پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۳:۰۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه شروع 14 دی 1397 - shoroonline.ir

روزنامه شروع 2 فروردین 1395 روزنامه شروع 23 اسفند 1396 روزنامه شروع 31 فروردین 1397 روزنامه شروع 31 اردیبهشت 1397 روزنامه شروع 31 خرداد 1397 روزنامه شروع 30 تیر 1397 روزنامه شروع 30 مرداد 1397 روزنامه شروع 31 شهریور 1397 روزنامه شروع 30 مهر 1397 روزنامه شروع 30 آبان 1397 روزنامه شروع 1 آذر 1397 روزنامه شروع 30 بهمن 1397 روزنامه شروع 1 اسفند 1397 روزنامه شروع 1 دی 1397 روزنامه شروع 2 دی 1397 روزنامه شروع 3 دی 1397 روزنامه شروع 4 دی 1397 روزنامه شروع 5 دی 1397 روزنامه شروع 6 دی 1397 روزنامه شروع 7 دی 1397 روزنامه شروع 8 دی 1397 روزنامه شروع 9 دی 1397 روزنامه شروع 10 دی 1397 روزنامه شروع 11 دی 1397 روزنامه شروع 12 دی 1397 روزنامه شروع 13 دی 1397 روزنامه شروع 14 دی 1397 روزنامه شروع 15 دی 1397 روزنامه شروع 16 دی 1397 روزنامه شروع 17 دی 1397 روزنامه شروع 18 دی 1397 روزنامه شروع 19 دی 1397 روزنامه شروع 20 دی 1397 روزنامه شروع 21 دی 1397 روزنامه شروع 22 دی 1397 روزنامه شروع 23 دی 1397 روزنامه شروع 24 دی 1397 روزنامه شروع 25 دی 1397 روزنامه شروع 26 دی 1397 روزنامه شروع 27 دی 1397 روزنامه شروع 28 دی 1397 روزنامه شروع 29 دی 1397 روزنامه شروع 30 دی 1397 
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۷:۵۶    
در این برنامه کاری یک روزه، داریوش محمدی با کارکنان و نمایندگان استان دیدار و گفتگو کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۸:۴۶    
به گزارش روابط عمومی بیمه حکمت ، شعبه مرکزی بیمه حکمت در استان کرمان با حضور دکتر غلامحسین چایچی مدیرعامل بیمه حکمت صبا ، مقامات لشگری و کشوری و مدیران ارشد بیمه ای افتتاح شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۸:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با ابراز رضایت از اضافه شدن فرهاد مجیدی به کادر فنی این تیم، گفت: او به استقلال کمک خواهد کرد و مورد حمایت من است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۸:۲۱    
تیم فوتسال ملی حفاری با وجود پذیرش نخستین شکست فصل خود، همچنان در صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال بانوان ایران باقی ماند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۸:۲۱    
دور برگشت مسابقات لیگ ملی بسکتبال با ویلچر کشور عصر جمعه پس از 2 روز برگزاری در سالن شهید بابابی قزوین پایان یافت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۸:۱۶    
سرپرست باشگاه استقلال تهران گفت: حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی استقلال کمک بزرگی به ما در نیم فصل دوم خواهد کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۸:۱۱    
گنبدهایی از فرش های دستبافت مناطق مختلف ایران که ابوالفضل ابوشاهی خالق آنها است، این بار در فضای موزه فرش تهران به نمایش گذاشته شده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۸:۱۱    
وزیر ورزش و جوانان گفت:با توجه به حمایت همه جانبه ای که از سوی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش از تیم ملی انجام شده، می توانیم بعد از چهل و دو سال قهرمان آسیا شویم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۸:۰۶    
اعتبار برخی بخش های فرهنگی در بودجه پیشنهادی سال 1398، واکنش فعالان این عرصه را در پی داشت. رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی نیز با توجه به تعدیل بودجه درخواستی ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۸:۰۱    
اهمیت بیش از پیش حفظ میراث فرهنگی، تقویت صنایع دستی و همچنین توسعه گردشگری به عنوان سومین صنعت مهم در رونق اقتصادی کشور سبب شد اعتبار سازمان میراث فرهنگی ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۸:۰۱    
سیروس مقدم کارگردان پُرکار تلویزیون که با ساخت مجموعه طنز پایتخت چند سالی است در این حوزه فعالیت می کند در اثر جدید خود به سراغ ژانر وحشت رفته است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۷:۵۶    
دبیر سی وهفتمین جشنواره فیلم فجر اسامی 22 فیلم بخش سودای سیمرغ این رویداد هنری را اعلام کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۷:۵۱    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انجام عملیات امدادرسانی به هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی در 5 استان تهران، چهارمحال و بختیاری، فارس، خوزستان، سمنان و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۷:۵۱    
رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت جزییات بسته جدید حمایت از بیماران صعب العلاج را تشریح کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۷:۴۶    
مدیرکل مصدومان شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بر اساس ارزیابی ها، حدود 400 هزار نفر در دوران جنگ تحمیلی با گازهای شیمیایی تماس داشتند که کمیسیون های پزشکی تاکنون مصدومیت 63 هزار نفر از آنان ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۷:۴۶    
مدیر عامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه تمهیداتی برای کاهش انتظار بیماران خاص در تائید اصالت دارو توسط بیمه در دست اقدام است ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۷:۴۱    
معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برنامه های تحول آموزش علوم پزشکی با رویکرد جامع شکل گرفته و نیازهای واقعی دانشگاه های ما در شرایط کنونی بین المللی است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۷:۳۶    
گزارش های مرکز آمار ایرنا نشان می دهد پاییز امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال نرخ بیکاری در 16 استان کاهش یافت که در این میان کرمانشاه با نرخ بیکاری 18.2 درصد و سمنان با 6 ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۷:۳۰    
سازمان انرژی اتمی هند در گزارشی به پارلمان اعلام کرد که این کشور تا سال 2031، با بهره برداری از 21 راکتور اتمی، ظرفیت تولید انرژی هسته ای خود را گسترش خواهد داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۷:۳۰    
صنعت مس در حالی 9 ماهه امسال را پشت سرگذاشت که با عبور از سد تحریم ها، رشد چهار درصدی را در قالب برنامه پیش بینی شده برای تولید مس محتوی (که در کنسانتره یا ماده معدنی وجود دارد) محقق ساخت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۷:۲۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 45 هزار میلیارد ریال در قالب تسهیلات 50 میلیون تومانی بدون سپرده گذاری با سود 9 درصد برای ساخت و ساز در محله های هدف طرح بازآفرینی شهری در کشور اختصاص یافته است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۷:۲۰    
قیمت نفت بدنبال کاهش تولید اوپک و مذاکرات تجاری آمریکا و چین برای پایان دادن به جنگ تجاری، در معاملات روز جمعه اندکی افزایش پیدا کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۷:۱۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به این که قبل از مذاکره با طالبان، با دولت افغانستان صحبت داشته ایم ، گفت: ایران به هیچ وجه در مسائل داخلی افغانستان دخالت نمی کند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۷:۰۵    
دموکرات ها و کاخ سفید در آغازین روز فعالیت دوره جدیدکنگره آمریکا نشان دادند که دو سال پر تنش و یک زورآزمایی طاقت فرسا میان دولت و قانونگذاران در پیش است؛ رقابتی که در آن از یک سو ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۷:۰۵    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد کتاب های کمک درسی و محصولات موسسه های آموزشی به یک دکان کاسبی و مافیای بزرگ تبدیل شده و ساعت های پرمخاطب تلویزیون به تبلیغات آن اختصاص یافته است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۷:۰۰    
مدیرکل شورای راهبردی روابط خارجی با تاکید بر این که تصور نمی کنم اروپا به ایران اعلام کند که ساز و کار مالی را اجرایی نمی کند ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۷:۰۰    
بازارها انتظار دارند امسال مذاکرات تجاری بیشتری میان واشنگتن و پکن انجام بگیرد با این حال به نظر می رسد پیش از نهایی شدن یک توافق رسمی ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۵۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه برای گسترش همکاری های همه جانبه؛ وزیر امورخارجه به هند می رود، گفت: این سفر اهمیت بسیاری با توجه به نوع همکاری ها و ظرفیت های دو کشور دارد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۵۰    
رسانه های پاکستان از مذاکرات ایران و طالبان استقبال کردند و نقش و تاثیر گفت وگو های منطقه ای را برای برقراری صلح و ثبات در افغانستان بسیار با اهمیت دانستند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۴۵    
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ثبت نام بیش از 15 میلیون نفر در پیام رسان های داخلی، گفت: فضا این طور نیست که 10 پیام رسان داشته باشیم ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۴۵    
بعد از لازم الاجرا شدن قانون منع بکارگیری بازنشسته ها، اعلام اخیر رئیس سازمان اداری و استخدامی از این حکایت دارد که در این فاصله حدود 1170 بازنسشته فعال در دستگاه های اجرایی به کار خود خاتمه داده و ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۴۰    
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به پرداخت تسهیلات به 19 هزار و 750 طرح اشتغال روستایی گفت: سالانه به طور میانگین 60 تا 70 هزار فرصت شغلی از سوی این صندوق ایجاد می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۳۵    
محموله های نفتی که از سوی اوپک به آمریکا صادر می شود در دسامبر به پایینترین میزان در پنج سال اخیر رسید.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۳۵    
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اعلام آمادگی این سازمان برای واگذاری زمین به بنیاد مسکن جهت ساخت واحدهای مسکونی در نقاط مختلف کشور در قالب طرح اقدام ملی خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۳۰    
طبق نتایج نظرسنجی که از سوی بانک فدرال رزرو دالاس منتشر شد، چشم انداز مدیران نفت و گاز آمریکا برای نخستین بار از سال 2016 منفی شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین تاکید کرد چین از تلاش های جامعه بین الملل به ویژه کشورهای منطقه از جمله ایران برای تحقق صلح پایدار در افغانستان حمایت می کند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۳۰    
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که ناوگروه ارتش اوایل سال 98 در یک سفر پنج ماهه وارد اقیانوس اطلس خواهد شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۲۵    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: احیای کارت سوخت تا اندازه ای جلو قاچاق سوخت را می گیرد اما همه راه حل نیست و باید در کنار آن از سایر راهکارها نیز استفاده کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۱۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: امروز همه اقشار مردم و طیف ها و گروه های سیاسی باید برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان با هم وحدت و انسجام داشته باشند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۰۵    
دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد روز جمعه بار دیگر ضمن درخواست محاکمه عادلانه عاملان قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد سعودی، اقدامات عربستان برای محاکمه متهمان این پرونده را ناکافی خواند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۶:۰۵    
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به خروج نیروهای آمریکایی از منطقه، گفت: منطقه غرب آسیا به دلیل مقاومت ملت ایران به گورستان آرزوهای این کشور تبدیل شد.