چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۸:۰۳Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبح قزوین 5 خرداد 1397 - sobheqazvin.ir

صبح قزوین 1 فروردین 1395 صبح قزوین 1 فروردین 1396 صبح قزوین 31 فروردین 1397 صبح قزوین 1 اردیبهشت 1397 صبح قزوین 31 تیر 1397 صبح قزوین 31 مرداد 1397 صبح قزوین 1 شهریور 1397 صبح قزوین 30 مهر 1397 صبح قزوین 30 آبان 1397 صبح قزوین 30 آذر 1397 صبح قزوین 30 دی 1397 صبح قزوین 30 بهمن 1397 صبح قزوین 25 اسفند 1397 صبح قزوین 1 خرداد 1397 صبح قزوین 2 خرداد 1397 صبح قزوین 3 خرداد 1397 صبح قزوین 4 خرداد 1397 صبح قزوین 5 خرداد 1397 صبح قزوین 6 خرداد 1397 صبح قزوین 7 خرداد 1397 صبح قزوین 8 خرداد 1397 صبح قزوین 9 خرداد 1397 صبح قزوین 10 خرداد 1397 صبح قزوین 11 خرداد 1397 صبح قزوین 12 خرداد 1397 صبح قزوین 13 خرداد 1397 صبح قزوین 14 خرداد 1397 صبح قزوین 15 خرداد 1397 صبح قزوین 16 خرداد 1397 صبح قزوین 17 خرداد 1397 صبح قزوین 18 خرداد 1397 صبح قزوین 19 خرداد 1397 صبح قزوین 20 خرداد 1397 صبح قزوین 21 خرداد 1397 صبح قزوین 22 خرداد 1397 صبح قزوین 23 خرداد 1397 صبح قزوین 24 خرداد 1397 صبح قزوین 25 خرداد 1397 صبح قزوین 26 خرداد 1397 صبح قزوین 27 خرداد 1397 صبح قزوین 28 خرداد 1397 صبح قزوین 29 خرداد 1397 صبح قزوین 30 خرداد 1397 صبح قزوین 31 خرداد 1397 
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۴:۴۰    
سرپرست مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین با اشاره به واگذاری های صورت گرفته و پایان واحدهای مسکن مهر استان گفت: فرآیند ثبت نام از متقاضیان مسکن مهر پایان یافت.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۰:۰۱    
اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران دیدار تیم های فرانسه و ژاپن را تماشا کردند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۹:۱۴    
گفته می شود که اگر تحویل نگیریم و برخورد نکنیم، به این معنی است که ما دادگاه را به رسمیت نشناختیم، که این یک حرف پوچ و تو خالی است.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۱۱    
لیلا برجعلی کاراته کای قزوینی از امیدهای کسب مدال کاروان کشورمان محسوب می شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۰    
مرکز ماهر از خطر احتمالی بدافزار VPNFilter در روز ها و ساعات آینده در کشور خبر داده که تاکنون بیش از 500 هزار قربانی در جهان داشته است.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۰:۰۷    
مسیح علی نژاد که فعالیت چشمگیری در راستای قبح شکنی از پوشش بانوان ایرانی در طی طرح های مختلف دارد، با اخذ این مبلغ هنگفت نشان داده است بیش از آن که دغدغه ی بانوان ایرانی را داشته باشد ...
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۵۷    
دادگاه عالی مصر در پی شکایت از سایت یوتیوب به دلیل اهانت به پیامبر اکرم (ص)، حکم مسدودسازی این سایت را به مدت یک ماه صادر کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۵۷    
روند کاهش نرخ رشد جمعیت در سال های اخیر تا آنجا نگران کننده است که رهبر انقلاب در سال 91 چندبار نسبت به این روند هشدار دادند
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۵۷    
جو روانی ناشی از شایعات فضای مجازی در خصوص کمبود بنزین به طور کامل از بین رفته و مراجعات مردم به جایگاهها با اطمینان از وجود سوخت کافی، در تمام کشور و به خصوص در سه شهر یزد ...
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۴۷    
اندیشکده مبنا بسته پیشنهادی توافق واقعی برای ادامه برجام ارائه کرد که شامل 5 اصل، نقد پیشنهادات اروپایی ها و 9 پیشنهاد عملیاتی است.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۴۷    
ولیعهد سابق عربستان سعودی با انتشار پیامی توئیتری زخمی شدن محمد بن سلمان در حادثه منطقه الخزامی را تایید کرد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۴۷    
در زلزله 7.3 دهم ریشتری آبان ماه سال گذشته استان کرمانشاه 620 نفر کشته شدند. این گزارش تصویری بخشی از زندگی مردم این شهرستان هفت ماه پس از زلزله را نشان می دهد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۳۷    
ما از الغازیه و با تعداد اندکی از برادران و خواهران آغاز کردیم. گام های اولیه را با توزیع نقش ها و استقرار گسترده عوامل در منطقه انجام دادیم. این در حالی بود که مزدوران زیادی در منطقه مستقر شده بودند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۳۷    
نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به اردیبهشت ماه 1397 نسبت به دوازده ماه منتهی به اردیبهشت ماه 1396 معادل 9.1 درصد است.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۲۷    
روز گذشته در دومین کنگره حزب اعتماد ملی، درگیری و تنش بین اعضای حزب بالاگرفت و زمان تعیین شورای مرکزی به تاریخ دیگری موکول شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۱۶    
تیم ملی والیبال ایران در چارچوب روز دوم هفته نخست لیگ ملت های والیبال به مصاف تیم استرالیا رفت.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۱۶    
رهبر انقلاب از اولین باری که در آذر 92 درباره مذاکرات هسته ای اظهارنظر مکتوب فرمودند، کلیدی را برای ادامه روند مذاکرات تعیین کردند. این کلید، در ادامه راه مذاکره تبدیل به توصیه ها و هشدار ناصحانه شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۱۶    
معلوم نیست کی اصلاحات می خواهد برای مردم کار کند و شعارها و وعده هایی که با این دولت به مردم داده و در آن شریک است را جامعه عمل بپوشاند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۴:۵۵    
مدیر مرکز هدایت عملیات بحران علوم پزشکی قزوین گفت: به هیچ عنوان از دست فروش ها قارچ خریداری نکنید؛ زیرا برخی از آنها قارچ ها را از دشت ها می چینند و از تشخیص قارچ های سمی اطلاعی نکردند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۴:۵۵    
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت: صداوسیمای مرکز قزوین شب های قدر را بصورت زنده در رادیو و تلویزیون پوشش خواهد داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۴:۴۵    
حداد عادل گفت: دشمن با یک قیچی دوتیغه به دنبال قطع کردن ریشه انقلاب است این قیچی دوتیغه یک لبه اش تحریم اقتصادی و لبه دیگرش بی بند و باری فرهنگی است.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۴۵    
هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۳۵    
رئیس ایستگاه شماره 2 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: واژگونی خودروی نیسان وانت در اتوبان قزوین تهران مصدومیت راننده میانسال این خودرو را در پی داشت.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۳۵    
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از ریزش آوار در محل تخریب ساختمان قدیمی در بلوار شهید بهشتی قزوین و مرگ کارگر ساختمانی خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۱۵    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: تمامی شهرهای استان تحت پوشش نسل سوم و چهارم تلفن همراه قرار گرفته و بیش از 440 روستا نیز از خدمات کامل ارتباطی شامل تلفن ثابت ...
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۳۵    
به دنبال بروز بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در نیمه دوم سال گذشته تولید تخم مرغ نسبت به سال قبل از آن بیش از 50 درصد کاهش داشت.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۱۵    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: عملیات برداشت گل محمدی از سطح 18 هکتار از مزارع کشاورزی این شهرستان آغاز شد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۱:۴۵    
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: هیچ سازمانی حق ندارد بدون دریافت نظر مشورتی شورای حفظ حقوق بیت المال استان زمینی را واگذار کند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۱:۴۵    
خاوری یکی از متهمان اصلی پرونده سه هزار میلیاردی است که در حال حاضر در کشور کانادا به سر می برد و مسئولان قضایی می گویند برای انتقال او به کشور شرط و شروطی وجود دارد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۱:۳۵    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین از برگزاری جشنواره نشان محبت در استان قزوین خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۱:۳۵    
عشایری مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین گفت: تمامی مسئولین و مردم باید در راستای مقابله با اتباع خارجی کمر همت بسته تا مشکلات مرتفع شود تا اتباع خارجی غیرمجاز مطابق قوانین دستگیر و ...
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۱:۲۵    
شهر تهران با بیش از 12 میلیون نفر دارای چالش ها و مسائل عمده ای است که هرگونه خللی در اجرای ماموریت های خدمات رسانی می تواند منجر نابسامانی و نارضایتی شهروندان تهران شود.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۱:۱۵    
مصرف ریتالین در خرداد ماه همزمان با شروع امتحانات در بین دانش آموزان و دانشجویان افزایش می یابد اما این دارو به شدت وابستگی ایجاد می کند و دارای تبعاتی از جمله اعتیاد به مصرف است.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۱:۰۵    
مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران با بیان اینکه رضاخان مطابق اسناد آمریکایی ها جاسوس انگلستان است، گفت: رضا خان در تاریخ خیلی شأنش نازلتر از این حرف ها است که عده ای وقت خود را صرف تطهیر او بکنند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۱:۰۵    
سایت "ورلدساکر" در گزارشی به معرفی بازیکنان جوان و آینده دار جام جهانی 2018 پرداخت.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۱:۰۵    
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از صدور حکم هزار و 154 میلیاردی دیوان محاسبات علیه وزیر نفت خبر داد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۰:۵۵    
بن سلمان در راستای اجرای تصمیم عادی سازی روابط با صهیونیست ها ، برخی قلم به دستان وابسته به دربار سعودی را از میان شخصیت های رسانه ای و تبلیغاتی عربستان انتخاب کرده است.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۰:۴۵    
همان طور که انتظار می رفت مذاکرات میان پیونگ یانگ و واشنگتن به راحتی آن چیزی که عده ای توصیف می کردند پیش نرفت و اکنون با سیاست بله، خیر و شاید ترامپ در هاله ای از ابهام قرار دارد.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۰:۴۵    
یکی از مهم ترین دلالت های راهبردی سخنان روز چهارشنبه رهبر معظم انقلاب اسلامی این است که اروپا اگر واقعا خواهان یک توافق با ایران است باید خود را از بازی راهبردی آمریکا علیه ایران خارج کند.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۰:۳۵    
ادعیه هر روز ماه مبارک رمضان را به همراه صوت در این بسته گزارشی دانلود کنید.
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۸:۲۵    
عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه اروپایی ها به دنبال کاهش قدرت نظامی و دفاعی ایران هستند، گفت: با این بیانات رهبری تعلل ...
صبح قزوین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۰:۱۵    
برخی خبرسازی های رسانه ای و ادعای اخیر صهیونیست ها مبنی بر استفاده از جنگنده F-35 در سراسر خاورمیانه ، بار دیگر این پرسش را برای برخی بوجود آورده که آیا این اتفاق در آسمان ایران هم افتاده است؟