چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۰:۲۲Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 17 آذر 1396 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 31 فروردین 1396 شعار سال 31 اردیبهشت 1396 شعار سال 1 خرداد 1396 شعار سال 31 تیر 1396 شعار سال 31 مرداد 1396 شعار سال 1 شهریور 1396 شعار سال 1 مهر 1396 شعار سال 30 آبان 1396 شعار سال 1 دی 1396 شعار سال 30 بهمن 1396 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 1 آذر 1396 شعار سال 2 آذر 1396 شعار سال 3 آذر 1396 شعار سال 4 آذر 1396 شعار سال 5 آذر 1396 شعار سال 6 آذر 1396 شعار سال 7 آذر 1396 شعار سال 8 آذر 1396 شعار سال 9 آذر 1396 شعار سال 10 آذر 1396 شعار سال 11 آذر 1396 شعار سال 12 آذر 1396 شعار سال 13 آذر 1396 شعار سال 14 آذر 1396 شعار سال 15 آذر 1396 شعار سال 16 آذر 1396 شعار سال 17 آذر 1396 شعار سال 18 آذر 1396 شعار سال 19 آذر 1396 شعار سال 20 آذر 1396 شعار سال 21 آذر 1396 شعار سال 22 آذر 1396 شعار سال 23 آذر 1396 شعار سال 24 آذر 1396 شعار سال 25 آذر 1396 شعار سال 26 آذر 1396 شعار سال 27 آذر 1396 شعار سال 28 آذر 1396 شعار سال 29 آذر 1396 شعار سال 30 آذر 1396 
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۹:۲۶    
راهپیمایی ضدآمریکایی- صهیونیستی پس از اقامه نماز جمعه در سراسر آذربایجان غربی برگزار و فریاد های مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در استان طنین انداز شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۲:۰۷    
در حالی که در ماه های گذشته قیمت تخم مرغ روندی افزایشی داشت و اضافه شدن تولید در بازار نیز تعادلی در قیمت این محصول ایجاد نکرده ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۴۲    
40فعال حوزه ادبیات کودک با امضا نامه سرگشاده شهرام اقبال زاده به رئیس جمهور به خبر انتصاب فاضل نظری به عنوان مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعتراض کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۹:۴۶    
ایران 5 برابر کشورهای پیشرفته دانشگاه دارد. ایران 2640 دانشگاه دارد، در حالی که چین 2481 و هند 1620 دانشگاه دایر کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۸:۲۵    
هیئت عمومی دیوان عدالت اداری با شکایت یک هتلدار، بند ب مصوبه مورخ هیئت عالی نظارت بر اصناف کشور که تاسیسات گردشگری را مشمول قانون نظام صنفی دانسته بود، غیرقانونی دانست و ابطال کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۴۵    
فرودگاه ها را می توان نوعی ماشین زمان قلمداد کرد که مسافران را در قالب کپسول زمان، با سرعتی بسیار زیاد و بدون درک مسیر بین دو شهر یا کشور، به مقصد می رسانند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۴۵    
امین پاسی شیرازی عکاس جوان شهرکردی موفق به کسب مدال برنز جشنواره بین المللی عکاسی نیویورک شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۴۵    
مجری شبکه MBC به علت انتقاد از انفعال پادشاهی عربستان درباره انتقال سفارت آمریکا به قدس برکنار شد العالم نوشت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۰۶    
پیشگیری 25 درصد از مرگ و میر ها برعهده دانشگاه هاست و 75 درصد مابقی برعهده دیگر بخش های دولتی و خصوصی است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۸:۴۲    
همزمان با برگزاری امتحانات آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 اولین مرحله بیست و سومین دوره آزمون المپیاد علمی دانشجویی برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۴:۵۰    
مدرسه دوشیف دخترانه محدثه وپسرانه شهید بغدادی شهرجدیدهشتگرد که بعدازسه ماه ازسال تحصیلی دراین هوای سردسیستم گرمایش ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۲:۲۹    
استاندار لرستان ماجرای مفقود شدن کوهنوردان مشهدی در زیر بهمن در مسیر صعود به قلعه "اشترانکوه" استان لرستان را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۱:۴۱    
وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد اجرای کامل فرمان ضد مهاجرتی رئیس جمهور این کشور برای منع سفر اتباع ایران و 5 کشور دیگر به آمریکا را آغاز کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۱:۴۱    
خبر مرگ خاوری تاکنون صحت نداشته و توسط هیچ منبع معتبری تایید نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۱:۳۵    
معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: کیفیت هوای تهران با شاخص 59 در شرایط سالم قرار گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۰:۵۹    
نماینده آمریکا در سازمان ملل در نشست شورای امنیت درباره اقدام واشنگتن در به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۰:۴۷    
برخی خبرها حکایت از این دارد که الد بن سلمان فرزند پادشاه سعودی به جای عادل الجبیر منصوب شده است .
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۹:۵۰    
رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش، گفت: بر اساس توافقنامه ای که با سازمان تأمین اجتماعی و شهرداری تهران به امضاء رسیده است، حساب های شهرداری تهران دیگر مسدود نیست و باز شده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۹:۴۷    
شهردار اسبق تهران نظرش درباره عملکرد 100 روزه شهرداری تهران را گفت و با اشاره به این که ممنوعیت صدور هولوگرام موجب شفافیت مالی در شهرداری می شود از نجفی و همه مدیرانشان درخواست کرد که شهرداری را ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۹:۴۴    
احمد عربانی، پیشکسوت کاریکاتور از خاطرات خود و روزهای کار در مجله توفیق، فکاهیون و گل آقا می گوید.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۹:۴۱    
نشست فوق العاده شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی تحولات قدس در حال برگزاری است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۹:۲۹    
ماجرای دیدارپیرمرد قفل ساز با امام زمان(عج) داخل صحن امام حسین(ع) را در اینجا بخوانید.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۹:۱۴    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در انگلستان، به تشریح علل سفر وزیر امور خارجه انگلستان به تهران و برنامه های این سفر پرداخت و مذاکرات پیرامون موضوعات منطقه ای و بین المللی و همچنین رایزنی در خصوص مسائل ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۹:۱۴    
قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مراجعه 49 نفر با عارضه تنگی نفس به مراکز درمانی زیرمجموعه این دانشگاه در اهواز خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۹:۱۴    
زوران کنزوویچ بازیکن سابق پدیده مشهد که در سال 2014 در این تیم بازی می کرد پس از جدایی از پدیده شکایت کرد و در نهایت فیفا حکم کسر شش امتیاز از باشگاه پدیده را صادر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۹:۱۴    
غلامرضا عنایتی تا پایان فصل هدایت تیم فوتبال مشکی پوشان خراسان را بر عهده گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۹:۱۴    
شبکه الجزیره از زخمی شدن 217 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در کرانه باختری و قدس اشغالی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۹:۱۴    
سرمربی تیم فوتبال مراکش می گوید که شناخت زیادی از تیم ملی ایران ندارد اما تیم ویژه ای را برای شناخت آن آماده کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۹:۱۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مدعی است، سنگربان ملی پوش تیمش شرایطی بهتر از دروازه بان پرتغال دارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۸:۱۱    
بررسی آمارهای تجارت خارجی کشور در هشت ماهه نخست سال جاری نشان می دهد، در حالی که فقط در عرض یک ماه حدود 40هزار تن روغن پالم وارد ایران شده مجموعا تا آبان ماه بیش از323 هزار تن از این محصول وارد کشور ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۸:۱۱    
رییس هییت امنا و موسس دانشگاه آزاد اسلامی طی نامه ای به رییس دانشگاه آزاد واحد نجف آباد بر ضرورت حفظ حرمت شهدا و خانواده های آنان و پاسداشت حریم دانشگاه، اساتید و دانشجو تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۸:۱۱    
جدیدترین مستندات نشان می دهد واتی سهام شرکت گروه صنایع کاغذ کارون را که در ازای مطالبات و اوراق رهنی تملک کرده بود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۷:۵۹    
دانش آموختگان دوره دکتری تخصصی که به دلیل استعداد درخشان بودن مستقیم و بدون گذراندن طرح دوره عمومی وارد این دوره شده اند، می توانند تعهدات دوره عمومی خود را در تمامی دانشگاه ها بگذرانند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۷:۵۹    
رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد در نامه ای به رئیس دانشگاه آزاد نجف آباد نسبت به بروز برخی حواشی مبتذل در مراسم روز دانشجو که در این واحد برگزار شد، تذکر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۱۴    
کاروان ورزشی کشورمان به منظور شرکت در سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان راهی امارات شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۸:۲۷    
رئیس شورای شهر شیراز پرداختن رسانه ای به سومین حرم اهل بیت در قالب های گوناگون برنامه سازی، تلاش برای تثبیت پایتختی فرهنگی شیراز و کمک به حفظ بافت فرهنگی و تاریخی شهر را از مهم ترین برنامه های شورای ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۷:۳۶    
رئیس اتاق بازرگانی لرستان گفت: مسئولان تنها به فکر کوتاه مدت و راضی کردن مردم در همان مقطع هستند و تلاشی برای توسعه بلندمدت این استان انجام نمی دهند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۱:۲۰    
یک کارشناس آموزشی با اشاره به اینکه کنکور مروج بی عدالتی اجتماعی است، معتقد است رشته های کم طرفدار دانشگاه ها در مجموعه پذیرش بدون کنکور قرار دارند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۱:۱۲    
دبیر شورای عالی کار با اشاره به اینکه نظر کارگران در تعیین هزینه معیشت کارگران و کارفرمایان متفاوت است گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۱:۱۲    
بانک های وال استریت به آغاز فروش سهام بیت کوین اعتراض کرده و تاکید کرده اند که سیستم مالی توان تحمل جهش ها و سقوط های سنگین قیمت ارز دیجیتال را ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۱:۱۲    
رییس کارگروه کاهش تقاضای اعتیاد کمیته مستقل مبارزه با مواد مخدر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن اشاره به تخصیص بودجه هایی از سال 92 تا 96 به منظور اجرای بیمه درمان معتادان با طرح این موضوع که معلوم نیست ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۱:۰۹    
نویسنده فلسطینی مشهور، تصمیم ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل را موجب روشن شدن فتیله بیداری حقیقی امت عربی و اسلامی خواند و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۱:۰۹    
کمیته حقوق غیرقابل تصرف ملت فلسطین در مجمع عمومی سازمان ملل جلسه ای ویژه تشکیل داد و از دولت آمریکا خواست از تصمیمش علیه قدس صرف نظر کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۱:۰۹    
رهبر کره شمالی تصمیم ترامپ مبنی بر به رسمیت شناختن "قدس" به عنوان پایتخت رژیم صهیوینستی را محکوم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۱:۰۶    
سهم بانک های عامل در پرداخت تسهیلات بانکی طرح رونق تولید به واحدهای صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ از آغاز طرح مذکور تا 12 آذرماه سال جاری اعلام شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۱:۰۳    
با وجود ممنوع بودن تبلیغ کالاهای آسیب رسان سلامت در قانون های برنامه توسعه پنجم و ششم، هنوز تبلیغ چیپس، پفک، روغن، غول های فست فود، نوشابه و .. ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۱:۰۳    
مدت هاست که رَک های دوچرخه میهمان معابر و پیاده روهای شهر شدند؛ رک هایی که با آنکه ماه هاست نصب شدند اما هنوز دوچرخه ای بر روی آنها قرار نگرفته و حالا به جای آنکه محلی برای دوچرخه ها باشند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۱:۰۰    
یکی از مهمترین ایرادات وزارت راه و شهرسازی به موضوع مشاوران املاک، وجود تضاد منافع در وضعیت فعلی این شغل است که سبب تنظیم لایحه ای خاص در این زمینه شد اما از سرنوشت لایجه خبری نیست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۵۷    
مدیرعامل جدید بنیاد بیماریهای نادر ایران با اشاره به اینکه در کشور یک میلیون بیمار نادر شناسایی نشده وجود دارد، گفت: تاکنون فقط 50 هزار بیمار نادر شناسایی شدند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۵۷    
قائم مقام سازمان نظام پرستاری کشور با اشاره به رد پیشنهاد بودجه هزار میلیاردی برای اجرای تعرفه های پرستاری در سال 97، گفت: متاسفانه این بودجه پیشنهادی در معاونت اجتماعی سازمان مدیریت رد شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۵۱    
در نگارخانه سایبری مسائل روز دنیا از دید کاریکاتوریست های کشورمان که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی باز نشر شده است به نمایش در می آید.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۵۱    
دبیر اتحادیه صادرکنندگان آبزیان ایران از ارائه درخواست به دولت برای پرداخت یارانه صادرات قزل آلا به روسیه خبر داد و گفت: با کمک دولت می توانیم بازار روسیه را در اختیار بگیریم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۴۵    
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از افزایش میانگین معدل کل دانش آموزان سوم متوسطه طی چهار سال اخیر خبر داد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۳۹    
ایجاد پوشش آجری در تخت جمشید، ثبت جهانی کمانچه و چوگان و جاماندن ایران از ثبت جهانی آثار ناملموس در سال بعد از جمله خبرهای حوزه میراث و گردشگری در این هفته بود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۳۹    
دبیر کمیته فقهی سازمان بورس، با اشاره به تصویب راه اندازی بازار مشتقه ارزی در بورس، گفت: بسترهای لازم برای راه اندازی بازار مشتقه ارزی فراهم شده و باید معاملات را به صورت آزمایشی آغاز کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۳۹    
با وجود اینکه ایران و عراق در بازار جهانی نفت رقیب یکدیگر هستند، می توانند در زمینه های نفتی بایکدیگر همکاری کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۳۶    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این که شعار، اعتقاد، دلبستگی مردم به نظام و رهبری و اصول انقلاب روز به روز مستحکم تر شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۳۶    
عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران از بررسی نامگذاری معبری در پایتخت به نام دهقان فداکار در کمیته نامگذاری شورای شهر خبرداد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۳۶    
دولت به منظور حمایت از متقاضیان دریافت تسهیلات طرح های شتغالزای مشمول برنامه اشتغال فراگیر ، بخشی از سود این تسهیلات را به تناسب نوع طرح و منطقه اجرای طرح پرداخت می کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۳۳    
وزیر خارجه قطر در گفت وگو با شبکه الجزیره اعلام کرد اقدام نظامی کشورهای محاصره کننده در حال حاضر بعید اما این گزینه وارد است و دوحه خود را آماده کرده است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۳۰    
معاون حقوقی و سازمان بورس گفت: اگر شرکت قسمتی از دارایی اش را بعد از توقیف بفروشد و مشخص شود آن دارایی به قصد تاخیر انداختن ورشکستگی یا ارائه صورت های مالی مخدوش فروخته شده ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۳۰    
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در حال حاضر هیچ گونه ارتباط اقتصادی مستقیمی با عربستان نداریم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۳۰    
رئیس مرکز اجرائیات راهور ناجا در خصوص جزئیات تخلفات دارای نمره منفی، محرومیت و ضبط گواهینامه و همچنین چگونگی استعلام نمرات منفی سخن گفت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۲۷    
کشور ما با فرهنگ های دیگر همجوار بوده و با همسایگان مان ارتباط های فرهنگی دیرینه داریم، تفاوت ارتباط ایران با هندوستان نسبت به سایر همسایگانمان در کیفیت این رابطه است ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۲۷    
تیم پاراوزنه برداری ایران با مدال طلایی که سیامند رحمان در دسته فوق سنگین بر گردن آویخت قهرمان جهان شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۲۷    
رئیس دانشگاه آزاد استان کرمانشاه گفت: کلاس های دانشگاه های آزاد برخی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه در "کانکس" برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۲۷    
این روزها سیاست دولت، ممنوعیت واردات برای مثبت شدن تراز تجاری است؛ غافل از اینکه تنها عده ای که خلاء قوانین را خوب می شناسند، سودهای کلان به جیب می زنند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۲۴    
همیشه ارتباطی میان رشته های STEM (علوم پایه، فناوری، مهندسی و ریاضیات) با حقوق و مزایای بالا وجود دارد. بر اساس تخمین تحلیلگران، این رشته ها در سال 2018 (سال آینده) با 18 درصد رشد همراه خواهند بود ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۲۴    
سفیر فلسطین در روسیه اعلام کرد که این کشور قصد دارد تا بابت تصمیم اخیر رئیس جمهور آمریکا، به دادگاه بین المللی شکایت کند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۲۴    
جودوکا های جوان و پرافتخار جودوی ایران در رده نوجوانان و جوانان از زمانی که به تیم ملی بزرگسالان تزریق شدند، عملکرد ضغیف و دور از انتظاری داشتند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۲۱    
یکی از اعضای سابق گروه موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه گفته بعد از تصرف شهر رقه به هزاران نفر از اعضای گروه تروریستی داعش به موجب توافقی که مورد حمایت دولت آمریکا بوده اجازه داده شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۱۸    
کارشناس علوم قرآنی گفت: موظف هستیم آنچه را که خیر و صلاح و همچنین عاقبت بخیری ما در آن هست را از خداوند متعال بخواهیم و با با عمل صالح و انجام کارهای خیر خود را به سربازی امام زمان(عج) نزدیک کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۱۸    
یک عضو هیات علمی دانشگاه مذاهب اسلامی با بیان اینکه حبل الله همان اصول مشترک میان تمام مذاهب اسلامی است، گفت: طبق آیه انما المومنون اخوه، مسلمانان موطف اند در جهت رفع اختلافات بکوشند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۱۵    
خودروسازان ایرانی پس از برجام با دستپاچگی سراغ خودروسازان فرانسوی رفتند و قراردادهایی با آنها امضا کردند اما این تب تند خیلی زود فروکش کرد و وعده های داده شده درباره تولید و عرضه محصولات مشترک با ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۱۲    
معاون تربیت و آموزش ناجا از فراهم شدن امکان جذب سربازانی با مدرک تحصیلی کتابداری در نیروی انتظامی در آینده نزدیک خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۱۲    
در پی تصمیم رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، کشورهای مختلف دنیا صحنه برگزاری تظاهرات و راهپیمایی در محکومیت این تصمیم است.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۹    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: ما موشک داریم و موشک هم می سازیم و تا جایی که بتوانیم برد آن را افزایش می دهیم. تا هزاران کیلومتر هم افزایشش می دهیم تا خواب را از چشمان کاخ سفیدنشینان بگیریم.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۹    
واکنش تند ترکان به اظهارات وزیر بهداشتترکان گفت: اظهار نظر غیر عالمانه و بی ربط وزیر محترم بهداشت و درمان را دیدم.دردم آمد که کار به اینجا رسیده!
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۶    
سازمان خصوصی سازی از 6 ماه پیش تاکنون در خبرهای متعدد وعده پرداخت سود سهام عدالت "بزودی"، "در آینده نزدیک" و "تا چند روز دیگر" را داده ولی ظاهراً هنوز "چند روز دیگر" فرا نرسیده و در این 6 ماه فقط با ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۶    
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، از هماهنگی با رئیس مجلس برای بررسی هرچه سریع تر طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی در صحن مجلس خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۳    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور درباره آخرین وضعیت کودکان کار و خیابان که در طرح اخیر ساماندهی در مجتمع ها و مراکز بهزیستی ، ساماندهی شدند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۳    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان تهران از واگذاری کودکان چند قلوی بی سرپرست به خانواده های متقاضی فرزند خواندگی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۰    
عملیات مهار آتش خشمگین چاه 147 رگ سفید بدون وقفه پیگیری می شود.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۰    
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محکومیت ادعای اخیر رئیس جمهور آمریکا درخصوص بیت المقدس بیانیه ای صادر کردند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۹:۳۶    
تونی کرگ مجسمه ساز انگلیسی- آلمانی که این روزها آثارش در موزه هنرهای معاصر تهران برپاست، از علاقمندی اش به مجسمه سازی و طی کردن این مسیر و همچنین طبیعت ایران گفت
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۹:۳۶    
وزیر آموزش و پرورش ضمن اشاره به اشکالات موجود در کتاب های درسی، انجام اصلاحات در این زمینه را نیازمند زمانی حدود 2.5 ساله دانست.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۹:۳۶    
الحشد الشعبی و ارتش عراق روز جمعه از آغاز عملیاتی گسترده در مناطق الجزیره رابط میان موصل و الانبار تا مرزهای سوریه خبر دادند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۹:۳۳    
به همت یدالله مبارکی دانشجوی رودباری اولین کتابخانه کپری جهان در روستای چاه گمشاد زهکلوت شهرستان رودبارجنوب راه اندازی شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۹:۳۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بوریس جانسون وزیر امور خارجه انگلستان به منظور دیدار و گفت و گو با مقامات کشورمان به تهران سفر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۹:۳۳    
بچه های بسیج کاغذ، ماژیک بنفش و چسب آورده اند و تا مجری مراسم خوش آمدش را بگوید، برای خودشان کلی شعار و پلاکارد نوشته اند ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۹:۳۳    
بر اساس نتایج جدیدترین نظرسنجی در آمریکا محبوبیت دونالد ترامپ همچنان روند نزولی خود را طی می کند و بسیاری از مردم آمریکا مخالفت خود با سیاست های وی را اعلام کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۹:۳۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بلایی که بر سر شاه ایران و صدام حسین آمد در آینده بر سر حکام سعودی خواهد آمد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۹:۲۷    
حملات جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی به مناطق مسکونی یمن چندین شهید و زخمی بر جا گذاشت.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۹:۲۷    
قدس قلب تپنده جهان اسلام است و اجازه نخواهیم داد که یک رژیم نامشروع پای در آن سرزمین مقدس بگذارد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۹:۲۴    
ادامه تحقیقات در مورد شکایت های مطرح شده علیه نمایندگان کنگره آمریکا موجب کناره گیری یکی دیگر از اعضای آن شد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۹:۲۱    
افزایش قیمتها در سه بازار اصلی ارز، سکه و مسکن نشان می دهد در دولت دوازدهم بر خلاف دولت یازدهم، بازارهای مهم به حال خود رها شده اند.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۹:۱۸    
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از خروج سرویس مکالمات بین الملل از انحصار این شرکت و واگذاری ارائه خدمات مکالمات تلفنی بین الملل به شرکتهای خصوصی تا پایان سال خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۹:۱۸    
دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت گفت: آمریکا با انتقال سفارت خود به بیت المقدس نشان داد به نهایت عجز و ناتوانی رسیده است و البته از این موضوع ضربه سنگینی خواهد خورد.
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۹:۱۵    
هرکس به طور غیرمجاز داده های دیگری را از سامانه های رایانه ای یا مخابراتی یا حامل های داده حذف یا تخریب یا مختل یا غیرقابل پردازش کند به حبس از شش ماه تا دو سال یا جزای نقدی از ده میلیون تا چهل ...
شعار سال   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۹:۱۲    
رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران با اشاره به وقوع تخلف فروش کالای دست دوم IT به جای کالای آکبند در برخی واحدهای صنفی ...
  • ۱