پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۰:۵۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 1 تیر 1396 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 31 فروردین 1396 شعار سال 31 اردیبهشت 1396 شعار سال 1 خرداد 1396 شعار سال 31 مرداد 1396 شعار سال 1 شهریور 1396 شعار سال 1 مهر 1396 شعار سال 30 آبان 1396 شعار سال 30 آذر 1396 شعار سال 1 دی 1396 شعار سال 30 بهمن 1396 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 1 تیر 1396 شعار سال 2 تیر 1396 شعار سال 3 تیر 1396 شعار سال 4 تیر 1396 شعار سال 5 تیر 1396 شعار سال 6 تیر 1396 شعار سال 7 تیر 1396 شعار سال 8 تیر 1396 شعار سال 9 تیر 1396 شعار سال 10 تیر 1396 شعار سال 11 تیر 1396 شعار سال 12 تیر 1396 شعار سال 13 تیر 1396 شعار سال 14 تیر 1396 شعار سال 15 تیر 1396 شعار سال 16 تیر 1396 شعار سال 17 تیر 1396 شعار سال 18 تیر 1396 شعار سال 19 تیر 1396 شعار سال 20 تیر 1396 شعار سال 21 تیر 1396 شعار سال 22 تیر 1396 شعار سال 23 تیر 1396 شعار سال 24 تیر 1396 شعار سال 25 تیر 1396 شعار سال 26 تیر 1396 شعار سال 27 تیر 1396 شعار سال 28 تیر 1396 شعار سال 29 تیر 1396 شعار سال 30 تیر 1396 شعار سال 31 تیر 1396 
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۰:۱۰    
جدایی سروش رفیعی از پرسپولیس به شکلی رقم خورد که کمتر در فوتبال ایران اتفاق افتاده بود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۰:۱۰    
پایگاه اصلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان نوشت:وزیر ورزش و جوانان گفت: انتظارات از والیبال بالا رفته و امیدواریم این رشته دوباره به اوج برسد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۰۰:۱۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد که هنوز تصمیمی برای بعد از جام جهانی نگرفته است. او بر لزوم آمادگی مناسب قبل از جام جهانی روسیه نیز تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۹:۵۵    
مخترعان در طرحی ابداعی موفق به طراحی و ساخت ماشین برداشت زعفران شدند که نمونه تک ردیفه ماشین برداشت زعفران به حساب می آید؛ طرح اولیه این ماشین با الگوگیری از عمل دست انسان است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۴۰    
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از تدارک 495 پایگاه برای جمع آوری زکات فطریه در ایلام خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۳۵    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: خرده فروشان مواد مخدر درنقاط آلوده چهارمحال وبختیاری شناسایی شوند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۳۵    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: آموزش مهارت های اساسی زندگی پیش از ازدواج با سبک ایرانی اسلامی در این استان برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۱۵    
فرماندار رفسنجان گفت: در حال حاضر 40 هیئت ورزشی در زمینه ها و رشته های مختلف در این شهرستان فعالیت می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۰۵    
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: امسال از محل مالیات بر ارزش افزوده که در برنامه ششم توسعه دیده شده 400 میلیارد ریال به ورزش استان کرمان اختصاص یافت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۲:۰۰    
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: تکدی گری حاوی پیامدهای منفی فرهنگی و اجتماعی برای کشور است که باید ریشه ها و راه های رفع تکدی گری را پیدا کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۰۵    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: 12پایگاه قرآنی مصباح الهدی با حضور 350 نفر در سال گذشته اجرا شد و بیش از 46 خانه قرآنی شهری و 54 خانه قرانی در مناطق روستایی استان فعال است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۰۰    
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه طلاق منفور ترین حلال در اسلام است، گفت : مسئولان فرهنگی و تصمیم سازان شهرستان برای کاهش طلاق تمهیدات لازم بیاندیشند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۰۰    
آیین دوختن کیسه مراد در مساجد قدیمی شاهرود در حالی برگزار شد که بانوان متدین و روزه دار این شهرستان با سوزن زدن به کیسه مراد، حاجت یکسال آتی شان را از خالق یکتا طلب می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۱:۰۰    
نماینده مردم زنجان وطارم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ارزش افزوده بالای بخش صنعت، اولویت نخست توسعه استان با محور صنعت است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۴۵    
پس از بازگشت دوباره رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه به ریاست حزب عدالت و توسعه این کشور در پی اجرای مفاد اصلاحیه قانون اساسی، 40 استاندار ترکیه به طور همزمان تغییر کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۴۰    
مدیر آموزش و پژوهش انجمن نمایش استان فارس از برنامه های نوین آموزشی و پژوهشی این نهاد هنری در زمینه تئاتر خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۴۰    
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت مهرستان گفت: طبق آخرین آمار در حال حاضر حدود 412 واحد صنفی دارای پروانه کسب در سطح این شهرستان فعال هستند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۲۵    
سخنگوی دستگاه قضا با بیان اینکه حزب الهی ها بهترین هنرمندها هستند، تاکید کرد: کی با اصل کنسرت و هنر مخالف است؟ شما ببینید با ادعای طرفداری از هنر ابتذال ترویج می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۰:۲۵    
رییس جمهور واگذاری اقتصاد به مردم و بخش خصوصی را ضروری خواند و با تاکید بر اینکه همه باید به بخش خصوصی امنیت بدهیم ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۹:۰۰    
مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: همزمان با برگزاری راهپیمایی روز قدس پویش جهانی تا نابودی اسرائیل در مشهد شکل گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۸:۵۵    
استاندار خراسان شمالی گفت: ایجاد و حمایت از مشاغل ارزان قیمت و پایدار سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۸:۵۵    
استاندار خوزستان، رفع موانع بر سر راه انجام فعالیت های تجاری و صیادی در شهر چوئبده را الزامی خواند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۸:۵۵    
رئیس منطقه دو سازمان بازرسی کل کشور گفت: با تشکیل پرونده و پیگیری سازمان بازرسی، بیش از 278 هزار متر مربع از اراضی ملی رفع تصرف شده به بیت المال بازگشت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۸:۵۵    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از آغاز طرح ملی امداد و نجات تابستانه در استان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۸:۵۵    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی با اشاره به معضل فروشندگان سیار در شهرها، گفت: برای جلوگیری از حضور این خودروها 471 خودرو اعمال قانون شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۸:۴۵    
سوریه طی سال های گذشته با پایداری در برابر دشمنان نشان داد، می تواند مأموریت دفاع از حاکمیت و استقلال خود را به طور کامل انجام دهد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۸:۴۵    
یک روزنامه آلمانی در مطلبی به رویکردهای اسلام ستیزانه "دونالد ترامپ" اشاره و سیاست های وی را عامل دامن زدن به نفرت از اسلام در دنیا ارزیابی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۸:۴۵    
با تعیین تکلیف انتخابات ریاست جمهوری، ماجرای سهم خواهی در تعیین وزیر آموزش وپرورش بروز کرده است، حال ثمره این سهم خواهی برای دانش آموزان و معلمان و نیز نظام تعلیم و تربیت کشور چیست؟
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۸:۴۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: ما سر شاخه های قاچاق گوشی را می شناسیم اما نمی گوییم زیرا این وظیفه ستاد مبارزه با قاچاق کالا است. اما روی هم رفته حدود 2هزار میلیارد تومان قاچاق گوشی داریم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۸:۴۵    
مسکو که به شدت از اعمال تحریم های جدید واشنگتن ناراحت است، یک نشست سطح عالی بین معاون وزیر خارجه روسیه و همتای آمریکایی اش را لغو کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۸:۴۵    
جنبش حزب الله لبنان به خصوص در سایه تجربه عملی که در چند سال گذشته کسب کرده است، خطر جدی برای اسرائیل است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۸:۴۵    
رئیس سازمان خصوصی کشور از تصویب افزون بر 500 میلیارد تومان سود برای دوره مالی سال 95 (ویژه مشمولان سهام عدالت) خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۸:۴۰    
رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به این انتقاد که او همه میلیاردرهای آمریکایی را در کابینه خود جمع کرده است گفت که او همه آدم ها را دوست دارد، اما دلش نمی خواهد افراد فقیر در کابینه اش نقشی داشته باشند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۸:۱۵    
هر چند بار زیادی بر دوش روحانی است و راه او ناهموار به نظر می رسد اما او می تواند از شدت این فشار بکاهد وبرای این منظور 5 راهکار پیشنهاد شده است...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۸:۱۵    
ما باید کمک کنیم که این جو روانی ایجاد نشود. بازار قطر، بازار بزرگی نیست که صادرات به قطر باعث التهاب در بازار داخلی شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۸:۱۵    
یک سناتور آمریکایی می گوید طرح تحریم های جدید ایران که فعلاً در کنگره در حال تصویب است، تحریم های سختی علیه کشورمان اعمال می کند و چنین تحریمی، تناقضی با مفاد برجام ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۸:۱۵    
شرکت هواپیمایی قطر با کنار زدن رقیب اماراتی خود یعنی شرکت "امارات" امسال رتبه اول 100 شرکت برتر هواپیمایی جهان را به خود اختصاص داده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۸:۱۵    
رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان تهران از تایید انتخابات در شهرستان های شهریار، پاکدشت و دو بخش شریف آباد و چهاردانگه خبر داد و گفت که تصمیم گیری نهایی درباره وضعیت انتخابات شوراها در ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۸:۰۰    
استاندار آذربایجان غربی گفت: بزودی مرز رسمی جدیدی بین سردشت آذربایجان غربی و سلیمانیه عراق ایجاد می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۷:۵۵    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از جذب کامل اعتبارات سال گذشته بخش مشاغل خانگی این استان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۰:۲۵    
فرماندارهشترود با اشاره به اهمیت موضوع گردشگری در جامعه بر ضرورت درآمدزایی از صنعت گردشگری تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۰:۰۵    
فرماندار هریس از کمک خیران و آموزش و پرورش به دانش آموزان نیازمند خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۰:۰۵    
اگر بخواهیم قیمت جهانی این خودروی فرانسوی که قرار است توسط ایران خودروی به بازار ایران عرضه شود را بررسی کنیم، در حال حاضر پژو 2008 در بازارهای جهانی حدود 18 هزار دلار قیمت می خورد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۲۳:۱۵    
رئیس شورای حل اختلاف قم گفت: طی سال گذشته 10 درصد پرونده های حقوقی و 80 درصد پرونده های کیفری در شواری حل اختلاف به مصالحه منجر شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۲۳:۱۵    
معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری استان قم با اشاره به تعداد بالای موتورسیکلت در قم، گفت: قم از نظر صدمات ناشی از تصادفات شهری رتبه اول در کشور را دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۲۳:۱۵    
نماینده ولی فقیه در استان کردستان برخورد قاطع با هنجارشکنان را خواستار شد و گفت: وضع قوانین متناسب با جرم در تنبه و آگاهی بخشی مجرمان تأثیرگذار بوده و در سالم سازی جامعه ازآنها موثر است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۲۳:۱۰    
موزه تخت جمشید از روزچهارشنبه هفتم تا پایان روز جمعه16 تیرماه تعطیل است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۲۳:۱۰    
دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین گفت: با اقدامات قاطعانه امنیتی، انتظامی و قضایی و برخورد جدی با متخلفان فضای استان برای دسترسی به مواد مخدر و فعالان این عرصه قرمز است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۰:۲۵    
مهدی؛ من خدای دردم! این را مصطفی چمران به برادرش مهدی گفته بود. این درد و ملالت در آخر کار آن قدر او را خسته کرده بود که هنگام واپسین عزیمتش به جبهه، می گوید: می روم که برنگردم . رفت و برنگشت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۰:۲۵    
هدر رفت آب در تابستان توسط کولرهای آبی معضلی است که معمولا در تمام شهرها به ویژه کلانشهرها و مناطق گرم در تابستان به فراوانی دیده می شود، این در حالی است که کشور با کمبود منابع آبی مواجه است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۰:۲۵    
670 میلیون تومان در برنامه خندوانه برای کمک به کودکان بی بضاعت جمع آوی شد. 2.5میلیارد تومان در برنامه ماه عسل برای آزادی 500زندانی و کمک به افراد بی بضاعت جمع شد و...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۰:۲۰    
معاون دستیار رییس جمهور آمریکا به تلویزیون فاکس نیوزگفت که ایالات متحده به هیچ وجه نمی خواهد با مسکو و دمشق در خاک سوریه وارد رویارویی نظامی شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۰:۲۰    
سازمان ملل متحد با انتشار گزارشی افزایش 83 میلیون نفری جمعیت جهان را چالش بزرگ دستیابی به اهداف توسعه پایدار در سال 2030 اعلام کرد و گفت که با چنین شتابی جمعیت کره زمین تا سال 2050 به 9 میلیارد و 800 ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۹:۳۵    
رئیس جمهوری آمریکا در تکمیل رویای احداث دیوار در مرز با مکزیک گفت که می خواهد برای کاهش هزینه ها و تامین انرژی پاک، دیوار مکزیک را به پنل های خورشیدی مجهز کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۹:۳۵    
در حالی قیمت خودروی پژو 2008 تا حدود 100 میلیون تومان توسط ایران خودرویی ها اعلام شده بود که معاون سازمان حمایت با توجه به پیش فروش این خودرو ، پیش بینی قیمت 120 میلیون تومان را اعلام کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۹:۳۰    
بعد از شلیک موشک ها، مردم و همه جناح های سیاسی لب به تحسین آن گشودند. گویا برخی مسوولان بعد از این که دیدند به اصطلاح "کار گرفته است"، ترجیح دادند آن را به نفع خود مصادره کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۹:۲۵    
استان ازمیر ترکیه روز(پنجشنبه) شاهد وقوع یک انفجار در نزدیکی مقر نیروهای پلیس بود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۹:۰۵    
همچنان صحبت ها در خصوص شهردار آینده پایتخت از مباحث داغ و مهم این روزها است و برخی می گویند نام پنج نفر در این میان مطرح است و عده دیگر رقابت بر سر صندلی اول بهشت را میان دو نفر می دانند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۹:۰۰    
محله هرندی، یعنی محله ای که مقام معظم رهبری درباره آن و محلات اطرافش اظهار نگرانی می کنند و گزارش اقدامات در آن مستقیم به دستشان می رسد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۹:۰۰    
روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد ظاهرا در گزارش نخست خود درباره آزمایش موشکی ایران، در مقایسه با دبیر کل سلفش، از لحن ملایم تری استفاده کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۵۵    
آنمی نوعی از بیماری کم خونی است که حاصل عدم توانایی گلبول های قرمز خون در جذب اکسیژن است. این امر گلبول های قرمز را آسیب پذیر می کند و قدرت انعطاف را از آنها گرفته در نتیجه زمانی که قصد عبور از شریان ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۵۵    
به مناسبت ماه مبارک رمضان، جمعی از استادان، نخبگان علمی و پژوهشگران دانشگاه ها، عصر چهارشنبه با مقام معظم رهبری دیدار کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۵۵    
یک شخصیت دانشگاهی مخالف رژیم سعودی تأکید کرد که انقلاب برای ریشه کن کردن آل سعود بی بروبرگرد در راه است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۵۵    
رئیس پارلمان عراق بر مخالفت خود با هرگونه طرحی که با هدف تجزیه این کشور مطرح می شود تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۵۵    
رییس قوه قضاییه، اقدام اخیر موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان دیرالزور با هدف انهدام یکی از مقرهای فرماندهی و مرکز تجمع تروریست های تکفیری داعش در مرز سوریه و عراق را ابلاغ کننده پیامی روشن ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۵۵    
با پایان ایام رمضان، پرونده دو سریال مناسبتیِ نفس و زیر پای مادر هم بسته می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۵۵    
استاندار سمنان گفت: با اکثریت مطلق آرای مدیران دستگاه های اجرایی روزهای پنج شنبه در تابستان سال جاری تعطیل و ساعات کاری شنبه تا چهارشنبه از هفت صبح تا 15و 45 دقیقه اعلام شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۵۵    
فرمانده نیروی هوایی بلژیک از تعلیق همه پرواز های ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا در آسمان غرب رود فرات در سوریه از بیم هدف قرار گرفته شدن از سوی روس ها خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۵۵    
زمانی که صبح زود برای پیاده روی از منزل بیرون می روید، ناحیه زیر پای شما ممکن است برای پاشنه ها اذیت کننده باشد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۵۵    
دولت جمهوری اسلامی ایران توافق صلح میان دولت حزب اسلامی را نشانه ای از علاقه دولت افغانستان به صلح می داند و از هر تلاشی برای ایجاد صلح و ثبات در افغانستان حمایت می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۵۵    
درحالی که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز فاز اجرائی طرح کارورزی از امروز (اول تیرماه) خبر می دهد، کماکان اعتراض به بسته اشتغال زایی دولت ادامه دارد و حتی از سوی برخی فعالان کارگری ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۵۵    
آن چه ساده نویسی در شعر نام نهاده اند، از جمله مفاهیم مورد بحث در سالیان اخیر بوده است. در همین زمینه گفت وگویی با شمس لنگرودی که همواره از مهم ترین سردمداران این جریان قلمداد شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۵۵    
شرق نوشت: نمایندگان فراکسیون امید مجلس دو ماه مانده به تعیین نهایی کابینه جدید حسن روحانی، لابی ها و رایزنی های شان را با دولت آغاز کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۵۰    
در پنج روز کاری گذشته معاملات بورس تهران، قیمت پایانی اکثر سهم ها روند نزولی به خود گرفت و شاخص کل 729 واحد افت کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۵۰    
وزیر مشاور در امور خارجی امارات پایبندی قطر به مصوبات شورای همکاری خلیج فارس را پیش شرط عادی سازی روابط با این کشور اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۵۰    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.1 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) صبح امروز (پنجشنبه) حوالی کوخرد در استان هرمزگان را به لرزه درآورد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۵۰    
مدیرکل فرودگاه های استان هرمزگان با بیان اینکه جزایر جنوب از پرواز هواپیماهای ATR بی نصیب ماند، گفت: در حالی که انتظار می رفت فرودگاه بندرعباس مرکز پرواز هواپیماهای ATR هما شود، اما اینطور نشد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۵۰    
نیروهای امنیتی عراق از تخریب یک مسجد تاریخی در شهر موصل به وسیله گروه تروریستی داعش خبر دادند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۵۰    
عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه حکم دیوان محاسبات درباره شهردار مشهد متوقف شد، گفت: نظارت دیوان محاسبات بر کل بودجه شهرداری را ممنوع کرده بودیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۵۰    
وزیر امور خارجه آمریکا بار دیگر از مقام های چین خواست تا فشار دیپلماتیک و اقتصادی بیشتری روی کره شمالی آورند تا پیونگ یانگ مجبور به محدود کردن برنامه تسلیحات هسته ای خود شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۴۵    
رئیس جمهوری آمریکا از دیدار با پروشنکو به دنبال تاثیر مثبت آن در روند تحقیقات در مورد ارتباط دولتش با مسکو بود و مواضع وی در خصوص بحران اوکراین به نتیجه مذاکراتش با رئیس جمهوری روسیه بستگی دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۴۵    
رئیس اداره بهداشت و محیط وزارت بهداشت گفت: در پی اجرای طرح جمع آوری قلیان از قهوه خانه ها و مراکز عمومی، با سرو کنندگان قلیان های میوه ای برخورد و از فعالیت آنها جلوگیری می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۴۵    
در پی انتشار گزارش های قبلی در خصوص ظرفیت های گردشگری باستانی و روستایی سرعین، فرماندار این شهرستان از معرفی جاذبه های کمتر شناخته شده باستانی و طبیعی با راه اندازی تورهای گردشگری خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۴۵    
یکی از وزرای کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل از شاه سعودی خواست تا پیشگام مذاکره با این رژیم
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۴۵    
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: سال گذشته 105 میلیون دلار صادرات به کشور قطر داشتیم و پیش بینی می شود امسال مقدار صادرات به کشور قطر به یک میلیارد دلار برسد .
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۴۰    
بررسی جایگاه و نقش ایران در خاورمیانه و رفع تنش های منطقه
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۴۰    
حاشیه نشینان در صورت پرداخت جریمه می توانند از خدمات رفاهی استفاده کنند. این مصوبه تازه مجلس است که البته هنوز در شورای نگهبان تأیید نشده است و وزارت راه وشهرسازی تلاش می کند مانع آن شود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۳۵    
مدیر حوزه های علمیه برادران استان کرمانشاه، بر حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و گفت: هر مشت گره کرده در این روز موشک ذوالفقاری برسینه استکبار است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۲۶    
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرودگاه یاسوج به علت اجرای پروژه تطویل باند یتا دو ماه آینده تعطیل شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۲۶    
دادستان قزوین گفت: با شناسایی باند بزرگ زمین خواری در استان قزوین 20 نفر از کارمندان و کارشناسان دولتی و دلالان که زمین های دولتی را با جعل سند می فروختند دستگیر شدند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۱۱    
دولت به بهانه حمایت از حقوق مصرف کننده، تجزیه بخش بازرگانی از صنعت را در جریان تغییرات ساختاری در مدیریت کلان کشور در دستور کار قرار داده است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۱۱    
شرکت هواپیمایی ایرتور در حاشیه نمایشگاه هوایی پاریس، برای خرید 45 فروند ایرباس 320 نئو با کمپانی هواپیماساز ایرباس یادداشت تفاهم امضاء کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۱۱    
در حالی که حتی پس از تمدید 9 ماهه توافق اوپک قیمت نفت در بازارهای جهانی به کمتر از 45 دلار افت کرده است، کشورهای تولیدکننده نفت درباره کاهش بیشتر نفت مذاکره می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۱۱    
مرد جوانی که متهم است در نوجوانی مرتکب قتل شده است، بعد از کش وقوس های فراوانی که در سال های رسیدگی به پرونده اش اتفاق افتاد، سرانجام با نظر دادگاه به حبس و پرداخت دیه محکوم شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۱۱    
درپی نظارت بر غذافروشی های سرشناس منطقه تجریش، مواد غذایی فاسد مصرفی معدوم و پرونده رسیدگی به جرم متصدیان خاطی تشکیل شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۱۱    
پایگاه اینترنتی النشره در گزارشی به بررسی ابعاد برکناری محمد بن نایف و انتخاب محمد بن سلمان به ولیعهدی عربستان پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۱۱    
پروفسور پرویز کردوانی چهره ممتاز علم جغرافیای ایران معتقد است احیای دریاچه ارومیه امکان پذیر نیست، این دریاچه مثل انسانی است که سرطان پیشرفته و درگیرشونده با اعضای مختلف دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۰۶    
وزیر نیرو گفت: متاسفانه در حال حاضر برخی شهرهای استان سیستان و بلوچستان هیچ منبع آب آشامیدنی ندارند و برای تامین آب مجبور به انتقال با تانکر هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۰۱    
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: باید در مورد علل وقوع جرائم مختلف کار علمی و تحقیقاتی انجام شود و با ریشه یابی عوامل ایجاد بزه می توان از وقوع آن در جامعه جلوگیری کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۷:۵۶    
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: دو نفر از عوامل ترور هشت نفر از نیروهای مرزبانی در سال 94 دستگیر شدند.
  • ۱