شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۱:۴۷Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 7 آذر 1395 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1395 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1395 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1395 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 1 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 2 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 3 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 4 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 5 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 6 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 7 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 8 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 9 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 10 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 11 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 12 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 13 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 14 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 15 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 16 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 17 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 18 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 19 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 20 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 21 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 22 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 23 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 24 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 25 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 26 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 27 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 28 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 29 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1395 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۳:۳۹    
اعضای جریان المستقبل بار دیگر سعد الحریری نخست وزیر مکلف لبنان را به عنوان رئیس این جریان انتخاب کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۳:۲۴    
پانیونیوس با همکاری دو ملی پوش ایرانی خود برابر پاناتینایکوس به گل رسید ولی در لحظات آخر پیروزی را از دست داد و فقط صاحب یک امتیاز شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۳:۲۱    
در پی بروز اختلال در شبکه دیتای اپراتور ایرانسل که قطعی چندساعته اینترنت را در پی داشت این اپراتور توضیحاتی ارائه داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۳:۱۵    
رئیس جمهوری در جلسه هیات دولت ، مسئولان را موظف به بررسی دقیق دلایل وقوع برخورد دو قطار مسافربری در سمنان و اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از تکرار حوادث مشابه و برنامه ریزی برای آینده کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۳:۱۲    
مدیرکل امور دانشجویان غیرایرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به طراحی سامانه امور کنسولی دانشجویان غیرایرانی اشاره و بیان کرد: این سامانه به زودی راه اندازی می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۳:۰۶    
با پیشروی ارتش سوریه در بخش شمالی محله های شرقی شهر حلب، خطوط دفاعی گروه های تروریستی در این مناطق در حال فروپاشی کامل است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۲:۵۱    
عصر امروز آیت الله سید محمد نقی شاهرخی دعوت حق را لبیک گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۲:۴۲    
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی به همتای کوبایی خود درگذشت فیدل کاسترو رهبر انقلاب و رئیس جمهوری سابق این کشور را تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۲:۲۷    
دبیر ستاد توسعه زیست فناوری ریاست جمهوری از فعالیت های معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو در سومین جشنواره دانش آموزی زیست فناوری تقدیر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۲:۱۸    
شهر پاریس روز شنبه میزبان یکی از نشست های گروهک ترویستی منافقین بود و چند نفر از سیاستمداران غربی هم در این نشست حاضر شدند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۲:۰۰    
دو تیم منچستر یونایتد و وستهام از ساعت 20 در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۱:۳۰    
رییس جمهوری در نامه ای به رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از وی خواست شهیدان وقایع تروریستی حله و نیروگاه کرکوک طبق ضوابط آن بنیاد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۱:۰۳    
در نظر سنجی مردمی نشریه فرانس فوتبال، کاندیدایی دور از انتظار در صدر بهترین بازیکن جهان در سال 2016 قرار گرفته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۱:۰۰    
مانوئل والس، نخست وزیر فرانسه از احتمال نامزد شدن خود در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده فرانسه خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۰:۵۷    
عضو حزب حاکم ژاپن در اظهاراتی، نشست 15 دسامبر میان سران این کشور و روسیه را به عنوان آخرین فرصت برای حل اختلافات مربوط به جزایر مورد مناقشه دو کشور توصیف کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۰:۵۱    
نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ضمن دفاع از طرح بازشماری آرا، گفت بعید است که در این روند نتایج انتخابات تغییر چندانی کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۰:۳۳    
ورزشگاه اختصاصی رئال سوسیداد "آنوئتا"، در شش سال اخیر همواره کابوس بزرگی برای بارسلونا بوده؛ بطوریکه آبی اناری ها در پیروزی مقابل سوسیداد همیشه ناکام مانده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۰:۳۰    
نیروهای عراقی در ششمین هفته عملیات آزادسازی موصل از اشغال تروریست های داعش، تاکنون توانسته اند 12 منطقه را در شرق این شهر آزاد کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۰:۲۷    
'خالد فالح' وزیر انرژی عربستان گفت که معتقدم بازار نفت در سال 2017 اگر تولیدکنندگان هم دخالتی نداشته باشند، توازن خود را به دست خواهد آورد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۰:۲۱    
وزارت امور خارجه مصر روز یکشنبه اخبار رسانه های عربی در مورد اعزام نیروی نظامی به سوریه را تکذیب و تاکید کرد که قاهره به دخالت نکردن در امور داخلی کشورها پایبند است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۰:۱۸    
نتایج تحقیق جدید دانشگاه بن گوریون حاکی است که حدود 40 درصد از زنان 16 تا 48 ساله در سرزمین های اشغالی از خشونت های جسمی، روحی و زبانی شریک زندگی خود رنج می برند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۰:۱۲    
جامعه روحانیت مبارز بمناسبت برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی و شهادت جمعی از هموطنان در پیامی تاکید کرد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۲۰:۰۰    
روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای جزییات گزارش سانحه برخورد قطارهای مسافری در بلاک گرداب- هفتخوان مورخ 95/9/5 را منتشر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۵۴    
مسئله برخی حساب های بانکی در قوه قضائیه که بنابر مصالحی به نام رئیس قوه است، این روزها جنجال رسانه ای بسیاری را به راه انداخته است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۴۸    
آلکمار با گلزنی مهاجم ملی پوش ایرانی پیروزی ارزشمندی مقابل هراکلس به دست آورد و به رده سوم جدول صعود کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۳۹    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: آمریکا در مذاکرات هسته ای به هیچ کدام از تعهدات خود پایبند نماند و امتیازاتی که تیم مذاکره کننده به غرب داد به این زودی جبران نمی شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۳۶    
تلویزیون در روزهای پایانی ماه صفر که مصادف با شهادت ائمه (علیهما السلام) است، برنامه های مختلفی را از شبکه های سیما پخش می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۳۰    
ترکان در بازدید از محل اتوماسیون راه اهن شمال شرق گفت : مراحل کار درباره تصمیمات صورت گرفته افراد مسئول در حال بررسی است و اگر احیانا قصوری در این زمینه صورت گرفته باشد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۳۰    
از هفته پانزدهم رقابت های لیگ روسیه دو تیم روستوف و آنژی ماخاچ کالا به مصاف هم رفتند که سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم روستوف باز هم موفق به گلزنی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۹:۱۲    
معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تعطیلات چند روزه پیش رو گفت: ترافیک مسیرهای خروجی(معابر اصلی و بزرگراهی) پایتخت درحال حاضر سنگین و پرحجم است هستیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۸:۴۸    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل با اشاره به تحولات و بحران های اخیر در منطقه به ویژه سوریه گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۸:۳۳    
رئیس هیات اسکی شهرستان شمیرانات گفت: بدلیل کمبود بارش برف در ارتفاعات تهران پیست های اسکی توچال، دربند سر و شمشک تعطیل هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۸:۰۹    
بانک اطلاعات مالی گروه تروریستی تکفیری داعش که شامل پرونده ها، اسناد مالی، قراردادهای فروش و اجاره اراضی زراعی می باشد، توسط رزمندگان عراقی کشف و ضبط شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۸:۰۳    
یک عضو ارشد انصارالله در گفت وگو با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: آمریکا از ادامه بحران در یمن بهره می برد و این کشور به دنبال افزایش دامنه سلطه اش در منطقه و حمایت از اسرائیل است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۸:۰۰    
رئیس کمیسیون تلفیق با اشاره به درآمد 80 هزار میلیارد تومانی دولت از هدفمندی یارانه ها در سال 95 گفت: حدود 35 هزار میلیارد تومان از این رقم به مردم بازپرداخت شده است و مابقی این مبلغ نیز به حساب خزانه ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۷:۵۴    
مراسم ختم مرحوم حسن شایان فر عصر امروز با حضور تنی چند از شخصیت های سیاسی و فرهنگی در مسجد ولی عصر شهرک شهید محلاتی برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۷:۵۱    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: ناتمام ماندن کارها، سؤال و اشکال ایجاد می کند و متأسفانه اکنون این وضعیت در بعضی از بخشهای مختلف کشور دیده می شود که از جمله این مسائل موضوع حقوقهای نجومی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۷:۴۸    
رژیم صهیونیستی در میان سکوت جامعه بین المللی، ده ها قانون نژادپرستانه را برای آزار دائمی اسیران فلسطینی تصویب و همه قدرت قضایی، نظامی و امنیتی خویش را برای انتقام از اسرا بسیج کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۷:۴۵    
یک خاخام اسرائیلی در گفتگو با تلویزیون رژیم صهیونیستی، سخنان سید حسن نصرالله مبنی بر سست و پوشالی بودن این رژیم را تأیید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۷:۲۴    
تنها 9 مصدوم با وضعیت خوب و رضایت بخش در بیمارستان بستری هستند و سایر مصدومان با حال عمومی مرخص شده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۷:۲۱    
دومین کرسی آزاداندیشی، نخبگان و سبک زندگی ایرانی- اسلامی با موضوع بررسی دیدگاه اسلام در خصوص تعالی علمی با همکاری دانشگاه خلیج فارس و بنیاد نخبگان استان بوشهر برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۷:۱۸    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نمایندگان در نظر دارند یارانه نقدی در برنامه ششم به همه افراد نیازمند پرداخت شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۷:۰۰    
فرمانده نیروهای مسیحی عراق موسوم به حشد بابلیون، با استقبال از تصویب قانون بسیج مردمی این کشور، آن را مشوق این نیروها برای مبارزه با تروریست ها دانست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۷:۰۰    
رئیس دانشکده هنر دانشگاه بیرجند گفت: این دانشکده به عنوان دبیرخانه دائمی همایش ملی باستان شناسی، اقدام به برگزاری سومین دوره این همایش کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۵۷    
عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از اسکان 3 هزار بی خانمان در 17 گرمخانه شهرداری تهران خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۵۱    
به دنبال موج دستگیری های پس از کودتای نافرجام ماه ژوئیه ترکیه، مقامات این کشور، دو خبرنگار شبکه بی بی سی و صدای آمریکا را در جنوب شرقی ترکیه دستگیر کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۴۸    
از سوی سخنگوی باشگاه پدیده شایعه استعفای رضا مهاجری تکذیب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۴۲    
دانیال حیدرزاده در مسابقات تیراندازی با کمان داخل سالن در مراکش به مدال نقره رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۴۲    
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد درخواست استیضاح خود برای وزیر راه و شهرسازی و اعتراض به سکوت نمایندگان مجلس به ویژه 143 نماینده شناخته شده در رسانه ها و اذهان مردم را در نامه ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۳۹    
مدیرگروه بانکداری الکترونیک پژوهشکده پولی و بانکی با اشاره به تاثیر استفاده از بانکداری الکترونیک در جلوگیری از پولشویی و تقلب در سیستم بانکی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۲۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی فرزاد خلفی را به سرپرستی مرکز روابط عمومی این وزارتخانه منصوب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۲۱    
رئیس جمهوری منتخب آمریکا از ایده بازشماری آرای سه ایالت این کشور در انتخابات آمریکا به شدت انتقاد کرد و حاضر به پذیرفتن آن نشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۱۲    
سایت سینما تیکت بخش ارائه بلیت مراسم افتتاحیه فیلم سلام بمبئی را حذف کرد و فروش بلیت با قیمت نجومی افتتاحیه آن متوقف شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۰۹    
حکایت دیوار کج نظام سلامت در ایران و درآمد نجومی عده ای از پزشکان در این مستند امده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۰۹    
دست کم 55 نفر در دور جدید درگیری های ارتش اوگاندا با شورشیان کشته شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۰۶    
تیراندازی مرگبار در ایالت نیو اورلئان آمریکا دست کم یک کشته و نه زخمی به همراه داشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۰۶    
عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران ساخت فیلم یتیم خانه ایران را اقدام شجاعانه ابوالقاسم طالبی عنوان کرد و گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۰۶    
یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت:در حال حاضر 7000 مستشار نظامی آمریکایی در عراق حضور دارند و هیچ اقدامی در برابر این قبیل حملات وحشیانه از جمله انفجار حله انجام نمی دهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۰۳    
مستند میراث مجید درباره زندگی و فعالیت های علمی شهید مجید شهریاری از دانشمندان هسته ای کشورمان، یکشنبه 7 آذرماه به روی آنتن شبکه افق می رود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۰۰    
میزان محبوبیت رئیس جمهوری کره جنوبی در پی فساد مالی یکی از نزدیکانش به زیر 10 درصد رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۶:۰۰    
بازی سیما تیرانداز در فیلم سینمایی ماجان به کارگردانی رحمان سیفی آزاد و تهیه کنندگی محمد مهدی عسگرپور آغاز شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۵۷    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه غیرعلنی امروز(یکشنبه) شورا، نامگذاری مکانی در پایتخت به نام مرحومه مرضیه حدیدچی(دباغ) را تصویب کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۵۷    
قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ امروز (هفتم آذرماه) به 73 هزار ریال رسید که نسبت به زمان مشابه ماه گذشته بین پنج تا هفت هزار ریال افزایش دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۵۴    
طبق پژوهش مرکز مطالعات استراتژیک اوراسیا در ترکیه درصد شهروندانی که به سؤال: اگر امروز در ترکیه انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود به اردوغان رأی خواهید داد؟ پاسخ مثبت دادند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۵۱    
طرح ویژه فروش آنلاین بلیت اتوبوس از امروز تا 12 آذر برای ایام پس از اربعین وآغاز سفرهای زیارتی به مشهدالرضا (ع) آغاز شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۵۱    
در آبان ماه امسال بیش از 203 زمین لرزه با بزرگی بیش از 2.5 ریشتر در کشور رخ داده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۵۱    
شبکه قرآن و معارف سیما در مناسبت های دهه آخر ماه صفر ویژه برنامه هایی را تدارک دیده است که به روی آنتن خواهد برد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۴۸    
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: طب سنتی نمی تواند جایگزین طب داروئی باشد اما به عنوان مکمل می تواند در ارتقای سلامت جامعه موثر باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۳۹    
معاون مرکز فوریت های پزشکی استان قم، از انحراف یک دستگاه اتوبوس بر اثر انحراف در بامداد امروز در اتوبان قم – تهران و مجروح شدن 14 نفر خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۳۶    
توافق مصالحه ارتش سوریه با افراد مسلح حاضر در خان الشیح امروز اجرایی شد و قرار است تروریست هایی که تمایل به ماندن در این منطقه ندارند، به استان ادلب فرستاده شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۳۳    
پیرو پخش فایل صوتی حسینعلی منتظری درباره اعدام های تابستان 1367 احمد منتظری به دادگاه احضار شد و به ارائه دفاعیه پرداخت و امروز یکشنبه دادسرای ویژه روحانیت قم حکم دادگاه را به وی ابلاغ کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۳۳    
تدوین شکلاتی اولین ساخته بلند سینمایی سهیل موفق که از مدتی پیش آغاز شده بود، به نیمه رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۷    
رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: ساماندهی معابر فرعی شهر با مشارکت بیشتر شهروندان میسر خواهد شد که گذاشتن مخازن شن و ماسه در این معابر و در دسترس بودن آنها برای شهروندان یکی از این راه ها ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۴    
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه بر اساس گزارش حسابرس، 30 میلیارد تومان تعهد مازاد بر اعتبار توسط شهرداری منطقه 4 انجام شده و این هزینه فاقد و تخلف است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۴    
دوره مجازی آموزش معارف و مهدویت یکم تا 16 آذرماه توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در این دانشگاه برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۲۱    
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی در بیانیه ای در خصوص اظهارات نماینده تهران اعلام کرد: خواهان بر خورد جدی با نماینده خاطی هستیم تا ازاین پس نتوانند از تریبون مجلس به این راحتی به شخصیت های مهم نظام ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۱۸    
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد: در روزهای سرد پاییزی که زمستان در حال رخ نشان دادن است عده ای از هموطنان بخاطر کوتاهی بعضی از مسئولین و نهادها ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۱۵    
رشد قیمت دلار در بازار رسمی و غیر رسمی ادامه دارد، نرخ در بازار امروز از 3800 تومان هم عبور کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۱۵    
عبدالفتاح السیسی رییس جمهوری مصر تاکید کرد: قاهره در عرصه روابط بین المللی و منطقه ای دنباله رو و مطیع خواست ریاض نخواهد بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۱۵    
ششمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران توسط سازمان جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۱۵    
جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان در خصوص بروز حادثه برخورد دو قطار و جان باختن تعداد زیادی از هموطنانمان گفت: اظهارات وزیر راه و شهرسازی درباره قیمت گذاری جان انسان ها مایه شرمساری است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۱۲    
دومین دوره مسابقات نجات تخم مرغ 22 آذرماه جاری به همت انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه قم برگزار خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۵:۰۰    
دومین روز مراسم سوگواری رحلت پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن و امام رضا علیهم السلام با حضور روحانی برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۵۷    
کارشناس مسائل روسیه گفت: اینکه ترامپ اعلام کرد بیشتر توان خود را بر سیاست داخلی ایالات متحده قرار می دهد نوعی شکست رژیم صهیونیستی محسوب می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۵۷    
منابع فلسطینی امروز (یک شنبه) از وقوع آتش سوزی جدید در شهرک های صهیونیستی عنتوت ، احراش و کریات ملاخی خبر دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۵۷    
معاون فرهنگی وزیر علوم از دانشگاه های کشور لبنان بازدید کرد و زمینه های تبادل استاد و دانشجو، انجام پروژه های تحقیقاتی مشترک، انتشار مجلات و مقالات علمی مشترک و سایر زمینه های علمی بررسی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۵۱    
سی ان ان به نقل از ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون گزارش داد که کلینتون قصد دارد به جمع تلاشگران بازشماری آراء انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بپیوندد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۴۸    
در هیچ حادثه اینچنینی ردپایی از خشم حدا را جستجو نکنید. همه اینها ریشه زمینی دارد. ناتوانی ها و درهم ریختگی مدیریتی را باید چاره کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۴۸    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان گفت: به پیگیری حقوقی، سیاسی و حق تشکلی خود در قبال نامه بی پایه و اساس جعفرزاده ادامه داده و از مراجع قانونی مسئله را پیگیری می کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۴۵    
افتتاحیه چهارمین جشنواره جهانی هنر مقاومت در محل موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۴۲    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تا کنون تعداد 6 هزار و 940 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور(نوبت 17) ثبت نام کرده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۴۲    
زائرین پانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان می توانند تا بیستم آذرماه آثار خود را برای دبیرخانه مسابقه چراغ راه هدایت ارسال کنند و از جوایز ارزنده بهره مند شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۳۹    
رئیس پژوهشکده مدیریت خطرپذیری و بحران پژوهشگاه زلزله شناسی از راه اندازی سیستم هشدار سریع زلزله در استان های بزرگ کشور خبر داد و گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۳۶    
رئیس کمیسیون اجتماعی گفت: همه نمایندگان به ویژه آذری زبان ها مصمم هستیم که با وزیر برخورد کنیم و قطعا نظر دوستان در این رابطه استیضاح است. البته امیدواریم که آخوندی پیش از استیضاح استعفا دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۳۶    
وزیر امور خارجه عراق تصویب قانون پیوستن نیروهای الحشد الشعبی به بدنه نیروهای مسلح عراق را پیروزی ملت این کشور و ارزش های نظامی آن توصیف کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۳۶    
کدخدایی گفت: شورای نگهبان تعرفه های ارسالی از سوی وزارت کشور را منوط به رعایت موارد امنیتی که برایشان گفته شده، مورد موافقت قرار داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۴:۳۶    
پنجمین نشست شورای سیاستگذاری طب سنتی کشور صبح یکشنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان البرز آغاز شد.