شنبه ۳۱ تیرساعت ۱۱:۳۵Jul 2017 22

خبرهای خبرگزاری تابناک 2 دی 1395 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1395 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1395 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 1 دی 1395 خبرگزاری تابناک 2 دی 1395 خبرگزاری تابناک 3 دی 1395 خبرگزاری تابناک 4 دی 1395 خبرگزاری تابناک 5 دی 1395 خبرگزاری تابناک 6 دی 1395 خبرگزاری تابناک 7 دی 1395 خبرگزاری تابناک 8 دی 1395 خبرگزاری تابناک 9 دی 1395 خبرگزاری تابناک 10 دی 1395 خبرگزاری تابناک 11 دی 1395 خبرگزاری تابناک 12 دی 1395 خبرگزاری تابناک 13 دی 1395 خبرگزاری تابناک 14 دی 1395 خبرگزاری تابناک 15 دی 1395 خبرگزاری تابناک 16 دی 1395 خبرگزاری تابناک 17 دی 1395 خبرگزاری تابناک 18 دی 1395 خبرگزاری تابناک 19 دی 1395 خبرگزاری تابناک 20 دی 1395 خبرگزاری تابناک 21 دی 1395 خبرگزاری تابناک 22 دی 1395 خبرگزاری تابناک 23 دی 1395 خبرگزاری تابناک 24 دی 1395 خبرگزاری تابناک 25 دی 1395 خبرگزاری تابناک 26 دی 1395 خبرگزاری تابناک 27 دی 1395 خبرگزاری تابناک 28 دی 1395 خبرگزاری تابناک 29 دی 1395 خبرگزاری تابناک 30 دی 1395 
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۴۵    
تلویزیون رسمی سوریه اعلام کرد که گروهک تروریستی جفش بیش از 100 نفر را که می خواستند تسلیم ارتش سوریه شوند، اعدام کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۴۴    
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان آذربایجان شرقی گفت: مونوکسید کربن به سرنوشت سه تن پایان داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۴۰    
بحرانی سال ها پیش در مجموعه دیگری بر روی یک عروسک دیگر با همین لحن جناب خان سخن گفته بود و به نظر می رسد اگر مجموعه خندوانه یک عروسک دیگر را جایگزین کند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۳۰    
فاروق قایماقجی سفیر ترکیه در بغداد روز پنجشنبه در دیدار با نوری مالکی معاون رئیس جمهور عراق و رئیس ائتلاف دولت قانون گفت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۰۰    
دوستان خبرنگار او نیز از ابتدای فصل برای او سنگ تمام گذاشتند و هر هفته از درخشش او مطالب خیالی نوشتند و در آمادگی او غلو کردند اما صادقیان بار دیگر به همان نقطه ای که بود، بازگشت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۰۰    
معاون اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات کربلا با بیان اینکه طرح تعویض ضریح امام حسین یکی از مهمترین کارهایی بود که انجام گرفت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۵۲    
ارتش سوریه بیانیه ای درباره کامل شدن پیروزی در حلب و خروج همه تروریست ها از این شهر صادر کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۱۵    
با توجه به آخرین آمار و ارقام، امسال با بیش از 1.6 میلیون واحد خط مونتاژ، تولید خودرو در انگلستان به بالاترین حد خود از سال 1999 رسید ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۱۵    
فتح الله گولن، روحانی ترک مقیم آمریکا و رهبر حرکت موسوم به جنش گولن هرگونه دست داشتن در ترور سفیر روسیه در آنکارا را تکذیب کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۴۹    
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که مذاکرات خود برای خرید هواپیما از شرکت فرانسوی ایرباس را از چند ماه قبل آغاز کرده بود سرانجام عصر امروز قرارداد نهایی خرید 100 فروند هواپیما را با این شرکت به ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۰:۴۵    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۴۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: صدا وسیما و شبکه های استانی باید صدای تمام اقوام ایران باشد و از ظرفیت فرهنگ و هنر برای انتقال مفاهیم استفاده کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۳۲    
پاسور سابق تیم ملی والیبال کشورمان در گذشت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۲۵    
بقایای یک بمب در شهرستان سرپل ذهاب کشف شد که توسط تیم های عملیاتی مربوطه مورد بررسی و خنثی سازی قرار گرفت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۱۱    
یک کشاورز چینی نمی دانست "چکش"ی که به مدت 25 سال برای شکستن گردو از آن استفاده می کرده، یک نارنجک بوده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۰:۰۰    
دانلود روزنما
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۰۰    
شرکت ملی نفت لیبی (NOC)، گفت: پس از محاصرۀ دو سالۀ میدان نفتی اصلی لیبی "Sharara" عملیات استخراج نفت از این میدان به تدریج از سر گرفته شد و در روز چهارشنبه تولید در این میدان نفتی به 58 ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۰:۵۴    
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 50 درصد اشتغال کشور در بخش خدمات است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۰:۴۸    
رییس مجلس شورای اسلامی با همراهی سردار عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء از نمایشگاهی با عنوان اقتدار سپاه در عرصه سازندگی بازدید کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۰:۴۳    
رصد خانه تابناک خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۰:۴۲    
رسانه ها از انفجار خودروی بمب گذاری شده در شرق الرمادی خبر دادند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۰:۳۰    
فرید اسماعیلیان؛ کارشناس ارشد اقتصاد و مدرس دانشگاه
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۰:۲۹    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست آمل گفت : شخصی که روز پنجشنبه به محیط بان آملی در حین انجام ماموریت حمله ور و او را به شدت مصدوم کرده بود، دستگیر شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۰:۰۰    
سفیر ترکیه در عراق در دیدار با نوری المالکی از خروج قریب الوقوع نیروهای نظامی این کشور از شمال عراق خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۹:۴۵    
این پیمانه موضوعاتی همچون ادامه گرانی دلار، یورو و درهم، واکنش دولت به قیمت کنونی دلار، انتقاد طیب نیا از عدم همراهی بانک های خصوصی، زمان تحویل 100 فروند ایرباس به ایران ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۹:۴۵    
ساسان انصاری و برانکو ایوانکوویچ در هتل المپیک تهران به طور اتفاقی با هم روبه رو شدند. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۹:۴۵    
در پی صدور حکم جلب معاون اول رئیس جمهوری افغانستان به اتهام ضرب و شتم و آزار جنسی یکی از مخالفان سیاسی، دفتر عبدالرشید دوستم به این حکم اعتراض کرده و آن را غیرقانونی خواند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۹:۴۲    
روسیه اعلام کرد که سرنوشت بشار اسد رئیس جمهور سوریه در مذاکرات 3 جانبه مسکو بین ایران، ترکیه و روسیه مطرح نشد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۹:۳۰    
معاون حقوقی رییس جمهور با اشاره به اینکه شرط عقل و انصاف است که مفاخر کشور را در گنجینه دل خود جا داده و از آن ها پاسداری کنیم ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۹:۱۵    
موسی خانی بوکسور وزن 60 کیلوگرم کشورمان در نخستین روز این مسابقات و طبق قرعه کشی می بایست با حریفی از رژیم صهیونیستی مواجه میشد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۹:۰۰    
براساس قرارداد ایران ایر و کمپانی ایرباس ، 100 فروند هواپیمای ایرباس از اوایل سال 2017 میلادی در پروسه زمانی 10 ساله طبق مفاد قرارداد تحویل ایران ایر خواهد شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۹:۰۰    
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال با پیروزی تیم های آذرخش، مس سونگون، تأسیسات، شهرداری ساوه و توقف گیتی پسند آغاز شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۹:۰۰    
من از برانکو زیاد هم خوشم نمی آید چرا که در زمان سرمربیگری اش در تیم ملی مرا دعوت نمی کرد مگر اینکه با اصرار مردم مجبور شد تا من و وحید هاشمیان را در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2016 دعوت کند
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۵۷    
خداداد عزیزی که جمعه به عنوان سرمربی سیاه جامگان مقابل پرسپولیس قرار می گیرد، در برهه ای کوتاه بازیکن پرسپولیس شد و در جام باشگاه های آسیا در ترکیب قرمزها به میدان رفت و اتفاقا گل هم به ثمر رساند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۵۴    
قرارداد نهایی خرید یک صد فروند هواپیمای ایرباس توسط مدیر عامل ایران ایر و مدیر شرکت هواپیما سازی ایرباس امضا شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۵۲    
وزیر کشور گفت: هرمزگان از استان های بسیار امن کشور است و آرامش بسیار خوبی در این استان وجود دارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۴۸    
آذرماه برخلاف آنکه در هفته پایانی اش نمودار ضعیفی را از خود به نمایش گذاشت، در طی این یک ماه با رشد همراه بود؛ به طوری که بازدهی بورس و فرابورس در این ماه به ترتیب 1.1 و 4 درصد بود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۳۰    
هفته اول لیگ قایقرانی آب های آرام بانوان امروز برگزار شد که این عکس زیبا در این هفته به ثبت رسید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۳۰    
طلا در بازار جهانی در آستانه تعطیلات کریسمس که کاهش حجم معاملات را به دنبال داشته است، روز پنج شنبه تغییر قیمت چندانی نداشت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۱۵    
کریمی در مصاحبه اخیرش ضمن تاکید بر احتمال بازگشتش به فوتبال ایران ، گفته است از دو تیم بزرگ ایران پیشنهاد دارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۰۴    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۸:۰۳    
منابع امنیتی لیبی از سقوط یک فرود جنگنده این کشور در جنوب شرق طرابلس خبر دادند که بر اثر آن، خلبان و کمک خلبان آن کشته شده اند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۷:۳۰    
تمرین امروز نفت تهران با نشاط و در فضای صمیمانه ای با حضور یک میهمان ویژه برگزار شد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۷:۰۰    
دیدار با نفت یکی از مواردی است که کادر فنی نسبت به اتفاقات پیرامون رحمتی دلخور است. این دروازه بان قبل از بازی با نفت به کادر فنی اعلام کرده بود که قادر به بازی کردن نیست اما بعد از گرم کردن گلر دوم ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۶:۴۸    
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: فقر در اسلام جایگاهی ندارد و اگر برنامه های اقتصادی اسلام در جامعه اجرا شود فقر از بین می رود. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۶:۳۰    
براساس اعلام هیات فوتبال استان اصفهان 10 درصد از ظرفیت طبقه اول ورزشگاه به تماشاگران استقلال تعلق خواهد گرفت. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۶:۲۵    
آنچنان که برخی نمایندگان مجلس می گویند، شرایط کنونی بازارِ داروی کشور به شدت آشفته است و در آن قاچاقچیان آزادنه به فعالیت مشغول هستند؛ قاچاقچیانی که به گفته مسئولان ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۶:۱۵    
امروز در بازارهای جهانی، قیمت طلا با افزایش ارزش دلار و نیز انتظار بازار به انتشار آمارهای اقتصادی و شغلی در آمریکا 1.5 دلار کاهش یافت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۶:۰۰    
پول چینی ها جذاب و وسوسه کننده برای هر کسی است، اما من حضور در بالاترین سطح فوتبال را دوست دارم. من هنوز خیلی جوان هستم که بخواهم در جایی مثل چین مربیگری کنم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۶:۰۰    
یک روزنامه انگلیسی در گزارشی نوشت، به اسنادی دست یافته که نشان می دهد شرکت رولز-رویس تا چند سال قبل با دور زدن تحریم های ایران قانون، با شرکت ملی نفت و گاز ایران معامله می کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۵۴    
رئیس جمهور سوریه امروز تأکید کرد که آزادسازی حلب از دست تروریستها نه فقط برای سوریه، بلکه برای ایران و روسیه نیز پیروزی به شمار می رود. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۴۵    
بدهی عمومی انگلستان با افزایش 12.64 میلیارد پوند استرلینگ از ماه نوامبر جاری به 1.655 تریلیون پوند استرلینگ رسید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۳۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در نخستین روزهای زمستان هشدارهایی را درباره حوادث زمستانی ارائه کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۳۰    
تازه ترین داده های آماری در عربستان سعودی حاکیست کسری بودجه این کشور با ثبت یک رکورد جدید به بالاترین سطح خود طی 16 سال گذشته رسیده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۲۲    
سه تیم باید در این مذاکرات شرکت می کردند. تیم هسته ای، تیم دیپلمات ها و تیم اقتصادی. دو تیم خیلی خوب حضور پیدا کردند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۲۲    
مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش از آغاز پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشسته خبر داد و گفت: امروز از هیات مدیره بانک ملی استان ها خواهش کردیم شعبه اموزش و پرورش را باز بگذارند تا چک ها کارسازی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۱۹    
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت:منشور شهروندی نه طرح بوده نه لایحه، بلکه تبلیغات انتخاباتی و از نظر قانون، خلاف است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۱۵    
رویترز اعلام کرد: شرکت اسار هند در ماه نوامبر نسبت به ماه قبل از آن میزان خرید نفت خود را از ایران 38 درصد کاهش داده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۱۵    
دادگاه استیناف کویت نماینده سابق پارلمان این کشور را به 10 سال حبس به جرم توهین به مسئولان عربستان محکوم کرد که به این ترتیب مجموع احکام صادر شده علیه این فعال شیعه کویتی به 41 سال رسید. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۰    
وزارت ورزش و جوانان قصد دارد از مهاجم استقلال تقدیر به عمل بیاورد. به گزارش تابناک ورزشی، وزارت ورزش و جوانان قصد دارد در مراسمی از ورزشکارانی که خانواده شهدا و یا جانبازان و ایثارگران هستند تقدیر ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۵۹    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۴۰    
در هم ریزی مرز نقد با اتهام و افتراء و توهین و استهزاء متاسفانه سکه رایجی شده است، خصوصاً درباره ابعاد مختلف برجام و متاسفانه به طور خاص در صدا و سیما ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۳۶    
وکیل مدافع محمود صادقی آخرین وضعیت پرونده موکلش را تشریح کرد. محسن صادقی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه پرونده موکلم در شعبه 4 دادسرای فرهنگ و رسانه مطرح رسیدگی است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۳۶    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به مصوبه اخیر دولت در خصوص جایگزینی واحد تومان با ریال گفت که این جابجایی به مرور و در طول زمان انجام می شود. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۳۰    
آیت الله آملی لاریجانی با تاکید بر ضرورت تسری نگاه توحیدی به سیاست خارجی گفت: نگاه کسانی که تمام همّ و ذهن و فکرشان این است که با یک کشور قدرتمند ارتباط بگیرند، توحیدی نیست. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۳۰    
دادستان کل کشور گفت: حکم اعدام بابک زنجانی در در دیوان عالی کشور نهایی و قطعی شده و بعید است که این حکم تخفیف یابد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۳۰    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با شروع بارش برف و باران در 19 استان کشور از ظهر شنبه، آلودگی کلانشهرها کاهش می یابد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۲۸    
مدیر اداره صادرات بانک مرکزی اطمینان داد که تقاضای بالا در بازار ارز که سبب افزایش قیمت دلار شده است، با آغاز سال نو میلادی فروکش می کند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۲۳    
هنوز هیأت تحقیق و تفحص به بحث سنوات ورود نکرده و مشخص نیست، این میزان اختلاس در کدام دولت رخ داده، ولی هیأت همه اسناد مربوط به همه سال ها و سنوات گذشته را بررسی خواهد کرد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۱۵    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید از روز شنبه، روند بارشی کشور طی روزهای آینده را تشریح و استان های پربارش ر ا اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۱۵    
بازیکنان سیاه جامگان کیفیت خودشان را نشان دادند. مربی شان خداداد عزیزی یکی از بازیکنان بزرگ تاریخ بوده و مربی باهوش و عاقلی است که تلاش می کند تا جایی که توان دارد شادی ما را به هم بریزد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۱۵    
براساس آخرین اطلاعات مرکز پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران، وضعیت کیفی هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۰۰    
وزیر دفاع آلمان برای دیدار با نظامیان آلمانی مستقر در افغانستان وارد این کشور شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۰۰    
رسانه های خارجی از کشته شدن دستکم 15 نفر در انفجارهای موصل خبر دادند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۰۰    
دادستانی کل افغانستان معاون اول رئیس جمهوری افغانستان را در ارتباط با ادعای احمد ایشچی معاون پیشین حزب جنبش ملی اسلامی افغانستان احضار کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۵۵    
روز پنجشنبه قیمت نفت در معاملات گرم آسیا با افزایش غیر منتظرۀ تولید نفت خام ایالات متحده طی هفته گذشته و اقدامات لیبی برای افزایش تولید در چند ماه آینده، تضعیف شد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۴۵    
بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود رشت با ارسال نامه ای به مدیر کل ورزش گیلان خواستار عدم واگذاری تیم به افراد گذشته شدند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۴۵    
خردادماه سال 1392، دلار در بازار آزاد با قیمت 3 هزار و 650 تومان یا کمی بیشتر یا کمتر معامله می شد. با روی کار آمدن دولت یازدهم و ثباتی که در فضای سیاسی و اقتصادی کشور پدیدار شد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۳۷    
سرلشکر پاسدار محسن رضایی در اجتماع پرشور مردم ایذه گفت: پیروزی جوانان شما در مسابقات جهانی به ما این درس را داد که به امکانات داخلی تکیه کنیم و با دنیا پیروزمندانه وبا دست پرارتباط بگیریم ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۳۰    
چین برای جلوگیری از تقلب گسترده خودروسازان که اوایل امسال برملا شد، الزامات فنی برای دریافت یارانه برای خودروهای پاک را افزایش خواهد داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۲۹    
عباس کبریایی زاده رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی به دلیل مشغول بودن در یک شرکت دانش بنیان و پس از هشت ماه که از درخواست استعفایش می گذشت، از سمت خود در تأمین اجتماعی کناره گیری کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۲۷    
ملکه انگلیس و همسرش به دلیل شدت بیماری سفر خود به کاخ ساندرینگهام برای گذراندن کریسمس را لغو کردند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۲۶    
در آخرین رده بندی برترین تیم های ملی فوتبال جهان در سال 2016، تیم ملی ایران با یک پله صعود در رده بیست و نهم دنیا قرار گرفت. ایران همچنین سال میلادی جاری را به عنوان بهترین تیم آسیا به پایان رساند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۲۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۱۹    
رئیس دادگستری شهرستان جیرفت از وقوع یک فقره اختلاس در دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان خبر داد . به گزارش خبرگزاری میزان ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۱۵    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی گفت: مدیریت بازار ارز در روزهای گذشته مناسب نبوده و اگر این روند ادامه یابد بازار سوداگران ارز رونق می یابد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۱۵    
عضو هیات رئیسه فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس معتقد است: اشتباه استراتژیکی ترکیه و حمایت از تروریست ها در برخی موضوعات باعث شده تا تروریست ها به ترکیه آمده و برای گردشگران ناامنی ایجاد کنند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۱۰    
اگر سخنان محمد جواد ظریف در کمیسیون محرمانه بوده و فردی سخنان محرمانه مطرح را فاش کرده است، با او همان رفتاری را انجام دهند که با هر فرد دیگری که اسرار محرمانه مملکت را فاش می کند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۰۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:آمار رئیس جمهوری ، آمار 6 ماهه امسال در مقایسه با شش ماهه سال گذشته بوده و به معنای این نیست که رشد واقعی اقتصادی ما در حال حاضر 7/4 درصد باشد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۰۰    
منصوری با اشاره به ظرفیت بالای همکاری بین دو کشور گفت: رابطه دو کشور نه تنها در سطح دولت ها بلکه در سطح پارلمانی نیز همواره موفق بوده است و ما می توانیم در همه زمینه ها علی الخصوص زمینه های پزشکی و ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۰۰    
نماینده مردم اصفهان در مجلس بر ضرورت شفاف سازی چگونگی نحوه پرداخت سود حاصل از اوراق بهادار در لایحه برنامه ششم تاکید کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۰۰    
رئیس کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان این اینکه باید بانک مرکزی تعلل را در مدیریت بازار ارز کنار بگذارد، گفت: از دست دادن مدیریت بازار ارز، با وجود انعقاد قراردادهای نفتی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۰۰    
نمایندگان مردم در خانه ملت، دولت را مجاز به تسویه کل بدهی های خود به اشخاص حقیقی و حقوقی از طریق انتشار اوراق بهادار کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۰۰    
نماینده مردم رشت در مجلس از رفتار برخی نمایندگان که به گفته وی، موجب حاکم شدن ادبیات دور از شأن در صحن مجلس می شود انتقاد کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۰۰    
نرخ دلار در بازار تهران امروز در حالی از کانال 4000 تومان خارج شد و به 3997 تومان کاهش یافت که اکثر صرافان در بازار ارز عنوان می کنند این بازگشت و کاهش قیمت متزلزل است و باز هم دلار از مرز 4000 تومان ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۲:۴۵    
در تازه ترین رده بندی برترین تیم های ملی فوتبال جهان در بازه زمانی 24 نوامبر تا 22 دسامبر 2016 (4 آذر تا 2 دی) تیم ملی ایران با کسب 814 امتیاز در جایگاه بیست ونهم جهان و نخست آسیا قرار گرفت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۲:۴۵    
محرومیت حضور تماشاگران تیم استقلال خوزستان لغو و فردا این دیدار با حضور هواداران برگزار می شود. به گزارش تابناک ورزشی ...