چهارشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۸:۵۳Apr 2017 26

خبرهای خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1395 - tabnak.ir

 
خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1395 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 30 دی 1395 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1395 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 1 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 2 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 3 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 4 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 5 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 6 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 7 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 8 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 9 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 10 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 11 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 12 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 13 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 14 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 15 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 16 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 17 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 18 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 19 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 20 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 21 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 22 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 23 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 24 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 25 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 26 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 27 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 28 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 29 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 30 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1395 
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۶    
به گزارش تابناک تبریز تصویب لایحه دوفوریتی هبه 400 میلیون تومانی شورای شهر تبریز به ستاد دیه استان برای کمک به آزادی زندانیان غیر عمد استان، در جلسه دیروز شورای شهر ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۴    
اقدام رژیم آل خلیفه بحرین در سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم، روحانی برجسته شیعه این کشور، با واکنش شدید مقامات جمهوری اسلامی ایران مواجه شد ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۳    
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۳:۴۷    
تعرفه هر دقیقه مکالمه با تلفن ثابت که اکنون حدود 30 ریال است، از اول تیرماه امسال با 15 ریال افزایش 45 ریال برای مشترکان محاسبه می شود.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۳:۴۱    
اصول گرایان در حال حاضر با یک بحران محبوبیت مواجه شدند که کار آن ها را برای انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 بسیار سخت کرده است.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۳:۳۵    
این پزشک 41 ساله تهرانی در خارج از طرح های حفاظت شده دریا در حال شنا بود که اسیر موج های زیبا اما سهمگین آب دریای خزر شد.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۶    
5سال عمر فرزندم در مدارس دولتی تلف شد/ من و مسئولین نظام آموزشی باعث و بانی آن هستیم/ اما الان فرزندی شاداب ،با دوستانی شاداب تر در کارهای گروهی و شخصی را شاهدیم.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۲    
دکتر محسن رضایی عصر روز دوشنبه در همایش ملی اقتصاد مقاومتی، تعاون و اقدام و عمل که در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، گفت: دولت از پروژه محوری به هدایتگری وحمایت محوری باید روی بیاورد.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۳    
عکس های مازندنومه از مراسم گرامی داشت 24 خرداد اصلاح طلبان مرکز استان/ در حالی که در دو سال گذشته اصلاح طلب های مرکز استان برای برگزاری مراسم مشابه همواره مشکل داشتند و حتی سال گذشته اراده هایی نه ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۳    
تابستان شاد جامعه هدفی به تعداد همه ساکنان شهرستان و مهمانان مرکز استان دارد/ بخش های مختلف تابستان شاد که از فردا تا پایان شهریور برگزار می شوند، به شکلی طراحی شده اند که خروجی مشخصی داشته باشند. ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۰    
پدیده حدی یعنی هر پدیده آب و هوایی ممکن است به شکل حداکثری اتفاق بیفتد. ما هم روزهای بسیار گرم خواهیم داشت و هم روزهای پرباران ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۷    
سپرست اداره ورزش و جوانان فریدونکنار گفت: مشکل حقوقی 17 هزار مترمربع استادیوم آزادی این شهرستان برطرف می شود. ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۴    
رئیس حوزه علمیه جعفریه رستمکلا شهرستان بهشهر گفت: علت اصلی عدم پیشرفت منطقه شرق مازندران رویکرد کوته بینی و حسادت و به دنبال حاشیه بودن است. ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۱    
رئیس مجمع خیرین ساری گفت: هنرستان ها در حال حاضر نابود شدن است و باید احیا شوند. به گزارش خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۱    
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب مازندران با اشاره به اینکه اجرای طرح های فاضلاب در مازندران هزینه بالایی دارد، گفت: آب و فاضلاب مازندران 66 میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار است. ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۱    
اولین مرحله لیگ دسته یک دوچرخه سواری کشور در پیست مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که رکاب زن همدانی به عنوان قهرمانی دست یافت.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۱    
مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران از تمدید جشنواره مطبوعات استان تا سوم تیرماه خبرداد. حسین مرتضوی دقایقی پیش در گفت وگو با خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۸    
سخنگوی اورژانس استان مازندران از انحراف خودروی پژو 206 در منطقه نارنجستان خبر داد که سبب مصدوم شدن 3 نفر و به پرواز در آمدن بالگرد مازندران شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۵    
اصل مهم در جامعه کمتر توجه شده است چرا که در صورت توجه به آن کمتر دچار مشکلات پدیده های اجتماعی از قبیل اعتیاد، طلاق و ... بودیم. ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۳۰    
معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: درسه ماه اول سال جاری شهرستان مهران بیشترین ریزگردها را تجربه کرده است.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۲    
منابع بحرینی اعلام کردند که نیروهای امنیتی عصر امروز به محل تجمع مردم معترض به لغو تابعیت شیخ قاسم در منطقه الدراز حمله کردند.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۲    
وزارت امور خارجه ایران، سلب تابعیت از آیت الله شیخ عیسی قاسم را محکوم کرد.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۹    
در شب ولادت خجسته ی کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام)، جمعی از اهالی فرهنگ، شعر و ادب فارسی با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۳    
منابع بحرینی اعلام کردند که نیروهای امنیتی عصر امروز به محل تجمع مردم معترض به لغو تابعیت شیخ قاسم در منطقه الدراز حمله کردند.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۳    
صدها نفر از مردم روستای محل زندگی رهبر معنوی انقلاب بحرین در اعتراض به اقدام دولت علیه شیخ عیسی قاسم، مقابل منزل او کفن پوشان شعار می دهند.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۸    
مهدی تاج در آخرین اظهار نظر خود از کی روش حمایت کرد. به زگارش تابناک ورزشی،مهدی تاج در جمع خبرنگاران درباره اظهارات کی روش و برانکو گفت: ما دو اردو را لغو کردیم که به باشگاه ها کمک کنیم ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۱:۳۴    
از گوشه و کنار می بینم و می شونم که همه سکوت ما در مورد تیم ملی را نوعی انعطاف می دانند در حالی که هیچ رنگی چه آبی و چه قرمز مقدس تر از پرچم 3 رنگ ایران نیست ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۵    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پنج متهم که با معرفی خود به عنوان افراد منتسب به دستگاه های دولتی و امنیتی کشور قصد کلاهبرداری 600 میلیارد تومانی در مشهد و طرقبه شاندیز را داشتند با گزارش به موقع ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۲    
رئیس فراکسیون امید به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان تهران انتخاب شد.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۲    
تعدی به شیخ عیسی قاسم به مقاومت مسلحانه و سقوط رژیم بحرین منجر خواهد شد
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۱:۰۲    
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: هیچ انگیزه مادی نمی تواند عامل فدا کردن جان در میدان نبرد و قتال با دشمنان باشد.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۹    
از آنجا که تهویه ی مطبوع هوا یکی از اصول اساسی پرورش مرغ است وجود ریزگردها تهویه ی سالم را به شدت تحت تاثیر قرار داده و همین موضوع تولید گوشت را تحت تاثیر قرار می دهد.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۶    
مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز قراردادش را تمدید کرد.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۶    
در شب ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، جمعی از اهالی فرهنگ، شعر و ادب فارسی با رهبر انقلاب دیدار می کنند.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۲    
توقیف قانون ربطی به ارشاد ندارد و به دستور دادستانی انجام شده است. علت شکایت برخی نهادهای امنیتی بوده و ارشاد نقشی نداشته است
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۰    
مهدی محمدی: حاج قاسم سلیمانی با صدور بیانیه ای نادر و تاریخی به رژیم آل خلیفه در بحرین هشدار داد در صورت هرگونه تعدی به شیخ عیسی قاسم با مقاومت مسلحانه بی سابقه ای مواجه خواهند شد که اسقاط این رژیم ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۰    
حکومت آل خلیفه، تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را لغو کرد.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۰    
مسئول سایت تکثیر گوزن زرد ایرانی مانشت و قلارنگ ایلام گفت: با توجه به زاد و ولد مطلوب گوزن های استان ایلام و ازدیاد جمعیت این وحوش ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۶    
دادستان تهران از دستگیری 17 نفر از سرشبکه های جریان سازمان یافته علیه اخلاق و عفت عمومی طی روزهای اخیر خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۴    
در آیین رونمایی از کتاب پنجره ای به سوی زندگی از مشکلات عدیده هنرمند مطرح هم استانی که در حال به تصویر کشیدن میراث فرهنگی این استان است سخن به میان آمد.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۰    
نوای روح بخش اذان را با صدای استاد محمدپور خواهید شنید. سپس دعای روزهای ماه مبارک رمضان و به ویژه دعای روز چهاردهم ماه مبارک تقدیمتان می شود ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۴    
در تمرین امروز استقلال علیرضا منصوریان با یک ضربه زیبا دروازه مهدی رحمتی را باز کرد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۲    
دوجوان ایلامی امروز31خردادماه دراثرخفگی درآب وحادثه درپالایشگاه ایلام جان خودرا ازدست دادند.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۲۲    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۱    
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت:با توجه به توپوگرافی منطقه و کوهستانی بودن مسیرها، توسعه راه ها در ایلام بسیار هزینه بر است، لذا ضروری است بحث اعتبار آن در قانون بودجه توسط نمایندگان پیگیری شود.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۱    
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۱    
در راستای صیانت از حقوق شهروندی درون ادارات و دستگاه های اجرایی و سلامت اداری باید گلوگاه های فساد شناسایی شود.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۲    
پژمان محمدی
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۱    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی از ازسرگیری مذاکرات هیأت حقوقی و فنی این سازمان با هیأت چینی درباره بازطراحی راکتور اراک خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۴    
رئیس هیئت فوتبال گلستان: فصل جدید مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های استان گلستان با حضور 9 تیم برگزار خواهد شد.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۱    
رصد خانه تابناک خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند؛ تیترهایی مانند: مردم تخریب کنندگان دولت را خوب می شناسند ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۰۰    
چین با استفاده از ریزتراشه های ساخته شده توسط متخصصان خود، موفق به ساخت سریع ترین ابر رایانه جهان شده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۰۰    
دوره آموزشی معلمان مدارس نوردر میبدبرگزارشد.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۹:۰۰    
مراسم بزرگداشت مرحوم دکتر محمد علی رادی از چهرهای فرهنگ و هنر شهرستان میبد صبح امروز در حسینیه شهید صدوقی یزد برگزارشد.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۵۷    
به منظوربررسی وضعیت پدیده ریزگردها دراستان های کشور،نشست اظطراری باحضور5وزیر،5استاندار،رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ودیگر مسئولان ذی ربط کشوری در وزارت کشور تشکیل شد.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۵۷    
به گزارش تابناک یزد ، فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت:ماموران پلیس شهرستان اردکان در یک عملیات شناسایی یک باند سه نفره سرقت موتورسیکلت را شناسایی و متلاشی کردند ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۵۵    
دادستان عمومی و انقلاب کرج آخرین جزئیات پرونده های یک بانک و شرکت مدیران خودرو در کرج را تشریح کرد.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۵۵    
اشرار تحت تعقیب در بندر امام(ره) پس از به شهادت رساندن افسر آگاهی و مجروح کردن دو مامور دیگر متواری شدند.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۵۵    
رئیس قوه قضاوئیه با اشاره با بیان اینکه برخوردهای عزتمندانه و مقتدرانه رهبر انقلاب باید مدنظر همه مسئولان باشد، گفت: هیچ یک نباید به گونه ای صحبت کنیم که بوی اختلاف نظر ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۵۵    
نامزد احتمالی جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا با بیان اینکه خود را پیروز نهایی انتخابات می داند گفت نگرانی های سران حزب جمهوریخواه را جدی نخواهد گرفت و به تلاش خود تا پیروزی ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۵۲    
فرماندار تهران با تاکید بر اینکه در بررسی های کارشناسی جدید در خصوص علت شکسته شدن لوله گاز و انفجار آن در شهران مشخص شد که علت شکستگی، نشست زمین بوده است، گفت: هنوز علت نشست زمین مشخص نشده است.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۸    
امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی در گفتگویی کوتاه پیش از تمرین تیمش پاسخ صحبت های امروز سرمربی تیم ملی را داد.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۵    
ستاره مونیخی تیم ملی فوتبال فرانسه به عنوان سریع ترین بازیکن جام ملت های اروپا تا به اینجای رقابت ها شناخته شده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۲    
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شهرداری 200 مسئولیت مهم شهری را بر عهده دارد که برای انجام آنها اعتبار کافی در اختیار ندارد.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۶    
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری بندر عباس از اجرای طرح حراست از میراث زیستی، درختان کهنسال برای شناسنامه دار کردن درختان کهنسال در این شهر خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۳    
مراسم تشییع پیکر زنده یاد "برکت صادقی" کوهنورد هرمزگانی دقایقی پیش در قطعه مفاخر شهرستان بندرعباس برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۳    
فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه در 48ساعت گذشته محموله ی بزرگ قاچاق کالا به ارزش 65میلیارد ریالی از چندین کانتینر کشف شد ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۰    
18 عضو گروه طالبان در درگیری بین گروهی در مرز ادرسکن- پشتون زرغون ولایت هرات کشته شدند.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۰    
معاون شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به اینکه مقاومت لبنان با تمام توان وارد جنگ سوریه نشده، تاکید کرد در صورت نیاز میزان مشارکت حزب الله در جنگ این کشور افزایش می دهیم.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۸    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۲    
راننده پیر تاکسی که به همراه همدست جوانش، دختری را برای آزار و اذیت ربوده بودند، با صدور کیفرخواست به زودی به اتهام مشارکت در آدم ربایی محاکمه می شوند.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۱    
استاندار همدان با بیان اینکه بانکها نه تنها نباید هیچ طرح تولیدی در استان همدان را تملک و مصادره کنند بلکه واحدهای تولیدی را که تملک کرده اند نیز باید خود احیا کنند ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۵    
از نخستین ساعت امروز، خبری مبنی بر بازداشت ابومحمد الجولانی سرکرده گروه تروریستی تکفیری موسوم به جبهه النصره توسط رزمندگان مجاهد حزب الله در میدان های نبرد ریف جنوبی حلب در شبکه های اجتماعی دست به ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۵    
مرکز آمار فلسطین روز دوشنبه اعلام کرد: شمار آوارگان فلسطینی که در آژانس امداد رسانی و کاریابی برای پناهجویان فلسطینی (اونروا) وابسته به سازمان ملل متحد ثبت نام کرده اند ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۰۰    
تابناک: کمیسیون هایی که بیشتر رنگ و بوی سیاسی و فرهنگی دارند، بیشتر از سایر کمیسیون ها چشم منتخبان دوره دهمی از اصفهان را گرفته است به گونه ای که هیچ منتخبی از اصفهان گویی عزم خود را برای رفع تخصصی ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۰۰    
وضعیت نمایندگان استان همدان برای حضور در کمیسیون های تخصصی مجلس دهم مشخص شد. از نماینده همدان در مجلس دهم، دو نماینده در کمیسیون قضایی و حقوقی و دو نماینده نیز در کمیسیون برنامه و بودجه عضو شدند ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۶    
آرش افشین بعد از پشت سر گذاشتن معاینات پزشکی به استقلال پیوست تا در کنار شهباززاده و کاوه رضایی خط آتش آبی ها را در لیگ آینده تشکیل بدهند.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۶    
با حکم رئیس فدراسیون فوتبال، مشاور مسئول حوزه ریاست و مدیر تیم های ملی و رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال منصوب شدند. ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۵    
به گزارش تابناک یزد ، صبح دیروز مراسم ختم حبیب محبیان در مسجد جامع شهرک قدس تهران برگزار شد. پس از درگذشت این خواننده ایرانی تحلیل ها و نقد و نظرهای فراوانی در خصوص پایگاه هنری اجتماعی و سیاسی وی در ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۹    
انتشار تصویر فیش های حقوقی نجومی برخی مدیران سازمان ها و بانک ها در روزهای گذشته، دستاویز حمله رسانه های مخالف دولت قرار گرفته است ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۶    
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تهران گفت: آبیاری محصولات سبزی و صیفی استان با آب خام (فاضلاب) انجام نمی شود و هر گونه آلودگی در این محصولات را به شدت رد می کنم.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من از یک محیط و تربیت دیگری به ایران آمده ام و تربیتم اجازه نمی دهد بیشتر از این درباره کی روش صحبت کنم.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۰    
در این تیراندازی یکی از ماموران به فیض شهادت نائل آمده و دو مامور دیگر نیز زخمی شدند.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۹    
حکومت آل خلیفه، تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را لغو کرد. به گزارش فارس، وزارت کشور بحرین اعلام کرده است که تابعیت شیخ عیسی احمد قاسم را به اتهام تبلیغ طائفی گری و فتنه انگیزی در بحرین ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۹    
هر کس کمی با سیاست و نیز کار مجلس آشنا باشد، می داند که عوامل سیاسی و جناحی هم در این زمینه تأثیر دارد؛ همچنان که نقش کاریزمای فردی و ارتباطات و لابی های بیرون از مجلس را هم نمی توان نادیده گرفت ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۹    
رهبری و مردم ایران و همچنین کشورهای اروپایی به شدت بر این باورند که رئیس جمهور آمریکا قدرت و اقتدار کافی برای حل مشکلات بانکی را دارد و انتظار می رود این قدرت در عمل نیز دیده شود ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۷    
آرش صباحی فرد*
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۲    
بهناز بابایی
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۷    
با شدت گرفتن درگیری ها در سوریه، سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عازم این کشور شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۲    
عبدالباری عطوان در مقاله ای با اشاره به گزارش شبکه تلویزیونی مشهور آمریکایی NBC در مورد عربستان و آینده آن نوشت ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۵    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یکی از موضوعات حایز اهمیت در سیاستهای ابلاغی اقتصاد مقاومتی را درون زا بودن چه در سطح کشوری و چه در سطح منطقه ای عنوان کرد و گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۲    
سرلشکر پاسدار محسن رضایی ضمن اشاره به برخی کارشکنی ها و کینه ورزی ها علیه ایران، از سران عربستان سعودی خواست دست از مسلمان کشی و کودک کشی بردارند. ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۱    
رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه با اشاره به راه اندازی هفت پایگاه سلامت در دهدشت مرکز این شهرستان گفت: این پایگاه ها به ارائه خدمات بهتر و ارتقا سلامت جامعه کمک می کند.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۹    
نماینده دزفول با اشاره به خسارت هایی که سیل اخیر به این شهر وارد کرده، گفت: منازل روستایی ایمنی خود را از دست داده اند و سیل سرمایه گذاری های حاشیه رودخانه را نابود کرد.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۵    
مدیر کل محیط زیست مازندران گفت: در مازندران کوه فروشی می شود و فرآوری از واحدهای معدنی صورت نمی گیرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۴    
امسال شهریه مدارس غیردولتی استان 15 درصد افزایش می یابد.
  ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۸    
رئیس شوراهای حل اختلاف استان البرز گفت: 42 درصد پرونده های که سال گذشته به شورای حل اختلاف استان ارجاع داده شده به صلح ختم شده است. ...