پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۲۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبح قزوین 2 خرداد 1397 - sobheqazvin.ir

صبح قزوین 1 فروردین 1395 صبح قزوین 1 فروردین 1396 صبح قزوین 31 فروردین 1397 صبح قزوین 1 اردیبهشت 1397 صبح قزوین 31 تیر 1397 صبح قزوین 31 مرداد 1397 صبح قزوین 1 شهریور 1397 صبح قزوین 30 مهر 1397 صبح قزوین 30 آبان 1397 صبح قزوین 30 آذر 1397 صبح قزوین 30 دی 1397 صبح قزوین 30 بهمن 1397 صبح قزوین 25 اسفند 1397 صبح قزوین 1 خرداد 1397 صبح قزوین 2 خرداد 1397 صبح قزوین 3 خرداد 1397 صبح قزوین 4 خرداد 1397 صبح قزوین 5 خرداد 1397 صبح قزوین 6 خرداد 1397 صبح قزوین 7 خرداد 1397 صبح قزوین 8 خرداد 1397 صبح قزوین 9 خرداد 1397 صبح قزوین 10 خرداد 1397 صبح قزوین 11 خرداد 1397 صبح قزوین 12 خرداد 1397 صبح قزوین 13 خرداد 1397 صبح قزوین 14 خرداد 1397 صبح قزوین 15 خرداد 1397 صبح قزوین 16 خرداد 1397 صبح قزوین 17 خرداد 1397 صبح قزوین 18 خرداد 1397 صبح قزوین 19 خرداد 1397 صبح قزوین 20 خرداد 1397 صبح قزوین 21 خرداد 1397 صبح قزوین 22 خرداد 1397 صبح قزوین 23 خرداد 1397 صبح قزوین 24 خرداد 1397 صبح قزوین 25 خرداد 1397 صبح قزوین 26 خرداد 1397 صبح قزوین 27 خرداد 1397 صبح قزوین 28 خرداد 1397 صبح قزوین 29 خرداد 1397 صبح قزوین 30 خرداد 1397 صبح قزوین 31 خرداد 1397 
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۰:۵۵    
لبنیات هم گران شد. طی چند روز گذشته صنایع لبنی نسبت به افزایش قیمت محصولات تولیدی خود اقدام کردند و شواهد نشان می دهد قیمت ها بین 10 تا 15 درصد افزایش یافته است ...
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۲:۱۶    
آزادسازی خرمشهر یکی از مهم ترین اهداف عملیات بیت المقدس در دوره جنگ ایران و عراق بود که پس از 578 روز اشغال در روز سوم خرداد سال 1361 صورت گرفت.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۲:۱۶    
دادستان تهران گفت: از رییس سازمان حفاظت محیط زیست باید سوال کرد اولاً، ایشان به چه مجوزی در پرونده های قضایی دخالت می کنند و ثانیاً ...
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۱:۵۶    
هرچند گفته می شود مقام پادشاهی انگلستان تشریفاتی است ولی ملکه انگلیس اختیارات مهمی در عرصه سیاسی این کشور دارد که رسانه های این کشور به آن نمی پردازند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۱:۵۶    
امروز پاسخ گستاخی های ترامپ و پمپئو و باند تبهکار اروپایی آنها این است که دولت و ملت یکپارچه در برابر زیاده خواهی های غرب بایستند و نگذارند دشمن در شکاف نقد درون گفتمانی نیروهای انقلاب در خصوص برجام ...
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۱:۴۶    
سپاه در بیانیه ای تاکید کرد: نظام سلطه و استکبار و به ویژه سرمداران رژیم جنایتکار، جنگ افروز، فریبکار و عهدشکن آمریکا این پیام را دریافت کرده اند که در صورت تعدی و تعرض به ایران اسلامی ...
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۱:۳۶    
مسئله تقسیمات کشوری و تشکیل شدن شهرها و استان های جدید در طول 40 سال گذشته امری مسبوق به سابقه بوده است. اما چرا این مسئله در کازرون به یک چالش تبدیل شد؟
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۱:۲۶    
افشای توافق محرمانه دولت با تلگرام، قراردادهای نفتی IPC و ماجرای برجام، بیشترین تصور از واژه محرمانه در خصوص عملکرد دولت روحانی را به ذهن ها متبادر می کند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۱:۲۶    
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: آزادراه قزوین- زنجان از بخش خصوصی گرفته و به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تحویل داده شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۱:۱۶    
در هفتمین روز از ماه مبارک رمضان، سران قوا، مسئولان و کارگزاران نظام، جمعی از مدیران و عناصر فعال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، عصرچهارشنبه با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۱:۱۶    
شخصی که در یک هواپیمای اماراتی قصد اقدام به هواپیماربایی در آسمان ایران را داشت، ناکام ماند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۱:۱۶    
️ رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین از انهدام ودستگیری باند تهیه وتولید برنج های تقلبی وتاریخ مصرف گذشته در قزوین خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۱:۰۶    
با وجود اینکه گفته می شود پلیس فتا حساب بانکی برخی از سلبریتی ها که در جریان زلزله کرمانشاه کمک های مردمی دریافت کرده بودند، را بسته اما هنوز از پولی که زیباکلام از مردم گرفته خبری نیست!
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۱:۰۶    
زولبیا و بامیه از شیرینی های اصیل ایرانی هستند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۱:۰۶    
در راستای اجرای برنامه های فرهنگی-رسانه ای تفاهم نامه همکاری بین شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و خانه مطبوعات قزوین امضا شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۵۶    
قائم مقام وزارت خارجه آمریکا در دوران اوباما، به صراحت اعلام کرد که طرف آمریکایی به تیم مذاکره کننده ایرانی برای ماندن در برجام تضمینی نداده است ...
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۲۳    
مدیرکل بنیاد حفظ آثار قزوین گفت: امروز کتاب "بوسه بر غبار" به صورت نمادین رونمایی خواهد شد، مهدی مردانی نویسنده این مجموعه شعر از دفاع مقدس است که جزو 10 کتابی است که در این حوزه جمع آوری شده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۰۳    
️ رئیس پلیس راه استان قزوین از برخورد 3 دستگاه خودرو با یکدیگر و کشته شدن یک نفر در این حادثه رانندگی خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۳:۴۳    
معاون ترافیک و حمل و نقل شهرداری قزوین گفت: در این راستا سعی داریم با برنامه ریزی مناسب و فراهم کردن زیرساخت های لازم، پایانه های مسافربری داخل شهر را به مبادی ورودی شهر انتقال دهیم.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۳:۳۳    
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین از اعلام آمادگی یگان ویژه ناجا در اجرای ماموریت های مردم یاری و مردم داری بسیج سازندگی خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۲:۰۲    
مشاور وزیر و مجری سامانه های نوین آبیاری وزارت جهاد کشاورزی گفت: سال گذشته 302 هزار هکتار از اراضی کشاورزی کشور به سامانه نوین آبیاری تجهیز شدند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۱:۱۲    
خبرگزاری عربستان بامداد چهارشنبه با انتشار عکس هایی از محمد بن سلمان ولی عهد سعودی، نوشت او در جلسه روز سه شنبه هیئت وزیران این کشور حضور داشته است.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۱:۱۲    
فدراسیون جهانی فوتبال از رئیس جمهوری کشورمان برای حضور در مراسم افتتاحیه جام جهانی دعوت کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۱:۰۲    
المان های شهری فوتبالی در نقاط مختلف روسیه حال و هوای این کشور را در آستانه جام جهانی پرشورتر کرده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۵۲    
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به ضرورت بهره گیری از ظرفیت های عظیم داخلی برای پیشرفت کشور گفت: نباید جامعه را اسیر برجام کنیم به گونه ای که با یک اخم آمریکا و خروج آن، کشور متوقف شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۵۲    
رهبر انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت حجة الاسلام حسنی را تسلیت گفتند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۴۲    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: امروز نیروهای مسلح ما به حمدلله بیش از هر زمان دیگری از نظر قدرت دفاعی و آمادگی های نظامی و رزمی در اوج به سر می برند و در توسعه قدرت دفاعی خود منتظر مجوز یا لبخند هیچ ...
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۴۲    
امتحانات نهایی دانش آموزان در شرایطی از روز گذشته آغاز شده است که بازار فروش سوالات امتحانی در شبکه های مجازی آغاز به کار کرده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۴۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: رزمندگان استان قزوین نقش برجسته ای در آزادسازی خرمشهر داشتند که تقدیم 135 شهید در عملیات پیروزمندانه بیت المقدس برای آزادسازی خرمشهر از جمله آنها ...
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۱۲    
وزیر امور خارجه آمریکا در حالی شروط 12 گانه واشنگتن در خصوص ایران را مطرح کرد که سراسر سخنانش چیزی جز توهم و عدم درک قدرت جمهوری اسلامی نبود.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۱۲    
محمد هاشمی تاکید کرد: اگر به اصلاح طلبان و جریان اصلاح طلب مراجعه کنید از نظر تشکیلاتی بیان می کنند که در همه مسائل مدیون مرحوم هاشمی رفسنجانی هستند و تحلیل درستی از تاریخ دارند ...
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۱۲    
معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان از آغاز توزیع سبد کالای مددجویان بهزیستی همزمان با شروع ماه مبارک رمضان در قزوین خبر داد و گفت: تاکنون 300 سبد غذایی به مددجویان بهزیستی قزوین توزیع شده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۰۲    
ادعیه هر روز ماه مبارک رمضان را به همراه صوت در این بسته گزارشی دانلود کنید.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۰:۰۲    
در حالی تنها یک سال از دولت دوازدهم می گذرد که بی عملی دولت در حوزه اقتصادی حامیان اصلاح طلبش را خیلی زود به صف منتقدان آورد ...
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۳۲    
معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امورخیریه استان قزوین از اجرای طرح ملی وقف قرآن کریم خبر داد و گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور در استان قزوین با هدف تأمین قرآن های مورد نیاز حسینه ها، مساجد ...
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۹:۲۲    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از برگزاری نخستین رویداد ایده پردازی بچه های مسجد ویژه فعالان مسجدی در این استان خبر داد.