جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۷:۳۴Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 18 آذر 1395 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1395 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1395 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1395 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 1 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 2 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 3 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 4 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 5 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 6 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 7 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 8 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 9 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 10 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 11 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 12 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 13 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 14 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 15 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 16 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 17 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 18 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 19 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 20 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 21 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 22 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 23 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 24 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 25 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 26 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 27 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 28 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 29 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1395 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۳:۴۸    
نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: تا آخر پای پرونده قطار تبریز - مشهد هستیم و از استیضاح کوتاه نخواهیم آمد حتی اگر تنها بمانم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۳:۳۹    
آلکمار هلند در خانه، زنیت را شکست داد و موفق شد بعد از این تیم به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی لیگ اروپا صعود کند
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۳:۳۰    
منچستریونایتد موفق شد با دو گل از سد میزبان خود زوریا عبور کند و به مرحله حذفی لیگ اروپا صعود کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۳:۲۴    
حجت الاسلام ماندگاری در یادواره شهدای امر به معروف و نهی از منکر گفت: شهدای امر به معروف و نهی از منکر از بروز یک فاجعه بزرگ جلوگیری کرده و برای خاموش کردن آتش آخرت به شهادت رسیدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۳:۰۹    
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل لایحه تازه شهرک سازی های رژیم صهیونیستی درکرانه های باختری را مغایر با قوانین بین المللی خواند و خواستار احترام این رژیم به حق مالکیت مردم فلسطین بر زمین های خود شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۲:۴۲    
'ابراهیم رحیم پور' معاون آسیا، اقیانوسیه وزارت امورخارجه روز پنجشنبه در نهمین اجلاس بین المللی دموکراسی بالی اندونزی، رژیم اشغالگر قدس را از عوامل اصلی تضعیف و تهدید دموکراسی در منطقه دانست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۲:۲۴    
فن دن بروم برای سومین بازی متوالی از مهاجم ملی پوش ایرانی تیمش در ترکیب اولیه استفاده نکرده و مقابل زنیت نیمکت نشین کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۲:۲۱    
دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: حضرت مهدی(عج) در دوران کنونی برای خود جایگاه فرمانروایی قائل نیست به همین علت حکومت اصلی ایشان وجود ندارد و حکومت اسلامی کنونی برای بسترسازی در راستای رسیدن به ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۲:۱۸    
وقوع زمین لرزه ای قدرتمند در جزایر سلیمان، مناطق ساحلی اقیانوسیه را در وضعیت آماده باش سونامی قرار داده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۲:۱۵    
داعش ویدئویی جدید منتشر کرده و از هواداران خود در بحرین خواسته همانجا در کشور خود به جهاد بپردازند و با پایگاه های نظامیان آمریکایی حمله کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۲:۱۲    
تیم بیمه رازی در سومین دیدار خود در رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان به پیروزی رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۲:۱۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز تاسف عمیق از سانحه سقوط یک فروند هواپیمای مسافری پاکستان، به دولت و ملت این کشور تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۱:۴۸    
رئیس شورای امنیت منطقه کردستان عراق اعلام کرد که حضور پ. ک . ک در سنجار شرایط را پیچیده تر کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۱:۴۵    
مراسم عهد جانان با حضور بیش از دو هزار طلبه و دانشجو از سراسر کشور همزمان با شب آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۱:۲۷    
وزیران خارجه روسیه و آمریکا در یک رایزنی تلفنی با بررسی نتیجه سه دور مذاکرات دو روز اخیر خود در آلمان، موافقت کردند کارشناسان نظامی دو کشور برای خروج جنگجویان از حلب نشست برگزار کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۱:۲۱    
مستند سفیر منا که به بخش های مهم و اثرگذار زندگی شهید رکن آبادی، سفیر سابق ایران در لبنان می پردازد، با حضور خانواده، دوستان و همرزمان شهید ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۱:۱۲    
سهراب صلاحی ٰرئیس سازمان بسیج اساتیدکشور در خصوص سخنان اخیر دکتر روحانی در نپذیرفتن مسئولیت برجام و شکست ها و خسارات آن طی نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی و دادستان کل کشور خواستار پیگیری و رسیدگی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۱:۰۶    
وزیر خارجه روسیه از توقف عملیات ارتش سوریه در شرق حلب خبر داد و گفت که همزمان، عملیاتی بزرگ برای خارج کردن 8 هزار غیرنظامی از این منطقه آغاز شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۱:۰۳    
استاندار استان خوزستان گفت: ما هشت شهید دیگر از جریان حادثه تروریستی حله را داریم که فعلا پیکری از آنها در اختیار ما نیست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۰:۵۴    
وزارت خارجه روسیه حملات ائتلاف تحت رهبری آمریکا به غیرنظامیان در شهرهای مختلف سوریه را محکوم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۰:۳۹    
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر نسبت به تصویب توافق نامه آب و هوایی پاریس هشدار داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۰:۳۶    
رئیس جمهوری آمریکا گفت : نه تنها زمانی که تشکیلات تروریستی داعش به انباشت نیرو در خاک سوریه مشغول بود بلکه زمانی که خود را آماده یک تهاجم بزرگ به موصل می کرد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۰:۳۰    
رئیس جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی رئیس جمهوری ونزوئلا با وی، تداوم مشورت و همکاری های کشورهای اوپک را جهت ثبات بازار و افزایش قیمت نفت ضروری دانست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۰:۲۱    
وزیر ورزش و جوانان گفت: بر عکس دولت های گذشته که در نیمه دوم فعالیت ها با حجم سنگین انتقادات و سیاه نمایی ها مواجه بودند اما این دولت با مظلومیت در نخستین سال فعالیت خود به ناحق و ناجوانمردانه مورد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۰:۱۲    
صندوق مالی استراتژیک قطر از خرید بخشی از سهام شرکت 'روس نفت' روسیه در یکی از مهمترین قراردادهای نفتی طی سالیان اخیر در این کشور خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۰:۰۹    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که خط راه آهن غرب کشور، حداکثر تا بهار سال آینده به کرمانشاه خواهد رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۰:۰۹    
روز دوشنبه و پس از قرعه کشی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مشخص خواهد شد که رئال مادرید و بارسلونا به چه تیم هایی برخورد خواهند کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۰:۰۶    
حسین ملا عبداللهی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در بلگراد روز پنجشنبه استوارنامه خود را به تومیسلاو نیکولیچ رئیس جمهوری صربستان تسلیم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۲۰:۰۳    
معاون بین الملل حوزه علمیه بر ضرورت سیاست گذاری حوزه انقلابی برای تحقق ارزش های اسلامی در جهان تاکید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۹:۵۴    
همزمان با ایام ربیع الاول معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو اقدام به برگزاری نمایشگاه عکس و گرافیک با موضوعات متنوع در ایستگاه های مترو کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۹:۲۴    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه مدتی است در معاونت علمی با حوزه وقف فعالیت مشترک جدی را آغاز کرده است، گفت: وقف در حوزه علم و فناوری مایه اقتدار کشور و موجب پیشرفت علمی می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۹:۱۸    
یک حبرگزاری دولتی روسیه گزارش داد که مشاور سابق سیاست خارجی دونالد ترامپ قصد دارد طی روزهای آینده در مسکو با سیاستمداران و بازرگانان روسی دیدار و گفت وگو کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۹:۱۲    
پیراهن ملی پوش ایرانی تیم روستوف روسیه برای کمک به کودک دو ساله مبتلا به سرطان در این شهر به مزایده گذاشته شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۵۷    
واژگونی خودرو پژو206 در بزرگراه یادگار امام ،منجر به مرگ یک سرنشین ومصدومیت 2 سرنشین دیگر آن شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۵۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان روز پنجشنبه با اشاره به اعلام آمادگی وزیر امور خارجه ایران برای کمک به کاهش تنش ها میان اسلام آباد و دهلی نو گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۵۱    
رئیس مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت حضور جدی و موثر طلبه ها و مبلغان جوان حوزه های علمیه در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی تاکید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۳۶    
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: تولید مسکن در کشور هم اشتغال ایجاد می کند و هم اقتصاد را از رکود خارج می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۳۳    
مادر محمد اسکندری مهماندار مفقودشده در حادثه قطار تبریز - مشهد گفت: چند روز است که ما چشم مان به در است و نگرانیم، امیدواریم مسئولان برای یافتن پسرم تلاش کنند
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۲۸    
وزارت خارجه سوریه در واکنش به بیانیه شورای همکاری خلیج فارس علیه این کشور گفت که کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس اختیاری از خود ندارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۲۲    
سرویس اطلاعات داخلی آلمان، مسکو را به تلاش برای ایجاد بی ثباتی و نفوذ در آلمان متهم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۱۶    
هند در مذاکراتی با روسیه از این کشور خواسته است به جای احداث گران ترین خط لوله انتقال گاز به هند با هزینه 25 میلیارد دلار ،سواپ گاز طبیعی با چین برای انتقال به این کشور را مورد بررسی قرار دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۱۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از نظر ما بخش خصوصی به نفع اقتصاد کشور است، زیرا در سه ساله گذشته بخش خصوصی سه برابر دولت در حوزه ارتباطات آورده داشته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۸:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پدیده مقابل تراکتورسازی هم نشان داد چقدر قوی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۶:۵۸    
بیش از 80 درصد حلب شرقی به دست نیروهای ارتش سوریه آزاد شده است و با آزادسازی محله های مهم آن به نظر می رسد کار تروریست ها در شرق حلب تمام است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۶:۵۵    
فرمانده کل ارتش ایران گفت: آمریکایی ها نه ابرقدرت بلکه ابر زورگو هستند و به هیچ تعهد و امضایی پایبند نیستند و ما امروز در حال مقابله با تهدیدات بی مهار و بی تعهد هستیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۶:۴۹    
عناصر داعش از صبح امروز به مواضع ارتش سوریه در ریف شرقی حمص حمله کردند. نیروهای سوری پس از دفع این حملات شمار زیادی از تروریست ها را از پای درآوردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۶:۳۷    
وی با تاکید بر اهداف کنگره نورویورولوژی افزود: در حقیقت هدف این کنگره برقراری ارتباط بین رشته های مختلف و مرتبط در زمینه مشکلات مغزی و ستون فقرات است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۶:۳۱    
کمیسیون عالی سوانح راه آهن اعلام کرد: پس از بررسی کارکرد سیستم کنترل اتوماتیک قطار، اطمینا ن حاصل شد در سانحه هفت خوان تعدادی از کارکنان راه آهن شمال شرق(1) به طور مستقیم نقش داشته اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۶:۱۰    
مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در رشته تپانچه بادی بانوان بزرگسال در حالی پیگیری شد که پس از چین، ایران نایب قهرمان شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۶:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در مورد رحمتی باید ساعت ةا حرف بزنم و قطعا این کار را بعد از بازی خواهم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۶:۰۴    
سخنگوی دولت ترکیه ضمن متهم کردن سوریه به انجام جنایت جنگی در حلب از مذاکرات فشرده با طرف روسی برای برقراری آتش بس فوری در این شهر و تداوم عملیات سپر فرات تا تصرف کامل شهر الباب خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۶:۰۱    
یک نشریه آمریکایی معتقد است اگر ترامپ تصمیم به تضعیف برجام و سپس به شکست کشاندن آن بگیرد، حسن روحانی شانس کمی برای پیروز شدن در انتخابات دوره دوم ریاست جمهوری اش خوهد داشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۶:۰۱    
این متخصص اورولوژی با اشاره به زمان مناسب بین هر بار دفع ادرار گفت: انسان های سالم هر 3 ساعت یکبار دفع ادرار دارند. بصورت طبیعی نباید این فاصله کوتاه تر شود ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۵:۵۲    
چهارمین جشنواره هنر مقاومت روز شنبه بیستم آذرماه از ساعت 16 افتتاح خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۵:۴۰    
این فوق تخصص مثانه با اشاره به سطح علمی کنگره گفت: 15 پروفسور از اقصی نقاط ایران در این کنگره حضور دارند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۵:۲۷    
اتحادیه اروپا در اقدامی با هدف ضربه زدن به ایران، هواپیمایی آسمان را از پرواز در آسمان اروپا منع کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۵:۱۵    
معاون وزیر راه با بیان اینکه بخشی از راه آهن تهران-قزوین-زنجان 4 خطه و بخش دیگر 2 خطه می شود، گفت: تکمیل خط حومه ای تهران- اسلامشهر-نسیم شهر-پرند در حال پیگیری است که امیدواریم در کمتر از یک و نیم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۵:۱۲    
دکتر ایلخانی در مورد مهمترین سرفصل های ارائه شده در کارگاه گفت: یکسری ملاحظات عمومی در رابطه با تغذیه و بیماری سرطان، مشکلات تغذیه در بیماران مبتلا سرطان و پیشرفت بیماری وجود دارد ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۵:۰۹    
وزیر بهداشت تحول آموزش را رکن اساسی تحول در سلامت دانست و گفت: اعتبارات حوزه آموزش نیازمند ارتقا است تا تکافوی برنامه های تحولی را داشته باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۵:۰۹    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه مصرف و هدررفت انرژی در 85درصد واحدهای مسکونی کشور بیش از میانگین جهانی است، گفت: در کشور ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۵:۰۳    
قائم مقام بانک مرکزی با بیان اینکه برای حذف صفر ها از پول ملی در آینده لایحه ای جداگانه تدوین و ارائه خواهد شد، گفت: اصلاح پولی اقدام جامع تری است و در آن باید همه جوانب مالی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۵:۰۳    
مسئول بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران سخنران پیش از خطبه این هفته نمازجمعه قم سخنرانی می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۴:۵۷    
دانشجویان بسیجی پیش ازخطبه های این هفته نماز جمعه شهرهای همدان سخنرانی می کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۴:۵۴    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: مصوبه دولت در زمینه تغییر رسمی واحد پول ملی از ریال به تومان اقدامی برای تسهیل نسبی مبادلات اقتصادی آحاد جامعه است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۴:۴۸    
کارشکنی این روزهای طرف غربی در برجام، غمگینی بسیار در پی دارد و خوشحالی و ذوق زدگی برخی گروه ها از نقض برجام، انسان را یاد روزهای خوشحالی برخی گروه های دیگر در روز توافق می اندازد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۴:۴۵    
معاون آموزشی وزارت بهداشت بر لزوم توجه ویژه به مسائل اخلاقی و اعتقادی دانشجویان علوم پزشکی اشاره کرد و گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۴:۳۰    
در شرایطی که رژیم حاکم بر بحرین درسال های گذشته به تلاش برای دامن زدن به طائفه گرایی و فشار به شیعیان پرداخته است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۴:۲۴    
دبیر علمی سمینار کاربرد لیزر در اورولوژی گفت: ایران حرف اول را در ساخت دستگاه های لیزر در حوزه اورولوژی می زند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۴:۲۱    
معاون آموزشی و پژوهشی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها گفت: معتقد هستیم تمام دروس معارف ما باید متناسب با رشته های تخصصی نوشته شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۴:۱۵    
وزیرامور خارجه انگلیس عربستان را به مدیریت جنگ های نیابتی و سوء استفاده از اسلام متهم کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۴:۰۹    
تشکل های انقلابی دانشگاه کاشان در بیانیه ای از اقدام رئیس این دانشگاه تقدیر و تشکر کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۴:۰۶    
ازروزهای گذشته خبرهایی مبنی بر محرومیت مهدی رحمتی به دلیل عکسی که این بازیکن چند ماه پیش در اردوی ارمنستان استقلال گرفته بود به گوش رسید. او شب گذشته به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۴:۰۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بسیج متعلق به همه ملت ایران است و وابسته به هیچ ارگان، حزب، نهاد و یا جریان خاصی نیست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۳:۵۱    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در جلسه شورای مرکزی این تشکل بر لزوم وحدت هرچه بیشتر جریان های مختلف اصولگرا در انتخابات سال آینده تأکید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۳:۴۵    
وزیر امور خارجه کشورمان طی سفری به ژاپن تاکید کرد برای خود آمریکایی ها بهتر است که به برجام وفادار بمانند و تحریم های بیشتر به ما صدمه خواهند زد اما ایران را نمی شکنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۳:۳۹    
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهر قدس در بیانه ای اعلام کرد:آیا وقت آن نرسیده است که به جای تقابل های درونی که اثری جز آسیب برای جامعه و تاریخ جنبش دانشجویی ندارد در راستای تربیت انسانهای همیشه زنده ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۳:۳۰    
رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: تصویب طرح بازنشستگی اساتید به خاطر مسائل کشور و توجه به پیشرفت علمی اصلا به صلاح نیست و یکی از ثمرات آن توقف رشد علمی است و نخبه زیادی از آموزش عالی کشور حذف می شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۳:۲۱    
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو و واشنگتن در آستانه دستیابی به توافق و تفاهم بر سر شهر حلب سوریه قرار دارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۳:۰۹    
نماینده سابق مجلس گفت: مگر قرار نبود برجام تحریم را بردارد، شما کم بودن زمان را مشکلی در از دست فرصت ها می دانستید، اکنون چه شده که امروز می گویند می خواستیم مشخص کنیم که آمریکایی ها بدعهد هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۳:۰۶    
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت با آزادسازی 11 کیلومتر دیگر از شرق حلب در 24 ساعت گذشته موفق شدند 38 کیلومتر از این منطقه را آزاد کنند. تروریست ها نیز 7 کیلومتر از این منطقه را در اشغال خود دارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۳:۰۰    
یکی از اهالی شهرک الزهراء حلب تأکید کرد که از شش روز گذشته روند بمباران شهرک های نبل و الزهراء از سوی گروه های تروریستی شدت گرفته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۲:۵۷    
آیت الله کاظم صدیقی با بیان اینکه دشمنان به مبانی فکری و اعتقادی مسلمانان دست انداخته اند، گفت: دشمنان شب و روز در حال بمباران فکری هستند و ما ظاهرا در منطقه خود هستیم اما آنها در دیار ما نیز در حال ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۲:۵۴    
معاون اقتصادی وزیر اقتصاد با اعلام این خبر که در چند سال آتی رشدی مثبت و حدود پنج درصد خواهد بود و نرخ تورم در سال های 2016 و 2017 به 7.4 و 7 ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۲:۵۱    
فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت:دشمن از طریق راهبرد نفوذ به دنبال تغییر اعتقادات ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۲:۴۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز پنجشنبه در جزیره بالی اندونزی با همتای عمانی خود دیدار و دو طرف برای اعزام نیروی کار ماهر ایرانی و تقاضای عمان برای آموزش نیروی کار و تربیت مربی به توافق رسیدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۲:۳۹    
معاون وزیر امور خارجه با اعلام آمادگی ایران برای کمک به اقدامات بشردوستانه صلیب سرخ در منطقه، وضعیت انسانی در سوریه و یمن را فاجعه بار خواند و بر افزایش فعالیت های انسانی این سازمان برای مردم این ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۲:۳۹    
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز گفت: متاسفانه در بدنه مدیریتی دانشگاه شیراز افرادی حضور دارند که وجه غالب شان سیاست زدگی ست و با جریانات سیاسی بیرون دانشگاه، بده بستان های فراوانی دارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۲:۳۶    
خط اعتباری 10میلیاردی دلاری ژاپن، توسعه همکاری ها در حوزه انرژی، پیوستن ژاپن به جمع مشارکت کنندگان در توسعه بندر چابهار و نحوه پیشبرد همکاری های بانکی محور عمده گفتگوهای ظریف و وزیر اقتصاد ژاپن بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۲:۳۰    
وزیر خارجه ایران در جمع ایرانیان مقیم ژاپن گفت: ایرانیان در هر جای دنیا، فارغ از دیدگاه های مختلف خود باید سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران را خانه و مامن خود بدانند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۲:۲۷    
حمله هوایی نیروهای آمریکایی به یک درمانگاه در نزدیکی مرز عراق و سوریه ده ها کشته و زخمی در میان غیر نظامیان برجای گذاشت؛ اقدامی که خشم مردم و مسئولان عراقی را به دنبال داشته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۲:۲۱    
بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج در اعتراض به برخوردهای ناشایست و بیش از حد حراست دانشگاه و اتفاقات و وقایع چند روز اخیر در این دانشگاه با دانشجویان به خصوص دانشجویان بسیجی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۲:۰۶    
بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز در خصوص برنامه حضور و سخنرانی محمود صادقی، نماینده مجلس بیانیه ای صادر کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۱:۵۷    
نشست وزرای خارجه آمریکا و روسیه در آلمان برای متوقف کردن درگیری ها در حلب و خارج کردن افراد مسلح و غیرنظامیان از آن بدون نتیجه پایان یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۱:۵۴    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت:داوطلبان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور تا پایان برای ثبت نام مهلت دارند و تا 8 صبح امروز تعداد 40 هزار و 810 داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۱:۵۱    
نخست وزیر انگلیس گفته است خواستار فرآیندی آرام و منظم برای خروج این کشور از اتحادیه اروپاست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۱:۴۵    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری گفت: با وجود اینکه در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه برنامه ها و مهمانان روز دانشجو تعیین شده بودند اما مسئولان دانشگاه استاندار مازندران را ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۱:۴۵    
مستند جستجوی حقیقت در سرزمین مقدس با موضوع اشغالگری صهیونیست ها و مبارزات چندین دهه ساله فلسطینی ها علیه این رژیم، پنجشنبه 18 آذر از شبکه افق پخش می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۱:۳۹    
سازمان حمایت 4 سال پیش در گزارشی به بررسی طرح دولت برای حذف صفرها از پول ملی پرداخت و با تشریح 13 مزیت و 6 عیب این طرح اعلام کرد: طرح حذف صفرهای پول ملی بدون بسترسازی اقتصادی تورم را مهار نخواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۱:۲۷    
روابط عمومی سریال شهرزاد اعلام کرد فراخوانده شدن تهیه کننده به قوه قضاییه و حاشیه های این مساله باعث توقف کار آنها نشده و بر اساس قانون تولید ادامه می یابد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۱:۲۷    
عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به این مطلب که مدل های منطقه ای چابکی بیشتری دارند و مبتنی بر استقلال دانشگاه ها است، گفت: متاسفانه در کشور ما استقلال دانشگاه ها جدی گرفته نشده است.
  • ۱