جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۹:۱۲Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 29 اردیبهشت 1395 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1395 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 30 دی 1395 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1395 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 1 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 2 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 3 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 4 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 5 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 6 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 7 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 8 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 9 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 10 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 12 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 13 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 14 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 15 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 16 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 17 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 18 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 19 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 20 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 21 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 22 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 23 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 24 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 25 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 26 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 27 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 28 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 29 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 30 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1395 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۳:۵۱    
مراسم پنجاهمین سالروز تاسیس دانشگاه شریف عصر امروز با حضور مسئولان ارشد دولتی و فارغ التحصیلان این دانشگاه برگزار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۳:۵۰    
شهردار اردبیل از احداث سه پل مکانیزه با مشارکت بخش خصوصی در اردبیل خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۳:۴۹    
ساعت صفر زمانی است در صد و نود و سومین ساعت صفر خواهید شنید؛برای شنیدن ناشنیده ها. ساعت صفر برای کسانی است که وقت خواندن ندارند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۳:۴۷    
معاون فنی و عمرانی شهردار اردبیل گفت: بهسازی مسیر جدیدی از رودخانه بالیقلو در دست اقدام است و به هیچ وجه تکمیل پروژه ساماندهی رودخانه بالیقلو متوقف نشده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۳:۴۷    
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: عملیات خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان از خردادماه و با آغاز برداشت گندم در شمال استان اردبیل آغاز می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۳:۴۷    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با بیان اینکه بیش از 800 اثر تاریخی- فرهنگی قم قابلیت ثبت ملی دارند، گفت: 340 اثر تاریخی و 10 اثر معنوی قم ثبت ملی شده.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۳:۴۴    
در اولین جمعه از آخرین ماه بهار به رسم دیرین و در طلب باران اهالی گیوی، میهمانان و گردشگران گرد هم می آیند تا جشنواره ای را با نام سنتی چمچه خاتون برگزار کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۳:۴۱    
مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پنج شهید مدافع حرم از لشکر فاطمیون و تیپ زینبیون عصر امروز در قم برگزار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۳:۳۵    
صبا تیمی است که از سال 1383 با کسب عنوان قهرمانی رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور به لیگ برتر راه یافته و 12 دوره متوالی در مسابقات جام خلیج فارس به میدان رفته است و از جمله تیم های موفق تاریخ ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۳:۲۶    
خوشبختانه در حال حاضر در این واحد صنعتی 10 نفر به صورت مستقیم مشغول کار شده اند که امیدواریم با حمایت های بیشتر تعداد نیروی شاغل این واحد صنعتی افزایش یابد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۳:۲۴    
کاروان تدبیر و امید در بیست و هشتمین سفر استانی خود به آذربایجان غربی می رود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۳:۲۱    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی از صدور پروانه بهره برداری برای واحد یکم نیروگاه اتمی بوشهر به مدت 5 سال توسط مرکز نظام ایمنی هسته ای کشور خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۳:۲۱    
سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل از ممنوعیت 4 روزه ورود گردشگران به کویر مرنجاب آران و بیدگل خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۳:۲۰    
دبیر کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد تسهیلات زائران استان قم از آماده سازی 150 هکتار پارکینگ برای نیمه شعبان با ظرفیت 35 هزار سواری و 2 هزار دستگاه اتوبوس خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۳:۲۰    
دیدارتیم های فوتبال العین امارات وذوب آهن ایران ازمرحله یک هشتم نهایی جام باشگاه های آسیا درورزشگاه امارات باتساوی یک بر یک به پایان رسید، تاشانس ذوب آهن برای صعودبه جمع هشت تیم برتر آسیا بیشترشود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۳:۲۰    
ملی پوش تیم ملی فوتسال کشور با عقد قرارداد یک ساله به تیم دبیری تبریز پیوست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۳:۱۴    
خبرگزاری آروتز شوا از شبکه های رسانه ای وابسته به صهیونیسم اسرائیل در گزارشی با تیتر" آیا احمدی نژاد به سیاست باز می گردد" نوشت : رییس جمهور سابق ایران محمود احمدی نژاد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۳:۱۴    
مرکز آمار ایران رشد اقتصادی کل سال 94 را با احتساب نفت یک درصد و بدون آن را 0.9 درصد اعلام کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۳:۰۴    
سرمربی تیم ملی در مراسم بدرقه تیم ملی والیبال بدرقه کرد. به گزارش تابناک ورزشی،برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مراسم بدرقه تیم ملی والیبال ایران به رقابت های انتخابی المپیک حاضر شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۳:۰۲    
یکی از راه های خروج از بحران اقتصادی رونق ساخت و ساز است که منجر به رونق اشتغال صنایع وابسته به ساخت و ساز و گردش مالی می شود و می تواند با منفعتی چند جانبه بسیار تأثیرگذار باشد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۲:۵۶    
حجت الاسلام احمد زادهوش
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۲:۵۱    
سخنگوی فراکسیون امید مجلس دهم گفت: در نخستین جلسه هیأت رئیسه موقت این فراکسیون اجماع نظر اعضا بر کاندیداتوری عارف برای ریاست مجلس دهم، بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۲:۴۴    
روزنامه های استان قم در شماره 29 اردیبهشت ماه به عناوینی از جمله دوختن پارچه بریده شده بر قامت صفاییه، کام تلخ جوانان از مشکلات، سکونت 200 هزار شهروند قمی در بافت فرسوده ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۲:۳۶    
چهار سرباز ترکیه در بمب گذاری پ.ک.ک جان خود ا از دست دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۲:۲۴    
ویدیوی رونمایی از برنامه تجزیه کردستان عراق در آمریکا / ویدیوی نقشه خاورمیانه در صدسالگی سایکس پیکو تغییر می کند؟ ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۲:۱۵    
این مساوی برای ذوب آهن بسیار ارزشمند است و شاگردان گل محمدی به پیروزی در بازی برگشت امیدوارند و راه صعودشان به مرحله یک چهارم بسیار هموار به نظر می رسد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۲:۱۴    
فرمانده انتظامی استان قم پیش از ظهر امروز، با بازدید از دفاتر برخی رسانه ها و خبرگزاری های استان قم، از دفتر سایت خبری تحلیلی تابناک در قم بازدید کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۱:۰۷    
ما که در مرحله نخست آزمون شرکت کرده ایم، اجازه شرکت در آزمون جدید را نداریم، اما مگر می شود عده ای که رتبه های بالاتر از ما کسب کرده اند و ترازهای نامرغوب تری به نسبت ما دارند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۷    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه بر مبنای مد، ناگهان کسانی که چپ ترین تفکرات را دارند، روز بعد راست گرا می شوند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۷    
مرکز آمار ایران رشد اقتصادی کل سال 94 را با احتساب نفت یک درصد و بدون آن را 0.9 درصد اعلام کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۳    
دبیر کمیته اصل 44 وزارت ورزش و جوانان از واگذاری پنج طرح ورزشی نیمه تمام مازندران در هفته آینده خبرداد و گفت که واگذاری طرح های نیمه تمام ورزشی کشور به بخش خصوصی از مازندران آغاز می شود .
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۱    
امام جمعه امیرکلا با بیان اینکه ورود کالای خارجی به معنای مخالفت با تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: دستیابی به اقتصاد مقاومتی از سوی دهیاران و شوراها امکان پذیر است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۱:۴۵    
دولت آمریکا برای حمایت از صنعت فولاد این کشور بر روی ورق فولاد سرد وارداتی از چین تعرفه 522 درصدی وضع کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۱:۳۶    
رییس پلیس راه راهور ناجا جزئیات تصادف مرگبار اتوبوس ولوو را در بجنورد اعلام کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۱:۳۰    
رئیس جمهور کرواسی با ابراز تمایل برای همکاری اقتصادی کشورش با ایران گفت: می توانیم از طریق ایران به عنوان یک هاب سایر کشورهای خاورمیانه را پوشش دهیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۱:۲۴    
مژده لواسانی، مجره مطرح و جوان تلویزیون در گفتگو با خبرگزاری مهر، به بیان خاطرات خود از اجراهای رادیویی و تلویزیونی اش پرداخت. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۱:۱۹    
تظاهرات کنندگان در پایتخت فرانسه یک خودروی پلیس را به آتش کشیدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۱:۱۹    
فدراسیون بین المللی فوتبال امروز رای نهایی خود را درباره شکایت فدراسیون عراق به کارشکنی سعودی ها را به نفع عراق صادر کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۱:۱۹    
یک مقام نظامی روس از عدم تمایل کشورش برای فروش هرگونه تانک، کشتی و موشک به ایران خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۱:۰۹    
علیرضا تهرانی فر-کارشناس ارشد ارتباطات
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۱:۰۹    
سخنگوی اورژانس مازندران از دومین پرواز بالگرد اورژانس مازندران برای انتقال چهار مصدوم در تصادف جاده هراز خبر داد و گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۱:۰۹    
مهدی هاشملو-کارشناس ارشدمدیریت رسانه
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۱:۰۹    
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: آمریکا به صراحت اعلام کرده است برای حفظ رهبری خود در جهان اگر بخواهیم از سلاح نظامی و هسته ای هم استفاده می کنیم و این واقعیت امروز جهان ما است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۱:۰۹    
نماینده ولی فقیه در استان مازندران درباره دیدار فائزه هاشمی با بهائیان گفت: دیدار با بهائیان اقدامی بسیار زننده بود.بهائیت سر در آخور اسرائیل دارد، مذهب آنها ساختگی است و دست پرورده انگلیس است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۰:۵۵    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت:وضعیت نساجی قائم شهر بلاتکلیف است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۰:۵۵    
استاندار مازندران خواستار تشکیل کمیته تخصصی برای احیای صنعت نساجی های مازندران شد و تأکید کرد: در این راستا اداره صنعت معدن و تجارت استان باید برنامه مدون ارائه کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۰:۵۲    
مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت کشور بر ضرورت دقت دهیاران در صدور مجوز ساخت و سازها تاکید کرد و گفت : تعرض به منابع طبیعی ، خلاف اقتصاد مقاومتی است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۰:۵۲    
مشاور معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: تسهیلات با اولویت به باشگاه های ورزشی برتر پرداخت می شود .
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۹    
صبح دیروز 28 اردیبهشت ماه در پروژه "هزار و یک شهر" تهران که در امتداد بزرگراه همت قرار دارد یک قبضه خمپاره به طول تقریبا نیم متر کشف شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۹    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز گفت که ساعتی پیش دختری 23ساله در رودخانه کرج سقوط کرد و جان باخت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۹    
نیروهای پلیس آمریکا سقوط یک شهاب سنگ در ایالت مین را گزارش دادند.این شهاب سنگ در جنگلی در شمال غربی ایالت مین سقوط کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۵    
نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در سخنانی اعلام کرد که امکان دارد دور جدید مذاکرات صلح سوریه پس از پایان ماه رمضان در ژنو از سر گرفته شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۳    
قائم مقام وزارت بهداشت درباره صحت و سقم استعفای وزیر بهداشت توضیح داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۰    
مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: حمایت از ورزش حمایت از سلامت و پویایی جامعه است و بر پایه همین نگاه شهرداری بندرعباس 12 تیم ورزشی را مورد حمایت دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۰    
شهردار بندرعباس از برگزاری جشن محوری اعیاد شعبانیه در محل پارک دولت خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۰    
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: به همت اهالی ورزش این استان و رؤسای فعال هیأت های مختلف ورزشی شاهد میزبانی هرمزگان از 30 رقابت ملی بوده ایم که دستاورد بزرگی برای ورزش هرمزگان است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۰:۱۹    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۰:۱۷    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: تقویت شایسته سالاری سبب رشد هرمزگان خواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۰:۱۵    
کمبود منابع مالی بخصوص سرمایه در گردش و محدودیت هایی که نظام بانکی به بخش تولید وارد می کند این روزها بزرگترین مشکل تولیدکنندگان ایرانی است و پای درد دل هر تولیدکننده ای که بنشینید این سخنان را می ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۵    
به گزارش تابناک یزد ، فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در تشدید مبارزه با قاچاق مواد مخدر در یزد گفت: در اردیبهشت امسال بیش از 2600 کیلوگرم مواد مخدر در یزد کشف شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۲    
دبیرخانه دائمی شورای هماهنگی روابط عمومی های یزد همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی در پارک وحشی بافقی یزد افتتاح شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۹:۵۰    
هوای یزد هم اکنون طوفانی است و طوفان به سرعت بیش از 90 کیلومتر در ساعت یزد را درنوردید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۶    
امید ابراهیمی در پایان تمرین امروز تیم استقلال به شدت آسیب دید. به گزارش تابناک ورزشی، درحالی که تمرین تیم فوتبال استقلال رو به پایان بود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۳    
نماینده ولی فقیه در استان مازندران درباره دیدار فائزه هاشمی با بهائیان گفت: دیدار با بهائیان اقدامی بسیار زننده بود.بهائیت سر در آخور اسرائیل دارد، مذهب آنها ساختگی است و دست پرورده انگلیس است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۸    
وزش باد شدید در تهران باعث سقوط داربست های نیمه شعبان در میدان خراسان شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۵    
رصد خانه تابناک خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند؛ تیترهایی مانند: واکنش اژه ای به ماجرای فائزه هاشمی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۹:۱۸    
فرمانده کل سپاه در دوران دفاع مقدس در جمع پاسداران سپاه بیت المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه اگر سپاه نبود ممکن بود تا الان بیش از ده بار جمهوری اسلامی ساقط شود و یا بارها تکه هایی از ایران جدا ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۹:۱۲    
شهردار یاسوج:با افتتاح این مرکز پرسنل شهرداری های سایر شهرهای استان را نیز آموزش می دهیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۹:۱۰    
تایید طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان و لایحه بیمه اجباری خسارت وارد شده به شخص ثالث از جمله طرح های تائید شده در شورای نگهبان بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۹    
مسعود شفیعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:کهگیلویه و بویراحمد61 آسیاب، 50 خانه تاریخی، 40قلعه،40 آب انبار،23 بقعه متبرکه،19 گورستان،17 استودان، 13 پل، 13بافت تاریخی، پنج حمام ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۷    
یکی از دانشجویان کارشناسی ارشد رشته زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه سمنان در روز چهارشنبه، 29 اردیبهشت ماه ساعت 13:50 دقیقه، در یک حادثه ناگوار جان خود را از دست داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۷    
یک منبع مذاکره کننده یمنی اعلام کرد که امیر کویت امروز (چهارشنبه) با دو هیات یمنی که در مذاکرات صلح مشارکت می کنند، برای نزدیک کردن دیدگاه هایشان دیدار کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۷    
معاون اول رئیس جمهور گفت: دانشگاه محور اصلی تحقق اقتصاد دانش بنیان است و دانشگاه صنعتی شریف در این بین یکی از مهمترین دانشگاه ها برای دستیابی به این هدف است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۴    
رئیس کل بانک مرکزی با تشریح برنامه های این بانک برای سال جاری در مورد لغو تحریم های بانکی گفت: ایتالیا نسبت به دیگران جلوتر حرکت کرده و بانک مرکزی ایتالیا و یونی کریدیت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۰    
به گزارش تابناک یزد ، روزنامه قانون نیز گذری به مجلس خبرگان کرده است و در گزارشی با عنوان مصاف خبرگان برای صندلی سرخ نوشت همزمان با هیاهوی ترکیب راه یافتگان به مجلس شورای اسلامی، فراکسیون ها ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۸:۵۸    
گزارش کامل از گزیده خبرهای امروز تابناک با تو را با کلیک بر تیتر و یا عکس آن بخوانید. اینجا آخر ایران است +تصاویر بهترین و بدترین خوراکی ها قبل از خواب را بشناسید ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۸:۵۵    
پس از شش ماه از آغاز اجرای توافق هسته ای میان ایران و گروه 1+5، به نظر می رسد، این توافق هنوز جدی وارد فاز اجرایی نشده و در مقابل اجرای آن مشکلات زیادی وجود دارد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۷    
دکتر محسن رضایی در جمع پاسداران سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: اگر سپاه نبود ممکن بود تا الان بیش از ده بار جمهوری اسلامی ساقط شود و یا بارها تکه هایی از ایران جدا شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۷    
نمایندگان در آخرین هفته کاری دوره نهم مجلس شورای اسلامی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس را در دستور کار دارند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۷    
سازمان دیده بان حقوق بشر با انتشار گزارشی اعلام کرد که گروه تروریستی داعش از زمان ورود خود به شهر سرت در لیبی در فوریه2015حدود 49 نفر از اهالی این شهر را به اتهام های مختلف اعدام کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۸:۱۹    
شورای نگهبان طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را با توجه به اصلاحات انجام شده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۸:۱۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از لغو کنسرت های موسیقی، گفت: این کنسرت ها باید به جد مورد حمایت قرار گرفته و عموم صاحب منصبان و ملت با تعطیلی شان مقابله کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۸:۱۵    
تیم ملی والیبال در ژاپن قبل از آغاز رقابت های انتخابی المپیک دو دیدار تدارکاتی انجام خواهد داد. به گزارش تابناک ورزشی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۷:۵۸    
شورای نگهبان طرح جرم سیاسی را با توجه به اصلاحات انجام شده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۷:۵۸    
آیت الله صادق آملی لاریجانی با صدور حکمی حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای را به عنوان نماینده قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی منصوب کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۷:۵۵    
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: ظهر امروز برخورد رعد و برق با مرد 28 ساله، مرگ او را رقم زد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۷    
در این نشست به موضوع تکریم ارباب رجوع و همچنین تکریم به همکاران توسط روابط عمومی سازمانها اشاره شد... در این مراسم خانم موسی پور مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمان نیز حضور داشتند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۷:۱۹    
وقوع همین اتفاق در جشنواره کن 2015 برای دریای درختان گاس ون سنت و در جشنواره کن 2014 برای اسیر ساخته آتوم آگویان گزارش شده بود و در واقع اگر فیلمی ضعیف باشد، تماشاگران کن ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۷:۱۶    
نگاهت را ندزد از من دلم بی تاب می گردد شب و روزم سیاه و چشم من بی خواب می گردد حواست نیست اما عالمی دنبال چشم توست شده عالم خُمار تو، شراب ناب می گردد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۷:۱۳    
نشست خبری که درسخوان(عضو شورایی شهر تبریز) برای دلجویی از اصحاب رسانه برگزار کرده بود، با حضور چند تن از خبرنگاران در دفتر دبیر شورای شهر برگزار گردید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۴    
جبارزاده آمادگی کامل استان آذربایجان شرقی را برای توسعه روابط تجاری، صنعتی و همکاری های مشترک با جمهوری آذربایجان اعلام کرد و گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۴    
دعوت به دیدن عکس هایی از پاییز در اوج فصل بهار کمی عجیب است. اما فصل پاییز هم مثل بهار ، زیبایی های خودش را دارد ...