شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۳Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای شورا آنلاین 14 دی 1395 - shoraonline.ir

شورا آنلاین 29 اسفند 1394 شورا آنلاین 31 فروردین 1395 شورا آنلاین 31 اردیبهشت 1395 شورا آنلاین 31 خرداد 1395 شورا آنلاین 31 تیر 1395 شورا آنلاین 31 مرداد 1395 شورا آنلاین 31 شهریور 1395 شورا آنلاین 30 مهر 1395 شورا آنلاین 30 آبان 1395 شورا آنلاین 30 آذر 1395 شورا آنلاین 30 بهمن 1395 شورا آنلاین 14 اسفند 1395 شورا آنلاین 1 دی 1395 شورا آنلاین 2 دی 1395 شورا آنلاین 3 دی 1395 شورا آنلاین 4 دی 1395 شورا آنلاین 5 دی 1395 شورا آنلاین 6 دی 1395 شورا آنلاین 7 دی 1395 شورا آنلاین 8 دی 1395 شورا آنلاین 9 دی 1395 شورا آنلاین 10 دی 1395 شورا آنلاین 11 دی 1395 شورا آنلاین 12 دی 1395 شورا آنلاین 13 دی 1395 شورا آنلاین 14 دی 1395 شورا آنلاین 15 دی 1395 شورا آنلاین 16 دی 1395 شورا آنلاین 17 دی 1395 شورا آنلاین 18 دی 1395 شورا آنلاین 19 دی 1395 شورا آنلاین 20 دی 1395 شورا آنلاین 21 دی 1395 شورا آنلاین 22 دی 1395 شورا آنلاین 23 دی 1395 شورا آنلاین 24 دی 1395 شورا آنلاین 25 دی 1395 شورا آنلاین 26 دی 1395 شورا آنلاین 27 دی 1395 شورا آنلاین 28 دی 1395 شورا آنلاین 29 دی 1395 شورا آنلاین 30 دی 1395 
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۷:۲۶    
اعضای بدن دانش آموز سوم دبستانی که به دلیل تصادف، دچار مرگ مغزی شده بود ، به 3 بیمار نیازمند پیوند عضو، اهدا شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۱۴    
شهردار منطقه 18 تهران با ابراز رضایتمندی از اجرای فاز اول طرح ساماندهی بازارآهن و یراق آلات شادآباد، از انجام فاز تکمیلی این طرح بزرگ طی روزهای آتی خبر داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۲:۲۶    
عضو کمیسیون معماری شورای شهر تهران گفت: شفاف سازی، راهکار برون رفت از وضعیت نابسامان ساخت و ساز شهری است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۰۶    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور گفت: ترافیک در باند جنوبی آزاد راه تهران _ کرج نیمه سنگین گزارش شده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۳:۱۶    
در جلسه مشترک پلیس راهور و شهرداری تهران که با حضور معاون شهردار تهران و مدیران ارشد حوزه حمل و نقل شهری و رییس پلیس راهور تهران بزرگ و رؤسای ستادی و منطقه ای راهور در محل این یگان برگزار شد ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۱۶    
یکی از مراجع تقلید گفت: باتوجه به اینکه فضای مجازی دغدغه جدی است با این حال در فضای مجازی به آن اندازه که باید دلسوزی مسؤلان دیده نمی شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۰:۲۸    
باشگاه نفت در واکنش به شکایت استقلال از علی دایی دفاعیه ای صادر و تاکید کرد انتظار عذرخواهی بیشتر از آقای گل جهان داشته است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۰:۲۳    
باشگاه پرسپولیس مواضع خود در قبال تصمیم سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را اعلام کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۹:۳۷    
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از افزایش 10 درصدی بهای طرح ترافیک در سال 96 خبر داد و گفت: براساس پیشنهاد کمیسیون عمران تردد موتور سیکلت ها در محدوده طرح ترافیک با اخذ مجوز طرح ممکن خواهد شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۲:۳۲    
محسن پیرهادی مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از سمت خود در بسیج شهرداری استعفا کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۲:۲۲    
هفدهمین جلسه از گفتگوهای راهبردی در راستای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، 18 دی ماه 1395 در محل مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار خواهد شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۱:۲۲    
رئیس جمهور در توییتر منتسب به خود به اظهارات روز گذشته رئیس قوه قضاییه واکنش نشان داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۴۱    
درحالی که حکیمی پور در نطق پیش از دستور خود در شورای شهر تهران شهرداری را به عدم پاسخ گویی به تذکرات اعضا متهم کرد، معاون شهردار تهران با ارائه آماری، این ادعا را تکذیب کرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۹:۳۶    
دادستان تهران با اشاره به احضار 67 مدیر در پرونده حقوق های نجومی و 65 نفر در پرونده واگذاری املاک شهرداری از فضاسازی های درباره محکومان امنیتی انتقاد کرد و نسبت به شکل گیری فساد از طریق سوءاستفاده از ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۲۱    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: اینکه سازمان حج و زیارت به تعهداتش عمل نکرده، خلاف اخلاق و ناسپاسی است لذا به وزارت کشور توصیه می کنیم از حاشیه سازی پرهیز کرده و مشکلاتی را که وجود داشته به ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۱۱    
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: متأسفانه برخی ها به جای بیان انتقاد سازنده و اصلاح شهر، به دنبال این هستند عقده های شخصی و سیاسی خود و گروه شان را مطرح کنند و تخریب شخص و جریان مقابل از منافع مردم ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۲۶    
راننده خودرو پس از تصادف مرگبار با مردی در اتوبان شهید همت از صحنه متواری شد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۱۵    
مدیر پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی از احتمال بارش پراکنده در ارتفاعات شمال غرب برای فردا خبر داد و گفت: در دیگر مناطق کشور از روز چهارشنبه تا جمعه پدیده قابل توجهی رخ نخواهد داد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۵۳    
در گزارشی که معاونت امور اقتصادی وزرات اقتصاد و دارایی به تازگی منشتر کرده است، عملکرد تصادفات رانندگی و تلفات آن در سال 1394 مورد بررسی قرار گرفته و ضمن مقایسه آن با سال های قبل جهت رفع کاهش این ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۲۵    
تیم فوتبال سایپا در نقل و انتقالات نیم فصل با ایوب کلانتری و محمدرضا خلعتبری به توافق رسید.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۲۵    
مشهد 10 سال از رونمایی آرامگاه بقراط در سبزوار می گذرد، قرار بود این مکان بعد از بازگشایی توسط سازمان نظام پزشکی تبدیل به موزه طب شود اما این طرح همچنان منتظر اقدام متولیان است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۲۰    
رئیس پلیس ترافیک شهری ناجا گفت: جریمه صحبت کردن با موبایل در کلانشهرها 100 هزار تومان است و استفاده از هندزفری هم تخلف محسوب می شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۱۳    
سخنگوی دولت گفت که رشد اقتصادی از مسیر کمک به بخش خصوصی و تخصیص اعبتار به طرح های عمرانی دنبال می شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۱۳    
سردار مسعود زاهدیان در دومین نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: بحث مواد مخدر به عنوان یکی از پنج تهدید، جامعه جهانی را در معرض خطر قرار داده است ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۴۷    
پس از آنکه سرمربی پرسپولیس طی دو روز علیه کی روش مصاحبه کرد، سرمربی تیم ملی بازیکنان وی را از اردوی تیم ملی کنار گذاشت!
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۴۷    
برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز سرخپوشان گفت: قبلا هم گفته ام گاهی مستحق باخت هستید چون حریف بهتر است. بعضی از باخت ها هم استحقاقش را ندارید. مثل باخت ما به ذوب آهن که استحقاقش را نداشتیم ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۳۶    
وزیر بهداشت نسبت به اخبار "گورخوابی" واکنش نشان داد و گفت: این افراد، ایرانی و انسان هستند و متاسفانه ما نقش و سهم خودمان را در ایجاد این شرایط کمرنگ می بینیم و این انصاف نیست.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۳۶    
علیمراد اکبری امروز (سه شنبه) در نشست خبری اظهار کرد: مسدود کردن چاه های غیر مجاز بر اساس قانون وظیفه وزارت نیرو است که سال گذشته بر اساس آمارهای این وزارتخانه 16 هزار حلقه چاه غیرمجاز مسدود شد که ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۳۶    
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت حجة الاسلام و المسلمین شیخ محمّدعلی شرعی را تسلیت گفتند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۴۶    
احمد مسجد جامعی در واکنش به بحث استعفا از شورای شهر تهران گفت:هنوز چیزی قطعی نشده است و مطمئن باشید بدون اجازه شما خبرنگاران جایی نمی روم!
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۲۱    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: امیدواریم بعد از برجام و ادعای رفع تحریم ها، این تجهیزات که پیش از این جزو اقلام تحریمی بوده، را در اختیار ما قرار دهند ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۱۱    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: نباید بررسی به مسائل حاشیه ای در شورا باب شود و دوباره باید در نحوه تذکرات تجدیدنظر کنیم چرا که اینجا محلی برای دیالوگ نیست.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۱۱    
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران تاکید کرد که حکیمی پور را به خاطر کارهایش به خدا واگذار کرده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۰۱    
رئیس پلیس ترافیک شهری گفت: جریمه صحبت با تلفن همراه حین رانندگی در کلانشهرها 100 هزار تومان است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۲۱    
معاون شهردار تهران گفت: بهتر است تاریخ را یکبار دیگر مرور کنند؛ شهرداری سیاسی زمانی اتفاق افتاد که عده ای در وزارت کشور تحصن کردند.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۱۶    
به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۴۱    
رییس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به ابلاغ منشور حقوق شهروندی توسط رییس جمهور قبل از طی فرایند قانونی در مجلس و قوه قضاییه ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۴۱    
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه کشور از ضعف نظارتی رنج می برد گفت: فقدان نظارت موجب فساد 8 هزار میلیاردی و ایجاد حقوق های نجومی می شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۴۱    
رئیس کمیسیون برنامه ریزی و بودجه شورای شهر تهران گفت: سازمان گردشگری هنوز مصوبه شورا را ندارد و تشکیل جلسات آن غیرقانونی است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۴۱    
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: عقیم سازی نه اسلامی، نه اخلاقی و نه انسانی است و این موضوع دارد از یک تریبون رسمی در دولت عنوان می شود.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۳۶    
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین قرار بود تا پایان مهرماه اتفاق بیفتد ولی این موضوع هنوز عملیاتی نشده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۳۶    
رئیس شورای شهر تهران گفت: آقایان سروری و پیرهادی ماه هاست نسبت به پیگیری مشکلات محلات با حضور میدانی کارشناسان و اعضا و همچنین به صورت مکاتبه ای از طریق شورایاران و مسئولین محلات و مناطق ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۳۱    
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از بانک ها برای خرید فضای سبز نزدیک به 50 هکتاری (اردوگاه باهنر) با آموزش و پرورش وارد مذاکره شده است.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۲۶    
رئیس اسلامی شورای شهر تهران به ورود 65 واگن جدید به خطوط مترو اشاره کرد و گفت: امیدواریم فاینانس مترو هر چه سریعتر محقق و مورد استفاده قرار بگیرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۲۶    
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: انتظار داریم برای انتقال دو محله منطقه 19 به منطقه 16 بررسی بیشتری صورت بگیرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۲۶    
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به حساسیت بودجه هرچه سریعتر بودجه سال آینده شهرداری تهران در صحن شورا مورد بررسی قرار بگیرد.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۲۶    
شهردار منطقه 19 گفت: بازار خلازیر یا بازار دسته دوم فروشان مشکلاتی ایجاد کرده است که به دنبال برچیده شدن این بازار براساس دستور دادستانی هستیم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۲۸    
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: اردوهای بین شهری در مقطع ابتدایی به دلیل بروز هرگونه اتفاقاتی ممنوع است و بهترین مکان برای اردوهای دانش آموزی مراکز پژوهشی شهر ...
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۲۸    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تا 10 روز آبنده باران چشمگیری در کشور نداریم.
شورا آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۲۸    
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران سالیانه اقدام به فروش 100 هزار مجوز طرح ترافیک می کند و به دنبال این هستیم که این آمار افزایش پیدا نکند.