شنبه ۳۱ تیرساعت ۰۳:۳۰Jul 2017 22

خبرهای خبرگزاری تابناک 9 دی 1395 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1395 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1395 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 1 دی 1395 خبرگزاری تابناک 2 دی 1395 خبرگزاری تابناک 3 دی 1395 خبرگزاری تابناک 4 دی 1395 خبرگزاری تابناک 5 دی 1395 خبرگزاری تابناک 6 دی 1395 خبرگزاری تابناک 7 دی 1395 خبرگزاری تابناک 8 دی 1395 خبرگزاری تابناک 9 دی 1395 خبرگزاری تابناک 10 دی 1395 خبرگزاری تابناک 11 دی 1395 خبرگزاری تابناک 12 دی 1395 خبرگزاری تابناک 13 دی 1395 خبرگزاری تابناک 14 دی 1395 خبرگزاری تابناک 15 دی 1395 خبرگزاری تابناک 16 دی 1395 خبرگزاری تابناک 17 دی 1395 خبرگزاری تابناک 18 دی 1395 خبرگزاری تابناک 19 دی 1395 خبرگزاری تابناک 20 دی 1395 خبرگزاری تابناک 21 دی 1395 خبرگزاری تابناک 22 دی 1395 خبرگزاری تابناک 23 دی 1395 خبرگزاری تابناک 24 دی 1395 خبرگزاری تابناک 25 دی 1395 خبرگزاری تابناک 26 دی 1395 خبرگزاری تابناک 27 دی 1395 خبرگزاری تابناک 28 دی 1395 خبرگزاری تابناک 29 دی 1395 خبرگزاری تابناک 30 دی 1395 
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۰:۳۰    
صفحه نخست روزنامه های اقتصادی امروز کشور قابل مشاهده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۸:۴۵    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف سه محموله بادام زمینی و گردوی قاچاق به ارزش هشت میلیارد ریال خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۲۲    
رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد از دستگیری یک مجرم یقه سفید و کارچاق کن حرفه ای که سوژه های خود را از مرکز مدیریت می کرد، خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۹:۱۵    
وقوع انفجار تروریستی در منطقه بغداد الجدیده در پایتخت عراق به کشته شدن پنج غیرنظامی و زخمی شدن هشت نفر دیگر منجر شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۵:۵۳    
مراسم ختم زنده یاد دنیا فنی زاده عروسک گردان کلاه قرمزی صبح امروز شنبه 11 دی ماه با حضور اهالی سینما و تئاتر در مسجد الرضا تهران برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۳:۳۴    
رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به توقف فروش طرح ترافیک های روزانه از این هفته گفت: حین اجرای این طرح علاوه بر برخورد با خودروهای متخلف، برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۲:۰۲    
ولید المعلم وزیر خارجه سوریه به منظور رایزنی و گفت وگو با محمدجواد ظریف همتای ایرانی خود تا ساعاتی دیگر وارد تهران می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۹:۱۵    
مأموران پلیس رودبار جنوب از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از مرز های شرقی را داشت باخبر شدند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۹:۱۵    
کلاهبردار حرفه ای که تصور می کرد هیچ ردپایی از خود به جا نگذاشته است، عاقبت دستگیر شد اما هنوز با وجود کشف مدارک متعدد حاضر نیست اتهامش را قبول کند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۰۰:۳۰    
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۲۰:۳۰    
گمرک ایران با بیان اینکه شرکت ال جی باید حقوق ورودی کالاهای کامل وارداتی را بپردازد اعلام کرد: برخی از این قطعات با کارت یکبارمصرف وارد شده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۴:۳۰    
بانک یو بی اس سوییس در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد که میانگین قیمت هر اونس طلا در سال 2017 میلادی به بیش از 1350 دلار افزایش خواهد یافت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۴:۱۹    
مسن ترین دانشجوی کشور در مقطع کارشناسی ارشد که خرداد امسال موفق به دفاع از پایان نامه ارشد خود شده. زندگی پر فراز و نشیبی داشته و 25 سال پشت کنکور مانده است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۳:۵۵    
درحال حاضر بزرگترین مشکل بازار سرمایه کمبود نقدینگی به دلیل بسته بودن بسیاری از نمادهای موثر به خصوص بانکی هاست ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۳:۳۰    
رئیس مرکز کنترل و ترافیک راهور ناجا از بازگشایی محور کرج - چالوس خبرداد. به گزارش فارس، سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز کنترل و ترافیک راهور ناجا از بازگشایی محور کرج - چالوس خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۱:۱۵    
فدراسیون فوتبال طی اطلاعیه ای اعلام کرد که پس ماه ها تلاش با حمایت های مستقیم و پیگیری های مستمر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تمامی فرم های مربوط به اخذ میزبانی جام جهانی 2020 فوتسال تکمیل و به ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۱:۱۵    
فرشته طائرپور در گفتگو با اکبر نبوی از ویژگی های زنده یاد دنیا فنی زاده سخن گفت و درباره وضعیت سینمای کودک هشدار داد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۱۰:۱۱    
مسعود کیمیایی اعلام کرد: اکران قاتل اهلی در جشنواره فجر بستگی به تصویربرداری سکانس و پلان های باقی مانده دارد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۹:۳۳    
همزمان با افزایش جنجال های مربوط به حملات سایبری روسیه در آمریکا و تصمیم واشنگتن به اعمال تحریم علیه این کشور ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۸:۵۲    
رییس دفتر رییس جمهور اعتیاد را هم زاییده و هم مولد بیکاری خواند و گفت: ما باید در راستای حل همزمان مشکل بیکاری و اعتیاد تلاش کنیم. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۸:۴۵    
جدیدترین نماگرهای اقتصادی، حکایت از نرخ بیکاری 12.2 درصدی در فصل بهار دارد که در این میان، نرخ بیکاری جوانان 15 تا 29 ساله 24.9 درصد و جوانان 15 تا 24 ساله 27.8 درصد بوده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۸:۴۱    
داریوش مهرجویی پیام تسلیتی را به بهانه درگذشت چند هنرمندی که اخیرا از بین ما رفته اند، نوشت. به گزارش انیسا ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۸:۳۶    
سفارت روسیه در دمشق هدف شلیگ گلوله های خمپاره از سوی تروریست ها قرار گرفت که یک گلوله های پرتاب شده داخل محوطه ساختمان منفجر شد و خسارت اندکی وارد کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۸:۲۴    
دبیرکل اتحادیه عرب، وزارت خارجه مصر و دولت کویت از توافق آتش بس در سوریه که امشب با ضمانت روسیه در سراسر سوریه به اجرا گذاشته شد، استقبال کردند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۳:۰۰    
براساس توافق طرفین درگیری ها در سوریه، آتش بس فراگیر میان ارتش و گروههای مسلح از نخستین لحظات امروز (جمعه) در سراسر سوریه آغاز شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۳:۰۰    
قیمت برخی خودروها تکان خورد و برخی خودروهای داخلی و وارداتی افزایش قیمت پیدا کردند. نکته مهم این است که قیمت خودروها در حالی افزایش یافته که بازار با تغییر قابل ملاحظه ای در تقاضا مواجه نشده و حتی به ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۳:۰۰    
وزارت خارجه آمریکا می گوید واشنگتن در مذاکرات منتهی به اعلام آتش بس در سوریه حضور نداشته ولی بهرحال از هر اقدامی که به توقف خشونت ها منجر شود، استقبال می کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۲:۳۰    
واردات نفت خریداران آسیایی از ایران در نوامبر برای دومین ماه متوالی بیش از دو برابر نسبت به سال گذشته افزایش یافت و در این میان خرید هند و کره جنوبی بیش از چهار برابر رشد داشت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۲:۳۰    
قیمتهای نفت آمریکا روز پنج شنبه بدنبال آماری که افزایش غیرمنتظره ذخایر نفت خام این کشور را نشان داد، کاهش یافت در حالیکه بهای معاملات برنت نسبت به ابتدای معاملات، رشد اندکی را تجربه کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۱:۵۱    
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش تر؛ می خواهیم با بخش خبری فوتونیوز ، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۱:۴۴    
ظریف ضمن انتشار یادداشتی 16 صفحه ای در مورد افراط گرایی، در توییتر نوشت: آتش بس در سوریه دستاوردی بزرگ است. بیایید با مقابله ریشه های تروریسم افراط گرایان، آن را تقویت کنیم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۱:۱۴    
معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه با ابر ناامیدی جدی در جامعه مواجه هستیم ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۱:۱۳    
آمریکا 35 دیپلمات روس را به دلیل حملات سایبری و آنچه "دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا" خوانده شده از این کشور اخراج کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۱:۱۲    
وزیر حج و عمره عربستان امروز پنجشنبه از دعوت از هیئت امور حجاج ایران برای شرکت در نشست های برنامه ریزی شده با روسای هیئت های دفاتر امور حج به منظور تنظیم و سازماندهی آمدن حجاج برای مناسک حج و خدمات ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۳:۵۹    
وزیر امور خارجه کشورمان در مقاله ای با عنوان "چگونه با زمینه های گسترش افراط گری و تروریسم مقابله کنیم؟" به بررسی زمینه ها و ریشه های پیدایش و گسترش جریان های افراطی و تروریستی و راهکارهای مقابله با ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۳:۴۵    
مشاور رییس کمیته فوتسال واکنش تندی به انتقادات حسین شمس نشان داد و گفت: او به دلیل انتقاد علیه کمیته فوتسال حواسش پرت شده و نتوانسته نتایج خوبی در لیگ کسب کند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۳:۴۵    
مربی تیم ملی فوتبال مراکش بازی تدارکاتی برابر ایران را جهت ارزیابی توانمندی های بازیکنان این تیم پیش از حضور در جام ملت های آفریقا بسیار ارزشمند توصیف کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۳:۰۰    
ویدیوهایی از دستگیری اعضای گروه داعش در روسیه؛ تا چه زمان ادامه دارد؟ / ویدیوهایی روند برقراری آتش بس در سوریه؛ چه اتفاقی افتاد که ترکیه تسلیم شد؟؛ از دیگر ویدیوهای این بسته خبری است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۲:۴۵    
شرکت تبلیغاتی ژاپنی "دنتسو”، یکی از کارمندان جوان خود را چنان زیر فشار کار قرار داد که سال 2015 دست به خودکشی زد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۲:۴۴    
پلیس ایالت ریو دو ژانیرو روز پنجشنبه خبر داد ، کریاکاس آمیریدیس سفیر یونان در برزیل از روز دوشنبه گذشته در ریو دو ژانیرو ناپدید شده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۲:۴۳    
بانک مرکزی کل بدهی کشور در سه ماهه اول سال 95 را هفت هزار و 571 میلیون دلار و متوسط نرخ دلار آمریکا در بازار بین بانکی را 30 هزار و 358 ریال اعلام کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۲:۴۲    
وزیر خارجه سوریه با بیان اینکه اجرای آتش بس در سوریه برای بهره برداری از روند سیاسی در این کشور ضروری است، گفت که ترکیه کشوری متجاوز و اشغالگر است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۲:۲۱    
رئیس جمهور سوریه در تماس تلفنی با همتای روس خود ضمن تأکید بر اهمیت شروع مذاکرات سیاسی پس از آتش بس امروز، از آمادگی دمشق برای اجرای مفاد این توافق خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۲:۱۵    
محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد به صلح عادلانه به عنوان گزینه راهبردی پایبند است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۲:۱۵    
استاد دانشگاهی در امارات با انتقاد شدید از دولتهای عربی حاشیه خلیج فارس به سبب شکست در یمن و رها کردن سوریه و عراق و نیز وضعیت روابطشان با مصر ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۲:۱۵    
یک منبع ارتش عراق گفت که نیروهای عراقی توانستند صد تروریست را در شرق موصل، به قتل رسانده و 10 خودروی بمب گذاری شده را منهدم کنند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۲:۱۵    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه از امضای توافق نامه آتش بس بین دولت سوریه و گروههای مسلح با ضمانت روسیه و ترکیه خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۲:۰۶    
وزارت خارجه روسیه از حمله راکتی مجدد به سفارت این کشور در سوریه خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۵۹    
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه بر اساس پیش بینی هواشناسی تهران در ابتدای هفته آینده با پایداری هوا مواجه خواهیم بود از تشکیل جلسه عصر امروز کمیته هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا در ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۴۶    
گروههای مسلح موسوم به ارتش آزاد سوریه: آتش بس سوریه سرتاسر کشور را شامل می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۳۱    
وزیرحج و عمره عربستان گفت: عربستان از حجاج ایرانی و تمام حجاج جهان اسلام استقبال می کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۳۰    
جلال عبدی مدافع استقلال خوزستان به جمع طلایی پوشان اصفهان پیوست. به گزارش تابناک ورزشی، جلال عبدی مدافع استقلال خوزستان به سپاهان پیوست. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۱۵    
رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که موفقیت مبارزه با تروریسم در گرو خشکاندن تفکر وهابی در جهان است و اگر اروپا خواهان کمک به ملت سوریه است، باید حمایت از تروریست ها را متوقف کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۰    
آین روزها شایعارت زیادی در مورد خداحافظی آرش برهانی از فوتبال مطرح شده ولی این بازیکن نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۴۷    
معارضان سوری طی نشست مطبوعاتی از توافق آتش بس در سوریه موافقت کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۴۵    
طلای جهانی روز پنج شنبه بدنبال عقب نشینی دلار افزایش یافت اما رشد قیمت این فلز به دلیل انتظارات برای افزایش بیشتر نرخهای بهره آمریکا در سال آینده محدود ماند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۴۵    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۳۳    
دانلود روزنما
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۳۰    
وقتی در دنیا از رشد صحبت می شود دو علامت دارد که شامل افزایش سرمایه گذاری و کاهش بیکاری است که ما این دو علامت را در جامعه نمی بینیم ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۳۰    
سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه اعلام کرد: انتظار از دولت باراک اوباما برای همکاری با مسکو در چارچوب حل بحران سوریه بیهوده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۳۰    
وزیران خارجه ایران و روسیه تلفنی در مورد تحولات جدید سوریه صحبت کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۶    
گرانترین بازیکن تیم فوتبال گسترش قراردادش با این باشگاه را فسخ کرد و از جمع تبریزی ها جدا شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۴    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت که مردم ایران در روز 9 دی برای حفظ اساس انقلاب به میدان آمدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تا زمانی که من در این تیم باشم پیکه هم به سپاهان بیاید شجاع خلیل زاده در تیم ما خواهد ماند. پرسپولیسی ها باید بدانند که دست از سر این بازیکن بردارند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۰۰    
رییس دانشگاه اصفهان از راه اندازی رشته بازی های رایانه ای در این دانشگاه در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خبرداد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۰    
در هفته جاری،درخواست بخشودگی جرایم یک واردکننده لوازم خانگی خارجی توسط نعمت زاده،اعلام رشداقتصادی 4.5 درصدی ازسوی نوبخت وابطال دستورالعمل عدالت دستمزد ازجمله اخبارپرسر و صدای حوزه اقتصادبود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۴۵    
بر اساس نماگرهای اقتصادی فصل بهار که از سوی بانک مرکزی منتشر شده، تراز حساب جاری خارجی کشور 5231 میلیون دلار و کل بدهی های خارجی در پایان دوره، 7571 میلیون دلار بوده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۳۸    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه در تماس تلفنی با محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران آخرین تحولات سوریه را مورد گفتگو و تبادل نظر قرار داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۳۰    
دو باشگاه سایپا و پدیده خراسان در نامه ای به باشگاه استقلال خواهان به خدمت گرفتن سه بازیکن این تیم شدند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۳۰    
رئیس جمهور فیلیپین در اظهاراتی درباره سفرای آمریکا در دیگر کشورها گفت آن ها افراد حرفه ای نبوده و اکثرشان جاسوس هستند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۱۹    
همزمان با فرارسیدن ماه زمستان و سرد شدن هوا شهرداری استانبول اقدام به اسکان افراد بی خانمان در مجتمع ورزشی زیتینبورنو کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۱۵    
تیم بسکتبال پتروشیمی با پیروزی مقابل شهرداری اراک به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۱۵    
کارلوس توس، داوید لوئیز، مارکینیوز، ویلیان، لوکاس پیازون، اسکار، رامیرز، والاس، فیلیپ کوتینیو، الکس، داگلاس کاستا و .. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۱۳    
یک فرمانده نظامی گروه ( تکفیری صهیونیستی ) داعش در بمباران های ائتلاف تحت رهبری آمریکا علیه داعش در سوریه کشته شده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۹:۱۲    
مرکز روسی نظارت بر آتش بس سوریه اعلام کرد که همزمان با افزایش مناطق شامل آتش بس به 1077منطقه، در 24 ساعت گذشته نیز 30 مورد نقض پیمان توقف درگیری ها از سوی گروههای مسلح ثبت شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۴۵    
اینستاگرام باشگاه فولاد با انتشار عکسی از بختیار رحمانی خرید ستاره استقلال را تائید کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۳۰    
یک اقتصاددان پیش بینی کرده است، که اگر رئیس جمهور منتخب دونالد ترامپ بخواهد گفته های خودش در مورد چین را عملی کند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۱۹    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۱۵    
بازی دوستانه تیم های ملی فوتبال ساحلی ایران و لبنان با برتری ملی پوشان کشورمان در ضربات پنالتی به پایان رسید. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۸:۰۰    
کادر فنی استقلال معتقد است با حضور مهدی، دفاع عقب بازی می کند و این مسئله باعث می شود شکافی بین خط دفاعی و هافبک با فورواردها به وجود بیاید چراکه امید ابراهیمی هم مجبور می شود عقب تر بازی کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۷:۵۷    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی 9 دی را از مهم ترین نقاط عطف انقلاب دانست و اظهار کرد: در چند ماهی که ناآرامی ها در خیابان های تهران بود رسانه های غربی با تصویرسازی به برکناری انقلاب امیدوار شده بودند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۷:۴۲    
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشرآثار رهبر انقلاب حوادث تلخ پس از انتخابات ریاست جمهوری 88 چنان با شتاب رخ داد که پس از هفت سال، هنوز می توان در بازخوانی آن ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۷:۳۹    
پارلمان کلمبیا قانونی را تصویب کرد که به موجب آن، اعضای گروه انقلابی کلمبیا موسوم به فارک مورد عفو قرار می گیرند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۷:۰۳    
رییس سازمان انرژی اتمی در مورد آخرین وضعیت تولید و تجهیز پیشران هسته ای در کشور توضیحاتی ارائه کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۷:۰۲    
بیشتر ناظران مسائل سوریه بر این نکته اتفاق نظر دارند که سوریه پس از آزادسازی حلب، با سوریه پیش از آن تفاوت های چشمگیری خواهد داشت و روند حرکت تحولات به سمت و سویی جدید، عملاً آغاز شده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۷:۰۰    
بازیگر سرشناس سینما در تمرین نفت تهران حضور پیدا کرد. به گزارش تابناک ورزشی،پرواز امروز تیم فوتبال نفت تهران به اصفهان که قرار بود ساعت 15:30 انجام شود با تاخیر صورت خواهد گرفت. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۵    
میزان واردات ایران از کشورهای اتحادیه اورپا با 32 درصد افزایش به 4.85 میلیارد رسید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۰    
صبح امروز به مناسبت فرارسیدن سالگرد حماسه 9 دی مراسم بزرگداشتی در سراسر کشور برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۶:۱۵    
بال هلندی تیم فوتبال منچستریونایتد که این فصل از نظر فنی برای او فصل خوبی نبوده است، خود را بیش از پیش به درهای خروجی اولدترافورد نزدیک کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۶:۱۵    
در تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس کریم باقری واسطه پایان درگیری بین دو بازیکن این تیم شد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۳    
جواد کریمی قدوسی از افرادی که به اتهام افشای اسرار نظام و همدستی با بیگانگان از او شکایت کرده بودند، شکایت کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۰    
وزیر حمل و نقل روسیه، نقص فنی و عملکرد نادرست برخی تجهیزات را علت اصلی سقوط هواپیمای توپولوف Tu-154 معرفی کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۰    
من با هیچ کس در این باره توافق نکرده ام. در حال حاضر نمی توانم در این باره جوابی بدهم، چون برنامه را هنوز ندیده ام ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۰    
بر خلاف افزایش قیمت دیروز، امروز قیمت میلگرد فولاد چین بیش از دو درصد کاهش یافت. این در حالی ست که تولیدکنندگان کُک و زغال سنگ به علت کاهش تقاضا در معاملات آخر سال نگران هستند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۶    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ما معتقدیم اگر نیروهای انقلاب در انتخابات 96 با یک نامزد وارد میدان انتخابات بشوند احتمال پیروزی شان بالاست. ...