دوشنبه ۰۷ فروردینساعت ۰۳:۱۷Mar 2017 27

خبرهای خبرگزاری تابناک 7 دی 1395 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1395 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1395 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 1 دی 1395 خبرگزاری تابناک 2 دی 1395 خبرگزاری تابناک 3 دی 1395 خبرگزاری تابناک 4 دی 1395 خبرگزاری تابناک 5 دی 1395 خبرگزاری تابناک 6 دی 1395 خبرگزاری تابناک 7 دی 1395 خبرگزاری تابناک 8 دی 1395 خبرگزاری تابناک 9 دی 1395 خبرگزاری تابناک 10 دی 1395 خبرگزاری تابناک 11 دی 1395 خبرگزاری تابناک 12 دی 1395 خبرگزاری تابناک 13 دی 1395 خبرگزاری تابناک 14 دی 1395 خبرگزاری تابناک 15 دی 1395 خبرگزاری تابناک 16 دی 1395 خبرگزاری تابناک 17 دی 1395 خبرگزاری تابناک 18 دی 1395 خبرگزاری تابناک 19 دی 1395 خبرگزاری تابناک 20 دی 1395 خبرگزاری تابناک 21 دی 1395 خبرگزاری تابناک 22 دی 1395 خبرگزاری تابناک 23 دی 1395 خبرگزاری تابناک 24 دی 1395 خبرگزاری تابناک 25 دی 1395 خبرگزاری تابناک 26 دی 1395 خبرگزاری تابناک 27 دی 1395 خبرگزاری تابناک 28 دی 1395 خبرگزاری تابناک 29 دی 1395 خبرگزاری تابناک 30 دی 1395 
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۱۸    
مردم هند طی هزاران سال در نامیدن انواع پوشاک، طرز پوشش و شکل های متنوع آن از فرهنگ ایرانی تأثیر گرفتند که این امر در پوشش و تزئینات پوشاک هندی ها مشهود است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۰    
نماینده مردم شریف شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی بمناسبت گرامیداشت حماسه نهم دی پیامی صادر کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۰    
این راهپیمایی ها مربوط به نظام است؛ مربوط به هیچ دولت و جریان خاصی نیست؛ مال نظام است. می توان این گونه مطلب را بیان کرد که اقدامات مردم ایران اسلامی در دفاع از ارزش های دینی و اعتقادی و مقدساتشان که ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۷:۲۲    
کارگر 20 ساله ای هنگام کار با دستگاه نورد آهن در کارگاه نورد به طرز دلخراشی جان باخت. به گزارش میزان ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۱۱    
سرمای زمستان کارتن خواب ها را مجبور به زندگی در اطراف و درون گورهای گورستان نصیرآباد باغستان در حومه شهریار کرد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۵    
وزیر نفت گفت: اعضای اوپک منفعت خود را در توافق تاریخی اخیر این سازمان می بینند از این رو کشورهای بزرگ و تعیین کننده به طور معمول توافق را اجرا می کنند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۲:۳۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای با برداشت و انتقال آب از دریاچه های بسته به ویژه خزر، تالاب ها و سایر زیستگاه های حساس کشور مخالفت کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۲:۱۰    
یک رسانه غربی در گزارشی اعلام کرد: ایران در حال برگزاری رزمایش نظامی در جنوب این کشور است؛ رزمایشی که مساحت محل برگزاری آن دو برابر مساحت کل انگلیس است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۵    
نمایندگان مردم در خانه ملت با انتقال آب دریاچه های بسته به ویژه خزر، تالاب ها و سایر زیستگاه های حساس به سایر نقاط کشور مخالفت کردند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۴    
رئیس ستاد انتخابات کشور از برآورد 450 میلیارد تومانی برای برگزاری 4 انتخابات و تدوین جدول زمان بندی اجرایی انتخابات سال 96 خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۱:۳۰    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از بخشودگی 100 درصد جرایم قابل بخشش قانون مالیات های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده پیمانکاران خصوصی به شرط پرداخت اصل بدهی تا پایان سال 95 خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۳۱    
با تلاش مأموران پلیس فتا فارس، فردی که با به دست آوردن عکس های شخصی و اطلاعات خصوصی زن آرایشگر، قصد اخاذی 50 میلیون ریالی داشت، دستگیر شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۳۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، گفت: روز دوشنبه دو تصادف در جاده های کشور رخ داد که رعایت نکردن حق تقدم راننده تندر 90 در یکی از این حوادث، منجر به مرگ 3 نفر شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۶    
مادر شوهری در شهرستان فسا عروس خود را پس از ضربه با ساطور راهی بیمارستان کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق یک کارگاه تولیدی در جنوب تهران خبر داد. به گزارش مردم سالاری سیدجلال ملکی در گفت وگو با ایسنا ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۲۷    
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در گرامیداشت" 9 دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" بیانیه ای صادر کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۲۲    
علی رضا راستیان قائم مقام معاون قوانین مجلس شورای اسلامی در امر تنقیح قوانین شد
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۱۵    
همه تصور می کردند که مرگ مادر و نوزاد 55 روزه اش، مسمومیت ناشی از گازگرفتگی بود اما پس از گذشت 2 سال پدرخانواده راهی کلانتری شد و راز جنایت هولناکش را فاش کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۸:۴۸    
منابع نزدیک به گروه تحقیق درباره سقوط هواپیمای "توپولف 154" روسیه در دریای سیاه جزئیاتی درباره آخرین شرایط آن قبل از سقوط را افشا کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۸:۲۹    
هفت تیر سیردیوکف که انقلابی در طراحی تفنگ های روسی ایجاد کرد، به نام طراح خود، پیتور سیردیوکف، نامیده شده است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۸:۰۲    
رییس بنیاد موسوم به تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی ایران به آیت الله هاشمی رفسنجانی حمله کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۷:۵۷    
کری فیشر بازیگر سه گانه اصلی جنگ ستارگان که چندی پیش دچار حمله قلبی شده بود، در سن 60 سالگی درگذشت. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۷:۳۵    
سه جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده توپولف 154 وابسته به وزارت دفاع روسیه با 92 سرنشین از دریای سیاه بیرون کشیده و رمز خوانی اطلاعات آنها آغاز شده است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۷:۲۴    
وزیر نفت با حضور در برنامه فرمول یک و گفتگو با سیدعلی ضیا از زندگی شخصی، تماشای تلویزیون، احساساتی بودن، قدرت، سیاست و سینما سخن گفت. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۶:۵۶    
متهم حادثه فهرج که سابقه شرارت و قاچاق اتباع بیگانه را دارد، بعد از دستگیری به خاطر قتل عامی که انجام داده بود، ابراز پشیمانی نکرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۶:۵۲    
ثبت نام پروژه مرحبا در چارچوب بورسیه اراسموس ماندوس (بورس های اتحادیه اروپا) آغاز شد. به گزارش میزان، بر اساس اعلام معاونت بین الملل دانشگاه تهران ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۶:۴۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع حادثه گاز گرفتگی در یک مجتمع مسکونی در شمال تهران خبر داد و گفت: در این حادثه 8 شهروند از خطر گاز گرفتگی نجات پیدا کردند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۶:۲۷    
یک منبع امنیتی در استان نینوا روز سه شنبه از دستگیری معاون ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش به همراه 14 عنصر دیگر از این گروه در کرانه چپ موصل خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۱:۱۵    
بدعهدی همسایگان شمالی کشورمان در فروش گاز به ایران علاوه بر دولت، صدای اعتراض مجلس نشینان را هم بلند کرده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۱:۰۰    
احمد توکلی در نامه ای به جهانگیری معاون اول رییس جمهور نسبت به مواضع فسادزای وزیر صنعت هشدار داد .
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۱:۰۰    
شبکه اجتماعی توییتر حساب کاربری شماری از شخصیت های اصلی تشکیلات تروریستی القاعده را بست.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۱:۰۰    
آسوشیتدپرس در گزارشی نوشت که ارزش پول ایران به کمترین میزان در تاریخ این کشور رسیده و قدرت خرید مردم 20 درصد کاهش یافته است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۱:۰۰    
با توجه به افزایش ناگهانی قیمت کره به عنوان یکی از محصولات لبنی، ستاد تنظیم بازار روز چهارشنبه تشکیل جلسه می دهد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۳:۱۵    
نیروهای ارتش عراق در ادامه عملیات های خود علیه تروریست های داعش در موصل، موفق شدند بزرگترین شبکه تونل داعشی ها در شمال این منطقه را منهدم کنند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۳:۴۵    
معاون وزارت کشور عراق اعلام کرد که برآوردهای این کشور نشان می دهد، هم اکنون چیزی نزدیک به 6000 داعشی در عراق حضور دارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۳:۳۰    
یک عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح استیضاح وزیر کشور با بیش از 40 امضا آماده تحویل به هیات رییسه مجلس است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۳:۰۸    
مدیرکل آموزش وپرورش استان همدان از تعطیلی مدارس برخی نقاط استان همدان در نوبت صبح فردا خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۲:۳۶    
مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی اعلام کرد: به دلیل کاهش دید افقی در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز، از حدود دو ساعت قبل کلیه برنامه های پروازی لغو شده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۲:۳۵    
سفارت ایران در آلمان حادثه تروریستی برلین را محکوم کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۲:۳۳    
مهدی مطهرنیا*
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۲:۲۶    
وزیر خارجه روسیه در تماس تلفنی با همتای آمریکایی اش هشدار داد که ارسال دوش پرتاب های ضدهوایی به سوریه موجب طولانی تر شدن جنگ می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۲:۲۵    
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۵۷    
سخنگوی شورای نگهبان با تشریح پاسخ وزارت کشور به شورای نگهبان درباره برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک گفت: از الکترونیکی شدن انتخابات 96 ناامید نیستیم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۵۴    
در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، گلشنی و پارسانیا به عنوان نمایندگان این شورا در شورای سیاستگذاری پایگاه استنادی جهان اسلام انتخاب ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۴۷    
سازمان دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با اشاره به نامه وزیر صنعت به گمرک در دفاع از شرکت گلدیران، نسبت به مواضع فسادزای وزیر صنعت هشدار داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۴۴    
در حالی برخی نمایندگان شورای صنفی دانشجویان دانشگاه های کشور با وقت قبلی، قرار بود؛ امروز دیدار و جلسه ای با رییس سازمان امور دانشجویان داشته باشند که نه تنها رییس سازمان در دفترش حضور نداشت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۳۲    
در این گزارش نام یکی از کسانی که شب های سرد استخوان سوز را در گوشه گوری نشسته به صبح می رساند و به تعبیر تلخ گزارشگر مرگ را زندگی می کند، آرمان است. این نام مرا رها نمی کند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۳۰    
مسئول مرکز پایش زیست محیطی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی اعلام کرد: با وجود کاهش نسبی آلودگی هوای تبریز در ظهر روز سه شنبه، این وضعیت تداوم نیافت و در ساعات عصر تشدید شده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۳۰    
کشوری که سال 2016 حدود 205.1 میلیارد (ریال سعودی) خرج خرید نظامی از دیگر کشوها کرده، ادعا می کند می خواهد ساخت تجهیزات جنگال (جنگ الکترونیک) را بومی کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۲۱    
رئیس پلیس راه استان البرز اعلام کرد که جاده کرج - چالوس به دلیل احتمال سقوط بهمن تا اطلاع بعدی مسدود است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۱۵    
سال 2016 یکی از پر فراز و نشیب ترین سال ها برای قیمت نفت بود. در ماه اول (ژانویه)، نفت کمترین قیمت خود را در سال 2016 تجربه کرد و در 20 ژانویه، نفت خام برنت بشکه ای 27.8 دلار معامله می شد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۱۱    
دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم یادبود دبیر کل جنبش الامه لبنان مبارزه با تکفیری ها را اولویت اصلی جهان اسلام دانست.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۰۰    
اعضای تیم ملی کاراته با آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدار کردند. به گزارش تابناک ورزشی، آیت الله هاشمی رفسنجانی روز سه شنبه در دیدار سرپرست ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۰:۵۸    
دانلود روزنما
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۰:۴۵    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۰:۳۴    
مراسم ازدواج 200 زوج دانشجوی دانشگاه تهران بعد از ظهر امروز دوشنبه در دانشگاه تهران برگزار شد .
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۰:۲۵    
نخست وزیر عراق ضمن رد اظهارات مقامات سعودی درباره الحشد الشعبی تاکید کرد که عراق برای نابودی نهایی داعش به 3 ماه زمان نیاز دارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۰:۲۴    
طی مراسمی، قرارداد رسمی رومینگ ملی همراه اول با اپراتورهای دوم و سوم تلفن همراه، به امضاء رسید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۰:۲۲    
روابط عمومی وزارت خارجه به ادعاهای بی اساس و پافشاری کریمی قدوسی بر اقدام غیر اخلاقی و غیر قانونی خود، پاسخ داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۰:۱۵    
باشگاه ماشین سازی تبریز نسبت به فهرست بازیکنان خروجی منتشر شده واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۴۵    
سازمان لیگ فوتبال در پاسخ به درخواست باشگاه استقلال برای تغییر زمان دربی اعلام کرد که این باشگاه پیشنهاد خود را ارائه کند تا بررسی شود. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۳۸    
یکی از رهبران حزب دموکرات کردستان عراق از نشست دفتر سیاسی این حزب با گروه های کردی برای بحث درباره نخست وزیری، ریاست پارلمان و ریاست منطقه کردستان خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۳۷    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به کشور گفت: بارشهای باران و برف تا صبح روز پنجشنبه ادامه می یابد و آخر هفته جوی نسبتا آرام در کشور حکمفرما خواهد شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۳۰    
علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به شایعه برکناری علی اکبر طاهری از سمت سرپرستی این تیم واکنش نشان داده و این اتفاق را به ضرر سرخ پوشان می داند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۲۸    
رییس جمهور در پیامی به ولادیمیر پوتین رییس جمهوری فدراسیون روسیه ، کشته شدن جمعی از شهروندان این کشور در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری روسی بر فراز دریای سیاه را تسلیت گفت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۲۶    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی از انهدام باند حرفه ای سرقت منازل در مشهد با سابقه 22 فقره دزدی خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۲۴    
دادستان تهران از بازداشت بدهکار بانکی 1200 میلیارد تومانی طی روز گذشته خبر داد و گفت: تعدادی از ورزشکاران و هنرمندان درپی حضور در پارتی های مختلط دستگیر شدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۸:۱۵    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۰۷    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: آمریکا عملا قیمومیت گروهک تروریستی جبهه النصره را که شاخه ای از سازمان تروریستی القاعده محسوب می شود، برعهده گرفته است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۰۰    
روز دوم و مرحله دوم رزمایش مشترک قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران با نام مدافعان آسمان ولایت 7 از صبح امروز در منطقه عمومی جنوب، جنوب غرب و جنوب شرق کشور آغاز شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۸:۵۸    
رصد خانه تابناک خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند؛ تیترهایی مانند: بدشانس ترین دولت بعد از انقلاب ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۸:۴۹    
رییس کل دادگستری استان کرمان از رسیدگی ویژه دستگاه قضائی استان کرمان به پرونده حادثه تلخ روستای جهان آباد فهرج خبر داد و گفت: بازجویی و تحقیقات از قاتل در کرمان آغازشده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۸:۴۶    
رحمتی بعد از بازی با سپاهان تلفنی با من صحبت کرد و گفت رضایت نامه ام را بدهید. رحمتی باید در رفتارش تجدید نظر و طوری رفتار کند که اعتماد منصوریان را به خود جلب کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۸:۴۱    
در این گزارش نام یکی از کسانی که شب های سرد استخوان سوز را در گوشه گوری نشسته به صبح می رساند و به تعبیر تلخ گزارشگر مرگ را زندگی می کند، آرمان است. این نام مرا رها نمی کند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۸:۱۵    
باشگاه استقلال در اطلاعیه ای، درباره نقل و انتقالات این باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۸:۱۵    
سرپرست تیم استقلال گفت: لیست فروش استقلال شنبه اعلام می شود و اینکه گفته می شود رحمتی در فهرست فروش قرار گرفته است، صحت ندارد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۸:۱۵    
سرمربی سابق استقلال گفت: رفته اند مربی خارجی را برای منصوریان چماق کرده اند. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۸:۱۴    
در آستانه برگزاری نشست سه جانیه میان ایران، روسیه و ترکیه برای بررسی بحران سوریه در قزاقستان، وزرای خارجه تهران و آنکارا تلفنی گفت وگو کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۸:۰۰    
دانشمندان تلاش می کنند در اعماق اقیانوس، نیروی زیاد امواج را به جریان الکتریسیته تبدیل کنند. به گزارش خبرگزای فارس ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۸:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از جلسه سه ساعته با مدیرعامل باشگاه به طور نامحسوس از دست خبرنگاران گریخت! ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۴۵    
رئیس جمهوری و همسرش و فرزندانش روز یکشنبه از کلیسای صیدنایا و یتیم خانه آنجا در ریف دمشق برای تبریک میلاد مسیح بازدید کردند و صفحه بشار اسد در فیس بوک ویدئویی را منتشر کرد که استقبال گرم از رئیس ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۴۲    
برخی از همرزمان جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان متفق بر این قولند که"قبای اسارت برای تن متوسلیان دوخته نشده و او اسیر بشو نیست."
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۳۱    
پیشکسوتان پرسپولیس با ارسال پیامی به وزیر ورزش و جوانان از توجه ویژه سلطانی فر به پیشکسوتان و خاک خورده های فوتبال و ورزش کشور تقدیر و تشکر کردند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۳۱    
فهرست فروش استقلال مشخص شد. به گزارش تابناک ورزشی، براین اساس با نظر کادر فنی استقلال آرش افشین، امین حاج محمدی، فرشید باقری و بختیار رحمانی در دور برگشت لیگ برتر جایی در استقلال نخواهند داشت. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۳۱    
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه نیم فصل دوم لیگ برتر شانزدهم فصل 96-95 را اعلام کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۳۱    
معاون بازاریابی و فروش شرکت ذوب آهن با بیان اینکه اخیراً ترکیه اعلام کرده که 140 هزار تن ریل به ایران فروخته است، گفت: واردات ریل از خارج، تولید ذوب آهن را با چالش مواجه می کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۲۷    
نشست هفتگی اصحاب رسانه با سخنگوی دولت هفته آینده با حضور خبرنگاران پارلمانی در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۱۹    
نیت اصلی بحث کیفیت نیست، بحث این است که اگر قرار است مطالبات آینده جامعه، حول محور امور روانشناختی و مسائل غیر دارویی باشد، پس این ابزار قدرت و ثروت است و اگر در دست خانواده پزشکان قرار نگیرد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۱۴    
یک فروند هواپیمای مسافربری هند با 161 مسافر و خدمه در باند فرودگاه گوا در جنوب غرب این کشور سُر خورده و از باند منحرف شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۰۶    
روز سه شنبه 7 دی ماه سال 95، شاخص بورس تهران با حرکت کند خود با افت 165 واحدی به ارتفاع 79 هزار و 800 واحد سقوط کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۰۵    
سه زمین لرزه به ترتیب با بزرگی 3.7، 4.4 و 4.7 ریشتری عصر سه شنبه شهرستان فاریاب از توابع استان کرمان را لرزاند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۵۷    
رئیس جمهوری داغستان فدراسیون روسیه اعلام کرد که ایرانی ها مشتری اصلی خرید سهام بندر مخاچ قلعه در کناره شمال غربی دریای خزر هستند و مذاکراتی نیز با طرف های دیگر در حال انجام است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۵۴    
جواد این روزها دوباره یکه تازی می کند و فاتحانه مقابل منتقدان میلیونی اش جلوی دوربین زنده می ایستد. اغلب گزارش های مهم به او سپرده می شود و دوباره شماره یک شده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۴۵    
در هشت ماهه سال جاری 11 هزار و 624 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات 11 هزار و 859 نفر بود، دو درصد کمتر شده است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۴۵    
دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس روز 24 بهمن ماه برگزار خواهد شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۳۶    
رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان از مصدومیت 5 نفر در حادثه انفجار کپسول گاز یک دستگاه خودرو وانت پیکان خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۳۱    
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور در نامه به رئیس جمهور اعلام کرد: در این وانفسای اقتصادی و فشار بر مردم دو وزیر بهداشت و رفاه با یکدیگر به درگیری می پردازند و رئیس ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۳۰    
وزارت صنعت علت حمایت نعمت زاده از یک برند لوازم خانگی کره ای را افزایش سرمایه گذاری و اشتغال زایی عنوان کرد؛ این در حالی است که بسیاری از لوازم خانگی وارداتی، اشتغال زایی بسیار کمی دارند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۲۳    
اداره کل هواشناسی با پیش بینی بارش قابل توجه باران طی 24 ساعت آینده در سطح استان تهران، از آبگرفتگی معابر شهری با توجه به ظرفیت قابل توجه این سامانه بارشی دراین مدت خبر داد. ...