جمعه ۰۶ اسفندساعت ۲۲:۵۸Feb 2017 24

خبرهای خبرگزاری تابناک 1 دی 1395 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1395 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 1 دی 1395 خبرگزاری تابناک 2 دی 1395 خبرگزاری تابناک 3 دی 1395 خبرگزاری تابناک 4 دی 1395 خبرگزاری تابناک 5 دی 1395 خبرگزاری تابناک 6 دی 1395 خبرگزاری تابناک 7 دی 1395 خبرگزاری تابناک 8 دی 1395 خبرگزاری تابناک 9 دی 1395 خبرگزاری تابناک 10 دی 1395 خبرگزاری تابناک 11 دی 1395 خبرگزاری تابناک 12 دی 1395 خبرگزاری تابناک 13 دی 1395 خبرگزاری تابناک 14 دی 1395 خبرگزاری تابناک 15 دی 1395 خبرگزاری تابناک 16 دی 1395 خبرگزاری تابناک 17 دی 1395 خبرگزاری تابناک 18 دی 1395 خبرگزاری تابناک 19 دی 1395 خبرگزاری تابناک 20 دی 1395 خبرگزاری تابناک 21 دی 1395 خبرگزاری تابناک 22 دی 1395 خبرگزاری تابناک 23 دی 1395 خبرگزاری تابناک 24 دی 1395 خبرگزاری تابناک 25 دی 1395 خبرگزاری تابناک 26 دی 1395 خبرگزاری تابناک 27 دی 1395 خبرگزاری تابناک 28 دی 1395 خبرگزاری تابناک 29 دی 1395 خبرگزاری تابناک 30 دی 1395 
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۵۶    
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۴۱    
یک روزنامه انگلیسی در گزارشی نوشت، به اسنادی دست یافته که نشان می دهد شرکت رولز-رویس تا چند سال قبل با دور زدن تحریم های ایران قانون، با شرکت ملی نفت و گاز ایران معامله می کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۳۳    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: تصمیم در خصوص پیش رانهای دریایی در مرحله نخست، اقدام مناسبی است .
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۲۱    
همزمان با معرفی نادر داودی به عنوان سرپرست شهرداری بناب دو نفر دیگر از کارکنان این شهرداری در ادامه دستگیری ها در پرونده شورای اسلامی شهر و شهرداری بناب دستگیر شدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۳:۱۱    
سه تیم باید در این مذاکرات شرکت می کردند. تیم هسته ای، تیم دیپلمات ها و تیم اقتصادی. دو تیم خیلی خوب حضور پیدا کردند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۵۹    
دانلود روزنما
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۴۷    
پنتاگون از آزمایش موفق سامانه موشکی ضدماهواره روسیه خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۲۶    
ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال 96 از دقایقی پیش در سایت سازمان سنجش آغاز شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۲۵    
رئیس چمهور ترکیه، قاتل سفیر روسیه در آنکارا را وابسته به گروه تروریستی فتح الله گولن اپوزسیون آمریکانشین عنوان کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۱۵    
تصویری دست به دست می چرخد، ایران را نشان می دهد که به اندازه بیشتر از 17 کشور اروپایی وسعت دارد و تقریبا به تنهایی یک سوم قاره سبز را دربرمی گیرد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۲:۰۹    
رییس جهاددانشگاهی طی حکمی، ابوالقاسم رئیسی را به عنوان "سرپرست اداره کل روابط عمومی جهاددانشگاهی" منصوب کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۴۰    
دبیرکل سازمان ملل با اشاره به مذاکرات وزرای امور خارجه آمریکا و روسیه در رابطه با همکاری موثر این دو کشور ابراز امیدواری کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۳۱    
در روز چهارشنبه با افزایش انتظارات برای کاهش تولید نفت خام آمریکا، قیمت نفت افزایش یافت و با به دست آوردن افزایش 10 درصدی در ماه دسامبر، بهترین عملکرد در ماه های پایانی 6 سال گذشته را رقم زد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۳۱    
فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری باند 7 نفره گروگان گیری و رهایی 16 گروگان خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۳۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۳۱    
این پیمانه اقتصادی موضوعاتی همچون رشد زمستانی شاخص بورس تهران، افزایش قیمت دلار و درهم، گرانی در بازار سکه تهران، قد کشیدن اونس طلا و نقره، قیمت نفت و چشم انداز آن در سال 2017 ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۲۱    
مأموران فرماندهی انتظامی سروآباد، جسد مرد 67 ساله ای را با گذشت سه روز از فوتش در داخل خودرو شخصی وی کشف کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۲۰    
یک فروند هواپیمای نیروی هوایی مالزی از نوع 'بیچکرافت بی 200 تی' عصر چهارشنبه سقوط کرد و خلبان آن کشته و سه افسر مجروح شدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۱:۱۲    
کاروان اخراج تروریست ها حاوی 20 دستگاه اتوبوس مناطق شرقی حلب را به سمت غرب حلب ترک کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۵۵    
معارضان سوریه از برگزاری مذاکرات داخلی صلح این کشور در ژانویه 2017 خبر دادند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۵۳    
رصد خانه تابناک خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند؛ تیترهایی مانند: هاشمی گذشت کرد، پرونده رسایی مختومه شد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۴۷    
یک پزشک زن، شب گذشته در بیمارستان رودسر درگذشت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۴۵    
در صورت تنقیح شدۀ گزارش کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی درباره لایحه برنامه ششم توسعه، عبارت و عموم مردم از تبصره 5 ماده 38 این گزارش حذف شده است؛ بنابراین ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۴۴    
فرشاد اسماعیلی*
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۴۰    
پیرو انتشار خبرنامه 400 نفر از دانشجویان و اساتید دانشگاه شریف به رئیس جمهوری و طرح برخی مسایل که نشان از ابهام احتمالی یا کم اطلاعی نویسندگان این نامه از برخی موضوعات است توضیحات ذیل از سوی دبیرخانه ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۳۳    
روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور اطلاعیه ای، جزئیات نحوه ثبت درخواست و اعلام شماره حساب به منظور عودت وجوه واریزی داوطلبان آزمون های تحصیلات تکمیلی سال 96 را تشریح کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۲۶    
مطابق نظر سنجی بلومبرگ از تحلیل گران، حدود 55 درصد آن ها گفته اند که ممکن است واشنگتن تحریم هایش علیه مسکو را به زودی در سال آینده بر خواهد داشت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۲۲    
جلسه ملاقات مجمع نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی با معاون اول رییس جمهور عصر امروز (چهارشنبه) برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۲۰:۰۸    
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: برای نیم فصل با حنیف عمران زاده صحبت هایی را انجام داده ایم اما فعلاً نمی خواهم روی یک گزینه خاص تمرکز کنم. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۵۸    
دبیر شورای عالی امنیت ملی روز چهارشنبه از نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) بازدید کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۵۳    
معاون پیشین وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش بانوان برای من دغدغه فکری است و در هر لحظه ای از زندگی ام به ورزش بانوان فکر می کنم. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۵۳    
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای نسبت به اتهامات باشگاه نفت واکنش نشان داد. به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۳۶    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح سایت انصاف نیوز، استیضاح وزیر راه را در شرایط فعلی پاک کردن صورت مساله عنوان کرد و گفت که تیم فعلی وزارت راه می تواند نسبت به بررسی و حل مشکلات فعلی این ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از سقوط مرگبار جوانی 25 ساله به چاهک آسانسور یک ساختمان در حال ساخت در شمال تهران خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۰۳    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۰۲    
رئیس جمهور اسلامی ایران شامگاه چهارشنبه به وقت محلی و پس از انجام برنامه های سفر رسمی به کشور ارمنستان، عازم قزاقستان شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۰۲    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در خصوص آغاز به کار دوباره خط اتوبوس برقی خیابان 17 شهریور توضیح داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۰۰    
وزارت راه و شهرسازی جزییات ممنوعیت ها و محدودیت های ترافیکی روزهای چهارشنبه یکم دی ماه تا شنبه چهارم دی ماه را اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۵۷    
پنج سارق که پس از تخریب دیوار برج های درحال ساخت، تجهیزات گران قیمت جرثقیل ها را به سرقت می بردند پس از دستگیری به 13 سرقت اعتراف کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۵۶    
سفیر ایران در ترکیه با بیان این که با توجه به فضاسازی کاذب برخی رسانه ها شاهد تند شدن فضای روانی جامعه و تحریک افکار عمومی هستیم گفت که توسعه و کنترل نکردن این فضا می تواند بحران ساز شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۴۵    
دیده بان حقوق بشر اعلام کرد، داعش به صورت بی هدف و عامدانه، با خمپاره و مواد منفجره ساکنان فراری موصل را هدف قرار داده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۳۶    
بر اساس اطلاعات مرکز آمار ایران تورم سالانه آذرماه امسال به 7.2 درصد کاهش یافته است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۳۰    
آبان ماه امسال تولید چهار مدل وانت در خودروسازان داخلی متوقف شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۲۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات بیش از 40 تن در پی وقوع آتش سوزی در یک برج اداری در بزرگراه نواب خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۱۸    
با حضور استاندار کرمان، رئیس مرکز فناوری اطلاعات،ارتباطات و امنیت نهاد ریاست جمهوری، و معاونین استاندار و مدیران شرکت رایتل، امروز دولت همراه در استان کرمان به بهره برداری رسید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۱۸    
کریم انصاری فرد، ملی پوش ایرانی پانیونیوس برای دادن پاسخ مثبت به یکی از پیشنهادهای یونانی خود مبلغ 750 هزار یورو درخواست کرده است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۱۲    
با توجه به توضیحاتی که درباره حضور مستشاران نظامی ایران در سوریه و عراق ارائه شد، بیان اظهارنظرهایی شبیه آنچه سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره حضور سردار سلیمانی در سوریه عنوان کرده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۱۰    
پس از آنکه اکبر رنجبرزاده، نماینده مردم اسدآباد اظهار داشت، فیلم جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با وزیر امور خارجه ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۰۰    
مدیر کل سنجش و پذیرش حوزه های علمیه خواهران از اعلام نتایج نهایی سطح چهار سال تحصیلی 96-95 خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۸:۰۰    
دادستان تهران آخرین وضعیت پرونده حقوق های نجومی و پشت پرده فساد در پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان را تشریح کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۵۳    
گروه تروریستی فتح الشام (جبهه النصره سابق) مسئولیت ترور سفیر فدراسیون روسیه در ترکیه را بر عهده گرفت. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۴۳    
نشست مطبوعاتی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران و سرژ سرکیسیان رییس جمهوری ارمنستان روز چهارشنبه برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۳۰    
فورد موتور با هدف تطبیق عرضه و تقاضا، فعالیت کارخانه خودروسازی خود در کانزاس سیتی را اوایل ژانویه به مدت یک هفته تعطیل خواهد کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۳۰    
قیمت نفت جهانی روز چهارشنبه تحت تاثیر انتظارات برای کاهش ذخایر نفت خام آمریکا افزایش یافت. این در حالی است که فعالیت های معاملاتی با نزدیک شدن به زمان تعطیلات کریسمس ضعیف بود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۲۱    
اداره کل هواشناسی استان تهران با پیش بینی آسمان صاف تا نیمه ابری استان در 72 ساعت آینده، از کاهش کیفیت هوای مناطق مختلف استان به ویژه پایتخت طی این مدت خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۱۵    
باشگاه استقلال طی نامه ای نسبت به داوری های صورت گرفته علیه تیمش واکنش نشان داد. به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۱۵    
گمرک جمهوری اسلامی ایران ترانزیت تمامی کالاهای دخانی با برندهای مختلف تجاری را منوط به دریافت مجوز وزارت صمت، آزاد اعلام کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۱۵    
جنرال موتورز ماه آینده به منظور کاهش موجودی خودروهای دپو شده در پارکینگ واسطه های فروش این شرکت، پنج کارخانه را به طور موقت تعطیل خواهد کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۱۵    
دولت های مقتدر به فکر بیفتند و برای همیشه جریان های تکفیری و تروریستی را ریشه کن کنند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۱۵    
روابط عمومی باشگاه نفت تهران در ارتباط با اتفاقات بازی روز گذشته با استقلال یادداشتی را صادر کرد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۱۳    
جعفری دولت آبادی در آسیب شناسی پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه، گفت:عمده تخلفات در اعطای تسهیلات به اشخاص برخلاف مقررات بانک مرکزی و از طریق تبانی میان مدیران سابق بانک سرمایه و بدهکاران ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۴    
خبرنگار المیادین از سقوط سه خمپاره به مرکز پایتخت سوریه خبر داد. به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه المیادین، سه خمپاره در اطراف محله ابو رمانه در مرکز دمشق سقوط کردند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۰    
کارشناسان توافق هسته ای معتقدند، موانع زیادی بر سر راه اجرایی شدن قرارداد فروش هواپیماهای بوئینگ وجود دارد و ترامپ می تواند به سادگی این قرارداد را به هم بزند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۰    
این هفته قیمت خودروهای داخلی در بازار تغییر خاصی نسبت به هفته گذشته نداشت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۱    
با پایان شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، هیلاری کلینتون توانسته 2.864.974 رای بیشتر از دونالد ترامپ در بخش آرای مردمی کسب کند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۰    
اقدامات اخیر کشورهای نفتی در کاهش عرضه نفت به بازار جهانی در کنار پیش بینی کاهش تولید نفت آمریکا بهترین عملکرد را در ماه های پایانی سال های گذشته را رقم زد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۵۶    
منابع خبری از وقوع انفجار در نزدیکی پارلمان افغانستان در کابل خبر دادند. به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۴۵    
با آغاز تغییرات در وزارت ورزش، شایعاتی در خصوص جانشینی تقی زاده در معاونت پارلمانی و امور استان ها مطرح شده است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن رد اظهارات کریمی قدوسی نماینده اظهار کرد:نامبرده از قضا در آن جلسه حضور نداشتند و نقل قول ایشان از سخنان وزیر امور خارجه کاملا نادرست ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۳۹    
رییس جمهوری با استقبال از توسعه روابط و همکاری با ارمنستان در حوزه های انرژی، ترانزیت ریلی، فرهنگی و محیط زیست گفت: ایران به دنبال توسعه روابط با کشورهای عضو اوراسیا با هدف گیری تجارت آزاد است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۳۰    
صادرات نفت ایران به هند در ماه نوامبر نسبت به ماه پیش از آن 19 درصد کاهش یافت و به روزانه 620 هزار بشکه رسید، اما در 11 ماه نخست سال 2016 نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش 2 برابری را ثبت کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۳۰    
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم تیم داوری تمام اتفاقات مربوط به هر نیمکت را به طور کامل گزارش کند تا ما بتوانیم با آگاهی کامل تری اقدام به صدور رای کنیم. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۳۰    
طلای جهانی روز چهارشنبه به دنبال عقب نشینی اندک دلار آمریکا، روند کاهشی که ابتدای معاملات داشت را معکوس کرد و اندکی افزایش یافت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۳۰    
روند تجارت ایران با 15 کشور همسایه خود در بررسی اجمالی نشان می دهد که صادرات در یک دوره 10 ساله از سال 1384 الی 1394 به جز سال 1392 روند صعودی داشته است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۵    
در جریان بررسی لایحه برنامه ششم توسعه، نماینده نزدیک به جبهه پایداری با فریاد از وزیر بهداشت خواست تا به داد بهداشت و درمان برسد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۵    
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از مرگ غیرطبیعی قریب به 2800 نفر در استان تهران خبر داد. به گزارش ایسنا ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۵    
مدیر مرکز صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران ضمن اعلان ثبت نام بالغ بر 36هزار خودرو در سامانه طرح ترافیک این مرکز، 15دیماه را آخرین مهلت برای ثبت نام متقاضیان اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۳    
طی هفته های اخیر فشار شکست های تروریست ها و حامیان آنها در سوریه به قدری زیاد و سرسام آور بوده است که هجمه تبلیغاتی و رسانه ای علیه ایران و روسیه و دولت بشار اسد را به اوج خود رسانده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۴    
دورهمی شب یلدا
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۲    
با نزدیک شدن به زمان تحویل زمام امور آمریکا به دونالد ترامپ، این بار یک مقام ارشد آمریکایی از عدم اجرای توافق خرید هواپیما بین بوئینگ و ایران خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۰    
پزشک زن شب گذشته در بیمارستان رودسر درگذشت و تحقیقات برای مشخص شدن علت مرگ او از سوی پلیس آغاز شده است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۰    
در پاسخ به سفر مسئولان عربستانی و قطری به اتیوپی، احتمال سفر قریب الوقوع یک مسئول عالی رتبه مصری به ایران وجود دارد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۰    
رئیس کنفدراسیون صادرات با اشاره به افزایش صادرات نفت و گاز و قیمت دلار گفت: بخش بیشتر از رشد اقتصادی مربوط به نفت و گاز است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۰    
سرمربی سرخپوشان امروز اسامی 19 بازیکن حاضر در اردو برای بازی با سیاه جامگان را اعلام کرد که نکته جالب توجه در آن، بازگشت نام بیرانوند به این فهرست است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۵۵    
سایت خبری جهان نیوز رفع توقیف شد. به گزارش فارس ، مدیر مسئول این سایت خبری پرویز سروری است. هیات نظارت بر مطبوعات سایت خبری جهان نیوز را در 26 خرداد 1395 براساس بند 11 ماده 6 و مستند به تبصره ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۵    
مراقبت از دندان ها شامل مسواک زدن و استفاده از نخ دندان بطور کامل و روزانه و مراجعه منظم به دندان پزشک برای بررسی دندان ها لازم است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۵    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 96 تمامی دانشگاهها از جمله دانشگاه آزاد تا روز شنبه 4 دی ماه تمدید شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۵    
سازمان بهداشت جهانی از مسئولان روسیه به دلیل کمک هایشان به ساکنان شهر حلب سوریه تشکر و قدردانی کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۵    
همایش یلدای کارآفرینان استارتاپی در آخرین روز پاییز 1395 در مرکز همایش های کتابخانه ملی ایران با حضور و استقبال گسترده کارآفرینان، استارتاپی ها ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۵    
بازنشستگان کشوری که در حقوق آذرماه امسال، حق عائله مندی و اولاد دریافت نکرده اند، اطلاعات کد ملی افراد تحت تکفل خود را هرچه سریعتر به دستگاه اجرایی زمان خدمتشان اعلام کنند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۵    
پرسش این است که فریبا محمدیان مشمول مقامات بوده که توانسته با وجود بازنشسته بودن به عنوان معاون وزیر منصوب شود؟ تفسیر از این ماده نیز مبحثی پرچالش است که ممکن است وزارت ورزش با استناد به آن چنین حکمی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۳۷    
بعد از چند روز تزریق ناامیدی به بازار در هفته جاری، امروز سهامداران تصمیم به معکوس کردن روند بازار گرفتند و با رشد 127 واحدی شاخص کل، امروز چهارشنبه 1 دی ماه ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۳۱    
یک مقام نهاد ریاست جمهوری روسیه با اشاره به ترور سفیر این کشور در ترکیه، نقش حامیان تروریست ها در وقوع این حادثه را پررنگ دانست و گفت: با رفع تنش بین مسکو و آنکارا ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۳۱    
آثار ناشی از افزایش نرخ ارز همچنان در بازارهای مختلف قابل مشاهده است، اما رئیس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری می گوید که قیمت ها افزایش قابل ذکری نداشته و حتی اگر در این حوزه تصمیمی بر گرانی وجود داشته ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۳۱    
تیم ذوب آهن اصفهان با برتری مقابل گسترش فولاد تبریز به مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه های کشور صعود کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۳۱    
در آستانه سالگرد شیخ نمر باقر النمر روحانی برجسته شیعه که به دست رژیم آل سعود اعدام شد، شهرک العوامیه به صحنه اعتراضات مردمی علیه خاندان حاکم تبدیل شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۳۱    
درپی پیشروی عملیات تجاوزکارانه سپر فرات در شمال سوریه، نظامیان ترکیه و تروریست های ارتش آزاد وارد مرکز شهر الباب شدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۲۹    
حجم معاملات آتی سکه در بورس کالای ایران طی روز گذشته 30 آذرماه به 3 هزار و 207 قرارداد و ارزش آن به 385 میلیارد ریال رسید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۱۹    
شب یلدا یا به زبان محلی چِله شو در مازندران از آیین و رسوم خاصی برخوردار است.در این شب، زنان خانه از صبح روز آخر پاییز خانه را برای بر پایی یک مراسم کوچک سنتی آماده می کنند.