پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۵:۵۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 29 مرداد 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 2 مرداد 1396 تابش کوثر 3 مرداد 1396 تابش کوثر 4 مرداد 1396 تابش کوثر 5 مرداد 1396 تابش کوثر 6 مرداد 1396 تابش کوثر 7 مرداد 1396 تابش کوثر 8 مرداد 1396 تابش کوثر 9 مرداد 1396 تابش کوثر 10 مرداد 1396 تابش کوثر 11 مرداد 1396 تابش کوثر 12 مرداد 1396 تابش کوثر 13 مرداد 1396 تابش کوثر 14 مرداد 1396 تابش کوثر 15 مرداد 1396 تابش کوثر 16 مرداد 1396 تابش کوثر 17 مرداد 1396 تابش کوثر 18 مرداد 1396 تابش کوثر 19 مرداد 1396 تابش کوثر 20 مرداد 1396 تابش کوثر 21 مرداد 1396 تابش کوثر 22 مرداد 1396 تابش کوثر 23 مرداد 1396 تابش کوثر 24 مرداد 1396 تابش کوثر 25 مرداد 1396 تابش کوثر 26 مرداد 1396 تابش کوثر 27 مرداد 1396 تابش کوثر 28 مرداد 1396 تابش کوثر 29 مرداد 1396 تابش کوثر 30 مرداد 1396 تابش کوثر 31 مرداد 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۳    
اعضای تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت های جهانی، صبح امروز (سه شنبه) عازم پاریس فرانسه شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۱:۰۰    
اخیراً گزارشی از موسسه Strategy Analytics در رابطه با میزان فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه دوم سال منتشر شده است که در آن شرکت سامسونگ با اختلاف زیادی، در بخش اندروید اول می باشد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۱:۰۱    
بانک مرکزی نرخ رسمی 30 ارز موجود در مرکز مبادلات ارزی را افزایش داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۰:۵۲    
انتخاب رشته مجدد برای داوطلبان آزمون سراسری متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه آغاز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۰:۲۹    
وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد ما برای حفظ امنیت خود نیاز به چتر حمایت خارجی نداریم. امنیت خود را از مردم خود می گیریم و برای پیشرفت نگاه به داخل داریم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۸:۰۲    
بدبینی نگرشی است که در آن روند امور رو به تباهی است و آرزو های آدمی برآورده نمی شود و پلیدی ها و سختی های زندگی بر خوبی ها و خوشی های آن سنگینی می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۷:۰۲    
عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: با یکپارچه شدن IP شبکه شرکت مخابرات عملیات سوئیچینگ از مراکز مخابراتی به لایه بالاتری منتقل می شود که با تغییر شکل سوئیچ های کشور ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۴:۰۱    
ایجاد سه بازار مهم مبنی بر بازارهای خدمات انرژی و محیط زیست، فناوری کارآمد انرژی، دانش فنی زیرساخت دستگاهی و نظام بند، برای توسعه امر بهینه سازی انرژی و محیط زیست ضروری است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۳:۰۲    
بازارچه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان بیستم تا بیست و چهارم شهریور در تهران بر پا می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۲:۰۲    
در کنار راه گذر ورودی کاروانسرای خرانق که زیبایی آن زبان زد خاص و عام است و بوی خشت و خام آن تمام خاطرات کوچه های خاکی دوران کودکی را زنده می کند خانه ای وجود داشت که پیرمرد شاعر پیشه با همسر خود در ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۱:۰۲    
رئیس گروه بهداشت آب و فاضلاب مرکز سلامت محیط و کار گفت: بازرسین بهداشت محیط وزارت بهداشت بر وضعیت بهداشتی استخر های شنا نظارت کامل دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۲۰:۱۳    
با اعلام کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا سهمیه های ایران در مسابقات کاپ آسیا به سه نفر رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۲۰:۱۰    
اسماعیل بشری می گوید: درگیر شدن جامعه جهانی در مسئله کره یا مسئله آزمایش ها موشکی تهران در خاک کره شمالی تماما به تبلیغات کشورهای مانند آمریکا و عربستان سعودی باز می گردد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۹:۱۶    
نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت که شهادت، اسارت یا زنده بودن احمد متوسلیان مشخص نیست و در حال حاضر افراد دیگری هم هستند که در سوریه مفقود شده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۹:۰۷    
مراسم رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی رئیس جمهور برای دولت دوازدهم امروز برگزار شد و در رسانه های خارجی نیز این مراسم منعکس شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۸:۵۲    
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: تا ابتدای سال 97 تیم های ملی بزرگ سالان را برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان که در سوئد برگزار خواهد شد آماده می کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۸:۴۹    
نشریه آمریکایی نوشت: تنش زدایی در خلیج فارس به نفع همگان بوده و تهدیدهای ترامپ در زمینه از بین بردن توافق هسته ای سودی برای هیچکس ندارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۸:۴۶    
نیروهای عراقی مناطق جدیدی در تلعفر را از تروریست های داعشی بازپس گرفتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۸:۴۳    
مشاور رئیس جمهور با انتقاد شدید از سیستم بانکداری کشور گفت: عقب مانده ترین سیستم بانکی دنیا را داریم ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۸:۴۰    
شبکه الجزیره قطر فردا شب فیلم مستندی را در ارتباط با زندان های مخفی و سری امارات در مناطق جنوبی یمن منتشر خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۸:۳۷    
رئیس فدراسیون شمشیربازی کسب دو مدال برنز یونیورسیاد در میان بزرگان اسلحه سابر جهان را نتیجه ای تاریخی و بسیار خوب برای ایران دانست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۸:۳۱    
رییس جمهور در اولین جلسه هیأت دولت دوازدهم، رای مردم به دولت را مشروط به اعتدال و عمل به وعده ها دانست و با تاکید بر اینکه مشروعیت ما منوط به خدمت به مردم است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۸:۲۸    
2 داعشی بازداشت شده در اربیل عراق به بیان چگونگی پیوستن خود به داعش در موصل و برخی افشاگری ها درباره این گروه تروریستی پرداختند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۸:۲۵    
نویسنده ای که به رئیس جمهور آمریکا در نوشتن کتاب هنر معامله کمک کرد، پیش بینی کرد که دونالد ترامپ به زودی و به میل خود برای حفظ وجهه اش تا قبل از پایان سال جاری میلادی استعفا می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۸:۱۹    
به گزارش تابش کوثر ، حسن روحانی رئیس جمهوری در احکام جداگانه ای رئیس سازمان امور اداری و استخدام، رئیس سازمان برنامه و بودجه و ریاست دفتر رئیس جمهوو و معاونت اقتصادی رئیس جمهور را منصوب کرد. ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۵:۲۲    
سخنگوی دستگاه قضا گفت: مجلس به وزاری پیشنهادی رای اعتماد داد و امیدواریم خواسته رهبری، قانون و مردم به کار گرفته شود و دولت به اشتغال، تولید و اقتصاد مقاومتی توجه کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۵:۱۶    
مهاجم بارسلونا در خط حمله تیمش احساس تنهایی می کند و نمی تواند بازی مورد نظرش را به نمایش بگذارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۵:۱۳    
با اینکه کمتر از 10 روز تا آغاز مراسم IFA 2017 و رونمایی از گوشی Xperia XZ1 باقیست، تصاویر جدیدی از این گوشی منتشر شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۵:۰۱    
متاسفانه شکارچیان غیرمجاز بار دیگر با کشتار بی رحمانه یک ماده پلنگ و توله اش در مناطق جنگلی شهرستان بهشهر حادثه ای تلخ و ضایعه ای جبران ناپذیر را برای محیط زیست کشور رقم زدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۵:۰۱    
بارسلونا سخت در تلاش است که جایگزین ژاوی را از نیس جذب کند و برای در اختیار گرفتن این بازیکن حاضر است 40 میلیون یورو پرداخت کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۴:۳۱    
معاملات انجام شده در بازار بین بانکی ریالی سال 95، معادل 31 هزار و403 فقره به ارزش 30.957.154 میلیارد ریال بوده که محدوده نرخ سود 16 تا 28 درصدی را دربرمی گیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۴:۲۵    
اینک این سلاطین رسانه ای جهان هستند که تعیین می کنند که اکثر مردم دنیا چه بخورند، چه بپوشند و چگونه فکر کنند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۴:۰۴    
نماینده دختر ایران در رقابت های تکواندو دانشجویان جهان اولین مدال کاروان ایران را به دست آورد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۴:۰۱    
یک روزنامه انگلیسی نوشت، به اطلاعاتی از اف بی آی دست یافته که بر اساس آن معلوم می شود، تروریست های داعش با استفاده از یک شرکت مستقر در ولز تجهیزات نظامی به اسپانیا انتقال داده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۳:۵۸    
هواپیماهای عراقی هزاران اعلامیه بر فراز تلعفر ریختند و با شروع عملیات آزادسازی این شهر، توصیه هایی به شهروندان کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۳:۵۸    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم پایان یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۳:۴۳    
وقتی سرمایه گذاران روی سرعت رشد بیشتر بیت کوین حساب کردند ارزش این پول اینترنتی تنها در یک روز 40 درصد بیشتر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۳:۴۳    
آتش سوزی مهیبی در شمال شرق پایتخت انگلیس به وقوع پیوست و دود غلیظی منطقه را فراگرفته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۳:۴۳    
رئیس منطقه کردستان عراق با تاکید بر اینکه طرح استقلال خواست مردم این منطقه است، گفت که از برگزاری همه پرسی عقب نشینی نمی کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۳:۴۰    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه روند افزایش قیمت این نوع گوشت متوقف شده و بازار شرایط آرامی دارد، از عرضه گوشت وارداتی 33 هزارتومانی در فروشگاه های زنجیره ای و میادین خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۴۹    
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: سند رشد و تکامل همه جانبه کودکان به همراه دو طرح نماد ، ماد ، 32 بسته حمایت اجتماعی روانی و 22 بسته مددکاری در زمینه آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آزار جنسی و روانی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۴۳    
در آخرین مبادلات بازار جهانی فلزات صنعتی هر تن مس 6486 دلار قیمت گذاری شد که نسبت به قیمت قبلی 4 دلار پایین تر بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۳۷    
مراسم اعطای یازدهمین دوره جایزه سینمای آسیا-پاسیفیک در روز 2 آذر ماه در شهر بریسبین استرالیا با حضور 9 فیلم ایرانی به انتخاب خانه سینما برگزار خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۳۷    
بانک مرکزی نرخ رسمی ارزها را برای امروز (یکشنبه) بدون تغییر در مقایسه با دیروز درج کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۳۴    
در مراسم کوکلس کلان ها، اعضا به دور یک صلیب در حال سوختن حلقه می زدند. مردم آمریکا می دانستند فردای آن مراسم باید شاهد چندین جسد سیاه پوست داخل جوی های آب، زیر پل ها و یا در نقاطی دور از شهرها باشند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۲۲    
پدر طارمی مصاحبه ای انجام داده که می تواند باعث به وجود آمدن حاشیه های جدید برای این بازیکن شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۹    
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: ما امروز با دو خطر مواجهیم. یک خطر داخلی که فتنه مذهبی است و دیگری خطر خارجی که تهاجم علیه جهان اسلام است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۳    
باشگاه بوروسیا دورتموند آلمان از ماندن مهاجم گابنی اش در این تیم تا پنجره نقل و انتقالات بعدی خبری داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۳    
نخستین خودروی انتحاری داعش در تلعفر منهدم شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۳    
رئیس کل بانک مرکزی گفت:نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار، حداکثر سود علی الحساب است که بر اساس پیش بینی بازدهی فعالیت های اقتصادی محاسبه می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۳    
لاشه یک ناو جنگی آمریکا که در روزهای پایانی جنگ جهانی دوم توسط یک اژدر ژاپنی غرق شده بود، پیدا شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۲:۰۲    
عملیات انتقال و اسکان 86 هزار و 500 زائر ایرانی از عصر روز هشتم ذی الحجه به سرزمین عرفات آغاز خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۵۱    
یک روزنامه مغربی از دیدار محرمانه شاه سعودی و یک ژنرال قطری در شهر طنجه مغرب خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۱:۲۳    
مدیر واحد توانبخشی انجمن اوتیسم ایران گفت: خدمات توانبخشی تحت پوشش بیمه ها نیستند و این در حالی است که میانگین هزینه های ماهانه درمان یک بیمار اوتیسم بین 1.5 تا 3 میلیون تومان است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۱:۲۰    
هزاران نفر از مردم کانادا به خیابان ها آمدند تا مخالفت خود را با فعالیت گروه های فاشیستی و نئونازی ها در این کشور اعلام کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۱:۱۷    
جدیدترین اسناد درباره آثار روابط غیرصمیمی شاه مخلوع با پدرش در شخصیت و کردار وی در اسنادی یافت می شود که به تازگی وزارت خارجه آمریکا درباره کودتای 28 مرداد سال 1332 منتشر کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۵    
معاون اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی سازمان غذا و دارو، احتمال تقلبی بودن آب های بسته بندی قاچاق در سوپرمارکت ها را تایید کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۵    
دبیرعلمی هجدهمین کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران، با اشاره به خطرات عفونت های بیمارستانی، گفت: شدت خطرناک بودن عفونت های بیمارستانی به میزان عفونت و محل آن بستگی دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۵۷    
آزادسازی شهر تلعفر عراق که از اهمیت استراتژیک برخوردار است، می تواند فتح الفتوح دیگری پس از آزادی شهرهای فلوجه، الرمادی و موصل برای عراقی ها رقم بزند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۵۱    
برخی گمانه زنی ها حاکی از این است که رئیس جمهور در جلسه علنی امروز مجلس، سرپرست وزارت علوم را معرفی می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۴۸    
در نشست دپارتمان لیگ جهانی والیبال، گروه بندی سال 2018 این مسابقات مشخص شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۴۸    
فوتبال باشگاهی ایران بدون تغییر نسبت به ماه های گذشته در رده هفتم کشورهای آسیایی قرار گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۴۵    
شیوع بیماری وبا که یمن را تا آستانه فاجعه انسانی پیش برده، تنها یکی از جنگ های بیولوژیک آمریکا و عربستان در یمن است که روزانه جهان هزاران یمنی را بی صدا می گیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۴۲    
رئیس جمهور دقایقی قبل برای دفاع نهایی از کابینه پیشنهادی اش در صحن علنی پارلمان حضور یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۴۲    
سخنگو و اعضای هیئت رئیسه سه فراکسیون مجلس، نتایج جمع بندی های فراکسیونی خود درباره وزرای پیشنهادی برای کابینه دوازدهم را تشریح کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۲۷    
آلکمار در حضور جهانبخش مقابل حریف 10 نفره به پیروزی رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۲۷    
مهاجم ایرانی المپیاکوس در شب پیروزی 4 بر یک این تیم برابر لاریسا گلزنی کرد و یک پاس گل تماشایی داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۲۴    
تیم ملی بسکتبال کشورمان با کسب پیروزی برابر کره جنوبی از مرحله نیمه نهایی کاپ آسیا به دیدار فینال رسیدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۱۸    
کارشناس سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران در 9 استان طی امروز وفردا خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۱۵    
برای خرید هیوندا ورنا مدل 1387 با کارکرد 278 هزار کیلومتر به سرمایه 30 میلیون تومانی نیاز است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۱۵    
یک زن 22 ساله بلژیکی متهم به مشارکت با سازمان های ترویستی در مسیر ایتالیا به یونان دستگیر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۳    
به گزارش تابش کوثر، تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های اقتصادی یکشنبه 29 مرداد 96 به مسائل مهم روز اقتصاد، تجارت و صنعت پرداخته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۳    
به گزارش تابش کوثر، تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی یکشنبه 29 مرداد 96 به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۳    
به گزارش تابش کوثر، تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های سیاسی یکشنبه 29 مرداد 96 به مسائل مهم روز سیاست پرداخته است.