پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۰:۵۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 16 مهر 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 مهر 1396 تابش کوثر 2 مهر 1396 تابش کوثر 3 مهر 1396 تابش کوثر 4 مهر 1396 تابش کوثر 5 مهر 1396 تابش کوثر 6 مهر 1396 تابش کوثر 7 مهر 1396 تابش کوثر 8 مهر 1396 تابش کوثر 10 مهر 1396 تابش کوثر 11 مهر 1396 تابش کوثر 12 مهر 1396 تابش کوثر 13 مهر 1396 تابش کوثر 14 مهر 1396 تابش کوثر 15 مهر 1396 تابش کوثر 16 مهر 1396 تابش کوثر 17 مهر 1396 تابش کوثر 18 مهر 1396 تابش کوثر 19 مهر 1396 تابش کوثر 20 مهر 1396 تابش کوثر 21 مهر 1396 تابش کوثر 22 مهر 1396 تابش کوثر 23 مهر 1396 تابش کوثر 24 مهر 1396 تابش کوثر 25 مهر 1396 تابش کوثر 26 مهر 1396 تابش کوثر 27 مهر 1396 تابش کوثر 28 مهر 1396 تابش کوثر 29 مهر 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۱۰    
از وقتی بر سر کار آمده است قلم سیاهش را به دست گرفته و یک به یک بر روی اقدامات، قوانین و طرح های دولت دموکرات باراک اوباما خط می کشد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۰    
فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر از کشف 46 تن برنج قاچاق به ارزش دو میلیارد و 800 میلیون ریال خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۴:۱۰    
قیمت سکه در ادامه مسیر صعودی خود از ابتدای هفته جاری، امروز (دوشنبه) نیز 17 هزار تومان گران شد و دلار هم برای اولین بار در سال جاری از 4000 تومان گذشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۲:۱۵    
کشت سبزی و صیفی خارج از فصل در 55 هزار هکتار از زمین های کشاورزی هرمزگان آغاز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۰:۵۰    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زرند گفت: در حال حاضر قیمت پسته اوضاع خوبی ندارد و کشاورزان در عرضه محصول تعجیل نکنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۰    
یک سناتور دموکرات آمریکایی تاکید کرد که خروج واشنگتن از برجام به نفع ایران بوده و به آمریکا لطمه وارد می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۶:۱۵    
پاول دورف در پستی توییتری، پاسخ آذری جهرمی را داد. وزیر ارتباطات پیشتر در توئیتی از انتشار تنفر و دروغ در فضای تلگرام انتقاد کرده بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۶:۱۵    
رئیس جمهوری ونزوئلا در اظهاراتی طعنه آمیز از همتای آمریکایی خود تشکر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۶:۱۰    
هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست رییس جمهور، به استاندار پیشنهادی استان بوشهر رأی اعتماد داد. بر این اساس، آقای عبدالکریم گراوند به عنوان استاندار بوشهر منصوب شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۶:۱۰    
معاون گردشگری کشور گفت: ایرانیان خارج از کشور با تبلیغ برای خارجی ها برای سفر به ایران بسته های تشویقی گردشگری دریافت می کنند و اگر هر یک از ایرانیان در خارج برای گردشگری و مصرف صنایع دستی ایرانی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۶:۱۰    
محققان دانشگاه ملی تایوان موفق به شناسایی پروتئین محافظت از ریزش مو در طول فرایند شیمی درمانی شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۵:۰۰    
بسیاری از بیماران دارای کلیه سنگ ساز هنوز به این دیدگاه قدیمی معتقدند که مصرف لبنیات، سنگ سازی آنان را تشدید می کند اما متخصصان و جراحان کلیه این تصور را کاملا نادرست و حتی معکوس می دانند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۴:۰۰    
رییس پلیس تهران گفت که در هفته ناجا خودروها و موتورسیکلت های توقیفی که تخلف قضایی نداشته باشند، ترخیص می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۳:۰۰    
علی رغم درخواست های مکرر سازمان خصوصی سازی، تاکنون 14میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت برای دریافت سود سهام عدالت شماره شبای بانکی ندادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۲:۰۰    
شواهد امر نشان می دهد آمریکا با رونمایی از حیله جدید خود در دشمنی با ملت ایران با تلاش برای تصاحب بازارهای نفتی، گازی و پتروشیمی کشورمان، به دنبال حذف کانون های درآمدزایی ایران است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۱:۰۰    
رئیس مرکز تحقیقات پوکی استخوان ایران گفت: بیماری پوکی استخوان در اغلب موارد خودش را نشان نداده و زمانی که فرد دچار شکستگی استخوان شود متوجه بیماری پوکی استخوان خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۰:۰۰    
شهردار تهران از برگزاری جلسه ای با شرکت های ساخت موتورسیکلت در دو هفته آینده خبر داد و گفت: به دنبال این هستیم تا خط تولید این کارخانه ها را از محصولات با سوخت بنزین به محصولات برقی تغییر دهیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۳:۴۰    
محمد بارکیندو، دبیر کل اوپک، روز یکشنبه گفته است که سال آینده ممکن است تولید کنندگان عضو سازمان کشور های صادر کننده نفت و دیگر تولیدکنندگان غیر عضو برای ایجاد تعادل در بازار نفت دوباره اقدامات "فوق ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۳:۳۵    
نائب رئیس کمیته ملی بیماری های غیرواگیر در نشست تخصصی چاقی و سیاست های کلان ملی و جهانی که با حضور استاد دانشگاه اوکلند برگزار شد گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۱:۴۵    
پزشکان توصیه می کنند که مراقبه (مدیتیشن) می تواند به پیشگیری از بیماری قلبی کمک کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۱:۴۰    
رئیس جمهور آمریکا با انتشار چند توییت هایی شدیدالحن علیه رئیس کمیته روابط خارجی سنا، مدعی شد که کورکر به ترامپ التماس کرده که از او در انتخابات حمایت کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۱:۳۰    
معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز عده ای در دنیا به دنبال ایجاد تلاطم و التهاب در اقتصاد ایران هستند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۱:۳۰    
در آخرین دیدار از هفته اول لیگ برتر والیبال تیم پیکان تهران در خانه و با نتیجه سه بر دو برابر شهرداری تبریز شکست خورد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۱۶    
مرد شماره یک تنیس دنیا برای دومین بار رقابت های تنیس آزاد پکن را فتح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۰۶    
در چارچوب دیدار نخست مرحله گروهی جام جهانی زیر 17 سال در هند، ژاپن مقابل هندوراس به برتری پرگل دست یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۹:۵۶    
نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی سال 1396 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۹:۵۶    
عضو کمیته روابط خارجی سنای آمریکا در گفت و گو با یک شبکه خبری گفت، عدم اعلام پایبندی ایران به توافق هسته ای از سوی ترامپ زخم بزرگی بر پیکر ایالات متحده می گذارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۹:۳۶    
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا در واکنش به حمله لفظی ترامپ علیه خود اعلام کرد: باعث ننگ است که کاخ سفید به آسایشگاهی مبدل شده است؛ گویا امروز صبح یکی از مسئولان آسایشگاه حضور نداشته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۹:۰۶    
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت که این کمیسیون امروز تصویب کرد که حمل هرگونه سلاح سرد بدون مجوز ممنوع است و در غیر این صورت جرم محسوب می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۹:۰۱    
دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: نباید داعش رها شود، زیرا این گروه تکفیری وجود سرطانی هستند که برای بازگشت به لبنان برنامه ریزی می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۴۱    
وزیر امور خارجه گفت: بعد از اینکه ترامپ مطالب خود را مطرح کند، جمهوری اسلامی ایران پاسخ در خوری خواهد داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۲۱    
سازمان هواپیمایی کشوری نرخ بلیت پرواز های تهران نجف تهران و تهران بغداد تهران برای ایام اربعین حسینی (ع) را اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۴۲    
رئیس انجمن روماتولوژی ایران، گفت: بر اساس برخی از تحقیقات حدود 15 درصد از جامعه ایران مبتلا به پوکی استخوان هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یکی از نامزدهای کسب عنوان بهترین مربی دنیا در سال 2017 است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۷    
گزارش منتشر شده از رصد فعالیت کاربران ایرانی در تلگرام، نشان می دهد که اکنون بیش از 626 هزار کانال فارسی به ثبت رسیده است و روزانه 2 هزار کانال در این شبکه موبایلی ایجاد می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۷    
آمازون که روزگاری تنها در زمینه فروش کتاب و محصولات فرهنگی و چندرسانه ای فعالیت می کرد، حالا قصد دارد در زمینه فروش دارو نیز فعالیت کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۷    
شرکت چینی Comio سازنده انواع گوشی های همراه ارزان قیمت محصول جدیدی به نام Comio C2 عرضه کرده که تنها 110 دلار قیمت دارد و از امکانات مناسبی برخوردار است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۲    
دادستان کل کشور با اشاره به اینکه به زودی درباره فعالیت تلگرام و آمدنیوز تعیین تکلیف می کنیم، افزود: فعلا از بیان جزییات پرونده برادر معاون اول رئیس جمهور معذورم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۲    
یک رسانه روسی با اشاره به تنش های میان آمریکا و ایران و اظهارات سرلشکر جعفری ، اعلام کرد که تیلرسون پایبندی تهران به برجام را تایید کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۲    
وزیر آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی در زمستان خبر داد و گفت: تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و پیمانی را پیگیری می کنم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۲    
با اعلام بانک مرکزی، مهمترین فاکتورهای امنیتی موجود در اسکناس ده هزار ریالی از سوی مردم قابل چک کردن شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۲۲    
براساس تحقیقات و آزمایشات دانشگاه داندی(dundee) هلند روی نمونه عسل هایی از سراسر دنیا مشخص شد که 75 درصد عسل موجود در دنیا به آفت کش آلوده هستند که جمعیت زنبورها را به شدت تهدید می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۲۲    
لو رفتن رمز یا رمز دوم مشترکان بانک ها یکی از نگرانی های سیستم بانکی و نظام رایانه ای است. به همین دلیل راهکارهای متعددی به دارندگان حساب های بانکی ارائه می شود تا از این مشکل جلوگیری شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۲۲    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور بیشترین اسامی انتخابی خانواده ها برای نوزادان شان در 6 ماهه اول سال را اعلام کرد و گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۱۷    
گیرندگان تسهیلات از تعاونی های کاسپین با وجود مراجعه برای پرداخت اقساط با عدم دریافت از سوی شعب مواجه می شوند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۱۷    
وقتی مشتریان شما نام شرکت تان را در گوگل جست وجو می کنند، اگر مکان شرکت شما را هم روی گوگل مپ ببینند، احساس می کنند دسترسی بیشتری به برند شما دارند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۱۷    
جانشین پلیس راهور ناجا شرکت های خودروسازی مدیران خودرو، ایران خودرو، کرمان خودرو و کرمانیان را از جمله شرکت هایی خواند که شماره گذاری 9 مدل خودروی آنها به علت عدم اجرای قانون در اسقاط خودروی فرسوده ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۷    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: در 23 استان در طول 6 ماه امسال ما 20 هزار و 341 هکتار زمین را رفع تصرف کرده ایم و بیش از 47 هکتار قلع و قمع داشته ایم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۷    
ادعای جدایی و استقلال موجب شکستن قدرت حکومت اسلامی و تضعیف آن است که به هیج وجه جایز نیست و در شرایط فعلی این کار در هر کشوری موجب هرج و مرج داخلی می شود و عوارض زیادی از جمله قتل نفوس ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۵۲    
پس از خبر انفجار باتری آیفون 8 پلاس هنگام شارژ، هم اکنون خبر دیگری درباره جدا شدن صفحه و ورم کردن باتری این گوشی هوشمند جدید در رسانه های چین منتشر شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۷    
آمارهای روزانه تردد در جاده های بین شهری کشور نشان می دهد استان البرز با وجود آنکه از نظر مساحت جزو استان های کوچک ایران به حساب می آید، اما همواره در رأس پرترافیک ترین مناطق کشور بوده است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دو فوریت و یک فوریت طرح ادغام موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان شرکت فولاد در صندوق بازنشستگی کشوری مخالفت کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۲۷    
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به این مطلب که خرده فروشان مواد مخدر بیشترین خطر برای امنیت مردم هستند گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۲۲    
رئیس پلیس پایتخت گفت: از روز گذشته تاکنون 3 متهم دیگر درخصوص تخریب تعدادی از بانک های تهران دستگیر شده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۲۲    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با شرایط جدید بودجه نویسی و جراحی نظام بودجه ریزی که امسال توسط دولت در حال انجام است، بودجه سال 1397 پیش از 15 آذر به مجلس می رسد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۱۲    
رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج مرحله تکمیل ظرفیت دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد پیش از ظهر امروز یکشنبه 16 مهرماه خبرداد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۰۷    
مروان فلینی در دیدار بلژیک مقابل بوسنی و هرزگوین مصدوم شد و نتوانست تا پایان در زمین بازی باقی بماند و این خبر بیش از همه مورینیو را نگران خواهد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۰۲    
یک کارشناس مسکن گفت: نرخ رشد منفی جمعیت تهران و نیز وجود 500 هزار واحد مسکونی خالی نشان می دهد باید نسبت به تولید واحدهای مسکونی جدید در پایتخت تجدیدنظر شود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۷    
استان یزد دارای 50 روستای هدف گردشگری مصوب از سوی کمیته ملی گردشگری و عشایری کشور است که از شاخص ترین آن ها می توان به روستاهای ده بالا، طزرجان، سخوید، خرانق، اسلامیه ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۲    
دقایقی پیش تعدادی از اهالی محله پاسداران واقع در منطقه 4 در مقابل شورای شهر به دلیل تخریب پارک بوستان در این منطقه تجمع کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۲    
دادستان کل کشور گفت: به زودی تکلیف شبکه ارتباطی تلگرام را روشن می کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۲    
مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل از آغاز صادرات گوشت مرغ این استان به بازارهای کشور روسیه خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۲    
فرمانده کل سپاه با تأکید براینکه ایران، اجرای قانون کاتسا را معادل با خروج یک جانبه آمریکا از برجام می داند گفت:از فرصت رفتار احمقانه دولت ترامپ با برجام برای جهش در برنامه های دفاعی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۷    
رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی دیرکرد جرایم راهنمایی و رانندگی که تاکنون برای رانندگان متخلف دو برابر شده است مورد بخشودگی قرار گرفته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۷    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت باید فکری برای مسکن قشر جوان و افرادی که قصد تشکیل زندگی دارند، بکند در این صورت با وضعیت فعلی کسی نمی تواند صاحب منزل شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۷    
کریستیانو رونالدو با گلزنی برابر آندورا اکنون 30 گل تا رسیدن به رکورد علی دایی فاصله دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۲    
حجت الاسلام منتظری گفت: وقتی با تخلف هر مهر قوه و جریانی که مقداری ریشه سیاسی دارد برخورد می کنیم فورا انگ سیاسی می زنند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۷    
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت که 600 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی ناتمام وجود دارد که تکمیل آنها در بهترین حالت 30 سال به طول می انجامد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۷    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: از رییس جمهور و وزرای اقتصادی دولت انتظار دارم مشکلات واحدهای تولیدی اراک به ویژه هپکو، آذراب ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۲    
سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل می گوید اینکه رفع نواقص برجام (!) را به کنگره بسپاریم کار اشتباهی است و ترامپ باید به طور کلی از توافق هسته ای ایران خارج شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۰۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال اعلام کرد نیمکت نشینی رونالدو در این تیم به خاطر نداشتن تمرین مناسب بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۰۷    
عضو جدید کادر فنی استقلال تا آخر هفته به تهران می آید تا بعد از عقد قرارداد، کارش را در کنار وینفرد شفر آغاز کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۷    
سخنگوی فراکسیون امید مجلس از بررسی موضوع اعمال محدودیت های جدید برای رییس دولت اصلاحات در نشست شورای مرکزی این فراکسیون خبر داد و گفت که فراکسیون امید بیانیه ای در این رابطه صادر کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۲    
عضو هیئت مدیره صندوق صادرات زعفران با تأکید بر افزایش 20 درصدی برداشت زعفران نسبت به سال گذشته، گفت: برداشت رسمی طلای سرخ از اوایل آبان ماه آغاز می شود و همچنین زعفران نوبرانه از اول مهرماه شروع به ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۲    
مدیر عامل شرکت ملی پست ایران در خصوص رویکرد شرکت ملی پست ایران به شرکت های پیک آنلاین گفت: باید شرکت پست یا اپراتورهای پستی بر شرکت های پیک آنلاین نظارت داشته باشند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی محمد میرزابیگی را به سمت مشاور وزیر و دبیر ستاد امور کارآفرینی و اشتغال منصوب کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۴۷    
مراسم قرعه کشی لیگ برتر بسکتبال، صبح امروز در تالار بسکتبال آزادی برگزار شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۴۲    
در پی اظهارات کاردار سفارت سوریه در اردن مبنی بر اینکه با اوج گرفتن بحران دوحه مقامات اردنی مجبور به تغییر موضع خود نسبت به بحران سوریه شده و به سمت دمشق متمایل شدند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۷    
شرکت همراه هوشمند آینده از گروه شرکت های تک وست (گروه توسن) موفق به دریافت پروانه اپراتور مجازی (MVNO) به عنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه کشور از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۷    
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: اقتصاد نامتوازن صنعت برق، به انباشته شدن مطالبات بخش خصوصی منجر شده است، به طوری که وزارت نیرو اکنون 30 میلیارد تومان به بخش خصوصی بدهکار است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۲    
براساس نظرسنجی جدید موسسه گالوپ درباره کره شمالی مشخص شده است که دیپلماسی به جای بمب و مذاکرات به جای تحریم، راه حل های مناسب تری برای رویارویی با بحران کره شمالی هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۲    
مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: تابلو روزشمار نابودی اسرائیل، فعال است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۷    
بیش از دو هفته از آغاز سال تحصیلی جدید سپری می شود اما معضل ترافیک شهرهای بزرگ از جمله پایتخت نه تنها کاهش پیدا نکرده، بلکه دامنه آن در برخی نقاط شهری با افزایش نیز روبرو شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۵۲    
دوپینگ یکی از نفرات تیم تکواندوی ایران در مسابقات نونهالان جهان مثبت اعلام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۷    
رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی ناگفته هایی از پرونده اسیدپاشی های سریالی اصفهان را پس از 3 سال عنوان کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۲    
ولیعهد جوان عربستان محمد بن سلمان در حال شکستن یک سری تابوهای اجتماعی است. در این راستا آزادی رانندگی برای زنان بیش از دیگر اصلاحات برجسته شده است. آیا عربستان به سوی مدرنیسم گام برمی دارد؟
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۲    
اهواز به عنوان میزبان رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی در سال 2018 میلادی معرفی شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۲    
مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: با توجه به منابع مالی و پیش نیاز های کسب و کار اشتغال سالانه یک میلیون نفر در کشور امکان پذیر نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۲    
شهروئی گفت: در صورت بازگشت تحریم های امریکا به وضع سابق، گمان می رود شرکت های نفتی غیر امریکایی از تحریم های یکجانبه امریکا چندان پیروی نکنند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۱۷    
وندی شرمن دیپلمات سابق وزارت خارجه آمریکا گفت که اگر دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور از تایید پایبندی ایران به توافق هسته ای امتناع ورزد ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۱۲    
به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و با هدف توسعه و ارتقای فرهنگ سلامت اجتماعی و افزایش سلامت جسمانی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۱۲    
روزبه چشمی بعد از حضور در قلب خط دفاعی استقلال، در تیم ملی هم همین نقش را بازی کرد و در دیدار تدارکاتی ایران مقابل توگو نمره قبولی گرفت.