شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۶:۴۶Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 23 آبان 1396 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1396 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1396 خبرگزاری دانشجو 26 تیر 1396 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1396 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1396 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1396 خبرگزاری دانشجو 1 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 9 آبان 1396 خبرگزاری دانشجو 10 آبان 1396 خبرگزاری دانشجو 11 آبان 1396 خبرگزاری دانشجو 12 آبان 1396 خبرگزاری دانشجو 13 آبان 1396 خبرگزاری دانشجو 14 آبان 1396 خبرگزاری دانشجو 15 آبان 1396 خبرگزاری دانشجو 16 آبان 1396 خبرگزاری دانشجو 17 آبان 1396 خبرگزاری دانشجو 18 آبان 1396 خبرگزاری دانشجو 19 آبان 1396 خبرگزاری دانشجو 20 آبان 1396 خبرگزاری دانشجو 21 آبان 1396 خبرگزاری دانشجو 22 آبان 1396 خبرگزاری دانشجو 23 آبان 1396 خبرگزاری دانشجو 24 آبان 1396 خبرگزاری دانشجو 25 آبان 1396 خبرگزاری دانشجو 26 آبان 1396 خبرگزاری دانشجو 27 آبان 1396 خبرگزاری دانشجو 28 آبان 1396 خبرگزاری دانشجو 29 آبان 1396 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1396 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ - ۱۲:۵۷    
رئیس امور شرکت ها و موسسات دانش بنیان گفت: به منظور حمایت از نیروی انسانی شرکت های دانش بنیان می توانند از تسهیلات نظام وظیفه تخصصی استفاده کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۶:۵۵    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه دانشجویان باید از سطح آگاهی سیاسی بالایی برخوردار باشند، گفت: ارتقای سطح بینش و نگرش سیاسی در بین دانشجویان بخشی از برنامه های آموزشی دانشگاه هاست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۷    
روز 23 آبان 1294 هجری شمسی سومین دوره مجلس شورای ملی با کمتر از یکسال فعالیت منحل شد و به کار خود پایان داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۵:۴۷    
نیروی هوافضای سپاه در کنار نیروی هوایی ارتش پس از وقوع زلزله در غرب کشور، با ایجاد پل هوایی تهران-کرمانشاه نیازمندی های مناطق زلزله را در کمترین زمان، منتقل کرده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۲    
عواید بلیت فروشی دیدار سیاه جامگان - استقلال تهران به زلزله زدگان کرمانشاه اهدا خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۴:۵۱    
سود مشارکت سایپا کوییک 18 % و سود انصراف آن 15 % تعیین شده است. اولین سری تحویل کوییک اتوماتیک در سه ماه دی، بهمن و اسفند 96 می باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۴:۳۰    
گلوبال ریسرچ نوشت هدف از سفر اخیر ترامپ به شرق آسیا، نه هموار کردن راه صلح و کمک به افزایش امنیت کشورهای منطقه، بلکه فروش بیشتر سلاح بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۴:۰۰    
دوستی نوشته بود از دیشب در مناطق زلزله زده صدها دزد امدند تا از خانه های ویران شده دزدی کنند؛ اما مردم عادی جلویشان را گرفتند. در فضای عمومی و مجازی هم از دیشب صدها دزد و غارتگر به میدان آمده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۳:۵۷    
همزمان با فرارسیدن سالروز رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و علی ابن موسی الرضا (ع) ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۳:۱۲    
مسابقه عکس کتاب در قاب تصویر به مناسبت هفته کتاب در شبکه اجتماعی اینستاگرام از 20 آبان تا 30 آذر برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۳:۰۲    
مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: جشنواره ورزشی شهدای دانشجو و مدافعان حرم، همایش شکوه هجرت و تجلیل از جهادگران دانشجو در کنار دیدار با خانواده های معظم شهدا از جمله مهمترین برنامه های بسیج ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۲:۳۱    
کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با اختصاص یک روز از حقوق آبان ماه خود به زلزله زدگان غرب کشور، همدردی خود را با مردم زلزله زده این منطقه اعلام کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۱:۵۵    
مدرس دانشگاه تهران گفت: به طور متوسط هر سال یک زلزله 6 ریشتری و هر 10 سال یک زلزله به بزرگی 7 ریشتر در کشور رخ می دهد و بر پایه آمارهای رسمی در 25 سال گذشته 6 درصد تلفات جانی کشور ناشی از زلزله بوده ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۱:۴۶    
وزیر علوم طی حکمی سید شمس الدین هاشمی عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج را به عنوان رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد (یاسوج) منصوب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۱:۴۶    
مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی گفت: از ساعات اولیه پس از وقوع حادثه گروه های جهادی دانشجویی در کنار نیروهای امدادی هلال احمر ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۱:۳۷    
مهلت تکمیل ظرفیت پذیرش رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون کاردانی به کارشناسی اول آذر پایان می یابد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۱:۲۵    
مدیر فروشگاه بزرگسال باغ کتاب از اهدای رایگان کتاب های صوتی به علاقه مندان به عنوان یکی از برنامه های این مجموعه برای روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۱:۰۱    
معاون فرهنگی و دانشجویی علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: کمتر از 3 ساعت تعداد 82 نفر از دانشجویان دانشگاه به منظور خدمات رسانی در مناطق زلزله زده اعلام آمادگی نمودند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۲۶    
مرحله نهایی بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان) آغاز به کار کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۵    
جلسه شورای علمی همایش ملی انقلاب اسلامی در منظومه فکری امام خمینی؛ از نظریه تا عمل ، در دو بعد سیاست داخلی و سیاست خارجی در دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۵    
دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور، از صدور مجوز فعالیت برای 17 هزار کانال فعال دارای بیش از پنج هزار عضو در پیام رسان تلگرام خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۹:۲۵    
مدیر شرکت توتال برای چندمین بار تصریح کرد در صورت اعمال تحریم های جدید، به همکاری با ایران پایان می دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۹:۲۵    
اصلاح طلبان به خوبی نشان داده اند که حاضرند منافع ملی را به پای اغراض سیاسی ذبح کنند! فرقی هم نمی کند زلزله کرمانشاه باشد یا ساختمان پلاسکو ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۹:۰۱    
شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی دانشگاه آزاد برگزار و مقرر شد درس وصایای امام (ره) به عنوان درس وصایا و اندیشه های امام (ره) تغییر عنوان یابد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۳:۰۶    
مسئولان سازمان ها و نهاد های فعال در کمک به زلزله زدگان با بیان اینکه کمبودی از نظر اقلام مورد نیاز ندارند اعلام کردند که ملزومات در روستاهایی که کمتر توزیع شده است از چهارشنبه توزیع می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۳:۰۶    
صد نفر از اعضای حزب جمهوری به پیش از این حزب تازه تاسیس امانوئل ماکرون جدا شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۲:۰۰    
بانک مرکزی، امهال وام های زلزله زدگان غرب کشور را به همراه اعطای تسهیلات قرض الحسنه ده میلیون تومانی به هر خانوار، تصویب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۱:۵۷    
از فابیو گروسو به عنوان جانشین ونتورا در تیم ملی ایتالیا نام برده شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۰:۵۷    
کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان آمریکا بررسی لایحه 4324 موسوم به قانون تقویت نظارت بر دسترسی ایران به منابع مالی را در دستور کار خود قرار داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۰:۵۷    
دیدار تیم های ملی فوتبال قطر و ایسلند با تساوی خاتمه یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۰۰:۵۷    
تیم ملی آرژانتین در دیدار تدارکاتی برابر نیجریه شکست سنگینی را متحمل شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۳:۴۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از خدمات رسانی به 7 هزار و 613 مصدوم در زلزله اخیر استان کرمانشاه خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۳:۳۵    
عضو انجمن علمی اقتصاد و مدیریت دارویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: طرح تحول نظام سلامت متاسفانه هم اکنون گرفتار چالش های قانونی، مالی، نیروی انسانی، مدیریتی و اجتماعی شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۳:۰۲    
فرماندار سرپل ذهاب گفت: امشب نیز تعدادی از خانواده ها در سرپل ذهاب شب را در سرما سپری خواهند کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۲:۵۰    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: خبری که در فضای مجازی مبنی بر پیشنهاد کمک امارات به زلزله زدگان غرب منتشر شده، جعلی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۲:۳۵    
قائم مقام نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد گفت: برای کشورهایی همچون کانادا و آمریکا احترام به حقوق بشر، ارتقای دموکراسی و مبارزه علیه تروریسم همگی اجزایی از سیستم ایدئولوژیک سلطه جویی هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۲:۲۶    
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشجویی از اعزام دانشجویان به عتبات در دوره هجدم از اول بهمن و با ظرفیت 17 هزار نفر خبر داد و گفت: ثبت نام و قرعه کشی این دوره در دی ماه است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۲:۲۰    
مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: تیم مداخله و حمایت های روانی اجتماعی همراه با تجهیزات ضروری از چهارمحال و بختیاری به مناطق زلزله زده اعزام می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۲:۱۷    
معاون برنامه ریزی و آموزش های تخصصی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: دستور آماده سازی 54 هزار تخته چادر داده شده و بنا داریم تا فردا صبح اسکان مردم زلزله زده کرمانشاه را انجام دهیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۲:۱۷    
تیراندازی در برابر مدرسه ای در شمال کالیفرنیا دستکم 3 کشته و 2 زخمی بر جای گذاشته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۱:۴۸    
یک نماینده پارلمان عراق در گفتگو با رسانه های سعودی اعلام کرد کشورش در شرایط فعلی از پذیرفتن محمد بن سلمان معذور است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۱:۴۸    
نائب رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی با بیان اینکه موضوع مخفی وجود ندارد که ما ندانیم دولت تا کجا می تواند از طرح تحول نظام سلامت حمایت کند، تصریح کرد: نمره آینده نگری این طرح صفر بود ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۱:۳۵    
در پی وقوع زلزله در استانهای ایلام و کرمانشاه، وزیر امور اقتصادی و دارایی دستور پرداخت مبلغ هفتاد و یک میلیارد و ده میلیون تومان در سرفصل های مختلف تخصیص داده شده برای کمک به آسیب دیدگان این دو استان ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۰:۴۰    
زلزله ای که در یک شب نزدیک به دویست میلیون انسان در کشور های مختلف را در یک شب لرزاند... و ما هنوز اندر خم کوچه "من خوبم،تو بدی" هایمان هستیم...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۰:۴۰    
حضرت آیت الله خامنه ای با ابراز تأسف عمیق از حادثه بسیار تلخ زلزله کرمانشاه و با تقدیر از حضور مسئولان در مناطق زلزله زده و همدردی با مردم تأکید کردند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۰:۳۱    
نماینده کمیته جست و جوی مفقودین گفت:پیکر شهید مفقودالاثر غلامحسین ترک دهنو پس از 32 سال شناسایی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۰:۲۲    
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان بهره بردار بیمارستان های ساخته شده که در زلزله غرب کشورمان آسیب دیده اند، از مجریان و سازندگان آن ها دعوی شکایت خواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۹:۴۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت که وزارت خارجه و اطلاعات، نیروی انتظامی و سپاه در کمیته روابط خارجی بر اصلاح قوانین جهت به منظور بهر ه گیری از مزایای ایرانیان خارج از کشور تأکید کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۹:۳۸    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل، گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران و ترکیه در مبارزه با تروریسم و رایزنی های منظم و مستمر سیاسی در شرایط کنونی منطقه حائز اهمیت است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۹:۳۸    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر لزوم مبارزه با فساد در همه سطوح اداری، اظهار داشت: وزیر اقتصاد در بحث مقابله با فساد، بسیار جدی است و با کسی در این ارتباط ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۸:۵۲    
معرفی 11 مکان مشهور در جهان که گردشگران اجازه ندارند از آن ها بازدید کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۸:۴۰    
نماینده کمیته جست و جوی مفقودین گفت:پیکر شهید مفقودالاثر غلامحسین ترک دهنو پس از 32 سال شناسایی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۸:۳۳    
نخست وزیر ترکیه در اظهاراتی اعلام کرد: اتحاد با آمریکا درصورت ادامه ارسال سلاح برای گروهک تروریستی پ ی د (کُردهای تحت حمایت واشنگتن) ادامه نخواهد یافت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۸:۲۱    
سازمان ملل اعلام کرد که سوریه رسماً به توافقنامه آب و هوائی پاریس پیوسته است؛ اقدامی که باعث شد تن ها آمریکا در میان کشورهای جهان با این پیمان مخالف باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۸:۱۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم ارائه مشوق های صادراتی مستمر برای توسعه اقتصادی کشور تأکید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۷:۵۹    
فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما به توضیحاتی درباره وضعیت زلزله زدگان در غرب کشور پرداخت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۷:۴۵    
زن 30 ساله آمریکایی به نام روسیلین کاریگان می گوید که در سن 16 سالگی، توسط جورج اچ دبلیو بوش رئیس جمهور اسبق این کشور مورد آزار جنسی قرار گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۷:۴۱    
استاندار تهران در جمع مردم فیروزکوه گفت: 34 واحد صنعتی فیروزکوه به دلیل عدم حمایت تعطیل است
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۷:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال سایپا به دنبال مجادله ای که با یکی از ماموران نیروی انتظامی داشت با وی درگیر شد و چند بازیکن سایپا هم به حمایت از وی وارد ماجرا شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۷:۲۶    
صدراعظم آلمان و رئیس جمهور لبنان در تماسی تلفنی درباره تحولات لبنان تبادل نظر کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۷:۲۰    
سعد حریری نخست وزیر مستعفی لبنان اعلام کرد: در 2 روز آینده به لبنان بر می گردد، اما خانواده اش در عربستان باقی خواهد ماند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۷:۱۲    
در نیمه اول دیدار فینال جام شهدا بین دو تیم سایپا و تراکتورسازی اتفاق عجیبی رخ داد که اعتراض شدید و گسترده علی دایی را در پی داشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۷:۰۶    
شهردار زنجان گفت: از این پس هر مدیری در مجموعه شهرداری زنجان که دو کارت زرد به دلیل ضعف در عملکردش دریافت کند، بدون هیچ اغماضی عزل می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۷:۰۰    
وزارت خارجه سوریه مجددا خواستار خروج نیروهای آمریکایی از این کشور شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۷:۰۰    
رییس جمهور در جریان سفر به استان کرمانشاه با حضور در بیمارستان شهید طالقانی کرمانشاه، از مصدومان و مجروحان زلزله اخیر عیات کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۵۱    
محمد اللهیاری از آماده سازی بسته های متنوعی از کتاب و اسباب بازی در نهاد کتابخانه های عمومی کشور خبر داد و از مردم خواست کمک های خود در این زمینه را به کتابخانه های عمومی سراسر کشور اهدا کنند تا به ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۴۵    
یکی از مقامات ارشد سازمان ملل در امور رسیدگی به مسئله یمن از ائتلاف تحت رهبری ریاض خواست که هرچه سریعتر تمامی بنادر دریایی یمن را باز کند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۴۲    
وزیر ارتباطات کابینه رژیم صهیونیستی از مواضع یکی از شیوخ وهابی در تروریستی دانستن حماس قدردانی کرده و ضمن دعوت از وی برای سفر به سرزمین های اشغالی وعده داد که از وی با احترام زیادی استقبال خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۳۶    
رئیس قوه قضاییه گفت: مسائل حقوق بشری و شبهاتی که در این زمینه علیه جمهوری اسلامی مطرح می شود باید در سطح حوزه و دانشگاه و برای عموم به خوبی تبیین شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۳۰    
جمعی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور در خانه ملت با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۳۰    
منصور غلامی روز سه شنبه در حکمی " عبدالرضا باقری" را با حفظ سمت، به عنوان "قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری" منصوب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۲۱    
وزیر بهداشت در جلسه ستادبحران کرمانشاه با حضور رئیس جمهور گفت: توزیع امکانات در مناطق زلزله زده، مناسب نیست و مدیریت محیطی توزیع مایحتاج به ویژه در مورد نیازهایی که برای ساعات شب و سردی هوا ضرورت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۲۱    
رئیس جمهور در حکمی بیژن نامدار زنگنه، رضا اردکانیان و محمد شریعتمداری وزیران نفت، نیرو و صنعت، معدن و تجارت را به عنوان عضو شورای عالی آمایش سرزمین منصوب کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۱۸    
اقلام ضروری و مورد نیاز زلزله زدگان بوسیله هواپیماهای 747 و ایلوشین نیروی هوایی ارتش به مناطق غرب کشور ارسال شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۱۳    
وزارت دفاع روسیه بر این باور است که ایالات متحده آمریکا در حال تامین پوشش لازم برای تروریست های داعش در سوریه است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۱۳    
معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه تاکنون 180 نَفَر نیروی پرستاری از همدان، تهران، رشت و سایر استان ها به مناطق زلزله زده اعزام شده است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۱۳    
اعضای تیم ملی کاراته برای کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه هفته آینده عازم این شهر می شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۱۳    
هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل در یمن از عربستان خواست سریعا تمامی بنادر اصلی یمن را بازگشایی کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۱۳    
امکان پرداخت اینترنتی برای کمک به مردم زلزله زده از طریق سایت دفتر مقام معظم رهبری فراهم شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۱۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره زلزله غرب کشور گفت: سیاست های کلی مقابله با سوانح طبیعی به ویژه زلزله در 1384 تدوین و ابلاغ شد، اما تاکنون قدم شایسته ای برای عملیاتی شدن آن انجام نگرفته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۱۳    
کمیته انضباطی آرای خود در خصوص تیم های لیگ برتر فوتبال آقایان و بانوان صادر کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۰۰    
سخنگوی وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد که طرح بازنشستگی 70 درصد از ژنرال های افغان از دو ماه آینده اجرایی می شود و تکمیل آن نیز دو سال زمان خواهد برد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۵:۵۷    
مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از آمادگی این صندوق برای ارائه کمک های رفاهی فوق العاده به دانشگاه های خسارت دیده در زلزله اخیر خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۵:۵۲    
روزنامه لبنانی اعلام کرد فرانسه تا فردا (چهارشنبه) برای بازگشت نخست وزیر مستعفی لبنان مهلت داده و در صورت اجرایی نشدن این موضوع، گزینه های دیگری را بررسی خواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۵:۵۲    
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در پیامی وقوع حادثه زلزله در غرب کشور را تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۵:۵۲    
مدیرعامل بنیاد برکت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با تشکیل ستاد پشتیبانی از مناطق زلزله زده، علاوه بر ارسال صد ها تن انواع اقلام موردنیاز مناطق زلزله زده ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۵:۵۲    
حورا در جمع بیست فیلم بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم کودک چین حضور دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۵:۴۲    
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در بیانیه ای بر اعزام کامل تیم های امداد و نجات به مناطق زلزله زده تاکید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۵:۴۲    
حامد عسکری شاعر جوان کشورمان در اقدامی انسان دوستانه برای کمک به زلزله زندگان غرب کشور یکی از جوایز ارزشمند خود را به حراج گذاشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۵:۴۲    
بر اساس گزارش یک نشریه فرانسوی باشگاه بارسلونا برای خرید آنتوان گریزمان با اتلتیکو مادرید به توافق رسیده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۵:۳۶    
نیروهای عراقی شش روستا را در استان الانبار واقع در غرب عراق از سیطره داعش خارج کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۵:۳۶    
یک هموطن اهوازی 1500 عدد ساندویچ فلافل برای آسیب دیدگان زلزله در غرب کشور آماده کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۵:۳۶    
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزاری این دوره از نمایشگاه رسانه های دیجیتال را تخصصی تر دانست و گفت: برای هویت دار کردن محتوا ها درفضای مجازی باید در راستای اجرای طرح هایی مانند شامد قدم برداریم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۵:۲۷    
آمار نشان می دهد اگر همین مسکن مهر نبود، تلفات زلزله بسیار بسیار بیشتر بود. زلزله 7.3 ریشتری در منطقه ای مثل ایران شوخی نیست و قدرت آن تقریبا ده برابر زلزله 6. 6 ریشتری بم با تلفات 26 هزار نفری است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۵:۲۷    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: بر اساس آخرین تصمیم مبلغ 200 میلیون تومان به تمامی سپرده گذاران اعم از سپرده گذارانی که زیر 200 میلیون تومان و بیش از این ارقام سپرده گذاری کرده اند پرداخت می شود.