چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۴:۴۸Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 28 آذر 1398 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 29 اسفند 1397 شعار سال 31 فروردین 1398 شعار سال 31 اردیبهشت 1398 شعار سال 31 خرداد 1398 شعار سال 1 تیر 1398 شعار سال 1 مرداد 1398 شعار سال 31 شهریور 1398 شعار سال 30 آبان 1398 شعار سال 30 دی 1398 شعار سال 30 بهمن 1398 شعار سال 29 اسفند 1398 شعار سال 1 آذر 1398 شعار سال 2 آذر 1398 شعار سال 3 آذر 1398 شعار سال 4 آذر 1398 شعار سال 5 آذر 1398 شعار سال 6 آذر 1398 شعار سال 7 آذر 1398 شعار سال 8 آذر 1398 شعار سال 9 آذر 1398 شعار سال 10 آذر 1398 شعار سال 11 آذر 1398 شعار سال 12 آذر 1398 شعار سال 13 آذر 1398 شعار سال 14 آذر 1398 شعار سال 15 آذر 1398 شعار سال 16 آذر 1398 شعار سال 17 آذر 1398 شعار سال 18 آذر 1398 شعار سال 19 آذر 1398 شعار سال 20 آذر 1398 شعار سال 21 آذر 1398 شعار سال 22 آذر 1398 شعار سال 23 آذر 1398 شعار سال 24 آذر 1398 شعار سال 25 آذر 1398 شعار سال 26 آذر 1398 شعار سال 27 آذر 1398 شعار سال 28 آذر 1398 شعار سال 29 آذر 1398 شعار سال 30 آذر 1398 
شعار سال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۲:۱۵    
رئیس مرکز سنجش و پایش وزارت آموزش و پرورش کیفیت آموزش با بیان اینکه امتحانات نهایی از دوم دی ماه آغاز می شود گفت: امتحانات تا 23 دی ماه ادامه دارد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۱:۰۶    
بازار مشارکت در ساخت مسکن در شهر تهران به حالت رکود عمیق فرو رفته است و نه تنها مالکان زمین ها و واحدهای مسکونی کلنگی فعلا از عرضه و ارائه املاک خود به بازار مشارکت منصرف شده اند بلکه سازنده ها نیز ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۹:۳۶    
وقتی برای عینک 40 هزار تومان و شیشه عینک 10 هزار تومان؛ برای یکدست دندان مصنوعی 200 هزار تومان و بابت سمعک 200 هزار تومان ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۹:۰۰    
علی مطهری در پاسخ به توییت کدخدایی درباره تهدید به ردصلاحیت نمایندگان، پستی را منتشر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۸:۳۶    
دکتر نعمت الله صفری فروشانی با بیان این که پژوهش در علوم انسانی نیازمند اتاق فکر، نقشه راه و ایده است بر لزوم برگزاری کرسی های نظریه پردازی از سوی جامعه المصطفی تأکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۸:۳۰    
طی مراسمی انجمن علمی علوم سیاسی دانشگاه تبریز تاسیس و از نشان این انجمن رونمایی شد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۸:۳۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی گفت:هر کیلو دام زنده با قیمت 42 هزار و شقه گوسفندی با نرخ 90 هزار تومان در بازار عرضه می شود.
شعار سال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۸:۲۷    
معاون امور بازرگانی داخلی وزیر صنعت معدن تجارت با اشاره به اینکه آرامش امروز بازار مدیون ایثار اصناف است، گفت: دخالت در کار اصناف و روند داد و ستد پذیرفته نیست و باید مدیریت بازار را به اصناف بسپاریم.
شعار سال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۸:۱۵    
دکتر روح اله اسلامی در شاخص های مختلفی که برای سنجش اثربخشی دانشگاه ها و رتبه بندی آنها وجود دارد، دانشگاه های ایران در شاخص مقاله نویسی رتبه مناسبی دارند ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۰:۰۶    
باغ پهلوان پور، یکی از 9 باغ جهانی ایران است. این باغ به دلیل خزان زیبایی که دارد، همواره مورد توجه گردشگران بوده و یکی از دلایل جهانی شدن این باغ هم جلوه های زیبای پاییز آن است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۰:۰۶    
بلندترین شب سال بهانه ای است برای دیدن دوباره و در کنار هم بودن خانواده های ایرانی. مردم چند روز مانده به شب یلدا سرگرم خرید آجیل و ماهی و تزئینات این شب می شوند ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۱    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به آلودگی تهران و احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاه ها در هفته آینده ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: افزون بر 40 میلیون دلار برای تامین و خرید کاغذ مطبوعات اختصاص یافته است و شرایط کاغذ در ماه های آینده بهتر می شود.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۵    
وزارت خزانه داری آمریکا صبح روز پنج شنبه به وقت محلی اعلام کرد نام قاضی محمد مقیسه و قاضی ابوالقاسم صلواتی به فهرست افراد تحت تحریم دفتر کنترل دارایی هایی خارجی (اوفک) از نهادهای زیرمجموعه این ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۵    
دادستان کل کشور و هیئت همراه در این بازدید که با حضور ریاست دادگستری، دادستان، ریاست بازرسی استان هرمزگان ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۵    
در جریان رقابت فینال کشتی فرنگی باشگاه های جهان در بجنورد، تیم بازار بزرگ ایران مقابل سینا صنعت ایذه 9 بر یک پیروز شد و جام قهرمانی را بالای سر برد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۲    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: 6 اردوگاه اسکان اضطراری در شهر های خوزستان برای افراد متاثر از بارش های اخیر استان برپا شد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۲    
آذر صفایی نیا در پاسخ به سوال یک دانشجو در دانشگاه یاسوج گفت: من نه در قبال مسئولیت سابقم در استانداری و نه در قبال مسئولیت فعلی ام پاسخگو نیستم، دلیلی نمی بینم به شما پاسخگو باشم!
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۶    
عباس کشاورز، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، در پاسخ سوال خبرنگار اعتمادآنلاین مبنی بر اینکه آیا رایزنی هایی برای وزارت جهاد کشاورزی با او شده است، سکوت و از پاسخ دادن به سوالات دیگر امتناع کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۶    
مدیرملی طرح مقابله با گرد و غبار با اشاره به تاخیر در تصویب طرح جامع مقابله با گرد و غبار خوزستان، خواستار تسریع در تصویب این طرح در کارگروه استانی شد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۶    
تیم واترپلو جوانان ایران در آخرین دیدارش از مسابقات قهرمانی جهان به مصاف کویت رفت. در حالی که ملی پوشان ایران 12 بر 4 از حریف خود پیش افتاده بودند ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۶    
محمد رستگاری در خصوص ممنوعیت استفاده از سوخت مازوت به عنوان یکی از راهکارهای کنترل آلودگی هوای تهران اظهار داشت ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۸:۳۶    
به گفته ساکنان منطقه کوت عبدالله، حدود 4 روز است که آبگرفتگی به دلیل بارش باران باعث زیر آب رفتن تمامی خیابان های این منطقه شده و هیچ دستگاه دولتی به یاری مردم نرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۸:۳۶    
نشست کوالالامپور ابتکار ماهاتیر محمد معمار مالزی نوین در سال 2014 و با هدف گفت وگو برای حل مشکلات جهان اسلام است ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۸:۳۶    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بنده رئیسی ندارم و کارمند اسلام و انقلابم ولاغیر، اما به طور کلی تمایلی به حضور در شورای عالی انقلاب فرهنگی ندارم.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۸:۳۰    
نماینده مجلس نهم گفت: آمار بانک مرکزی نشان می دهد چه ما وقتی در لیست سیاه FATF بودیم و چه وقتی از لیست سیاه خارج شدیم، تجارت خارجی غیرنفتی ما ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۸:۳۰    
نسبت قیمت به اجاره سالانه مسکن از سال 70 تاکنون در دامنه نسبتاً معینی نوسان داشته و در زمان رونق بازار مسکن افزایشی و در دوره رکود کاهشی بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۸:۳۰    
شهرداران آینده نگر جهان برای مهار ریسک های موجود و آتی شهرها، نهاد ویژه برای جذب استارت آپ های شهری و کمک به تولد بیشتر این نوع کسب وکارهای نوآور در درون مدیریت شهری تشکیل داده اند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۸:۳۰    
و پایان میزبانی ماهاتیر محمد از روحانی، عکس یادگاری ای بود با هنر کاشی کاری ایرانی که به ساختنش در موزه ی هنرهای اسلامی کوالالامپور می بالیدند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۸:۳۰    
رئیس اتاق بازرگانی تهران، بخشنامه های لحظه ای را بزرگترین مانع صادرات غیرنفتی دانست.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۸:۱۲    
ترشی جزء خودنی هایی پرطرفدار ایرانی هاست اما بسیاری از مردم از مضرات این خوراکی اطلاعی ندارند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۸:۰۶    
در این گزارش بهترین ترفند ها برای افزایش سرعت سیستم رایانه ای مطرح شده است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۰:۲۷    
دولت آمریکا در گزارشی جدید مدعی شده است که پهپادهایی که در حمله به تاسیسات آرامکوی عربستان نقش داشتند بسیار شبیه به پهپادهای ایرانی هستند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۳:۴۵    
دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مناطق ویژه علوم و فناوری در کنار مناطق دانشگاهی ایجاد و راه اندازی می شود.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۳:۰۰    
از سال 2016 سازمان بهداشت جهانی پیشنهاد کرده است که واکسن خوراکی سه ظرفیتی با واکسن خوراکی دو ظرفیتی و یک واکسن تزریقی سه ظرفیتی جایگزین شود.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۳:۰۰    
هادی غفاری و احمد حکیمی پور از دریافت پیامک رد صلاحیت شدنشان از سوی هیات اجرایی انتخابات 98 خبر دادند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۲:۵۷    
تأسیسات پوسیده آبرسانی نزدیک به 30 درصد آب تصفیه شده را هدر می دهد و در واقع حدود 5,5 هزار میلیارد تومان از سرمایه ای که برای تصفیه آب آشامیدنی هزینه شده است، با این شبکه فرسوده هدر می رود.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۲:۳۰    
وزیر راه از بهره برداری آزادراه اصفهان-شیراز تا پایان دولت دوازدهم خبر داد و گفت: سرعت سیر قطار در خط آهن سریع السیر تهران-قم-اصفهان حداقل 300 کیلومتر در ساعت خواهد بود.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۲:۰۰    
احمدرضا لاهیجان زاده معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست از آغاز نقشه برداری و تعیین کالبدی یک میلیون هکتار از مساحت تالاب ها تا 10 روز آینده خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۱:۵۱    
رختکن تیم فوتبال استقلال در پایان دیدار این تیم با ماشین سازی با اتفاقات زیادی همراه بود.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۱:۳۶    
اوو مورالس رئیس جمهور برکنارشده بولیوی در مصاحبه ای مفصل به تشریح پشت پرده برکناری اش و نقش آمریکا در کودتای نظامی علیه دولتش پرداخته و گفته است که واشنگتن از بولیوی خواسته بود با ایران رابطه نداشته ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۱:۳۰    
با توجه به اینکه کارت بازی بازیکن خارجی شهرداری گرگان صادر نشده و این تیم تمایلی نداشت امروز به مصاف ذوب آهن برود سرانجام دیدار معوقه شهرداری گرگان و ذوب آهن به فردا موکول شد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۱:۳۰    
قاسم میرزایی نیکو، عضو فراکسیون امید مجلس، با اشاره به اینکه رئیس مجلس از رؤسای کمیسیون ها خواسته است بر اساس مصالح کشور، استیضاح وزرای کشور و نفت را منتفی کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۱:۲۱    
وزارت دفاع فرانسه اعلام کرد ائتلاف دریایی تحت رهبری اروپا از ماه آینده میلادی در خلیج فارس شروع به فعالیت می کند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۱:۰۶    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تأکید کرد که تصویب پروژه نورد استریم 2 در سنا آمریکا بر روابط دوجانبه واشنگتن و مسکو تأثیر می گذارد و روسیه پاسخ متقابلی به این اقدام آمریکا خواهد داد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۰:۵۷    
در بررسی های دقیق تر پرونده ثبتی ساختمان قاجاری روزنامه اطلاعات، مشاهده شده که ساختمان پهلوی روزنامه به جا ساختمان قاجاری به عنوان اثر ثبتی جانمایی و به دلیل همین اشتباه میراث فرهنگی در سال 84 ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۰:۴۵    
حکمت الله موسوی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان از آسیب دیدن 6 بنای تاریخی در چهار شهرستان استان اهواز در سیل اخیر خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۰:۳۶    
این هفته هم مجلس شورای اسلامی روزهای پرتلاطمی را پشت سر گذاشت. چراکه استیضاح وزرای کشور، نفت و آموزش و پرورش در دستور کار کمیسیون های تخصصی مجلس قرار داشت ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۰:۳۶    
وقتی پیامک را دیدم ماجرا چندان برایم قابل باور نبود. تماس گرفتم تا ببینم آیا چنین جایی وجود دارد که با این پاسخ روبه رو شدم: کافی است اطلاعات خودتان را برای ما ثبت کنید ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۰:۳۰    
وزیر امور خارجه آمریکا در کنفرانسی خبری درخصوص اوضاع حقوق بشر در ایران گفت که آمریکا ار ورود مسئولان ایرانی و خانواده هایشان به ایالات متحده جلوگیری می کند
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۰:۲۱    
مراسم بزرگداشت اولین سالگرد ارتحال آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی(ره) در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۰:۱۲    
چند سالی می شود که با شروع سرما و آغاز بارندگی ها خبرهای ناگواری از مرزهای غربی کشور مخابره می شود؛ کولبری حالا به شغل غیررسمی تعداد زیادی از ساکنان مناطق غربی کشور تبدیل شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۸:۳۶    
وزیر خارجه کشورمان که به همراه رئیس جمهور به مالزی سفر کرده است تاکید کرد: دیدارهای عالی دوجانبه و چندجانبه با دوستان در اجلاس سران در کوالالامپور داشتیم.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۴:۲۱    
امروز تجمل گرایی سنت های قدیمی مانند شب یلدا را به سمت زرق و برق برده است و کاسبان فرصت طلب هم از این فضا استفاده می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۱:۰۶    
دبیر اتحادیه طلای تهران در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت طلا تا پیش از انتخابات مجلس تغییر خواهد کرد؟ به تجارت نیوز گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی ارتباطی به گران یا ارزان شدن قیمت طلا ندارد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۰:۴۵    
رحیم محمدی، مدیر گروه جامعه شناسی ایران انجمن جامعه شناسان ایران، در نامه ای خطاب به رهبری که 9 آذرماه در کانال تلگرامی خود منتشر کرد به وقایع آبان ماه پرداخت ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۰:۴۲    
مجمع عمومی سازمان ملل در قطعنامه ای سالانه که نماینده پیونگ یانگ در سازمان ملل مخالفتش را با آن اعلام کرد، "نقض های حقوق بشری دیرینه، سیستماتیک، گسترده و فاحش" کره شمالی را محکوم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۰:۳۶    
دکتر مرتضی براری ، با اشاره به آخرین وضعیت ماهواره ظفر دانشگاه علم و صنعت افزود: این ماهواره ساخته شده و تست های سازگاری آن به طور کامل انجام شده است.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۰:۲۷    
ترکیه به دنبال آن است تا از موضوع مهاجران، بعنوان ابزار فشار و تهدید غرب، برای ترسیم مسیر منافع خارجی خود در ارتباط با قدرت های بزرگ استفاده کند ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۰:۱۲    
80 تا 90 درصد پزشکانی که تبلیغات عدیده ای در زمینه جراحی پلاستیک می کنند فاقد هر گونه مجوز هستند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۰:۰۶    
گزارش جهانی شکاف جنسیتی امسال با ناامیدکننده ترین جمله ممکن آغاز می شود؛ آنجا که می گوید: هیچ کدام از ما شاهد برطرف شدن شکاف جنسیتی در طول زندگی مان نخواهیم بود ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۰:۰۰    
شبکه خبری المیادین گزارش دادکه اکثریت پارلمانی در لبنان روی نامزدی حسان دیاب وزیر پیشین آموزش و پرورش و سیاستمدار میانه رو برای تصدی پست نخست وزیری توافق کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۹:۵۷    
مجیدرضا حریری، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین اظهار داشت: از 2200 میلیارد دلار واردات کشور چین 700 میلیارد دلار آن شامل کالاهایی است که امکان صادرات آن برای ما وجود دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۹:۴۵    
در طرح اصلاح نظام بانکداری آمده است، بنگاهی که در تملک بانک است باید سالانه 25 درصد مالیات پرداخت کند، این رقم مالیات با سالانه 3 درصد افزایش و تا سقف 55 درصد مالیات همراه خواهد بود ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۹:۳۶    
مجمع عمومی سازمان ملل از آمریکا خواست تا محدودیت های ورود دیپلمات های ایرانی به این کشور را لغو کند. از تابستان گذشته تاکنون دیپلمات ها و وزیران ایرانی در آمریکا تحت محدودیت هایی قرار گرفته اند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۹:۳۶    
دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: مراتب رد صلاحیت، به افرادی که صلاحیت آنها به تایید هیئت های اجرایی نرسیده است، از طریق ارسال نامه از سوی فرمانداری به آدرسی که در هنگام ثبت نام معرفی کرده اند ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۹:۳۶    
محمدرضارضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ، با بیان اینکه در حدود 700 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی درکشور وجود دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۹:۳۰    
دارنده مدال های طلای جهان و المپیک، با بیان این که در حال حاضر پای راستش دچار درد و ورم است، گفت: مردم دعا کنند زودتر به میادین بازگردم ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۹:۳۰    
سجاد مردانی، کاپیتان تیم ملی تکواندوی ایران در آخرین فرصت خود برای کسب سهمیه المپیک، در حالی که می توانست با کسب مدال طلا سومین سهمیه را برای ایران به دست بیاورد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۹:۳۰    
پالایشگاه های نفت چین در جست و جو برای نفت ارزان تر به منظور جبران حاشیه سود اندکشان، از منطقه نیمه خودمختار کردستان عراق نفت خریداری می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۹:۳۰    
علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه این سازمان به عنوان مجموعه متولی سفرهای زیارتی به عتبات عالیات و سوریه، ساماندهی و مدیریت این سفرها را در کشور عهده دار است ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۹:۳۰    
کادلو بدون اینکه به این سوال پاسخ دهد که آیا کسینجر در حال ایفای نقش کانال پنهانی در گفت وگوهای تجاری است ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۹:۲۷    
سرمربی ایتالیایی استقلال چندی قبل و پیش از فسخ قرارداد با این تیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه ای ارسال کرده بود.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۹:۲۷    
در این گزارش سرگذشت سه نفر از فیلمسازان کوتاه را می خوانید که سال ها در کشور فعالیت هنری داشته اند اما به رغم بسیاری از خلاقیت هایی که از آنها به چشم آمد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۹:۲۷    
اینجا کوت عبدالله است محله ای فقیرنشین در اهواز. جایی که بارش های اخیر آن را به کلی زیر آب برده است ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۹:۲۷    
محمد هادی سبحانیان، عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه خوارزمی درباره لزوم افزایش درآمدهای مالیاتی در کشور گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۹:۲۱    
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با حسن روحانی در حاشیه اجلاس کوالالامپور دیدار و گفتگو کرد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۸:۲۷    
عضو کمیسیون تلفیق مجلس با بیان اینکه اعتبارات طرح رتبه بندی فرهنگیان از لایحه بودجه 99 جامانده و دولت هیچ مبلغی برای آن در نظر نگرفته است گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۸:۲۱    
توانبخشی سازمان بهزیستی در مورد زمان و میزان سهمیه سوخت معلولان توضیحاتی داد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۸:۰۰    
معاون اول رئیس جمهور در تماس های تلفنی جداگانه با استانداران نه استان کشور در جریان آخرین وضعیت بارندگی و خسارات ناشی از آن، نحوه امدادرسانی و میزان آمادگی نیروهای امدادی قرار گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۳:۱۲    
آزمون اجتهاد از داوطلبان اولین انتخابات میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از صبح امروز در قم آغاز شد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۳:۱۲    
محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه اجلاس کوالالامپور با دارل لایکینگ وزیر تجارت خارجی و صنعت مالزی و مسئول مالزیایی کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور دیدار و گفت وگو کرد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۳:۱۲    
رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران با بیان اینکه حاشیه نشینی یکی از پنج موضوع اولویت دار کشور است، گفت: به دلیل ویژگی هایی که این مناطق دارند ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۳:۰۶    
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از تشکیل ستاد عالی درآمد خبر داد و گفت به طور طبیعی در ماه های پایانی سال افزایش درآمد داریم.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۳:۰۶    
نگاهی به شهرهایی که به اجبار و به علت آلودگی هوا تعطیل شدند، یک واقعیت تلخ را نشان می دهد؛ عوامل تأثیرگذار بر آلودگی هوا شهر کوچک و بزرگ نمی شناسد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۳:۰۶    
وزیر ورزش و جوانان ، در اولین برنامه سفر استانی خراسان شمالی با حضور در گلستان شهدای بجنورد به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد .
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۱:۰۶    
مسعود لوءلوء معاون تولید، پشتیبانی و خدمات فنی شرکت سایپا درباره توافقات بین وزارت دفاع و این شرکت، گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۱:۰۶    
فربد زاوه کارشناس صنعت خودرو معتقد است: هر چه سریع تر دولت نه تنها از بنگاه داری که باید از فرآیند دخالت در اقتصاد حذف شود.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۰:۵۷    
نماینده زن مسلمان مجلس نمایندگان آمریکا در توئیتر خود به تحریم های آمریکا در دارو و تجهیزات پزشکی واکنش نشان داد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۰:۳۰    
مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه در مصاحبه با روزنامه کامرسانت نتایج 6 سال دوره سفارت خود را تشریح کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۰:۳۰    
رئیس جمهوری اسلامی ایران و امیر قطر روز پنج شنبه در حاشیه اجلاس سران کوالالامپور 2019 در مالزی با یکدیگر دیدار و بر توسعه و تعمیق روابط در همه زمینه ها تاکید کردند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۰:۱۵    
جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا امروز تشکیل شد اما اعضا درخصوص تعطیلی مدارس در روز شنبه و یکشنبه به نتیجه نرسیدند و تصمیم گیری در این خصوص به فردا موکول شد.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۲۳:۵۷    
اهالی محله شهید احمدی روشن از کم و کاستی های محله شان با چهل و سومین تریبون محله خراسان رضوی درددل می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۲۳:۵۷    
فقه امامیه چون در گذشته تجربه ای از حکمرانی نداشت، کمتر به مساله اعتراض مردمی در حکومت اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه توجه کرده است اما اکنون با فراهم شدن چنین تجربه ای ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۲۳:۵۱    
اظهارنظر عجیب سورنا ستاری معاون علمی فناوری رئیس جمهور: خروج نخبگان از کشور اشکالی ندارد. نگرانی ما این است که چرا بچه هایمان خارج نمی روند!
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۲۳:۲۷    
جمعی از کشاورزان شهر چیتاب با ارسال نامه ای به این پایگاه خبری درد و دل های خود را با استاندار کهگیلویه و بویراحمد در میان گذاشتند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۲۳:۱۵    
در حال حاضر تقریبا نیمی از ناوگان هواپیما های تجاری جمهوری اسلامی ایران غیر فعال هستند. تحریم های دولت آمریکا مانعی در مقابل خرید قطعات یدکی ایجاد کرده اند ...
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۲۳:۱۲    
آمازون برنامه پرتاب بیش از سه هزار ماهواره، اسپیس ایکس بیش از 12هزار ماهواره و وان وب بیش از 600 ماهواره به فضا را دارند که این اتفاق دسترسی کاربران به باند پهن را فراهم می کند.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۲۲:۴۵    
رقابت های کشتی جام باشگاه های جهان از به مدت سه روز با حضور کشتی گیر ایرانی از 6 کشور در دانشگاه بجنورد برگزار می شود.
شعار سال   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۲۲:۳۰    
در میان مسئولان قضائی در رابطه با اجرای حکم اعدام بابک زنجانی اختلاف نظر وجود دارد و برخی وعده عفو او را در صورت بازگشت اموال مطرح می کنند و برخی دیگر می گویند حکم او قطعی است و باید اعدام اجرا شود.
  • ۱