جمعه ۰۶ اسفندساعت ۲۳:۰۰Feb 2017 24

خبرهای خبرگزاری تابناک 5 دی 1395 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1395 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 1 دی 1395 خبرگزاری تابناک 2 دی 1395 خبرگزاری تابناک 3 دی 1395 خبرگزاری تابناک 4 دی 1395 خبرگزاری تابناک 5 دی 1395 خبرگزاری تابناک 6 دی 1395 خبرگزاری تابناک 7 دی 1395 خبرگزاری تابناک 8 دی 1395 خبرگزاری تابناک 9 دی 1395 خبرگزاری تابناک 10 دی 1395 خبرگزاری تابناک 11 دی 1395 خبرگزاری تابناک 12 دی 1395 خبرگزاری تابناک 13 دی 1395 خبرگزاری تابناک 14 دی 1395 خبرگزاری تابناک 15 دی 1395 خبرگزاری تابناک 16 دی 1395 خبرگزاری تابناک 17 دی 1395 خبرگزاری تابناک 18 دی 1395 خبرگزاری تابناک 19 دی 1395 خبرگزاری تابناک 20 دی 1395 خبرگزاری تابناک 21 دی 1395 خبرگزاری تابناک 22 دی 1395 خبرگزاری تابناک 23 دی 1395 خبرگزاری تابناک 24 دی 1395 خبرگزاری تابناک 25 دی 1395 خبرگزاری تابناک 26 دی 1395 خبرگزاری تابناک 27 دی 1395 خبرگزاری تابناک 28 دی 1395 خبرگزاری تابناک 29 دی 1395 خبرگزاری تابناک 30 دی 1395 
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۰    
طبق آمار منتشر شده توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران در 7 ماه منتهی به مهر ماه امسال بیش از 932 تُن ماهی کپور از کشور صادر شده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۲۳    
مدیرکل راه آهن خراسان رضوی گفت: قطار مسافری نخجوان- مشهد با حضور مقام های عالی رتبه دو کشور جمهوری اسلامی ایران و آذربایجان روز پنج شنبه نهم دیماه، به صورت رسمی راه اندازی خواهد شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۰۲    
مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان از بازداشت نوجوان حیوان آزار در روستای گوربند شهرستان میناب خبرداد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۴۵    
رئیس اداره راه و شهرسازی شاهین دژ در آذربایجان غربی گفت: راهدار فداکار این شهرستان روز یکشنبه در حین عملیات برف روبی و مسیرگشایی جان خود را از دست داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۴۵    
تیم فوتبال ذوب آهن بعد از تساوی در مشهد جای پیکان را در رده سوم جدول گرفت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا، روند بارش باران و برف در نقاط مختلف کشور را تشریح کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۴۳    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با اشاره به ریزش سنگ دربرخی مناطق در جاده "کرج -چالوس" گفت : رانندگان دراین محور با احتیاط رانندگی کنند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۴۸    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، حقوق های نجومی ، افترائات به رئیس قوه قضاییه و حذف اعدام از برخی محکومان را سه محور دیدارهای قوای مقننه و قضاییه عنوان کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۱    
محسن مسلمان به همراه مهدی طارمی در کنسرت عماد طالب زاده شرکت کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۱    
تیفانی ترامپ در کل زندگی اش با خیل عظیم بی عدالتی های ناشی از "دختر کوچک بودنِ در یک خانواده ثروتمند" رو به رو بوده است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۳۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: به علت نشت گاز مونوکسید کربن، اعضای یک خانواده به خواب ابدی رفتند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۳۱    
ساعاتی پس از آنکه سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال، رابطه میان علیرضا منصوریان و مهدی رحمتی را تیره توصیف کرد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۵    
مرد قاچاق فروشی که متهم است مأمور پلیس را در غرب تهران به شهادت رسانده بود، روز گذشته محاکمه و با درخواست قصاص از سوی اولیای دم مواجه شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۴    
یک تحلیلگر صهیونیست، نحور ترور مهندس تونسی که عضو گردان های القسام بود را فاش کرد. به گزارش تسنیم ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۹    
کانال تلگرامی مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه نوشت: در هواپیمای توپولف 154 که از فرودگاه سوچی عازم لاذقیه در سوریه بود و پس از 7 دقیقه پرواز سقوط کرد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۳۰    
اختلاف مالی در شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان جنایتی هولناک را رقم زد و در جریان آن طلبکار خودروی بدهکار را به رگبار بست و او را به قتل رساند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۷:۳۰    
رییس شورای اسلامی شهر تهران با یادآوری حادثه زلزله بم گفت: زلزله بم به ما این هشدار داد که ضوابط شهر سازی و رعایت اصول ایمنی را باید بیش از پیش رعایت کنیم تا به این سرنوشت دچار نشویم. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۷:۱۴    
معاون هماهنگی اموراقتصادی وتوسعه منطقه ای وزارت کشور روز گذشته از تأیید نرم افزار معاملاتی سهام پدیده وتعیین برنامه زمان بندی مشخصی برای استقرارکامل نرم افزاروسخت افزار ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۷:۰۹    
مسعود کیمیایی طی نامه ای به دبیر جشنواره فجر خواستار نمایش ندادن فیلم قاتل اهلی در این جشنواره شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۶:۵۸    
کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری با انتشار تصویری از دیدار ایشان با خانواده شهید مسیحی بیانات ایشان درباره عصمت حضرت مسیح و مریم (ع) را منتشر کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۶:۵۲    
آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به علت تداوم آلودگی هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی مناطق شهری و روستایی نواحی پنجگانه تبریز را برای روز دوشنبه در نوبت صبح و بعداز ظهر تعطیل اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۶:۴۹    
یک منبع امنیتی استان کرکوک عراق از هلاکت 7 عنصر داعشی در جنوب غربی این استان خبر داد. به گزارش العالم، پایگاه السومریه نیوز عراق، به نقل ازاین منبع امنیتی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۶:۲۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی آشکارا دولت اوباما را به تبانی و هماهنگی علیه تل آویو در صدور قطعنامه ضد شهرک سازی در شورای امنیت سازمان ملل متهم کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۶:۲۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد: وزارت امورخارجه از اقدام غیراخلاقی، غیرقانونی و غیرشرعی آقای کریمی قدوسی نماینده مجلس شورای اسلامی و اندک شمار دیگر از نمایندگان در انتشار متن بخشی از اظهارات ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۲:۳۱    
فردی که با داشتن تجهیزات نظامی خود را به عنوان مامور تجسس کلانتری معرفی کرده و اخاذی می کرد دستگیر شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۱:۴۵    
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: برخی از واگذاری طرح برخورد با کالای قاچاق به اصناف ناراضی هستند زیرا دست شان از منابع و درآمدهای سرشار از قاچاق کوتاه شده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۱:۳۰    
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که این جنبش برای مبارزه با اسرائیل در حال ساخت اسلحه و تهیۀ مهمات است
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۱:۱۶    
خبرگزاری فرانسه در گزارشی با اشاره به امنیت موجود برای شهروندان مسیحی مقیم ایران نوشت: جامعه مسیحیان در کنار یهودیان و زرتشتیان به رسمیت شناخته شده و حمایت می شوند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۱:۱۶    
به رغم قطعنامۀ شورای امنیت سازمان ملل متحد در خصوص ضرورت توقف شهرک سازی در فلسطین اشغالی، رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه قانون ساخت 5 هزار و 600 واحد مسکونی جدید را تصویب خواهد کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۱:۱۵    
پس از نشست عصر امروز مجلس، برخی از نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به دیدار وزیر امور خارجه رفتند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۰:۰۹    
راهدار شاهیندژی در حین عملیات برف روبی و راهگشایی جان خود را از دست داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۴۹    
منابع وابسته به معارضان از کشته شدن عبدالرحمن شداد ، تروریستی که با بستن کمربند انفجاری به دختر 9 ساله خود، او را در منفجر کرد، خبر داده اند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۳۹    
مسئول روابط عمومی آتش نشانی بوکان از تصادف زنجیره ای در جاده محور بوکان - میاندوآب خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۲۸    
کدال مخفف سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران که تمام اطلاعات با اهمیت و صورتهای مالی میان دوره ای و پایان سال مالی شرکتها را طبق دستورالعمل سازمان بورس و اوراق بهادار منتشر می کند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۲۶    
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، ساعتی پیش با اعلام این خبر، گفت: با حضور به هنگام و سرعت عمل نیروهای عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، نشت شدید گاز از چاه 99 رگ سفید، مهار ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۲۴    
رژیم صهیونیستی سفیر مصر در تل آویو را به دلیل حمایت از قطعنامه ضدشهرک سازی مصوب شورای امنیت احضار کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۵۶    
آموزش و پرورش آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه ای مدارس برخی شهرهای آذربایجان غربی در نوبت صبح فردا را تعطیل اعلام کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۴۸    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۴۵    
فرادید نوشت: پیش از ظهر امروز، یک پژو 206 صندوقدار در جاده چالوس زیر یک تخته سنگ 300 کیلویی که بر اثر ریزش کوه به پایین افتاده بود، له شد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۳۰    
مدیرعامل استقلال گفت: رابطه منصوریان و رحمتی تیره شده و میان آن ها اصطکاک به وجود آمده و باید در چند روز آینده این موضوع حل شود. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۲۵    
دانلود روزنما
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۱۶    
در چند روز گذشته قیمت برخی از محصولات لبنی افزایش یافته و علی رغم افزایش قیمت این محصولات، کارخانه های لبنی نه تنها قیمت مصوب شیر را که 1440 تومان است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۶    
آخرین تعطیلات آخر هفته شیکاگو رنگی خونین به خود گرفت و تیراندازی های پراکنده در این شهر خشن، 6 مرد را به کام مرگ کشاند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۰۷    
رئیس پلیس سیستان و بلوچستان جزئیات عملیات دستگیری عامل 10 جنایت در فهرج کرمان را تشریح کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۸    
کارنامه سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور، دانشگاههای علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش سال 1395 منتشر شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۴۹    
روسای جمهوری روسیه و ترکیه طی تماس تلفنی در مورد آخرین وضعیت سوریه با یکدیگر گفت وگو کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۴۶    
وزیر آموزش وپرورش گفت: وقت زیادی برای روشن شدن موضوع تخلف صندوق ذخیره فرهنگیان گذاشته ام، قوه قضائیه نیز پیگیر موضوع است تا انشاالله بتوانیم اعتبارات را به صندوق بازگردانیم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۴۵    
یکی از هواداران اصفهانی استقلال، پس از گل تساوی این تیم به سپاهان در ورزشگاه نقش جهان درگذشت. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۴۵    
مدیر کل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد توضیحاتی درباره خبر فروش کودک در بیمارستان ها و همچنین جزئیاتی از بهره کشی از شیرخواران برای گدایی را ارائه کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۳۶    
مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس مبنی بر اعلام عمومی حقوق و مزایای مدیران که به دلایل نامعلوم و به صورت سهوی یا عمدی از گزارش کمیسیون تلفیق مجلس درباره لایحه برنامه ششم توسعه حذف شده بود ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۳۰    
بازی سجاد شهباززاده مهاجم ایرانی آلانیا بعد از مدت ها از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفت و موفق به گلزنی شد. گل شهباززاده به زیبایی با ضربه سر درون دروازه موسلرا دروازه بان اروگوئه ای قرار گرفت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۳    
دولت نجات ملی یمن از سازمان ملل خواست به جنایت های ضد بشری عربستان در یمن واکنش نشان دهد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۳    
سفیر آمریکا در اسرائیل به دنبال تصویب قطعنامه شورای امنیت علیه شهرک سازی رژیم صهیونیستی احضار شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۱۶    
تیم فوتبال تراکتورسازی موفق شد در خانه نفت تهران بر شاگردان علی دایی غلبه کند. سرمربی نفت نیز بعد از این دیدار در اینستاگرام خود این پبروزی را به هواداران تراکتورسازی تبریک گفت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۰۶    
بر اساس سنتی دیرینه، مسیحیان ابتدای سال را اول ژانویه می دانند. در شب 31 دسامبر هر سال، آخرین روز سال میلادی و روز قبل از روز سال نو در بسیاری از کشورهای جهان، عموما قاره های اروپا، آمریکا ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۵۵    
وزیر حمل و نقل روسیه می گوید این کشور تمام علل ممکن سقوط هواپیمای روس در دریای سیاه، از جمله یک حمله تروریستی را مورد بررسی قرار می دهد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۵۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تعیین سقف برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان مخالفت کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۵۴    
پرواز کیش - تهران هواپیمایی زاگرس عصر امروز در فرودگاه اصفهان فرود اجباری داشت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۳۹    
رئیس کنترل و ترافیک راهور ناجا گفت: محور کرج - چالوس امروز از ساعت 16:20 به علت ریزش کوه مسدود است و تا اطلاع ثانوی این وضعیت ادامه دارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۳۸    
ستاد بحران شیلی پس از رخ دادن زمین لرزه 7.7 ریشتری اقدام به صدور هشدار وقوع سونامی کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۳۶    
هفته گذشته، کمیسیون تلفیق برنامه ششم در جریان بررسی این لایحه در مجلس فرمول قیمت گذاری خوراک پتروشیمی ها را حذف کرد و باعث نگرانی کارشناسان اقتصادی کشور شد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۲۹    
سیف با تاکید بر لزوم گسترش حضور بانک ها در بازار ارز، گفت: علیرغم گشایش های انجام شده مقررات تسهیل کننده ابلاغی، کماکان بانک ها اقدام موثری در این خصوص انجام نداده اند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۱۹    
شهرهای مختلف جهان به ویژه در اروپا سطح آماده باش امنیتی را با توجه به احتمال حملات خرابکارانه و تروریستی به شدت افزایش داده اند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۰:۰۹    
هر ساله در این روزها با توجه به تعطیلات ژانویه افزایش قیمت دلار را شاهدیم، اما در امروزهای اخیر این رشد قیمت ها طبیعی نیست به نحوی که در میدان فردوسی و چهارراه استانبول تابلوهای اعلام نرخ ارز را ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۹:۴۵    
یک مؤسسه پژوهشی اعلام کرد سال 2017 میلادی، سال تحول در صنعت نفت خواهد بود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۹:۴۵    
بخش خانگی با متوسط مصرف 41 میلیارد و 387 میلیون متر مکعب در طی سال های 1385 تا 1393 بیشترین مصرف گاز طبیعی را در کشور به خود اختصاص داده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۹:۴۵    
گزارش بانک مرکزی از ثابت شدن تورم سالانه و البته رشد در شاخص ماهانه و سالانه خبر می دهد. با این اوصاف اختلاف نرخ های اعلامی بین بانک مرکزی و مرکز آمار تا 1.4 درصد پیش رفت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۹:۴۴    
رصد خانه تابناک خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند؛ تیترهایی مانند واکنش چند سال پیش ظریف به انتشار مطالب جلسه محرمانه ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۹:۳۰    
فولکس واگن قصد دارد تولید خودرو در کنیا و رواندا را آغاز کرده و یک سرویس تاکسی یاب آنلاین در کیگالی راه اندازی کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۹:۳۰    
پیک مصرف برق با ثبت عدد 34 هزار و 946 مگاوات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با افزایش 5200 مگاواتی روبرو شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۹:۱۵    
دبیرکل شورای مشترک بازرگانی ایران و ترکیه اعلام کرد که به دلیل برخی مسائل سیاسی پیش آمده در ترکیه و افت ارزش لیر، تعرفه های ترجیحی جدیدی که قرار بود بین ایران و ترکیه برقرار شود به تعویق خواهد افتاد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۹:۱۵    
نزدیک به 5000 خانواده تهرانی که در سال های گذشته به صورت قانونی و با سند تک برگ اقدام به خرید زمین مسکونی کرده بودند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۹:۱۵    
تولید 13 مدل خودروی سنگین در آبان ماه امسال متوقف شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۹:۰۳    
مدیرعامل هما گفت : نخستین فروند هواپیمای خریداری شده از شرکت ایرباس تا پایان دی در خدمت ناوگان هوایی کشور قرار می گیرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۹:۰۰    
اسوشیتدپرس اعلام کرد: عدم مداخله بانک مرکزی در کنترل بازار ارز و عدم همکاری بانک های بین المللی در برگشت دلارهای نفتی باعث شده ارزش پول ایران در 6 ماه گذشته پس از برجام 17 درصد کاهش یابد که انتخابات ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۹:۰۰    
گمرک ایران گزارش عملکرد تجارت خارجی کشور در 9 ماهه سال جاری را منتشر کرد که بر اساس آن صادرات غیرنفتی به 31 میلیارد و 593 میلیون دلار رسید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۴۵    
سردار آزمون که این روزها در گنبد کاووس به سر می برد، قویترین اسب ایران به نام هچ دیو را خریداری کرد. پدر آزمون هم در این شهر باشگاه سوارکاری دارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۴۵    
قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ما درصدد هستیم که مدلی را که می تواند جریان اصولگرایی را به یک شکل واحد برساند با کم سایر جریانات اصولگرا طراحی و تبیین کنیم تا تجربه سال 92 ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۴۵    
طرف های تجاری ایران در عرصه بین الملل در حال تغییر هستند و تجار معتقدند در صورت اجرای یک برنامه مدون در بخش صنایع و تولید، این تغییرات می تواند به نفع صنایع و توسعه کشور تمام شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۴۵    
سین حسینی گلر دوم استقلال که برای بازی امروز مقابل سپاهان از رحمتی رخصت گرفته بود، در پایان این دیدار با استقبال کاپیتان نیمکت نشین آبی ها مواجه شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۳۷    
یک هوادار تیم فوتبال استقلال بعد از گل تساوی و دیرهنگام بهنام برزای با حمله قلبی از فرط خوشحالی، جان خود را از دست داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۳۷    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه به علت سقوط هواپیمای وزارت دفاع این کشور با 92 سرنشین راهی سوریه که احتمالا کشته شده اند، برای فردا (دوشنبه) عزای عمومی اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۳۵    
نمایندگان مجلس با صدور بیانیه ای از محمدجواد ظریف به خاطر اعتراف به اشتباهاتش در مذاکرات هسته ای در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تقدیر و تشکر کردند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۳۲    
معاون سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: هنوز مجوزی برای ادامه عبور جاده تهران شمال از جنگل های شمال کشور صادر نشده است و در صورت لزوم نیاز به انجام مطالعات دارد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۳۰    
روحانی به عنوان رئیس جمهوری که 4 سال دوره کاری خود را طی کرده است قاعدتا براساس روالی که در کشور ما جاری بوده و در دنیا هم ساری و جاری است باید در دوره دوم نیز رئیس جمهور شود و این موضوع دارای این ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۳۰    
الجزیره در این باره نوشت: تصمیم احمدی نزاد برای عدم شرکت در این انتخابات احتمالا یک اطمینانی برای حسن روحانی رئیس جمهور میانه رو ایران به وجود آورد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۲۵    
یکی از هواداران استقلالی حاضر در ورزشگاه نقش جهان بعد از گل تساوی این تیم به دلیل ایست قلبی درگذشت. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۱۹    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در بیانیه اعلام موجودیت خود با تاکید بر اینکه مشکلات موجود در سیستم اجرایی کشور شایسته جمهوری اسلامی نیست ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۱۸    
نکته ای که اشاره به آن ضروری است، برگزیدن یک مسیحی به عنوان رئیس شورای ملی سوریه است. در این باره، باید توجه داشت که این کار، تنها یک هفته پس از آن انجام می شود که هیلاری کلینتون ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۱۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه هفت استان کشور دچار پدیده مه گرفتگی شده اند، گفت: علت این مه گرفتگی همراه شدن بارشها با جبهه هوای گرم بوده که در ساعتهای آینده رفع می شود ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۱۷    
رئیس جمهور سوریه سقوط هواپیمای روسی در دریای سیاه را به پوتین و ملت روسیه تسلیت گفت. به گزارش تسنیم به نقل از روسیاالیوم، در پی سقوط هواپیمای روسی در دریای سیاه ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۱۵    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی از عملکرد تیمش در دیدار مقابل نفت تهران ابراز رضایت کرد و گفت: اگر قهرمان شویم این بازی می تواند یکی از ارکان موفقیت ما باشد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۰۹    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۰۰    
یک هوادار تیم فوتبال استقلال بعد از گل تساوی و دیرهنگام بهنام برزای با حمله قلبی از فرط خوشحالی، جان خود را از دست داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۰۰    
یک پژوهش جدید نشان می دهد که مرگ و میر در اثر مشکلات قلبی در زمان کریسمس افزایش می یابد. به گزارش ایسنا به نقل از مدیکال نیوز تودی ...