جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۲:۴۵Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 2 مرداد 1397 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 31 فروردین 1397 شعار سال 1 اردیبهشت 1397 شعار سال 31 خرداد 1397 شعار سال 31 تیر 1397 شعار سال 1 شهریور 1397 شعار سال 30 مهر 1397 شعار سال 30 آبان 1397 شعار سال 30 آذر 1397 شعار سال 30 دی 1397 شعار سال 30 بهمن 1397 شعار سال 29 اسفند 1397 شعار سال 1 مرداد 1397 شعار سال 2 مرداد 1397 شعار سال 3 مرداد 1397 شعار سال 4 مرداد 1397 شعار سال 5 مرداد 1397 شعار سال 6 مرداد 1397 شعار سال 7 مرداد 1397 شعار سال 8 مرداد 1397 شعار سال 9 مرداد 1397 شعار سال 10 مرداد 1397 شعار سال 11 مرداد 1397 شعار سال 12 مرداد 1397 شعار سال 13 مرداد 1397 شعار سال 14 مرداد 1397 شعار سال 15 مرداد 1397 شعار سال 16 مرداد 1397 شعار سال 17 مرداد 1397 شعار سال 18 مرداد 1397 شعار سال 19 مرداد 1397 شعار سال 20 مرداد 1397 شعار سال 21 مرداد 1397 شعار سال 22 مرداد 1397 شعار سال 23 مرداد 1397 شعار سال 24 مرداد 1397 شعار سال 25 مرداد 1397 شعار سال 26 مرداد 1397 شعار سال 27 مرداد 1397 شعار سال 28 مرداد 1397 شعار سال 29 مرداد 1397 شعار سال 30 مرداد 1397 شعار سال 31 مرداد 1397 
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۲:۵۱    
در اسناد تجاری امضا جایگاه ویژه ای دارد و موضوعات متعددی همواره در رابطه با آن قابل طرح و بحث بوده است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۲:۵۱    
یک کارشناس کشاورزی معتقد است: یکی از عوامل بروز خسارت های سنگین به تولیدکنندگان دام و طیور و نیز ضربه به بدنه بازار و مصرف کنندگان در سال های اخیر عملکرد ضعیف سازمان دامپزشکی است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۲:۴۱    
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تاکید کرد: برچسب سلامت و اصالت سازمان غذا و دارو برای تمام فرآورده های خوراکی و آشامیدنی وارداتی الزامی است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۰:۱۲    
در ایران بین نوسان قیمت مسکن و تعداد خانه های خالی رابطه معکوس وجود دارد و هر زمان قیمت مسکن افزایش یافته است میزان خانه های خالی کاهش یافته است و زمانی که قیمت مسکن کاهش می یابد نرخ خانه های خالی ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۱:۴۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی با تشریح قانون حمایت از مستاجران گفت: افزایش مدت زمان قرارداد اجاره به دو سال و بیشتر به مستاجران اطمینان خاطر بیشتری می دهد که هرسال مجبور به تغییر خانه نباشند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۳:۴۱    
عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر خواستار افزایش اختیارات بانک های استانی در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۳:۴۱    
جواد تیموری، رئیس اداره منابع آب شهرستان های آزادشهر و رامیان گفت: نبود اعتبار لازم برای اجابت خواسته مقامات قضایی شهرستان در تامین لوازم و امکانات پر و مسلوب المنفعه کردن چاه های محفوره غیرمجاز یکی ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۴:۱۳    
با توسعه کشت های کم ابخواه گلخانه ای در سال جاری زمینه اشتغال یک هزار نفر بصورت مستقیم و هزار نفر نیز بصورت غیرمستقیم فراهم می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۲:۵۳    
علی تعالی ،فرماندار همدان گفت : کسب و کار های کوچک و متوسط در اشتغال پایدار موثر است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۳    
معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشست هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: برنامه وزارت علوم کاهش کمی تعداد واحدهای دانشگاهی و به جای آن ارتقای سطح کیفی آموزش عالی و ایجاد فضای مهارت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۳    
رییس قوی بانک قوی مرکزی ایران اظهار لطف کرده اند و توضیح داده اند که علت افزایش نرخ ارز در ماه های گذشته بر سر کارآمدن یک رییس جمهور و هیئت حاکمه جنگ طلب در آمریکاست.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۳    
در نشستی مشکلات کشاورزان اسدآبادی بررسی شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۳    
در جلسه ستاد سرمایه گذاری قم تفاهم نامه سرمایه گذاری بین استاندار قم و مدیرعامل یک شرکت چینی برای احداث نیروگاه برق خورشیدی با ظرفیت 30 مگاوات منعقد شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۰:۳۳    
باید شرایط را برای تحریک اقتصاد کلانشهرها از جمله تهران فراهم کرد. به نظر می رسد جذب مشارکت های عمومی برای تامین مالی پروژه های شهری با ارائه ضمانت های لازم از سوی دولت یکی از این راهکارهاست.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۰۹:۰۳    
عضو کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی مجلس معتقد است: تا سال 2039 طبق آخرین گزارشات معاهده تغییر اقلیم در ایران خشکسالی ادامه دار خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۲۳:۰۱    
بیرجند- شهردار بیرجند گفت: طرح راهبردی شهر و شهرداری بیرجند تهیه می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۲۱:۴۲    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه سالیانه حدود 220 هزار نفر به جمعیت استان تهران افزوده می شود، گفت: ظرفیت زیستی تهران جوابگوی نیاز این جمعیت نیست.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۲۰:۱۲    
ماجرا از این قرار است که دو فرزند آیت الله کشته شدند اما نه با اعدام، که در خانۀ تیمی. روایت است که وقتی به محمدی گیلانی خبر می دهند دو فرزند شما هم در خانۀ محاصره شده هستند و با آنان چه کنیم؟ فقط ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۲۰:۱۲    
اخبار و شواهد حکایت از تخریب بزرگ ذخیره گاه ملی درختان اُرس دارد و تا به حال، هیچ سازمانی نپذیرفته است که چرا و چگونه به افراد متخلف مجوز کوه خواری داده شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۲:۲۱    
شهردار قم گفت: در زمینه اختصاص بودجه تلاش می کنیم که به مناطق محروم نگاه ویژه ای داشته باشیم اما با توجه به اینکه زیرساخت ها بسیار ضعیف است، توسعه به کندی صورت می گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۲:۲۱    
معاون بنیاد مسکن: هفت هزار و 500 کیلومتر از جاده های روستایی کشور در سه سال گذشته آسفالت شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۲:۲۱    
شهرستان دورود هم با تولید سالانه حدود هفت هزار تن ماهی جایگاه نخست را در استان دارد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۲:۲۱    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: دولت تدبیر و امید در این چهار سال به اندازه 40 سال مراکز درمانی در لرستان به بهره برداری رسانده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۲:۲۱    
فرماندار ویژه ری گفت: عمده آسیب های اجتماعی ری ریشه در عدم توجه به توسعه روستاها دارد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۲:۲۱    
مدیرعامل شرکت گاز البرز گفت: در حال حاضر تنها منطقه بدون گاز استان روستاهای محور کرج – چالوس هستند که گازکشی آنها به دلیل صعب العبور بودن مسیر، شرایط آب وهوایی خاص و تردد همیشگی در محور ، سخت است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۲:۲۱    
از عصر روز یکشنبه موضوع تفکیک وزارتخانه هایی که در دولت احمدی نژاد ادغام شده بودند رنگ و بوی جدی به خود گرفت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۲:۲۱    
رضا باقی اصل، دبیر کمیسیون دولت الکترونیک از اهداف مهم دولت در استفاده از فناوری های نوین و جهش ایران در حوزه دولت الکترونیک گفته است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۲:۲۱    
مدیرکل امورعشایر استان چهارمحال وبختیاری گفت: در سال جاری بیش از دو میلیارد و 710 میلیون ریال اعتبار به اجرای طرح های آبرسانی سیار به عشایراستان اختصاص یافت.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۲:۱۲    
مشاور بانوان کارآفرین معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تحقق سهم 30 درصدی مدیریت بانوان تا پایان برنامه ششم توسعه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۲:۱۲    
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری کرمان از اصلاح و مُضَرس سطح آسفالت برخی معابر شهر کرمان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۲:۱۲    
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساماندهی و استاندارد سازی سرعت گیر های موجود در شهرها و برخی روستاهای استان ضروری است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۲:۱۲    
بیش از 180هزار و 600دلار انواع ماهی زینتی از ابتدای امسال از شهرستان محلات به کشور عراق صادر شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۲:۱۲    
هشتم خرداد ماه بود که خبر استعفای شفاهی استاندار کرمان در رسانه ها منتشر شد اما از آن روز تاکنون مردم بزرگترین استان کشور در انتظار تصمیم گیری نهایی دولت هستند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۲:۱۲    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان، گفت: در راستای حفظ گونه نادر پلنگ ایرانی خسارت ناشی از آسیب پلنگ به دامداران استان سمنان پرداخت می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۱:۲۱    
رییس مجمع واردات گفت: به جرات می توانم بگویم هیچ بخش اقتصادی قدرت ایجاد این همه تغییر در بازار را ندارد این اتفاقات کار مردم نیست، باید دید چه کسانی هستند که از این آشفته بازار سود می برند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۱:۲۱    
عمارت تاریخی کلانتر در شهرستان کرمان این روزها حال و روز خوشی ندارد و به دلیل مشکلات حقوقی و عدم رسیدگی لازم روند تخریبی را طی می کند و حتی به محلی برای بساط سبزی فروشان تبدیل شده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۱:۱۲    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از مشوق های دولت برای به کارگیری معلولان دربخش خصوصی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۱:۰۰    
دیدار و گفت وگوی محسن نریمان ، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس با سعید محمدزاده ، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل راه آهن کشور با موضوع توسعه مسیرهای ریلی منطقه آزاد ارس انجام شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۱:۰۰    
رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه گفت: با توجه به افزایش هزینه ها ثابت نگه داشتن قیمت نان منطقی و معقول نیست و برای جبران هزینه های نانوایان افزایش نرخ نان لازم است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۹:۱۲    
شهردار سنندج از احداث شهربازی مدرن واستاندارد در پارک ملت خبر داد و گفت: بزودی و با مشارکت بخش خصوصی و با هزینه 130 میلیارد ریالی عملیات احداث این شهربازی آغاز خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۹:۱۲    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان گفت: قسمت اعظم آب حوزه های آبریز موجود در استان کردستان را خود استان تامین می کند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۸:۴۲    
فرماندار دهلران از عموم بانک های عامل خواست مصوبه امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیر مترقبه را اجرا کنند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۸:۳۰    
رئیس اداره سنجش و مهارت فنی و حرفه ای استان ایلام گفت: در سال 1396، 19 هزار و 63 نفر در آزمون های فنی و حرفه ای در سطح استان شرکت کردند در حالی که تعهد این اداره کل در این زمینه 11 هزار و 553 نفر ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۸:۳۰    
حسین قربانزاده، مشاور قالیباف گفت: اگر مؤتلفه، پایداری، ایثارگران، جمعیت پیشرفت و عدالت و گروه های همسو با آقای لاریجانی بخواهند وارد فضای انتخابات سال 98 شوند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۸:۲۱    
مخاطبان خبرآنلاین در پاسخ به این سوال که برای مبارزه با فساد چه اقداماتی باید انجام شود پیشنهادات متفاوتی را مطرح کرده اند که از اعدام تا توقف خصوصی سازی و حتی رسانه های آزاد را در بر می گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۸:۱۲    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی گفت:خلاء ما وجود اکوسیستم اشتغال است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۸:۱۲    
کارگاه پنیر سازی تازه شهر سلماس در آذربایجان غربی تنها تولید کننده پنیر قرمز فرانسوی در کشور است که متولیان آن پس از یک قرن فعالیت خانوادگی، همچنان به تولید سنتی خود ادامه می دهند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۸:۰۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از برگزاری اولین مجمع سلامت در هرمزگان با رویکرد اجتماعی کردن سلامت خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۷:۵۲    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان گفت: با توجه به کاهش منابع آبی امسال 20 روستای هرمزگان به روستا هایی که با تنش آبی مواجه هستند اضافه شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۳:۲۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی در مراسم معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، افتتاح رسمی مجتمع دانشگاهی سوهانک را اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۲:۴۲    
از ابتدای سال جاری تاکنون، رشد قیمت ها در سایر کالاها خود را نشان داده است که یکی از آن ها خودرو است و با نگاهی دقیق به تفاوت قیمت ها متوجه می شویم که هیچ تناسبی میان قیمت خودروهای وارداتی در فروردین ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۲:۴۲    
معاون حمل و نقل شهرداری تهران به انتقاد عضو شورای شهر تهران در خصوص انعقاد قرارداد صوری در این معاونت واکنش نشان داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۲:۴۲    
علیخانی ضمن ابراز تاسف از اینکه معاونت حمل و نقل و ترافیک بدون تشریفات قانونی و بر خلاف آیین نامه معاملات شهرداری این قرارداد را منعقد نموده است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۲:۴۲    
جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون حدود 20 هزار نفر در طرح جریمه مشمولان غایب ثبت نام کرده اند، از اعلام جزئیات کسرخدمت فرزندان همه ایثارگران در روزهای آتی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۲:۴۲    
عضو انجمن جهانی سکته مغزی با اشاره به اینکه سکته مغزی دومین علت مرگ در کشور است، گفت: در حال حاضر کمبودی در مورد داروی رفع لخته خون ناشی از سکته مغزی نداریم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۲:۴۲    
روستا گفت: باز آفرینی شهری به معنای انبوه سازی نیست و ما در این طرح محله ها را احیا می کنیم و خانه های قوطی کبریت تحویل نمی دهیم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۲:۴۲    
عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان مجلس با انتقاد از آمار بالای بازماندگان از تحصیل در این استان، بی توجهی به چنین موضوعی را تهدیدی برای امنیت کشور دانست.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۲:۴۲    
مشاور معاون وزارت بهداشت با اشاره به اختصاص 40 دستگاه دیالیز برای 137 بیمار در مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: کمبود خاصی از نظر تجهیزات، ملزومات مصرفی و دارو در این مناطق وجود ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۲:۴۲    
مدیر عامل بورس کالا با بیان این که قانون اجازه انتشار اسامی استفاده کنندگان از ارز دولتی 4200 تومانی را نمی دهد، گفت: در خلاء یک بازار رسمی و مکانیسم شفاف ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۲:۴۲    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: هر میزان تقاضا برای سوخت مایع را بدون محدودیت در 24 ساعت اخیر و همچنین روزهای گذشته پاسخ داده ایم و اکنون نیز (صبح روز دوم مردادماه 97) وضعیت تأمین و عرضه ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۲:۴۲    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از ممنوعیت فروش اسباب بازی های شبه سلاح در فروشگاه ها خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۲:۴۲    
مدیرعامل شرکت آسمان که نخستین روزهای کار خود در سمت جدید را پشت سر می گذارد، از برنامه ریزی برای بهبود شرایط این شرکت در نگاه مسافران ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۲:۴۲    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی استقرار بازار ثانویه ارز را موجب ایجاد آرامش نسبی در زمینه نرخ ارز دانست و بر ضرورت پرهیز دخالت دولت در این بازار تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۰۲:۴۲    
وزارتخانه های جهاد کشاورزی و ارتباطات و فناوری اطلاعات برای افزایش بهره وری و هوشمندسازی در بخش کشاورزی با هدف افزایش بهره وری و هوشمند سازی در بخش کشاورزی از طریق ارتقاء سطح دانش، آگاهی، توانمندی ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۳:۵۱    
اگر از جزیره قشم به سمت ساحل جنوبی آن حرکت کنید، بیست کیلومتر بعد به روستای برکه خلف می رسید، که در امتداد آن یک راه خاکی وجود دارد و شما را به سمت یکی از عجایب ایران می برد ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۳:۵۱    
رئیس اتحادیه نانوایان تهران گفت: آرد نول کشی شده و با گلوتن پایین روانه نانوایی های تهران می شود، خمیرمایه مرغوب هم به راحتی در دسترس نیست و نانوایان آن را از بازار سیاه تهیه می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۳:۵۱    
تعرفه های 3 اپراتور موبایل برای تماس دریافتی، تماس خروجی، اینترنت و پیامک در ایام حج تمتع نسبت به بقیه ایام سال کاهش یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۳:۵۱    
نشریه تخصصی ارتش آمریکا در تحلیلی به گسترش همکاری های ایران و چین در امور فضایی و طرح ایران در توسعه ماهواره های سنجش از راه دور اشاره کرد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۳:۴۲    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان از خشک شدن کامل دو سد شمیل و نیان طی 20 روز آینده خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۳:۴۲    
ظرفیت سازی برای جذب و بکارگیری نخبگان موضوع این هفته برنامه رو در رو از شبکه چهار سیما بود که روز گذشته ساعت 19 به صورت زنده روی آنتن رفت.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۳:۳۰    
امروز همزمان با میلاد امام رضا(ع) از تمبر طلایی هزار و 200سالگی ورود امام رضا (ع) به خراسان رونمایی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۳:۱۲    
همه قالیبافان، زنبورداران و هنرمندانی که در حوزه صنایع دستی فعالیت دارند می توانند در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، خود را بیمه کنند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۳:۰۰    
بجنورد در کنار شهرهای زنجان، کاشان، ایرانشهر، آباده، ایلام و شهرکرد به عنوان شهرهای ملی صنایع دستی انتخاب شدند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۲:۲۱    
استاندار گلستان گفت: نرخ بیکاری در کشور 12.1 درصد بوده است که از این منظر استان گلستان با نرخ 8.8 درصد جایگاه هفتم را در کشور به خود اختصاص داده است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۱:۴۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: طرح بیمه تکمیلی رایگان حدود 12 هزار نفر از رانندگان حمل و نقل جاده ای کالا در استان گلستان آغاز شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۱:۲۱    
استاندار مازندران گفت: توانمند سازی ظرفیت های مردمی و بخش خصوص زمینه ساز توسعه مازندران است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۱:۱۲    
10 هزار واحد مسکونی برای سکونت حاشیه نشینان کلانشهر تبریز احداث می شود.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۱:۰۰    
محسن ارشدزاده ، مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: آمار معلولان ذهنی در آذربایجان شرقی روبه افزایش است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۲۰:۵۱    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: این استان در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در بین استان های کشور رتبه اول را دارد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۱۰    
پیش بینی رکود اقتصادی آمریکا در پی رکوردشکنی قیمت های نفت، سرمایه گذاری 22 میلیارد دلاری چین در بخش نفت و گاز ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۵۱    
وی دانشیار دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران و یکی از معدود اساتید تدریس کننده اقتصاد کلان در ایران است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۲:۵۱    
نشست مشترک شهردار تهران با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) به منظور رفع موانع موجود در مسیر اجرای پروژه های شهری دیروز در محل قرارگاه خاتم برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۱    
تشکیل رگولاتوری ها یا همان نهادهای تنظیم گر بخشی ازجمله سازوکارهای کاهش دخالت دولت در بازارهای مختلف و واگذاری امور به نهادهای غیردولتی ذی ربط است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۱    
ایران بهشت پولشویی است. بالاترین مقام پولی و بانکی کشور در کلام خود در زمینه قوانین پولشویی از همه منتقدان پیش تر رفته است و به همین دلیل از واژه بهشت پولشویی استفاده می کند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۱    
اگرچه کشورمان در سال 1372به کنوانسیون حقوق کودک پیوست اما در بیش از دو دهه ای که از این اتفاق می گذرد از قابلیت های این کنوانسیون استفاده درستی نکرده ایم تا شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۱    
ررسی های اولیه حاکی از آن است که در جریان زلزله 5.9 ریشتری ظهر یکشنبه (31 تیرماه) درحوالی تازه آباد شهرستان ثلاث باباجانی در استان کرمانشاه به هیچ یک از واحدهایی که در زمین لرزه 21 آبان ماه سال گذشته ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۱    
ارزان سازی سفر، بخشودگی جرایم تأسیسات گردشگری و فرصت تنفس به هتل سازهای بدهکار راه خروج گردشگری از بحران است.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۱    
یکشنبه شب هنگامی که وزیر خارجه امریکا در جمع برخی ایرانیان خارج نشین در لس آنجلس حاضر شد تا ایران را تهدید کند! هزاران ایرانی در شبکه های اجتماعی ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۱    
گرانی کاغذ ، افزایش هزینه های انتشار ، ریزش مخاطب ، سانسور ، نبود آزادی بیان ، از دست رفتن اعتماد عمومی به رسانه ها ، خودسانسوری و محدودیت در انتشار مطالب ، فعال شدن شبکه های مجازی ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۱    
با وجود آنکه شش سینمای قدیمی و معروف تهران جزو سینماهای پر خطر و نا ایمن معرفی می شوند، اما کارشناسان در دو حوزه آتش نشانی و سینمایی معتقدند ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۱    
فراکسیون زنان مجلس در جست وجوی راهکارهایی است تا با تطبیق دو وجه فقهی و حقوقی موضوع دیه با یکدیگر، طرح تساوی دیه زن و مرد را به امضای نمایندگان رسانده و تقدیم هیأت رئیسه کند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۱    
تفاوت دیه در مردان و زنان را نباید به دلیل نوع جنسیت یا برتری مردان بر زنان در دین مبین اسلام در نظر گرفت ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۱    
علی همت محمودنژاد رئیس انجمن حمایت از حقوق معلولان، از تدوین لایحه جدیدی برای حمایت از کودکان معلول و مادران دارای فرزند معلول خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۱    
بر مبنای گزارش منتشر شده از سوی بانک مرکزی در خصوص آمار چک های مبادله ای در خردادماه سال جاری، در مجموع در این ماه حدود نه میلیون فقره چک به ارزش حدودی 78 هزار میلیارد تومان مبادله شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۱    
نشست بررسی مشکلات فعالان اقتصادی در مورد نحوه قیمت گذاری کالاهای وارداتی با حضور رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان درحالی برگزار شد که محور اصلی گلایه ها و مطالبات تولیدکنندگان در این ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۱    
فیلترینگ تلگرام روز 10 اردیبهشت، با شکایت بازپرس شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه صادر شد و از این طریق 40 میلیون کاربر ایرانی این شبکه اجتماعی به نوعی از دسترسی به آن محروم شدند در همین راستا جمعی از ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۱    
منظور از مالیات از نوع حق الضرب آن است که دولت با انتشار پول و لذا قرض کردن امکان خرید کالاها و خدمات از اشخاص را پیدا می کند که با توجه به رشد اقتصادی و افزایش نیاز به پول نیازی به بازپرداخت این قرض ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۱    
کارشناس بهره برداری شرکت آبفار بوشهر کمبود آب در شهرهای این استان را نتیجه هدررفت آن می داند.
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۱    
سه حادثه در سه شهر مختلف در یکی دو ماه گذشته افکار عمومی کشور را بشدت آزرد. آزار و اذیت دانش آموزان پسر در مدرسه ای در تهران ...
شعار سال   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۱    
نبود زیرساخت ها ، عدم توزیع تعطیلات و فصلی بودن سفر و نرخ غیرواقعی ارز سه عاملی است که به باور کارشناسان و فعالان گردشگری دست به دست هم داده اند تا سفر داخلی برای گردشگران گران تمام شود یا نسبت به ...