شنبه ۳۱ تیرساعت ۱۱:۲۹Jul 2017 22

خبرهای خبرگزاری تابناک 30 آبان 1395 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1395 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 30 دی 1395 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1395 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 1 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 2 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 3 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 4 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 5 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 6 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 7 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 8 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 9 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 10 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 11 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 12 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 13 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 14 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 15 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 16 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 17 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 18 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 19 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 20 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 21 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 22 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 23 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 24 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 25 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 26 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 27 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 28 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 29 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1395 
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۳:۴۸    
یکشنبه پرحادثه؛ شاید بهترین عنوان برای حوادث امروز عرصه سیاست ایران باشد؛ روزی که لغو ، برخورد قانونی ، برکناری ، استیضاح و شکایت مهم ترین کلید واژه هایش بودند ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۰    
این پیمانه موضوعاتی همچون فراز و فرود بازار آزاد ارز در ماه آبان، روزگار طلای سیاه، روی آوردن کویت به آمریکا برای خرید گاز، آماری تأمل برانگیز از قاچاق کالا به ایران ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۰    
لیونل مسی لطف بزرگی در حق سه هموطن خود انجام داد و از جیب خود حقوق آنها را که شش ماه است هیچ پولی از اتحادیه فوتبال آرژانتین نگرفته اند، پرداخت کرد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۰    
فرزاد کفیلی
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۰    
از فصل 91-92 تاکنون سابقه نداشت که رئال در پایان هفته 12 با 4 امتیاز اختلاف از تیم دوم صدرنشین لالیگا باشد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۰    
برای شروع هر پروژه نیاز به منابع مالی وجود دارد. این منابع مالی می تواند از طریق سرمایه شخصی و شراکت با دیگران تأمین شده یا قرض (وام) گرفته شود ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۰    
در آن دربی معروف استقلال تحت هدایت منصورخان با اتخاذ تاکتیکی عجیب و جدید، مهدی هاشمی نسب دفاع آخر سرزن تیم را که از پرسپولیس ، طی انتقالی جنجالی آبی پوش شده بود به نوک حمله فرستاد ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۶    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: از نظر استانداری مشکلی برای برگزاری مراسم اربعین و سخنرانی دکتر علی مطهری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی وجود نداشت. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۶    
محمود ملکی
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۶    
مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت:مگر مربیان بزرگ و با اخلاق فوتبال ما گاهی اوقات از داوری ها دچار عصبانیت نمی شوند؟ ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۲    
دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی درگذشت حاج حسن شایانفر، پیام تسلیتی صادر کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۰    
امید عالیشاه به دلیل مصدومیت دست خود را گچ گرفته و سه هفته از ترکیب سرخپوشان دور خواهد بود.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۸    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با اشاره به اخباری مبنی بر انتقال مقادیری از مازاد آب سنگین ایران به عمان اظهار کرد ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۶    
حسین جابری انصاری که امروز به همراه اسحاق جهانگیری به عراق سفر کرده بود در صفحه ی اینستاگرام خود گزارشی از این سفر منتشر کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۶    
علی دایی امروز تیمش را در هوای نیمه برفی تهران تمرین داد که تصاویر وی اینگونه شکار شده است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۳    
اسقف اعظم روسیه گفت: سقط جنین و ارایه خدمات قانونی در این خصوص همانند کمک به مصرف کنندگان الکل و مواد مخدر است. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۱    
در آن دربی معروف استقلال تحت هدایت منصورخان با اتخاذ تاکتیکی عجیب و جدید، مهدی هاشمی نسب دفاع آخر سرزن تیم را که از پرسپولیس ، طی انتقالی جنجالی آبی پوش شده بود به نوک حمله فرستاد ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۱    
برگزاری مراسم پیاده روی نمادین اربعین حسینی در شهر استکهلم سوئد با حضور ایرانیان مقیم و علاقه مندان به اباعبدالله(ع) برگزار شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۰    
نماهنگ زیبای هلابیکم به مناسبت ایام اربعین حسینی از صابر خراسانی
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۳    
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی از انتصاب محمد رحیم نوروزیان به عنوان فرماندار مشهد خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۰    
پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علم الهدی با توجه به حواشی اخیر درباره لغو میتینگ سیاسی علی مطهری در مشهد و ادعای دخالت نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در این موضوع اطلاعیه ای را منتشر کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۱    
در این گزارش به ارائه آخرین اطلاعیه های سامانه اطلاع رسانی ناشران بورسی که شامل عملکرد 6 ماهه شرکت ها به همراه پیش بینی سود هر سهم هر شرکت براساس عملکرد 6ماهه می باشد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۶    
اگر به اهداف و خواسته هایی که در ذهنم داشته ام برسم و به هرچه در داوری می خواستم دست پیدا کنم جایم را به جوان ها می دهم تا آنها وارد این کارزار شوند و سعی می کنم تجربیاتم را در اختیار آنها قرار دهم.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۶    
مارادونا اولین نفری بود که پس از تساوی یونایتد با آرسنال به مورینیو زنگ زد و به او دلداری داد. مورینیو نیز با انتشار متنی در اینستاگرام، از پادشاه دیه گو بابت دلداری اش تشکر کرد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۶    
او در عین حال، مخالف حمله هوایی رژیم صهیونیستی به تأسیسات اتمی ایران بود و پس از آنکه مدل سازهایی درباره این تقابل نظامی توسط آمریکایی ها صورت پذیرفت ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۰    
حاج حسین سیب سرخی و حاج سعید حدادیان در ایام اربعین حسینی برای زوار سیدالشهدا علیه السلام ساندویچ درست می کنند.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۵    
عضو کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: احمدرضا براتی باید به اندازه کوپن خودش صحبت کند و نسبت به من که در حوزه فوتبال نقش پدری برایش داشته ام اظهارنظر نکند. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۰    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۱    
سرمربی سابق تیم ملی امشب با حضور در منزل علی جباری برای تسلیت به خاطر درگذشت دختر وی با کارلوس کی روش و جواد نکونام رودررو شد. چالش های طرفین طی یکی دو سال اخیر در نوع خود جالب توجه بود.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۳۱    
سرپرست تیم استقلال اعتراف کرد در مورد امین حاج محمدی دچار اشتباه شده است. به گزارش تابناک ورزشی، در دیدار استقلال و صبای قم نام امین حاج محمدی در فهرست 18 نفره نبود و البته با وجودی که منصوریان از ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۵    
زمان دوری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در ترکیب این تیم مشخص شد. به گزارش تابناک ورزشی، امید عالیشاه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در جریان تمرین از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شد که پس از انجام ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۱۵    
نماینده شطرنج ایران موفق شد در دومین دور از آخرین مرحله رقابتهای گرندپری شطرنج بانوان جهان به یک تساوی ارزشمند دست پیدا کند. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۱    
رئیس دفتر سیاسی حماس تصمیم تل آویو برای ممنوعیت پخش اذان در قدس را بازی با آتش خواند و در واکنش به انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد وی باید سیاست خارجی این کشور را تغییر دهد ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۲۰:۰۰    
تصویری که نشان میدهد ضربه سر رونالدو از خط دروازه عبور کرده است. بعد از این صحنه بازیکنان رئال اعتراضات زیادی کردند اما داور گل را قبول نکرد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۵    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: این سازمان آمادگی دارد در راستای حمایت از تولید، کشمش را به صورت تضمینی مشروط و با قیمت هر کیلوگرم 1500 تومان خریداری کند.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۴۳    
رصد خانه تابناک خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند؛ تیترهایی مانند: دستبند طلایی دختر ترامپ جنجال به پا کرد ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۵    
دولت کویت به دلیل کمبود منابع گازی و نبود تاسیسات لازم برای تهیه گاز مایحتاج مورد نیاز خود، خرید گاز از ایالات متحده آمریکا را در دستور کار خود قرار داده است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۵    
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی از کاهش قیمت برنج خارجی در زمان ممنوعیت پنج ماهه واردات این محصول خبر داد و آخرین قیمت مربوط به عمده فروشی برنج های ایرانی و خارجی را اعلام کرد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۱    
نماهنگ ویژه زیارت امام حسین علیه السلام و ارتباط آن با امام زمان عجل الله تعالی فرجه و دعا برای ظهور با صدای علی فانی . بسیار دیدنی ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۱    
فرمانده ناجا گفت: زائرانی که از زیارت عتبات عالیات به کشور بازمی گردند، با مدیریت سفر خود از شتاب زدگی بپرهیزند. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۸:۵۲    
شاید تصاویری که از آسمان این حضور را به تصویر کشیده باشد، برای درک میزان وسعت جمعیت حاضر در اربعین حسینی گویاتر باشد. با گذشت چند ساعت از ظهر اربعین، تصاویر هوایی از این حماسه منتشر شده است ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۵    
بازار میوه و تره بار در آستانه ماه پایانی پاییز با تغییر چندانی در قیمت ها مواجه نشده و برخی میوه های پاییزی از جمله پرتقال و خرمالو با شیب کاهشی قیمت همراه شده اند.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۰    
آبان ماه امسال در حالی به پایان رسید که قیمت ارزهای خارجی شامل دلار آمریکا، درهم امارات، پوند انگلیس و البته دلار استرالیا بیشترین افزایش را نسبت به نخستین روز ماه تجربه کرد ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۰    
اجرایی شدن برجام برای بسیاری از شرکت های هواپیماساز جهانی به معنی باز شدن بازاری بود که برای مدت ها از آن محروم بودند ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۶    
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین به تشریح آخرین وضعیت مبادلات تجاری ایران و چین پرداخت و از ادامه روند کاهشی مبادلات تجاری ایران و چین به لحاظ ارزشی خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۰    
روزشماری برای اجلاس اعضای سازمان اوپک در حالی آغاز شده که زنگنه به عنوان نماینده و سردمدار نفت ایران دائما بر خوش بینی خود درمورد نتیجه این نشست تاکید می کند و اخیرا اعلام کرده است که احتمال این که ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۵    
مراسم گرامیداشت روز اربعین باحضورخانوارهای تحت پوشش درموسسه خیریه زنده یاداحمدرضایی در مسجد سلیمان برگزارشد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۲    
وزیر کشور در دستوری به معاون سیاسی وزارت کشور خواستار تشکیل هیاتی به منظور بررسی علت لغو سخنرانی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در مشهد شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۲    
بارش اولین برف امسال در تهران، صبح امروز در مناطق شمالی این شهر آغاز شد و بعد از ظهر همچنان ادامه داشت.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۷    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۰    
به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی کلیپ تصویری “آرزوی حرم” با صدای مرتضی عطاران و شعری از محمد رسولی.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۹    
در حالی که در ساعات اخیر بیشتر انتقادات در واکنش به لغو سخنرانی مطهری در مشهد مقدس، متوجه استاندار خراسان رضوی و شخص وزیر کشور شده است ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۶    
نماز ظهر در کربلای معلی، امروز یکشنبه سی ام آبان در حرم اباعبدالله الحسین(ع) و با حضور میلیونها عزادار برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۱    
مدیرکل سیاسی استانداری خراسان رضوی با اشاره به لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد گفت: پیگیری های لازم از سوی استانداری انجام شد تا دادستان از نظرشان برگردند اما بنا به دلایلی که خودشان می دانند موافقت ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۰    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با انتشار نامه ای خطاب به رییس جمهور، لغو سخنرانی خود در مشهد را داعش گونه توصیف کرد و گفت که این وضعیت زیبنده دولت یازدهم نیست. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۸    
امروز، 30 آبان ماه سه زمین لرزه خفیف در فاصله زمانی حدود 20 دقیقه در مشهد رخ داد. به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مرکز لرزه نگاری کشوری(موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران)، ظهر امروز ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۵    
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی با بیان اینکه ادغام بانکها نیازمند عزمی بالاتر از بانک مرکزی است، گفت: امیدواریم با لوایح دوقلوی بانکی، بتوان بر روی ساختار و معماری کلی نظام بانکی نگرش مجدد داشت.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۵    
صمد مرفاوی می گوید عضو هیات مدیره استقلال بهتر است در حد تخصصش حرف بزند. به گزارش تابناک ورزشی، حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال امروز در مصاحبه ای با یکی از رسانه ها مدعی شد مرفاوی فیلم بازی را ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۰    
گروه اخوان المسلمین مصر در بیانیه ای تأکید کرد که با دولت عبدالفتاح سیسی رئیس جمهور این کشور آشتی نمی کند.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۰    
نماهنگ سلام من به حسین؛ ویژه پیاده روی اربعین با نوای حاج محمود کریمی
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۵    
در حمله جدید تروریستها به مناطق مسکونی حلب، چندین دانش آموز شهید شدند.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۵    
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مچ دست هافبک - مهاجم پرسپولیس شکسته و مجبور به گرفتن گچ شدیم. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۵    
یکی از سرکرده های گرو تروریستی داعش با سرقت مجموعه بزرگی از آثار باستانی و نسخه های خطی منحصر به فرد از موصل، به نقطه نامعلومی گریخته است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۰    
یک مقام مسئول در وزارت نیرو با اشاره به افزایش قیمت برق، اعلام کرد: از ابتدای مردادماه امسال، 10 درصد افزایش بر روی تعرفه های برق لحاظ شده است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۰    
کارشناسان اقتصادی معتقدند افزایش شاخص دلار آمریکا می تواند باعث بی ثباتی اقتصاد جهان شده و بازتاب منفی بر روی بدهی های ایالات متحده داشته باشد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۵    
اختلاف بین هوشنگ نصیرزاده و احمدرضا براتی با انجام یک مصاحبه علنی شده است و به نظر می رسد فدراسیون فوتبال در بخش حقوقی و تدوین مقررات دچار چالش شده است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۵    
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۵    
صبح امروز مراسم عزاداری اربعین حسینی در سراسر کشور برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۹    
یک رسانه آمریکایی از فعالیت یک ایرانی - آمریکایی در پشت پرده فعالیت های کمپین برای جدایی کالیفرنیا از آمریکا خبر می دهد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۶    
گوش دادن به موسیقی با هدفون در حال عبور از کنار خط راه آهن، جان یک دختر روس را گرفت. به گزارش ایسنا از لنتارو ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۵    
مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران با تائید هک سایت اتاق ایران از سوی هکرها گفت: در حال انجام اقدامات برای رفع این مشکل هستیم.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۹    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 11 میلیون جوان ایرانی از سن طبیعی ازدواج گذشته اند و این مسئله نشان دهنده آنست که باید در برنامه ریزی ها ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۴    
رودریگو دوترته در نخستین دیدارش با ولادیمیر پوتین، از دورویی کشورهای غربی گفت. به گزارش رویترز، "رودریگو دوترته" – رئیس جمهور فیلیپین – طی نخستین دیدارش با همتای روس خود، ولادیمیر پوتین ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۰    
دانلود
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۰    
یک کارشناس اقتصاد بین الملل تمرکز بر اقتصاد داخلی آمریکا و صنایع به ویژه صنایع نفت و اسلحه سازی، اعمال سیاست های انبساط پولی ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۱    
امروز در حالی از سخنرانی علی مطهری، نایب رییس مجلس به مناسبت اربعین در مشهد جلوگیری شد، که با توجه به اعلام قبلی این برنامه، افراد زیادی برای شرکت در این مراسم در سالن مربوطه حاظر شده بودند. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۵    
وزارت نیرو اعلام کرد: میزان بارش های کشور نسبت به میانگین درازمدت، 57 درصد کاهش و نسبت به دوره مشابه سال آبی گذشته 82 درصد کاهش داشته است. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۵    
مسی، رونالدو و سوارز در جدول گلزنان لالیگا رقابتی جالب را رقم زده اند.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۵    
جمعیت اخوان المسلمین مصر در پیامی از طریق فیسبوک هر گونه مصالحه با دولت این کشور را رد کرد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۱    
رییس فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی با بیان این که انتقاد از بازگشت فضای امنیتی به دانشگاه ها حرف مشترک تشکل های دانشجویی است، گفت: وزیر علوم مطالبه های دانشجویان را با جدیت بیشتر پیگیری کند. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۹    
شرکت هواپیماسازی ایرباس با اشاره به رای مجلس نمایندگان آمریکا در خصوص توقف فروش هواپیما به ایران و پیروزی ترامپ اعلام کرد این شرایط یک وضعیت بلاتکلیفی را برای ایرباس در زمینه فروش هواپیما به ایران ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۷    
سرگئی لاوروف با انتقاد از رویکردهای ضدروسی رئیس جمهوری آمریکا گفت: اوباما سخنان خود را نقض می کند و در حالیکه بر غیرقابل جایگزین بودن روابط مسکو و واشنگتن تاکید می کند ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۴    
سازمان انتقال خون در جوابیه ای، مباحث مطرح مبنی بر واردات خون چینی یا آمریکایی به کشور را تکذیب کرد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۰    
رهبر دموکرات های سنای آمریکا و از مخالفان پیشین توافق هسته ای در اظهاراتی به رئیس جمهور منتخب کشورش اعلام کرد: از بین بردن برجام در شرایط کنونی اشتباه است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۰    
محاصره محله الزهور در کرانه چپ موصل، آزادی روستای شور در شمال النمرود و قطع ارتباط تروریستهای حاضر در تلعفر با سوریه از جمله اخبار نبرد موصل است.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۸    
پخش ویدئویی از صحنه پنالتی کیوان امرایی به مهدی رحمتی در بازی استقلال و صبا به چالشی جدید برای فوتبال ایران تبدیل شده که چه خوب است به طور کامل بررسی شود. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۸    
در اربعین شهادت سید و سالار شهیدان و اصحاب با وفای ایشان، حسینیه امام خمینی(ره) میزبان هیئتهای دانشجویی از سراسر کشور بود و دانشجویان دلداده حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در حضور رهبر معظم ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۶    
تکواندوکار وزن 63- کیلوگرم ایران در چهارمین روز از مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2016 با 3 پیروزی متوالی موفق به کسب مدال برنز شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۶    
ارتش پاکستان روز شنبه اعلام کرد یک پهپاد متعلق به هند را که بدون اجازه وارد آسمان این کشور شده بود، سرنگون کرد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۰    
مشاور امنیت ملی آمریکا با متهم کردن روسیه و سوریه به بمباران بیمارستان های حلب، به مسکو و دمشق نسبت به عواقب این اقدامات هشدار داد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۸    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۵    
نیروهای موسوم به "سوریه دموکراتیک" بعد از درگیری های شدید با تروریست های داعش کنترل روستای استراتژیک تل السمن در حومه شمالی شهر رقه را به دست گرفتند.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۱    
آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در پیامی درگذشت مرحوم حاج محمدعلی قاسمی طوسی، پدر شهیدان پرافتخار سردار محمدحسن، محمدحسین، محمدابراهیم قاسمی طوسی تسلیت گفت.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۱    
فرستاده سازمان ملل در پرونده سوریه برای دیدار و گفت وگو با مسئولان سوری وارد دمشق شد. به گزارش خبرگزاری فارس، استفان دی میستورا فرستاده سازمان ملل در پرونده سوریه وارد دمشق شده است. ...
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۱    
وزارت خارجه آمریکا تهدید کرد، علیه کسانی که در سوریه سلاح شیمیایی استفاده کنند از "اقدامات بازدارنده" استفاده خواهد کرد.
  ۱۳۹۵/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۱    
رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرش دستباف ضمن اعلام صادرات 100 میلیون دلاری فرش دستباف به آمریکا پس از تحریم تاکنون، علت علاقه آمریکایی ها به فرش ایرانی را تشریح کرد.
  • ۱