چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۹:۲۸Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1395 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1395 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1395 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1395 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1395 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1395 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1395 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1395 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1395 خبرگزاری دانشجو 1 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 2 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 3 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 4 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 5 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 6 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 7 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 8 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 9 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 10 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 11 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 12 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 13 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 14 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 15 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 16 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 17 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 18 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 19 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 20 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 21 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 22 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 23 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 24 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 25 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 26 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 27 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 28 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۲۲:۴۲    
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور از ثبت نام 28 هزار و 582 داوطلب در انتخابات شوراها در روز چهارم خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۴:۲۷    
ساعت رسمی کشور در ساعت 24 اول فروردین ماه سال 1396، یک ساعت جلو کشیده شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۴:۰۰    
مطالعه ها حاکی است که 48 میلیون حساب توییتر تنها ربات هستند که 15 درصد از تمامی کاربران را شامل می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۱۵    
روز دوم ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دقایقی پیش پایان یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۰۹:۴۸    
جانشین فرمانده نیروی انتظامی از افزایش سه درصدی تردد جاده ای در کشور خبرداد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۰۳:۰۳    
رئیس کل بانک مرکزی، افزایش معنادار نرخ رشد اقتصادی همراه با کاهش قابل توجه تورم را در کنار پرداخت تسهیلات به بنگاههای کوچک و متوسط، بخشی از تلاش های نظام بانکی در سال 95 دانست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۰۲:۵۴    
براساس آمار گمرک در یازده ماهه نخست سال 95، بیش از 2 هزار و 609 تن مدادتراش از کشورهای مختلف جهان وارد ایران شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۰۲:۵۱    
افزایش نرخ بیکاری و راکد ماندن واحدهای تولیدی دو چالش اصلی اقتصاد ایران در سال 1396خواهند بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۰۲:۲۷    
ملی شدن صنعت نفت به عنوان یکی از نقاط درخشان مبارزات ملت ایران علیه استعمار و استبداد است. این حرکت در فراز و فرودهای خود، حاوی درس ها و عبرت های فراوانی برای شرایط امروز کشورمان نیز می باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۳:۵۷    
رئیس جمهور آمریکا از دولت سابق این کشور به دلیل انعقاد توافق هسته ای با ایران انتقاد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۳:۵۱    
وزارتخانه های آمریکا به چند شرکت هواپیمایی در خاورمیانه و آفریقا دستور داده اند حمل وسائل الکترونیکی و الکتریکی را برای مسافران خود در پروازهای ورودی و خروجی به آمریکا منع کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۳:۳۳    
اعضای تیم ملی ایران به همراه کارلوس کی روش امروز در محل اقامت خود در قطر در تحویل سال نو کنار سفره هفت سین سال 1396 را آغاز کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۳:۳۳    
استاندار خوزستان گفت: باید به تدریج طی 5 تا 10 سال آینده حداقل یک میلیون شغل در استان برای این جوانان بیکار تولید کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۳:۲۷    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: امیدوارم سال جدید، رستاخیز علم را برای نخبگان و دانشگاهیان کشور به همراه داشته باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۳:۱۲    
موسسه گالوپ اعلام کرد که محبوبیت دونالد ترامپ با ادامه رسوایی های مربوط به ارتباط کمپین انتخاباتی وی با روسیه و ادعاهایش در مورد شنود از سوی اوباما، در میان مردم آمریکا باز هم کاهش یافته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۲:۵۴    
جنبش انصار الله، امارات متحده عربی را به عنوان دومین کشور عضو ائتلاف عربی علیه یمن، به بازنگری در مشارکت در این ائتلاف فراخواند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۲:۴۵    
وزارت کشور عراق آخرین آمار تلفات در حادثه انفجار خودرو بمب گذاری شده در جنوب بغداد را 13 کشته و 31 زخمی اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۲:۳۹    
کشورهای عضو حوزه تمدنی نوروز بعدازظهر دوشنبه پس از تحویل سال نو شمسی با برگزاری مراسمی ویژه در یکی از هتل های دهلی نو این سنت چندهزار ساله ایرانی را جشن گرفتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۲:۲۷    
پایگاه آمریکایی پیکس 11 در خبری اختصاصی از شکایت خانواده صدها نفر از قربانیان حادثه یازده سپتامبر از عربستان خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۱:۵۱    
رییس جمهور در تماس های تلفنی جداگانه با مراجع عظام تقلید، فرا رسیدن سال 1396 هجری شمسی را تبریک گفت و برای آنان سلامتی، طول عمر و سالی سرشار از برکت و توفیق مسالت کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۱:۴۸    
به اعتقاد کارشناس مسائل اوراسیا، روسیه اهداف بلند مدتی در سوریه دارد و اقدام مسکو در احضار سفیر رژیم صهیونیستی یک حرکت جدی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۱:۴۲    
رئیس جمهور در گفت وگویی تلفنی با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرا رسیدن سال 1396 هجری شمسی را به معظم له تبریک گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۱:۲۴    
منابع خبری شامگاه دوشنبه گزارش دادند که ارتش یمن با یک فروند موشک بالستیک شهرک نظامی ملک فیصل در جیزان عربستان را هدف قرار دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۱:۲۴    
به نظر می رسد عید نوروز برای تیم ملی ایران مقابل قطر خوش یمن است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۱:۲۴    
'گئورگی مارگولاشویلی' رییس جمهوری گرجستان روز دوشنبه قانون شنود و استراق سمع تصویب شده اخیرا در پارلمان این کشور را وتو کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۱:۲۱    
یک دیپلمات آمریکایی پس از آنکه سفارت این کشور در ولینگتون پایتخت نیوزیلند حاضر به چشم پوشی از مصونیت سیاسی وی نشد، از از این کشور اخراج شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۰:۴۵    
بازیکن تیم ملی پرتغال ستاره ای است که به هنگام امتحان رانندگی مرتکب تقلب شد که بابتش در دادگاه حضور یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۰:۴۲    
رئیس جمهور سوریه میگوید که ملت این کشور حامی روند مصالحه هستند و جنگی که در آن رخ داده در واقع درگیری میان کشورهای حافظ حقوق بین الملل و ناقضان آن است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۰:۴۲    
سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی را اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۰:۳۹    
باران شدید و راه افتادن سیل 190 گوسفند یک دامدار را در روستای سید قلعه بخش مرکزی شهرستان کازرون استان فارس عصر دوشنبه تلف کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۰:۳۶    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که برای دیدار بستگان خود به اصفهان سفر کرده است، سال 96 را در کنار نوزادان شیرخوارگاه نرجس و کودکان بی سرپرست این شهر آغاز کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۰:۳۰    
ترزا می نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه در پیامی عید نوروز باستانی و فرا رسیدن سال جدید شمسی را به ایرانیان و سایر کسانی که در سراسر جهان آن را جشن می گیرند، تبریک گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۰:۲۷    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که اخبار منتشر شده در خصوص توافق مسکو با نیروهای کرد برای ایجاد پایگاه نظانی در شهر عفرین صحت ندارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۰:۲۴    
انفجار خودروی بمب گذاری شده در جنوب شهر بغدا، یک کشته و چند زخمی برجای گذاشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۰:۲۱    
همزمان با فرارسیدن سال نو، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به همراه رزم حسینی استاندار کرمان در گلزار شهدای کرمان حضور یافتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۰:۱۲    
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر گفت: انتخاب شعار سال با محوریت اقتصاد مقاومتی بیانگر این است که در این عرصه هنوز به حداقل ها نرسیده ایم بنابراین لازم بوده که امسال هم شعار سال حول محوری ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۹:۴۲    
نماینده مجلس نهم گفت که فساد اقتصادی، از شیوع بالایی برخوردار بوده و عناصر آن در قالب سازمانی به هم پیوسته خود را به سیستم پاک نظام اسلامی تحمیل و می کوشند نظام اسلامی را ساقط کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۹:۳۶    
رئیس جمهور آلمان در پیامی به همتای ایرانی اش، سال نو را به وی تبریک گفت و از توافق هسته ای تمجید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۹:۳۳    
شهردار قصرشیرین از گسترده شدن بزرگ ترین سفره طبیعی هفت سین جهان در این شهرستان برای بازدید و استفاده مسافران و گردشگران نوروز خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۹:۱۸    
معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان هلال احمر گفت: تاکنون بیش از 35 هزار مسافر نوروزی به طرح ملی نه به تصادفات جاده ای پیوستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۹:۱۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با یادآوری جایگاه ارزشمند خدمت در جامعه گفت: ارزش تلاش برای آرامش اجتماعی و خدمت به هم نوع باید با نگاه ویژه در جامعه تبیین شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۹:۱۵    
تاریخ و ساعت بازی برگشت ال کلاسیکو تعیین شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۹:۱۲    
رییس جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: بهار فصل امید است و به همه ما نشاط و امید می دهد و می گوید که سرما پایان یافته و هوای اعتدالی همه جا را فرا می گیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۶:۳۳    
دولت انگلستان کمتر از دو هفته دیگر رسما روند خروج از اتحادیه اروپا را آغاز می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۶:۰۰    
وزیر کشور گفت: امروز ثبت نام از کاندیداهای شوراهای شهر و روستا آغاز شده و 22 فروردین ماه هم ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری آغاز می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۶:۰۰    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت گفت: غفلت دولت از ظرفیت های داخلی موجب تعطیلی پروژه های ملی دانشگاه؛ همچون طراحی هواپیمای مسافربری، پلت فرم ملی خودرو و ساخت جت هواپیما شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۵:۴۵    
معاون فرهنگی وزارت علوم گفت: برای تحقق شعار سال باید به سمت دانشگاه کار آفرین حرکت کنیم که بخشی از این حرکت آغاز شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۵:۰۰    
فارغ التحصیل رباتیک دانشگاه امیرکبیر از ساخت ربات خوشامدگو خبر داد و گفت: ربات خوشامدگو و سرویس رسان برای سرویس رسانی و خوشامدگویی در مراکز تجاری در شرکت آرسام رباتیک تولید شد و در سال جدید رونمایی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۴:۴۸    
رئیس جمهور گفت: ما توانستیم در سه سال گذشته در دولت یازدهم، همواره مقدار افزایش حقوق و دستمزد برای کارکنان و کارگران را بیشتر از تورم قرار دهیم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۴:۲۷    
حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1396، سال جدید را سال اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال نام گذاری کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۳:۳۷    
پدیده این فصل پرسپولیس زیر ذره بین چند باشگاه روسی قرار گرفته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۳:۱۶    
رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در پیامی اعلام کرد که امیدواریم در سال آینده شاهد سرآغاز تحولی برای رفع مشکلات معیشتی ملت ایران باشیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۳:۰۷    
بر اساس اعلام مرکز آمار ایران نرخ تورم اسفند در کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای کشور در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 8 درصد است که 9 دهم درصد افزایش داشته و همچنین نرخ تورم در 12 ماه منتهی به اسفند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۲:۱۹    
پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی دوشنبه 30 اسفند منتهی به ساعت 12 را اعلام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۲:۱۰    
رئیس کل دادگستری استان تهران از تشکیل ستادهای پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی در تمامی شهرستان های استان تهران خبرداد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۲:۰۲    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: ملت از وعده صد روزه روحانی گرفته تا حل و فصل قضیه هسته ای به بهترین نحو و برداشتن تحریم ها و درآمد سرشار مردم که نیازی به یارانه نداشته باشد را ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۵۹    
رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیام های جداگانه ای فرا رسیدن سال 1396 هجری شمسی و عید سعید نوروز را به سران کشورهای افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، ترکیه ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۵۶    
معاون سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: بیشتر تخلفات مربوط به کمیته انضباطی در حوزه تقلب است؛ که رای این تخلفات متناسب با تخلف امحا می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۴۷    
رئیس جمهور ارمنستان در پیامی به رهبر انقلاب تبریک گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۴۴    
جمعی از فعالین دانشگاهی در آستانه آغاز سال نو طی نامه ای به آملی لاریجانی از وی خواستند شخصا به پرونده منصور نظری ورود کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۳۸    
چاوشی گفت: عملیات اجرای ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراها در شانزده فرمانداری و 32 بخشداری استان تهران در حال انجام است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۳۵    
پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد دوربین های ثبت تخلفات مربوط به ورود به محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک از ساعت 19 روز شنبه 28 اسفند خاموش شده و تا ساعت 6 صبح روز 14 فروردین خاموش خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۲۹    
رئیس ستاد انتخابات تهران از محل ثبت نام داوطلبان شوراها در فرمانداری تهران بازدید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۱۴    
رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران گفت: داشتن اصل مدارک از جمله شناسنامه کارت ملی و سایر مدارک الزامی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۰۵    
محمد واحدی رئیس مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید نوشت: امید است، در سال 1396 شاهد ایجاد اشتغال مولد و بهبود وضعیت معیشتی مردم باشیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۵۳    
کمیته ملی المپیک طی پیامی ضمن تبریک سال فرارسیدن سال نو، ابراز امیدواری کرد که در سال جدید پرچم سه رنگ کشور همواره توسط قهرمانان ورزش برافراشته شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۴۷    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: دیوان محاسبات در بحث حقوق های نجومی به رسالت قانونی خودش به شکل بی طرفانه عمل نکرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۴۴    
در چارچوب رقابت های لیگ بسکتبال NBA،تیم کلیولند با درخشش کایری اروینگ موفق شد از سد حریف خود تیم لس آنجلس لیکرز بگذرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۲۶    
گزارشات تایید نشده حاکی از دومین حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته به اهدافی در خاک سوریه و نزدیک مرز لبنان است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۲۳    
زلزله ای به بزرگی 4.2 درجه در مقیاس ریشتر شهرستان آوج در استان قزوین را لرزاند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۲۰    
وزیر امور خارجه کشورمان عید نوروز را به ایرانیان سراسر دنیا تبریک گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۲۰    
مدیران اف بی آی و آژانس امنیت ملی آمریکا امروز نتیجه تحقیقات درباره ارتباط احتمالی دولت ترامپ با روسیه را علنی خواهند کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۱۴    
معاون اول رییس جمهوری در تماس تلفنی با استاندار بوشهر، از آخرین وضعیت حادثه طغیان و بالا آمدن آب دریا در بندر دیر مطلع شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۱۱    
برنامه تلویزیونی مجازیست با موضوع زیست در فضاهای مجازی، آداب و آسیب ها، طی نوروز امسال هر شب از شبکه افق پخش می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۰۲    
بسیاری از مشکلات صنفی و دانشجویی دانشگاه های استان اصفهان در سال 95 با کم توجهی از سوی برخی مسئولین مواجه شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۹:۵۳    
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل اظهار کرد پاسخ کشورش به تجاوزات اسرائیل، پاسخی نظامی و مناسب خواهد بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۹:۵۰    
فیلم کوتاه پیشخدمت ساخته فرنوش عابدی برای نمایش در جشنواره بین المللی فیلم آریزونا انتخاب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۹:۳۸    
قائم مقام جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: دولت در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در سال اقدام و عمل، عملکردی منفعلانه و بعضا پارادوکسیکال داشت و با اجرای سیاست درهای باز ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۹:۳۵    
رویترز با ارایه سندی فاش کرد ارتش آمریکا در سال 2014 به یک پدر افغان بابت کشته شدن اشتباهی فرزندش تنها 1000 دلار غرامت پرداخت کرد!
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۹:۱۱    
هر ساله ایرانیان در تکاپوی چیدن سفره هفت سین به خرید می روند و ملزوماتش را فراهم می آورند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۹:۰۲    
مسئول مرکز گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی قرارگاه شهید باقری بسیج دانشجویی با بیان اینکه دولت درصدد ارائه یک تعریف غلط و بعضا متضاد با تعریف اقتصاد مقاومتی است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۷:۳۲    
دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی رئیس جمهور گفت: از ابتدای سال پیگیر این موضوع خواهیم بود که چند مسئول بیوتکنولوژی را روانه بازار کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۷:۳۲    
آبشار آب سفید در آغازِ مسیرِ یک رودخانه ی دائمیِ هفده کیلومتری است که از دامنه کوه های کازینستان و حرا ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۳:۵۶    
بر اساس آخرین آماری که بانک مرکزی منتشر کرده، در پایان دی ماه 1395 رقم پایه پولی به 172 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۳:۵۰    
مهدویان روح تاریخ انقلاب را درک کرده است. مهم این است که او این روحی که کاملا وجه حماسی دارد را درک کرده است. درک روح انقلاب با پژوهش و خواندن بدست نمی آید بلکه نیاز به یک شَم جدی و ذاتی دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۳:۳۸    
با آغاز تعطیلات نوروزی قطعا بسیاری از خانواده ها و شهروندان به فکر سفر هم می افتند، اما ممکن است با انتخاب اشتباه زمان سفر، مدت زیادی را در جاده و ترافیک سنگین خودروها بگذرانند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۳:۳۲    
نیما کرمی و مژده لواسانی ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک را اجرا می کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۳:۲۶    
فیلم روایتگر سقوط اخلاق فردی و سقوط اخلاق در جامعه است. روایتگر سقوط فردی که بیشترین دغدغه اش اخلاق است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۲:۴۷    
معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی با اشاره به کمبود ظرفیت خوابگاه در این دانشگاه گفت: در حال حاضر دانشگاه به خوابگاهی با ظرفیت 350 نفر نیاز دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۱:۲۰    
تیم فوتبال بارسلونا در هفته بیست و هشتم رقابتهای لالیگا برابر والنسیا به پیروزی پرگل دست یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۱:۱۴    
حسن یزدانی، طلایی کشتی آزاد ایران در المپیک ریو و کیمیا علیزاده اولین بانوی مدال آور ایران در ادوار المپیک به عنوان برترین ورزشکاران سال 95 ایران انتخاب شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۰:۵۳    
آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران برنامه های ویژه ای در لحظه تحویل سال جدید برگزار می کنند.