جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۰:۰۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه شروع 18 دی 1397 - shoroonline.ir

روزنامه شروع 2 فروردین 1395 روزنامه شروع 23 اسفند 1396 روزنامه شروع 31 فروردین 1397 روزنامه شروع 31 اردیبهشت 1397 روزنامه شروع 31 خرداد 1397 روزنامه شروع 30 تیر 1397 روزنامه شروع 30 مرداد 1397 روزنامه شروع 31 شهریور 1397 روزنامه شروع 30 مهر 1397 روزنامه شروع 30 آبان 1397 روزنامه شروع 1 آذر 1397 روزنامه شروع 30 بهمن 1397 روزنامه شروع 1 اسفند 1397 روزنامه شروع 1 دی 1397 روزنامه شروع 2 دی 1397 روزنامه شروع 3 دی 1397 روزنامه شروع 4 دی 1397 روزنامه شروع 5 دی 1397 روزنامه شروع 6 دی 1397 روزنامه شروع 7 دی 1397 روزنامه شروع 8 دی 1397 روزنامه شروع 9 دی 1397 روزنامه شروع 10 دی 1397 روزنامه شروع 11 دی 1397 روزنامه شروع 12 دی 1397 روزنامه شروع 13 دی 1397 روزنامه شروع 14 دی 1397 روزنامه شروع 15 دی 1397 روزنامه شروع 16 دی 1397 روزنامه شروع 17 دی 1397 روزنامه شروع 18 دی 1397 روزنامه شروع 19 دی 1397 روزنامه شروع 20 دی 1397 روزنامه شروع 21 دی 1397 روزنامه شروع 22 دی 1397 روزنامه شروع 23 دی 1397 روزنامه شروع 24 دی 1397 روزنامه شروع 25 دی 1397 روزنامه شروع 26 دی 1397 روزنامه شروع 27 دی 1397 روزنامه شروع 28 دی 1397 روزنامه شروع 29 دی 1397 روزنامه شروع 30 دی 1397 
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۸:۲۶    
برگزاری مراسم تقدیر از رانندگان و شرکت های حمل و نقل برتر در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم از زحمات و تلاش های شرکت های حمل و نقل و رانندگان برتر این حوزه به منظور تعامل نزدیک و سازنده با ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۸:۱۶    
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: در 9 ماهه امسال بیش از 9 میلیارد و 300 میلیون تومان زکات در استان جمع آوری شده که نسبت به مشابه سال قبل رشد بیش از 61 درصدی را شاهد هستیم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۴:۴۳    
شرکت ADT در خلال نمایشگاه CES 2019، نسخه ی جدید سیستم امنیت خانگی اش با نام ADT Command را معرفی کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۹:۱۸    
هفدهم دی ماه سال جاری با حضور دستیار ویژه استاندار خوزستان دکتر کاظمی نژاد و معاون فنی وعمرانی شهرداری اهواز مرحله اول بتن ریزی عرشه پل رو گذر جانباز (زردشت) آغاز شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۸:۴۸    
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته ایران همراه با تغییراتی نسبت به دوره های پیشین، با حضور نمایندگانی از 10 کشور بهمن ماه در تهران برگزار می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۰    
بیمه سرمد در حدود 4/5 میلیارد ریال خسارت به شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران پرداخت کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۳۰    
طی مراسمی با حضور مدیر عامل، معاونین پشتیبانی و مهندسی، حقوقی و وصول مطالبات، مالی و مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک مهر اقتصاد ساختمان جدید اداره امور شعب استان اردبیل، گشایش یافت. ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۰    
درخواست 30 میلیون یورویی شرکت حمل و نقل ریلی رجا برای ازسرگیری فعالیت قطارهای پرسرعت با انتقادات زیادی مواجه شد که همین موضوع واکنش این شرکت را به همراه داشت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۵    
معاون اول رئیس جمهور گفت: اگرچه از کارآمدی اروپا برای انجام یک اقدام عملی تاحدود زیادی ناامید شده ایم، ولی هنوز جای امیدواری است که اروپا بتواند اقدامی در مورد برجام انجام دهد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۹:۱۱    
فاطمه اکبری از منطقه استان مرکزی موفق به تهیه وچاپ مقاله ISI دریک مجله بین المللی خارج از کشورشد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۹:۰۶    
مدیر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای یزد اظهار داشت: در راستای اجرای قانون توزیع عادلانه آب، اخذ جبران خسارت وارده به آبخوان ها در اثر حفرچاههای غیرمجاز و اضافه برداشت از چاههای مجاز در دستور ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۹:۰۶    
به گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : بیرینگ شماره 23092 کروی دو ردیفه که جهت تحمل بارهای شعاعی و محوری در بالای شافت ایرهیتر های نیروگاه تعبیه شده است برای اولین بار در تاریخ نیروگاه دمونتاژ و ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۹:۰۶    
ایلام- وحید صدر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: حضور تیم متخصصین موسسه محکم در استان همانند متخصصان مرهم منشأ خیر و برکت برای مردم خصوصاً بیماران خواهد بود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۹:۰۱    
شهرکرد – صادق کریمی: سیامک حیدری؛ مدیر عامل شرکت گاز استان چهار محال و بختیاری در مصاحبه ای با اصحاب رسانه از برخورداری 31216 مشترکی شهرستان فارسان با خانواری بالغ بر 31250 خبر داد و گفت ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۵۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کارگروه صیانت از نشر که متشکل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتحادیه صنفی نشر ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۵۱    
داریوش فرهنگ، کاظم بلوچی، علی اوسیوند و ایوب آقاخانی مقابل دوربین علیرضا توانا در مجموعه تلویزیونی سلام آقای مدیر قرار گرفتند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۵۱    
سالارعقیلی تازه ترین کنسرت خود را با گروه رازونیاز روی صحنه می برد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۴۶    
صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی، سال ها است که به دلیل ناآشنایی کارمندان گمرکی با محصولات تولید شده در این حوزه دچار خسارت های مالی می شوند ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۴۶    
رئیس هیات مدیره انجمن فیلم کوتاه ایران در پی انصراف سه فیلم کوتاه از حضور در جشنواره ی فجر بیان کرد: ما نمی توانیم فیلم جدیدی را به جشنواره پیشنهاد بدهیم و یا آثاری را جایگزین فیلم های انصرافی کنیم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۴۰    
نماینده دفتر اطلاع رسانی گردشگری ایران در چین از پخش مجموعه فیلم های گردشگری ایران در شبکه های کابلی این کشور با هدف جذب گردشگرانی بیشتر از چین خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۳۵    
محمد جواد ضرابیان که پس از سال ها به ایران بازگشته و در حال تولید آلبومی با گروه سماع است، می گوید: ما یک تیم هستیم و هیچکس بر هیچکس ارجح نیست. همه ما مثل هم هستیم و نمی خواهم روی من زوم شود ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۳۵    
بهمن کیارستمی درباره ارسال نامه ای به سرپرست وزارت بهداشت برای ارائه گزارش روند درمانی عباس کیارستمی گفت: ما اطلاعاتی می خواستیم که هنوز به دستمان نرسیده ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۳۰    
شروع : هوشنگ ابتهاج (ه. ا. سایه) به احتمال تخریب خانه مادری اش در رشت واکنش نشان داد. او با این که می گوید آدم هایی که در این خانه زندگی می کردند برایش اهمیت داشتند و حالا هر بلایی می خواهند سر این ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۲۵    
مدیر دفتر برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه با اشاره به این که حجم آب دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته 600 میلیون متر مکعب بیشتر شده است، از افزایش 30 سانتیمتری تراز این دریاچه خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۱۰    
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق سریالی لپ تاپ از پاساژهای محدوده خیابان ولیعصر خبر داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۰۵    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آخرین روند توزیع بسته های حمایتی دولت را تشریح کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۰۵    
شهردار تهران با بیان اینکه با توجه به بودجه دولت برای سال آینده وضعیت اقتصادی پیچیده است، گفت: لازم است که خود را برای شرایط سخت تر آماده کنیم. مجموعه شهرداری باید هزینه های اضافه را کم کند ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۸:۰۰    
سریال تنبیه دانش آموزان در مدارس به قسمت آخر نمی رسد و هر از چند گاهی تصاویر و ویدئوهایی از تنبیه، ضرب و شتم و کتک کاری در مدارس در فضای مجازی منتشر و دست به دست می شود و زنگ خطر کاهش اعتماد عمومی به ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۷:۵۵    
جلسه هم اندیشی حناچی با شهرداران تهران پس از انقلاب اسلامی ظهر امروز در حالی برگزارشد که احمدی نژاد، قالیباف، کرباسچی و ملک مدنی از غائبان این جلسه بودند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۷:۴۵    
بانک رفاه در راستای ارائه خدمات مالی متناسب با نیازها و شرایط مختلف مشتریان و رعایت اصل مشتری مداری طرح سودمند رفاه را ارائه کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۷:۳۵    
تحقق اهداف بیمه معلم در قالب طراحی و تدوین یکی از منسجم ترین اسناد استراتژیک سازمانی میسر شده است
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۷:۳۵    
مدیریت سرمایه انسانی بانک سامان گواهینامه نظام مدیریت کیفیت را از شرکت توف نورد آلمان دریافت کرد
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۷:۳۰    
رئیس اداره کل سرمایه گذاری و امور شرکت های بانک صادرات ایران از فروش 12 شرکت غیرابزاری این بانک خبر داد و گفت ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۷:۲۰    
بانک سینا در 6 ماهه اول سال جاری به میزان سال 96 سود محقق کرده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۷:۲۰    
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: اگر ارز 4200 تومانی برای کالاهای اساسی اختصاص یابد اما فروشندگان، نرخ ارز در بازار آزاد را مبنای فروش قرار دهند، غیرقابل قبول است؛ بنابراین نظارت ها تشدید می شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۷:۱۵    
این بانک به منظور بهره گیری مناسب از اهرم های تشویقی برای ساماندهی بدهی فعالین اقتصادی پیش قدم شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۷:۱۵    
جی اکس تی جی در نظر دارد بارگیری نفت ایران را از اواخر ژانویه از سر بگیرد، درحالی که کوسمو اویل هم در نظر دارد، 1.8 میلیون بشکه از نفت خام ایران را با اخذ مجوزهای نهایی، بارگیری کند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۷:۱۵    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: سهم صندوق بازنشستگی در بیمه تکمیلی بازنشستگان 30 درصد افزایش یافت و همچنین افزایش 50 هزار سفر برای تورهای بازنشستگان کل کشور پیش بینی شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۷:۱۰    
"این بانک با رویکرد ورود به طرح های زیرساختی و سرمایه بر که بخش خصوصی قادر به اجرای آنها نیست، تاکنون طرح های بزرگ نیروگاهی با ظرفیت تولید 6 هزار و 500 مگاوات را تأمین مالی کرده است."
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۷:۱۰    
بانک آمریکایی گلدمن ساکس با توجه به نگرانی ها درباره عرضه بیش از حد نفت، برآورد خود را از قیمت نفت در سال 2019 میلادی کاهش داد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۷:۱۰    
رئیس اتاق بازرگانی کشورمان که به همراه ظریف به دهلی نو رفته است، ابراز امیدواری کرد که "با حل مکانیزم بانکی از طریق روپیه شاهد حل گسترش روابط بانکی بین ایران و هند باشیم" ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۷:۰۵    
رویترز به نقل از وزارت خارجه دانمارک و دیپلمات های اتحادیه اروپا مدعی شد که یک واحد از وزارت اطلاعات و دو ایرانی در لیست تروریسم اتحادیه راوپا قرار گرفته اند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۷:۰۵    
شروع: وقتی نهادهای حاکمیت به قانون احترام بگذارند دیگران هم به رعایت آن ترغیب خواهند شد اما در غیر این صورت نمی توان انتظار داشت که مردم هم به قانون احترام بگذارند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۷:۰۵    
وی در حال حاضر بازداشت است تا به اتهامات وی رسیدگی شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۷:۰۰    
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه ها با بیان اینکه ایرانیان خارج از کشور یارانه دریافت می کنند، گفت: اگر دولت اطلاعاتی غیر از ما دارند، مناظره برگزار کنند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۷:۰۰    
محمد هاشمی درباره شبهات مربوط به فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: پزشکان علت فوت مرحوم را ایست قلبی اعلام کردند اما هیچ گاه مشخص نشد که علت ایست قلبی چه بوده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۶:۵۵    
دادستان تهران از رییس اتاق بازرگانی کشور خواست که در صدور کارت های بازرگانی به میزان وظیفه ای که دارد ایفای نقش کند و گفت ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۶:۵۵    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ایران اسلامی امروز قدرتمند بوده و به برکت مدیریت و هدایت های رهبر فرزانه انقلاب و ایستادگی، بصیرت و شجاعت مردم، هیچ قدرتی قادر به شکست ملت ایران نخواهد بود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۶:۵۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عده ای به شهدای ما در کربلای 4 و 5 ایراد می گیرند، خجالت بکشید! امروز این همه به مردم فشار وارد شده است ولی عده ای هنوز به دنبال توافق با غرب هستند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۶:۵۰    
آیت الله مکارم شیرازی گفت: وهابیت تکفیری در حال نزول و پایان عمرشان نزدیک است، آنها با پول های سعودی می خواهند به زندگی کثیف خود ادامه دهند و برنامه های خود را دنبال کنند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۶:۵۰    
امام جمعه موقت قم با اشاره به آیات قرآن مبنی بر ربا جنگ با خداست، از عدم ورود بانک قرض الحسنه مهر ایران به این پدیده مذموم، تقدیر کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۶:۴۰    
بانک ملی ایران برای طراحی و معرفی اپلیکیشن بله درجه فاخر چهارمین جشنواره تبلیغات ایران را از آن خود کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۲۰    
شهردار منطقه 11 به تشریح طرح توسعه پهنه فرهنگ و هنر رودکی به عنوان بزرگترین پروژه فرهنگی شهر تهران در سال جاری پرداخت.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۱۵    
در بازرسی از این مکان، یک تونل تقریبا 70 متری منتهی به لوله اصلی انتقال فرآورده های نفتی که از پالایشگاه نفتی "شهر ری" به سمت استان مازندران در زیر زمین حفر شده بود، کشف کردند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۱۰    
رئیس جمهور ایالات متحده وعده داده است که آمریکا آن دسته از عملیات نظامی را که کمک مالی و نظامی از کشورهای ثروتمند و توسعه یافته دریافت نکند، متوقف خواهد کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۱۰    
اکران مردمی و ویژه فیلم سینمایی مارموز شب گذشته (دوشنبه 17 دی) با حضور فائزه هاشمی، حامد بهداد، جواد نوروزبیگی و مدیران فرهنگی و هنری در سینما آستارا تجریش برگزار شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۰۵    
گروه خودروسازی سایپا در راستای تعامل هرچه بیشتر میان صنعت و مراکز علمی و تخصصی و با هدف استفاده از ظرفیت های داخلی، بهره مندی از مجموعه های دانش بنیان و فعالان قطعه سازی و ایده های ناب در صنعت خودرو ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۰۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حدود یک میلیون کتاب قاچاق در دو ماه گذشته کشف و ضبط شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۵۵    
سخنگوی فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد که کار ایجاد ساز وکار مالی ویژه برای تجارت با ایران بخوبی پیش می رود و اتحادیه اروپا از تلاش کشورهای اروپایی در این زمینه حمایت می کند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۵۵    
وزیر امور خارجه گفت: ما به همکاری با اروپا درباره سازوکار ویژه مالی (SPV) ادامه می دهیم اما منتظر اروپا نمی مانیم و با شرکای سنتی خود برای تامین منافع مردم ایران رایزنی می کنیم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۵۰    
توزیع 924 هزار کارت سوخت متعلق به خودروهایی که از سال 1393 تا سال 1397 شماره گذاری شده و طی این سال ها به دلایل مختلف به دست صاحبانشان نرسیده و در شرکت پست جامانده بود ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۵۰    
رییس گروه بانک جهانی که با سیاستهای دولت ترامپ در خصوص تغییرات جوی مشکل داشت، سه سال زودتر از این که موعد ریاستش به پایان برسد، از سمت خود کناره گیری کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۴۵    
معاون برنامه ریزی، توسعه و منابع انسانی سازمان خصوصی سازی با اشاره به این که فعلا ثبت نام جدید از مشمولان سهام عدالت انجام نمی شود گفت: ثبت نام جدید برای سهام عدالت نیازمند تصویب قانون جدید است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۴۵    
در شرایطی که تعطیلی دولت آمریکا وارد سومین هفته خود شد، بورس های جهانی توانستند اندکی از زیان روزهای اخیر خود را جبران کنند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۴۵    
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار از انعقاد قرارداد 22 میلیون یورویی با هشت برند بین المللی در حوزه پوشاک خبر داد و گفت: با اجرای طرح اشتغال روستایی بازگشت به روستاها آغاز شده است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۴۰    
رئیس اتاق تهران گفت: امروز اگر فعالان اقتصادی اعلام می کنند که از زمانه خود جلو بوده و قلبشان برای آبادانی کشور می تپد گزاف نیست امروز می خواهیم با صدای رسا بگوییم که وضعیت ما از 135 سال قبل بدتر ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۵    
رییس کل گمرک با اشاره به مصوبه هیات وزیران برای ترخیص 13 هزار خودروی مانده در گمرک،گفت:این مصوبه چهار ماه اعتبار داردو خودروهایی که تا تاریخ تصویب این مصوبه، وارد کشور شده باشد، مشمول هستند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۵    
رویترز نوشت: با افزایش انتظارات نسبت به توقف روند افزایش نرخ بهره در آمریکا، دلار تضعیف شد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۰    
معاون فرهنگی سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز پس از چهل سال مقاومت در برابر توطئه های دشمنان حتی اگر تنها مقاومت هم کرده باشیم، کفایت می کند، گفت: هیچ نقطه کوری در انقلاب اسلامی وجود ندارد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۳۰    
وزیر اقتصاد گفت: در حال تدوین بسته ای تحت عنوان رونق سرمایه گذاری، افزایش تولید و مدیریت تورم هستیم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۵    
معاون اول رئیس جمهور گفت: در شرایط سخت باید مردان بزرگ به میدان بیایند. مطمئن هستم کارآفرینان می توانند این دوره را خوب مدیریت کنند ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۰    
شروع: واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در واکنش به انتقادهای اخیر اصلاح طلبان نسبت به اظهارات اخیرش گفت: بازهم می گویم با اصلاح طلبان تند ائتلافی نداریم.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۳:۲۰    
در پی ادعای یکی از کارگران بازداشت شده کارخانه نیشکر هفت تپه مبنی بر مورد شکنجه قرار گرفتن در دوره بازداشت، رئیس جمهوری دستور رسیدگی به این ادعا را صادر کرد.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۵    
معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به بهبود شرایط حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در ماه های اخیر، گفت: سیاست وزارت بهداشت در حوزه دارو، همواره حمایت از تولید داخل است.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۵۵    
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به تعداد 7 هزار و 500 متقاضی پردیس که تا کنون واحدی برای آن ها تخصیص نیافته است گفت ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۰    
بنیاد خیریه ای که مارک زاکربرگ موسس فیسبوک و همسرش تاسیس کرده اند قصد دارد با سرمایه گذاری 5 میلیارد دلاری، موجب پیشرفت چشمگیر تحقیقات پزشکی تا ریشه کن شدن بیماری ها شود.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۲:۰۵    
وزیر خارجه آمریکا پیش از ترک واشنگتن در قالب تور جدید خود به کشورهای عربی اعلام کرد، ترکیه متعهد شده بعد از خروج نیروهای آمریکایی از سوریه از شبه نظامیان کرد در سوریه "حمایت" کند.
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۲۵    
رییس کل گمرک کشور با بیان این که ترخیص خودروها از هفته آینده شروع خواهد شد، مصوبه هیات وزیران برای ترخیص خودروها را دارای اعتباری چهار ماهه اظهار کرد که خودروهایی که پس از تاریخ این مصوبه وارد شده ...
روزنامه شروع   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۱:۲۰    
در پی انتشار گزارش هایی مبنی بر بازداشت یک نظامی سابق آمریکایی در ایران، وزارت خارجه آمریکا ادعا کرده که این خبر صحت دارد و یکی از شهروندان این کشور در ایران بازداشت شده است.