پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۴:۳۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 2 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 3 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 4 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 5 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 6 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 7 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 8 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 9 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 10 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 11 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 12 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 13 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 14 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 15 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 16 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 17 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 18 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 19 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 20 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 21 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 22 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 23 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 24 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 25 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 26 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 27 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 28 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 29 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 30 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۱    
3 فروند جنگنده F-35 جدید رژیم صهیونیستی با فرود در پایگاه هوایی نقب رسما به نیروی هوایی این رژیم ملحق شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۴    
جدول مالیات طبقات مختلف حقوق و دستمزد سال 1396 منتشر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۸:۰۱    
وزیر اطلاعات گفت: در سال 95 بیش از 30 برنامه بمب گذاری توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) کشف و خنثی شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۴:۰۱    
مشاور رئیس جمهور آمریکا می گوید ترامپ درباره خروج از برجام، در حال ارزیابی تمامی گزینه ها است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۲:۰۲    
سخنگوی فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا اعلام کرد که یکی از معاونان ابوبکر بغدادی که طراح حمله تروریستی چندی پیش در ترکیه نیز بوده است، کشته شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۱:۰۲    
تست دوپینگ رکابزن جوان ایران از سوی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری مثبت اعلام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۰:۱۴    
سیدرضا صالحی امیری گفت: وزیر بهداشت و درمان شخصاً پیگیر پرونده زنده یاد عباس کیارستمی و مرجع رسمی برای رسیدگی به این پرونده شخص وزیر است که نظر نهایی را می دهد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۳:۲۱    
به گزارش تابش کوثر یک منبع میدانی در استان قنیطره در گفت وگو با مشرق با تایید این خبر، اعلام کرد: توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی دوباره به کمک عناصر تروریستی در استان قنیطره آمد. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۳:۲۱    
وزیر خارجه روسیه در اظهاراتی عنوان داشت که ایران می تواند عضو سازمان شانگهای شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۳:۱۲    
منبع: خبرگزاری مشرق
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۳:۰۳    
وزیر دفاع آمریکا می گوید ایران به مفاد توافق هسته ای متعهد بوده و برجام همچنان پا برجاست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۲:۴۲    
وزیر اطلاعات از خنثی سازی بیش از 30 برنامه بمب گذاری در کشور خبر داد
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۲:۳۶    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز جمعه خواستار تشدید تحریم ها علیه ایران شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۲:۱۲    
به گزارش تابش کوثر هزار تن از دانشجویان دانشگاه های استان خوزستان در نامه ای به اعضای کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آورده اند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۲:۰۶    
اولین حکم اعدام در بیش از یک دهه گذشته در زندانی در ایالت آرکانزاس در آمریکا به اجرا درآمد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۲:۰۰    
عضو شورای نظارت بر صدا و سیما از موکول شدن تصمیم گیری درباره مناظره های زنده تلویزیونی نامزدهای ریاست جمهوری به جلسه فردای کمیسیون ویژه تبلیغات این انتخابات در وزارت کشور خبر داد. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۱:۵۱    
یک شرکت حقوقی مستقر در انگلیس می گوید شکایت های متعددی مبنی بر بسته شدن حساب های بانکی اتباع ایرانی در انگلیس، به دلیل تابعیتشان دریافت کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۹:۲۴    
یکی از فرماندهان بسیج مردمی عراق با توضیح جدیدترین تحولات میدانی در مناطق بخش غربی موصل تاکید کرد: عملیات آزادسازی غرب موصل روزهای پایانی خود را سپری می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۰    
تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران رقیبان خود در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا را شناخت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۴۰    
یک روزنامه انگلیسی نوشت، مسکو در پی تهدید اخیر کره شمالی نیروهای خود را به سمت مرزهای مشترکش با کره شمالی حرکت داده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۴    
خانواده و همسر هادی نوروزی با صدور اطلاعیه ای خواهان حمایت همه جانبه هواداران از تیم شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۱    
یک رسانه غربی به نقل از مقامات امنیتی فرانسه اعلام کرد که عامل تیراندازی شب گذشته پاریس چندی پیش از سوی نهادهای امنیتی فرانسه بازداشت شده بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۱    
دختران شایسته تکواندو ایران با کسب شش مدال طلا و یک نقره با اختلاف زیاد37 امتیازی با سایر مدعیان قهرمان نهمین دوره رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۸    
یک شبکه عرب زبان اعلام کرد که 26 صیاد قطری که بیش از یک سال پیش توسط افراد مسلح ناشناس ربوده شده بودند، در بغداد آزاد شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۵    
شورای نمایندگان کسبه پلاسکو با ارسال نامه ای به حسن روحانی رئیس جمهوری، از اجرایی نشدن مصوبه دولت در خصوص حمایت از کسبه پلاسکو انتقاد کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۵:۲۲    
قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا عصر امروز (جمعه) در نیون سوییس برگزار شد و چهار تیم حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۱۹    
مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک، گفت: از فردا آرم های قدیم طرح ترافیک فاقد اعتبار است و بایستی خودروها برای ورود به محدوده ترافیک آرم طرح ترافیک سال 96 را داشته باشند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۱۹    
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مناظرات انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری باید زنده پخش شود، به موضوع حج امسال اشاره و تأکید کرد: مسئولان حج به وعده های رژیم سفاک آل سعود اعتماد نکنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۱۶    
اعتراضات ضد دولتی در ونزئلا که با تحریک احزاب غرب گرا و حمایت های پنهان کشورهای غربی در این کشور آمریکای لاتین آغاز شده همچنان ادامه دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۱۳    
با مدال طلای حمیدرضا هادیان تیم پسران ایران عنوان نایب قهرمانی نهمین دوره رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا را کسب کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۴:۱۰    
یک رسانه غربی به نقل از وزیر دفاع عربستان عنوان داشت که دونالد ترامپ به عربستان سفر خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۱۳    
سرمربی منچستریونایتد نگران وضعیت جسمانی مهاجم سوئدی تیمش است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۷    
نخستین بار در دی ماه سال گذشته بود که خبر اعمال محدودیت برای افرادی که به تازگی گواهینامه رانندگی خود را دریافت کرده اند منتشر شد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۷    
"امید به زندگی" از جمله شاخص های مهم بهداشتی و بیانگر سطح سلامت و زندگی در جوامع مختلف است؛ شاید مهم ترین سوال در هفته سلامت این باشد که وضعیت این شاخص تاثیرگذار بهداشتی در ایران بویژه بعد از طرح ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۴    
یک شرکت تولید کننده موبایل، تلفن هوشمندی ساخته که قابل فشردن است و به این وسیله می توان اپلیکیشن های مختلف دستگاه را فعال کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۴    
معاون وزیر امور خارجه آمریکا گفت: خواهان افزایش روابط تجاری خود با کشورهای آسیایی-اقیانوسیه در شرایطی هستیم که شرکت های آمریکایی، دسترسی برابری به بازارهای آسیایی داشته باشند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۱    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: پایین تر بودن نقدینگی نسبت به روند بلندمدت رشد این شاخص، اطمینان خاطر بیشتری را در خصوص کنترل نرخ تورم و صیانت از توفیقات حاصله در این خصوص به دست می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۳:۰۱    
واردات خودروهای سواری هیبریدی مشمول چهار درصد حقوق ورودی به ازای هر دستگاه، بر مبنای ارزش سیف (بهای خرید کالا در مبدا به اضافه هزینه بیمه و حمل و نقل) است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۲:۵۵    
دولت های مختلف آمریکا که ید طولایی در فروش گسترده تسلیحات به کشورهای عرب حوزه خلیج فارس دارند بار دیگر با فرافکنی درباره ایران عزم فروش تسلیحات جدید به این کشورها را کرده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۲:۰۱    
مرسدس بنز درحال بازطراحی خودروهای کامپکت این برند در کلاس A است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۸    
رئیس جمهور آمریکا با دادن وعدۀ قراردادهای تجاری بیشتر به چین، ابراز امیدواری کرد که این کشور برای حل مناقشه کره شمالی کاری انجام دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۸    
رئیس جمهور فرانسه تاکید کرد، تحقیقات اولیه در مورد تیراندازی در خیابان شانزه لیزه پاریس حاکی از تروریستی بودن آن است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۴۹    
رئیس جمهور ترکیه در انتقاد از دخالت های دادگاه حقوق بشر اروپا در همه پرسی تغییر قانون اساسی، گفت: این مسئله ربطی به اروپا ندارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۴۹    
فرمانده نیروی واکنش سریع عراق از آزادسازی حدود 70 درصد از مساحت شهر موصل مرکز استان نینوی در شمال عراق از سیطره داعش خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۴۳    
منابع امنیتی یمن از کشته شدن بیش از 80 نفر از عناصر مسلح وابسته به دولت مستعفی یمن و ائتلاف سعودی در شمال المخا استان تعز خبر دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۴۳    
رئیس جمهوری سوریه با تاکید بر اینکه ارتش سوریه در حمله شیمیایی به خان شیخون در ادلب نقشی نداشت، تاکید کرد که این حمله یک صحنه ساختگی برای توجیه حمله آمریکا به فرودگاه الشعیرات در حمص بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۴۳    
رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه مدارس تا پایان اردیبهشت ماه در همه مقاطع تحصیلی باز بوده و فعال است، گفت: امتحانات خرداد ماه دانش آموزان از 2 تا 25 خرداد ماه برگزار می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۳۲    
شبکه بانکی در سال گذشته حدود550 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است. رقمی که ضمن رکوردشکنی نسبت به سال های گذشته بار دیگر بر کمرنگ بودن سهم بازارهایی همچون سرمایه برای تامین مالی اقتصاد تاکید ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۲۹    
مقامات آمریکا اعلام کردند آنها اتهاماتی را علیه جولیان آسانژ، موسس وب سایت افشاگر ویکی لیکس آماده کرده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۲۶    
یک وکیل دادگستری گفت: بهتر است که مجلس در چندین جلسه مصادیق مجرمانه در فضای مجازی را در عرصه انتخابات مشخص و آن را قانون گذاری کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۲۳    
شاید اولین نهاد تروریستی که در تاریخ به ثبت رسیده سازمان تروریستی فیثاغورث باشد. او که در قرن ششم پیش از میلاد می زیست سخنگوی جناح آریستوکرات یونان بود و به دنبال شکست از طالس - رهبر جناح دموکرات - ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۱۷    
معاون پژوهشی دانشگاه آزاد گفت: بخشنامه مربوط به دوره های آموزش محور ابلاغ شده است و دانشجویان دوره کارشناسی ارشد می توانند به جای پایان نامه واحد درسی بگذرانند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۱۴    
پدیده مشترک در استان های کشور به ویژه بعد از ظهر امروز وزش باد خواهد بود که احتمال بروز گرد و خاک در جنوب غرب کشور وجود دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۱۴    
وزیر بهداشت، گفت: راه خدمت به مردم در حوزه سلامت، ترویج فرهنگ پیشگیری است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۱۱    
مدیر نظارت بر بانکها و موسسات اعتباری بانک مرکزی از ارسال پرونده 10 بانک به هیات انتظامی خبر داد و گفت: هم اکنون، احکامی برای بانکهای متخلف صادر شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۱۱    
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران، کاهش سرفاصله قطارهای مترو، تقویت ناوگان اتوبوسرانی و... را، برخی اقدامات مدیریت شهری برای برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب دانست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۸    
تیم فوتبال منچستر یونایتد با پیروزی دشوار برابر اندرلخت در وقت های اضافه به مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ اروپا صعود کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۸    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه ذخیره سازی مرغ و گوشت برای ماه مبارک رمضان آغاز شده است، از شروع عرضه مرغ منجمد قطعه بندی شده به بازار خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۵    
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان پس از سفری طولانی بامداد امروز وارد محل برگزاری رقابتهای جام جهانی فوتبال ساحلی 2017 شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۱:۰۲    
نظامیان ارتش عراق تلاش تروریست های تکفیری برای نفوذ به جنوب شهر الرمادی واقع در استان الانبار را ناکام گذاشته و 6 عنصر تکفیری را به هلاکت رساندند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۰:۵۹    
شورای امنیت سازمان ملل متحد تهدید به اعمال تحریم های بیشتر علیه کره شمالی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۳:۰۵    
رئیس جمهور آمریکا می گوید برجام توافقی بد بوده که آمریکا اصلاً نباید پای میز مذاکره آن حاضر می شده ولی بهرحال این توافق منعقد شده و ایران به روح آن پایبند نمانده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۲:۵۶    
رفع انحصار نسل سوم اینترنت و در اختیار قرار دادن این امکان برای تمامی اپراتورها از اقداماتی بود که به تاکید محمود واعظی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۲:۵۶    
رسانه ها از کشته شدن دست کم یک نیروی پلیس در تیراندازی خیابان شانزه لیزه پاریس خبر می دهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۲:۵۰    
ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه شماره 8، شش نامزد احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری را معرفی کرد.