سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۲۱:۱۱Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای تابش کوثر 24 آذر 1397 - tabeshekosar.ir

تابش کوثر 29 اسفند 1394 تابش کوثر 1 فروردین 1395 تابش کوثر 29 اسفند 1396 تابش کوثر 1 فروردین 1397 تابش کوثر 31 اردیبهشت 1397 تابش کوثر 31 خرداد 1397 تابش کوثر 1 تیر 1397 تابش کوثر 1 مرداد 1397 تابش کوثر 1 شهریور 1397 تابش کوثر 30 مهر 1397 تابش کوثر 30 آبان 1397 تابش کوثر 1 دی 1397 تابش کوثر 30 بهمن 1397 تابش کوثر 1 اسفند 1397 تابش کوثر 1 آذر 1397 تابش کوثر 2 آذر 1397 تابش کوثر 3 آذر 1397 تابش کوثر 4 آذر 1397 تابش کوثر 5 آذر 1397 تابش کوثر 6 آذر 1397 تابش کوثر 7 آذر 1397 تابش کوثر 8 آذر 1397 تابش کوثر 9 آذر 1397 تابش کوثر 10 آذر 1397 تابش کوثر 11 آذر 1397 تابش کوثر 12 آذر 1397 تابش کوثر 13 آذر 1397 تابش کوثر 14 آذر 1397 تابش کوثر 15 آذر 1397 تابش کوثر 16 آذر 1397 تابش کوثر 17 آذر 1397 تابش کوثر 18 آذر 1397 تابش کوثر 19 آذر 1397 تابش کوثر 20 آذر 1397 تابش کوثر 21 آذر 1397 تابش کوثر 22 آذر 1397 تابش کوثر 23 آذر 1397 تابش کوثر 24 آذر 1397 تابش کوثر 25 آذر 1397 تابش کوثر 26 آذر 1397 تابش کوثر 27 آذر 1397 تابش کوثر 28 آذر 1397 تابش کوثر 29 آذر 1397 تابش کوثر 30 آذر 1397 
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۶:۳۳    
سرویس نقشه گوگل در اقدامی عجیب و بی اساس از عنوان خلیج ع ر ب ی در کنار نام خلیج فارس استفاده کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۱:۳۲    
مهناز افشار به دلیل تبلیغ یک آمپول در فضای مجازی در دادسرای فرهنگ و رسانه برای ارائه توضیحات حاضر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۱    
لیندسی گراهام سناتور جمهوری خواه در یک مصاحبه بار دیگر ولی عهد عربستان سعودی را دیوانه خواند و تاکید کرد که نیاز سعودی ها به آمریکا هزار برابر نیاز واشنگتن به ریاض است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۵:۲۱    
آیت الله جنتی مبارزه با فساد را وظیفه ای همگانی دانست و گفت: برخورد منحصر به دستگاه قضایی نیست و می بایست در همه قوا و با شکل گیری هر نوع فساد برخورد مؤثر صورت پذیرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۵:۲۱    
محمد جواد ظریف در حاشیه نشست امروز شنبه مجمع دوحه ضمن رد اظهارات مقام های آمریکایی درباره نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل توسط ایران تاکید کرد که واشنگتن به وضوح این قطعنامه را نقض کرده و در ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۴:۳۱    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران 3 میلیون و 560 هزار تومان شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۴:۳۱    
دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: 26 آذر آخرین مهلت برای کارخانه های لبنی تعیین شده تا قیمت های جدید را روی محصولات خود حک کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۴:۳۱    
بانک های خصوصی که تا پیش از این با نرخ سود 20 تا 23 درصد سپرده افتتاح می کردند، با تاکید اخیر رئیس کل بانک مرکزی، نرخ های سود سپرده جدید را به 20 درصد کاهش داده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۴:۲۱    
در حالی که 10 روز از مهلت 45 روزه آمریکا به عراق برای واردات برق از ایران فرصت باقی است، عراقی ها در پیدا کردن کشوری ثالث برای جایگزین کردن تامین برق این کشور مستاصل مانده اند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۴:۲۱    
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: باید از این پس در رختکن به بازیکنان بگوییم که یک یا دو بر صفر از حریف عقب هستیم و اول به فکر مساوی باشیم و سپس به فکر بردن باشیم.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۴:۲۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سؤالی درباره الحاق کشورمان به معاهده پاریس گفت: امروز مسئله اشتغال و تولید خیلی مهم است و هر لایحه ای که بخواهد به این دو امر مهم ضربه وارد کند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: لیست بازیکنان مازاد و مدنظرم را به باشگاه اعلام کردم اما تا زمانی که نتوانیم بازیکنان جدید را بگیرم نام آنها را رسانه ای نخواهیم کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۱    
وزیر رفاه گفت: شروع نوبت دوم توزیع بسته های حمایتی میان مددجویان بهزیستی و کمیته امداد به دستور رئیس جمهور ابلاغ شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۱    
هواگردهای سبک نیروهای مسلح به بمب های جدید هواسُر جمرات با خطای اصابت زیر 10 متر مجهز شدند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۱    
فرمانده انتظامی پایتخت گفت: رانندگانی که با متلک پرانی، مزاحم نوامیس مردم شده و هنجارشکنی می کنند، خودروی شان یک ماه در توقیف پلیس خواهد ماند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۱    
خطیب جمعه مشهد پهنای باند 500 گیگی تلگرام و 32 گیگی شبکه های داخلی را به اتوبان 4 بانده دشمن در برابر جاده خاکی مدافعین تعبیر کرد و وزارت ارتباطات از اختصاص پهنای باندی معادل 2 برابر همه شبکه های ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۲:۱۱    
گروه استان ها- وزیر صنعت، معدن و تجارت بخشنامه جدید بازگشت ارز صادرات به کشور را تشریح کرد و گفت: بخشنامه بازگشت ارز صادرات بخش عمده مشکلات واحدهای تولیدی کشور را برطرف می کند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۲:۰۱    
5 مرجع ذی صلاح در رابطه با ترخیص خودروهای وارداتی معطل در گمرکات برای تعیین تکلیف ارز دولتی و انتفاع مردم نظرات خود را به معاون اول رئیس جمهور اعلام کردند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۳۱    
حسین محب اهری که این روزها با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند از بیمارستان مرخص شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۱:۲۱    
در حالی که در بسیاری از کلانشهرها مردم برای دفن در آرامستانها هزینه بسیار بالایی پرداخت می کنند سازمان بهشت معصومه قم قبر را به رایگان در اختیار افراد بومی قم قرار می دهد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۱    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جدیدترین پیام خود تیم ملی را مادر تمام عاشقان فوتبال قلمداد کرد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۱    
سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: شاخص آلودگی هوای تهران امروز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار گرفت.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۴۱    
برخی از کانال های تلگرامی علی رغم شفاف سازی درباره تصویری از آیت الله کاشانی در اواخر عمرشان، هنوز به حاشیه سازی خود ادامه می دهند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۴۱    
هکرهای چینی پیمانکاران نیروی دریایی ارتش آمریکا را هدف حملات خود قرار داده اند و توانسته اند ظرف 18 ماه گذشته اطلاعات حساسی را از آنها سرقت کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۱۱    
به دنبال بازداشت مدیر مالی ارشد شرکت هوآوی در کانادا، این شرکت چینی با مشکلات جدیدی در اروپا مواجه شده است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۱۱    
هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ هجدهم با برگزاری دیدار تیم های استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان به پایان می رسد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۰۱    
یک روانشناس گفت: بیش فعالی از جمله مشکلات رفتاری و عصب شناسی است که اغلب در پسران شایع می شود و راهکارهای مختلفی برای درمان آن وجود دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۰۱    
محققان ایرانی موفق شدند ربات انباردار را برای جابجایی اجسام بسازند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۵۱    
قیمت انواع تلفن همراه موجود در بازار، مورخ 24 آذر را مشاهده می کنید.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۴۱    
مدیر عامل شرکت متروی تهران و حومه با بیان اینکه بخشی از حقوق عقب افتاده کارگران خط 3 مترو پرداخت شد ، گفت: بزودی سایر مطالبات نیز پرداخت می شود.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۲۸    
رییس اتحادیه خشکبار و آجیل فروش اعلام کرد که امسال قیمت آجیل و خشکبار در بازار شب یلدا نسبت به پارسال حدود 80 درصد افزایش یافته که کمبود تولید و عرضه و دلالی تاجران افغانستانی عوامل اصلی این نوسانات ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۲۸    
نخست وزیر استرالیا اعلام کرد این کشور، قدس غربی را به عنوان پایتخت فلسطین اشغالی به رسمیت شناخته است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۱۸    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (شنبه) برای شرکت و سخنرانی در نشست بین المللی دوحه عازم قطر شد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۱۸    
وزارت بازرگانی چین اعلام کرد: با توجه به آنکه پکن و واشنتگن به دنبال مذاکره برای حل اختلافات تجاری خود هستند ...
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۱۸    
گروهی از نمایندگان جمهوری خواه کنگره آمریکا طرحی را به سنا و مجلس نمایندگان برده اند که هدف آن قطع نظام بانکی ایران از شبکه بین المللی و فشار به پول ملی ایران است.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۱۸    
نشریه ویکلی استاندارد که در عمر 23 ساله اش از تجاوزات خارجی، فشار به ایران و سیاست های نومحافظه کاران آمریکایی حمایت کرده بود، روز دوشنبه به پایان خط می رسد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۱۸    
امیر یوسف قربانی گفت: هوانیروز چهارگوشه کشور را تحت پوشش خود دارد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۸:۴۸    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در خصوص مسائل و موارد مختلفی صحبت کرد و از اتفاقات جالب توجه دوران فوتبالش حرف هایی به میان آورد.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۸:۴۸    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: در حال حاضر کارت های مدت دار با مبلغ مشخص برای مترو در نظر گرفته ایم و تمامی شهروندان می توانند این کارت ها را خریداری کنند.
تابش کوثر   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۸:۳۸    
منابع آگاه اعلام کردند دولت عربستان قصد دارد در قالب توافق اخیر کاهش عرضه به بازار جهانی صادرات نفت به آمریکا را کاهش دهد.