جمعه ۳۱ فروردینساعت ۲۳:۳۷Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 22 دی 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 2 دی 1395 شعار سال 3 دی 1395 شعار سال 4 دی 1395 شعار سال 5 دی 1395 شعار سال 6 دی 1395 شعار سال 7 دی 1395 شعار سال 8 دی 1395 شعار سال 9 دی 1395 شعار سال 10 دی 1395 شعار سال 11 دی 1395 شعار سال 12 دی 1395 شعار سال 13 دی 1395 شعار سال 14 دی 1395 شعار سال 15 دی 1395 شعار سال 16 دی 1395 شعار سال 17 دی 1395 شعار سال 18 دی 1395 شعار سال 19 دی 1395 شعار سال 20 دی 1395 شعار سال 21 دی 1395 شعار سال 22 دی 1395 شعار سال 23 دی 1395 شعار سال 24 دی 1395 شعار سال 25 دی 1395 شعار سال 26 دی 1395 شعار سال 27 دی 1395 شعار سال 28 دی 1395 شعار سال 29 دی 1395 شعار سال 30 دی 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۱:۵۹    
شغلش خطاطی بوده اما تراخم چشم، کارش را به اینجا کشانده: نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت. سه پسر دارد و یک دختر. شب های تهران چگونه است و افراد بی خانمان چگونه سیاهی سرد را به صبح متصل می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۵:۳۸    
یازده جلسه با حضور مسئولین اجرایی و متولیان ذی ربط و سه بار بازدید از بازر قلعه محمود به عنوان بازارچه صنایع دستی بانوان کرمان همچنان در پیچ و خم وعده های داده شده و عمل نشده خاک می خورد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۵    
آمارها نشان می دهد 90 درصد زنان پس از طلاق پشیمان می شوند و این درحالی است که در اکثر مواقع تقاضای طلاق از جانب خود زنان است و این طلاق ها عمدتا هم توافقی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۷    
کارگران یکی از معادن بافق انجمن صنفی را تجربه کردند که وقتی پای منافع سیاسی به میدان باز شد دیگر حقوق و مشکلات کارگری برایشان معنی نمیداد و لیدرهای آن غلام حلقه به گوش سیاسیون شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۸:۲۵    
رئیس آموزش و پرورش بافق درخصوص گازرسانی مدارس گفت: 64مدرسه در شهرستان بافق وجود دارد که حدود 60درصد از آن گازکشی شده است.البته مدارس روستائی هنوز گازکشی نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۶:۰۳    
کشتی گیر ناشنوای اردکانی گفت: در چهار ماهی که اردو و تمرین داشتم با ماهی 85 هزار تومان زندگی کردم و در راه ورزش سختی های زیادی کشیدم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۵:۳۰    
استاندار یزد در نشست شورای اسلامی استان بر ضرورت توسعۀ پایدار و متوازن استان در همۀ زمینه ها تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۵:۰۰    
وقتی مدیر یک نهاد فرهنگی! به این راحتی برای خود مجوز صادر می کند، بعید نیست بقیه مجوز های ارشاد هم اینگونه صادر شود!
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۰۶    
رئیس بنیاد ملی نخبگان استان زنجان بر ضرورت توانمندسازی نخبگان جامعه تاکید کرد و گفت: این بنیاد به عنوان پل ارتباطی بین ستادهای توسعه و فناوری فعالیت می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۱    
پیرمرد 70 ساله اسفندآبادی گفت: حدود 50 سال پیش با ارسال داستان کار دختر جعفر به رادیو ایران، همکاریم با برنامه فرهنگ مردم شروع شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۱    
پروفسور حسین باهر می گوید: زمانه به گونه ای شده که وقتی فردی عیب و نقصی در کسی می بیند، خدا را شکر می کند که خود از آن عیب مبرا است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۱    
سبوس گندم بطور کلی سرشار از پروتئین، کربوهیدرات، ویتامینB، مواد معدنی و فیبر محلول می باشد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: پنج مکان و رویداد انقلاب اسلامی در استان یزد ثبت ملی شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۴:۱۹    
نماینده مردم رشت در مجلس به جوان گفت: معدن داران با رانت هایی که دستگاه های دولتی دارند، فعالیت سودجویانه خود را تضمین می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۳:۴۰    
محمد رضایی گفت: ساختمان اداری ثبت احوال سمیرم پاسخگو مراجعات نبوده و نیاز به تغییرات دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۳:۴۰    
در میثاق نامه ای هلو محصول شاخص شهرستان مبارکه معرفی و قرار شد دستگاه ها و مسئولان برای ایجاد کارگاه های کوچک صنایع تبدیلی اقدام کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۱:۴۵    
آیا ثریا باید تاوان درست بودن پیش بینی های کارشناسی اش را بدهد؟ و آیا غرب گرایان و محافظه کاران و مروجان گفتمان “ما نمی توانیم” سرانجام، انتقام خود را از ثریا خواهند گرفت؟
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۱:۳۹    
جدیدی گفت:ناحیه تیران وکرون 1 میلیارد و 526 میلیون تومان وام اقتصاد مقاومتی را برای پرداخت به متقاضیان به بانک معرفی کرده که تاکنون بالغ بر 900 میلیون از این اعتبار جذب شده و بقیه در دست اقدام است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۱:۳۰    
امروز در کنار درخت گردوی بودیم که 8 قرن است ریشه در خاک فریدن دارد و با سخاوتی وصف نشدنی مردمان دیارش را با میوه هایش پذیرا بوده است
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۰:۵۹    
قید “موافقت مدیریت امور/ اداره کل/ مدیریت شعب/ شعب مستقل مرکزی تهران” طبق توضیحات محمودی، نماینده مجلس شورای اسلامی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۰۹:۴۸    
رییس انجمن دندانپزشکان عمومی با اعلام اینکه بیمه دندانپزشکی در بسیاری از اقشار جامعه پایین است، گفت: به دلیل تاکافی بودن حمایت های بیمه ای دندانپزشکی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۰۰:۱۷    
زمانی که بخش های نفت و گاز و پتروشیمی رشد می کنند نقدینگی ایجاد می کنند که به اقتصاد تزریق می شود. این مسئله باعث می شود که باقی بخش های اقتصاد به حرکت درآیند...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۰۰:۱۷    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو بازنگری در اعتبارات آذربایجان شرقی در لایجه بودجه سال 96 را خواستار شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۰۰:۱۷    
پژوهش دانش نو می آفریند و گسترش طرح های پژوهشی زمینه ساز توسعه پایدار است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۳:۰۳    
اگر بعد از سالها که تصمیم نداشته ای ازدواج کنی در سن بالا به فکر ازدواج بیفتی، ضررهای غیرقابل جبرانی متوجه تو خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۲:۵۱    
نخبگان، چهره های سیاسی و مدیران 15 سال اخیر اصفهان به شدت فضا را به سمت تبدیل شدن این استان به بزرگ ترین گریزگاه موضع گیری تبدیل کرده اند و با نیم نگاهی به رشدهای چشم گیر برخی فعالان سابق ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۲:۴۸    
معاون شهردار اصفهان گفت: تعامل جدی به منظور توسعه فرهنگ دوچرخه سواری و پیاده روی و همراهی برای ایجاد زیرساخت های ورزشی در نصف جهان مورد توجه قرار دارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۲:۴۸    
معاون جوانان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: شرایط اقتصادی استان اصفهان در وضعیتی است که اغلب واحدها یا باید تعطیل کنند یا در زنجیره صادرات کالا و خدمات قرار گیرند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۲:۴۸    
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: بزرگترین مشکل در حمل و نقل مسافر در اصفهان، کمبود مسافر و نبود سفرهای برنامه ریزی شده با ناوگان عمومی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۲:۴۸    
مجموعه کاخ گلستان، یادگاری به جای مانده از ارگ تاریخی تهران، محل اقامت شاهان سلسله قاجار و از زیباترین و کهن ترین بناهای پایتخت 200 ساله ایران به حساب می آید که در سال 2014 در یونسکو نیز به ثبت جهانی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۲:۴۵    
افزایش مصرف الکل در جامعه و شهرستان مذهبی و اصیل ما؛ یک فاجعه بزرگ است که هرچه سریع تر باید با آن مقابله شود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۲:۰۵    
در روزگاری نه چندان دور، مفهوم و چشم انداز آرمانشهر اسلامی جامعه در حال گذار ایران را به خیابان ها کشاند و نظام چند هزار ساله شاهنشاهی را به کتاب های تاریخی فرستاد! اکنون بعد از چهار دهه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۲:۰۱    
جغرافیای اموات سومین مجموعه داستان محسن فرجی است که مهرماه امسال از سوی نشر آموت منتشر شد و در کمتر از دو ماه به چاپ دوم رسید.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۲:۰۱    
انتصاب آنتونیو گوترش پرتغالی به عنوان دبیرکل جدید سازمان ملل اتفاقی بود که خیلی ها را متعجب کرد. زیرا او نه یک زن و نه یک فرد اهل اروپای شرقی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۲:۰۱    
در حالی که بیماری مرگبار و خطرناک آنفلوانزای فوق حاد پرندگان شهر به شهر و استان به استان در کشور شیوع می یابد و موجی از تلفات را در بین پرندگان وحشی و مرغداری ها دامن زده، اما در استان مازندران ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۲:۰۱    
طرح مسکن اجتماعی با آغاز ساخت 750 واحد مسکونی در یزد به طور رسمی کلید خورد. این طرح که یکی از نسخه های دولت یازدهم برای حل مشکل خانه دار شدن اقشار کم درآمد جامعه است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۲:۰۱    
با توجه به اینکه بخش مهمی از حیات جهان پهلوان تختی مربوط به فعالیت های سیاسی اوست و با عنایت به علقه هایی که مرحوم تختی به دکتر محمد مصدق و جبهه ملی ایران داشت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۲:۰۱    
حضور فراوان اسطوره در تاریخ، فرصت مغتنمی را برای سربر آوردن جوانمردانِ ایرانی در اختیار گذاشت. اهل فتوت ، یا همان جوانمردان که در عصر معاصر با نام پهلوانان از آنان یاد می شد از این قبیل بودند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۲۱:۲۴    
گریه امانمان را بریده بود سر هر جنازه که می رفتیم به هیچ وجه نمی شد شناسایی کرد چون بدن ها کاملا سوخته و از همه بدتر این که سرها را بریده بودند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۹:۴۳    
خبرگزاری رویترز مدعی شد تهران تصمیم گرفته است مجادلات درباره اقدام آمریکا در تمدید تحریم ها علیه خود را تشدید نکند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۶:۳۱    
کشاورزان ما از مسئولان هم جلوترند و خودشان متوجه این می شوند که چه کشتی برایشان اقتصادی است و چه کشتی برای آنها منفعت ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۶:۲۸    
سردار شرفی با اشاره به تأکید فرمانده معظم کل قوا بر توجه ویژه به کلانتری ها و پاسگاه ها، گفت: بر همین اساس با تدابیر فرمانده نیروی انتظامی، سند تحول کلانتری ها و پاسگاه ها تهیه شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۶:۲۵    
خشکسالی خطری جدی برای پل های تاریخی زاینده رود خصوصا پل تاریخی ورزنه است و در این رابطه مسئولان میراث فرهنگی باید تدابیر لازم برای مرمت این بناهای تاریخی را انجام دهند تا شاهد تخریب بناهای ارزشمند به ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۶:۲۲    
کشاورزان سمیرم در حالی امروز دغدغه آب را دارند که صدای آب را در کنار خود می شنوند. سلیمی نماینده مردم این شهرستان حفظ باغ ها را اولویت اول این خطه می داند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۶:۱۹    
پایگاه خبری نوانا مجموعه ای از زیباترین تصاویر از حرم مطهر امام علی علیه السلام در ایام و روزهای مختلف سال 2016 میلادی را منتشر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۶:۱۶    
رئیس هیأت مدیره صنف کشاورزان شهرستان اصفهان گفت: اگر همه آب جاری شده برای شرق شهرستان اصفهان اختصاص داده شود و در بالادست برداشت صورت نگیرد، آب به 30 درصد از کل زمین های کشاورزی شرق اصفهان می رسد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۱:۳۲    
عباس صحرایی که با به رگبار بستن دو خانواده شش نفر را کشته و دو نفر را زخمی کرده بود دستگیر شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۱:۲۰    
کارخانه های فرآوری انواع میوه در ارومیه، قطب صنعت کنسانتره کشور، محصول یخ زده باغات شمال کشور را خریداری و به کنسانتره ای با کیفیت تبدیل می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۱    
مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: بخشی از سازه های زیر زمینی هدایت آب در شهر تاریخی اصفهان در محور شمال غرب مسجد تاریخی امام(ره) کشف شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۱    
سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: پرداختی از جیب مردم را 30 درصد کاهش داده ایم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۸:۳۴    
در اولین سالگرد اجرای برجام حمید بعیدی نژاد عضو هیات مذاکره کننده هسته ای کشورمان که چند ماهی است به عنوان سفیر کشورمان در لندن فعالیت می کند به 100 دستاورد مهم برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۸:۳۴    
با دستکاری محتوای ژنتیکی گیاهان و موجودات زنده، می توان محصولات تراریخته(Transgenic) تولید کرد و فرضاً ژن مربوط به مقاومت را از یک موجود به یک گیاه منتقل کرد و میزان مقاومت در آن گیاه را در برابر آفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۰:۴۸    
باراک اوباما اخیرا به شوخی گفت دوست دارد وقتی دوران ریاست جمهوری اش به سر آمد در اسپاتیفای کار کند. تصمیم گیرندگان اسپاتیفای هم روی رئیس جمهور را زمین نیانداختند و شغلی برایش دست وپا کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۰:۴۵    
درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی باز هم بحث نحوه عملکرد صداوسیما را زیر ذره بین قرار داده است. نحوه پوشش رسانه ملی به این اتفاق مهم و تاریخی آغازگر بحث در این باره بوده است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۰:۴۵    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا، می گوید که وی هیچ رابطه ای با روسیه ندارد و افزوده است که "با روسیه هیچ معامله ای ندارم."
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۰:۳۶    
قویترین مرد پارالمپیک جهان و دارنده مدال طلای فوق سنگین بازیهای پارالمپیک 2016 ریو و 2012 لندن، کاندید دریافت نشان و جایزه جهانی لاروس شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۰:۳۶    
فساد اقتصادی در همه کشورها وجود دارد، اما نحوه برخورد با افرادی که مرتکب این جرم می شوند، فرق می کند در این گزارش نگاهی به این برخوردها در برخی از کشورهایی که فساد زیادی دارند، داشتیم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۰:۳۶    
رئیس جمهور منتخب آمریکا در نشست خبری خود، ضمن رد کردن اتهامات وارد شده علیه خود در خصوص رابطه با روسیه و پوتین، چنین سخنانی را سخن مخالفان خود خوانده و آنها را بیمار خطاب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۰:۳۳    
با فوت ناگهانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، رسانه ها به دنبال شخصیتی هستند که مرضی الطرفین باشد و این ظرفیت اخلاقی و سیاسی را داشته باشد تا مصلحت را فدای دعواهای جناحی و اختلافات گروه های سیاسی نکند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۳:۰۶    
پارلمان ونزوئلا که تحت کنترل مخالفان است، دو قانون را برای برکناری مادورو از قدرت تصویب کردند تا طبق قوانین کشور، حکومت را به معاونش واگذار کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۳:۰۶    
در پی فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی و انجام مراسم خاکسپاریِ تاریخی ایشان در ایران، رسانه های مختلف خبری در سراسر جهان تحلیل هایی در این رمینه ارائه دادند که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۵۱    
افتتاح همزمان 1000 تخت جدید روانپزشکی در سراسر کشور با حضور وزیر بهداشت در خوزستان انجام خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۴    
پنج تن از نامزدهایی که در بخش اسکار بهترین فیلم خارجی نامزد دریافت جایزه هستند از ایران، نروژ، سوئد، سوییس و کبک در جلسه بحث و بررسی که برای فیلم هایشان تشکیل شده بود شرکت کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۴    
نیروهای عراقی در ادامه عملیات آزاد سازی نینوا موفق به دستاوردهای گسترده ای در شرق موصل شدند و مناطق جدیدی را از لوث داعش آزاد کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۴    
وزیر جهاد کشاورزی از اختصاص 1.5 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای توسعه کارگاه های خرد روستایی در کشور خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۴    
بیشتر کارشناس امور آموزشی بر تحول بنیادین محتوی آموزشی در مدارس تاکید دارند و معتقدند این آموزش سنتی در آینده، چندان به کار دانش آموزان نخواهد آمد و آنها نیازمند آموزش مهارت زندگی هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۳۶    
سرای سعدالسلطنه قزوین به عنوان بزرگترین کاروانسرای سر پوشیده درون شهری جهان مکانی زیبا برای بازدید گردشگران و بازگشت به اعماق تاریخ است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۴:۵۲    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دستگیری چند تفنگدار شأن حقیقی نیروی دریایی سپاه پاسداران نیست ولی این حماسه برای شکست کل هیمنه استکبار در قلب دریای خلیج فارس شکل گرفت که از جایگاه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۳۰    
روز دوشنبه بازار ارز با عوامل متفاوتی رو به رو بود؛ از رحلت آیت الله هاشمی تا فاصله قیمتی در برخی مناطق مرزی که بازار را تحت الشعاع قرار داده بود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۷    
رئیس انجمن نفرولوژی ایران با اشاره به اینکه روند شیوع بیماری کلیه در حال افزایش است و متعاقباً نیاز به انجام پیوند نیز زیاد شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۷    
وزیر خارجه آمریکا اخیرا طی سخنانی گفته است که گسترش گروه تروریستی داعش، اسد را مجبور می کرد که با ما گفتگو کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۷    
مدیرکل گمرکات استان بوشهر گفت: وی اظهارداشت: پنج گمرک منطقه ویژه اقتصادی یک بوشهر، گناوه ، بوالخیر ، کنگان و دیر به گمرکات کارشناسی مجازی در سراسر کشور متصل شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۷    
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش مسمومیت با گاز در این استان در نیمه دوم سال 95 خبر داد و گفت: این وضعیت نگران کننده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۷    
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سربازان گمنام مرکز اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان موفق شدند 12 تن کالای آمریکایی غیرمجاز را در چابهار کشف و ضبط کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۴    
رئیس دیوان محاسبات کشور با رد نظر برخی که می گویند فساد در کشور سیستمی شده ،گفت: اگر نظامات هوشمند نظارتی در دستگاه های اجرایی مستقر می شد دو سال پیش از وقوع دریافت های نجومی باید هشدارهای مربوطه به ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۴    
گروه خودروسازی پژو سیتروئن فرانسه اعلام کرد، افزایش فروش خودروهای برند پژو در ایران و ادامه ترمیم بازار خودروی اروپا موجب شد تا این شرکت بهترین عملکرد سالانه خود از سال 2010 تاکنون را به ثبت برساند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۴    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دستگیری چند تفنگدار شأن حقیقی نیروی دریایی سپاه پاسداران نیست ولی این حماسه برای شکست کل هیمنه استکبار در قلب دریای خلیج فارس شکل گرفت که از جایگاه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۴    
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از هدفگذاری برای تربیت 1/5 میلیون حافظ قرآن چهار سال اینده خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۴    
دبیر شورای نگهبان در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، ایرادات شورای نگهبان به لایحه احکام دائمی توسعه ای را اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۹    
درحالی پس از گذشت حدود چهار ماه به دلیل کمبود منابع مالی سرانجام از هفته گذشته توزیع شیر در برخی مدارس کشور از جمله استان تهران آغاز شده که یکی از ایرلاین های داخلی اقدام به پذیرایی از مسافران با این ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۹    
یک کارشناس دارویی با تشریح 9 داروی پُرمصرف گوارشی در ایران به عوارض و توصیه هایی در این باره پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۹    
در حالی که مقام معظم رهبری در حین مذاکرات هسته ای پیش بینی کردند که در آینده بهانه های جدیدی برای دخالت آمریکا در کشور به وجود خواهد آمد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۰    
این گزارش مهم، افشای سرنخهای نفوذ خزنده بنیاد راکفلر در کشاورزی و غذای مردم ایران از سالهای ابتدایی انقلاب است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۰    
مدیرعامل شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران از دو برابر شدن پارامترهای امنیتی در برگه های انتخابات سال 96 نسبت به دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۷    
قائم مقام وزیر کشور از آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری در تهران خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۷    
"او به اندازه خود سیاست، پیچیده بود و همین پیچیدگی و بعضاً پارادوکسیکال بودن سیاست ورزی اش سبب شده که درگذشت او با ابهام بسیاری از صاحب نظران و مردم برای ارائه یک مفهوم مشترک و اجماعی از او توأم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۴    
با اجرای L.E.Z انتظار می رفت شاهد بهبود هوای پایتخت باشیم، اما مقایسه نیمه دوم سال 94 و 95 نشان می دهد علی رغم اجرای آن ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۱    
سفیر فرانسه با اشاره به همکاری های ایران و کشورش در زمینه های باستان شناسی و موزه، از پیگیری امور گردشگری میان دو کشور از طرف رایزن اقتصادی سفارت فرانسه در تهران خبر داد و افزود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۱    
سهم بازار تولید کنندگان و وارد کنندگان خودرو طی 9 ماهه سالجاری بیانگر آن است که مشتریان خودرو در پساتحریم همچنان بر خواسته خود مبنی بر عرضه محصولات متنوع پافشاری می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۱    
معاون رئیس جمهوری در جلسه با اعضای انجمن صادرکنندگان صنایع دستی بر لزوم به کارگیری هرچه بیشتر محصولات و هنرهای دستی در فضاهای عمومی تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۱    
بورس تهران در معاملات روز دوشنبه نیز با افت 224 واحدی (معادل 3/ 0 درصد) مواجه شد. نمادهای بزرگ گروه خودرویی و پالایشی در معاملات این روز بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۱:۴۸    
توافق کشورهای عضو و غیرعضو اوپک برای اجرای طرح کاهش تولید در حالی یازدهمین روز از مهلت 6 ماهه خود برای اجرا را پشت سر می گذارد که بازار نفت با وجود آمارهایی که از کاهش تولید منتشر می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۱:۴۸    
بعد از تصویب برنامه 6 ساله وزارت راه و شهرسازی برای اجرای برنامه مسکن اجتماعی در کمیسیون زیربنایی دولت، اولین استان برای شروع فاز عملیاتی این طرح مشخص شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۱:۴۲    
نیاز ایران به سرمایه گذاری های جدید پس از برجام، موجب شده است خارجی ها برای سهم خواهی از بازار بکر ایران اندیشه سرمایه گذاری را در سر بپرورانند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۱:۳۹    
رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران اعلام کرد: تا پایان ماه میلادی جاری شرکت مشترک چهارجانبه با حضور ایدرو، کشتیرانی، نفتکش و دوو تاسیس می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۸:۴۴    
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور می گوید: تا زمانی که قانون جامع رسانه نباشد کنترل فضای مجازی سخت به نظر می رسد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۸:۴۴    
رییس انجمن آسیب شناسی اجتماعی ایران، نظرهای مخاطبان درباره گزارش دخترانی که بی شوهر ماندند، پسرانی که بی همسری برگزیدند را مورد ارزیابی قرار داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۸:۴۱    
علی فراستی کارشناس مسایل آب و استاد مدعو دانشگاه کالیفرنیا می گوید: از صد درصد آبی که در ایران داریم، 92 درصد آن به مصرف کشاورزی می رسد.6 درصد مصرف شهرها و روستاهاست.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۸:۳۸    
حمیدرضا نوربخش دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از جزئیات این رویداد موسیقایی، نسبت میان مدیرعامل خانه موسیقی بودن و دبیر جشنواره شدن و برنامه هایش برای آینده گفت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۸:۰۲    
وزارت دفاع کره جنوبی با ارائه گزارشی ذخیره پلوتونیوم همسایه شمالی را حدود 50 کیلوگرم برآورد کرد که برای ساخت 10 بمب هسته ای کفایت می کند.
  • ۱