چهارشنبه ۲۹ دیساعت ۱۱:۴۱Jan 2017 18

خبرهای خبرگزاری تابناک 16 دی 1395 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1395 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 1 دی 1395 خبرگزاری تابناک 2 دی 1395 خبرگزاری تابناک 3 دی 1395 خبرگزاری تابناک 4 دی 1395 خبرگزاری تابناک 5 دی 1395 خبرگزاری تابناک 6 دی 1395 خبرگزاری تابناک 7 دی 1395 خبرگزاری تابناک 8 دی 1395 خبرگزاری تابناک 9 دی 1395 خبرگزاری تابناک 10 دی 1395 خبرگزاری تابناک 11 دی 1395 خبرگزاری تابناک 12 دی 1395 خبرگزاری تابناک 13 دی 1395 خبرگزاری تابناک 14 دی 1395 خبرگزاری تابناک 15 دی 1395 خبرگزاری تابناک 16 دی 1395 خبرگزاری تابناک 17 دی 1395 خبرگزاری تابناک 18 دی 1395 خبرگزاری تابناک 19 دی 1395 خبرگزاری تابناک 20 دی 1395 خبرگزاری تابناک 21 دی 1395 خبرگزاری تابناک 22 دی 1395 خبرگزاری تابناک 23 دی 1395 خبرگزاری تابناک 24 دی 1395 خبرگزاری تابناک 25 دی 1395 خبرگزاری تابناک 26 دی 1395 خبرگزاری تابناک 27 دی 1395 خبرگزاری تابناک 28 دی 1395 خبرگزاری تابناک 29 دی 1395 
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۳:۳۰  
حسام الدین العبار یکی از اعضای شورای استان نینوا اعلام کرد که نیروهای امنیتی عراق به صورت تقریبا کامل بر کرانه چپ موصل مسلط شده اند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۴:۱۳  
وقوع یک انفجار تروریستی در منطقه الیوسفیه واقع در جنوب بغداد، پایتخت عراق یک کشته و چهار زخمی برجای گذاشت. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۸:۲۴  
مجموعه نفت و پتروشیمی توانسته اند از برجام به خوبی استفاده کنند و نسبت به زنده کردن فاینانس و پیش پرداخت اقدام کنند. حالا بعد از گذشت تحریم ها، دوباره روابط نفتی ایران به گذشته کلید می خورد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۰۷:۵۳  
54 درصد از مسکن مهر در 3 سال اخیر تحویل شد / مسکن مهرپردیس را با 35 درصد پیشرفت فیزیکی تحویل گرفتیم اکنون پیشرفت به 80 درصد رسیده است
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۳۰  
بانک مرکزی با هدف تمهید مقدمات و الزامات مربوط به اجرای آخرین استانداردهای بین المللی نظارت بانکی در شبکه بانکی کشور، بخش سوم سند بال دو را ترجمه و منتشر کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۵  
رهبر انقلاب: وقتی ما همه با هم برادریم، وقتی دشمن مشترک جلوی روی ما هست، وقتی توطئه را میبینیم، چه کار باید بکنیم؟ تا امروز مسئولین در مقابل توطئه های دشمن همیشه کنار هم ایستاده اند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۸:۵۲  
مردان تبهکاری که با خودروهای مسروقه اقدام به زورگیری های مسلحانه از خانم ها می کردند، توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۸:۴۴  
دونالد ترامپ رییس جمهوری منتخب آمریکا بشدت شرکت خودرو سازی تویوتا ی ژاپن را تهدید به اخذ مالیاتهای سنگین در صورت ساخت کارخانه در کشور مکزیک کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۸:۴۲  
پلیس رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه برای دومین بار از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم بازجویی کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۸:۳۷  
نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت: تحریم ها علیه ایران در بخش نفت 160 میلیارد دلار به ایران ضرر زد
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۸:۱۷  
رییس پلیس راه استان ایلام از تصادف زنجیره ای در مسیر راه کربلا با 9 مجروح خبر داد. به گزارش فارس، محسن ناصری دیشب از وقوع تصادف سه خودرو در محور راه کربلا در منطقه "شیخ الیاس" خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۴:۰۰  
رئیس جمهور سوریه و مشاور امنیت ملی عراق با اشاره به دستاوردهای بزرگ به دست آمده در جنگ با تروریستها در سوریه و عراق بر ضرورت تلاش جهانی برای ریشه کنی تروریسم تاکید کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۰:۳۰  
وکلایی که نماینده مالکان خودروهای دیزلی آلاینده فولکس واگن در آلمان هستند، نخستین شکایت برای جبران خسارت مصرف کننده بابت زیانهای حاصل از رسوایی آلایندگی این خودروساز را نزد دادگاه مطرح کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۰:۳۰  
شرکت فورد موتور بدنبال انتقاد شدید رییس جمهور منتخب آمریکا از برنامه سرمایه گذاری خارجی این شرکت، اعلام کرد ساخت کارخانه 1 ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۳:۵۰  
مردم بحرین امشب با شرکت در تظاهراتهای گسترده و تجمع در منطقه دراز بحرین و حول منزل آیت الله عیسی قاسم خواستار پایان محاصره منطقه دراز که به دویستمین روز خود رسیده است شدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۳:۴۷  
مدیرکل هواشناسی خوزستان: کرد: با توجه به آغاز وزش باد در استان کانون داخلی گرد و خاک در نوار مرزی غرب استان فعال شده و پدیده گرد و خاک فردا نوار مرزی استان و اهوازرا فرا می گیرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۳:۳۰  
سانسور اخبار تیم ملی در حالی صورت می گیرد که هنگام برگزاری اردوی تیم ملی در امارات از سوی فدراسیون فوتبال و مسئولان تیم ملی اطلاع رسانی خوبی به جز برگزاری تمرینات صورت نمی گیرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۲:۳۷  
منابع نزدیک به حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) اعلام کردند که این حزب با عقب نشینی عناصر خود از منطقه سنجار موافقت کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۲:۳۶  
انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در پایتخت عراق، 10 کشته و 21 زخمی برجا گذاشت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۲:۱۵  
براساس آمار گمرک در هفت ماهه نخست سال 95، بیش از 8 هزار تن تخم گشنیز به کشورهای مختلف جهان صادر شده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۳۵  
دانلود
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۳۱  
در اغلب شهرهای بزرگ دنیا قسمتی به نام Chinatown یا همان محله چینی ها وجود دارد که تقریبا تمام سکنه آن را اتباع چینی تشکیل می دهند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۲۸  
مقام های امریکایی می گویند ترکیه با پشتیبانی هوایی امریکا از نظامیان ترکِ مستقر در سوریه مخالفت و به جای آن از روسیه درخواست کمک کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۲۰  
افسر نگهبان سازمان آتش نشانی مشهد از آتش سوزی در مخازن گاز کارخانه تولید فوم در شهرک صنعتی کلات خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۰۹  
مقام پنتاگون با متهم کردن ایران به رفتارهای مخرب در منطقه گفت که واشنگتن با تهدیدهای چندجانبه از طرف ایران، روسیه، چین و کره شمالی رو به رو است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۵۹  
قیمت نفت در روز پنجشنبه، پس از صحبت عربستان سعودی با مشتریان در باب کاهش تولید نفت و حمایت این کشور از توافق اوپک افزایش یافت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۵۷  
نوام چامسکی، زبان شناس برجسته و فیلسوف آمریکایی انتخاب ترامپ را تهدیدی برای بقای نوع بشر تلقی کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۵۴  
دانلود روزنما
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۴۵  
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۳۰  
طبق بررسی ای که رویترز در روز پنجشنبه انجام داده، تولید نفت اوپک در ماه دسامبر، کاهش چشمگیری داشته است. این در حالی ست که تولید نفت، پیش از توافق برای کاهش تولید، به رکورد تازه ای رسیده بود ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۳۰  
رویترز اعلام کرد: در ماه دسامبر تولید نفت اوپک 200 هزار بشکه در روز کاهش یافت. در این میان تولید نفت ایران 30 هزار بشکه در روز افزایش یافته است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۲۳  
فرمانده انتظامی قوچان از واژگونی یک دستگاه خودرو در محور چکنه به سمت قوچان خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۰۳  
انفجار مخزن روغن در یک کارخانه در آمل چهار مصدوم برجای گذاشت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۰۰  
بازار خودرو کشور در حالی همچنان در رکود به سر می برد که به نظر می رسد با عرضه تدریجی محصولات پلاک 96، رونقی نسبی در خرید و فروش خودروهای داخلی رخ بدهد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۴۶  
روابط عمومی وزارت اطلاعات بخشی از اقدامات انجام شده در این وزارتخانه در باره پرونده بانک زنجانی را اعلام و تاکید کرد گزارشی در باره فعالیت های اقتصادی زنجانی و شرکت ها و اشخاص مرتبط با وی و برخی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۳۰  
بنیانگذار سایت افشاگر ویکی لیکس در مصاحبه با فاکس نیوز تاکید کرد: رئیس جمهور در حال کناره گیری آمریکا خانواده اش از جمله فرزندانش که کمتر از 10 سال سن دارند، را هدف گرفته است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۳۰  
تیم فوتبال پیکان در دیداری تدارکاتی مقابل استقلال خوزستان به پیروزی رسید. به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال پیکان از ساعت 14 ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۳۰  
همه قلیان می کشند اما من نمی کشم.دو؛سه خبرگزاری همیشه به من لطف دارند.حوصله شان سر می رود به من گیر می دهند.یکی نوشته بود که من معتاد هستم.به خاطر چشم هایم که عفونت کرده بود گفتند معتاد است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۳۰  
عضو فدراسیون فوتبال عراق از برگزاری بازی تدارکاتی تیم ملی این کشور با اردن در تهران و انتظار برای دریافت پاسخ همتای ایرانی خود خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۳۰  
سرمربی اسبق تیم ملی در تمرین ملی پوشان حضور یافت. به گزارش تابناک ورزشی،تیم ملی فوتبال ایران که این روزها در اردوی آماده سازی در دوبی به سر می برد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۱۵  
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است عدم کنترل دولت بر بازار ارز موجب نوسانات نرخ دلار در بازار شده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۱۵  
تیم پانیونیوس در روز گلزنی کریم انصاری فرد برابر ایانینا به تساوی رسید. به گزارش تابناک ورزشی، تیم پانیونیوس امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته سیزدهم سوپر لیگ یونان میزبان ایانینا بود و در حالی که تا ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۹:۰۰  
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: با وجود تاکید کمیسیون تلفیق برای اعمال توجه ویژه به حوزه مسکن هنوز سهم این بخش از بودجه سال آینده دقیق مشخص نشده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۵۹  
در حالی که سازمان ملل ادعا می کند دولت مستعفی یمن را دولت قانونی یمن می داند، در اقدامی به صورت ضمنی به قانونی بودن دولت نجات ملی اعتراف کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۵۷  
پزشکان جراح بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نقده در یک عمل نادر یک توده 5 کیلویی را از شکم دختر ساکن یکی از روستاهای این شهرستان خارج کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۴۵  
علی رغم ادعای مسئولان برای توزیع گوشت گرم با قیمت 31 هزار تومان و برقراری تعادل در بازار اما هنوز این اتفاق صورت نگرفته است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۳۰  
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۲۶  
منابع رسانه ای ترکیه از وقوع یک حمله تروریستی در شهر ازمیر در غرب این کشور خبر دادند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۱۵  
منابع خبری از انفجار خودروی بمب گذاری شده در شهر ازمیر واقع در غرب ترکیه خبر داده اند که تاکنون به جراحت 10 نفر انجامیده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۱  
دادستانی کل ترکیه امروز (پنجشنبه) دو فرمانده نظامی ترکیه ای را به حبس ابد محکوم کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۱  
قطع صادرات گاز ترکمنستان به ایران، ابلاغ بخشنامه های جدید ارزی برای واردکنندگان و افزایش وام مسکن مهر از جمله اخبار مهم اقتصادی در این هفته بود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۱  
بهای سوخت در انگلیس به دنبال افزایش بهای نفت خام در بازار جهانی و کاهش ارزش پوند در برابر دلار آمریکا و یورو متاثر از برگزیت، به بالاترین حد در طی 18 ماه گذشته رسید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۱  
معاون اجرایی رئیس جمهور بخشنامه جدید واردات گندم با ارز مبادله ای را به 3 وزیر اطلاعات، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت ابلاغ کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۱  
بزرگترین دادگاه جنایی بحرین محاکمه رهبر شیعیان این کشور و دو تن از کارمندان دفترش را به 30 ژانویه (11 بهمن) موکول کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۱  
خبرگزاری سوریه از وقوع یک انفجار تروریستی مهیب در شهر جبله در استان لاذقیه خبر داد که گفته شده ده ها کشته و زخمی داشته است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۱  
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه تصریح کرد که آنکارا شرط گذاشته است که نمایندگان واقعی مخالفان سوری شرکت کرده و حزب اتحاد دموکراتیک سوریه در مذاکرات آستانه شرکت نکند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۴۷  
منابعی به خبرگزاری رویترز گفته اند، در سال جدید میلادی واردات نفت خام چین از میدان های نفتی یادآوران و آزادگان ایران افزایش یافته و رکورد تازه ای را ثبت خواهد کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۴۷  
امروز در بازارهای جهانی، قیمت طلا تحت تأثیر کاهش ارزش دلار و نیز افزایش خرید چینی ها 8 دلار افزایش یافت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۴۷  
خبرگزاری رویترز اعلام کرد: شرکت نفتی اینپکس ژاپن برای توسعه میدان بزرگ نفتی آزادگان در ایران تلاش می کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۴۷  
ج.ع به اتهام استحصال چند صد میلیارد از اموال عمومی برای خود، ع.ق متهم ردیف نخست پرونده اختلاس چند هزار میلیاردی، ف.س سردسته باند اشرار و.. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۳۲  
مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه با تکذیب شایعاتی مبنی بر وجود بیماری جذام مرغی در پرندگان، گفت: بیماری با عنوان جذام مرغی وجود ندارد و اصولا بیماری جذام در انواع طیور تاکنون مشاهده نشده و فقط در انسان ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۳۲  
بنا بر آنچه در جوابیه تفصیلی نظام پزشکی آمده، مشخص است که دست نوزاد حین زایمان و در بیمارستان شکسته است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۰۰  
وی درباره حمایت تشکل خانه کارگر از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: گزینه اصلی خانه کارگر برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 روحانی است و ما درباره این موضوع به یک اجماع نظر دست پیدا کرده ایم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۰۰  
برخی می گویند برای شورای شهر برنامه دارد و دلش برای میزش در ساختمان بهشت تنگ شده است، برخی هم می گویند تنها رییس جمهور سابق خواهد ماند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۴۵  
قرارداد عشوری هافبک دفاعی مصدوم سرخپوشان تبریز با حضور ذوالفقاری مدیر تراکتور در منزل این بازیکن تمدید شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۱۹  
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۱۵  
کسانی که در برابر مردم مسئول هستند باید احساسات شان را درک کنند، من در این اختلاف حق را به ملت می دهم چون همه برای مردم زحمت می کشند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۱۲  
فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز قادر به طراحی و تولید هر موشک یا هواپیمایی مورد نیاز کشور هستیم، گفت: دشمن امروز به صورت هیبریدی می جنگند و تمام گزینه ها شامل جنگ نرم ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۱  
سازمان هواشناسی اعلام کرد: روزهای شنبه و یکشنبه آلاینده های جوی برای شهرهای بزرگ و صنعتی افزایش می یابد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۱۷  
اسامی متقاضیان کارآموزی وکالت امروز پنج شنبه ( 16دی ماه ) از طریق سازمان سنجش کشور اعلام شد. به گزارش ایسنا داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۱۶  
دادستان آنکارا به تازگی حکم بازداشت همسران 105 افسر ارتش ترکیه را صادر کرده است. به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه ملیت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۰۰  
منصور پورحیدری و ناصر حجازی دو اسطوره باشگاه استقلال در تصویری که در دوران جوانی از آنها ثبت شده در حال فوتبالدستی هستند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۰۰  
جبار علی لعیبی، وزیر نفت عراق در روز پنجشنبه اعلام کرد که عراق اجرای اقدامات لازم برای کاهش تولید نفت ملی را، در جهت پایبندی به تصمیم اوپک، آغاز کرده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۴۶  
صنعت خودرو جهان درشرایطی سال 2017 را آغاز می کند که نسبت به سال های اخیر با چالش های بالقوه بیشتری رو به رو خواهد بود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۱  
کمال الدین شهریاری گفت: درباره تأسیسات زیربنایی و زیرساخت، هیچ تصویر روشنی در برنامه وجود ندارد که منابع آن چگونه تأمین خواهد شد مگر اینکه در بودجه سنواتی حدود 7 هزار میلیارد تومان نیاز مسکن مهر برای ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۱  
تعدادی از مردم مشهد و همچنین دوستان محسن ترکی با حضور در فرودگاه مشهد از وی بعد از خداحافظی از داوری استقبال کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۱  
منابع فلسطینی بامداد پنجشنبه با انتشار گزارشی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست طی سال 2016 حدود 6 هزار فلسطینی را بازداشت کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۲۵  
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: اگر جلوی بدخواهان و فتنه گران که دست مایه دشمنی آمریکا و صهیونیسم هستند در آنجا(سوریه) گرفته نمی شد باید در تهران، فارس، خراسان و اصفهان جلوی آنها را می گرفتیم. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۵  
آذر ماه امسال تولید سه مدل مینی بوس در خودروسازان داخلی متوقف شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۵  
رعایت سبک زندگی سالم در پیشگیری از دیابت نوع 2 حائز اهمیت است اما در برخی موارد دلایل دیگری موجب بروز این بیماری می شود. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۵  
جبار علی اللعیبی وزیر نفت عراق روز پنجشنبه گفت که کشورش تولید نفت خود را همزمان با آغاز سال جدید میلادی و در راستای اجرایی کردن تصمیم اخیر سازمان کشورهای صادر کننده نفت اوپک کاهش داده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۵  
شرکت برق تاجیکستان ضمن اعلام کاهش ساعات قطع برق شهروندان تاجیک، از احتمال لغو کامل محدودیت توزیع برق در سراسر این کشور خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۴  
منابع محلی از ورود ارتش ترکیه و نیروهای ارتش آزاد سوریه به داخل شهر الباب در حومه شمالی حلب در شمال سوریه خبر دادند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۳  
رییس فدراسیون فوتبال ایران از و9جود دو پرونده رمالی در این رشته ورزشی خبر داد و گفت: هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد وجود ندارد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۵  
وزارت امور خارحه به اظهارات اخیر برخی از مسوولان قوه قضائیه پاسخ داد. به گزارش ایسنا، در پاسخ وزارت امور خارجه آمده است: ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۰  
میزان بدهی خانوارها در انگلستان در دوره 12 ماهه سال گذشته، نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن با 10.8 درصد افزایش به 192.2 میلیارد پوند بیشترین میزان 8 سال گذشته رسید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۰  
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در فوتبال فساد وجود دارد اما سازمان یافته نیست. به گزارش تابناک ورزشی مهدی تاج در حاشیه جلسه هم اندیشی راهکارهای پیشگیری و مبارزه با فساد در فوتبال در مورد مسائل مطرح شده ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۷  
نماینده مردم تهران در مجلس ضمن تشریح آخرین مراحل رسیدگی به پرونده اش در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان، گفت: در حال حاضر بررسی های بیشتر بر روی دفاعیات مکتوب بنده در حال انجام است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۲  
گفت وگو با دکتر یدالله کریمی پور
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۰  
گروهی از حاشیه نشین های شهرک سیدی کرمان، جاده کرمان – کوهپایه را مسدود کردند. به گزارش ایسنا، این تجمع به علت تخریب منازلی است که امروز صبح صورت گرفته است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۷  
در بین 60 شرکت بزرگ هواپیمایی جهان کدام یک امن ترین و ناامن ترین هستند؟ موسسه اروپایی "JACDEC" در گزارش اخیر خود به این پرسش پاسخ داده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۷  
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برای اولین بار من دیدم که عزم جدی برای مقابله با فساد جزم شده است. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۷  
سرمربی تیم فوتبال صبا، امروز در تمرین این تیم حاضر شد. به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که گفته می شد صمد مرفاوی از سرمربیگری صبا استعفا داده و سهراب بختیاری زاده هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۱  
مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: چهار نفر از همکاران شرکت راه آهن بازداشت هستند. به گزارش ایسنا سعید محمدزاده گفت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۳۸  
آشکار است که ایران بهترین جایگاه و پایگاه برای کمک به تحقق خواسته های همگانی و تاریخی ترکمنستانی ها به شمار می رود، ولی جمهوری اسلامی، سالیان گذشته با گرایش بر جهت باختر جغرافیایی ایران ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۳۸  
امیر سرتیپ نوذر نعمتی به عنوان جانشین و امیر سرتیپ علی جهانشاهی به عنوان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش منصوب شدند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۳۱  
با گذشت یک سال از صدور رأی دیوان عدالت اداری در خصوص بازپرداخت 8 میلیون تومانی به خریداران رانا در سال 91، ایران خودرو از اجرای این مصوبه سرپیچی می کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۳۱  
وزارت خارجه ترکمنستان در دومین بیانیه خود طی هفته جاری به بیان دلایل چرایی قطع گاز این کشور به جمهوری اسلامی ایران پرداخت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۳۱  
عادل فردوسی پور امروز به همراه منصوریان، تاج، مجید جلالی و .. در مراسم هم اندیشی مبارزه با فساد در فوتبال حضور پیدا کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۳۱  
رحیم زهیوی امروز با حضور در محل باشگاه الشحانیه همبازی مهرداد پولادی شد تا در این فصل در لیگ قطر به میدان برود.
  • ۱