جمعه ۰۳ آذرساعت ۱۱:۱۸Nov 2017 24

خبرهای خبرگزاری تابناک 6 دی 1395 - tabnak.ir

 
خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1395 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1395 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 1 دی 1395 خبرگزاری تابناک 2 دی 1395 خبرگزاری تابناک 3 دی 1395 خبرگزاری تابناک 4 دی 1395 خبرگزاری تابناک 5 دی 1395 خبرگزاری تابناک 6 دی 1395 خبرگزاری تابناک 7 دی 1395 خبرگزاری تابناک 8 دی 1395 خبرگزاری تابناک 9 دی 1395 خبرگزاری تابناک 10 دی 1395 خبرگزاری تابناک 11 دی 1395 خبرگزاری تابناک 12 دی 1395 خبرگزاری تابناک 13 دی 1395 خبرگزاری تابناک 14 دی 1395 خبرگزاری تابناک 15 دی 1395 خبرگزاری تابناک 16 دی 1395 خبرگزاری تابناک 17 دی 1395 خبرگزاری تابناک 18 دی 1395 خبرگزاری تابناک 19 دی 1395 خبرگزاری تابناک 20 دی 1395 خبرگزاری تابناک 21 دی 1395 خبرگزاری تابناک 22 دی 1395 خبرگزاری تابناک 23 دی 1395 خبرگزاری تابناک 24 دی 1395 خبرگزاری تابناک 25 دی 1395 خبرگزاری تابناک 26 دی 1395 خبرگزاری تابناک 27 دی 1395 خبرگزاری تابناک 28 دی 1395 خبرگزاری تابناک 29 دی 1395 خبرگزاری تابناک 30 دی 1395 
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۳:۱۵    
دولت در مصوبه ای جدید سازمان تامین اجتماعی را موظف کرد کسورات از اضافه کار قبل از 17 تیرماه 93 حقوق بازنشستگی کارکنان دستگاه های اجرایی را محاسبه و پرداخت کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۰:۱۵    
ساب های وزارت بهداشت به درد خودشان می خورد.ما می گوییم دولت بیش از 120هزار میلیارد تومان به سازمان و درواقع به چهل میلیون ایرانی بدهکار است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۵۱    
احکام قاچاقچیان مواد نفتی و دو شرکت خصوصی متخلف در شعبه 27 و 56 اداره کل تعزیرات حکومتی تهران صادر شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۵:۱۷    
دکتر ربیعی گفت: صنایع غذایی و لبنیات نقش اساسی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۴:۳۶    
رُزا شانینا، تک تیرانداز باهوش، زیبا و سرشناس ارتش سرخ در طول جنگ جهانی دوم بود که قتل 59 نفر توسط وی رسماً تایید شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۴۵    
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری سارق ساختمان های در حال احداث با 27 فقره سرقت در شیراز خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۱۲    
امروز در بخش هایی از شمال شرق بارش باران در نقاط سردسیر بارش برف و در مناطق جنوبی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۳۷    
خواهر مولود آلتین تاش قاتل سفیر روسیه در آنکارا گفت که خانواده اش از اقدام فرزندشان احساس ننگ می کنند و هرگز نمی خواهند جسد وی را برای دفن تحویل بگیرند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۳۰    
اعضای شورای فنی کشتی فرنگی به علی اشکانی اعلام کردند در صورتی که در جام جهانی تهران در اواخر اسفند ماه، نتایج مورد انتظار مردم و شورای فنی بدست نیاید احتمال تغییر در کادر فنی تیم ملی وجود دارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۱۵    
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه سواری پراید با بیش از 220 تخلف در بزرگراه آزادگان خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۱۳    
جسد یک خانم جوان در رودخانه پسیخان رشت پیدا شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان رشت، جسد مدیر باشگاه بدنسازی بانوان در لاهیجان که روز شنبه به قتل رسیده بود ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۰۵    
بر اثر وقوع توفان در فیلیپین، تاکنون دستکم شش نفر از شهروندان این کشور کشته و بیش از 380 هزار تن دیگر از خانه های خود گریختند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۰۰    
ملی پوش ایرانی تیم پانیونیوس در ردیف پنجم برترین های سوپر لیگ فوتبال یونان قرار گرفت. به گزارش تابناک ورزشی، در رده بندی برترین های نیم فصل اول سوپر لیگ فوتبال یونان هوگو آلمیدا ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۹:۰۰    
مردی که متهم است در جریان دعوا بر سر یک پیراهن، برادرش را به قتل رسانده بود، از جنبه عمومی جرم محاکمه و به پنج سال حبس محکوم شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۸:۴۶    
نام ملی پوش ایرانی تیم روستوف در جمع 10 نامزد مهاجم برتر سال 2016 لیگ برتر روسیه قرار گرفت. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۸:۳۱    
اعضای باند سارقان مسلح که در یک شب به 9رستوران و سوپرمارکت در تهران دستبرد زده اند در برابر اتهام محاربه قرار گرفتند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۷:۴۸    
جنازه یک دیپلمات عراق در سفارت این کشور در مسکو یافت شد و به پزشکی قانونی انتقال یافت. به گزارش ایرنا، دادستانی مسکو در مورد مرگ این دیپلمات که نام و مقام وی اعلام نشده است، تحقیق می کند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۷:۳۰    
دو زورگیر غرب تهران پس از اینکه یک شهروند به صورت اتفاقی از صحنه سرقت های آنها فیلم گرفت از سوی پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۷:۰۴    
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف وانت پیکانی با حدود 10 میلیون تومان جریمه رانندگی در بزرگراه امام علی خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۷:۰۲    
کنسرت پری زاد بنیامین بهادری شب گذشته (یکشنبه 5 دی ماه) در حالی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه رفت که ملانی آوانسیان (نوازنده ویلن سل و خواهر استیو آوانسیان ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۶:۵۵    
طبق قانون اگر کسی معاملات پیش فروش ساختمان را به صورت قولنامه ای انجام دهد، فرد مجازات و به زندان می رود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۶:۴۶    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز مسلمانان هیچ پناهگاهی جز ایران ندارند و وجود منحرفان و افراطیونی از قبیل داعش، النصره و القاعده دلیلی بر این مدعاست. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۶:۴۲    
وزیر اقتصاد و دارایی اظهار می کند که از وضعیت معاش مردم راضی نیست ولی با توجه به شرایط تحریم ها و کاهش شدید قیمت نفت و به دنبال آن کاهش درآمد دولت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۶:۲۹    
رئیس جمهوری روسیه با اشاره به بحرانهای کهنه جهان همچون افغانستان و سوریه، گفت که بسیاری از بحران های جهانی حل نشده باقی مانده اند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۶:۲۶    
نخست وزیر ژاپن در سفری تاریخی که از حیث امنیتی برای توکیو و واشنگتن مهم است، روز سه شنبه با رییس جمهور آمریکا دیدار می کند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۴:۳۰    
منابع خبری شامگاه دوشنبه اعلام کردند که ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش، ابو هاجر الهاشمی از افسران سابق ارتش بعثی عراق را به عنوان مسئول این گروه تروریستی در سینای مصر منصوب کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۲:۳۰    
رئیس فوریت های پزشکی اسدآباد از برخورد دو دستگاه خودروی نیسان و ال نود در محور گردنه اسدآباد خبر داد و گفت: در این حادثه سه نفر جان باخته و دو نفر مصدوم شدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۳:۳۰    
سرلشکر 'هادی رزیج کسار' فرمانده پلیس استان الانبار امروز دوشنبه اعلام کرد: 3 خودرو بمب گذاری شده آماده انفجار در شهر الرمادی کشف و ضبط شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۲:۰۰    
یک فرمانده آمریکایی اعلام کرد، نیروهای عراقی طی روزهای آتی مرحله تازه ای از عملیات خود علیه داعش را در شهر موصل آغاز خواهند کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۱:۴۵    
نمایندگان مردم در خانه ملت وظایف و اقداماتی که دولت برای تحقق خودکفایی در محصولات کشاورزی را باید انجام دهد، تعیین کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۱:۳۰    
نیروهای داوطلب مردمی عراق، حمله گسترده داعش را دفع کردند و 30 تروریست داعشی را به هلاکت رساندند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۱:۳۰    
مدافع میانی تیم فوتبال راه آهن با قراردادی یک سال و نیمه به تیم فوتبال پیکان اضافه شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۰:۱۵    
در آخرین دیدار امشب لیگ برتر جزیره و از هفته هجدهم، منچستر سیتی در خانه هال سیتی به میدان رفت و با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۰:۱۰    
پلیس اوگاندا روز دوشنبه اعلام کرد که دستکم 30 عضو اوگاندایی یک تیم فوتبال و هواداران شان بر اثر واژگونی قایق حامل آنها در دریاچه آلبرت این کشور جان باختند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۴۵    
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۴۵    
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۴۵    
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۳۷    
رهبر معظم انقلاب با حضور در منزل خانواده شهید ارمنی وهانج رشیدپور از خدمات ارامنه در دفاع مقدس تقدیر کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۳:۲۴    
در صورتی که ترکمن ها چنین اقدامی را انجام دهد وزارت نفت حق ندارد تحت هیچ شرایطی با این کشور قراداد نفتی امضا کند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۵۸    
یک منبع محلی از استان نینوا امروز دوشنبه خبر داد، عناصر داعش مانع عبور شهروندان موصلی از ساحل راست شهر(بخش غربی) به ساحل چپ (بخش شرقی) و مناطق آزاد شده می شوند و هر کس را که قصد عزیمت و یا فرار به ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۴۵    
تازه ترین گزارش مرکز آمار از نتایج طرح آمارگیری نیروی کار در تابستان 95 نشان می دهد نرخ بیکاری در تابستان سال جاری با رشد 1.8درصدی به 12.7درصد رسید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۳۴    
حمید محمدی معاون سابق حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت رسماً سکان هدایت سازمان حج و زیارت را عهده دار شد و سعید اوحدی نیز از مسئولیت در این سازمان خداحافظی کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۱۵    
آن طور که مروین کینگ ، رییس سابق بانک مرکزی انگلیس گفته است، بریتانیا باید در مورد ترک اتحادیۀ اروپا "اعتماد به نفس" داشته باشد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۱۲    
رژیم صهیونیستی روز دوشنبه اعلان کرد: وزارت امور خارجه اوکراین سفیر اسرائیل را در کی یف در پی تصمیم تل آویو به لغو سفر نخست وزیر اوکراین به فلسطین اشغالی، احضار کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۱۰    
جیسون میلر مسئول ارتباطات ترامپ درکاخ سفید به بهانه مشغله های خانوادگی از سمت خود استعفا کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۰    
مربی تیم فوتبال نفت تهران به شایعه پیوستن سیدمهدی رحمتی به این تیم واکنش نشان داد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۴۰    
سخنگوی وزارت کشور گفت: طی حکمی از سوی وزیر کشور اعضای ستاد انتخابات کشور مشخص شدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۴۰    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان با اشاره به پیشرفت های صورت گرفته در زمینه آب سنگین، اظهار داشت، بر اساس گزارش بهترین و پیشرفته ترین آزمایشگاه ها می توان گفت که آب سنگین ایران به لحاظ کیفیت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۹    
دانلود روزنما
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۰    
سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ شبکه های مجازی را خطری بزرگ فوتبالیست ها می داند. به گزارش تابناک ورزشی، کارلو آنچلوتی مدت 6 ماه نیست که در مونیخ حضور دارد و بایرن را هدایت می کند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۰    
جزئیات نرخ بیکاری 12.7 درصدی ثبت شده در تابستان امسال حاکی از سهم کمتر از 20 درصدی بخش کشاورزی در اشتغال بوده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۱۵    
چند ماهی است که قیمت گوشت قرمز رو به افزایش است و اکنون به کیلویی حدود 40 هزار تومان در بازار مصرف رسیده که طبق اعلام وزارت کشاورزی حداکثر قیمت عرضه این محصول 34 هزار تومان است و فروش بیش از این ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۱۵    
سکه تمام طرح جدید به روند افزایشی قیمت ادامه داد و با 14 هزار تومان افزایش قیمت، در بازار امروز - دوشنبه - یک میلیون و 178 هزار تومان عرضه می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۱۵    
جابر انصاری می گوید به نظر من این اتفاق هر 10 سال یک بار می افتد که یک بازیکن توپ را سه بار به تیر دروازه بزند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۶    
حمید محمدی گفت: با توجه به تحولات این کشور و آزادسازی حلب، اگر مراجع ایرانی در این باره تصمیم بگیرند به شرط ارائه پیوست امنیتی دولت سوریه آمادگی برای اعزام وجود دارد که قطعا در مرحله نخست این سفرها ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۰    
سال 2016 برای مسی و رونالدو سال پرباری بود اما فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید در کسب جام از فوق ستاره بارسلونا بهتر عمل کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۰    
وزیر اقتصاد با بیان اینکه میزان بدهی دولت نسبت به تولید ناخالص داخلی بسیار کمتر از کشورهای همسایه و کشورهای پیشرفته است در واکنش به درخواست اعلام رقم بدهی دولت با اشاره به همکاران خود ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۰    
شرکت تولید نیروی برق توکیو (TEPCO) روز دوشنبه با اعلام خبری مبنی بر این که از ماه جولای به بازار خورده فروشی گاز شهری وارد خواهد شد، به طور رسمی رقابت با بزرگترین تولید کنندۀ گاز شهری ژاپن ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۰    
دولت عربستان انتظار دارد درآمد حاصل از فروش نفت این کشور طی سال آینده پس از اجرای توافق کاهش عرضه نفت به بازار جهانی از سوی کشورهای نفتی اوپکی و غیراوپکی 46 درصد افزایش یابد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۰    
رئیس کمیسیون اقتصادی گفت: برای استفاده از انباشت علمی در کشور، تجاری سازی دانش و ایده ضروری است. راه اندازی بورس ایده سرآغازی برای اقتصاد بزرگ در ایران است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۰    
رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به تلاش دولت یازدهم برای دستیابی به تورم تک رقمی و خروج از رکود به عنوان یکی از عوامل موثر در بهبود وضعیت اقتصادی کشور گفت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۰    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۱:۰۰    
مدیرعامل اسبق استقلال می گوید نام استقلال در کل آسیا لرزه به اندام حریفان می اندازد به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۵۶    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که هیات نظارت بر رفتار نمایندگان پیگیر اقدام کریمی قدوسی است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۴۵    
رئیس جمهور سوریه در بازدید از کلیسای صیدنایا ، همان کاپشنی را به تن داشت که دو سال پیش در بازدید از منطقه جوبر دمشق پوشیده بود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۳۰    
سرمربی پرسپولیس رسما با جدایی دو سرخپوش موافقت کرد. به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ با جدایی محمد رحمتی و شهاب زاهدی از پرسپولیس موافقت کرده است و بدین ترتیب این دو بازیکن در نقل و ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۳۰    
تیم آنتونیو کونته با پیروزی در دیدار باکسینگ دی به حریفان اجازه نزدیک شدن در جدول را نداد. به گزارش تابناک ورزشی، در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس در ایام کریسمس ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۱۵    
په په، مدافع ارزشمند پرتغالی رئال مادرید را باید اولین جدا شده این تیم در تابستان آینده قلمداد کنیم. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۱۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از تصمیم رئیس جمهور برای پرداخت حقوق کارمندان دولت تا قبل از اتمام هر ماه خبر داد و گفت: نتایج اولیه سرشماری تا اول بهمن اعلام می شود
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۲۰:۰۰    
گونزالو ایگواین، ستاره آرژانتینی یوونتوس، از رونالدوی برزیلی به عنوان بهترین مهاجم همه ادوار تاریخ یاد کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۵۷    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: مردم ایران در 9 دی با حماسه ای که آفریدند، نشان دادند به خوبی حق را از باطل می شناسند و ما باید همواره مراتب ارادت خودمان را به ارزش ها و اصول انقلاب حفظ کنیم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۴۹    
تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام قهرمان لیگ برتر بسکتبال در نیم فصل شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۴۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حج را کانون و محور انسان سازی دانست از تلاش برای بازگشایی حج تمتع و عمره خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۴۱    
منابع سوری از کشته شدن 13 نفر از عناصر تروریستی در تبادل آتش با نیروهای ارتش سوریه خبر دادند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۳۸    
25 اراذل واوباش سابقه دار دراردبیل دستگیر شدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۳۸    
کمیته امنیت ملی روسیه از مرگ یک دیپلمات عراقی در این کشور خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۳۵    
محمد مخبر، رییس ستاداجرایی فرمان حضرت امام(ره)، در پیامی درگذشت آیت الله میانجی را تسلیت گفت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۲۱    
رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقان کنیسه های شهر تهران خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۱۵    
انتظار می رود که امسال روبل روسیه بعد از ریل برزیل یکی از قوی ترین ارز های جهان باشد. ریل برزیل تنها ارزی ست که از روبل عملکرد بهتری در برابر دلار از خود نشان داده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۰    
فقدان نظارت فرمانداران بر مصوبات و عملکرد شوراها وزیر کشور را با اعلام وصول سؤال ملی هفت نفر از وکلای ملت به مجلس کشاند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۴۹    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۴۳    
سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد که تاخیر در اجرای طرح شناسه دار کردن تلفن همراه یا همان طرح رجیستری در هر روز ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۹    
فرمانده نیروی انتظامی لنگرود اعلام کرد: دو برادر که با جعل اسناد در این شهرستان کلاهبرداری می کردند ، دستگیر شدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۲۹    
به رغم بارندگی روز گذشته و بر اساس داده های کمی، غلظت ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در تهران همچنان بالاست و شهروندان پنجمین روز متداول آلودگی هوا را تجربه کردند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۲۷    
تشخیص موضوع محرمانه از غیر محرمانه به خود نماینده بستگی دارد و نماینده های مجلس می توانند در کلیه امور از جمله گزارش کمیسیون ها اظهار نظر کنند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۰۸    
سید مهدی رحمتی که از نیمکت نشینی اش در بازی با سپاهان ناراضی بود، در فرودگاه اصفهان با علیرضا منصوریان جلسه ای سرپایی برگزار و درخواست جدایی از استقلال کرد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۰۰    
امیدوارم هواداران استقلال امروز متوجه شده باشند که مهدی رحمتی یک بازیکن است مثل همه بازیکنان تیم و در طول دورانی که فوتبال بازی می کنم همیشه یاد گرفته ام به تصمیم سرمربی تیمم احترام بگذارم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۰۰    
در چند روز گذشته قیمت برخی از محصولات لبنی افزایش یافته و علی رغم افزایش قیمت این محصولات، کارخانه های لبنی نه تنها قیمت مصوب شیر را که 1440 تومان است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۷    
کارشناس مسائل روسیه معتقد است که کی یف باید رویکرد متوازنی در ارتباط با روسیه و کشورهای غربی داشته باشد تا به ثبات برسد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۵    
کارنامه آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی در سایت سنجش منتشر شد. به گزارش میزان، کارنامه داوطلبان آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی کشور در سایت سازمان سنجش منتشر شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۵    
دبیر همایش امنیت غذا، سلامت و توسعه با اشاره به اینکه مصرف لبنیات در ایران یک دوم تا یک سوم میانگین جهانی است، بر ضرورت فرهنگسازی در زمینه مصرف شیر و لبنیات تاکید کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۵    
آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه برخی ایراد می گیرند که چرا همچنان به موضوع فتنه می پردازیم، اظهار کرد: پرونده فتنه هنوز هم گشوده است و باید مورد رسیدگی قرار گیرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۲۷    
لاشه هواپیمای روسی که روز گذشته سقوط کرد در عمق دریای سیاه و در مسافت یک کیلومتری ساحل روسیه پیدا شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۷:۰۳    
در حالی که روز گذشته رجب طیب اردوغان خبر داده بود به زودی و بعد از آزادسازی کامل الباب در سوریه از مسیر منبج به سمت رقه و آزادسازی این شهر مهم از دست داعش حرکت خواهد کرد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۴۵    
متخصص بهداشت و سلامت دهان علت های بوی بد دهان را تشریح کرد و گفت: اگر مشکل به علت لثه و دندان باشد ممکن است با جرم گیری، پرکردن یا ترمیم دندان بتوان آن را برطرف کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۴۵    
براساس محاسبات بانک مرکزی، تورم تولیدکننده در پایان آذر ماه به 3.5 درصد رسیده که نسبت به آبان ماه 0.2 درصد رشد داشته است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۰    
دیدار دو تیم پدیده خراسان و ذوب آهن اصفهان با نتیجه تساوی به پایان رسید. به گزارش تابناک ورزشی، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 14 ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۰    
وزارت دفاع روسیه از کشف گورهای دسته جمعی در محله های شرقی حلب خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۲۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از برگزاری نشست مشترک کمیسیون اقتصادی با "طیب نیا" و "سیف "برای بررسی افزایش قیمت ارز خبرداد و گفت: دولت باید یکسان سازی نرخ ارز را تعیین تکلیف کند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۱۵    
امینه اردوغان، همسر رئیس جمهوری ترکیه درباره فجایع انسانی بحران سوریه به همسران رهبران جهان نامه نوشت.