چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۹:۲۹Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه شروع 6 آبان 1397 - shoroonline.ir

روزنامه شروع 2 فروردین 1395 روزنامه شروع 23 اسفند 1396 روزنامه شروع 31 فروردین 1397 روزنامه شروع 31 اردیبهشت 1397 روزنامه شروع 31 خرداد 1397 روزنامه شروع 30 تیر 1397 روزنامه شروع 30 مرداد 1397 روزنامه شروع 31 شهریور 1397 روزنامه شروع 30 مهر 1397 روزنامه شروع 1 آذر 1397 روزنامه شروع 1 دی 1397 روزنامه شروع 30 بهمن 1397 روزنامه شروع 1 اسفند 1397 روزنامه شروع 1 آبان 1397 روزنامه شروع 2 آبان 1397 روزنامه شروع 3 آبان 1397 روزنامه شروع 4 آبان 1397 روزنامه شروع 5 آبان 1397 روزنامه شروع 6 آبان 1397 روزنامه شروع 7 آبان 1397 روزنامه شروع 8 آبان 1397 روزنامه شروع 9 آبان 1397 روزنامه شروع 11 آبان 1397 روزنامه شروع 12 آبان 1397 روزنامه شروع 13 آبان 1397 روزنامه شروع 14 آبان 1397 روزنامه شروع 15 آبان 1397 روزنامه شروع 16 آبان 1397 روزنامه شروع 17 آبان 1397 روزنامه شروع 18 آبان 1397 روزنامه شروع 19 آبان 1397 روزنامه شروع 20 آبان 1397 روزنامه شروع 21 آبان 1397 روزنامه شروع 22 آبان 1397 روزنامه شروع 23 آبان 1397 روزنامه شروع 24 آبان 1397 روزنامه شروع 25 آبان 1397 روزنامه شروع 26 آبان 1397 روزنامه شروع 27 آبان 1397 روزنامه شروع 28 آبان 1397 روزنامه شروع 29 آبان 1397 روزنامه شروع 30 آبان 1397 
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۱۹    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در یک گفت وگوی تلویزیونی، از خصوصی سازی و پیاده سازی سیاست های ابلاغی اصل 44 همان گونه که در قانون مورد اشاره قرار گرفته به عنوان اولویتهای کار خود یاد کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۹    
ساری-رییسی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران، پیشنهادکرده است که درسال 97 تعرفه خدمات مهندسی 25 درصد افزایش یابد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۷:۰۴    
امکان انتقال وجه داخلی بین حساب های نزد بانک کارآفرین به صورت گروهی و مشاهده سوابق و پیگیری انتقال وجه داخلی گروهی در سامانه اینترنت بانک کارآفرین (کارانت) فراهم شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۵۴    
در راستای اجرای فاز دوم سامانه طرح صیاد در شبکه بانکی کشور، پذیرش و تبادل کلیه برگه چک های طرح قدیمی(غیرصیادی) در سامانه چکاوک میسر نخواهد بود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۵۴    
همزمان با پایان یافتن مهلت تعویض و کارسازی چک های طرح قدیم با دسته چک های صیادی، مشتریان بانک صادرات ایران می توانند با ارسال شناسه استعلام 16 رقمی مندرج در چک های صیادی به سامانه استعلام پیامکی بانک ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۳۴    
پروانه مافی نماینده مردم تهران
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۲۹    
پس از راه اندازی سومین کارگزاری تحویل ارز در شهر نجف و دومین مرکز در شهر کربلا و همچنین افزایش تعداد باجه ها در نقاط مرزی، تحویل ارز اربعین در شهر های مرزی و کشور عراق روان است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۵۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور زبان فارسی عنصر مقوم سازهویت اجتماعی خواند و گفت: دغدغه های پاسداشت زبان فارسی و ترویج آن باید پیگیری شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۵۹    
دستیار ارشد رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل در گفتگو با شبکه العالم به رویدادهای اخیر سیاسی از جمله سفر نتانیاهو به عمان، معامله قرن، قتل جمال خاشقچی، راه حل بحران سیاسی در بحرین ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۹:۴۳    
در 7 ماه گذشته میزان تولید کنسانتره سنگ آهن در مجتمع معدنی چادرملو از مرز 5 میلیون تن عبور کرد و با 8 درصد رشد نسبت به برنامه پیش بینی شده به 5 میلیون و 196 هزارتن رسید .
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۹:۲۸    
رشد 14 هزار میلیارد ریالی درآمد تسهیلات، رشد 105 درصدی کارمزد عملیات قرض الحسنه، 184 درصدی سود فروش املاک مازاد ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۹:۲۸    
حضور فعال بانک رفاه در یست و ششمین کنگره سالانه انجمن جراحان ارتوپدی ایران
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۹:۲۸    
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: با استفاده از ظرفیت قرض الحسنه به توسعه کسب و کارهای خرد می پردازیم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۹:۲۱    
شعب بانک توسعه صادرات ایران در سراسر کشور، سپرده گذاری مدت دار ارزی با منشأ اسکناس افتتاح می کنند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۹:۲۱    
دوره آموزشی مدیران دوایر روابط عمومی سراسر کشور با حضور مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت و مدیر کل حراست بانک مهر اقتصاد به مدت سه روز در مرکز آموزش حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۷:۲۸    
میزان غلظت ذرات معلق در هوای شهرهای شمالی سیستان و بلوچستان به چهار هزار و 580 میکروگرم بر متر مکعب معادل 31 برابر حد مجاز رسید و کیفیت هوا چندین برابر شرایط بحرانی شد ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۷:۱۳    
آیین افتتاح اولین دوره کلاس آموزش خبرنگاری در استان با حضور پرشور خبرنگاران استان برگزار شد
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۷:۰۳    
شهرکرد – صادق کریمی: به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، حمید کریمی در این نشست و در جمع مدیران و خبرنگاران اصحاب رسانه این استان به موضوعاتی از جمله برنامه های هفته تربیت بدنی ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۵۸    
تیم بسکتبال شهرداری تبریز با اعلام رسمی مسوولان ورزش این شهر به طور رسمی منحل شد تا قهرمان فصل قبل لیگ برتر، در این فصل حضور نداشته باشد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۵۸    
کاپیتان استقلال در سال 1990 که با این تیم قهرمان جام باشگاه های آسیا شد، گفت: خاطرات قهرمانی های استقلال در آسیا، رویا و آرزوی پرسپولیسی هاست.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۵۸    
کاروان ورزشی ایران در بازیهای المپیک 2012 لندن با اضافه شدن مدال طلای سعید محمدپور وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم، در رده پانزدهم جدول توزیع مدال ها ایستاد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۵۳    
سرمربی پرسپولیس می گوید در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا اعتماد کامل به بازیکنانش دارد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۵۳    
مربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: کشتی شرایط خوبی ندارد. کارشناسان باید بررسی کنند که چرا هنوز ملی پوشان فرنگی ایران مدال نگرفته اند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۵۳    
مشاور امور بین الملل فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی (IZSF) از عضویت این رشته در اتحادیه جهانی ورزش های رزمی خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۴۳    
22 فیلم مستند با موضوع امام حسین(ع)، تاسوعا، عاشورا و اربعین حسینی در دوازدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت نمایش داده می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۳۳    
از زمانی که شاعران پاییز را با شعر همراه کردند، همیشه عده ای مانند اخوان و منوچهری پنجره شعر را رو به زیبایی های شورانگیز و عاشقانه پاییز و عده ای دیگر رو به مرگ طبیعت و اندوه این فصل گشوده اند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۲۸    
مدیر عامل خانه موسیقی گفت: امروز صدا و موسیقی ناهنجار در جامعه شنیده می شود و موسیقی های نازل را به نام پاپ به خورد جامعه می دهند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۲۸    
قائم مقام سیما فیلم درباره جزئیات ساخت پروژه سلمان فارسی به کارگردانی داوود میرباقری و همچنین سریال حضرت موسی (ع) به کارگردانی جمال شورجه توضیحاتی را ارائه داد و در عین حال از ساخت 12 سریال الف ویژه ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۱۸    
استاد دانشگاه کمبریج و سرپرست هیات باستان شناسی محوطه تاریخی گفت: براساس تحقیقات و مشاهدات در محوطه باستانی باوه یوان کرمانشاه می توان گفت این محوطه به صورت مشترک توسط نئاندرتال ها (انسان های اولیه) ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۱۸    
معاون تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به برپایی مراسم شادپیمایی عروسک ها در آستانه سالگرد زلزله کرمانشاه، هدف از برگزاری این رخداد را کمک به افزایش روحیه کودکان این منطقه دانست.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۰۳    
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری تهران اعلام کرد: طرح مشترک این سازمان و پلیس برای برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز آغاز شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۰۳    
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: قضات فارغ از تمایل به حزب، گروه و دسته به فکر اجرای عدالت در بین اقشار مختلف جامعه باشند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۰۳    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 85 درصد افراد تحت پوشش بیمه سلامت، به صورت رایگان از این بیمه بهره می برند، منابع بیمه باید با مصارف همخوانی داشته باشد ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۵۸    
کارشناس و پژوهشگر اعتیاد گفت: قیمت شیشه چهار برابر افزایش یافته، جهش قیمت شیشه به معنای این است که هزینه مصرف یک معتاد هم چهار برابر شده است و سودجویان به این ماده محرک انواع مواد سفیدکننده ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۵۸    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگران طرح تحول سلامت هستیم، گفت: امروز در حال مواجهه با مشکلاتی در اجرای این طرح هستیم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۳۷    
وزیر راه و شهرسازی گفت: با تغییر رویکردها و ساختارهای مدیریتی، اولویت نخست ما در این وزارتخانه ارتقا رضایت مردم از اقدامات و عملکردها است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۳۷    
رئیس کنفدراسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران با استقبال از کانال مالی ایران و اروپا اظهار کرد که باید دید آیا شرکت های اروپایی نیز از این سیستم تسویه استقبال خواهند کرد یا خیر؟
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۳۲    
وزارت نیرو در راستای راهبرد شایسته گزینی در دولت دوازدهم، نهمین فراخوان خود را برای انتخاب افراد واجد شرایط و علاقه مند به همکاری در صنعت آب برای مدیریت چهار شرکت آب و آبفا منتشر کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۳۲    
به گفته نمایندگان خودروسازان بین المللی، رویکرد دولت های مختلف درخصوص توسعه خودروهای برقی و استفاده از آن باید در طول زمان ثابت باقی بماند تا بازار فروش آن با مشکل مواجه نشود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۳۲    
گرچه هنوز بحث ها و رایزنی ها در رابطه با تعیین نرخ دلار و نفت در بودجه سال آینده ادامه دارد، اما احتمال اینکه قیمت دلار به عنوان مبنای تبدیل درآمدهای ارزی به ریال تا حدود 5500 تومان تعیین شود ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۲۷    
کارشناسان اقتصادی حوزه خودرو اذعان می کنند که در نیمه دوم مهرماه و هفته نخست آبان، قیمت خودرو ارزان تر شده است و این کاهش نرخ پلکانی همچنان ادامه خواهد داشت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۲۷    
یک تحلیلگر اقتصادی هند نوشت: برغم خواست ترامپ از هند برای به صفر رساندن واردات نفت از ایران اما این اتفاق غیر ممکن است چون ایران یکی از بزرگترین تامین کنندگان نفت خام هند به حساب می آید.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۱۲    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی گفت: با تغییراتی که در وزارتخانه ها اتفاق افتاده است رویکرد جدید و هماهنگی در تیم اقتصادی دولت بیشتر خواهد شد و فضای ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۱۲    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به نامه آیت الله محمد یزدی به آیت الله شبیری زنجانی، درباره دیدار وی با سیدمحمد خاتمی، اظهارات وی را تهدیدآمیز و موجب وهن روحانیت و حوزه توصیف کرد
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۷    
رییس جمهور با استناد به اصول هشتاد و هفتم و یکصد و سی و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، فرهاد دژپسند را به سمت 'وزیر امور اقتصادی و دارایی' منصوب کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۷    
ختم دادرسی پرونده سارق مسلح بانک های ملی، اقتصادنوین، ایران زمین و تجارت تهران پس از رفع نواقص دیوان عالی کشور در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی، اعلام شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۲    
رییس جمهوری با استناد به اصول هشتاد و هفتم و یکصد و سی و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، محمد شریعتمداری را به سمت 'وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی' منصوب کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۲    
سفیر جمهوری صربستان در تهران ضمن ارائه توضیحاتی در مورد آخرین وضعیت توقف رژیم لغو روادید میان ایران و صربستان ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۴۷    
رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: نمایندگان مجلس همچنان طرح استثنا کردن شهردار پایتخت از قانون منع به کارگیری بازنشستگان را دنبال می کنند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۴۲    
شهردار تهران درباره ادامه فعالیت خود در شهرداری تهران با توجه به قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت: استعفایی در کار نیست و تا آخرین روزی که قانون مشخص کند ارائه خدمت خواهم کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۷    
مهلت اعلامی بانک مرکزی برای تعویض دسته چک های قدیمی با چک های صیادی به پایان رسید و از امروز (ششم آبان) تبادل چک های غیرصیادی در سامانه چکاوک ممنوع شده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۷    
وزیر بهداشت به تشریح مهم ترین چالش های بیمه ای کشور پرداخت و با اشاره به فرصت سوزی 90 ساله در اصلاح نظام بیمه ای کشور ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۷    
با انتخاب محمد شریعتمداری به عنوان وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ماموریت وی در تحقق مطالبات و دغدغه های تعاونگران، کارگران و بازنشستگان، بیمه شدگان و البته بیکاران آغاز شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۱    
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: رای اعتماد به وزیران پیشنهادی برخاسته از درک شرایط جنگ اقتصادی از سوی مجلس است و نمایندگان با این اقدام به تصمیم و انتخاب رییس جمهوری اعتماد کردند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۲۶    
کشورهای نفتی باید به متنوع سازی اقتصادشان بپردازند و وابستگی خود به تولید نفت را کاهش دهند در غیر این صورت در سال های آینده با ریسک های مالی مواجه خواهند شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۲۱    
بانک مرکزی اعلام کرد: تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران در مهرماه سال 1397 به حدود 9 هزار و 400 واحد رسید که نسبت به شهریور ماه 9.5 درصد و نسبت به مهرماه پارسال 32.3 درصد کاهش یافته است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۱۴    
رهبران روسیه، آلمان، فرانسه و ترکیه در بیانیه مشترکی در پایان نشست استانبول درباره سوریه بر حمایت از حاکمیت و وحدت این کشور و آمادگی برای مشارکت در برقراری صلح و ثبات در سوریه تاکید کردند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۱۴    
با رسیدن به بهترین سال درآمدی گمرک در نیمه نخست سال جاری، رکورد درآمد گمرکی در ایران شکست.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۴:۰۴    
معاون پارلمانی رییس جمهوری، جلسه رای اعتماد به وزیران پیشنهادی را باردیگر نمودی از تفاهم و همدلی مجلس و دولت و نمایش بلوغ سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۵۸    
معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر این که نفت ایران هیچ جایگزینی ندارد، گفت: با برنامه ریزی دولت و سازوکارهای در نظر گرفته شده برای اداره کشور با جدیت اعلام می کنم که آمریکایی ها به هیچ وجه قادر نمی ...