جمعه ۳۱ فروردینساعت ۲۱:۰۹Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 11 مرداد 1397 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 فروردین 1397 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 31 خرداد 1397 تابش کوثر 1 تیر 1397 تابش کوثر 1 شهریور 1397 تابش کوثر 30 مهر 1397 تابش کوثر 30 آبان 1397 تابش کوثر 2 آذر 1397 تابش کوثر 1 دی 1397 تابش کوثر 30 بهمن 1397 تابش کوثر 1 اسفند 1397 تابش کوثر 1 مرداد 1397 تابش کوثر 2 مرداد 1397 تابش کوثر 3 مرداد 1397 تابش کوثر 4 مرداد 1397 تابش کوثر 5 مرداد 1397 تابش کوثر 6 مرداد 1397 تابش کوثر 7 مرداد 1397 تابش کوثر 8 مرداد 1397 تابش کوثر 9 مرداد 1397 تابش کوثر 10 مرداد 1397 تابش کوثر 11 مرداد 1397 تابش کوثر 12 مرداد 1397 تابش کوثر 13 مرداد 1397 تابش کوثر 14 مرداد 1397 تابش کوثر 15 مرداد 1397 تابش کوثر 16 مرداد 1397 تابش کوثر 17 مرداد 1397 تابش کوثر 18 مرداد 1397 تابش کوثر 19 مرداد 1397 تابش کوثر 20 مرداد 1397 تابش کوثر 21 مرداد 1397 تابش کوثر 22 مرداد 1397 تابش کوثر 23 مرداد 1397 تابش کوثر 24 مرداد 1397 تابش کوثر 25 مرداد 1397 تابش کوثر 26 مرداد 1397 تابش کوثر 27 مرداد 1397 تابش کوثر 28 مرداد 1397 تابش کوثر 29 مرداد 1397 تابش کوثر 30 مرداد 1397 تابش کوثر 31 مرداد 1397 
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۰۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه ای به گمرک ایران صادرات انواع روغن خوراکی ساخته شده را ممنوع اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۷:۳۰    
وزیر امورخارجه روسیه تصریح کرد آمریکا و غرب در ارائه کمک های بشردوستانه به مردم سوریه کارشکنی می کنند و سازمان های بین المللی نیز چشم به دهان غربی ها دوخته اند و به مردم این کشور کمکی نمی کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۷:۲۷    
قرائت گزارش نهایی کمیسیون امنیت ملی در مورد تحقیق و تفحص از وضعیت افراد دوتابعیتی و دارای گرین کارت در حوزه مسئولان و مدیران ارشد در دستورکار این هفته صحن مجلس قرار دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۴۲    
دادستان کل کشورگفت: امروز جامعه روحانیت را چند مسئله تهدید می کند که مهمترین آن ها که شاید سخت ترین آن ها هم برای اثبات و دستیابی باشد، مسئله نفود است که نباید آن را دست کم گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۳۹    
یک مقام مسئول نوسان قیمت دلار، سودجویی دلالان و رشد قاچاق دام زنده را در آشفتگی و نوسان بازار گوشت موثر دانست.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۰۹    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی گفت: از اول مهرماه وام چهار میلیون تومانی بازنشستگان به پنج میلیون افزایش می یابد که بنا داریم این وام با سود 4 درصد به 400 هزار نفر ارائه شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۰۰    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت اخیرا به مجلس اعلام کرده که با محورهای طرح دو فوریتی ساماندهی بازار ارز موافق بوده و در بسته جدید ارزی لحاظ می شود اما اطلاعی از محتوای بسته جدید دولت نداریم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۵۷    
مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق ارز، از ممنوعیت واردات هر گونه بدلیجات و زیورآلات بعلت صرفه جویی ارزی در کشور خبر داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۶    
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران دلایل اصلی سقوط هواپیمای تهران یاسوج را تشریح کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۱۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی فردای تیمش با فولاد گفت: گزینه دیگری جز نمایش بازی خوب و ایجاد انرژی در بازی نداریم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۰۹    
درپی تسلط نیروهای ارتش و مقاومت سوریه بر مرز جولان اشغالی، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از موضع قبلی خود مبنی بر لزوم سرنگونی بشار اسد از قدرت در سوریه عقب نشینی کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۰۶    
در پی افزایش 40 درصدی قیمت لوازم خانگی و بروز دیگر مشکلات مانند فروش قطره چکانی در این بازار، ستاد ستاد تنظیم بازار مصوب کرد تا کارگروهی برای کنترل و رصد وضعیت بازار لوازم خانگی تشکیل دهد و به تولید ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۴۲    
رئیس پلیس فتای ناجا افزود: این آمار در حالی به دست آمده که پلیس آمریکا تنها 16 تا 20 درصد پرونده های سایبری خود را به نتیجه رسانده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۳    
فرمانده سپاه امام رضا(ع) با حضور در جمع مردم تجمع کننده در میدان شهدای مشهد پای دردل مردم نشست.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۶    
معاون علمی فناوری رئیس جمهور گفت: پول نفت در هر کسب و کاری که وارد شده است مجالی برای ورود رانت داده و این اصلا خوب نیست.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۳    
شورای جهانی طلا اعلام کرد: پس از خروج آمریکا از برجام خرید طلا در ایران 202 درصد رشد کرده و این در حالی است که تقاضای جهانی طلا 4 درصد کاهش دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۰    
ارزش معاملات بورس تهران در مقایسه با پایان خرداد1397، 40 درصد افزایش یافته و از 69 هزار و 109 میلیارد ریال به 96 هزار و 860 میلیارد ریال رسیده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۵۴    
آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، مشکلات اقتصادی را بی ارتباط به تحریم دانست و افزود: با هر کسی در اقتصاد کشور اخلال ایجاد کند و موجب افزایش مشکلات مردم شود، باید به عنوان یک خائن برخورد شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۴۲    
واریس وریدی زمانی اتفاق می افتد که رگ های فرد متورم و بزرگ شده و در برخی افراد ایجاد درد و ناراحتی می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۳۹    
رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا روی بحث بدهی، بدهکاران و تراز مالی حساس است و استقلال و پرسپولیس به لحاظ کنفدراسیون آسیا تهدید می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۳۵    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: امروز (پنجشنبه) غلظت آلاینده ازن افزایش نسبی خواهد یافت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۳۵    
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای خود را درخصوص تعدادی از پرونده های مطروحه اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۷    
یک خبرگزاری رسمی ژاپنی نوشت وزیر خارجه کره شمالی برای دیدار با همتایان خود در حاشیه نشست آسه آن به سنگاپور سفر کرده و بعد از آن سفری رسمی به ایران خواهد داشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۴    
تعداد 60 هزار و 743 داوطلب دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته تا ساعت 10 صبح امروز برای دریافت پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۴۸    
نتایج یک بررسی جدید در دانشگاه کمبریج نشان می دهد، زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک، 35 درصد بیش از دیگر زنان ممکن است فرزندان مبتلا به اوتیسم داشته باشند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۳۶    
قیمت اقلام خوراکی در مناطق شهری طی تیرماه سال جاری با تغییرات عمده ای نسبت به ماه مشابه سال گذشته مواجه بوده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۱۲    
مدال طلای ریاضیدان ایرانی برنده مدال فیلدز دزدیده شد. در حال حاضر مقامات اتحادیه کنگره بین المللی ریاضیات مشغول همکاری با پلیس محلی هستند تا مدال را پیدا کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۵    
رقم پیشنهادی باشگاه ترکیه ای برای جذب مدافع تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۲    
اگرچه وای فای از امکانات ارائه شده در بسیاری از مکان های عمومی است، اما هنگام استفاده از این ویژگی باید نکات امنیتی را رعایت کنید تا مانع از حملات احتمالی به سیستم خود شوید.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۵۹    
نایب رییس کمیسیون عمران اظهار کرد: دولت با ابزار مالیات و استفاده از قانون مالیات بر درآمد می تواند به مستاجرین کمک کند تا دیگر شاهد افزایش اجاره بها به صورت غیرکنترل شده نباشیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۴۴    
رئیس پلیس فتا گفت: سایت وزارت صنعت برای ثبت سفارش خودروها هک نشده بود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۴۱    
آیت الله مکارم شیرازی در بیانیه ای درباره مسائل جاری کشور عنوان کرده است: مردم قضاتی می خواهند شجاع، با قاطعیت و با سرعت که به این وضع شرم آور مفسدان پایان دهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۲    
نتایج یک بررسی جهانی نشان داده است، زنان مبتلا به دیابت به میزان قابل توجهی بیش از مردان در معرض ابتلا به سرطان قرار دارند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۲۹    
بانک مرکزی در نامه ای به وزارت امور اقتصادی و دارایی، فهرست کامل شرکت ها و افراد دریافت کننده ارز به نرخ رسمی را اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۱۱    
شهرک نشینان صهیونیست از رئیس جمهور آمریکا خواستند تا با حمایت از شهرک سازی در کرانه باختری، فرصت ساخت ده ها هزار واحد جدید را فراهم کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۱۱    
معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: بحثی که در رابطه با کد رشته های پرستار بیمارستانی در سال گذشته وجود داشت به طور کامل خاتمه یافته و گروه های مختلف پرستاری از این جهت نگران نباشند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۰۸    
رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر برای مذاکرات و عقد قرارداد با جمال بلماضی برای سرمربیگری تیم ملی به پاریس سفر کرده بود با بلماضی به توافق رسید.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۰۲    
معاون وزیر دفاع گفت: ایران به جرگه کشورهای سازنده موتورهای دیزلی پیوست
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۴۴    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اولویت گذاری از عهده یک وزیر بر نمی آید و باید جامعه این اولویت را برای خود ترسیم کند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۴۱    
اسپورت اکسپرس تیم منتخب هفته اول روسیه را اعلام کرد و مهاجم ایرانی بالاترین امتیاز را بدست آورد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۳۵    
وزیر امور خارجه کشورمان صبح روز پنچشنبه با نخست وزیر سنگاپور دیدار و گفت وگو کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۳۲    
وزیر خارجه و دفاع ترکیه در واکنش به تصمیم آمریکا برای تحریم وزیر کشور و دادگستری ترکیه، اعلام کردند که از تحریم ها ترسی ندارند و آنها را پاسخ خواهند داد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۲۳    
یک مطالعه جدید از موسسه فناوری "جورجیا" نشان داد که کم آبی بدن بر عملکرد ذهنی تأثیر می گذارد و باعث می شود افراد برای تمرکز با سختی مواجه و یا در هماهنگی حرکات خود دچار مشکل شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۲۳    
مسعود شجاعی و اشکان دژاگه با عقد قراردادی به تراکتورسازی تبریز پیوستند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۱۴    
یک روزنامه آلمانی گزارش داد که درپی تحریم های آمریکا، بانک مرکزی این کشور قانونی تصویب کرد تا مانع انتقال پول های ایران از طریق بانک ایران-اروپا شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۰۸    
سرپرست دفتر هوای اقلیم محیط زیست گفت: دریافت معاینه فنی برای هواپیما و کشتی ها هم جدی شده و آنها مکلف هستند معاینه فنی دریافت و سازمان محیط زیست در این زمینه نظارت می کند.