پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۱۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 18 مهر 1395 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1395 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 30 دی 1395 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1395 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 1 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 2 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 3 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 4 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 5 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 6 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 7 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 8 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 9 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 10 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 11 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 12 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 13 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 14 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 15 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 16 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 17 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 18 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 19 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 20 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 21 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 22 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 23 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 24 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 25 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 26 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 27 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 28 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 29 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1395 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۵۶    
آماده گسترش همکاری با یونیسف هستیم /هیچ لذتی بالاتر از این نیست که بتوانیم لبخندی برلب کودکی بنشانیم
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۵۵    
تابناک: مسئول بسیج دانش آموزی سپاه روح الله گفت: همایش بزرگ نهضت ما زنده ایم با تجمع دانش آموزان دختر استان مرکزی با چهار شعار عفاف، حجاب، شجاعت و مسئولیت پذیری برگزار می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۵۵    
مردم شیراز در طرح نذر دانایی، 4 هزار جلد کتاب اهدا کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۵۳    
در این مراسم که با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین صدیقی در سخنانی با تبیین فضائل حضرت علی اکبر(ع) ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۵۰    
مادر شهید محمد رشیدی پس از 34 سال با فرزندش دیدار کرد. شهید رشیدی از شهدای مفقودالجسد شهرستان مهر استان فارس بود که در سال 61 در عملیات رمضان در منطقه شلمچه به شهادت رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۴۵    
اگر بخواهیم سال هایی را حساب کنیم که عاشورای شمسی و قمری در یک هفته اتفاق افتاده اند(به عبارت دیگر کمتر از هفت روز با هم اختلاف داشته اند) می بینیم که هر 33 یا 34 سال یک بار این اتفاق افتاده است
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۴۰    
تابناک: سرمربی تیم سایپا گفت: هیچ چیزی مثل فوتبال نمی تواند اعتقاد بزرگ و مقدس ملت ایران به امام حسین (ع) را به رخ جهانیان بکشد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۳۷    
نوشته اند ابا عبد الله چشمهایش حالت نیم خفته به خود گرفته بود: ثم نظر الیه نظر ائس (1) به او نظر کرد مانند نظر شخص ناامیدی که به جوان خودش نگاه می کند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۳۶    
نیروهای عراقی در ادامه مبارزه خود با تروریست های داعش منطقه البکر در هیت واقع در الرمادی را به صورت کامل آزادسازی کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۳۰    
تابناک: در رابطه با اختصاص مبلغ 35 میلیارد ریال اعتبار از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی، به منظور حمل و دفن بهداشتی زباله شهر اراک ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۳    
از زمان شکست مذاکرات صلح یمن در ماه اوت، ائتلاف عربی به رهبری عربستان حملات هوایی خود را به رغم انتقادات گروه های حقوق بشری در این کشور تشدید کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۰۵    
تابناک: رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی با بیان اینکه مواد خام مصرفی باید سالم و بهداشتی باشد، توصیه کرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۲:۵۴    
چندی پیش، یک روزنامه اسپانیایی، لا اوپینیون مورسیا ، از سفر گروهی از کارآفرینان ایرانی به این کشور به منظور بازدید از منطقه مورسیا و دیدار با جمعی از مقامات اسپانیایی خبر داد و اعلام کرد خرید شش هزار ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۲:۴۲    
دومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا امشب به وقت محلی میان هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ برگزار خواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۲:۴۱    
در جلسه عصر امروز هیأت دولت که به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور تشکیل شد، وزیر کشور گزارشی در خصوص برگزاری مسابقه فوتبال با حفظ شئونات اسلامی ارائه کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۲:۳۵    
با احداث ناقص مجتمع های مسکونی در گوشه وکنار شهر ایلام ،سبکی جدید از حاشیه نشینی بنام حاشیه نشینی مدرن خلق شده است .این حاشیه نشینان مدرن از خدمات شهری محرومند
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۲:۳۰    
تیم حاضر در نیمه نهایی یورو 2016 از برتری در خانه عاجز ماند. به گزارش تابناک ورزشی،در شب اول هفته سوم مقدماتی جام جهانی 2018 در قاره اروپا، ولز با گرت بیل ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۲:۳۰    
ذکر مصیبت طفل شیرخوار کربلا حضرت علی اصغر(ع)؛ یادینه دوشموشدی اللرینی باغلاماقی با صدای ابراهیم رهبر
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۲:۳۰    
مداحی آذری با صدای سلیم موذن زاده درباره حضرت علی اصغر(ع)
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۲:۲۹    
رئیس پلیس اینترپل ناجا با بیان اینکه بعد از شناسایی محل اقامت خاوری در کانادا، اسم او از لیست افراد تحت تعقیب حذف شده، گفت :خاوری همچنان تحت تعقیب بوده و خواستار بازداشت و استرداد آن هستیم.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۲:۰۹    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل با بیان اینکه امنیت موجود در ایران در کنار امنیت کل کشورهای منطقه مورد توجه ما است گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۲:۰۸    
راهپیمایی صلح با عنوان 'غلبه بر بی تفاوتی ها به نام برادری و صلح ' امروز از شهر پروجا تا اسیسی در مرکز ایتالیا با حضور ده ها هزار نفر بویژه جوانان برگزار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۲:۰۵    
رهرو طریق عشق حسینی شهید دوران دفاع مقدس ستار احمدی بعد از 29 سال چشم انتظاری پدر و مادرش به زادگاهش اردبیل بازگشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۴۵    
در این پوستر سعی کردم تا با حفظ سبک والت دیزنی پوستری از جنس ایرانی طراحی کنم که وقتی ان را به استودیو والت دیزنی فرستادم مورد تایید کارمندان دیزنی واقع شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۴۵    
همزمان با هفته ملی کودک نمایشگاه نقاشی و عکس کودکان تشنه اند در اردبیل برپا شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۴۱    
به گزارش ایرنا، مراسم عزاداری شب هشتم محرم با حضور حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور در جمع شیعیان تایلند و ایرانیان مقیم تایلند برگزار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۳۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۲۷    
وبسایت افشاگر ویکی لیکس گزیده ای از سخنرانی هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری امریکا، در وال استریت را که به صورت خصوصی برگزار شده بود، افشا کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۲۶    
وزیر اقتصاد در جریان سفر برای شرکت در اجلاس بانک جهانی به واشنگتن، با برخی وزرای کشورهای چین، فرانسه، نروژ و .. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۲۵    
بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت، اعلام کرد: دو تبعه ایرانی که دو روز پیش به اتهام عکسبرداری از یک حسینیه در کویت بازداشت شده بودند، پس از پیگیری های انجام گرفته، آزاد شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۲۰    
مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس گفت: در حادثه سقوط پنج نفر به درون چاه عمیق کشاورزی در منطقه چغا کامفیروز شهرستان مرودشت چهار نفر جان باختند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۱۵    
وحید هاشمیان عکسی از خود در صفحه اش منتشر کرده که در کنار الکساندر نوری مربی ایرانی حاضر در بوندسلیگا و سرمربی وردربرمن آلمان دیده می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۱۵    
هر کجا می نگرم نیزه و شمشیر است/ آه این حسین من یکه و تنهاست/ این کشته ی فتاده به هامون حسین توست/ این صید دست و پا زده در خون حسین توست ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۱۱    
طوفان متیو در ایالت کارولینا تا کنون 15 کشته بر جای گذاشته و هزاران نفر را مجبور به ترک خانه هایشان کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۱۰    
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: پنج هکتار از جنگل های بان سیران گیلان غرب در آتش سوخت و آتش سوزی بعد از چهار ساعت مهار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۶    
شیرین گرامی در حالی با حجاب کامل اسلامی در رقابت آیرون من (مردان آهنین) شرکت کرد که به جز سختی شنای سه کیلومتر و هشتصد متری، دوچرخه سواری 179 کیلومتری و دوی 42 کیلومتری ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۰    
تیم والیبال پیکان در آخرین بازی خود در تورنمنت چهار جانبه جام مرحوم رضا ابراهیمی از سد پارسه گذشت. به گزارش تابناک ورزشی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۰    
در حالی که بازار استارت آپ های ایرانی در حوزه اینترنت روز به روز در حال توسعه و ترقی است، آنچه مشخص شده این است که سرمایه گذاران به ویژه شرکت های خارجی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۰    
سید مهدی رحمتی بر سر یک مسابقه تنیس فوتبال ساده اینگونه ناراحت بود و چهره اش به افرادی می خورد که ظاهرا در حال گریه است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۵۰    
عضو شورای شهر گرگان گفت: تعداد خانه های فرهنگ در سطح شهر گرگان افزایش می یابد چراکه این شهر به 100 خانه فرهنگ نیاز دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۴۵    
مداح اهل بیت گفت: در روز تاسوعا برای اجرای مراسم عزاداری به ورزشگاه آزادی نخواهد رفت و در هیأت ریحانة الحسین به اجرای برنامه عزاداری خواهد پرداخت. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۴۵    
کره جنوبی در اکثر بازی ها تیم برتر نیمه اول بوده است و هر چه در تاریخ بازی های دو تیم به دقایق پایانی نزدیک می شویم تعداد گل های ایران بالاتر می رود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۴۵    
با تلاش مسولان ورزشگاه آزادی،پرچم ویژه یا حسین مربوط به بازی ایران مقابل کره جنوبی آماده شد.این پرچم ششصدمتری در روز بازی ایران و کره در ورزشگاه آزادی به اهتزار درخواهد آمد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۴۰    
تابناک: ثبت نام برای شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش برای جذب 10 هزار نیروی انسانی از امروز (یکشنبه 18 مهر ) آغاز شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۷    
72 تن از عناصر گروهک تروریستی داعش در درگیری روز یکشنبه با نیروهای وفادار به شورای ریاست جمهوری لیبی موسوم به بنای آهنین در شهر سرت واقع در شمال لیبی کشته شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۶    
وزیر اطلاعات با بیان اینکه نباید نهضت حسینی به خرافات و فقط برانگیختگی احساسی آلوده شود، گفت: با پررنگ کردن آثار فکری و عقلانی قیام عاشورا در عزاداری ها باید از محتوای انقلاب صیانت کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۲    
پس از ماه ها اعتراضات خیابانی در اتیوپی، این کشور وضعیت فوق العاده اعلام کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۱    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با محکومیت شدید جنایت صنعا، این جنایت را محصول توطئه مشترک آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود دانست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۰    
سرمربی تیم استقلال مدعی استپندار توفیقی به خاطر وی به مصاحبه ای علیه برخی افراد انجام نداده است. به گزارش تابناک ورزشی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۰    
رئیس هیات مدیره شرکت توسعه با حضور در ورزشگاه آزادی از اقدامات فرهنگی انجام شده در این مجموعه بازدید کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۰    
بازیکنان پرسپولیس در پایان تمرین امروز این تیم، با لحن اعتراض آمیز از سرمربی تیم شان درخواست کردند موضوع بدقولی مالی باشگاه را پیگیری کند. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۰    
برانکو ایوانکوویچ در مورد بازیکن تیم ملی کره اظهار نظر جالبی انجام داد. به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص اظهار نظر یکی از بازیکنان کره که به محض حضور در ایران عنوان کردند تهران ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۰    
تابناک: مسئول گروه نذر فرهنگی اراک با بیان اینکه نذر فرهنگی، نام کمپینی است که از سال گذشته به منظور انجام فعالیت های معنوی و نو ایجاد شده است گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۰    
به گزارش تابناک یزد ، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میبد با بیان این که تامین سرپناه و مسکن مناسب برای مددجویان تحت حمایت از رویکردهای اساسی کمیته امداد است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۰    
به گزارش تابناک یزد ، مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به وجود بیش از 65 طرح نیمه تمام ورزشی در این استان، از مشارکت 22 خیر برای تکمیل طرح های ورزشی استان خبر داد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۲۵    
منکر نقاط ضعف نیستم اما یه عده هر روز منطقی وار با یه حرف قشنگ شبهه ایجاد میکنند و هزاران نفر رو به دستگاه امام حسین (ع) بدبین میکنند.. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۲۵    
عادت های نادرست زندگی مدرن و پشت میزنشنینی باعث ظهور درد های شدید در ناحیه گردن و کمر شده است؛ مشکلی که تنها با یک ماساژ ساده التیام می یابد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۲۳    
همایش گرامیداشت بیست و چهارمین سالگرد تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در ارومیه برگزار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۲۲    
به گزارش تابناک یزد ، رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان جذب مشارکت عمومی در طرح اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن امسال را ضروری دانست و بیان کرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۲۰    
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت:مقطع پیش دبستانی پنج کتاب دارد که در مجموع 300 هزار ریال قیمت آنها است که با تخفیف 50 درصدی وزارت آموزش و پرورش برای استان های محروم از جمله ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۰۰    
مداحی شب هفتم محرم 1395 با نوای حسین سیب سرخی ؛ گرچه از دور از آن فاصله ها زد بد زد / آتش انگار که بر کرب و بلا زد بد زد
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۰۰    
مداحی شب هفتم محرم 1395 با نوای سید مجید بنی فاطمه ؛ دست ما نیست گرفتار تو هستیم حسین / از ازل تا به ابد زار تو هستیم حسین
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۰۰    
مداحی شب هفتم محرم 1395 با نوای حسین سیب سرخی ؛ گرچه از دور از آن فاصله ها زد بد زد / آتش انگار که بر کرب و بلا زد بد زد
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۰۰    
روضه خوانی غیر از غم معشوق در عالم خبری نیست با نوای حاج میثم مطیعی
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۰۰    
سینه زنی و مداحی(زمینه) امیر عباسی در شب هفتم محرم الحرام برای جناب علی اصغر علیه السلام؛ دوست دارم که کودک دلم / گم شه تو شلوغی حرم / تو منو پناه بدی، توی خیمه راه بدی، اذن خیمه گاه بدی حسین(ع)...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۰۰    
مداحی شب هفتم محرم 1395 با نوای سید مجید بنی فاطمه ؛ بال و پر می زنی اما چه کنم پر نکشی / ناخنت را به سینه مادر نکشی
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۹:۴۳    
در این مراسم که با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین صدیقی در سخنانی با تبیین فضائل حضرت علی اکبر(ع) ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۹:۴۰    
دومین نشست هم اندیشی اساتید مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه در سالگرد تأسیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی برگزار شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۹:۴۰    
پس از آنکه در هفته گذشته رسانه های ترکیه از کشته و زخمی شدن دو گردشگر 40 و 29 ساله ایرانی در استانبول خبر دادند، جدید ترین اخبار حاکیست که پلیس ترکیه موفق به دستگیری 5 نفر از 6 مظنونان حادثه شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۹:۴۰    
او می گوید: تو روز روشن فرزندم را از من گرفتند.آنها با ندانم کاری و سهل انگاری کاری کردند که امید را از من و خانواده ام گرفتند . ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۹:۳۰    
در این گزارش به ارائه آخرین اطلاعیه های سامانه ناشران بورسی از قبیل تعدیا منفی یک شرکت غذایی،آگهی دعوت به مجامع فوق العاده چند شرکت در خصوص تصمیم گیری افزایش سرمایه،شفاف سازی مهم یک سنگ آهنی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۹:۳۰    
سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران که (18 آبان) در تهران برگزار می شود، انجمن سینمای جوان کرمانشاه با سه عنوان فیلم در بخش مسابقه شرکت کرده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۵    
در تحلیل امروز به بررسی گروه هایی پرداخته ایم که جو فروش و جو خرید در آن ها در بازار امروز کاملا اشکار بود و در پایان هم اشاره ای به شنیده ها و شایعات گسترده و اخبار مهم در بازار امروز کردیم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۰    
به گزارش اختصاصی تابناک سیستان و بلوچستان دقایقی پیش تیراندازی در روستای زنگیان شهرستان سراوان صورت گرفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۹:۱۰    
تابناک: محمد امین آراسته از برگزاری دوره منحصر به فرد اشتغال در فضای مجازی با حمایت وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی خبر داد و گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۹:۰۸    
این پیمانه اقتصادی موضوعاتی همچون: بازار بر مدار رشد کم رمق همراه با تحلیل، نمودار فروش دلار، یورو و درهم، قیمت گاز در آسیا، قیمت سکه و طلا، میانگین حقوق معلمان، قیمت محصولات پارس خودرو ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۹:۰۵    
مسابقه های رده بندی و فینال لیگ فوتبال شهرستان فردیس با شرکت 300 ورزشکار در قالب 11 تیم در زمین چمن شهدای این شهرستان برگزار شد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۹:۰۵    
مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: هوای البرز روند سالمی را طی می کند. منصور رحمانیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۹:۰۵    
رئیس هیات کشتی شهرستان فردیس گفت: مسابقه کشتی در دو بخش آزاد و فرنگی شهرستان فردیس برگزار شد. اصغر قاسمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۵۵    
به گزارش تابناک سمنان ،استاندار سمنان از برگزاری نمایشگاه تولیدات استان هر دو ماه یکبار خبر داد و گفت ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۵۴    
رئیس پلیس بین الملل ناجا با اشاره به آخرین اقدامات پلیس بین الملل در پیگیری پرونده خاوری گفت: پلیس کانادا عنوان کرده است که پرونده وی برای مقامات قضایی این کشور ارسال شده و باید از طریق وزارت خارجه ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۵۲    
معاون استاندار البرز گفت: فهرست طرح های اقتصادی که نیازمند سرمایه ثابت و سرمایه در گردش هستند در این استان باید مشخص شود. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۳۴    
بخش نگاه شما برای ارائه و معرفی نگاه مخاطبان تابناک به همه موضوعات است. هر مخاطب تابناک می تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۳۲    
بخش نگاه شما برای ارائه و معرفی نگاه مخاطبان تابناک به همه موضوعات است. هر مخاطب تابناک می تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۳۰    
دانلود مداحی شب هفتم محرم 1395 با نوای سید مجید بنی فاطمه ؛ لالا لالا گل گندم تو قنداقه کفن پوشی / لالا لالا گل پونه توی خوابی یا که بیهوشی [روضه]
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۲۹    
بخش نگاه شما برای ارائه و معرفی نگاه مخاطبان تابناک به همه موضوعات است. هر مخاطب تابناک می تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۲۷    
بخش نگاه شما برای ارائه و معرفی نگاه مخاطبان تابناک به همه موضوعات است. هر مخاطب تابناک می تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۲۰    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۱۵    
طبق گفته ی رئیس دیوان عدالت اداری استخدام مستلزم مجوز قانونی است و اگر دستگاهی چنین عمل نکرد، خلاف قانون است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۱۵    
تابناک اصفهان: حجت الاسلام محمد رضا زائری در ستون هفتگی خود در روزنامه خراسان نوشت: هر چیزی به اندازه اهمیت و ارزش و اثرگذاری و موقعیتش دچار آسیب و آفت می شود و هر چه این ارزش و جایگاه بالاتر باشد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۱۰    
تابناک اصفهان: محمد درویش، فعال محیط زیستی امروز همزمان با 18 مهر ماه روز زاینده رود یادداشتی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نسبت وضعیت فعلی آن انتقاداتی را مطرح کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۰۰    
در پایان معاملات امروز یک شنبه 18 مهرماه، هرقطعه سکه بهار آزادی 1میلییون و 83 هزار تومان داد و ستد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۰۰    
هیئت منصفه مطبوعات با اکثریت آرا هفته نامه های صدا و یالثارات را به اتهام توهین به رئیس جمهوری مجرم شناخت. ...