پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبحانه انلاین 19 شهریور 1397 - sobhanehonline.com

صبحانه انلاین 29 اسفند 1393 صبحانه انلاین 28 اسفند 1394 صبحانه انلاین 30 اسفند 1395 صبحانه انلاین 29 اسفند 1396 صبحانه انلاین 30 فروردین 1397 صبحانه انلاین 31 اردیبهشت 1397 صبحانه انلاین 31 خرداد 1397 صبحانه انلاین 31 تیر 1397 صبحانه انلاین 31 مرداد 1397 صبحانه انلاین 30 مهر 1397 صبحانه انلاین 30 آبان 1397 صبحانه انلاین 29 آذر 1397 صبحانه انلاین 30 دی 1397 صبحانه انلاین 30 بهمن 1397 صبحانه انلاین 29 اسفند 1397 صبحانه انلاین 1 شهریور 1397 صبحانه انلاین 2 شهریور 1397 صبحانه انلاین 3 شهریور 1397 صبحانه انلاین 4 شهریور 1397 صبحانه انلاین 5 شهریور 1397 صبحانه انلاین 6 شهریور 1397 صبحانه انلاین 7 شهریور 1397 صبحانه انلاین 8 شهریور 1397 صبحانه انلاین 9 شهریور 1397 صبحانه انلاین 10 شهریور 1397 صبحانه انلاین 11 شهریور 1397 صبحانه انلاین 12 شهریور 1397 صبحانه انلاین 13 شهریور 1397 صبحانه انلاین 14 شهریور 1397 صبحانه انلاین 15 شهریور 1397 صبحانه انلاین 16 شهریور 1397 صبحانه انلاین 17 شهریور 1397 صبحانه انلاین 18 شهریور 1397 صبحانه انلاین 19 شهریور 1397 صبحانه انلاین 20 شهریور 1397 صبحانه انلاین 21 شهریور 1397 صبحانه انلاین 22 شهریور 1397 صبحانه انلاین 23 شهریور 1397 صبحانه انلاین 24 شهریور 1397 صبحانه انلاین 25 شهریور 1397 صبحانه انلاین 26 شهریور 1397 صبحانه انلاین 27 شهریور 1397 صبحانه انلاین 28 شهریور 1397 صبحانه انلاین 29 شهریور 1397 صبحانه انلاین 30 شهریور 1397 صبحانه انلاین 31 شهریور 1397 
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۳:۱۷    
نرخ هر کیلوگرم دام زنده در مراکز سه گانه عرضه بهداشتی دام سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در ایام محرم 25800 تومان است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۰:۰۰    
جانشین سرکلانتری ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقی خبر داد که از سادگی و غفلت شهروندان سوءاستفاده کرده و موجودی حساب آنها را خالی می کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۱۵    
سه ماه پس از معرفی نسل جدید ب ام و X5، باواریایی ها از نسخه پلاگین هیبریدی این خودرو نیز رونمایی کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۴۵    
عکس زیرخاکی از رضاعطاران و رامبد جوان در دیدار با رهبر معظم انقلاب را می بینید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۴۵    
معمولا قشر تحصیلکرده و ثروتمند فریبشان را می خوردند. درس خوانده هایی که هرکدام برای باز شدن گره زندگیشان در دام این گروه سه نفره فالگیر و دعانویس می افتادند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۳۰    
در حالی همه روانشناسان حوزه خانواده از افزایش سن ازدواج سخن می گویند که آماده سازی مقدمات عروسی، آن قدر هزینه بر است که خانواده ها برای تهیه آن بسیار اذیت می شوند و به سختی می افتند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۰:۴۵    
لوازم التحریر 60 درصد گران تر شده است نوشت افزارهای اینترنتی گران ترند و قیمت ها در نمایشگاه ارزان تر از بازار نیست
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۰:۳۰    
مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس گفت: کاهش نرخ مالیات، شفافیت و نقدشوندگی بالا موجب جذب سرمایه گذاران به بورس شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۰:۰۰    
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به گرانی میوه گفت:ناکارآمدی نظام توزیع و نظام نظارت بر قیمت گذاری و همچنین تعزیرات حکومتی و نبود زنجیره تولید تا مصرف ما را دچار آسیب کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۰:۰۰    
غلامرضا فرجی گفت: همزمان با روز ملی سینما (چهارشنبه 21 شهریورماه) بلیت سینما های سراسر کشور نیم بها خواهد بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۴۵    
رئیس پلیس فتای استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری فردی که نسبت به هتک حیثیت یک زن در فضای مجازی اقدام کرده بود خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۴۵    
رضا رشیدپور علاوه بر اجرا در تلویزیون به تدریس نیز می پردازد، این مجری، مهندسی رسانه درس می دهد و به گفته خودش از این کار لذت زیادی می برد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۳۰    
عضو کمیسیون اقتصادی علل مخالفت کمیسیون اقتصادی با طرح الزام دولت به انعقاد پیمان های پولی دوجانبه و چند جانبه را تشریح کرد و این طرح را موجب خود تحریمی و امتیازی برای بیت کوین بازان خواند. ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۳۰    
وزیر ارتباطات گفت: این وزارتخانه آماده است برای بالا بردن سواد لازم برای بهره مندی از ظرفیت های فضای مجازی آموزش های عمومی مورد نیاز را برای شهروندان ارائه کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۱۵    
یک کارشناس گفت: قیمت گذاری دستوری دولت در بورس کالا موجب شده مواد فلزی و پتروشیمی متعلق به دولت و نهادهای عمومی، ارزان فروخته شود و تقریباً 50درصد از ارزش فروش خود را از دست بدهد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۱۵    
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: یک میلیارد دلار اعتبار دیگر از صندوق توسعه ملی با موافقت مقام معظم رهبری به بخش اشتغال کشور اختصاص یافت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۳:۱۵    
آمار رسمی حاکی از آن است که رشد اقتصاد ترکیه، به عنوان یکی از سریع ترین اقتصادهای در حال رشد دنیا، در سه ماهه دوم سال جاری میلادی روندی نزولی پیدا کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۳۰    
پلیس گزارش داد که مقادیر زیادی مواد مخدر کوکائین جاسازی شده در اسپانیا کشف کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۳۰    
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از خدمات رسانی این ناوگان به مناسبت برگزاری مراسم وداع با شهدا در روز چهارشنبه 21 شهریور ماه 1397 خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۱۵    
فیلم سینمایی هشتگ به کارگردانی رحیم بهبودی فر و تهیه کنندگی مقصود جباری و محمدعلی کیانی، یک کمدی خانوادگی است که قرار است از 4 مهر به سینماها بیاید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۲:۰۰    
مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری سازمان مالیاتی در رابطه با همکاری کارمندان سازمان مالیاتی با شرکت ها و کارفرمایان هشدار داد و جهت رسیدگی به مسئولان این سازمان ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۴۵    
رئیس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی گفت: افزایش قیمت بلیت قطار برای اقشار مردم قابل قبول نیست، بنابراین باید در شرایط اقتصادی فعلی، حمایت های دولت از محل اختصاص ارز دولتی باشد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۴۵    
رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری دو سارق مأمورنما خبر داد که در پوشش مأمورین پلیس مبارزه با موادمخدر اقدام به سرقت گوشی های تلفن همراه افراد می کردند .
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۴۵    
براساس آمارها، نرخ ازدواج به تناسب جمعیت کشور افزایش پیدا نکرده که به گفته کارشناسان ادامه این روند می تواند سرمنشای بسیاری از آسیب ها و نگرانی ها در جامعه شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۳۰    
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران از ثبات نرخ تخم مرغ طی دو هفته در بازار خبر داد و گفت: امروز متوسط نرخ هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری 7 هزار و 500 و شانه ای 15 هزار تومان است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۳۰    
مدیرعامل شرکت توانیر درباره اعلام کرد: طرح جامع خواندن 300 هزار کنتور برق در کشور در صورت سرمایه گذاری سه هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی اجرایی می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۴۵    
با حکم مقامات قضایی 4 متهم در ادامه رسیدگی به پرونده مربوط به ارتشاء و اختلاس در شورای اسلامی شهر و شهرداری بناب دستگیر و بازداشت شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۱۵    
کمیته مزد شورای عالی کار امروز برای بررسی جبران کاهش قدرت خرید کارگران تشکیل جلسه داد و مقرر شد پیشنهاد ستاد احیای بن برای تصویب نهایی به شورای عالی کار ارجاع شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۱۵    
گروه صنعتی ایران خودرو طرح پیش فروش مشارکت در تولید خودرو را از فردا آغاز می کند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۰۰    
همزمان با شب اول محرم پرچم عزای حسینی بر فراز گنبد امام رضا(ع) به اهتزاز درآمد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۰۰    
فرمانده انتظامی استان اصفهان: روزگذشته طی عملیاتی ضربتی 2انبار احتکار کالا در حاشیه شهراصفهان موردشناسایی قرار گرفت که در یکی ازاین انبارها محموله لوازم یدکی ودردیگری لوازم خودروهای سنگین دپو شده بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۴۵    
تصادف مینی بوس با پراید حامل سوخت قاچاق حادثه غم انگیزی را رقم زد و در جریان آن 3 نفر که یکی از آنها کودکی یکساله بود، جان خود را از دست دادند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۴۵    
پسر بچه ای 10 ساله بابلی به دلیل اصابت تیر تفنگ بادی مصدوم شد، امروز سازمان اورژانس بابل گزارشی مبنی بر تیرخوردگی پسر بچه 10ساله در جاده شهید صالحی ایستگاه بالاسرس اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۳۰    
عضو هیات مدیره بورس تهران با اشاره به ضرورت تحول در تعامل بانک مرکزی و بازار سرمایه، گفت:صندوق های سرمایه گذاری می توانند نقدینگی بازار را جمع کنند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۳۰    
وزیر ارتباطات حکم دیوان عدالت اداری برای حذف هزینه آبونمان تلفن ثابت از قبوض مشترکان را لازم الاجرا دانست و گفت: این حکم به مخابرات ارجاع داده شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۳۰    
در پی بازداشت دو تن از اهالی تئاتر، خانه ی تئاتر ایران، بیانیه ای را منتشر کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۹:۱۵    
برای مقابله با تحریم های جدید طرح پیمان پولی دوجانبه، پیام رسان مالی دوجانبه مبتنی بر تکنولوژی های جدید قابل دسترس در ایران و استفاده از ارزهای دیجیتالی توسط کارشناسان طراحی و به مجلس ارائه شده بود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۸:۱۵    
براساس آمارها در 4 ماهه نخست سال درآمد مالیات بر ارزش افزوده 15.4 درصد رشد کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۸:۱۵    
مدیر اسبق امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران گفت: روسیه می تواند از نفت ایران در پالایشگاههای خود استفاده کرده و در عوض، صادرات نفت خود را افزایش دهد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۸:۱۵    
امروز بار دیگر قیمت سهم ها در بورس اوراق بهادار افزایشی شد و شاخص کل در آستانه تراز 147 هزار واحدی قرار گرفت. فلزات اساسی و نفتی ها جزو گروه هایی بودند که با رشد فزاینده قیمت مواجه شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۸:۱۵    
اعضای باند سرقت منزل که مقادیر طلا، دلار و... به سرقت برده بودند، دستگیر شدند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۷:۰۰    
مدیرعامل ایران خودرو از پیش فروش محصولات این خودروساز تا اوایل هفته آینده خبر داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۴۵    
معاون اول قوه قضائیه با اشاره به اینکه از مردم می خواهیم متخلفان اقتصادی را معرفی کنند، گفت: اطمینان می دهیم هیچ خط قرمزی برای رسیدگی به تخلفات وجود نخواهد داشت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۴۵    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش 6 میلیون تومانی قیمت دنا پلاس و 3 میلیون و 500 هزار تومانی در پژو 206 صندوق دار دارد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۳۰    
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری حسب شکایت معاونت حقوقی، مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور، اخذ آبونمان تلفن غیرقانونی را ممنوع اعلام کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۱۵    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اقدامات انجام شده برای کاهش تعداد اقلام دارویی نسخ تجویزی پزشکان، گفت: طی چند دهه گذشته اقدامات متعددی در این زمینه انجام شده ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۱۵    
یوسف صیادی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: سر صحنه فیلم یه وجب...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۱۵    
بررسی بودجه عمومی دولت نشان می دهد، در 4 ماهه امسال درآمد نفت نسبت به مدت مشابه سال قبل 60 درصد رشد کرده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۰۰    
زمزمه افزایش تسهیلات مسکن با توجه به اوج گیری قیمت واحد های مسکونی در ماه های اخیر شنیده می شود که هنوز جزئیات رقم و نحوه بازپردخت آن مشخص نشده ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۶:۰۰    
شرکت ایتالیایی لئوناردو اعلام کرد این شرکت در حال مذاکره با مشتریان دیگر برای فروش هواپیماهای سفارشی ایران است که به علت تحریم ها نمی توان تحویل داد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۵    
مردی که همسرش را با ضربه های چاقو به قتل رسانده بود با همکاری معتمدین محلی و تلاش ماموران یگان امداد یاسوج و پرسنل پلیس آگاهی استان کهگیلویه وبویراحمد 2 ساعت پس از وقوع جرم دستگیر شد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۴۵    
بررسی های مرکز پژوهش های مجلس در قراردادی که با شرکت توتال برای فاز 11 پارس جنوبی امضا شد، قیمت گاز خریداری شده از این شرکت بعد از راه اندازی میدان، حدودا 4.5 برابر نرخ متعارف تعیین شده بود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۳۰    
عضو شورای فقهی بانک مرکزی وضعیت کنونی را مناسب برای فروش اموال مازاد بانک ها دانست و گفت: کارمزد خدمات بانکی باید اصلاح شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۳۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت:قیمت هرکیلوگرم مرغ گرم در بازار تهران به 9400 تومان کاهش یافت و هر شانه تخم مرغ 30 عددی فله 18000 هزار تومان تا 19000 هزار تومان به فروش می رسد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۳۰    
مدیرکل قرنطینه سازمان حفظ نباتات دستور داد که صادرات کیوی تا اول آبان ماه 97 ممنوع شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۱۹    
بعد از تشر جدی رئیس جمهور به صادرکنندگان غیر نفتی روز گذشته میزان عرضه ارز صادراتی به شکل قابل توجهی جهش کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۰۴    
سلطان سکه در مقابل میز قاضی به همراه 14 نفر دیگر از متهمان پرونده نشست. هر چند او به اتهامات فراوانی از جمله اخلال در نظام اقتصادی و خارج کردن غیرقانونی ارز از کشور (قاچاق) متهم شده ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۰۴    
مشاور اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه شرایطی که می توانست اصلاح نظام بانکی را صورت دهد اکنون به دلیل نبود منابع مالی، کارایی ندارد، گفت: باید به جای اصلاح، بر روی مهار نظام بانکی فکر کنیم.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۴۹    
یک مقام مسئول گفت: شرکت پشتیبانی امور دام برای ایام محرم باید میزان عرضه گوشت منجمد را افزایش دهد تا قیمت های فعلی شکسته شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۴۹    
علی نیکزاد وزیر مسکن در دوران احمدی نژاد گفت: اگر بانک ها را سلطان حساب کنیم
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۴۹    
بازار لوازم عزاداری محرم هم از افزایش قیمت بی نصیب نمانده که باعث کاهش خرید و خلوت ماندن بازار آن در زمان شور تقاضا شده است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۳۴    
با ادامه روند افزایشی بدهی دولت به شبکه بانکی مجموع رقم آن به حدود 283 هزار میلیارد تومان رسیده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۳۴    
دو روز مانده به رونمایی از آیفون های 2018 تصویر آیفون 6.1 اینچی لو رفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۰۴    
خودروهای ایرانی شرکت سایپا؛ تیبا و پراید؛ در بازار سوریه با قیمت های حدود 135 میلیون تومان عرضه می شوند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۰۴    
وزیر ارتباطات با اشاره به موضوع حذف آبونمان از قبض تلفن های ثابت گفت: هرچند ظاهر این حذف آبونمان به نفع مردم است اما اثر اجرایی این حکم درنهایت با توجه به مدل های اقتصادی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۰۴    
عضو کمیته کشوری آنفلوآنزا با اشاره به اینکه افراد متقاضی واکسن آنفلوآنزا باید هنگام خرید آن به تاریخ 2018 توجه کنند، گفت: این واکسن برای برخی افراد در کشور به صورت رایگان ارائه می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۴۹    
رئیس اتحادیه سوپرمارکت داران تهران از افزایش خرید کالا از سوی مردم خبر داد و گفت: قیمت همه کالاها افزایش داشته و عرضه نیز کاهش یافته که دلیل آن انبار کردن کالا در خانه ها و سپس کاهش عرضه از سوی ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۴۹    
معامله گران بورس تهران امروز در حالی با تقویت حجم و ارزش معاملات سهام شاهد صف نشینی اغلب سهام داران در نمادهای معاملاتی پیشرو به رهبری گروه فلزات اساسی و پالایشی بود که ارزش معاملات امروز بورس تهران ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۳۴    
بانک مرکزی با هدف تسهیل عملیات بانکی برای مردم، مجوز برداشت از حساب جاری اشخاص حقیقی را بدون ارائه چک و از طریق حواله ساتنا و پایا صادر کرد.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۳۴    
مقیمی گفت: قیمت ظروف یکبار مصرف نسبت به محرم سال گذشته 6 برابر شده و این امر قدرت خرید مردم را کاهش داده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۳۴    
رئیس استاندارد و تدوین معیار بخش حمل ونقل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت گفت: خودروسازان 2 سال وقت دارند کیفیت خودروهای خود را در مصرف سوخت افزایش دهند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۱۹    
با وجود چند روز کاهش قیمت طلا و ارز در بازار، امروز روند قیمت ها مثبت شد؛ به طوری که قیمت سکه 70 هزار تومان و دلار 350 تومان بالا رفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۰۴    
در ماه های اخیر به دلیل نوسانات در بازار ارز شاهد افزایش زندانیان مهریه هستیم. بر اساس آمار هم اکنون حدود سه هزار و 700 نفر به دلیل مهریه در زندان های کشور به سر می برند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۰۴    
شاخص اقتصادی پر حاشیه ای که یکی از عاملان اصلی نوسان تند بازار ارز معرفی می شود همچنان با روند رو به رشدی به مسیر خود ادامه می دهد؛ حجم نقدینگی به حدود 1602 هزار میلیارد تومان رسید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۴۹    
در اولین روز از معاملات هفتگی بورس های جهانی، دلار بار دیگر در برابر همتایان خود روند صعودی را در پیش گرفت.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۴۹    
معاون بندری سازمان بنادر و دریانوردی گفت: اداره و راهبری بندر چابهار از سوی هندی ها به معنای واگذاری بندر به آن ها نیست.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۳۰    
بیش از 46 درصد از شرکت کنندگان در یک نظرسنجی اعتقاد دارند که قیمت گذاری خودروهای داخلی به شورای رقابت سپرده شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۳۰    
دادستان ساوه گفت: افرادی با انجام تصادفات صوری به پزشکی قانونی یکی از شهر های غربی کشور مراجعه و با تبانی با اداره موصوف برگه کارشناسی تعیین دیه دریافت می کردند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۳۰    
حضور نیلوفر پارسا هنرپیشه سینما و تلویزیون در کنار گروه موسیقی معروف آلمانی را مشاهده می کنید.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۳۰    
افزایش قیمت دلار و تحریم برای هر صنفی بد بود اما برای ما نان داشت .این جمله یکی از سمساری های قدیمی پایتخت است ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۲۰    
در شرایطی که بازار پوشک و محصولات بهداشتی ملتهب شده، عده ای هم هستند که لاکچری شدن کودکان شان را از بدو تولد آغاز کرده اند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۲۰    
تبلیغات متنوع خودروسازان، خیلی ها را راغب می کند که به هر طریقی که شده پس اندازهایشان را جمع و برای خرید خودرو اقدام کنند ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۲۰    
رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و بلاروس گفت: در سفر هیات پارلمانی ایران به روسیه توافقات اقتصادی گسترده ای انجام شد از جمله آن ها مذاکرات اولیه طرف ایرانی و بلاروسی برای انعقاد قرارداد همکاری بین دو ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۲۰    
استاد اقتصاد دانشگاه اصفهان با بیان اینکه افزایش احتکارها در کشور نوعی بار روانی دارد، گفت: با توجه به فساد موجود در کشور اگر بار دیگر توزیع کالا از طریق کوپن و صف انجام شود ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۲۰    
عضو کمیسیون انرژی مجلس، گفت: مواد اولیه روغن موتور به صورت ارزی وارد کشور نمی شود که قیمت این محصول افزایش یابد، بنابراین افزایش خودسرانه 2 تا 3 برابری روغن موتور ناشی از ضعف نظارتی است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۳۴    
سخنگوی صنعت برق از طرح تعویض یک میلیون دستگاه کولر گازی غیر استاندارد با کولر های استاندارد ساخت ایران خبر داد و گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۰۴    
تازه ترین گزارش رسمی بانک مرکزی از آمارهای اقتصادی کشور نشان میدهد نقدینگی تیر97 نسبت به تیر96 معادل 20.1 درصد رشد داشته است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۰:۴۹    
رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک از افزایش دو برابری قیمت لاستیک های ایرانی و وارداتی در بخش ناوگان سبک و سنگین خبر داد و گفت ...
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۰:۳۴    
نماینده جامعه کارگری در شورای عالی کار با اشاره به رشد اخیر قیمت ها گفت: کارگران اکنون 52 درصد از قدرت خرید خود را از دست داده اند .
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۰:۱۹    
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تاکنون 4800 تعاونی در طرح اشتغال روستایی ثبت نام کرده و بیش از 300 میلیارد تومان اعتبار به طرح های تعاونی پرداخت شده است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۰:۰۴    
مدیر مسافری گمرک فرودگاه امام خمینی با اشاره به ممنوعیت خروج زیورآلات زنانه با وزن بیش از 150 گرم گفت:کنترل خروجیهای مرزهای هوایی با گمرک نیست اما موارد مشکوک با گمرک چک می شود.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۰:۰۴    
بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، علاوه بر اینکه صادرکنندگان کالاعای غیر از پتروشیمی و فولاد باید ظرف سه ماه ارز خود را به کشور بازگردانند، مکلفند به 4شیوه تعیین شده رفع تعهد ارزی نمایند.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۳۴    
گمرک عراق اعلام کرد حداکثر ارز مجاز برای ورود به ایران 10 هزار یورو یا معادل آن است.
صبحانه انلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۱۹    
رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: این روزها بسیاری از مردم نه برای تامین نیاز شخصی بلکه برای حفظ ارزش پول خود اقدام به خرید خودرو می کنند ...