چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۹:۰۹Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شورا آنلاین 12 دی 1395 - shoraonline.ir

شورا آنلاین 29 اسفند 1394 شورا آنلاین 31 فروردین 1395 شورا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شورا آنلاین 31 خرداد 1395 شورا آنلاین 31 تیر 1395 شورا آنلاین 31 مرداد 1395 شورا آنلاین 31 شهریور 1395 شورا آنلاین 30 مهر 1395 شورا آنلاین 30 آبان 1395 شورا آنلاین 30 آذر 1395 شورا آنلاین 30 بهمن 1395 شورا آنلاین 14 اسفند 1395 شورا آنلاین 1 دی 1395 شورا آنلاین 2 دی 1395 شورا آنلاین 3 دی 1395 شورا آنلاین 4 دی 1395 شورا آنلاین 5 دی 1395 شورا آنلاین 6 دی 1395 شورا آنلاین 7 دی 1395 شورا آنلاین 8 دی 1395 شورا آنلاین 9 دی 1395 شورا آنلاین 10 دی 1395 شورا آنلاین 11 دی 1395 شورا آنلاین 12 دی 1395 شورا آنلاین 13 دی 1395 شورا آنلاین 14 دی 1395 شورا آنلاین 15 دی 1395 شورا آنلاین 16 دی 1395 شورا آنلاین 17 دی 1395 شورا آنلاین 18 دی 1395 شورا آنلاین 19 دی 1395 شورا آنلاین 20 دی 1395 شورا آنلاین 21 دی 1395 شورا آنلاین 22 دی 1395 شورا آنلاین 23 دی 1395 شورا آنلاین 24 دی 1395 شورا آنلاین 25 دی 1395 شورا آنلاین 26 دی 1395 شورا آنلاین 27 دی 1395 شورا آنلاین 28 دی 1395 شورا آنلاین 29 دی 1395 شورا آنلاین 30 دی 1395 
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۰۸    
اهواز - با استقبال مردم و مسئولان، پیکر پاک 98 شهید دوران دفاع مقدس صبح روز چهارشنبه 15 دی ماه به وطن باز می گردد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۹:۴۷    
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه بیکاری می تواند معضل بسیار بزرگی برای جامعه و کشور باشد، گفت: بسیار نگران کننده است که در داخل یک خانه یک یا دو نفر یا بیشتر جوان بیکار داشته باشند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۹:۱۱    
سردار "حسین رحیمی" در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: در ادامه سلسله عملیات های ماموران نیروی انتظامی در راستای مبارزه شبانه روزی با سوداگران مرگ در استان پهناور سیستان و بلوچستان شب گذشته یگان های ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۴۴    
وکیل مدافع بابک زنجانی از مذاکره شرکت نفت با خریداران شرکت هواپیمایی "اونر ایر" ترکیه خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۳۹    
معاون وزیر نفت از دستورات ویژه وزیر نفت به منظور تامین پایدار و مطمئن سوخت مایع نیروگاه ها و صنایع شمال شرق کشور پس از توقف صادرات گاز ترکمنستان به ایران خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۲:۲۹    
رئیس جمعیت هلال احمر، مساعدت دولت و مجلس شورای اسلامی در تامین منابع پایدار را ضامن موفقیت برنامه پنج ساله هلال احمر دانست.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۴۴    
شرکت ترکمن گاز ترکمنستان از پیش ظهر امروز صادرات گاز به ایران را متوقف کرد اما جریان سوآپ گاز بین دو کشور کماکان برقرار است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۲۹    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه شرایط جوی موجب افزایش غلظت آلاینده ها و غبار آلودگی در شهرهای صنعتی و کلانشهرها شده است ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۰:۲۴    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از وقوع انجار تروریستی در استان دیوانیه نجف خبر داد و گفت: این انفجار تروریستی در مسیر زائران ایرانی نبوده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۲۴    
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: شهرداری ها با لودرها حرکت می کنند و آثار را از بین می برند، زیرا معتقدند این بناها فرصت های توسعه را از شهر گرفته اند ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۹:۱۴    
سرپرست سازمان حج در پی انتشار خبر دعوت عربستان از ایران برای حضور در حج گفت: تا کنون هیچ دعوت نامه ای برای حج از سوی عربستان به سازمان حج و زیارت و وزارت امور خارجه کشورمان واصل نشده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۷:۲۹    
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: پس از طی شدن مراحل قرارداد و در صورت امکان تولید اتوبوس در کارخانجات داخلی ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۷:۰۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت:سعی می کنیم با این بازی ها فرم خود را حفظ کنیم. برخی بازیکنان مصدومیت مختصر داشتند که از آنها استفاده نکردیم از فردا تمرینات عادی را شروع می کنیم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۷:۰۴    
سید حسین هاشمی در همایش امنیتی انتظامی دوازدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان تهران که در فرمانداری تهران با حضور فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی برگزار شد ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۵۹    
سایت معتبر المنتخب مراکش خبر داد که دیدار دوستانه ایران با مراکش در امارات لغو شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۴۹    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران یک فوریت طرح "الزام شهرداری تهران به بهره گیری از تجارت الکترونیک به عنوان یکی از منابع درآمد پایدار شهرداری" به تصویب رساندند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۴۴    
معاون پایش و نظارت حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه تا ساعت 15 امروز شاخص کیفیت هوا نسبت به میانگین صبح کاهش یافته و به 147 رسیده است ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۴    
کسائیان گفت: روزنامه آفتاب یزد به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام با اکثریت آرا مجرم شناخته شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۹    
رئیس اداره تاکسیرانی شهرداری منطقه 7 از اجرای طرح برخورد با مسافربرهای شخصی و غیرمجاز در پایانه تاکسیرانی سیدخندان با حضور پلیس راهور خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۹    
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: تهران در طول سال بین 31 الی 36 سانتی متر فرونشست دارد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۹    
مجاز یا غیرمجاز بودن ورود خودروهای هیبریدی به محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک سوال بسیاری از دارندگان این خودروهاست که رییس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به آن پاسخ داده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۹    
ناوگان ثبت مکانیزه تخلفات ساکن پایتخت با تحویل 5 دستگاه خودروی کنترل مکانیزه پارک حاشیه ای در مراسمی از سوی محمدباقر قالیباف شهردار تهران به سردار محمدرضا مهماندار رییس پلیس راهور پایتخت ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۹    
معاون کنسولی، پارلمانی و امور ایرانیان خارج از کشور، گفت: تاکنون گزارشی از مقامات ترکیه مبنی بر حضور شهروندان ایرانی در بین زخمی ها وکشته شدگان حمله مسلحانه بامداد یکشنبه در استانبول دریافت نکرده ایم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۳۴    
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ضمن مخالفت با طرح الزام شهرداری به بهره گیری از تجارت الکترونیک به عنوان یکی از منابع درآمد پایدار ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۹    
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: این رویه که با هر پدیده جدید مقابله شود باید اصلاح گردد ، باید به دنبال راهکاری بود تا منافع همه در آن حفظ شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۹    
رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: عدم تامین بودجه لازم در راستای اعطای تسهیلات بانکی مهمترین مشکل نوسازی بافت فرسوده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۴    
رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شرایط نا مطلوب این روزهای تهران می طلبد که دولت فارق از افکار سیاسی هر چه سریعتر به تعهدات خود در زمینه توسعه حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوا ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۲۴    
رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: حل آلودگی هوا بزرگترین مطالبه شهروندان در راستای پیگیری حقوق شهروندی است لذا پیشنهاد می دهیم جلسه شورای شهر در همین زمینه در هیات دولت برگزار شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۱۹    
رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تصمیم شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر توقف شهر ک سازی اسراییلی ها تصمیم درستی است که امیدواریم این بینش و دیدگاه همواره در شورای امنیت وجود داشته باشد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۴:۱۹    
اولین نشست بررسی مشکلات تعاونی مسکن شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از سوی فراکسیون کارگری شورای شهر تهران برگزار شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۵۹    
ورود مجددخودروهای فرسوده به ناوگان خودرویی، افزایش کانون ریزگردهای داخلی در کنار مشکل ریزگردهای عربی در سالهای اخیر، ارومیه را به سمت شهرهای آلوده کشور سوق داده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۵۴    
وزیر ورزش و جوانان با علی اکبر طاهری دیدار و گفت وگو کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۲۴    
کرامت ویس کرمی امروز درباره دلایل اختلال در عرضه و توزیع بنزین سوپر در سطح شهر تهران، گفت: در حال حاضر مشکل و محدودیتی در تولید بنزین سوپر در سطح پالایشگاه های نفت کشور وجود ندارد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۱۹    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید جمعی از زنان نماینده مجلس از نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) خواستار تأمین بودجه مکفی برای این نهاد شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۵۹    
اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: اخیراً مشاهده شده، افرادی در تماس با مشترکین این اپراتور، خرید سیم کارت همراه اول را با یک شماره مشابه و قیمتی بالاتر از قیمت مصوب ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۴۹    
مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: زائران ایرانی در انفجار تروریستی امروز صبح (یکشنبه) در نجف آسیبی ندیده اند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۴    
سه بازیکن جدید به جمع 19 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی اضافه شدند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۴۹    
معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: یکی از اولویت های بودجه سال آینده پرداخت دیون شهرداری تهران است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۴۹    
مدیر کل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش از آغاز توزیع شیر رایگان در مدارس خبر داد و گفت: اکنون 100 میلیارد تومان اعتبار برای تأمین شیر رایگان مدارس تخصیص یافته است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۴۴    
ابوالفضل قناعتی با اعلام اینکه سازمان تاکسیرانی شهر تهران اقدام خوبی در زمینه شناسایی تاکسی های فرسوده و ثبت آمار و اطلاعات شان در سامانه نوسازی انجام داده، اما سختگیری بانک های عامل ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۹    
مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان با اعلام محکومیت دو شرکت تولید دلستر، از کشف 5 شمش طلا و زندانی شدن 2 نفر در این رابطه خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۹    
با وجود آنکه در ابتدا رحمتی درخواست رضایت نامه کرد و هم مدیر و هم مربی استقلال اعلام کردند که اگر بخواهد برود، می رود اما رحمتی با توجه به قرارداد سه ساله فعلا معادله را پیچیده کرده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۴    
رئیس مرکز کنترل و ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در ورودی کلان شهرها به ویژه ورودی کرج - تهران خبرداد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۹    
مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران از توسعه کمربند سبز تهران به بیش از 39هزار هکتار خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۲۴    
طی سال جاری پرونده بدهی 25 میلیاردی پسر فوتبالیست مشهور و اسبق تیم ملی در رسانه ها مطرح شد که این چهره فوتبالی از دولت و وزارت جهاد کشاورزی در سال 1393 حدود 25 میلیارد تومان برنج به صورت ترهینی و از ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۹    
نوری مالکی، معاون اول رئیس جمهور عراق و دبیرکل حزب اسلامی الدعوه شنبه شب در راس هیاتی وارد تهران شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۹    
زمین گیر بودن نزدیک به 100 فروند هواپیما شرکت هواپیمایی ایرانی نشان از آن دارد که نزدیک به 40 درصد از کل ناوگان امکان پرواز ندارد ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۹    
معاون استاندار البرز از اجرای طرح زوج و فرد در کرج خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۹    
معاون فنی و مهندسی خدمات ترافیک پلیس راهور گفت: اگر بیش از 6 ماه از تاریخ صدور کارت یا سند گذشته باشد،برای دریافت اسناد باید به مراکز تعویض پلاک مراجعه شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۳    
مهندس محمدعلی جاوید دیروز(یکشنبه 11 دی ماه) در جمع شماری از مدیران شهری افزود: رکورد ساخت و ساز بازار مسکن یاسوج را دچار تغییر و دگرگونی کرده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۳    
معاون پزشکی قانونی استان تهران گفت: 725 نفر در تصادفات 7 ماه امسال کشته شدند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل 4.9 درصد کاهش داشته است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۳    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف مرگبار سواری پراید با اتوبوس در بزرگراه صیاد شیرازی خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۳    
مجتبی فرحبخش گفت: موکلم روز گذشته از بیمارستان مرخص و به کانون اصلاح و تربیت منتقل شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۸    
واکسیناسیون رایگان ورزشکاران بر علیه بیماری هپاتیت نتیجه نشست مشترک میان رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۳    
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت:در حال حاضر آلودگی هوا در غرب و در شهرستان های کهریزک و ورامین، دانش آموزان را بیشتر تهدید می کند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۳    
دوره نقل و انتقالات زمستانی رسما از 16 دیماه آغاز خواهد شد و بنا بر اعلام برنامه تا 14 بهمن نیز ادامه خواهد داشت و تیم ها این فرصت را دارند که حتی تا 4 هفته بعد از شروع مسابقات لیگ برتر در نیم فصل ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۳    
محمد صادقی با اشاره به کیفیت لیگ شانزدهم گفت: اگر تعطیلات نبود کیفیت لیگ شاید بالاتر می رفت. به هر حال به غیر از روند پرسپولیس و تراکتور که صعودی بود همه تیم ها با نوسانات زیاد روبرو شدند و روند ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۸    
رسانه های خارجی از افزایش تلفات حمله به باشگاه شبانه در استانبول به 39 کشته و 69 زخمی خبر دادند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۳    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در 10 استان کشور امروز شاهد بارش باران خفیف هستیم اما این بارش آلودگی ها را کاهش نمی دهد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۳    
احمدرضا ریاضیات درباره روند برخورداری افراد کارتن خواب و معتاد از دفترچه بیمه سلامت برای دریافت خدمات درمانی طبق اعلام وزیر رفاه، اظهارکرد: این افراد به دو گروه تقسیم بندی می شوند ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۲۸    
رئیس پلیس فتا گفت: بیش از 170 هزار کانال تلگرام فارسی زبان در کشور فعال هستند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۲۳    
ساکنان قلعه ای ناشناخته درست در بیخ گوش پایتخت که در سکونتگاهشان نه از آب لوله کشی خبری بود و نه از برق و گاز، سرانجام مورد توجه قرار گرفته و برای مشکل مسکن آنها، چاره اندیشی شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۱۸    
میثم مظفر درباره طرح مشترک پلیس و سازمان تاکسیرانی در خصوص ساماندهی رانندگان مسافربرهای شخصی، گفت: این طرح تنها در محوطه پیرامونی و داخل پایانه های تاکسی انجام می گیرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۱۸    
قائم مقام معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه نقاط ناایمن شهر را شناسایی کرده ایم، گفت: برنامه ریزی های لازم در جهت رفع این نقاط صورت گرفته است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۱۳    
وزیر حج و عمره عربستان به تازگی گفته که از 80 کشور اسلامی به منظور تنظیم مناسک حج دعوت کردیم و ایران نیز جزو این 80 کشور است. سرپرست حجاج ایرانی،
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۳    
در پی حمله مسلحانه به یک باشگاه شبانه در استانبول دست کم 39 تن کشته و ده ها نفر دیگر زخمی شدند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۳    
بر اساس آخرین اطلاعات مرکز پایش آلودگی محیط زیست استان تهران با افزایش غلظت آلاینده ها طی 24 ساعت گذشته هوای تهران در شرایط اضطرار قرار گرفت.