پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۰:۴۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 26 دی 1395 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 31 فروردین 1395 شعار سال 31 اردیبهشت 1395 شعار سال 31 خرداد 1395 شعار سال 31 تیر 1395 شعار سال 31 مرداد 1395 شعار سال 31 شهریور 1395 شعار سال 30 مهر 1395 شعار سال 30 آبان 1395 شعار سال 30 آذر 1395 شعار سال 1 بهمن 1395 شعار سال 2 اسفند 1395 شعار سال 1 دی 1395 شعار سال 2 دی 1395 شعار سال 3 دی 1395 شعار سال 4 دی 1395 شعار سال 5 دی 1395 شعار سال 6 دی 1395 شعار سال 7 دی 1395 شعار سال 8 دی 1395 شعار سال 9 دی 1395 شعار سال 10 دی 1395 شعار سال 11 دی 1395 شعار سال 12 دی 1395 شعار سال 13 دی 1395 شعار سال 14 دی 1395 شعار سال 15 دی 1395 شعار سال 16 دی 1395 شعار سال 17 دی 1395 شعار سال 18 دی 1395 شعار سال 19 دی 1395 شعار سال 20 دی 1395 شعار سال 21 دی 1395 شعار سال 22 دی 1395 شعار سال 23 دی 1395 شعار سال 24 دی 1395 شعار سال 25 دی 1395 شعار سال 26 دی 1395 شعار سال 27 دی 1395 شعار سال 28 دی 1395 شعار سال 29 دی 1395 شعار سال 30 دی 1395 
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ۱۳:۱۰    
عکس گزارش، آرامگاه خاندان راکفلر در نیویورک، مدفن کسانی است که در یک برنامه مدون یکصد و اندی ساله نسل به نسل برای سیطره بر غذای دنیا برنامه ریزی و اقدام کرده و اکنون در خاک آرمیده اند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۹:۰۵    
دلیل پیشرفت های علمی و صنعتی آمریکا در 150 سال اخیر، به کارگیری اقتصاد مقاومتی است... البته آمریکایی ها این اندیشه را در جهت مادی گری و پول به کار گرفتند اما همین تجربه ی پذیرفته شده ی جهانی را می ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۲۲:۴۷    
در جامعه ای که سهم هر کودک کمتر از یک کتاب است، امید چندانی نمی توان به بهبود وضعیت این نشر داشت. ادبیات کودک ایران بعد از یک دوره طلایی، این روزها سیر نزولی خود را طی می کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۲:۲۳    
رقم افزایش مالیاتی هیچ استانی تا کنون اعلام نشده و رقم 13.9 درصد رشد درآمدهای استان است که وصول خواهد شد؛ ارقام مطرح شده از سوی برخی افراد، ناشی از بی سوادی یا قصد و غرض شخصی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۱:۲۶    
طولانی ترین خط ساحلی در بین استان های جنوبی کشور متعلق به هرمزگان است اما محروم ترین استان در زمینه توسعه ظرفیت های دریایی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۱:۵۹    
نماینده مردم کرمان در مجلس با اشاره به کاهش شدید بارندگی در استان و یادآوری اینکه خشکسالی در کرمان وارد مرحله بحرانی شده است، گفت: باید برای رفع مشکل خشکسالی چاره اندیشی شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۰:۰۵    
حسن مسعودی درادامه هم بمنظور تحقق اهداف وماموریت های دونهاد و ایجاد زمینه های همکاری وهماهنگی و در نهایت زمینه سازی برای استفاده بهینه از منابع و امکانات موجود به مصداق هایی از محورهای همکاری متقابل ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۳:۲۶    
با افزایش 83 درصدی بودجه سازمان بیمه سلامت، وزارت بهداشت می تواند در سال 1396 به دریافت بدهی بالای خود از این سازمان امید وار باشد و سیاست های خود در طرح تحول نظام سلامت را پیش ببرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۳:۰۰    
استفاده از خودروی دولتی و پلاک قرمز در غیر ساعات اداری و همچنین برای شرکت در مراسم های مختلف خانوادگی و مانند آن خلاف قانون است و وظیفه نهادهای نظارتی است که با این مسأله به صورت جدی برخورد کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۶:۰۸    
کودکان معمولا به طور عامدانه بی ادب نیستند، در اغلب موارد مسئله این است که آنها اصول رفتار مودبانه را یاد نگرفته اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۳۶    
طی هشت سال گذشته هیچ گام جدی برای رفع مشکلات مسجد جامع سبزوار و بالا آمدن آب های سطحی منطقه برداشته نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۱۳    
مدیر جهاد کشاورزی قیروکارزین: در حاضر بازار خرید محصولات کشاورزی رونقی ندارد و سایر محصولات با قیمت نازلی خرید و فروش می شود، بسیاری از باغداران نیز به امید بهبود بازار ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۱۳    
تلفات 25 درصدی برق در سال 93 با کنترل ها و آزمایشات دقیق ، ا در سال 95 به 17 درصد کاهش یافته است .
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۱۰    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین گفت: منابع آبهای زیر زمینی ما خصوصاً در دشت هنگام، افزر و کارزین رو به خالی شدن است و این یک تهدید جدّی برای درختان و باغات محسوب می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۱:۱۸    
بیشترین نرخ نوسازی املاک فرسوده تهران طی سال های اخیر برای سال 92 ثبت شده که فقط 5/ 7 درصد پلاک ها در این سال، زیر بار ساخت وساز رفت و در بقیه سال های برنامه پنجم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۱:۵۰    
معضل بیکاری و عدم یافتن شغل مناسب، تحمل نگاه های تحقیرآمیز اطرافیان برای افرادی که علیرغم رنج به مدارج بالای تحصیلی رسیده اند، بسیار ناگوار است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۶:۰۵    
عملیات اجرایی قطعه 7 آزادراه اصفهان- شیراز برای اتصال محور شیراز- سپیدان- یاسوج به این آزادراه آغاز شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۶:۰۲    
احداث بیمارستان برای مردم شهرستان رستم تبدیل به یک آرزوی محال بود تا اینکه در 30 فروردین 94 کلنگ بیمارستان 64 تخت خوابی شهرستان رستم با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به زمین خورد تا این آرزوی محال ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۲۱:۰۴    
عضو هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی از واگذاری 39 هزار و 263 دستگاه تاکسی در قالب طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی به متقاضیان در کشور خبرداد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۰:۵۹    
سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کردستان گفت: از محل اعتبارات معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، مبلغ 2 میلیارد تومان برای احداث 4 جاده روستایی در 3 شهرستان استان اختصاص یافت.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۰:۵۶    
گرچه سالهاست که جنگ تمام شده اما واقعیت این است که در استانهای مرزی کشور جنگ هنوز تمام نشده و مهمات و مین های به جا مانده از آن دوران هنور باعث کشته و زخمی شدن مردم و یا نیروهای پاکسازی مناطق عملیاتی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۹    
بر اساس آمار رسمی گمرک در 9 ماهه نخست امسال 4 هزار و 532 تن انواع شیر خشک به کشور وارد شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۳    
رئیس پلیس بین الملل ناجا از دستگیری و استرداد یکی از عوامل اصلی پرونده فساد نفتی به کشور خبر داد و گفت: فرد مذکور در یکی از کشورهای آمریکای مرکزی ردیابی، دستگیر و به مقامات قضائی تحویل شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۸    
رئیس دفترخانه رسمی ازدواج 37 شهرستان بن گفت: متأسفانه با افزایش مهریه و عدم وجود مشاوره مناسب قبل از ازدواج، موجب بالا رفتن آمار طلاق شده است و مسئولین شهرستانی باید در این امر ورود پیدا کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۸    
عدم گفتمان صحیح در زندگی مشترک در بین زوج های جوان را نوعی اختلال دانست و گفت: گفتمان یکی از پایه ترین اصول تحکیم روابط مشترک بین زن و شوهر در نظام خانواده است که متاسفانه امروزه این مهم به نوعی چالش ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۹    
بیمه بانوان خانه دار دارای 3 فرزند پرداخت می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۳    
معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری گفت: با همکاری دولت سه میلیارد و 100 میلیون تومان برای احداث و تجهیز پارک بانوان در شهرهای مختلف کشور تخصیص داده شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۰۰    
یک مطالعه مقدماتی نشان می دهد جنسیت فرزند آینده یک زن ممکن است با فشار خون او شش ماه قبل از بارداری، تعیین شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۵۷    
شغل سنگ تراشی در شهر هفشجان استان چهارمحال و بختیاری همچنان رونق دارد و این در حالی است که سنگ تراشی در این شهر همچنان با ابزار دستی انجام می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۳۳    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهار محال و بختیاری گفت: صادرات 250 هزار دلاری محصولات نمد از چهار محال و بختیاری در سال جاری ارز آوری خوبی برای این استان داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۹:۴۶    
مدیرکل میراث فرهنگی تهران در نامه ای به شهردار منطقه 12 خواستار توقف ایجاد زیرگذر در ابتدای بازار تهران شد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۹:۴۶    
کارشناسان مسکن: تنها راه برای کنترل قیمت اجاره بها ورود میان مدت و بلند مدت شهرداری، دولت و تعاونی های شهروندی است
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۹:۴۶    
همان طور که می دانیم، رشد شهر و شهرنشینی بارزترین ویژگی تحولات اجتماعی - اقتصادی در دو قرن اخیر بوده است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۹:۴۶    
اقتضائات و پیش نیازهای یک جامعه کارآفرین چیست؟ چه عقبه های تاریخی، جغرافیایی - اقلیمی در این میان نقش بازی می کنند؟ باورها چه سایه اندازی هایی در این ساحت دارند؟ رگه های کارآفرینی و موج نوآورانه در ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۹:۱۹    
دور جدید حذف یارانه ها از دیماه آغاز شد تا تصمیم جدید دولت برای حذف یارانه 3 میلیون نفر دیگر از پُردرآمدها عملیاتی شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۹:۱۰    
نمایندگان مجلس، تکالیف آموزش عالی و علم و فناوری را در برنامه ششم توسعه مشخص کردند که طبق آن، تا سال 96 باید سهم دانشجوی خارجی در کشور 8 برابر شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۴۹    
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور از تغییر وضعیت مدرسان حق التدرس دانشگاه فنی و حرفه ای در سراسر کشور خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۱۹    
مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای یزد با اشاره به اینکه دشت بهاباد از دشت های ممنوعه استان یزد است، گفت: سفره های آب زیرزمینی در این دشت سالی نیم متر پایین می رود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۵۶    
آلمان یکی از کشور هایی است که دانشگاه های بسیار معروفی دارد و دانشجویان زیادی هر ساله به این کشور جهت تحصیل مهاجرت می کنند. همراه کجارو باشید تا با برترین دانشگاه های این کشور آشنا شویم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۳۲    
مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه، با اشاره به اقدامات دامپزشکی علیه آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان از معدوم سازی 2035 قطعه طیور بومی برای مقابله با این بیماری در استان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۷    
هنوز چند روز از اعلام طرحی جدید در حوزه ترافیک پایتخت نگذشته، خبر لغو آن منتشر شد تا رکوردی جدید در تصویب و ابلاغ یک طرح و لغو آن در کشورمان به ثبت برسد!
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۶    
ویژگی های طبیعی، تاریخی و فرهنگی روستاهای استان مرکزی زمینه مناسبی برای رونق گردشگری روستایی است اما این ظرفیت ها در سایه نبود برنامه ریزی و کمبود اعتبار، رنگ باخته است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۳۹    
این قراردادها، از قراردادهای بی نظیر در تاریخ کشورها هستند که می توانند 200 تا 220 هواپیما را برای کشور خریداری کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۲۱    
پس از افزایش شایعات و طرح موضوعات بی اساس درباره علت و چگونگی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در رسانه های بیگانه ، محمد هاشمی بصورت رسمی و جدی به این شایعات پاسخ داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۸:۳۰    
سرتیپ ایرج مسجدی، مشاور عالی قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه خبر انتصاب خود به سمت سفارت ایران در عراق را تایید کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۱:۲۱    
تعریف رجل سیاسی و اینکه زنان نیز مشمول آن می شوند از همان نخستین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعد از پیروزی انقلاب مورد بحث در محافل حقوقی و سیاسی بود اما باید دید چقدر رجل سیاسی بودن زنان در جامعه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۰:۴۲    
مدیرکل انتقال خون استان کردستان با بیان اینکه در برهه ای حتی از پذیرش اهدا کنندگان خون نیز عاجز بودیم گفت: خوشبختانه مشکلات را پشت سر گذاشته ایم.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۰:۴۲    
در پی برگزاری آئین های بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در شهر کرمان خانواده آیت الله هاشمی از مردم این شهر قدردانی کردند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۰:۴۲    
در انفجار مشکوک که شب گذشته در دزفول رخ داد 3 نفر کشته و زخمی شدند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۰:۳۹    
طرحی که از سوی وزیر راه وشهرسازی "مزخرف" خوانده میشد قراراست با تغییر اسم و تبدیل به مسکن اجتماعی در اختیار افراد کم درآمد جامعه قرار بگیرد!
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۰:۳۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مسوول بازرسی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به ویژگی های برجسته مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۰:۳۹    
فرماندار تنگستان از تصویب اعتبار ملی بزرگراه اهرم برازجان در لایحه بودجه 96 خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۰:۳۶    
گرچه اصولگرایان این روزها هنوز در سکوتی عجیب درباره ائتلاف انتخاباتی شان به سر می برند اما جبهه مردمی نیروهای انقلاب گویی قرارش را بر حضور پررنگ در انتخابات گذاشته و جدی تر از بقیه پازل های انتخاباتی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۸:۵۴    
قرار گرفتن نام نخست وزیر سابق ترکیه در تسویه حساب های داخلی می تواند شکاف میان اعضاء حزب عدالت و توسعه را به گسل سیاسی تبدیل کرده و موجب سقوط رئیس جمهوری در عرصه داخلی و بین المللی شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۸:۵۴    
در حالی که کارشناسان میراث فرهنگی انتقال آثار تاریخی ایران به خارج از کشور را کاری خطرناک می دانند؛ مدیرکل موزه های کشور با تشبیه میراث چند هزار ساله کشور به تیم قوتبال عنوان می کند که اگر با این ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۴۹    
وزارت حج عربستان اعلام کرد، بعد از بازنگری در تعداد حاجی های داخلی و خارجی در موسم حج تمتع امسال، از نزدیک به 800 هزار حاجی استقبال خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۴۹    
معاون قتصادی و مردم یاری قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق گفت: چهارشنبه هفته جاری 745پروژه مردم یاری و محرومیت زدایی که هدیه مقام معظم رهبری به مردم این خطه از کشور است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۴۹    
بهائیان با ایجاد دانشگاه زیرزمینی آنلاین که از لندن پشتیبانی می شود به فکر نفوذ هدفمند در سیستم اقتصادی کشور افتاده اند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۴۶    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اذعان کرد که هدف از حضور جان کری در اجلاس بین المللی صلح در پاریس، دفاع از اسرائیل و تلاش برای جلوگیری از صدور قطعنامه های ضد صهیونیستی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۴۳    
شاطرزاده با بیان اینکه وزیر ارتباطات و مشاوران ویژه فضایی او در هرم تصمیم گیری دولت یازدهم اعتقادی به برنامه فضایی ندارند، گفت: برنامه فضایی نخستین قربانی برجام است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۴۰    
مجید محتشمی با بیان اینکه همه اصلاح طلبان روی کاندیداتوری و حمایت از آقای روحانی اجماع دارند گفت: در زمینه شوراها احتمال گسست و ارائه دولیست جداگانه وجود دارد که رهبری اصلاحات باید در این مدت باقی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۴۰    
محمد جواد لاریجانی گفت: تاسیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را اتفاقی بسیار مبارک می دانم و قویاً از آن حمایت می کنم اما این تاسیس به معنای آن نیست که بقیه تشکل ها غیرفعال شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۷    
استفاده از بیت المال برای ارائه گزارش عملکرد سه ساله دولت به مردم در آستانه انتخابات زمانی بیشتر مورد نقد قرار می گیرد که بعد از گذشت سه سال از ارائه اولین سبد کالا به مردم ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۱    
عبارت "وعموم مردم" در متن ارجاعی غیررسمی مجلس به شورای نگهبان حذف شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۵    
موسسه کاسپین دارای مجوز فعالیت بانک مرکزی است و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این موسسه موظفند اقدام های لازم برای رضایت مشتریان را اتخاذ و به اطلاع عموم برسانند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۲    
نمایندگان مجلس با تصویب ماده ای از لایحه برنامه ششم توسعه دولت را مکلف کردند بودجه صداوسیما را در بودجه سنواتی حداقل به میزان 7 دهم درصد بودجه عمومی دولت لحاظ کند ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۱۶    
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: عقیم سازی زنان کارتن خواب به لحاظ انسانی، اخلاقی و شرعی درست نیست، ما برای این افراد برنامه های حمایتی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۱۰    
چهل ماه است که فرش قرمز وزارت نفت برای انتقال تکنولوژی توتال و ... پهن شده است این لشکر با یک هارمونی گوشخراش در ارکستری گسترده فریاد برمی آورند که دلیل پایین بودن برداشت نفت ایران از مخازن نفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۰۴    
یک منبع مطلع با اعلام این خبر که 50 درصد ارزش اسمی سهام عدالت به دلیل عدم تسویه کامل بدهی ها از محل سود سهام، آزاد خواهد شد ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۰۴    
نقش موثر و فعال سردار سلیمانی در کسب موفقیت های مقاومت در آزادسازی بخش زیادی از عراق و سوریه یک کارشناس آمریکایی را بر آن داشت که برای جلوگیری از این موفقیت ها به کاخ سفید پیشنهاد دهد سردار سلیمانی ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۵۲    
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: خانوارهای روستایی استان در قالب طرح تامین خدمات مالی توانمند می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۴۹    
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: کلنگ احداث سالن ورزشی چندمنظوره در ورزشگاه انقلاب کرج به زمین زده شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۴۹    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: مسکن مهر یکی از پرخطرترین نقاط شهر بندرعباس است و بسیاری از پیمانکاران هیچ گونه اطلاعاتی از مسائل ساخت و ساز و ایمنی نداشتند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۴۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن اشاره به افتتاح پروژه کلینیک ویژه بیمارستان بعثت سنندج تا قبل از دهه فجر، گفت: قصورات پزشکی عمدی قابل بخشش نیست و به صورت جدی با این قصورات برخورد خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۲۲    
منطقه دره خرسان، منطقه پشت برج، منطقه سی برنج، منطقه نمره یک و کوی نفت خیز مناطق بحرانی آلوده به نفت و گاز مسجدسلیمان هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۲۲    
مکانی که برای اجرای حکم انتخاب شده بدون زیر ساخت برای استفاده ورزشی است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۶    
مجلس در مصوبه ای دستگاه ها و شرکت های دولتی و غیردولتی را موظف کرد با درخواست بازنشستگی بانوان شاغل با 20 سال سابقه خدمت موافقت کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۶    
بیشتر بحران هایی که در صندوق های بازنشستگی ایجاد می شود اغلب در سال پایانی دولت هایی که باید خود را برای انتخابات آماده کنند رخ می دهد.می توان گفت سال آخر شب عاشورای صندوق بازنشستگی است ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۶    
مدیرعامل موسسه تولد دوباره با انتقاد از طرح مساله ای چون عقیم سازی کارتن خواب ها ، طرح چنین مسائلی را ناشی از تضعیف برنامه های کاهش آسیب در کشور دانست و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۶    
بیش از دو سال است که مرکز اقتصاد خلاق قرار است با هدف توسعه و ساماندهی صنایع خلاق با ریاست رئیس جمهور تشکیل شود که بر اساس تصمیم هیات دولت قرار شده این مرکز زیر نظر معاون اول رئیس جمهور و چهار ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۳    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ورود قوه قضاییه به موضوع رفع فیلتر شبکه های اجتماعی را موجب حاکمیت دوگانه عنوان و تاکید کرد که قوه قضاییه در این مورد باید تابع کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه و هیات نظارت ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۳    
یکی از بدهکاران بانکی که با پرداخت رشوه مبلغ 2 هزار میلیارد تسهیلات گرفته بود بازداشت شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۰    
اصلاح طلبان با اختیار یا ناگزیر از روحانی حمایت خواهند کرد هر چند بعضی اصلاح طلبان ناراحت از بی اعتنائی روحانی ممکن است شبهاتی یا کاندیداهای سایه ای مطرح کنند که جدی نخواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۰    
وی در ادامه مدعی شد که ایران سیاست های فرقه گرایانه در منطقه دنبال می کند و فرقه گرایی در قانون اساسی این کشور ذکر شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۰    
جانشین سازمان اطلاعات سپاه گفت: فضاسازی برخی رسانه های ضد انقلاب و وابسته به سرویس های جاسوسی بیگانه علیه سازمان اطلاعات سپاه پاسداران ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۸:۴۳    
معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با اشاره به لایحه بودجه سال 96، رتبه استان یزد در زمینه درآمدهای استانی را چهاردهم اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۱:۳۰    
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: خودروهایی که دارای معاینه فنی معتبر هستند، برای دریافت مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک سال 96 پایتخت نیازی به دریافت معاینه فنی برتر ندارند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۱:۲۶    
نورمن لامونت فرستاده ویژه دولت انگلیس در امور تجاری با ایران، با بیان اینکه برجام یک دستاورد تاریخی است، تاکید کرد ترزا می نخست وزیر و سایر مقامات انگلیس برای برجام احترام قائل هستند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۱:۲۶    
مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: پایانه صادراتی این منطقه به عنوان یکی از دستاوردهای دولت یازدهم متوسط زمان صادرات را از یک روز به 3 ساعت کاهش داده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۱:۲۶    
فخریه کاشان قائم مقام وزیر راه و شهرسازی نوشت: از کجا می دانند که قرارداد غیرشفاف و مبهم بوده است؟ مگر قرارداد را دیده اند؟
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۱:۲۶    
مدیرکل پیشین آژانس بین المللی انرژی اتمی فاش کرد که آمریکا از معمر القذافی رهبر سابق لیبی خواسته بود تا برنامه هسته ای این کشور را از آژانس پنهان کند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۰۰    
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مشارکت شهروندان در تهیه و اجرای طرح ها سبب موفقیت در کارها است، گفت: سازمان مردم نهاد " مدیریت بحران" در این استان تشکیل شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۰۰    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از رشد 4 برابری عملکرد حوزه تجارت خارجی استان و کیفیت اقدامات تخصصی برای بهبود تجارت خارجی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۰۰    
رئیس شورای شهر تبریز گفت: مصوبه تبدیل وضعیت کارگران شهرداری تبریز از بهمن ماه امسال اجرایی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۰۰    
رئیس دامپزشکی شهرستان همدان با اشاره به انجام هدفمند واکسیناسیون بیماری شاربن در همدان گفت: سال گذشته 28 کانون بیماری در همدان شناسایی شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۰۰    
معاون فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک شرکت ملی پست گفت: پروژه ملی جی نف در شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، تبریز، بوشهر و قزوین اجرا شده است.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۰۰    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی با بیان اینکه باید در مجوزهای برداشت از بستر رودخانه ها عمق وشرایط برداشت رعایت شود گفت: نقاط حادثه خیز سیلاب در خراسان جنوبی شناسایی شد.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۰۰    
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر گفت: در راستای ارائه خدمات درمانی رایگان به روستاها و مناطق محروم تاکنون از سوی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر 12 بیمارستان صحرائی در این استان راه ...
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۰۰    
استاندار سمنان با بیان اینکه بانک های خصوصی این استان به تعهدات خود در ارائه رونق تولید عمل نکرده اند گفت: بانک های خصوصی سمنان تکلیف خود را با پرداخت تسهیلات رونق تولید مشخص کنند.
شعار سال   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۰۰    
بانک مرکزی در توضیحاتی اعلام کرد: دستورالعمل بررسی و رسیدگی به تراکنش های بانکی مشکوک، صرفا ناظر بر راستی آزمایی اظهارنامه های مالیاتی بوده و اطلاعات حساب سپرده ای اشخاص، محرمانه است.