر ساختگی بودن ترافیک تهران واکنش نشان داد و آن را تهمت و دروغ خواند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۰۲    
واگذاری بخش های دیالیز در مناطق مختلف کشور به شرکت های خصوصی، با واکنش انجمن نفرولوژی ایران مواجه شد، تا جایی که رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هم به این ماجرا ورود کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۴۷    
دونالد ترامپ، چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا روز جمعه 20 ژانویه، اول بهمن 1395 مراسم تحلیف و سوگند را بجا می آورد و کار خود را برای آغاز می کند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۲۶    
معاون کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: متأسفانه برنامه حمایتی مشخصی برای حمایت و حفاظت از زنان و دختران سرپرست خانوار در کشور وجود ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۲۳    
مدیر کل کمیته امدادامام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: بیش از یک هزار و200 نفر از افراد تحت پوشش این نهاد، کسانی هستند که مرد خانواده به هر علتی در زندان به سر می برد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۴۷    
سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد، هدف قطعنامه اخیر شورای امنیت علیه اسرائیل را "گیر انداختن دونالد ترامپ" دانست ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۴۴    
معاون استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر با وجود استقرار نیروگاه و صنایع نفت و گاز جایگاه مهمی در زمینه پدافند غیر عامل و دارا بودن تجهیزات مورد نیاز دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۴۴    
در حال حاضر یک هزار و 780 بیمار خاص در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۴۱    
مهارت سفالگری سنتی روستای مهدیه یا شاهزیله شهرستان خوسف به ثبت رسید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۳۵    
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از جذب بیش از100 درصد سوادآموزان در دوره انتقال در سال جاری در استان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۲۶    
استاندار بوشهر گفت: برای حمایت از صنعت پرورش میگو، همه سایت های بدون برق این استان برق دار می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۲۳    
ثبت نام آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت از هفته اول بهمن آغاز خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۲۰    
اولویت و هدف سامانه اشتغال جوانان واردکردن اطلاعات ظرفیت های اشتغال همه دستگاه ها به صورت کامل و فراهم سازی امکان دسترسی جوانان به این سامانه است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۱۷    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس از افزایش ضریب مکانیزاسیون بخش کشاورزی در استان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۱۷    
عزت الله محمودی مدیر بنیاد مسکن ارسنجان با اشاره به اینکه پارسال 1 هزار و 400 جلد سند در این شهرستان صادر شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۰۵    
امروزه وجود موزه به ویژه موزه های آمیخته با فرهنگ و دانش دوره های پیشین در هر شهر، نماد و مظهر رشد و کمال فرهنگی مردم آن شهر محسوب می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۰۲    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: تا پایان آبان امسال، یک هزار و 630 مصوبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی صادر شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۵۶    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: امیدواریم بتوانیم تا پایان سال جاری برنامه جامع مدیریت زیست بومی تالاب بین المللی گاوخونی را تدوین و تصویب کنیم .
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۵۶    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: میزان آمادگی دستگاه ها برای مقابله با حوادث ارزیابی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۴۴    
با معرفی رئیس کمیته اسپوکس در استان اصفهان، فعالیت این رشته بطور رسمی در این استان آغاز شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۱۱    
روزنامه ایران در یادداشتی نوشت:همین که رئیس جمهوری در پاسخ به سؤالی درباره نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آینده سکوت کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۱۱    
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: من جوان های مؤمن و انقلابی را بسیار دوست دارم و از آنها، در هر کجا باشند پشتیبانی می کنم و وظیفه رؤسا و مسئولین دانشگاه ها و وزرای مربوطه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۰۸    
نوسانات قیمت ارز و دلار بحث داغ روز شده است. بسیاری سودای تکرار سال های پایانی دولت احمدی نژاد را در سر دارند که یک شبه ره صد ساله را بروند و برخی دیگر نیز نگرانند که با افزایش بی ضابطه قیمت ارز ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۰۵    
مدیرکل ثبت احوال استان همدان گفت: طبق برنامه پیش بینی شده همه مردم این استان تا 2 سال آینده صاحب کارت ملی هوشمند می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۰۵    
در اقتصاد لااقل یک سری از مشکلاتی که قبلا وجود داشته تاحدی حل کرده است. در مسائل سیاست خارجی نیز توفیقاتی داشته است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۰۵    
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب کشور از بهبود وضعیت دریاچه ارومیه، خبر داد و گفت: نسبت به سال قبل تراز دریاچه ارومیه 32 درصد مثبت اعلام شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۰۲    
رئیس اداره مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان از اجرای پروژه ممیزی مراتع در سطح بیش از 350 هزار هکتار از اراضی هرمزگان خبر داد .
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۵۶    
با انتصاب اعضای ستاد انتخابات در وزارت کشور، کشورمان رسما وارد دوازدهمین دورهٔ انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۵۶    
ایران و حماس امسال به هم نزدیک تر شده اند. اما این روابط با جنگ داخلی خونین سوریه ه ویژه بعد از جریان حلب در اوایل ماه جاری و بازپس گیری این شهر از شورشی ها تیره شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۵    
سرپرست اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری دزفول از آغازمرمت پل 1700 ساله با جذب اعتبار سه میلیارد ریالی خبرداد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۸    
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان،گفت: با هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان زنجان برخورد می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۸    
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از مقاوم سازی و نوسازی 128 هزار واحد مسکونی در روستاهای استان خبر داد .
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۵    
رییس کمیته مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه اصل بیست و یکم قانون اساسی به درستی اجرا نمی شود گفت: زنان بیش از هرچیز چوب عدم اجرای قانون را می خورند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۲    
کارشناس ارشد مؤسسه پژوهشی سیستم های دفاعی و فضایی ترکیه،پیامدهای مجهز شدن گروه های تروریستی در سوریه به موشک های دوش پرتاب توسط آمریکا و تاثیرات آن بر تحولات میدانی سوریه را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۲    
زاهدی با بیان اینکه هنوز پرونده تحصیلی فریدون در مجلس باز است، گفت: هیئت رئیسه مجلس ضمن ارجاع به کمیسیون آموزش با بررسی آن موافقت کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۵۹    
نایب رئیس مجلس در واکنش به برخی گمانه زنی ها مبنی بر ثبت نام در انتخابات 96،گفت: برخی افراد مسائلی را مطرح کرده اند اما هنوز تصمیمی برای حضور در این انتخابات نگرفته ام.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۵۹    
صندوق بین المللی پول با اشاره به صعودی بودن وضعیت بیکاری در ایران طی دو سال گذشته اعلام کرد این کشور طی دو سال هشت پله در رده بندی بیکارترین کشورهای جهان بالا رفته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۵۶    
در حالی کشاورزان همچنان امیدوار به ابلاغ رقم مناسب نرخ تضمینی پس از چانه زنی های وزیر با دولت هستند که محمود حجتی در مقابل سئوال خبرنگاران راجع به زمان ابلاغ نرخ تضمینی گندم سکوت اختیار می کند!
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۵۳    
مدیر کل امور بین الملل راه آهن با بیان این که تعداد زیادی از سرمایه گذاران خارجی برای حضور در عرصه ریلی ایران اعلام آمادگی کرده اند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۵۰    
جنگ یمن ماه های واپسین دومین سال خود را پشت سر می گذارد و ائتلاف سعودی بی رحمانه و با حمایت کشورهای غربی، به ویژه ایالات متحده، رنجی وصف ناشدنی را به مردم این کشور فقیر تحمیل کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۱:۰۳    
سرپرست فرمانداری کمیجان گفت: با توجه به ظرفیت این شهرستان در زمینه چوب و خاک مرغوب، ایجاد شهرک صنایع چوب و سفال در دستور کار قرار دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۵۴    
روزنامه آراز آذربایجان در شماره روز چهارشنبه خود، موضوع زندگی اقساطی و خریدهای غیرضروری در نسل جوان پرداخته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۵۴    
روزنامه عصر آزادی در گزارشی در شماره 4163 خود، یکصدمین سال تاسیس موسسه خیریه تبریز را بهانه قرار داده و به تشریح فعالیت های این موسسه پرداخته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۲    
سال 2016 در حالی به پایان رسید که مملو بود از نتایج غافلگیرکننده انتخابات در کشورهای مختلف و عملیات های پرشمار تروریستی در سرتاسر جهان.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۲    
مجلس، بانک مسکن را موظف کرد نسبت به تأمین باقیمانده تعهدات خود و منابع مورد نیاز مسکن مهر بدون تعهد احداث واحد جدید با تشخیص وزارت راه و شهرسازی اقدام کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۲    
در گزارش ارزیابی استراتژیک اسرائیل برای سال 17-2016، از حزب الله، ایران و حماس به ترتیب بعنوان جدی ترین تهدیدات علیه رژیم صهیونیستی نام برده شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۲    
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران از دادستان کل کشور درخواست کرد تا دادگاه های تجاری تشکیل شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۲    
سیزدهم دی ماه، یادآور درگذشت علی اسفندیاری (نیما یوشیج) است؛ شاعری که آغازکننده راهی نو شعر فارسی بود و تلاش کرد تا تحولی در ادبیات منظوم ایران بیافریند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۲    
خبرگزاری رویترز نوشت: روحانی در مصاحبه تلویزیونی دیشب تلاش کرد به مردم ایران اطمینان دهد که ریال بیش از این تضعیف نمی شود ولی اگر این تضعیف ادامه یابد به موضوع سیاسی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۲    
وزیر امور اقتصاد ودارایی با تأکید بر اینکه دولت از وضعیت معیشت مردم رضایت ندارد، گفت: رشد اقتصادی تابستان 9.2 درصد بوده که البته دولت به دنبال تداوم و استمرار این رقم در فصول آتی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۲    
نبود خط لوله حیاتی عسلویه به دامغان موجب شده است تا کشور با تولید روزانه 750 میلیون متر مکعب گاز هنوز به واردات گاز از ترکمنستان نیازمند باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۲    
سخنگوی دستگاه دیپلماسی با بیان اینکه مواضع ایران درباره سوریه روشن است گفت: از تمامیت ارضی سوریه حمایت کردیم و اجازه نخواهیم داد این کشور به محلی برای نفوذ کشورها تبدیل شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۹    
دفتر رییس جمهوری به ادعاهای منتشره به نقل از یک نماینده مجلس که در آن اقدامات و اظهاراتی به حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری و دکتر محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور منتسب شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۹    
رییس پلیس راهور در مورد محدودیت های جدید اخذ گواهینامه رانندگی،برخوردهای جدید با خودروهای فرسوده ،عدم شماره گذاری خودروهای آمریکایی و طرح های جدید پلیس راهور ناجا توضیحاتی را ارائه داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۹    
دادستان کل کشور با بیان اینکه فساد کم هم در بازار و جامعه سم مهلک است، گفت: هرجا فسادی دیدید به من گزارش دهید و من هر فسادی را برای هرکسی باشد پیگیری خواهم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۹    
تا دیروز حتی برخی از سیاستمداران هم نمی دانستند که بستن شیرهای گاز ترکمنستان می تواند روی نفس کشیدن بچه های دبستانی در ایران تاثیر بگذارد. مناسبات در دنیای امروز تا این اندازه در هم تنیده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۹    
مدیرکل دفتر امور آسیبهای اجتماعی وزارت رفاه گفت: نسبت طلاق در سال 94 نسبت به سال 93 رشد 6 درصدی داشته است، در حالیکه رشد این شاخص در سال 93 نسبت به سال 92 بیش از 12 درصد بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۹    
تصویر تروریست عامل حمله به کلوب شبانه در استانبول
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۹    
هرکدام از نامزدهای جریان اصول گرایی در یک موضوع خاص روحانی را مورد هدف قرار خواهند داد. برجام اصلی ترین موضوعی است که رقبای اصول گرای روحانی به آن ورود خواهند کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۹    
ایران 94 درصد زعفران مورد نیاز دنیا را تامین می کند با این وجود سهم کشورمان در تجارت جهانی طلای سرخ تنها 60 درصد است و کشورهای دیگر در این میان سود کلانی می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۹    
کرمانی ها در پرونده افتخارات میراثی خود بناهای خشتی مهمی به نام ارگ راین و بم دارند که پس از زلزله، هنوز ارگ بم را اولین و راین را دومین بنای خشتی جهان می دانند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۹    
گروه تروریستی تکفیری داعش مسئولیت حمله شب کریسمس به باشگاه شبانه در استانبول را که 39 کشته و 69 زخمی برجای گذاشت، برعهده گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۳    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: نظارت بر طرح های سامانه نوین آبیاری مستمر باشد.
  • ۱