شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۳Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 19 مهر 1396 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 1 فروردین 1396 تابش کوثر 1 اردیبهشت 1396 تابش کوثر 1 خرداد 1396 تابش کوثر 31 تیر 1396 تابش کوثر 1 مرداد 1396 تابش کوثر 31 شهریور 1396 تابش کوثر 1 آبان 1396 تابش کوثر 30 آذر 1396 تابش کوثر 1 دی 1396 تابش کوثر 30 بهمن 1396 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 مهر 1396 تابش کوثر 2 مهر 1396 تابش کوثر 3 مهر 1396 تابش کوثر 4 مهر 1396 تابش کوثر 5 مهر 1396 تابش کوثر 6 مهر 1396 تابش کوثر 7 مهر 1396 تابش کوثر 8 مهر 1396 تابش کوثر 10 مهر 1396 تابش کوثر 11 مهر 1396 تابش کوثر 12 مهر 1396 تابش کوثر 13 مهر 1396 تابش کوثر 14 مهر 1396 تابش کوثر 15 مهر 1396 تابش کوثر 16 مهر 1396 تابش کوثر 17 مهر 1396 تابش کوثر 18 مهر 1396 تابش کوثر 19 مهر 1396 تابش کوثر 20 مهر 1396 تابش کوثر 21 مهر 1396 تابش کوثر 22 مهر 1396 تابش کوثر 23 مهر 1396 تابش کوثر 24 مهر 1396 تابش کوثر 25 مهر 1396 تابش کوثر 26 مهر 1396 تابش کوثر 27 مهر 1396 تابش کوثر 28 مهر 1396 تابش کوثر 29 مهر 1396 تابش کوثر 30 مهر 1396 
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۳:۱۰    
جزئیات برگزاری آزمون زبان دکتری دانشگاه پیام نور اعلام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۳:۱۸    
باشگاه پرسپولیس برای درخواست صدور دستور موقت ازسوی دادگاه بین المللی ورزش برای تعلیق محرومیت این باشگاه نامه زد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۲:۱۳    
معاونت درمان وزارت بهداشت متن منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر مکاتبات با دانشگاه های علوم پزشکی دال بر ممانعت از ورود متخصصین بیهوشی به بیمارستان ها را تکذیب کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۰:۲۳    
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون بیش از 21 میلیارد و 800 میلیون دلار سرمایه خارجی تصویب شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۹:۵۳    
دانشگاه پیام نور اعلام کرد زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی این دانشگاه طی هفته آینده از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۹:۴۸    
ایران و ترکیه با هدف حذف سلطه دلار، توافقنامه استفاده از ریال و لیر در مبادلات دوجانبه را امضاء کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۶:۵۸    
با تلاش کارشناسان پلیس فتا خراسان رضوی متهم تحت تعقیب و عامل کلاهبرداری سریالی در سایت های همسریابی در مشهد به دام افتاد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۷:۱۳    
رئیس کل بانک مرکزی گفت:نرخ سود واقعی سیستم بانکی به نحو مطلوبی مثبت بوده و در مقایسه با بازدهی بازار ارز که توأم با ریسک است، بسیار جذاب تر است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۶:۵۳    
رئیس پلیس پایتخت از شناسایی و دستگیری تمام عوامل تخریب شیشه های بانک و اقدام اخیری که در مقابل یکی از مساجد رخ داده بود خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۶:۴۸    
در صورتی که سرمربی سابق تیم های پرسپولیس و نفت از این دو باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کند می تواند جلوی فعالیت این دو باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۶:۴۸    
نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله موحدی کرمانی در دانشگاه تهران اقامه خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۲۷    
در پی اعلام سازمان پزشکی قانونی کشور مبنی بر اهدای جسد برای استفاده در مراکز آموزشی و دانشگاهی سازمان واحد فرآوری بافت و پیوند نسوج شماره های جدید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه اعلام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۸    
تیم ملی فوتبال ایران در رده بندی جدید فیفا با سقوطی چشمگیر به رده سی و چهارم رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۳    
موسس پیام رسان تلگرام از قابلیت های تازه در نسخه جدید این شبکه پیام رسان خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۳    
کارشناس نجوم از عبور خطرناک سیارک سرگردان TC4 /2012خبر داد و گفت: این سیارک فردا بیستم مهر ماه در فاصله نزدیکی با زمین قرار می گیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۳    
محققان هشدار می دهند هزینه درمان بیماری های مرتبط با چاقی از سال 2025 سالانه بالغ بر 1.2 هزار میلیارد دلار خواهد بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۳    
رقابت های فوتبال جام جهانی 2018 در حالی سال آینده برگزار می شود که پس از برگزاری دیدارهای مقدماتی تعدادی از ستاره های سرشناس حضور در این تورنمنت را از دست دادند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۳    
معاون وزارت خارجه روسیه از آمادگی این کشور برای میانجیگری میان ایران و عربستان خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۳    
هابیل درویشی مدیر شرکت راه آهن شهری تهران و حومه از سمت خود استعفا کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۲۷    
شرکت حمل و نقل ریلی رجا زمان فروش بلیت قطارهای مسافری خود از اول آبان تا 30 آذر امسال را اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۲۷    
محققان طی انجام یک پژوهش جدید موفق شدند تا روده های انسان را در آزمایشگاه تولید کرده و آن را به بدن موش ها پیوند بزنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۲۷    
اگر شما هم جز آن دسته از کاربرانی هستید که گاهی گوشی خود را در خانه گم کرده و فراموش می کنید آن را کجا گذاشته اید، بهتر است از اسپیکرهای گوگل هوم استفاده کنید تا آن را به زودی بیابید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۲۷    
رییس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم از برنامه های مصوب این صندوق برای مشارکت مالی در طرح های دانشجویی خبر داد و گفت: بر این اساس صندوق تا سقف 49 درصد سهامدار شرکت های دانش بنیان خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۲۲    
فیفا قصد دارد که فدراسیون فوتبال پاکستان را تعلیق کند. دلیل این مساله استقلال نداشتن این فدراسیون بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۲۲    
دلار آمریکا که در روزهای اخیر با روند صعودی مواجه شده در بازار امروز - چهارشنبه - با ثبات همراه بود و 4024 تومان معامله شد. سکه تمام طرح جدید نیز با مقداری کاهش یک میلیون و 303 هزار تومان قیمت دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۲۲    
رییس جمهور با اشاره به این که ملت ایران در مقاطع حساس همواره حامیان اصلی انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی ایران، استقرار امنیت و دستیابی به منافع ملی بوده اند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۱۷    
در حالی که به گفته رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تنها قیمت انار با گرانی مواجه شده و بقیه میوه ها مشکلی از نظر کمبود و قیمت ندارند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۵:۱۱    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از 23 مهر آغاز می شود و 30 این ماه پایان می پذیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۴۶    
با توجه به روند افزایشی نرخ ارز در هفته اخیر، قیمت ویزای اربعین نیز تحت تاثیر قرار گرفت و به گفته مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، ویزای عراق نیز با افزایش قیمت روبرو شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۵۶    
نیروهای ارتش، پلیس اتحادیه، یگان های ویژه مبارزه با تروریسم و حشد الشعبی با حمایت پررنگ و مؤثر نیروی هوایی،به 100 درصد اهداف خود در عملیات آزادسازی الحویجه دست یافتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۵۶    
احتمالاً برای شما هم پیش آمده که قصد سفر خارجی را داشتید ولی نمی دانستید که تا چه میزان مجاز به ورود و خروج ارز به صورت اسکناس هستید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۵۱    
سخنگوی وزارت کشور گفت: با تعیین 4 استاندار جدید در هیأت وزیران، تا کنون استانداران 17 استان تغییر کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۴۶    
سه بازیکن تیم فوتبال استقلال در خطر از دست دادن دربی 85 هستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۴۶    
بر اساس نتایج و رتبه تیم ها در رنکینگ فیفا، تیم ملی فوتبال ایران در سید 3 جام جهانی روسیه قرار خواهد گرفت و فرصت خوبی برای صعود از گروهش خواهد داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۴۶    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس هفته آینده جلسه علنی نخواهد داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۴۶    
دیپلمات های آلمانی در پاسخ به خبرسازی فاکس نیوز مبنی بر تلاش غیرقانونی ایران برای دست یافتن به فناوری های دارای کاربرد دوگانه تسلیحات هسته ای و موشکی تاکید کردند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۴۶    
رئیس سازمان بازرسی آخرین وضعیت پرونده گزارش آلودگی هوا را اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۴۱    
صندوق بین المللی پول در تازه ترین گزارش خود. پیش بینی خود درباره قیمت جهانی نفت در سال جاری و آینده میلادی را به 50 دلار در هر بشکه کاهش داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی سید محمدهادی ایازی را به عنوان دبیر مجمع ملی سلامت جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۶    
علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی، صبح روز چهارشنبه با بوریس جانسون وزیرخارجه انگلیس در لندن دیدار و گفت و گو کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۶    
وزارت خارجه انگلیس با انتشار بیانیه ای ضمن حمایت مجدد از برجام آن را مایه افزایش امنیت منطقه ای و بین المللی دانسته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۶    
تفاهم نامه همکاری دوجانبه فدراسیون فوتبال ایران و روسیه با حضور دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران و روسیه به امضا رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۰    
مرکز کنترل ترافیک و اطلاع رسانی پلیس راهور آخرین وضعیت ترافیکی معابر و اتوبان های پایتخت را تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۱۰    
کاپیتان دوم تیم ملی روسیه پس از تساوی مقابل شاگردان کی روش در مصاحبه با سایت ورزش روسیه گفت: ما در خط دفاع خوب عمل نکردیم و این نگران کننده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۰۰    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: برای مازاد تولید مرکبات در مازندران چاره اندیشی شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۰    
دادگاه عالی آمریکا با حکم یک دادگاه تجدیدنظر که ممنوعیت مسافرتی سابق دونالد ترامپ را لغو می کرد، مخالفت کرد. این ممنوعیت علیه شهروندان شش کشور اکثرا مسلمان و یک ممنوعیت جداگانه علیه مهاجران بود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۴۵    
رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: استان خراسان رضوی، جزو معدود استان هایی است که درصد فوتی در آن شیب نزولی دارد و در سال گذشته رتبه اول کشوری در بحث کاهش تصادفات برون شهری داشتیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۴۵    
وزیر ارتباطات گفت: ساماندهی تعرفه اینترنت در حوزه ثابت و همراه جزو برنامه های وزارت بوده و طبیعتا در صد روز اول اجرایی خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۴۵    
رئیس جمهور آمریکا قصد ندارد که برای سمت های خالی در دولتش افرادی را منصوب کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۴۰    
برنامه دهمین دوره رقابتهای قهرمانی نوجوانان، جوانان وامیدهای کاراته جهان اعلام شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۴۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به نامه رئیس کمیسیون اقتصاد به معاون نظارت خزانه داری کل کشور دستور داد مشکل حقوق بازنشستگان فولاد را حل کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۵    
مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان گفت: تراژدی حاشیه نشینی و سکونت گاه های غیررسمی در کشور پرآوازه شده است و این میزان در استان گلستان بالاتر از متوسط کشور است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۵    
این روزها اغلب اقتصادخوانده های دانشگاهی در گفتمان و نوشته ها، مقالات و مصاحبه های خود عمده مشکلات اقتصاد امروز کشور را مربوط به تعلل در اجرای تک نرخی کردن ارز می دانند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۰    
28 مهرماه، طرح رجیستری موبایل کلید زده خواهد شد این ماحصل جلسه چندجانبه ای است که روز گذشته با حضور چند وزیر دولت و مسوولان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بعد از نشست پر سر و صدای اصنافی ها عنوان ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۰    
معاون محیط دریایی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: انتقال آب ارس به دشت شبستر از لحاظ علمی کار درستی نیست و در هیچ کجای دنیا انتقال بین حوزه ای آب موفق نبوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۰۵    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از اظهارات اخیر روحانی و آملی لاریجانی در پاسخ به یکدیگر گفت که بهتر است روسای قوا حرف های خود را با صراحت و ادبیات فاخر و حتی المقدور در جلسات خصوصی بیان کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۰۵    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی پس از گزارش وزیرامورخارجه در جلسه غیرعلنی به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۰۵    
آیت الله مکارم شیرازی با انتقاد شدید از همه پرسی در کردستان عراق خطاب به "بارزانی" گفت: تنها گروهی که همه پرسی شما را در دنیا به رسمیت شناختند، اسرائیل است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۴۵    
شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد: آتش سوزی کالیفرنیا که به وسعت هنگ کنگ برآورد می شود، حداقل 17 کشته برجای گذاشت .
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۴۵    
شکست سنگین تیم ملی نوجوانان آلمان برابر ایران در صدر اخبار رسانه های آلمانی قرار گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۴۰    
سفر تیم ملی تیراندازی با کمان به دلیل صادر نشدن ویزا به مکزیک لغو شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۵    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور از آمادگی ثبت احوال برای رایزنی با دستگاه ها، ادارت و... برای استقرار ایستگاه های سیار ثبت نام و تکمیل ثبت نام کارت ملی هوشمند در ادارات و دانشگاه هاخبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۵    
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان حفاظت محیط زیست گفت: هرگونه کتمان حقیقت از سوی ادارات کل استانی، تخلف محسوب می شود و مطابق ضوابط با آن برخورد خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۵    
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: یکی از موضوعات مغفول مانده در تهران، گردشگری شبانه است و باید این موضوع در پایتخت اجرایی شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۰    
جانشین فرمانده ناجا گفت: پلیس آمادگی دارد برای برقراری و پایداری امنیت در همه سازمان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی یگان حفاظت ایجاد کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۰    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی از دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۵    
صندوق بین المللی پول در جدیدترین گزارش دورنمای اقتصادی جهان، بهبود رشد اقتصادی ایران در سال 2018 را پیش بینی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۵۰    
معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی شب گذشته وارد لندن شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۴۵    
سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: بر اثر تصادف دو پراید در اتوبان تهران کرج پنج نفر مصدوم شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۴۵    
مدیرکل دفتر تالیف کتاب های درسی وزارت آموزش و پرورش درباره چرایی عدم بازگشت زندگی نامه شهید فهمیده به کتاب هدیه های آسمانی پایه ششم ابتدایی، توضیحاتی را ارائه کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۵    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه چیزی درباره تماس باشگاه تراکتورسازی با بازیکنان تیمش نشنیده است، گفت: با یک وکیل ایتالیایی پرونده حضور شکاری در تیم روبین کازان را پیگیری می کنیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: در 6 ماهه ابتدای سال 96 تنها 32 درصد درآمد های بودجه وصول شده است زیرا عملا درآمدهای پیش بینی شده دولت در بخش فروش نفت و گمرکات محقق نشده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۲۵    
ایالات متحده آمریکا در راستای قدرتنمایی علیه تخاصم احتمالی کره شمالی، دو بمب افکن مافوق صوت بی -1بی را بر فراز شبه جزیره کره به پرواز درآورد.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۲۰    
صبح امروز مجلس با حضور وزیر امور خارجه جلسه غیر علنی داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۲۰    
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از شکایت و پیگیرد قضایی این شرکت از عوامل انتشار خبر کذب محبوس شدن یکصد تن در تله کابین پیست اسکی بین المللی دیزین خبر داد و گفت ...
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۱۵    
مدیرعامل ویتول پیش بینی کرد تولید نفت آمریکا برای آخرین بار در سال 2018 جهش پیدا می کند و به دلیل اینکه هزینه های رو به رشد، بخش بزرگی از تولید را غیراقتصادی می سازد، سال ها ثابت خواهد ماند.
تابش کوثر   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۶:۴۰    
شرکت بیمه ای آی جی اعلام کرد که تخمین می زند در ربع سوم، به صورت مالیات کم نشده 3 میلیارد دلار درخواست پرداخت خسارت برای طوفان های هاروی، ایرما و ماریا ثبت کرده باشد.