پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۱۵:۵۵Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 22 فروردین 1395 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1395 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 30 دی 1395 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1395 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 1 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 2 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 3 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 4 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 5 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 6 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 7 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 8 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 9 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 10 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 11 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 12 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 13 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 14 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 15 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 16 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 17 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 18 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 19 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 20 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 21 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 22 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 23 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 24 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 25 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 26 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 27 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 28 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 29 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 30 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1395 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۳:۵۲    
نیروهای بسیج مردمی همچنین در اقدامی غافل گیرانه موفق شدند بخش هایی از مناطق شمالی شهرک الصینیة در غرب شهرستان بیجی را پاکسازی کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۳:۵۲    
آتش بازی در معبد پاتینگال در ایالت کرالا در جنوب هند به اتش سوزی تبدیل شد و بیش از 400 کشته و زخمی بر جای گذاشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۳:۵۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که در سالهای اولیه دفاع مقدس هم پیش بینی کرده بود که غرب پس از مواجهه نظامی با ایران، محاصره اقتصادی و تحریم ایران را در سالهای پس از جنگ دنبال خواهد کرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۳:۵۲    
فرمانداری تبریز اغلب بعنوان یکی از دستگاههای نه چندان مهم استان مطرح می گردد چراکه سایه دستگاه های عریض و طویل استانی که اتفاقا مرکز همه آنها نیز در تبریز است بر سایه این فرمانداری سنگینی می نماید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۳:۴۹    
مجموعه تاریخی- فرهنگی پردیس دانشگاه ارومیه که نخستین دانشگاه پزشکی ( طب ) ایران محسوب می شود، در فهرست آثار ملی به ثبت رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۳:۴۷    
یک داور در لیگ کشور عربستان موی سر بازیکن را کوتاه کرد. به گزارش تابناک ورزشی، این روزها عکسی در فضای مجازی منتشر شده که داوری را در حال کوتاه کردن موی یک بازیکن فوتبال با قیچی نشان می دهد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۳:۳۷    
مدیرکل سابق حمل و نقل و پایانه های استان البرز با بیان اینکه البرز از معدود استان هایی بود که مرکز چاپ کارت هوشمند راننده ها را ایجاد کرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۳:۳۷    
رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: با توجه به مصوبات شورای اسلامی شهر کرج، اهمیت ویژه ای به طرح های نیمه تمام داده شده که در این راستا بهره برداری از پل هایی که برای بهبود ترافیک شهر احداث می شود از جمله ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۳:۳۷    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از حذف اعتبار ریزگردها، احیای تالاب ها و دریاچه ارومیه در لایحه بودجه 95 از سوی دولت خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۳:۳۷    
شهردار کرج گفت: با توجه به وسعت و عظمت پروژه عمرانی مهرویلا و نیز معارضانی که در آن وجود دارد، بر اساس برنامه ریزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۳:۳۷    
شورای اصلاح طلبان استان آذربایجان غربی بار دیگر اعلام میدارد؛ کاندیداهای لیست امید (اصلاح طلبان و حامیان دولت) در شهرستان ارومیه آقایان "دکتر سید هادی بهادری و مهندس مجید میلان " می باشند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۳:۳۴    
رئیس اتاق بازرگانی استونی گفت: ما آمادگی کامل برای توسعه و گسترش همکاری های اقتصادی را با ایران داریم. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۳:۳۱    
مدیر آب و فاضلاب ایوان گفت: با اجرای طرح بزرگ آبرسانی این شهرستان نگرانی و دغدغه برای تامین آب مناطق شهری و روستایی این شهرستان که در مسیر این طرح قرار دارند رفع شده است .
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۳:۳۱    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز گفت: استان البرز زمینه حضور سرمایه گذاران را دارد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۳:۱۹    
تابناک اصفهان: تصاویر همیشه مدعیانی هستند بزرگ برابر نوشته ها؛ مدعیانی که بدون کلمات با شما سخن می گویند، این سخن گفتن هر چقدر بدون سانسور و صریح تر باشد بیشتر به دل می نشیند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۳:۰۸    
سران اصلاحات بودن معنی و مفهوم خاصی ندارد و متوجه گردیده اند با گذشت سالهای متمادی عمرشان در سیاست ورزی منطقه بدون داشتن کوچکترین دستاورد مهم و تاثیر گذار برای اصلاح طلبان می بایست استعفای خود از ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۳:۰۸    
مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل گفت: 489 رأس گاو نژاد سمینتال از کشور اتریش تحت نظارت بهداشتی و کیفی اداره کل دامپزشکی استان از مرز گمرک بیله سوار وارد کشور شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۳:۰۵    
مسافران پرواز شماره 497 هواپیمایی ایران ایر که ظهر امروز از فرودگاه مهرآباد به مقصد اردبیل بلیت فروخته بود بعد از سوار شدن مسافران به هواپیما در کمال ناباوری آنها را دوباره پیاده کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۵۲    
گروه طالبان مدعی شده است که در حمله روز گذشته به منطقه دیپلماتیک کابل، قصد داشته کری را هدف قرار دهد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۵۰    
رحمانی در پاسخ به این سوال که در معارفه نیروی جایگزین ایشان شرکت میکند یا نه گفت: حتما شرکت خواهم کرد زیرا همیشه فردی مطیع قانون و اخلاق مدار می باشم
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۵۰    
هفته های پایانی لیگ آزادگان برای تیم شهرداری اردبیل حکم بقا یا سقوط را دارد که این تیم برای فرار از سقوط به برد خانگی فردا مقابل خیبر خرم آباد می اندیشد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۴۷    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه بر لزوم آمادگی دستگاه های دولتی و مردم برای پیشگیری و مقابله با سیل و آبگرفتگی معابر در استان تاکید کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۴۷    
مدیرعامل شرکت برق استان اردبیل گفت: ما امسال توسعه انرژی های نو به ویژه انرژی پاک و کم هزینه خورشیدی را مورد توجه قرار دادیم تا بخش عظیمی از ادارات و منازل هموطنانمان را بهره مند از این انرژی مطلوب ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۴۷    
کاراته کار زن و دانشجوی اردبیلی در مسابقات آسیایی کاراته سبک کنترلی با ایستادن در جایگاه سوم مدال برنز را به دست آورد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۴۴    
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه رتبه اول حضور در نمایشگاه های گردشگری کشور طی سال 1394 را کسب کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۴۱    
مدیر روابط عمومی مرکز فوریت های استان کرمانشاه روز یکشنبه از غرق شدن دو نفر در تالاب هشیلان خبر داد و گفت که با تلاش امدادگران یکی از افراد غرق شده نجات یافت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۳۸    
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان در سال زراعی جاری 12 هزار و 705 ریال تعیین شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۳۵    
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: تمام تلاش ما این است تا سلامت استان را به حدی ارتقا دهیم که هیچ بیماری برای درمان مجبور به ترک استان نباشد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۳۵    
فرماندارخلخال گفت: با تکمیل وبهره برداری ازپروژه احداث خوابگاه ورزشی ،امکان استفاده ازاین محل برای ورزشکاران در این شهرستان بزودی فراهم می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۲۳    
مهاجرت امری اجتناب ناپذیر است. اتفاقی که به دلایل مختلفی می تواند رخ دهد. دلایل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و رفاهی از مهم ترین آن ها هستند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۱۷    
جدیدترین اخبار گوناگون را در بسته گوناگون ایلام از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۱۴    
رییس اداره راه و شهرسازی از آغاز عملیات احرایی حذف نقطه حادثه خیز گردنه ترشابه در محور مهران به ملکشاهی خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۱۰    
پژوهشکده شورای نگهبان سامانه جامع نظرات شورای نگهبان مشتمل بر کلیه نظرات این شورا با امکان جستجو در نظرات را راه اندازی کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۲:۰۷    
عملیات جدید تروریست های جبهة النصره، احرار الشام و انصارالمهاجر در شمال استان لاذقیه از صبح امروز (یکشنبه) آغاز شده و نیروهای ارتش سوریه و مقاومت در حال درگیری شدیدی با آن ها هستند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۵۰    
مدیر کل هواشناسی استان ایلام از احتمال آبگرفتگی معابر ایلام در پی بارش باران خبر داد و گفت: با ورود سامانه بارشی جدید به آسمان استان، احتمال اختلال در عبور و مرور نیز وجود دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۴۳    
وزرای خارجه روسیه و آمریکا در تماسی تلفنی بر ضرورت تحکیم آتش بس در سوریه و مبارزه با گروه های تروریستی از جمله داعش و جبهه النصره تاکید کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۳۷    
رئیس پلیس راه استان البرز از انسداد محور کرج - چالوس از فردا به مدت دو روز خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۳۴    
دقایقی پیش زلزله ای با قدرت 3.2 در مقیاس ریشتر شهرستان پاوه را به لرزه درآورد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۳۳    
کاپیتان سابق تیم استقلال گفت: همین که یک امتیاز گرفتیم و پایین تر از پرسپولیس قرار نگرفتیم، خوب است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۳۳    
عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: 10 دقیقه آخر بازی با سپاهان فوق العاده بودیم اما هواداران حق داشتیم که ناراضی باشند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۳۳    
سرمربی تیم سپاهان در کنفرانس مطبوعاتی بدون نام بردن از نویدکیا علیه او موضع گرفت. به گزارش تابناک ورزشی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۲۹    
خوشبخت در اشاره به فعال ترین کمسیون ها در سال 94، تعدد جلسات کمسیون فرهنگی اجتماعی را نشانی از رویکرد فرهنگی شهرداری اردبیل در دوره جدید عنوان کرده و از بابت وجود این رویکرد ابراز خوشحالی کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۲۶    
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملایر گفت: دانش آموزان و فرهنگیان راه یافته به مرحله استانی مسابقات قرآن و معارف اسلامی برای حضور در این مسابقات آماده می شوند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۱۸    
استقلال با این تساوی 45 امتیازی شد و نتوانست به صدر جدول برگردد با این حال قبل از داربی 82 آبی پوشان پایتخت بالاتر از پرسپولیس در جدول لیگ قرار گرفتند و دوم شدند تا پرسپولیس به دلیل تفاضل گل کمتر رده ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۱۱    
تیم های فوتبال استقلال وسپاهان درآخرین بازی ازهفته بیست وپنجم لحظاتی پیش به تساوی بدون گل رسیدند
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۱۱    
وزرات راهی که برای منازل مسکونی و اراضی مردم بدون توافقنامه و جلب رضایت آنان رقم 38 متر را مبنا قرار می دهد چگونه راضی به تعریض 2 متر! از جاده گهرباران شده است؟
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۰۳    
ستاره پرتغالی کهکشانی ها از هواداران رئال مادرید درخواست کرد که حمایت آنها در دیدار هفته سه شنبه مقابل ولفسبورگ تعیین کننده است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۱:۰۱    
سه هوادار تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان دچار حمله قلبی شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۵۹    
یک منبع آگاه و مسئول در شهرستان مرودشت گفت : مهدی درستی عضو جوان شورای اسلامی شهر رامجرد از توابع شهرستان مرودشت در استان فارس با ضربه چاقو به قتل رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۵۸    
نیروهای ارتش سوریه در درگیری با عناصر تروریستی تکفیری گروهک احرار الشام در جنوب حلب، یکی از سرکردگان برجسته این گروهک را کشتند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۵۳    
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به بیمارستان منتقل شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۴۹    
رسانه های ترکیه از زخمی شدن سه تن از شهروندان این کشور بر اثر انفجار بمب در یکی از ایستگاه های اتوبوس این شهر خبر دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۴۴    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی از شمال غرب و غرب به کشور، از تقویت این سامانه طی روزهای دوشنبه تا پنجشنبه 23 تا 26 فروردین خبر داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۴۱    
جانباز هشت سال دفاع مقدس در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از وی در آسایشگاه جانبازان گفت: در دوران جنگ تحمیلی حراست از وطن مهم ترین وظیفه رزمندگان بود که انجام وظیفه شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۴۰    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۴۰    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: علیرغم برخی برداشتها که از تبصره یک صورت گرفته است، قیمت بنزین امسال افزایش نمی یابد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۳۵    
نخستین نشست مدیران موسسات فرهنگی و هنری با سرپرست اداره ارشاد نوشهر در سال جدید برگزار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۳۳    
رئیس سازمان بورس با اشاره به دستاوردهای این بازار در سال گذشته عنوان کرد: سازمان بورس برای تحقق چشم اندازها و سیاست های اقتصاد مقاومتی استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن را در دستور کار خود قرار داده ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۳۲    
جانشین دریابانی مازندران گفت: از 15 اسفندماه تاکنون 2100 شناور تفریحی در مازندران ساماندهی شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۳۲    
پیکر دومین شهید مدافع حرم شهرستان نکا روز سه شنبه بیست و چهارم فروردین در شهر نکا تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش روستای شهاب الدین منتقل می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۲۹    
پیکر مرحوم دکتر منوچهر ستوده ایران شناس برجسته کشور روز یکشنبه پس از تشییع در آرامگاه ابدی اش در محوطه امامزاده سید حسین تازه آباد در سلمانشهر از توابع شهرستان عباس اباد در غرب مازندران آرام گرفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۲۰    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: نرخ باروری کلی (TFR) در استان افزایش داشته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۱۴    
محدوده زیست گوزن زرد در استان فارس افزایش یافت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۰:۰۴    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز (یک شنبه) عنوان داشت که روسیه در تلاش هایش برای حل و فصل بحران سوریه قبل از هرچیز بر اساس منافع خود عمل می کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۵۳    
با انتشار نامه وزیر راه و شهرسازی به وزیر جهاد کشاورزی بار دیگر موضوع تاسیس فرودگاه در اراضی ملی گاودشت مازندران به چالش بزرگ بین آمل و بابل بدل شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۵۰    
سرمربی تراکتورسازی گفت: ما در این بازی 8 موقعیت گل داشتیم در حالی که دروازه مان یک بار هم تهدید نشد به جز آن پنالتی که من اعتقادی ندارم آن خطا می توانست پنالتی باشد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۴۸    
شادی این تیم به این علت که از رتبه شانزدهم به رتبه دوم رسیده بود،منطقی به نظر می رسید اما به آسمان انداختن سرمربی که از حرکات معمول تیم قهرمان است
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۳۳    
لستر با توجه با نتایج اخیر آرسنال و تاتنهام هفته به هفته به قهرمانی لیگ جزیره نزدیک تر می شود.در جدول لیگ برتر انگلیس لستر با 72 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به تاتنهام 62 امتیازی در صدر قرار دارد و ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۳۱    
با تلاش بازرسان بازرسی کل استان کهگیلویه و بویراحمد، باند اختلاسی در شهرداری شهرستان دوگنبدان شناسایی و پرونده متهمان به مراجع قضایی ارسال شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۲۵    
نخست وزیر اوکراین سرانجام از سمت خود استعفا کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۲۲    
مقام های نظامی آمریکا از دستگیری یک افسر نیروی دریایی این کشور به اتهام انتقال اطلاعات امنیت ملی این آمریکا به عوامل بیگانه و ادامه تفحص در این زمینه خبر دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۱۸    
کاپیتان جنجالی سپاهان اعلام کرد که برای تماشای بازی استقلال حتی به استادیوم هم نخواهد رفت. به گزارش تابناک ورزشی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۱۵    
تابناک تهران- در خصوص قراردادهای خارجی باید بگویم که بین خودروسازهای داخلی و شرکت هایی مانند پژوهیچ پشت پرده وجود ندارد و شرکت های خارجی چون پژو با خوردوسازی های داخلی قراردادبسته ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۰۳    
یکی دیگر از کانال های خبری تلگرام با بیش از 300 هزار عضو که عنوان یکی از برنامه های تلویزیونی را در اختیار دارد اما منکر ارتباط با صداوسیماست نیز برای 20 هزار بازدید پست آخر به همراه 24 ساعت حفظ ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۰۱    
رصد خانه تابناک خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند؛ تیترهایی مانند: اعلام کاندیداتوری مطهری برای نائب رئیسی مجلس ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۵۷    
طبیعتا به جای آقای بهرامی، فرد جدیدی مسئولیت سازمان قضایی نیروهای مسلح را عهده دار خواهد شد اما هنوز در این خصوص تصمیم نهایی گرفته نشده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۵۲    
همزمان با اوج مبارزات مردم و نیروهای مردمی با گروه های تروریستی در کشور سوریه، دو مبارز دیگر از استان مازندران در نبرد با تکفیری ها به شهادت رسیدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۴۹    
هر دو بازیکن تعویضی تراکتورسازی در این بازی گلزنی کردند.با این پیروزی تراکتورسازی 41 امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد. ذوب آهن هم با 38 امتیاز به رده ششم سقوط کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۴۹    
سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد :در مورد فساد در فوتبال گزارش های زیادی شده که بعضا نسبت به افراد بوده است و در مواقعی برخی افراد هم بازداشت شدند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۴۹    
نهرودی در المپیک لندن سرمربی تیم ملی بوکس بود که پس از عدم کسب نتیجه و حواشی که برای تیم ملی به وجود آمد از سرمربیگری تیم ملی برکنار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۳۴    
به گزارش تابناک تبریز ، دیداردو تیم تراکتور و ذوب آهن اصفهان با نتیجه دو بر یک به نفع تراکتور سازی تبریز به پایان رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۳۴    
با توجه به رتبه بالاتر پتروشیمی در رده بندی لیگ آنها در دو بازی اول میزبان هستند و برهمین اساس از ساعت 16 در سالن اندیشه به مصاف میهمان خود نفت آبادان رفتند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۳۴    
معاون وزیرجهاد از آغاز برداشت گندم در مناطق جنوبی کشور خبر داد و گفت: پیش بینی می شود خرید این محصول استراتژیک نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش یافته و به حدود 10 میلیون تن برسد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۳۴    
درحالی که تنها 2 روز به مراسم قرعه کشی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا، مانده سعودی ها جنگ روانی خود را علیه ایران آغاز کردند و در جدیدترین خبر اعلام کردند که برای بازی های ملی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۲۵    
سکه تمام طرح جدید با ادامه روند افزایشی روزهای اخیر در بازار - یکشنبه - یک میلیون و 34 هزار و 500 تومان عرضه می شود و دلار آمریکا 3490 تومان فروخته می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۲۵    
اردیبهشت ماه امسال، استان کویری یزد شاهد برگزاری یک رویداد فرهنگی مهم خواهد بود و نخستین جشنواره مد و لباس استان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در اردکان برگزار می شود. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۲۵    
برای اینکه یک پاسخ عمومی داشته باشم عرض می کنم که فعلا تصمیم دارم برای نایب رییسی مجلس دهم کاندیدا شوم. امیدوارم آنچه برای خودم، کشور و انقلاب اسلامی خیر و صلاح است پیش بیاید .
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۲۲    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۲۲    
یزد همانند دیگر استان های کشور از وجود برخی معضلات اجتماعی رنج می برد و حالا 14 کارگروه ویژه اجرای برنامه ها و سیاست گذاری ها ی کلان برای رفع و کاهش معضلات اجتماعی تلاش می کنند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۱۳    
مهرداد غضنفری ،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان گفت: با توجه به اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی، پیشنهاد شده لرستان به عنوان پایلوت این مهم در کشور انتخاب شود .
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۰۵    
راهکارهای گسترش همکاری های عملیاتی مرکز توسعه فناوری آب و شرکت آب منطقه ای استان یزد در جلسه ای با حضور مهندس غفوری، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان یزد و فقیه خراسانی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۰۵    
مازیار زارع طی برخوردی که در جریان بازی روز گذشته با کمال کامیابی نیا هافبک پرسپولیس داشت، از ناحیه گونه با شکستگی مواجه شده است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۰۵    
میهمان ویژه سرمربی تیم پرسپولیس برای دربی به تهران رسید. به گزارش تابناک ورزشی، پسر برانکو عصر امروز به تهران رسید تا در روزهای منتهی به دربی در کنار پدرش باشد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۷:۵۹    
شهردار منطقه 11 در نخستین روزهای سال جدید از آغاز عملیات اجرایی احداث بوستان در زمین 22هزار متری باغ دامپزشکی خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۷:۴۵    
در حالیکه نام امیر کامدار به عنوان بازیکن محروم تیم ذوب آهن در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اعلام شده بود اما این بازیکن در ترکیب اصلی تیم ذوب آهن مقابل تراکتورسازی امروز حضور دارد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۷:۴۵    
با نظر پرویز مظلومی 11 بازیکن استقلال برای مصاف با سپاهان مشخص شدند که چهار تغییر نسبت به بازی مقابل استقلال خوزستان دیده می شود. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۷:۳۶    
شهردار سابق در شبکه اجتماعی خودنوشت:چرا هر دهه یکبار اینچنین بد اخلاقی ها باید بیافتد و نام شهرمان بر سر زبان تا ببافتد
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۷:۳۰    
سوریه در سید ششم مقدماتی جام جهانی در آسیا قرار دارد و احتمال 50 درصد وجود دارد که یکی از حریفان شاگردان کی روش باشد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۷:۱۰    
سایت راهور 120 که مرجع پرداخت الکترونیکی جرائم رانندگی برای مردم سراسر کشور است، یک هفته ای است که در دسترس نیست و مشکلاتی زیادی از این ناحیه برای مردم بوجود آمده است.