شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۲:۴۵Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 9 مهر 1396 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 31 فروردین 1396 شعار سال 31 اردیبهشت 1396 شعار سال 1 خرداد 1396 شعار سال 31 تیر 1396 شعار سال 31 مرداد 1396 شعار سال 1 شهریور 1396 شعار سال 30 آبان 1396 شعار سال 30 آذر 1396 شعار سال 1 دی 1396 شعار سال 30 بهمن 1396 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 1 مهر 1396 شعار سال 2 مهر 1396 شعار سال 3 مهر 1396 شعار سال 4 مهر 1396 شعار سال 5 مهر 1396 شعار سال 6 مهر 1396 شعار سال 7 مهر 1396 شعار سال 8 مهر 1396 شعار سال 9 مهر 1396 شعار سال 10 مهر 1396 شعار سال 11 مهر 1396 شعار سال 12 مهر 1396 شعار سال 13 مهر 1396 شعار سال 14 مهر 1396 شعار سال 15 مهر 1396 شعار سال 16 مهر 1396 شعار سال 17 مهر 1396 شعار سال 18 مهر 1396 شعار سال 19 مهر 1396 شعار سال 20 مهر 1396 شعار سال 21 مهر 1396 شعار سال 22 مهر 1396 شعار سال 23 مهر 1396 شعار سال 24 مهر 1396 شعار سال 25 مهر 1396 شعار سال 26 مهر 1396 شعار سال 27 مهر 1396 شعار سال 28 مهر 1396 شعار سال 29 مهر 1396 شعار سال 30 مهر 1396 
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۱:۱۸    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تاخیر بر معرفی وزیر پیشنهادی علوم گفت که گزینه پیشنهادی دولت باید مورد حمایت جامعه ی دانشگاهی کشور باشد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۰۹:۵۵    
دهمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو با هدف ارائه آخرین دستاوردها در زمینه نانو در مهرماه برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۲۱:۲۳    
عضو هیئت مدیره سندیکای داروسازان از صادرات داروی درمانی هپاتیت (سی) ساخت ایران به کشورهای مختلف ازجمله ویتنام خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۳۵    
کارلوس کی روش اسامی بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی را اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۴۹    
امروز عاشقان و دلدادگان مکتب حسینی در جای جای آذربایجان شرقی همنوا و هم ناله با کاروان نینوا در ماتمی به بلندی تاریخ در عزای حسین(ع) و یاران باوفایش بر سرسینه زدند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۹:۴۶    
مسئول اجرایی ستاد مردمی اربعین استان یزد گفت: در اربعین امسال 30 موکب توسط یزدی ها در مسیر نجف تا کربلا برپا می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۸:۲۹    
یک نشریه آمریکایی در گزارشی هشدار داد که خروج از برجام ممکن است باعث ایجاد یک بحران هسته ای جدید برای واشنگتن شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۷:۲۰    
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: شناخت معصومین و سیدالشهدا واجب است و با شناخت این امامان است که می توان منجی عالم بشریت را شناخت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۰۷:۲۰    
عزاداران حسینی در شیراز با حضور در حرم مطهر شاهچراغ(ع)، در شب عاشورای حسینی به عزاداری پرداختند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۷    
30 خرداد 1373 مقارن با عاشورای حسینی منافقین کوردل با انفجار بمبی درقسمت بالای ضریح امام رضا(ع) 26تن از زائران را شهید و بیش از300تن را مجروح کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۷    
اجرای حذف برچسب قیمت از روی کالا در لحظه آخر به سبب بهره گیری حداکثری از نظرات کارشناسان به تعویق افتاد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۷    
امروز در دنیا فقط یک کشور وجود دارد که تعداد سالمندانش بیش از سی درصد کل جمعیت است، ژاپن. اما تا میانه قرن بیست و یکم کشورهای بسیاری بخصوص در میان کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی چنین نسبت جمعیتی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۷    
ائتلاف حاکم اتریش با ممنوعیت برقع در دادگاه ها، مدارس و سایر مکان های عمومی موافقت کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۷    
دادستان عمومی و انقلاب قزوین از صدور رای محکومیت شهردار سابق شهرستان آبیک در دادگاه بدوی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۹:۴۷    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه روز یکشنبه برنامه سفرش به تهران برای دیدار با مقامات ایرانی را تائید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۹    
رئیس اتحادیه سراسری کاون های وکلای دادگستری ایران با اشاره به لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان گفت: بطور قطع اجرای صحیح این قانون از یک سو باعث کاهش جرایم ارتکابی علیه کودکان و نوجوانان و از دیگر سو ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۶    
برخی از منابع خبری از دستگیری احتمالی قاتل شهید حججی خبر می دهند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۳    
کمیجانی گفت: دولت چین آنقدر به تولید کنندگان و صادر کنندگان امتیاز می دهد که برخی از فعالین صنف ما در حال سرمایه گذاری و ایجاد واحد های تولید در این کشور هستند تا تولیدات خود را علاوه بر ایران در ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۳    
فروهر با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان افزودنی به آب اضافه نمی شود، گفت: در علم آب و فاضلاب آب چیز افزودنی ندارد، تنها کار اینکه ضدعفونی و داخل بطری شده و بسته بندی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۳    
محمودی گفت: کمک به رشد تعرفه در چارچوب قانون باید با در نظر گرفتن یک شیب ملایم و در یک روند زمانی صورت بگیرد و با در نظر گرفتن اقشار کم درآمد و مشترکان کم مصرف باشد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۷    
اساسنامه فدراسیون کشتی به تایید اتحادیه جهانی و کمیته بین المللی المپیک رسید.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۴    
کارشناس تغذیه و رژیم درمانی گفت: سلامت افرادی که در ایام محرم در حال سوگواری هستند، ضروری است تا بیماری منجر به باز ماندن از عبادت نشود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۴    
گلعلی بابایی می گوید: پیکر شهید محمد ابراهیم همت 3 روز پس از شهادتش و هنگامی کشف شد که دیگر خط عملیاتی خیبر تثبیت شده بود و نیروهای عراقی هم خط پدافندی تشکیل داده بودند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۴    
مطابق تقویم رسمی روزهای تاسوعا و عاشورا جزء تعطیلات رسمی کشور محسوب می شوند و برابر ماده 63 قانون کار فعالیت تمامی کارگاه ها در چنین روزهایی باید متوقف شود، با این حال مطابق قانون کار ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۱    
به دنبال رکورد زنی مصرف بنزین در کشور ،نمایندگان مجلس شورای اسلامی از احتمال افزایش قیمت این فرآورده نفتی در سال 97 سخن می گویند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۸    
دسک تاپ فیشینگ یکی از روش های کلاهبرداری به قصد سرقت هویت کاربران اینترنت با استفاده از دسترسی به اطلاعات محرمانه آنان است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۸    
ارتش سوریه با به کنترل درآوردن 9 منطقه در جنوب شرقی دمشق، تسلط خود بر مرز اردن را افزایش داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۸    
آمریکا در ادامه اقدامات خصمانه خود علیه کشورمان اعلام کرد که نام ایران را به فهرست کشورهایی که به ادعای خود از مقابله با قاچاق انسان خودداری می کنند اضافه کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۵    
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه مدارس نوساز به وسایل و تجهیزات ایمنی مجهز هستند گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۲    
رییس جمهوری در پیامی به آقای 'شی جین پینگ' رییس جمهور چین، فرا رسیدن شصت و هشتمین سالگرد تاسیس جمهوری خلق چین را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که روابط این دو کشور متمدن و بزرگ آسیایی در تمامی زمینه ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۲    
بازیکن ملی پوش اصفهانی سافت بال، گفت: مسئولان استان اصفهان نشسته اند و مرگ این رشته را تماشا می کنند و حتی حاضر نیستند به نامه های ما پاسخ دهند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۲    
افزایش روز افزون شمار سالمندان در اکثر کشورها و لزوم توجه به تامین نیازهای این قشر موجب شد تا سازمان ملل در سال 1982 با تشکیل شورای جهانی سالمندی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۹    
مشاور سازمان خصوصی سازی درباره آزادسازی خرید و فروش سهام عدالت گفت: لایحه آزادسازی سهام عدالت به زودی تقدیم مجلس می شود و پیش بینی می کنیم این لایحه در سال آینده توسط نمایندگان مجلس تعیین تکلیف شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۹    
در آستانه عاشورای حسینی، فیلمی از سخنرانی آیت الله علم الهدی در خطبه های نماز جمعه منتشر شده است که امام جمعه مشهد در آن، قمه زنی را امری مستحب دانسته و به آن تشویق می کند اما اصل ماجرا چیست؟
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۹    
نخست وزیر عراق طی یک پیام توئیتری ضمن اعلام حمایت از شهروندان کُردی، خواستار کنترل بغداد بر درآمدهای نفتی کردستان عراق جهت پرداخت حقوق کارمندان آنها شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۶    
تحلیلگر مسائل بین المللی و دیپلمات سابق ایران در لندن با بیان این که ترامپ دارای یک دکترین مشخص و استراتژی منسجم در رهبری آمریکا نبوده است، گفت: دستورات ترامپ برای محدودیت سفر اتباع برخی کشورها ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۰    
مدیرکل امور دریانوردان و سازمان های تخصصی بین المللی سازمان بنادر و دریانوردی از برنامه ایران برای قرار گرفتن در بین 10 کشور مهم و پیشرو در سازمان بین المللی دریانوردی (ایمو) خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۲۷    
وزیر خارجه آمریکا با بیان اینکه رییس جمهور این کشور خط قرمزی درباره کره شمالی ترسیم نکرده گفت: آزمایش هسته ای جوّی از سوی پیونگ یانگ نیز گزینه نظامی درپی نخواهد داشت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۱۸    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: هیچ نقطه ضعفی در اصحاب امام حسین(ع) در واقعه عاشورا نبود و آن ها در اوج مقام تسلیم قرار داشتند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۱۵    
معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران از تحول نظام استانداردسازی کشور طی برنامه ششم توسعه خبر داد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۱۲    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اعلام گزارش عملیات امدادی روز تاسوعای حسینی، اظهار کرد: یک هزار و 923 تن به پست های موقت و سیار هلال احمر در این روز مراجعه کردند که از این تعداد ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۱۲    
پدافند هوایی ارتش یمن یک فروند هواپیمای جاسوسی آمریکایی را در صنعا سرنگون کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۹    
رییس جمهور همزمان با عاشورای حسینی با حضور در آستان مقّدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، در مراسم عزاداری سیدالشهداء(ع) شرکت کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۹    
سیدعباس میرهاشمی رییس انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس آخرین آمار عکس های گنجینه این انجمن را یک میلیون و دویست هزار فریم عکس و اسلاید اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۶    
متاسفانه ما در هیچکدام از برنامه ها و رویدادهایی که توسط خود نمایشگاه فرانکفورت برگزار می شود و بازخورد جهانی دارد در خصوص معرفی نشرمان حضور نداریم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۹:۵۷    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:کم توجهی به مدیریت بازارها بعداز کاهش نرخ سود بانکی، به رونق بازار سوداگری در معاملات مسکن، ارز، طلا و خودرو منجر می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۹:۵۴    
ایران اسلامی امروز مصادف با عاشورای حسینی غرق در عزا و ماتم شد. مردم در قالب دسته ها، هیات ها در خیابان ها به عزاداری مشغول بوده و سر تا سر تمامی شهرهای ایران سیاه پوش شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۹:۳۶    
امام حسین(ع) در آخرین خطبه خود خطاب به سپاه دشمن گفت: مرا در بین دو راهی شمشیر و ذلت قرار داده اند ... هیهات .. ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۹:۳۳    
یک نماینده اصلاح طلب مردم تهران در مجلس با تاکید بر لزوم توجه به حقوق مشروع همه اقوام و مذاهب، به برخی بی تدبیری ها در برخورد با مطالبات برحق کُردها و اهل سنت ایران پرداخت و با بیان این که موضوع همه ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۹:۳۰    
دبیر کل حزب الله لبنان در روز عاشورا برای عزاداران حسینی در جنوب بیروت سخنرانی کرد و بشدت درباره آغاز هر جنگ جدیدی به رژیم صهیونیستی هشدار داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۹:۳۰    
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه نیروهای علاقمند و بااستعداد باید برای معلمی انتخاب شوند، بر ضرورت اداره کلاس های درس با روش های جدید تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۹:۲۷    
هر کس در روز عاشورا، حسین بن علی، را زیارت کند و در کنار قبرش گریان باشد، خداوند عز و جل را در قیامت با دو هزار هزار ثواب حج و عمره و جهاد ملاقات میکند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۹:۱۲    
استان بوشهر در عاشورای حسینی در غم و ماتم است و مردم ولایت مدار این استان در عاشورای حسینی عشق و ارادت خود به ائمه اطهار(ع) به اوج خود می رسانند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۹:۰۹    
همزمان با سراسر کشور آئین های سنتی عزاداری عاشورای سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با حضور هیئت های زنجیرزن و سینه زن در نقاط مختلف آذربایجان غربی برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۹:۰۰    
معاون مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: بیماری وبا در کشور کتنرل شده است و امسال تقریبا هیچ موردی از این بیماری در کشور نداشته ایم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۹:۰۰    
رحمانی فضلی اقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه آسیب های اجتماعی را یکی از کارهای مهم انجام شده توسط دولت خواند و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۸:۴۵    
مسئول اسبق واحد عملیات سپاه استان کرمانشاه گفت: مقاومت نیروهای مقاومت در سوریه نشأت گرفته از مقاومت نیروهای رزمنده در دوران دفاع مقدس است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۸:۳۶    
نوع و ابزار تبلیغ باید برای طلاب و مبلغان به درستی و دقیق شناسانده شود تا بتوانند راهکارهای علمی و عملی آن را در فضای بیرونی اجرایی کنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۸:۳۶    
حجت الاسلام وافی به بررسی شاخصه های هیأت تراز انقلاب پرداخت و هیأت فعال در مناسبت های انقلاب و عرصه های فرهنگی و دینی را مصداق کامل نیروهای آتش به اختیار دانست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۸:۳۶    
امام جمعه موقت تهران گفت: عاشورائیان با بیعت با ولایت فقیه در واقع با سالار شهیدان(ع) تجدید بیعت می کنند و دلیل آن نیز عبارت کل یوم عاشورا و کل أرضٍ کربلا است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۸:۳۶    
نماینده خبرگان رهبری گفت: این که رهبری گاهی به مسؤولان تأکید می کنند که بر خدا تکیه کنید، می خواهند بفرمایند انرژی در اختیار شما است که اگر از آن استفاده شود می توان همه گره ها را باز کرد،
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۸:۳۳    
مشاور رئیس جمهوری در امور اهل سنت تاکید کرد کربلا و مظلومیت امام حسین را هیچ کس از اهل سنت منکر نیست ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۸:۳۳    
یکی از برجسته ترین تک تیراندازان نیروهای داوطلب مردمی عراق به شهادت رسید.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۸:۳۳    
مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی همدان گفت: 80 هزار و 297 تن به ارزش 89 میلیون و 926 هزار دلار محصول کشاورزی استان همدان در مدت پنج ماهه نخست سال به خارج از کشور صادر شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۸:۲۴    
همزمان با عاشورای حسینی مشهد مقدس و بارگاه منور رضوی غرق در ماتم و عزا است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۷:۱۸    
علی مطهری گفت: جامعه اسلامی همیشه از درون خود تهدید می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۷:۱۸    
یک عضو کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران نسبت به فرسودگی ساختمان های دانشگاه های پایتخت هشدار داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۷:۱۸    
با راکد بودن بخش های نفتی و آسیب دیدن بخش های دولتی از سیاست های ریاضت اقتصادی، اقتصاد عربستان سعودی دوباره به وضعیت رکود بازگشت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۷:۱۸    
کمتر کسی است که دهه محرم را بدون خوردن نذری به پایان ببرد؛ نذری ها این روزها در هر کوچه و خیابان و در هر هیات خلوت و شلوغی یافت می شوند و در بسیاری اوقات حتی رهگذران نیز از آنچه در هیات ها پخته می ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۷:۱۸    
راهکار دورماندن هیات اندیشه ورز مجلس خبرگان از فرمایشی شدن و روزمرگی چیست؟
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۷:۱۸    
سخنگوی سازمان انتقال خون کشور با اشاره به افزایش شش برابری مراجعه به مراکز انتقال خون در روز عاشورا برای شرکت در طرح نذر خون به جوانان تاکید کرد: در روز عاشورا به جای قمه زنی خون خود را اهدا کنید.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۷:۱۸    
وزیر امور خارجه ایتالیا گفت که سفیر کره شمالی در رم باید این کشور را ترک کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۷:۱۸    
مهدی بی باک در حالی در قامت سرمربی تیم ملی تکواندو در سومین میدان بین المللی شرکت کردکه باز هم نتیجه قابل قبولی نگرفت .
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۷:۱۸    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: پیام عاشورا این است که نباید دلخوش به مذاکره با عمربن سعدها باشیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۱:۵۴    
منابع وابسته به تولیت حرم مطهر امام حسین(ع) از مشارکت میلیون ها زائر در کربلای معلی در روز عاشورا خبر دادند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۱:۵۴    
رئیس کل بانک مرکزی می گوید که خارجی ها برای گشایش فاینانس صف کشیده اند، اما بخش خصوصی و دولتی برای استفاده از آن باید شرایطی داشته باشند و فعالان اقتصادی نگران سهمشان هستند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۱:۵۴    
رئیس سازمان نظام رونشناسی و مشاوره کشور از توسعه همکاری ها با وزارت ورزش و جوانان خبر داد و گفت: سازمان نظام روانشناسی تنها مرجع صدور مجوز مراکز مشاوره است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۱:۵۴    
علی نوذرپور کارشناس مسایل شهری 5 محور در حوزه ایمنی حمل و نقل را تشریح کرد .
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۱:۵۱    
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه شرایط پیوستن به سازمان تجارت جهانی فراهم نیست، گفت: به فرض پیوستن به این سازمان در بخش تولیدی با رکود مطلق مواجه می شویم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۱:۵۱    
مدیرکل امور صید و صیادی سازمان شیلات گفت: اینکه می گویند ذخایر ماهیان خلیج فارس به خطر افتاده درست نیست ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۱:۵۱    
مدیرکل نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری قوه قضائیه گفت: با اجرایی شدن شناسنامه الکترونیکی کارکنان اداری در آینده ما یک پرونده جامع از نتایج بازرسی ها ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۱:۵۱    
29 روز از حادثه تلخ واژگونی اتوبوس و کوچ 7 دانش آموز هرمزگانی می گذرد، حادثه ای که یک بار دیگر ایران را در عزای دانش آموزان به سوگ فرو برد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۱:۵۱    
یکی از مقامات روسیه می گوید که تکرار حملات اشتباه ائتلاف آمریکا در رقه موجب وارد شدن خسارات سنگین به زیرساخت های غیرنظامی این شهر شده و این مسئله به همراه کمبود امکانات بشردوستانه باعث به وجود آمدن ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۱:۵۱    
مقام معظم رهبری در دیداری که با خانواده شهدای مدافع حرم داشتند، خطاب به آن ها فرمودند:حقیقتاً هم شهدای شما، هم خانواده ها، پدران، مادران و فرزندان آنان، حق بزرگی بر گردن همه ملت ایران دارند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۱:۵۱    
رویکردهای بخشنامه بودجه 97 متمایز از رویکردهای بودجه96 به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد که در آن اشتغال ، ماموریت ویژه رئیس جمهور به تمام دستگاه های اجرایی است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۱:۴۸    
معاون فرهنگی کتابخانه موزه ملی ملک به تشریح چگونگی باز بودن موزه ها در شب هنگام پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۱:۴۸    
بر اساس ابلاغیه رئیس قوه قضاییه، سازمان بازرسی کل کشور، موظف به نظارت بر عملکرد بانک مرکزی در وصول مطالبات معوق بانکهای دولتی و اصلاح رویه های اعطای تسهیلات شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۱:۴۸    
پارلمان اقلیم کردستان بعد از نشست روز شنبه خود، در بیانیه ای با تصمیمات دولت عراق مخالفت کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۱:۴۸    
رحمانی فضلی می گوید: علیرغم اعلام رقم 12 درصد بیکاری در کل کشور به صورت میانگین، شاهد هستیم که در برخی از شهرها میزان بیکاری به 60 درصد رسیده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۱:۴۸    
فراز و فرود توافق هسته ای به نقطه ای رسیده است که باید پرسید آیا آمریکا از آن خارج خواهد شد و یا به آن پایبند می ماند؟ هر یک از این دو احتمال چه نتایجی به دنبال خواهد داشت؟
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۱:۴۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تنها راه درمان مشکل بیکاری کشور جذب سرمایه گذار خارجی نیست گفت: سرمایه گذار خارجی به فکر سرمایه گذاری سرمایه بر است تا نیرو بر.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۱:۴۸    
آنتون بارا اندیشمند و نویسنده مسیحی سوری در کتاب خود ضمن بیان روایت تاریخی از زندگی حضرت زینب سلام الله علیها به برخی از مصیبت های عاشورا از جمله خیمه های آتش گرفته یاد می کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۱:۴۸    
نیروهای الحشد الشعبی عراق ظهر امروز فرودگاه المااحه در جنوب منطقه الحویجه را آزاد کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۱:۴۸    
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: تلاش بر این است، امسال پرداخت مابه التفاوت قیمت تضمینی به کشاورزان را که توسط دولت باید انجام شود، به روز کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۸:۴۲    
یک تعزیه خوان قدیمی با انتقاد از اینکه پس از گذشت سال ها مکانی جایگزین تکیه دولت نشده است، گفت: برایم سوال است اگر فضای تئاترشهر را هم در اختیار ما قرار نمی دادند، باید در کجا تعزیه اجرا می شد؟!
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۸:۴۲    
علی الفایز فعال سیاسی بحرینی با بیان اینکه رژیم آل خلیفه مشروعیت خود را از دست داده، گفت: آل خلیفه برای بازیابی مشروعیت به برقراری روابط با دشمن صهیونیستی متوسل شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۸:۴۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد:حج امسال قابل قبول بود و جای تشکر از مسئولان دارد، اما موفقیت حج امسال به معنای عقب نشینی از پرونده فاجعه منا نیست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۸:۴۲    
وزیر اقتصاد با بیان اینکه باید از جذابیت بخش دلالی کاذب در اقتصاد کاسته شود، گفت: هدف از کاهش نرخ سود بانکی فراهم شدن شرایط برای سوق نقدینگی به بخش تولید است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۸:۴۲    
پژوهشگر و مدرس حوزه گفت: هر کس دوست دارد خداوند تمام خیرات را برای او جمع کند باید موالات امیرالمؤمنین را داشته باشد و بداند امام زمان، بر همه چیز در زندگی مقدم است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۸:۴۲    
رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی را مسئول برگزاری همه پرسی در اقلیم کردستان عراق معرفی کرد.
  • ۱