سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۰۹:۴۲Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای شوشان 1 خرداد 1397 - shooshan.ir

شوشان 28 اسفند 1394 شوشان 30 اسفند 1395 شوشان 29 اسفند 1396 شوشان 31 فروردین 1397 شوشان 31 اردیبهشت 1397 شوشان 31 تیر 1397 شوشان 31 مرداد 1397 شوشان 31 شهریور 1397 شوشان 30 مهر 1397 شوشان 30 آبان 1397 شوشان 30 آذر 1397 شوشان 30 دی 1397 شوشان 30 بهمن 1397 شوشان 28 اسفند 1397 شوشان 1 خرداد 1397 شوشان 2 خرداد 1397 شوشان 3 خرداد 1397 شوشان 4 خرداد 1397 شوشان 5 خرداد 1397 شوشان 6 خرداد 1397 شوشان 7 خرداد 1397 شوشان 8 خرداد 1397 شوشان 9 خرداد 1397 شوشان 10 خرداد 1397 شوشان 11 خرداد 1397 شوشان 12 خرداد 1397 شوشان 13 خرداد 1397 شوشان 14 خرداد 1397 شوشان 15 خرداد 1397 شوشان 16 خرداد 1397 شوشان 17 خرداد 1397 شوشان 18 خرداد 1397 شوشان 19 خرداد 1397 شوشان 20 خرداد 1397 شوشان 21 خرداد 1397 شوشان 22 خرداد 1397 شوشان 23 خرداد 1397 شوشان 24 خرداد 1397 شوشان 25 خرداد 1397 شوشان 26 خرداد 1397 شوشان 27 خرداد 1397 شوشان 28 خرداد 1397 شوشان 29 خرداد 1397 شوشان 30 خرداد 1397 شوشان 31 خرداد 1397 
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۲۱    
شوشان - غلامرضا فروغی نیا : دم دمای غروب بود. هوای تهران برای قدم زدن بد نبود.حداقل بهتر از اهواز. از خیابان سهروردی داشتم سرازیر می شدم به سمت پایین ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۸:۲۹    
شوشان – محسن بابادی : بالاخره انتظار ها پایان پذیرفت و کیروش لیست 24 نفره اش جهت حضور در اردوی آماده سازی پیش روی را اعلام نمود ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۸:۲۴    
شوشان - خداداد ابراهیمی: در انتخابات اخیر عراق بیش از هفت هزار نامزد در قالب 320 حزب سیاسی و ائتلاف و فهرست انتخاباتی، برای تصدی 328 کرسی پارلمان با هم رقابت کردند . ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۶:۱۹    
شبکه های اجتماعی اکنون بخش مهمی از زندگی اغلب افراد جامعه بخصوص نوجوانان و جوانان هستند و در سال های اخیر محبوبیت رو به رشدی داشته اند ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۶:۰۴    
عصرایران - ثبت نام برای نخستین کارگاه آموزشی مدرسه روزنامه نگاری "عصرایران" با موضوع "خبرنویسی مقدماتی" به پایان رسید. این کارگاه روز جمعه 4 خرداد ماه برگزار خواهد شد. ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۶:۰۴    
اقتدارطلب ها دارند افزایش می یابند، و دموکراسی جذابیت خود را از دست داده است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۱۵    
خبرآنلاین نوشت: گروهی از رانندگان کامیون در شهرهای مختلف برای ثابت بودن کرایه ها،افزایش قیمت بیمه ها،عوارض اتوبان ها،کمیسیون بالای باربری ها ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۳:۳۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد خوزستان در واکنش به ضرب و شتم مرتضی یاقوتی عکاس خوزستانی گفت: این عمل را به شدت محکوم کرده و از طریق مراجع قضایی این موضوع را پیگیری می کنیم.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۳:۲۰    
رئیس مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به بروز اولین مورد مسمومیت با قارچ وحشی در استان گفت: مردم از مصرف هرگونه قارچ جنگلی، کوهستانی و یا فله ای خودداری کنند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۲۳:۱۴    
پزشکیان: دعوا بر سر آب شروع شده است چون توان مدیریت آب را نداشته ایم، اگر این دعوا شروع شود مسلمان و کافر و چپ و راست نمی شناسد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۷:۳۴    
صبح امروز، حضرت آیت الله حسن زاده امام جمعه موقت اهواز در دفتر مدیرعامل شرکت آبفا اهواز حضور بهم رسانید و عملکرد این مجموعه را بررسی نمود.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۱۴    
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کارون از تعویض یک دستگاه پمپ کفکش در تاسیسات خسروی خبر داد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۵:۵۹    
شوشان: آغاز عملیات نصب تجهیزات آمونیاک پتروشیمی مسجدسلیمان با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و جمعی از مسؤلین استانی و محلی برگزار شد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۴:۴۴    
عکاس خوزستانی حین انجام ماموریت خود مورد ضرب و شتم نیروهای شهرداری قرار گرفت.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۹    
مستند میراثی قهر نخل در خانه تاریخی ماپار اهواز به کارگردانی رضا عبیات ساخته شد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۴    
تلاش ما در تدوین مقررات جدید، این است که حق هیچ کس ضایع نشود؛ بخصوص مرزنشینانی که معیشت آنها به نوعی با این فعالیت ها تامین می شود.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۴    
مراسم روز جهانی زنبور عسل بعد از ظهر یکشنبه با حضوررائو ماتا نماینده خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) در ایران در سفارت اسلونی برگزار شد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۴    
مدیر پایگاه جهانی میراث فرهنگی شوش گفت: این پایگاه به عنوان پایگاه مطالعاتی و پژوهشی بین المللی نام گذاری شده است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۴۹    
کنته که یک استاد حقوق در دانشگاه فلورانس بوده که تجربه سیاسی چندانی ندارد، از سوی حزب جنبش پنج ستاره و حزب راست افراطی لیگ شمالی به عنوان کاندیدای نخست وزیری و رهبری دولت ائتلافی آنها معرفی شده است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۴۹    
مجید انصاری درباره سرنوشت طرح حضور اقلیت های مذهبی در شوراها گفت: موضوع باید به صحن علنی بیاید تا ببینیم تصمیم گیری درباره آن چگونه پیش می رود.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۴۹    
سردار حسین رحیمی ، در خصوص پخش مسابقات فوتبال توسط برخی کافی شاپ ها و حتی قهوه خانه ها اظهار کرد: کافی شاپ ها و قهوه خانه ها مجاز به پخش مسابقات فوتبال نیستند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۴۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این جلسه، با 126 رأی موافق، 56 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع از توضیحات وزیر جهاد کشاورزی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۴۴    
هیچگونه طرحی برای ایجاد استان جدید در وزارت کشور مطرح نیست و تمامی شایعات در این خصوص نادرست و ناشی از تلقیات ذهنی طراحان اینگونه مطالب می باشد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۴۴    
علی لاریجانی رییس مجلس در پاسخ به تذکر علیرضا رحیمی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد پخش و انتشار اخبار جلسه غیر علنی روز یکشنبه مجلس در مورد برجام توسط برخی نمایندگان گفت ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۹    
بر اساس این مصوبه، پوشش بیمه ای در اختیار تولیدکنندگان و عرضه کنندگان محصولات ایرانی قرار می گیرد و فهرست کالاهای ایرانی نیز از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به بیمه مرکزی اعلام خواهد شد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۹    
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به اظهارات وزیر خارجه آمریکا که روز گذشته سخنرانی را علیه ایران ایراد کرده و به اعمال تحریم های جدید علیه ایران پس خروج آمریکا از توافق هسته ای اشاره ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۴    
بسیاری از کشورهای کم درآمد یا با درآمد متوسط همچنان به صورت گسترده از چربی های ترانس در غذاهای خود استفاده می کنند ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۴    
مجتبی خالدی در خصوص خبر تفکیک جنسیتی در آمبولانس ها و تصویر منتشر شده مبنی بر افتتاح آمبولانس بانوان گفت ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۴    
امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه قرار است این هفته به روسیه سفر کند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۲۹    
نرخ هر دلار آمریکا با 10 ریال افزایش نسبت به روز دوشنبه 4206 تومان، نرخ هر پوند انگلیس با 9 ریال کاهش نسبت به روز گذشته 56 هزار و 456 ریال و هر یورو نیز با 153 ریال رشد در مدت مشابه 49 هزار و 568 ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۵    
این حقیر لا اقل در مورد خودم اعلام میکنم که همه اتهامات دروغ محض است و در عمر حرفه ای خود، نه هرگز مدیر دولتی دو تابعیتی بوده، نه از بودجه دولت آمریکا برای هیچ امری سیاسی یا غیر سیاسی پشیزی گرفته ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۵    
دولت یک گروه چهارنفره شامل وزیر دادگستری، وزیر کشور، معاون حقوق و وزیر اطلاعات برای پیگیری این موضوع تشکیل داده است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۵    
شهرام ناصری (مدیر برنامه های ناصر ملک مطیعی) گفت: ناصر ملک مطیعی از چند روز گذشته به علت نارسایی کلیه و تنگی نفس در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده و تحت درمان است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۵    
کتاب های نگار جاویدان: زندگی و آثار استاد محمود فرشچیان و در کارگه خیال: بررسی جایگاه خیال در آثار استاد محمود فرشچیان به نویسندگی امیر رضائی نبرد منتشر شده اند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۰    
سازمان بهزیستی کشور در اجرای طرح نماد در بخش تدوین و تهیه بسته های روانشناسی و مددکاری پیشگیری از اعتیاد دانش آموزان و درمان مواردی که بضاعت مالی ندارند و یا بی سرپرست هستند، مشارکت دارد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۰    
وزیر خارجه آمریکا در سخنرانی خود که با عنوان پس از توافق؛ راهبرد جدید برابر ایران ایراد شد از وضع قوی ترین تحریم های تاریخ علیه تهران سخن گفت ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۰    
در مورد سهمیه های آژانس ها با سوءاستفاده هایی مواجه شدیم چرا که بر اساس مصوبه شورا هزینه طرح ترافیک برای آژانس ها با 50 درصد اعمال می شود که متاسفانه شاهد آن هستیم که معدود افرادی در این قشر زحمتکش ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۰۵    
قارچ سمی که این روزها بسیاری از هموطنان مان را راهی بیمارستان کرده و جان 15 نفر را گرفته است، فرشته نابودگر نام دارد که شباهت بسیاری به قارچ خوراکی سفید رنگ دارد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۰۵    
تیم ملی ایران در جام جهانی برزیل، 14 بازیکن از لیگ داخلی داشت. پرسپولیس با 4 نماینده و استقلال با 3 نماینده بیشترین سهم را در این بین داشتند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۰۵    
اگر این اضطراب استاندارد باشد کاملاً مفید و لازم است، ولی اگر این استرس از میزانی کمتر باشد باعث کاهش تمرکز دانش آموزان و دانشجویان می شود و در صورتی که اضطراب از حدی بیشتر باشد افراد نمی توانند درس ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۰۰    
عده ای هشتگ براندازم را ساخته اند و اصلاح طلبان را سوپاپ اطمینان می خوانند. مرحوم صابری (گل آقا) نیز به دلیل مطالب و کاریکاتورهایش با چنین اتهامی مواجه بود و پاسخ می داد: قبول ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۰۰    
پس از مدت ها قطع ارتباط پیمان و مهراب قاسم خانی با مهران مدیری، زمزمه هایی مبنی بر تولید سریالی با همکاری مشترک این هنرمندان به گوش می رسد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۰    
فرمانده مرزبانی خوزستان از کشف بیش از 730 کیلوگرم تریاک در بندر ماهشهر خبرداد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۵    
محمد تقی زاده گفت: طرح شروع به کار مدارس در نیمه شهریور ماه و تعطیلی دو هفته مدارس در زمستان به هیچ وجه برای استان خوزستان به صلاح نیست و با اجرای این طرح موافق نیستیم.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۰    
استاندار خوزستان گفت: برای اجرایی شدن پروژه عظیم پتروشیمی مسجدسلیمان بیش از چهار میلیارد دلار معادل 170 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۳۵    
شوشان: آغاز عملیات نصب تجهیزات آمونیاک پتروشیمی مسجدسلیمان با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و جمعی از مسؤلین استانی و محلی برگزار شد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۳۰    
شوشان: آغاز عملیات نصب تجهیزات آمونیاک پتروشیمی مسجدسلیمان با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و جمعی از مسؤلین استانی و محلی برگزار شد.