شنبه ۳۱ تیرساعت ۱۱:۳۴Jul 2017 22

خبرهای خبرگزاری تابناک 13 دی 1395 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1395 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1395 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 1 دی 1395 خبرگزاری تابناک 2 دی 1395 خبرگزاری تابناک 3 دی 1395 خبرگزاری تابناک 4 دی 1395 خبرگزاری تابناک 5 دی 1395 خبرگزاری تابناک 6 دی 1395 خبرگزاری تابناک 7 دی 1395 خبرگزاری تابناک 8 دی 1395 خبرگزاری تابناک 9 دی 1395 خبرگزاری تابناک 10 دی 1395 خبرگزاری تابناک 11 دی 1395 خبرگزاری تابناک 12 دی 1395 خبرگزاری تابناک 13 دی 1395 خبرگزاری تابناک 14 دی 1395 خبرگزاری تابناک 15 دی 1395 خبرگزاری تابناک 16 دی 1395 خبرگزاری تابناک 17 دی 1395 خبرگزاری تابناک 18 دی 1395 خبرگزاری تابناک 19 دی 1395 خبرگزاری تابناک 20 دی 1395 خبرگزاری تابناک 21 دی 1395 خبرگزاری تابناک 22 دی 1395 خبرگزاری تابناک 23 دی 1395 خبرگزاری تابناک 24 دی 1395 خبرگزاری تابناک 25 دی 1395 خبرگزاری تابناک 26 دی 1395 خبرگزاری تابناک 27 دی 1395 خبرگزاری تابناک 28 دی 1395 خبرگزاری تابناک 29 دی 1395 خبرگزاری تابناک 30 دی 1395 
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۳۰    
با اجرای یک طرح ویژه و روشی نوین در فرآیند تصفیه و بازیافت پساب های صنعتی ناشی از خطوط تولید فولاد مبارکه و عملیاتی کردن پیشنهاد کاهش مصرف مواد شیمیایی (آهک هیدراته) ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۳۰    
همزمان با ایام گرامیداشت روز جهانی داوطلب، با برگزاری آئینی و با حضور فرماندار، رؤسای شوراهای اسلامی، رئیس جمعیت هلال احمر، جمعی از خیران و داوطلبان شهرستان مبارکه ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۰:۴۵    
فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف زمینخواری 10 میلیارد و 200 میلیون ریالی و رفع تصرف اراضی جنگلی به میزان سه هراز و 293 مترمربع در شهرستان بهشهر خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۰:۱۶    
تبهکارانی که در ماجراهای جداگانه در فضای مجازی از دختران جوان سوءاستفاده می کردند، دستگیر شدند. به گزارش شرق، در اولین ماجرا، فردی که تهدید به انتشار عکس های خصوصی و نیز قتل دختر 20ساله کرده بود ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۲۱:۵۴    
جدیدترین تصاویرماهواره ای نشان می دهد که همچنان در چندین نقطه در اطراف شهر القیاره، دود غلیظ گسترده ای از زبانه های آتش در حال فوران است که این اتفاق خسارات سنگینی را به مردم و محیط زیست آن منطقه ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۸:۵۲    
سخنگوی سازمان انتقال خون ایران گفت: بیشتر اهداکنندگان خون دارای گروه خونی O+هستند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۴۵    
بر اساس بخشنامه گمرک، با توجه به عدم ابلاغ اطلاعیه ای جدید از سوی وزارت جهاد کشاورزی، مابه التفاوت واردات هر کیلو برنج همچنان 500تومان است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۶:۳۰    
گروهی از کارگران تهرانی قصد دارند به منظور جلوگیری از انتقال دارایی های صندوق درمان سازمان تامین اجتماعی در طرح تحول سلامت، برای صبح فردا (سه شنبه 14 دیماه) مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کنند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۲۱    
ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد هزینه سفر به عتبات عالیات تحت تاثیر نرخ ارز در بازار داخلی تعیین می شود. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۱۵    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل عوارض سوء مصرف مواد در دوران بارداری را توضیح داد. به گزارش ایسنا ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۴۵    
طبق اعلام بانک مرکزی بهای رسمی دلار ، پوند و یورو کاهش یافت .
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۳۰    
بسیاری از ما نمی دانیم که پشت تک تک عروسک های محبوب بچگی ما آدم هایی بوده اند که به آنها صدا، حرکت و شخصیت بخشیده اند؛ آدمهایی که بی آنکه ما آنها را بشناسیم در خاطرات بچگی ما سهم داشته اند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۱۶    
فرمانده انتظامی استان فارس از شناسایی و دستگیری یک سارق و اعتراف وی به 120 فقره سرقت درون خودرو خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۱۶    
شیشه تار و پودش را دگرگون کرده بود؛ دخترش را جور دیگری می دید،تا اینکه دختر معلول قربانی توهمات پدر شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۰۱    
برخورد با قطار، نوجوان اسلامشهری را به کام مرگ فرستاد. به گزارش اعتماد، سرپرست اورژانس اسلامشهر گفت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۰۱    
شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران درآغاز معاملات روز جاری با افزایش 22.3 واحدی به پله 78 هزار و 990 واحد رسید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۰:۰۱    
علیرضا نیکبخت پیشنهاد حضور در سینما را پذیرفته است. به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا نیکبخت ستاره سال های نه چندان دور تیم ملی و استقلال و پرسپولیس، به زودی در سینما حضور پیدا خواهدکرد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۴۹    
احسان علیخانی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از یکی از اتفاقات برنامه ماه عسل گفت. به گزارش باشگاه خبرنگاران ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۰    
رئیس اداره برق ریگان گفت: بالارفتن نوجوان 16ساله ریگانی از دکل برق مرگ وی را به همراه داشت. به گزارش مردم سالاری ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۵    
دو بازیکن ماشین سازی مورد توجه برانکو قرار گرفته اند. به گزارش تابناک ورزشی،شنیده ها حکایت از مذاکرات جدی پرسپولیسی ها با سامان نریمان جهان و مهرداد بایرامی دارد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۵    
تحقیقات تیم جنایی پایتخت برای رمزگشایی از قتل مردی کتاب فروش که در خانه اش به کام مرگ رفته بود، در جریان است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۳    
پرچم مزار منوّر امیرالمؤمنین علیه السلام در حاشیه دیدار امروز نخبگان علمی به رهبرانقلاب هدیه داده شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۳۷    
ارتش ونزوئلا که باید در این روزهای سخت اقتصادی در کنار مردمش باشد به یکی از بزرگترین کاسبان و دلالان در بازار سیاه ونزوئلا تبدیل شده است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۸:۱۵    
مامور پلیس که پس از شلیک به جوان پژوسوار هنگام رانندگی، او را به حال خودش رها کرده و محل را ترک کرده بود با مراجعه به اداره آگاهی تهران خودش را معرفی کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۷:۳۸    
قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(س) به ادعاهای سیدحمید روحانی واکنش نشان داد. به گزارش جماران ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۷:۱۸    
سازمان خصوصی سازی با صدور اطلاعیه ای درباره فسخ قرارداد واگذاری سهام بلوکی شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: اگر تا 20 دیماه شرکت توسعه اعتماد مبین همه بدهی خود را پرداخت کند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۶:۵۳    
چامسکی، زبان شناس و نظریه پرداز مشهور آمریکایی:اگر ترامپ به وعده خود برای پایان دادن به توافق هسته ای ایران عمل کند، آمریکا در جهان منزوی تر خواهد شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۶:۴۸    
دبیرکل جدید سازمان ملل متحد با اشاره به رویدادهای اخیر در جامعه آمریکا به ویژه حوادث پس از انتخابات آن کشور، گفت: آمریکایی ها از اوضاع کنونی در کشورشان خسته شده اند و خواستار رویکردی متفاوت هستند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۶:۴۰    
روزنامه دیلی میرور روز یکشنبه در گزارشی نوشت: مرکز امنیت سایبری ملی انگلیس (NCSC) روزانه حداقل 2 حمله سنگین سایبری علیه نهادها و مراکز نظامی، امنیتی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۳:۰۰    
منابع محلی عراق از حمله انتحاری به یک مرکز ایست و بازرسی در شرق شهر سامراء و کشته شدن 7 نفر از شهروندان عراقی خبر دادند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۳:۰۰    
دولت آلمان می گوید بشار اسد رییس جمهور سوریه در دولت آینده این کشور جایی ندارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۱:۴۲    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری فتا ناجا گفت: بیش از 65 درصد گوشی های هوشمند آلوده است و جاسوسی و حملات پنهان از این طریق در حال انجام است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۰:۳۶    
سخنگوی شورای نگهبان جزئیات جلسه چهارشنبه هفته جاری شورای نگهبان را تشریح کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۰:۱۵    
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۵۶    
فرمانده انتظامی قلعه گنج گفت: شروری که چندی پیش اقدام به تیراندازی به سمت مردم و ایجاد ناامنی کرده بود دستگیر شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۴۵    
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۴۵    
منابع عراقی از حمله مسلحانه به یک مرکز پلیس در شرق سامراء خبر دادند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۳۶    
رژیم بحرین، ایران را به حمایت از حمله مسلحانه روز یکشنبه به زندان جو در جنوب این کشور متهم کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۳۱    
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۳۱    
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۲۶    
نمایندگان مردم در خانه ملت، دولت را مکلف به تخصیص سه میلیارد دلار اعتبار برای افزایش ایمنی و مقاوم سازی مدارس کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۱۳    
نهاد متولی جلوگیری از حملات سایبری به رایانه های دستگاه های دولتی انگلیس روز دوشنبه ایران را به تلاش برای هک رایانه های این کشور متهم کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۰۹    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: جاعل حرفه ای که اقدام به جعل اسناد، اخاذی، سرقت و جعل جواز دفن خود کرده بود در عملیات غافلگیرانه ماموران کلانتری 24 شهر کرمان دستگیر شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۵۲    
کدال مخفف سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران که تمام اطلاعات با اهمیت و صورتهای مالی میان دوره ای و پایان سال مالی شرکتها را طبق دستورالعمل سازمان بورس و اوراق بهادار منتشر می کند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۴۵    
یک مقام امنیتی برزیل روز دوشنبه به شبکه گلوبو تی وی گفت: دستکم 50 تن در شورش خونین در زندانی در شهر مانائوس در جنگل آمازون کشته شده اند
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۴۵    
تساوی لیورپول باعث شد تا این تیم 44 امتیازی شود و عملا بهترین فرصت برای چلسی 49 امتیازی فراهم شود تا با پیروزی در دیدار خود فاصله خود را بیشتر کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۴    
پلیس ترکیه 8 نفر را در ارتباط با حمله به باشگاه شبانه در استانبول که به کشته شدن 39 نفر منجر شد، بازداشت کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۵    
رئیس خانه احزاب ایران از تصویب آئین نامه استانی خانه احزاب خبر داد و گفت: هیچ استانی حق تشکیل خانه احزاب به صورت مستقل را ندارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۳۲    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۳۰    
رئیس کمیته تدوین سیاستهای شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: منشور انتخاباتی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان تدوین شده است و به زودی منتشر می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۲۷    
دانلود روزنما
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۰۱    
شاتل به تازگی شروع به ارائۀ خدماتی تحت عنوان "شاتل تاک" کرده است. این سرویس تا حدودی شبیه به خدمات تلفن ثابتی است که از سوی شرکت مخابرات ارائه می شود، هرچند که تفاوت هایی با آن دارد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۰۰    
آیت الله مکارم شیرازی با صدور پیامی درگذشت آیت الله شرعی را تسلیت گفت و بیان کرد: آن فقید سعید در برابر منکرات بسیار حساس بود و در مبارزه با مفاسد اخلاقی و شرعی هیچگاه کوتاهی نمی کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۵۷    
رئیس اقلیم کردستان عراق در نشست خبری با رئیس جمهور فرانسه تاکید کرد که آزادسازی موصل به معنای پایان تهدید تروریسم نیست.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۵۶    
رئیس روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: آتش سوزی مخزن شماره 19 پایانه نفتی خارگ با اقدام به موقع تیم ایمنی و آتش نشانی پایانه نفتی خارگ بدون هیچ گونه خسارت و تلفاتی مهار شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۳۰    
تیم ملی کشورمان در بهمن ماه در دیداری دوستانه به مصاف یک تیم اروپایی خواهد رفت. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۱۵    
اگر چه شاخص کل بیانگر روزهای نسبتا آرام در بورس تهران است، اما بررسی سایر شاخص های بازار نظیر میانگین ارزش معاملات حکایت از روزهای بسیار سرد در بازار سرمایه دارد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۰۱    
بازیکنان پرسپولیس در اقدامی غافلگیرکننده برای سرمربی خود جشن سال نوی میلادی گرفتند. به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ که امروز خود را مهیای حمله رسانه ای به کارلوس کی روش کرده بود ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۰۱    
مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از آغاز دوباره ی اعزام کاروان های زیارتی ایران به سامرا از ابتدای هفته آینده خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۵۳    
وزیر کشور گفت: باید همه تلاش کنیم انتخابات در فضایی سالم، عقلانی و در مسیر قانونی برگزار شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۵۰    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری عامل اغفال زن 31 ساله گیلانی در نرم افزار پیام رسان تلگرام خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۴۰    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: به نظر می رسد که طیف اصلاح طلبان از روحانی عبور نمی کنند و روحانی نامزد این طیف و برخی میانه روها خواهد بود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۳۹    
مجری هواشناسی سیما خبر ممنوع التصویر شدنش را تکذیب کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۳۸    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تیم رسانه ای دولت مناسب پاسخگویی به شبهات این همه کینه ورزی ها نیست.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۳۰    
یکی از اعضای سابق هیات مدیره پرسپولیس شب گذشته در جلسه ای که در فرمانیه تهران با سروش رفیعی داشته پیشنهاد مالی خود را به او ارائه کرده و به پرسپولیسی شدن او خوشبین است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۳۰    
در هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال امروز (دوشنبه) تیم های شیمیدر، پتروشیمی، نفت آبادان، دانشگاه آزاد و شهرداری اراک بر حریفان خود غلبه کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۱۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکومیت شدید انفجارهای شهرک صدر و مرکز بغداد، این اقدامات را واکنش تروریست ها به شکست های هفته های اخیر آنها دانست.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۷    
شبکه الاتجاه از کشته شدن دست کم 10 نفر در انفجار خودروی بمب گذاری شده در منطقه زعفرانیه عراق خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۸    
نخست وزیر سابق عراق گفته است که با برخی فراکسیونها برای بازتولید وحدت عراق بعد از آزادسازی موصل در حال مذاکره هستند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۰    
ما به این نتیجه رسیدیم که تا زمانی که بازیکنان جدید و ورودی نداشته باشیم لیست خروجی را هم اعلام نکرده و در واقع بازیکنی از ما جدا نشود ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۸:۵۵    
رصد خانه تابناک خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند؛ تیترهایی مانند: واکنش پزشکیان به کاندیداتوری خودش و مطهری ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۸:۳۸    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۸:۳۰    
فردا یک میلیارد به حساب باشگاه استقلال خوزستان واریز می شود. به گزارش تابناک ورزشی، با موافقت شورای شهر اهواز مبلغ یک میلیارد تومان از سوی شهرداری اهواز به تیم استقلال خوزستان پرداخت می شود ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۸:۲۶    
فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه روز دوشنبه،بعد از پایان دیدارش از بغداد، راهی کردستان عراق شد و در اربیل مرکز اقلیم کردستان مورد استقبال مقام های رسمی این منطقه قرار گرفت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۸:۰۸    
دو شرور که در شهادت دو مرزبان غیور در تایباد نقش داشتند، در درگیری با مرزبانان به هلاکت رسیدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۸:۰۰    
قیمت طلا در بازارهای بین المللی امروز دوشنبه در نخستین روز مبادلات سال 2017 میلادی با کاهش نسبی روبرو شده و به کمتر از 1150 دلار رسیده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۸:۰۰    
نگرانی از نفوذ، در اقتصاد، صنعت و فرهنگ جامعه یک دغدغه جدی است که از سوی همه دلسوزان و فعالان بخش های مختلف اقتصادی-اجتماعی کشور مورد توجه ویژه قرار گرفته است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۸:۰۰    
علی دایی، سرمربی نفت تهران به خاطر اعتراض مکرر به تصمیمات داور و ورود بدون اجازه به داخل زمین مسابقه و عدم تمکین به دستور داور مبنی بر خروج از نیمکت ذخیره ها به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و مبلغ ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۵۹    
ساختار کلی گفت و گوهای انجام شده با رئیس جمهوز نیز مستلزم نقد و بررسی کارشناسی است، زیرا مطابق با سنتی از دولت های پیشین بر جای مانده ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۴۶    
هند در حال آماده کردن هیئتی برای اعزام به ایران است تا از سهم خود از بازار برنج ایران در برابر شرکت های پاکستانی دفاع کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۴۶    
بانک جهانی در تازه ترین گزارش خود، بدهی خارجی ایران در سال 2015 را 6 میلیارد و 322 میلیون دلار اعلام کرد که نسبت به سال پیش از اعمال تحریم ها علیه کشورمان (2011) نزدیک به 64 درصد کاهش نشان می دهد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۴۱    
هند روز (دوشنبه) موشک بالستیک آگنی 4 را با قابلیت حمل کلاهک هسته ای با موفقیت آزمایش کرد. به گزارش ایسنا، به نقل از ایندین اکسپرس ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۷    
معاون تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی علت اصلی گرانی گوشت قرمز در بازار را حضور دلالان و واسطه گران برشمرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۱    
وضعیت نهایی مهاجم مدنظر استقلال برای پیوستن به جمع آبی پوشان پایتخت تا 48 ساعت آینده مشخص خواهد شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۱    
عربستان سعودی در روز دوشنبه بر اهمیت همکاری تولید کنندگان نفت برای اجرای تصمیمی که در ماه نوامبر برای کاهش تولید نفت و ایجاد تعادل در بازار گرفته شد، تاکید کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۹    
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: 132 نفر در رابطه فعالیت های شرط بندی و قمار بازی اینترنتی در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شدند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۱    
رئیس قوه قضاییه با انتقاد از برخی اظهارات در مورد پرونده بابک زنجانی، این اظهارات را تبلیغاتی دانست و تاکید کرد: ما برای حفظ حرمتها و جلوگیری از ایجاد اختلافات و تحفظ بر قانون ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۱۵    
رهبر گروه تروریستی داعش به اعضای این گروه دستور داده تا حملاتشان علیه کشورهای غربی و عربی را تشدید کنند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۵۸    
باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا، 18 روز مانده تا پایان دوره ریاست جمهوری اش در صفحه خود در توئیتر نوشت: مشتاقم از این پس، به عنوان شهروند در کنار شما (آمریکایی ها) باشم. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۵    
در حالی صادرات برق ایران به عراق قطع شد که قرارداد صادرات برق ایران به عراق در اول ژانویه به دلیل بدهی طرف عراقی تمدید نشده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۵    
باشگاه استقلال پیشنهاد کاهش قرارداد به هافبک آبی پوشان را تکذیب کرد. به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای در این باره نوشت: ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۵    
داده وزارت انرژی روسیه در روز دوشنبه نشان داد که تولید نفت روسیه در ماه دسامبر تغییری نکرده و همان 11،21 میلیون بشکه در روزِ ماه های گذشته، که بالاترین حد تولید نفت در حدود 30 سال گذشته بوده ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۳    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تشکیل کارگروه ساماندهی موتورسیکلت سواران شهر تهران خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۳۹    
دکتر محسن رضایی با ذکر خاطره ای از دیدارش با خانواده شهید سعید طوقانی، به بیان پهلوانی های این شهید سرافراز پرداخت. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۳۵    
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز با فراهم بودن شرایط ناپایدار جوی شاهد بارش برف و باران و وزش باد در بخش هایی از استان های واقع در زاگرس مرکزی، نواحی مرکزی، شمال شرق و شرق کشور خواهیم بود. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۳۰    
کارشناس آزمایشگاه کنترل سازمان غذا و دارو گفت: وقتی کودکان مواد خوراکی با رنگ مصنوعی مصرف می کنند، بیشتر احتمال دارد که بیش فعال شوند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۳۰    
مهاجم استقلال رسما از جمع آبی پوشان جدا شد. به گزارش تابناک ورزشی، آرش افشین عصر امروز با حضور در باشگاه استقلال رضایت نامه اش را دریافت کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۲۸    
رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانش نامه انقلاب اسلامی گفت که با شکایت دفتر رئیس جمهور به دادسرای ویژه روحانیت احضار شده است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۲۱    
منابع مصری اعلام کردند که وائل شلبی متهم به رشوه خواری امروز (دوشنبه) در زندان خودکشی کرد. به گزارش ایرنا به نوشته پایگاه خبری روزنامه مصری الیوم السابع ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۶:۱۵    
به گفته تحلیل گران اقتصادی، افزایش ارزش روبل در مقابل دلار آمریکا در سال 2016 میلادی به عنوان یکی از بهترین عملکردهای ارزی در جهان شناخته می شود.