چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۹Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 22 مهر 1397 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1397 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1397 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1397 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1397 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1397 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجو 1 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 1 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 2 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 3 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 4 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 5 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 6 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 7 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 8 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 9 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 10 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 11 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 12 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 13 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 14 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 15 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 16 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 17 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 18 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 19 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 20 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 21 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 22 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 23 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 24 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 25 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 26 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 27 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 28 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 29 مهر 1397 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1397 
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۱۱    
عفت زهرا مبلغ پاکستانی از روز های سخت تبلیغ و شرایط پیچیده کار فرهنگی در انگلستان می گوید. او معتقد است تلاش ویژه ای در غرب شده تا اسلام را با آیات جهاد، دین خشونت معرفی کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۲۱    
در 100روز گذشته، 21 نفر اعضای 11 گروه شکار غیرمجاز قبل از هر گونه صید و زنده گیری پرندگان با ارزش و کمیاب از سوی محیط بانان در غرب استان گلستان دستگیر و به دام قانون افتادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۲۱:۰۶    
رئیس دانشگاه علوم زشکی ایلام گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام برنامه های ویژه ای را حوزه بهداشت و درمان زائران اربعین حسینی در مرز بین المللی مهران تدارک دیده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۸:۰۷    
دانشگاه لرستان به عنوان دستگاه برتر ستاد جشنواره شهید رجایی استان در ارزیابی عملکرد دستگاه ها و ادارات لرستان، انتخاب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۱۰    
حسن یونس سینکی با تاکید بر عدم لزوم مداخله دولت در اجرای این طرح گفت: در این طرح تولید کنندگان با مدنظر قرار دادن استفاده از ظرفیت های مصوب می توانند به پیش فروش محصولات خود بپردازند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۴۵    
برانکو برای مهار گابی می خواهد از یک بازیکن ثابت در کنار او و یک بازیکن آزاد برای نزدیک شدن به این بازیکن و خراب کردن پاس هایش استفاده کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۶    
سیف در نامه ای خطاب به عادل آذر نوشت: صدور حکم انفصال برای اینجانب و برخی از همکارانم، هیچ گونه ارتباطی به تصمیمات متخذه و اقدامات انجام شده توسط بانک مرکزی در مورد بازار ارز نداشته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۶    
این پرونده تخلف مالی، هشت متهم دارد که همگی در حال حاضر دستگیر شده اند و اکنون هیچ متهم متواری در این پرونده وجود ندارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۲۶    
اسامی فیلم های سینمایی بخش روایت نو پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۲۰    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۱۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی گفت: دوره هایی که توسط دانشگاه علوم پزشکی مجازی برگزار می شود دوره های مهارتی بوده و منجر به اخذ مدرک تحصیلی نمی شود و تنها گواهینامه شرکت در این دوره ها به افراد ارائه ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۲    
مسئول پیشین سیاست خارجی اتحادیه اروپا یکی از ویژگی های برجام را پایبندی کامل ایران به تعهداتش در این توافق عنوان کرد و گفت که در کمتر توافقی اعضاء به صورت صد درصد به تعهداتشان عمل می کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۱۷    
رهبر شیعیان بحرین با صدور بیانیه ای درگذشت علامه عبدالحسین الستری را تسلیت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۵۶    
چهارمین گردهمایی باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی با محوریت مدیریت آب و پسماند به همت سازمان دانشجویان برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۵۰    
روزنامه آرمان در سرمقاله دیروز نوشت: آقای روحانی مدت هاست که در جاده کاهش محبوبیت اجتماعی افتاده و ماه هاست که دچار ریزش آرای 24 میلیونی شده که به وی رأی دادند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۴۷    
گفت: مدیر شبکه سعودی العربیه در یادداشتی نوشته است؛ اگر آمریکا به خاطر قتل خاشقجی عربستان را تحریم کند، ما قیمت نفت را به 200 دلار می رسانیم ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۴۱    
آقای روحانی امروز با تحقیر تحریم های آمریکا گفت برخی هشدار می دهند که یک روز ناجوری به نام 13 آبان در پیش روی شما است. اما من می گویم که روز 13 آبان هیچ تاثیری نخواهد گذاشت. ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۳۵    
بازدارندگی یکی از موضوعات روابط بین الملل است که در هر دو حوزه استراتژی و دیپلماسی کاربرد دارد. بازدارندگی عبارت است از اقدام یا مجموعه ای از اقدامات که برای پیشی جستن از اقدامات خصمانه دشمن صورت می ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۱۷    
معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از بهره مندی 117 دانشجو از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان خبر داد و گفت: به منظور رسیدن به دانشگاه کارآفرین با راه اندازی برج فناوری 123 شرکت در آن مستقر شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۳:۵۶    
پادشاه سعودی برای اولین بار پس از مفقود شدن یک روزنامه نگار عربستانی در استانبول، با رئیس جمهور ترکیه گفتگو کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۳:۵۶    
رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت خارجه درخشش زنان و مردان ورزشکار ایرانی در بازی های پاراآسیایی 2018 را که با 136 مدال برای نخستین بار در جایگاه سوم قرار گرفتند را تبریک گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۳:۴۷    
اولین نشست خبری نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار عصر امروز با حضور نادر طالب زاده دبیر، وحید جلیلی مسئول شورای سیاست گذاری و سید رسول منفرد دبیر برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۳:۴۱    
رئیس جمهور عراق در دیدار با معاون وزیر خارجه آمریکا خواستار دور نگه داشتن عراق از تبعات بحران های منطقه شد و از زبان وی شنید که واشنگتن، بغداد را در تمامی عرصه ها حمایت می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۳:۳۵    
رئیس کل سابق بانک مرکزی در نامه ای به عادل آذر، رئیس دیوان محاسبات کشور، اعلام کرد که حکم انفصال از خدمت وی و برخی کارکنان بانک مرکزی، ارتباطی با بازار ارز نداشته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۳:۰۷    
با حکم میررضا مجیدی، رئیس دانشگاه تبریز روسای جدید دانشکده های شیمی و علوم تربیتی و روانشناسی منصوب شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۵۲    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تهدید سوریه به تجاوز دوباره ادعا کرد: به ایران اجازه نمی دهیم سوریه را به پایگاه نظامی تبدیل کند!
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۵۲    
رهبر جریان حکمت ملی عراق امروز در راس هیأتی بلندپایه از ائتلاف اصلاح و سازندگی به اربیل سفر و با هیأتی از حزب دموکرات کردستان به ریاست مسعود بارزانی دیدار و گفتگو کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۳۷    
قاسمی گفت: آنچه جهانیان در اجلاس اخیر مجمع عمومی و نشست شورای امنیت مشاهده کردند داستان تنهایی و انزوای سیاست های یکجانبه گرایانه آمریکا بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۲۱    
مسئول اردویی ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: 200 نفر از دانشجویان دانشگاه های استان زنجان در اردوی راهیان نور غرب کرمانشاه حضور داشتند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۲۱    
مراسم ویژه بازگشایی دانشگاه ها و معارفه دانشجویان نوورود با حضور استاندار بوشهر، روسای دانشگاه خلیج فارس و سایر دانشگاه های استان در دانشکده نفت، گاز و پتروشیمی دانشگاه خلیج فارس برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۲۱    
رئیس جمهور قانون حفاظت و بهره برداری از منابع ژنتیکی کشور را برای اجرا به وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۲۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در برجام وقتی هنوز توافقی انجام نشده بود فهمی داشتیم که برجام فرجامی ندارد و برحسب وسع و وظیفه خود مخالفت را اعلام کردیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۲۱    
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه امروز هیأت دولت، منابع و مصارف برنامه حمایتی دولت از خانوار های کم درآمد و نحوه تأمین منابع مورد نیاز و کیفیت بسته حمایتی و افراد و خانوار هایی که باید ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۲۱    
مسابقه کتابخوانی جرعه ای از ولایت به همت انجمن اسلامی دانشجویان (عضو دفتر تحکیم وحدت) تا 7 آبان ماه در دانشکده فنی دکتر شریعتی برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۲۱    
مشاور اقتصادی ترامپ می گوید در صورتی که مشخص شود سعودی ها خاشقچی را به قتل رسانده اند، دولت آمریکا قطعا علیه آن ها وارد عمل می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۰۰    
دکتر محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بازدید از یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو گفت: ما در گذشته در تمامی پروژه هایی که انجام دادیم روابط بسیار نزدیکی با های تک داشتیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۵۷    
فرمانده ناجا گفت: هیچ گونه فعالیتی مبنی بر صدور گذرنامه و ویزا در پایانه های مرزی انجام نمی گیرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۴۵    
دانشگاه آزاد بندرعباس اعلام کرد: تخفیفات دانشجویی این دانشگاه از 20 مهر تا 20 آبان ماه 97 اجرا می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۳۰    
در پی تدوین الگوی پایه اسلامی . ایرانی پیشرفت، حضرت آیت الله خامنه ای دستگاه ها، مراکز علمی، نخبگان و صاحب نظران را به بررسی عمیق ابعاد مختلف سند تدوین شده و ارائه نظرات مشورتی جهت اصلاح یا تکمیل و ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۷    
منابع محلی از کشته و زخمی شدن 11 نفر به دلیل فرود ناموفق یک هواپیمای موتور سبک خبر دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۱    
پهپاد های ارتش صهیونیستی عصر امروز (یکشنبه) محل تجمع جوانان فلسطینی را در شمال نوار غزه هدف قرار دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۲    
معاون درمان وزارت بهداشت، گفت: در 13 سال اخیر، 8 مرکز جدید کاشت حلزون اضافه شده و تعداد اعمال جراحی در سال به 1147مورد کاشت حلزون افزایش یافته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۰۵    
سفیر انگلیس در بازدید از دانشکده هنر و معماری دانشگاه یزد به تعریف و تمجید از تاریخ کهن و میراث یزد پرداخت؛ تاریخ و فرهنگ کهنی که شاید مهمترین عامل کینه توزی استعمار پیر در ایران بوده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۴۱    
مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه هر روز 45 نفر در جاده های کشور کشته می شوند، گفت: علت تصادف های بالا باید مورد بررسی قرار بگیرد و مسئولین باید اقدامات اساسی انجام دهند که تعداد تصادف های کشور کاهش ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۲۶    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که جنبش حماس موفق شد راهپیمایی های بازگشت را به سلاحی راهبردی تبدیل کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۱۷    
معاون دانشگاه پیام نور کشور از تحصیل 400 هزار دانشجو در بزرگترین دانشگاه دولتی کشور خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۱۱    
شهردار منطقه 7 از افتتاح ساختمان آموزشی طرح تفکیک پسماند در مبدا در این منطقه برای نخستین بار در شهر تهران خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۸:۴۷    
سه کشور اروپایی آلمان، فرانسه و انگلیس با انتشار بیانیه ای مشترک نسبت به مسئله خاشقجی واکنش نشان دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۸:۳۵    
آزادکاران اوزان 65 و 110 کیلوگرم تیم کشتی کشورمان عصر امروز با پیروزی برابر حریفان خود راهی دیدار فینال بازی های المپیک جوانان آرژانتین شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۸:۳۵    
اتحادیه سراسری روزنامه نگاران عرب با صدور بیانیه ای ضمن ابراز نگرانی از سرنوشت فعال مدنی و منتقدِ رژیم سعودی اعلام کرد: عاملان جنایت احتمالی علیه خاشقجی باید مجازات شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۸:۲۶    
رئیس پرورش دهندگان مرغ کشور گفت:قیمت 6500 تومانی که امروز ستاد تنظیم بازار تعیین کرده برای مرغ منجمد است که قرار است طبق تصمیم دولت برای 11 میلیون خانوار در قالب کمک های حمایتی و سبد کالای خاص عرضه ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۸:۰۵    
رئیس دانشکده مهندسی انرژی و فیزیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به ساخت دستگاه هدایتگر مته حفاری گفت: طراحی و ساخت این دستگاه محصول اجرای چندین پایان نامه کارشناسی ارشد بوده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۸:۰۵    
علی رغم آنکه هنوز چین اقدامی برای اعمال محدودیت واردات نفت از آمریکا انجام نداده است، اما اداره آمار دولتی آمریکا اعلام کرد این کشور برای نخستین بار از سال 2016 خرید نفت از واشنگتن را به صفر رسانده ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۵۶    
فایل های صوتی بهترین مداحی های حاج مجید بنی فاطمه به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) را بشنوید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۵۶    
دبیر شورای صنفی دانشگاه بیرجند گفت: وزیر علوم قول داد تا ظرف مدت 18 ماه یک خوابگاه 250 نفره به نام سرو 5 تاسیس شود و خوابگاه ابوذر داخل شهر تعطیل شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۴۷    
ولی عهد ابوظبی پس از لغو سفرش به پاریس با امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه تلفنی گفتگو کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۳۸    
نشست مطالبه گری دانشجویان بسیجی مازندران 26 مهرماه با حضور نمایندگان مجلس و مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در سینما شقایق بابلسر برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۳۸    
بومی سازی هدایتگر های مته حفاری در دانشگاه امیرکبیرنفت جهانی محققان یکی از شرکت های دانش بنیان دانشگاه صنعتی امیرکبیر بر اساس امضای قراردادی موفق به طراحی و ساخت هدایتگر های مته های حفاری شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۳۱    
حضرت رقیه (س) دختر امام حسین (ع) در واقعه عاشورا سه سال سن داشتند که بعد از شهادت پدر و یارانش در عصر عاشورا ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۳۱    
با حضور معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی، 8 تفاهمنامه همکاری میان شرکت های ایرانی و کشور های خارجی در دومین نمایشگاه شرکت های دانش بنیان، خلاق و نوآور به امضا رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۲۵    
رییس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه مبلغ صدور ویزا برای زائران اربعین 199 هزار و 875 تومان است، گفت: مدت روادید 2 ماهه است و زائران می توانند به مدت یک ماه اقامت داشته باشند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۶    
تهدیدات یک شاهزاده درباره اجرای عملیات طوفان قاطعیت در داخل کویت، خشم کویتی ها را برانگیخت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۶    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند در جلسه نمایندگان تشکل های دانشجویی با وزیر علوم گفت: مباحث فرهنگی در دانشگاه بیرجند ذبح شده است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۶    
فهرست کتب منبع سؤالات آزمون سراسری سال 1398 برای داوطلبان نظام قدیم متوسط اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۶    
کد قبولی نهایی برای آن دسته از داوطلبانی که در زمان اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال 1397 برای آن ها یکی از کد های 11، 12، 14، 15، 18،19، 20، 21، 22،23، 25 و 26 اعلام شده است، منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۶    
رئیس جمهور گفت:فردا عده ای از اساتید اقتصاد را دعوت کرده ام تا رو در رو با آن ها صحبت کنم، برخی از آن ها به صورت نامه سرگشاده و برخی به صورت خصوصی برای من نامه نوشته اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۶    
جزئیات مصاحبه از معرفی شدگان چند برابر ظرفیت پذیرش رشته تحصیلی نیمه متمرکز فوریت های پزشکی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1397 اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۶    
صد و سی و یکمین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو پنجشنبه 26 مهر به طور همزمان در 15 شهر کشور برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۶    
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: نتایج نهایی آزمون های دانشنامه پزشکی تا امشب 18 مهرماه 97 بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۰    
مسئول موکب دانشجویی دانشکده فنی شهید باهنر زاهدان گفت: دانشجویان این دانشکده روز چهارشنبه برای خدمت رسانی به زوار اربعین کشور های همسایه به مرز میرجاوه اعزام می شوند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۰۷    
تراز تجاری کشور با احتساب میعانات گازی مثبت 941 میلیون دلار برآورد شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 120 درصد رشد داشته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۰۷    
رئیس جمهور آمریکا ضمن دموکرات خواندن جیمز متیس وزیر دفاع این کشور از احتمال کناره گیری او از مقامش خبر داده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۰۱    
در پی اختلال در هسته معاملات بورس تهران، مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار از عدم ابطال بخش زیادی از معاملات انجام شده در بورس اوراق بهادار خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۵۵    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در نامه ای، از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد خواست امکان ادای نماز را برای اهالی و مومنین فراهم کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۵۲    
بر اساس ارزیابی کیفی خودرو ها در شهریور 97 پژو 207 اتوماتیک، تندر 90 پلاس اتوماتیک، تندر 90 پلاس، پژو 207 و پارس تندر موفق به کسب چهار ستاره شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۵۲    
سرمربی تیم فوتبال ایران گفت: ما در اینجا هر روز سخت کار می کنیم که به 16 تا 18 ساعت می رسد تا بهترین راهکارها را برای تیم ملی کسب کنیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۴۶    
زمان کنفرانس خبری دیدار دوستانه تیم های ایران و بولیوی مشخص شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۴۶    
علیرغم انتقاد ها از دولت انگلیس در زمینه واکنش ضعیف این کشور به مساله ناپدید شدن جمال خاشقچی ، دولت ترکیه به دنبال استفاده از نفوذ لندن بر روی مقامات سعودی برای انجام تحقیقات مشترک درباره این پرونده ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۴۲    
هر گرم طلای 18 عیار در بازار آزاد امروز به قیمت 410 هزار تومان فروخته که نسبت به دیروز کاهش 10 هزار تومانی را نشان می دهد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۳۰    
شهرک نشینان صهیونیست در جدیدترین حمله خود به فلسطینی های ساکن کرانه باختری، دو کارگر را با خودرو زیر گرفتند و این دو نفر بر اثر شدت جراحات به بیمارستان منتقل شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۳۰    
صد و سی و دومین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۲۵    
قیمت خودروهای تولید داخل در بازار امروز نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشت و تغییرات قیمت اغلب خودرو بین 500 هزار تا یک میلیون تومان بود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۲۲    
اسماعیلی فرهادی، مهاجم تیم فوتبال ماشین سازی گفت: تیم ما قبل از تعطیلات روند خوبی داشت و امیدوارم تعطیلی به ضرر ماشین سازی تمام نشود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۱۶    
گفته می شود می شود در صورت صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا این بازی در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۱۶    
با دستور معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، غیبت های دانشگاهیان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور که عازم سفر اربعین به کربلا هستند، موجه اعلام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۱۰    
فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی با تمام توان در خدمت زائران ابا عبدالله خواهد بود، گفت: به هیچ عنوان اجازه تردد به افراد فاقد مدارک لازم نخواهیم داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۱۰    
رئیس شورای عالی سیاسی در یمن، صنعا، پایتخت این کشور را برای همیشه از گزند ائتلاف سعودی و مزدورانش در امان خواند و در عین حال بر آمادگی این شورا برای ورود به فرآیند آشتی ملی در یمن تاکید کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۱۰    
همایش سه ساله های حسینی همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س) در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۷    
محمد حمزه زاده رییس سازمان سینمایی حوزه هنری در دیدار با محمد خزاعی دبیر پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت از لزوم حمایت از سینمای مقاومت گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۷    
دانشگاه آزاد به منظور تسهیل دانشجویان برای شرکت در سفر پیاده روی اربعین، هزینه 100 هزار ریال ارزشیابی مدرک را که دانشجویان مشمول می خواهند خروج از کشور موقت دریافت کنند را معاف کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۷    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دشمن برای مشاهده شکست خود در تحریم اقتصادی تمام عیار خود می تواند چندساعتی در خیابان ها و فروشگاه های کشور قدم بزند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۱    
یک کارشناس ارشد اقتصادی اعلام کرد: بورس و اقتصاد آمریکا در آستانه یک رکود بزرگ قرار دارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی تهدیدآمیز علیه حماس گفت: اگر این جنبش اقداماتش را متوقف نکند، این رژیم انتقامی دردناک از آن خواهد گرفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۱    
رییس کمسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر نشان دادند که می تواند با وجود اختلاف سلایق در کنار هم کار کرد و این امر باید الگویی برای سایر دانشگاه ها باشد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۵۱    
بسیج دانشجویی دانشگاه ها فارس در نامه ای به وزیر کشور نوشت: استانداری را برگزینید که از هرگونه انحراف در فتنه ها بعد از انقلاب به ویژه فتنه عمیق 88 مبرا و هیچ گونه وابستگی به باند های قدرت و ثروت ...