چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۳:۳۶Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 1 مرداد 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 2 مرداد 1396 تابش کوثر 3 مرداد 1396 تابش کوثر 4 مرداد 1396 تابش کوثر 5 مرداد 1396 تابش کوثر 6 مرداد 1396 تابش کوثر 7 مرداد 1396 تابش کوثر 8 مرداد 1396 تابش کوثر 9 مرداد 1396 تابش کوثر 10 مرداد 1396 تابش کوثر 11 مرداد 1396 تابش کوثر 12 مرداد 1396 تابش کوثر 13 مرداد 1396 تابش کوثر 14 مرداد 1396 تابش کوثر 15 مرداد 1396 تابش کوثر 16 مرداد 1396 تابش کوثر 17 مرداد 1396 تابش کوثر 18 مرداد 1396 تابش کوثر 19 مرداد 1396 تابش کوثر 20 مرداد 1396 تابش کوثر 21 مرداد 1396 تابش کوثر 22 مرداد 1396 تابش کوثر 23 مرداد 1396 تابش کوثر 24 مرداد 1396 تابش کوثر 25 مرداد 1396 تابش کوثر 26 مرداد 1396 تابش کوثر 27 مرداد 1396 تابش کوثر 28 مرداد 1396 تابش کوثر 29 مرداد 1396 تابش کوثر 30 مرداد 1396 تابش کوثر 31 مرداد 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۲:۳۱    
بسیاری از پدر و مادرها علاقمند هستند که هرچه سریع تر مواد غذایی غیر از شیر، به فرزند خود بدهند و بر این باور هستند که با شروع غذا، به رشد فرزند کمک می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۲:۰۲    
سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفته است: به زودی و با فراهم شدن امکانات، برای کارکرد تلفن ثابت بیش از 50 هزار ریال در ماه صورتحساب ماهانه صادر خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۳۱    
مسواک ها رشته هایی با رنگ های مختلف دارند و در بین این رنگ ها رنگ آبی هم دیده می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۱    
رییس دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: مصرف غلیظ قهوه و چای منجر به کم خونی می شود و توصیه می شود که به صورت رقیق و با احتیاط استفاده شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۷:۳۱    
اگر تا به حال از خود پرسیده اید که رودرانر در جهان واقعی وجود دارد یا خیر، حالا می توانید واقعی آن را ببینید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۶:۳۲    
این کوچولوها جای پارک زیادی نیاز ندارند، در ترافیک راحت تر هستند و برای زندگی شهری و به عنوان ماشین دوم خانواده یک ایده آل واقعی به شمار می آیند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۶:۰۲    
کارشناسان می گویند: رانندگی برای مدت زمان بیش از دو ساعت در روز سطح هوش را کاهش می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۵:۳۲    
رصدخانه فضایی کپلر به تازگی سیاره ای کشف کرده است که با سرعتی سرسام آور، هر چهار ساعت یکبار به دور ستاره میزبان خود می چرخد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۴:۳۰    
مسلمانان در کشورهای مختلف از بهترین مصالح و معماران استفاده کرده اند تا مساجد ویژه و منحصر به فردی بسازند که مجلل و خاص باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۴:۰۰    
امروزه بسیاری از افراد از بیماری فشارخون بالا رنج می برند اما ما به شما نوشیدنی معرفی می کنیم که به سرعت فشار خون را پایین می آورد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۳:۳۰    
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S8 Plus SM-G955FD دو سیم کارت در بازار با قیمت 2 میلیون 900 هزار تومان به فروش می رسد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۳:۲۴    
به گزارش تابش کوثر، تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های اقتصادی دوشنبه 2 مرداد 96 به مسائل مهم روز اقتصاد، تجارت و صنعت پرداخته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۳:۰۰    
اگر قورت دادن قرص هایی که مصرف می کنید سخت است، قبل از نصف کردن آن ها حتماً با پزشک خود مشورت کنید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۲:۳۰    
یک مشاور خانواده گفت: ژن بد به ژنی گفته می شود که بقای فرد را تضمین نکند و ژن خوب را ژنی می گویند که باعث بقا و بودن فرد شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۲:۰۱    
تا همین چند سال پیش اگر به پدر یا یکی از اعضای خانواده می گفتید موقع بازگشت به خانه پنیر بخرد، تکلیفش مشخص بود و احتمال اینکه از شما بپرسد چه پنیری و برای کدام مصرف می خواهید کم بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۱:۳۱    
با گسترش شهرها و شهرستان ها میزان ساخت و ساز آسمان خراش ها و برج های بلند در جهان افزایش یافته است و از طرف دیگر به دلیل کمبود زمین به نظر میرسد چاره ی دیگری باقی نمانده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۱:۰۱    
یک دکترای تغذیه و رژیم درمانی با اشاره به آلوده بودن توت های درختان کنار خیابان گفت: مسمومیت غذایی از جمله عوارض مصرف این توت ها در کودکان محسوب می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۰:۳۱    
محققان طی انجام یک پژوهش جدید دریافتند که بیماران مبتلا به آلزایمر در مقایسه با افرادی که این شرایط را ندارند، دارای سطوح بیشتری از باکتری در مغزشان هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۸:۴۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در دیدار با وزیر دفاع عراق گفت که رویکردهای تجزیه طلبانه می تواند بستری برای توسعه طمع ورزی دشمنان عراق و زمینه ساز ایجاد ناامنی و بی ثباتی در آینده این کشور باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۸:۳۷    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه آسمان غالب نقاط کشور در روزهای آتی آفتابی و گرم خواهد بود، گفت: موج جدید افزایش دما از روز چهارشنبه تا دوشنبه هفته آتی پدید خواهد آمد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۸:۲۸    
وزیر صنعت معدن و تجارت در بازدید از الکامپ گفت: این وزارتخانه هزینه ارتباط میان استارتاپ ها و صنایع را تقبل می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۸:۱۹    
هواپیمایی کشور عربستان اعلام کرد، اجازه پرواز مستقیم حجاج قطری از دوحه به عربستان از طریق تمامی خطوط هوایی به جز خطوط هوایی دولتی قطر را می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۸:۱۶    
در آستانه ی دهه ی کرامت، مراسم غبارروبی ضریح مطهر حرم ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، صبح امروز در فضایی معنوی و با حضور رهبرانقلاب، جمعی از علما و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۸:۰۴    
اگرچه واردات گاز از ترکمنستان در طول 8 ماه گذشته متوقف است، اما همچنان رابطه ایران با این همسایه شمال شرقی برای سوآپ گاز برقرار است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۶:۰۷    
تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران با کسب 4 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز عنوان قهرمانی رقابت های آسیایی در بانکوک تایلند را از آن خود کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۶:۰۷    
با اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ، قرعه کشی جام حذفی روز سه شنبه 3 مرداد ماه برگزار می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۶:۰۴    
برخی منابع از نشست ویژه اتحادیه عرب درباره اوضاع قدس در چهارم مرداد ماه جاری خبر دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۶:۰۱    
شانزده بازیکن استقلال با حضور در هیات فوتبال تهران قرارداد خود را با این تیم ثبت کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۵۸    
رئیس هلال احمر دزفول گفت: هنوز هیچ رد و نشانه ای از سه مفقود حادثه چال دره به دست نیاورده ایم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۵۲    
یک عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، گفت که طبق گفته رییس جمهور، ایشان به طور قطع در خصوص تشکیل کابینه و افراد آن با مقام معظم رهبری مشورت داشته و خواهند داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۴۹    
رئیس سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه مشکلی در زمینه صدور روادید زائران خانه خدا وجود ندارد، گفت: تاکنون بیش از 20 هزار روادید برای حجاج امسال صادر شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۴۶    
وزارت امور خارجه روسیه امروز یکشنبه با انتشار بیانیه ای ضمن اعلام پایبندی ایران به برجام از تحریم های آمریکا علیه تهران انتقاد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۴۶    
همزمان با ادامه عملیات ضد تروریستی در قلمون و عرسال، نیروهای ارتش سوریه توانستند شهرک الدخیله و یک میدان گازی در حومه الرقه را از اشغال تکفیری ها آزاد کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۴۳    
رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها دلایل آغاز به کار نکردن پنجمین دوره انتخابات شوراها در 14 مرداد را تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۴۰    
واقعیت این است که محتوای اعتراض مردم فلسطین فراتر از موضوع گیت های الکترونیکی است و آنها نسبت به مصادره و تخریب احتمالی مسجد الاقصی و سایر مقدسات اسلامی و یهودی سازی قدس اعتراض دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۳۷    
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: ثبت نام از موتورسیکلت ها برای ورود به محدوده طرح ترافیک غیرقانونی است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۳۷    
وحید امیری گفت: تجمع من مقابل وزارت نفت و پیگیری طلبم از نفت تهران به خاطر این است که نمی خواهم این کارها در فوتبال ایران بدعت شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۳۴    
مدیرعامل سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح گفت: کار مشترک را با روس ها شروع کرده ایم که شامل همکاری در طراحی و صادرات برخی از پهپاد هایی است که می توانیم به روسیه صادر کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۳۴    
یادداشت تفاهم همکاری های دفاعی-نظامی میان ایران و عراق توسط سردار دهقان وزیر دفاع کشورمان و همتای عراقی امضاء شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۵:۳۱    
سخنگوی وزارت خارجه ایران با محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی به بهانه ممانعت از ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجدالاقصی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۲    
معاون وزیر ارتباطات از تصویب سرویس اینترنت نامحدود و توقف فروش حجمی اینترنت در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۲    
در بازار امروز - یکشنبه - سکه تمام طرح جدید 5000 تومان کاهش یافته و به یک میلیون و 200 هزار تومان رسیده و از سوی دیگر دلار آمریکا با روند نزولی و افت 10 تومانی قیمت 3774 تومان عرضه می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۲    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه قیمت پیاز همچنان بدون تغییر مانده و در میادین تربار بین 3000 تا 3500 تومان است، گفت: افزایش قیمت سیب زمینی مقطعی است و تا دو روز آینده کاهش می یابد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۲    
رئیس اورژانس اجتماعی کشور گفت: 173هزار و 725 مورد تماس مرتبط با اورژانس اجتماعی گرفته شده 26 هزار و 909 مورد آن درباره کودک آزاری بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۹    
مراسم غبارروبی ضریح مطهر حرم ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، هم اکنون در فضایی معنوی و با حضور حضرت آیت الله خامنه ای، جمعی از علما و اقشار مختلف مردم در حال برگزاری است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۰    
مدیرکل واحد صدور آرم شهرداری تهران از آغاز ثبت نام موتورسیکلت های شهر خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد که امروز باید سالانه 700 هزار میلیارد تومان در کشور سرمایه گذاری کنیم تا بتوانیم رشد را در کشور حس کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۰۷    
وزیر مشاور در امور خارجه امارات تأکید کرد، قطر باید سیاست های خود را تغییر دهد تا امکان انجام مذاکره با این کشور فراهم آید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۰۴    
منابع دیپلمات اعلام کردند که شورای امنیت سازمان ملل فردا (دوشنبه) برای بررسی درگیری ها میان فلسطینی ها و اسرائیلی ها تشکیل جلسه می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۵    
5 کشتی گیر ایران به دیدار فینال و یک کشتی گیر به دیدار رده بندی مسابقات روز دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در تایلند راه یافتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۵    
یک سایت اتریشی به تحلیل و بررسی تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و از این تیم به عنوان یکی از تیم های آماده جام جهانی 2018 روسیه نام برد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۲    
مدیر کل دفتر آموزش فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش از پیش بینی افزایش 4درصدی پوشش شاخه فنی و کاردانش در سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به سه ساله شدن هنرستان ها و احتمال کمبود فضای فیزیکی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۹    
وزیر آموزش و پرورش از عدم حضورش در دولت دوازدهم خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه این وزارتخانه برای اجرای پروژه رجیستری در تاریخ 28 خرداد ماه سال جاری به توافق نهایی با پیمانکار رسیده است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۶    
حزب الله لبنان موفق شد چند ارتفاع را در عرسال آزاد کند و 46 تروریست جبهه النصره را از پای درآورد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۳    
با وجود اینکه دربی اروپایی دو بار لغو شده اما خبرها حکایت از آن دارد که اسپانسر مشترک پرسپولیس و استقلال همچنان در تلاش است این دیدار را برگزار کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۵۸    
رئیس سازمان پزشکی قانونی با بیان اینکه تمامی اجسادی که تشریح می شود رایگان در اختیار دانشگاه ها قرار می گیرد، گفت: به هیچ وجه موضوع خرید و فروش جسد مطرح نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۵۸    
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، از همکاری فرانسه در تولید کیسه های خون در کشورمان خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۵۲    
با دستور سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان، تعداد زیادی از بازیکنان حاضر در اردوی اتریش از جمله 5 بازیکن ستاره از الاهلی کنار گذاشته می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۹    
اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای از واشنگتن خواست تا برای پرهیز از تبعات ناخواسته اقدام کنگره مبنی بر تشدید تحریم های روسیه، در هماهنگی کامل با اعضای جی 7 عمل کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۹    
طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج 20 میلیونی به زوج های جوان در حالی از امروز آغاز می شود که نحوه تقسیط این وام در بانکها متفاوت است، اما به طور میانگین مبلغ هر قسط 210 تا 250 هزار تومان است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۰    
رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا و رهبر اکثریت جمهوری خواه در بیانیه ای مشترک بر لزوم تحریم ایران، روسیه و کره شمالی تأکید کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۳۴    
ستاره شناسان در نهایت رمز و راز سیگنال های عجیب و غریب را که از یک ستاره پیدا شده اند حل کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۳۱    
رییس پژوهشکده شورای نگهبان روند بررسی موضوع رجل سیاسی در شورای نگهبان را تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۲۸    
مشاور وزیر و رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از پرداخت بیش از 12 میلیارد تومان وام ویژه دکتری به بیش از 7000 دانشجو تاکنون خبر داد و گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۲۵    
خبرگزای رویترز مدعی شد که برکناری محمد بن نایف از ولیعهدی در راستای "منافع عالی کشور" صورت گرفت چراکه وی به مرفین و کوکائین به حدی اعتیاد داشت که بر عملکرد او تاثیر گذاشته بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۲۲    
پس از حمله موشکی یمنی ها به پالایشگاه های نفتی عربستان، معاون سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد در صورتی که سعودیها تجاوز به این کشور را متوقف ننمایند مناطق حساس عربستان را مورد هدف قرار خواهند داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۹    
تیم ملی والیبال ساحلی ایران با برتری مقابل قهرمان سابق اروپا برای نخستین بار به جمع 4 تیم برتر جهان راه یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۹    
بانک مرکزی با اعلام شرایط جدید ارائه دسته چک، اعلام کرد، تحویل دسته چک به مشتری دارای سابقه چک برگشتی، بدهی غیر جاری و یا مشمولین موضوع ماده 7 قانون صدور چک، ممنوع است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۶    
سرمربی تیم فوتبال استقلال با وجود موافقت مدیرعامل این باشگاه برای حضور بازیکنان در تیم ملی امید در نهایت با در اختیار نگذاشتن آنها به تیم ملی امید ایران باعث محرومیت 3 بازیکن تیمش شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۱۱    
کاخ کرملین به انتشار جزئیات طرح تحریم ایران و روسیه واکنش نشان داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۰۲    
وزارت علوم، بخش اول رشته محل های مجاز دانشگاه آزاد را منتشر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۳:۱۳    
بدنه و ظاهر کلی موشک صیاد3 شبیه خانواده استاندارد و باله های انتهایی شبیه به موشک های پاتریوت است اما از نظر ارتفاع درگیری، این موشک هم طراز خانواده اس 300 محسوب می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۳:۱۰    
به گزارش تابش کوثر، تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی یکشنبه 1 مرداد 96 به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۳:۰۷    
به گزارش تابش کوثر، تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های سیاسی یکشنبه 1 مرداد 96 به مسائل مهم روز سیاست پرداخته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۰:۱۳    
3 کشور مصر، فرانسه و سوئیس از شورای امنیت سازمان ملل خواستند این هفته در مورد حوادث اخیر قدس نشست اضطراری تشکیل دهد.