پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۱:۰۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 21 آذر 1397 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 فروردین 1397 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 31 خرداد 1397 تابش کوثر 1 تیر 1397 تابش کوثر 1 مرداد 1397 تابش کوثر 1 شهریور 1397 تابش کوثر 30 مهر 1397 تابش کوثر 30 آبان 1397 تابش کوثر 1 دی 1397 تابش کوثر 30 بهمن 1397 تابش کوثر 1 اسفند 1397 تابش کوثر 1 آذر 1397 تابش کوثر 2 آذر 1397 تابش کوثر 3 آذر 1397 تابش کوثر 4 آذر 1397 تابش کوثر 5 آذر 1397 تابش کوثر 6 آذر 1397 تابش کوثر 7 آذر 1397 تابش کوثر 8 آذر 1397 تابش کوثر 9 آذر 1397 تابش کوثر 10 آذر 1397 تابش کوثر 11 آذر 1397 تابش کوثر 12 آذر 1397 تابش کوثر 13 آذر 1397 تابش کوثر 14 آذر 1397 تابش کوثر 15 آذر 1397 تابش کوثر 16 آذر 1397 تابش کوثر 17 آذر 1397 تابش کوثر 18 آذر 1397 تابش کوثر 19 آذر 1397 تابش کوثر 20 آذر 1397 تابش کوثر 21 آذر 1397 تابش کوثر 22 آذر 1397 تابش کوثر 23 آذر 1397 تابش کوثر 24 آذر 1397 تابش کوثر 25 آذر 1397 تابش کوثر 26 آذر 1397 تابش کوثر 27 آذر 1397 تابش کوثر 28 آذر 1397 تابش کوثر 29 آذر 1397 تابش کوثر 30 آذر 1397 
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۲:۲۱    
واشنگتن فری بیکن گزارش داد وزارت خارجه آمریکا با اختصاص 40 میلیون دلار پول نقد به یکی از زیر مجموعه های خود، کمپین جدیدی را علیه روسیه، ایران و چین آغاز کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۹:۲۰    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: هرگاه اراده کنیم محدودیت 300 کیلو را کنار گذاشته و غنی سازی را در هر سطحی که بخواهیم، انجام می دهیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۸:۳۰    
در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی روی آنتن می رود که یکی از آنها دادگاه به کارگردانی جان مادن است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۵:۱۰    
بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری تا 25 آذر ماه جاری مهلت دارند تا نسبت به حذف یا اضافه شدن بیمه تکمیلی خود اقدام کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۵:۵۲    
وزیر علوم گفت: حذف مرحله ای کنکور جزء مصوبات قانونی است که در شورای سنجش و پذیرش اتفاق افتاده. ما در سال های گذشته هم سابقه تحصیلی دانشجویان را به صورت مثبت اعمال می کردیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۵:۴۲    
به جرأت می توان گفت در حذف کارت سوخت و سهمیه بندی بنزین هیچ دلیل کارشناسی وجود نداشت، اما خوشبختانه برای احیای آن دلایل کارشناسی و منطقی وجود دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۴:۲۰    
وزیر کشور، گفت: در لایحه بودجه آمده که استان ها بتوانند سه دهک از خانوارهای دریافت کننده یارانه را با کمک وزارت رفاه شناسایی و کاهش دهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۴:۰۰    
رئیس جمهور، استانداران سراسر کشور را به تلاش مضاعف برای تسریع در پیشبرد برنامه های توسعه ای و سازندگی استان ها فرا خواند و تاکید کرد که استانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت و نظام ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۳:۰۰    
علی رغم اینکه صرافی های بانکی معاملات امروز خود را با نرخ 10 هزار و 100 تومانی برای خرید آغاز کردند، اما اندکی پس از شروع معاملات، نرخ اکنون وارد کانال 9000 تومانی شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۳:۰۰    
اعضای حزب محافظه کار انگلیس قرار است امروز چهارشنبه با برگزاری جلسه رای اعتماد، درباره آینده نخست وزیر این کشور تصمیم گیری کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۲:۴۰    
رئیس جمهور یکشنبه هفته آینده برای تقدیم بودجه سال 98 در جلسه علنی مجلس حاضر می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۲:۴۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: ساز و کار مالی اروپا برای ارتباط مالی با ایران (SPV) در دو یا سه هفته آینده اجرایی می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۲:۴۰    
پس از تذکر مجلس به وزیر ارشاد در عرصه تئاتر، حال آیت الله العظمی سبحانی نیز در این باره هشدار داده است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۲:۳۰    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: به دلیل قدرت بازدارندگی که در عرصه های مختلف دفاعی داریم، دشمن هیچ وقت به خود اجازه نخواهد داد حرکتی احمقانه انجام دهد؛ زیرا مطلع است اگر دست به چنین اقدامی بزند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۲:۳۰    
وزیر بهداشت گفت: تحریم های یکجانبه و ظالمانه اخیر علیه مردم ایران، حتما تاثیرات منفی بر روی سلامت آنها و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی خواهد داشت و لازم است سازمان جهانی بهداشت همپا با سایر سازمان های ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۲:۳۰    
دبیرکل سازمان ملل در گزارشی محرمانه که خبرگزاری رویترز به آن دسترسی پیدا کرده است، از تمامی کشورها خواسته تا ادامه اجرای برجام را تضمین کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۲:۰۰    
یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا با تکرار اتهام زنی علیه ایران، گفت واشنگتن در تلاش است تا با اعمال فشار به تهران، ایران را به مذاکراتی وادار کند که هدف نهایی آن به صفر رساندن توان غنی سازی ایران است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۲:۰۰    
مدیرکل تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت دلایل عرضه گوشت منجمد هرکیلوگرم 29000 تومانی با کارت ملی را اعلام کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۲:۰۰    
برانکو ایوانکوویچ بار دیگر درباره اتفاقات مربوط به بازی فینال پرسپولیس و کاشیما صحبت کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۱:۴۰    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 98 از 16 آذر آغاز و در 25 آذرماه پایان می پذیرد. این آزمون در روزهای 5 و 6 اردیبهشت ماه 98 برگزار خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۱:۳۰    
دبیر شورای نگهبان بر ضرورت توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به شأن و جایگاه خود و همچنین رسالتی که بر عهده ایشان است ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۱:۳۰    
ایرج دانایی فرد پیشکسوت تیم ملی فوتبال کشورمان چهارشنبه به علت عارضه کبدی در بیمارستان نمازی شیراز درگذشت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۱:۳۰    
دونالد ترامپ در یک مصاحبه با هشدار به مخالفان خود در کنگره آمریکا درباره استیضاح رئیس جمهور مدعی شد، اگر او را استیضاح کنند، مردم شورش می کنند .
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۱:۳۰    
نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، اعلام کرد که این وزارتخانه موضوع اخراج فرزندان مقامات جمهوری اسلامی از این کشور را بررسی می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۱:۲۰    
در سومین روز از افتتاح 2121 پروژه درجنوب شرق کشور، 252 پروژه محرومیت زدایی در زاهدان مورد بهره برداری قرار گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۱:۲۰    
نتایج قرعه کشی بیستمین دوره ثبت نام عتبات دانشگاهیان اعلام شد که در این دوره یک هزار و 200 نفر از دانشگاهیان به عتبات اعزام می شوند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۱:۲۰    
معاون توسعه مدیریت وزارت آموزش و پرورش گفت: سربازمعلمانی که علاقه مند هستند در آموزش و پرورش استخدام شوند، در آزمون استخدامی این وزارتخانه شرکت کنند و در صورتی که نمره کتبی را کسب کنند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۰:۳۰    
استانداران استان های البرز، تهران و سمنان از هیات وزیران رأی اعتماد گرفتند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۰:۳۰    
کارگران کارخانه نیشکر هفت تپه که ماه ها از دریافت حقوق و مطالبات خود عاجز مانده بودند، چندی پیش تصمیم گرفتند صدای خود را با اعتراضی چند روزه به گوش مسئولان برسانند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۰:۳۰    
حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیر کل بین الملل با تارجا آنلی کرونبری مدیر اجرایی شبکه رهبری در امور امنیت اروپا دیدار و گفت وگو کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۰:۲۰    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه هواپیمای سوخو استانداردهای جهانی را رعایت کرده است و از نظر ما، رد نمی شود، گفت: در صورت استقبال شرکت های ایرانی ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۰:۰۰    
یک روزنامه صهیونیستی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به زودی رسما از سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) خارج خواهد شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۵۰    
یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: در اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان به تعیین مرجع تشخیص جایگزین نداشتن بازنشسته ها و تعریف واژه غیرقابل جایگزین بودن باید توجه ویژه شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۵۰    
واسطه های ملکی می گویند در هفته های اخیر رشد قیمت مسکن شهر تهران به نقطه ی پایانی نزدیک شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۵۰    
چهارمین دوره جام فجر وزنه برداری با فاصله چهار روز نسبت به نشست هیات اجرایی فدراسیون جهانی آغاز می شود و همین مسئله ممکن است باعث شود شاهد حضور مسئولان مهم IWF در ایران نباشیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۵۰    
فوتبال ایران بارها طعم تلخ شکست در ضربات پنالتی را در جام جهانی تجربه کرده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۵۰    
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با خبرگزاری رویترز گفت به حمایت از ولی عهد سعودی ادامه می دهد و معتقد است که نباید فروش سلاح به عربستان سعودی را متوقف کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۴۰    
سرپرست معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور و دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه به تشریح موضوعاتی همچون فیلترینگ تلگرام و اینستاگرام ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۲۰    
دادگاه عالی کانادا مدیرمالی شرکت هوآوی را با قرار وثیقه 10 میلیون دلاری آزاد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۱۰    
مسوول دپارتمان اروپای موسسه ایران یوریکا معتقد است، بریتانیا در بحث برگزیت بیش تر نگاهش سلبی است تا ایجابی. به عبارتی به دنبال آن است تا از آسیب هایی که ممکن است در آینده به وجود آید جلوگیری کند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۱۰    
سخنگوی سازمان ثبت احوال گفت: سریال کارت های ملی هوشمند در صورت مفقودی باطل و کارت فاقد اعتبار می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۱۰    
به گفته مدیرعامل توانیر، تنها تقاضای صنعت برق از لایحه بودجه سال 1398، این است که پولی را که در قبوض مشترکان تحت عنوان تعرفه برق دریافت می شود ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۱۰    
درپی تیراندازی فرد سابقه دار به بازار کریسمس در استراسبورگ، حداقل 4 نفر کشته و 9 نفر زخمی شدند و این در حالی است که مقامات فرانسوی او را به داشتن عقاید افراطی متهم می کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۰    
یکی از طراحان قانون منع به کارگیری بازنشستگان از ترک خدمت صدها نفر از نیروهای بازنشسته شاغل در نهادهای زیر نظر مقام معظم رهبری در راستای اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان خبر داد.