جمعه ۰۶ اسفندساعت ۲۳:۰۱Feb 2017 24

خبرهای خبرگزاری تابناک 18 دی 1395 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1395 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 1 دی 1395 خبرگزاری تابناک 2 دی 1395 خبرگزاری تابناک 3 دی 1395 خبرگزاری تابناک 4 دی 1395 خبرگزاری تابناک 5 دی 1395 خبرگزاری تابناک 6 دی 1395 خبرگزاری تابناک 7 دی 1395 خبرگزاری تابناک 8 دی 1395 خبرگزاری تابناک 9 دی 1395 خبرگزاری تابناک 10 دی 1395 خبرگزاری تابناک 11 دی 1395 خبرگزاری تابناک 12 دی 1395 خبرگزاری تابناک 13 دی 1395 خبرگزاری تابناک 14 دی 1395 خبرگزاری تابناک 15 دی 1395 خبرگزاری تابناک 16 دی 1395 خبرگزاری تابناک 17 دی 1395 خبرگزاری تابناک 18 دی 1395 خبرگزاری تابناک 19 دی 1395 خبرگزاری تابناک 20 دی 1395 خبرگزاری تابناک 21 دی 1395 خبرگزاری تابناک 22 دی 1395 خبرگزاری تابناک 23 دی 1395 خبرگزاری تابناک 24 دی 1395 خبرگزاری تابناک 25 دی 1395 خبرگزاری تابناک 26 دی 1395 خبرگزاری تابناک 27 دی 1395 خبرگزاری تابناک 28 دی 1395 خبرگزاری تابناک 29 دی 1395 خبرگزاری تابناک 30 دی 1395 
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۸    
دبیر دومین جشنواره فیلم کوتاه موج گفت: تاکنون 400 فیلم برای حضور در جشنواره ثبت نام کرده اند. به گزارش ایرنا ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۴۵    
استفاده از کلاه گیس در فیلم تازه کیانوش عیاری با جنجال های زیادی به همراه بود تا جایی که بسیاری در موافقت یا مخالفت به این موضوع واکنش نشان داده اند، حال آن که فتوای شرعی برای آن وجود دارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۲    
معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: هوای تهران با میانگین شاخص کیفی 158 در شرایط ناسالم برای تمامی افراد جامعه قرار دارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۱    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد از کشف 288 کیلو حشیش و تریاک از یک دستگاه پژو پارس خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۲:۴۰    
صفحه نخست روزنامه های دوشنبه همگی یک تیتر داشت و در سوگ آیت الله هاشمی بسته شد. از روزنامه ای که هر سه نسخه سیاسی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۷:۴۶    
حکم قاتل ستایش در شعبه 32 دیوان عالی کشور صادر شد. به گزارش تسنیم، عسکر قاسمی آقباش وکیل مدافع اولیای دم ستایش با اعلام این خبر به تسنیم گفت که شعبه 32 دیوان عالی کشور نظر خود را درباره این پرونده ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۵:۱۶    
دبیر کل حزب کارگزارن گفت: بارها اعلام کرده ام که قصد شرکت در هیچ انتخاباتی را ندارم، مشخص نیست این لیست ها با چه هدفی منتشر می شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۳    
دریاچه بختگان دومین دریاچه آب شور ایران در اثر بی توجهی مسؤولان و غفلت مردمان نجیب به شوره زار تبدیل و نمک ها به اراضی منتقل شده و باغات را خشک کرده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۲    
خانواده های شهدای فاجعه منا و همچنین بازماندگان این حادثه در نامه ای به کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل، خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب بین المللی درباره فاجعه منا شدند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۴:۰۰    
رئیس اتحادیه نانوایان استان تهران گفت: هیچ دستگاهی برنامه ای برای افزایش کیفیت نان در کشور ارائه نداده است و در شرایطی که بازار رقابتی برای عرضه نان وجود نداشته باشد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۲:۳۲    
کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، فیلمی از بیانات رهبری را منتشر کرده است که معظم له در آن از علاقه خود به برخی دروس سخن گفته اند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۰    
دبیر علمی نهمین کنگره بین المللی سکته مغزی گفت: بر اساس مطالعات یک سال اخیر مشخص شده که آلودگی هوا تا 35 درصد احتمال ابتلا به سکته مغزی را افزایش می دهد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۵    
پایگاه بلومبرگ در گزارشی نوشت که ایرا جزو 20 کشوری است که توصیه می شود در سال 2017 حتماً از آن بازدید شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۵    
مارین لو پن نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه می گوید اقتصاد انگلیس پس از برگزیت در حال بهبود است و این امر به وی در خصوص مذاکره درباره خروج فرانسه از اتحادیه اروپا، قوت قلب می دهد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۵    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف 163 کیلو و 300 گرم تریاک و 58 کیلو و 200 گرم حشیش توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۵    
وکیل مدافع متهم پرونده ستایش از ارجاع این پرونده به شعبه 32 دیوان عالی کشور خبر داد. به گزارش ابتکار ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۵۴    
فولادمبارکه 7.2 هزار میلیاردتومانی که بزرگترین شرکت بورس است، سود هر سهم سال مالی جاری را در گزارش 9 ماهه، 19 درصد افزایش داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۱    
رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر رییس فراکسیون شاهد مجلس دهم گفت: ما در مجلس اتاق دربسته ای نداریم که بخواهیم در اتاق ها تصمیم گیری کنیم، هر کس حرفی دارد می تواند بیان کند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۱    
نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: امسال در استان در زمینه پرداخت مالیات 31 درصد افزایش داشتیم و استان کرمان رتبه اول در کشور در این زمینه دارا می باشد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۱    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از عزم کمیسیون متبوعش برای رفع خلاء قانونی افراد دوتابعیتی و ممنوعیت های حاکم بر آنان در قالب یک طرح خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۵۳    
میشل اوباما، بانوی اول ایالات متحده آمریکا در آخرین سخنرانی اش در کاخ سفید با صدایی بغض آلود از تنوع نژادی ، دینی و فرهنگی در کشورش تقدیر کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۶    
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال گفت: همه اهالی این رشته نباید غلام حلقه به گوش کی روش باشند و اجازه بدهند این سرمربی خارجی هر توهینی که می خواهد به فوتبال ایران بکند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۵    
معاون مرکل دربارۀ سقوط اتحادیه اروپا هشدار داد. به گزارش شبکه تلویزیونی پرس تی وی، اجرای سیاستهای ریاضت اقتصادی در اتحادیه اروپا با چالشهای جدی در قاره سبز همراه شده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۳۱    
صبح دیروز 5 دانش آموز رودانی که از روستای برنطین این شهرستان قصد عزیمت به مرکز شهر برای حضور در مدرسه را داشتند، در محور آبنما به مرکز شهرستان رودان دچار حادثه شدند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۱۶    
تبهکاری که 2 جنایت در پرونده اش ثبت شده است درحالی که با رأی قضات دادگاه کیفری به 2بار قصاص محکوم شده بود توانست با پرداخت دیه به اولیای دم مقتولان از قصاص بگریزد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۸:۳۱    
مرد بدگمان که از یک سال قبل به اتهام قتل همسرش در بازداشت به سر می برد، روز گذشته محاکمه شد. به گزارش جوان، سوم خردادماه سال 94 ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۸:۱۷    
جوان 30 ساله ای شامگاه شنبه در حین بازی فوتسال در سالن ورزشی شهر شباب بدلیل ایست قلبی، جان باخت. به گزارش ایرنا ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۸:۱۳    
در پی اقدام شایسته خانم "ایلهان" که در مجلس ایالتی آمریکا به عنوان نماینده، مراسم تحلیف را با قرآن مجید بجا آورد، مرجع عالیقدر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی، از وی، تقدیر و تشکّر کردند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۷:۴۷    
منابع خبری شامگاه شنبه گزارش دادند که در موج شدید سرمایی که از دو روز گذشته مناطق وسیعی از اروپا را فرا گرفته، در لهستان و ایتالیا دستکم 18 قربانی گرفته است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۴:۳۱    
محققان گونه ای کمیاب از کهکشان با ساختار دایره ای منحصر به فرد کشف کرده اند که در فاصله 359 میلیون سال نوری از زمین قرار گرفته است و پیش از این هرگز شناخته نشده بود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۱:۰۰    
رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم مجلس: براساس مصوبه امروز نمایندگان، میزان مستمری خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی از سال آینده حدود دو و نیم برابر افزایش خواهد یافت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۳:۴۵    
فائزه سرلک' دختر 16 ساله اهوازی با کشیدن سه خودرو سواری با دندان به مسافت چهار متر و شش سانتی متر موفق شد نام خود را در بین رکوردداران جهان به ثبت برساند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۰:۳۶    
مشاور رییس جمهوری منتخب آمریکا از دولت پیشین به دلیل ایجاد فضایی که به شکوفایی دونالد ترامپ منجر شد، تشکر کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۰:۰۸    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصادفات آخر هفته ای که گذشت را تشریح کرد و گفت: آخر هفته با پنج تصادف مهم در جاده های کشور به پایان رسید که یکی از آنها 2 کشته به جای گذاشت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۳:۵۲    
محل قرارگیری کاخ گلستان شرایط خاصی را برای این عمارت تاریخی در برابر زلزله به وجود آورده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۳:۴۵    
معاون ارزی بانک مرکزی از جذب 7.2 میلیارد دلار فاینانس از طریق سه بانک خارجی خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۳:۴۵    
رئیس شورای تأمین کنندگان دام زنده کشور گفت: با آغاز عرضه گوشت گوسفند پیش بینی می شود قیمت هر کیلو گوشت گوسفند به 28 هزار تومان کاهش یابد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۳:۴۵    
رییس فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد. به گزارش تابناک ورزشی، مهدی تاج شنبه شب با حضور در وزارت ورزش و جوانان با مسعود سلطانی فر دیدار و گفت و گو کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۳:۳۰    
تیم لندنی در آخرین ثانیه ها از بازی تکراری گریخت. به گزارش تابناک ورزشی، آخرین بازی دور سوم جام حذفی انگلیس با برتری 2 بر یک تیم آرسنال در خانه پرستون نورث اند به پایان رسید. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۳:۳۰    
مهاجم ایرانی تیم فوتبال هیرنفین در دیداری دوستانه مقابل ولفسبورگ آلمان با حرکت عقرب گلی دیدنی را به ثمر رساند تا در نهایت تیم هلندی پیروز شود. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۳:۰۶    
کدال مخفف سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران که تمام اطلاعات با اهمیت و صورتهای مالی میان دوره ای و پایان سال مالی شرکتها را طبق دستورالعمل سازمان بورس و اوراق بهادار منتشر می کند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۳:۰۵    
رئیس جمهور منتخب آمریکا رسما دن کوتس سناتوری را که از ورود به روسیه منع شده، به عنوان مدیر اطلاعات ملی آمریکا منصوب کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۵۳    
نیروهای ژاندارمری ترکیه 2 عامل انتحاری و 3 عضو پ. ک. ک را در استان شانلی اورفه واقع در جنوب این کشور بازداشت کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۴۵    
مهاجم هلندی تیم فنرباغچه ترکیه با رئیس پیشین باشگاه الاهلی امارات جهت حضور در لیگ فوتبال این کشور مذاکره کرده است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۲۰    
طب سوزنی یک شیوه قدیمی و موفق در درمان بیماری های مختلف است که می تواند با دانش و شرایط لازم بسیاری از انسان ها را از گزند امراض جسمی و روحی رهایی بخشد
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۱۵    
باشگاه استقلال خوزستان درخواست فولادی ها برای جذب حسن بیت سعید را رد کرد. به گزارش تابناک ورزشی، چند روز قبل باشگاه فولاد با درخواستی رسمی از استقلال خوزستان خواهان حضور حسن بیت سعید در تیمش شده ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۰۲    
اف بی آی از تیراندازی به یک مقام آمریکایی در مکزیک خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۲:۰۰    
دانلود روزنما
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۵۹    
پلیس ترکیه پنج نفر را در رابطه با ترور سفیر روسیه در آنکارا بازداشت کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۵۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات اخیر وزیر دفاع عربستان علیه ایران گفت: عربستان با حمایت از گروه های تکفیری و تروریستی منطقه را به آشوب می کشاند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۵۰    
هیأت انتخاب بخش مستند جشنواره فیلم فجر متشکل از حبیب احمدزاده ، محمد تهامی نژاد ، فرشاد فرشته حکمت ، لقمان خالدی و سام کلانتری ، نام یازده فیلم راه یافته به این بخش رقابتی را اعلام کردند
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۱۵    
علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ارسال پیامک به سه گروه برای حذف یارانه 3 میلیون نفر دیگر از پردرآمدها خبر داد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۰۸    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۱:۰۰    
رئیس پارلمان عراق تاکید کرد که همراهی بغداد و آنکارا ضروری است و اختلافات باید کنار گذاشته شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۰:۵۹    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان هیچ نگرانی در آینده ندارد و هر کسی که از صندوق بیرون بیاید را به عنوان برنده انتخابات اعلام می کند اما در مقابل خواسته های غیرقانونی مقاومت می کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۰:۴۵    
طرح پژوهشی جدیدی در دانشگاه استنفورد، به نام پروژۀ "ایران 2040" آغاز شده که برای تحلیلِ داده محورِ وضعیت فعلی اقتصاد ایران و این که اقتصاد ایران در آینده به شکل خواهد بود ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۰:۳۱    
من توجهی به این چیزها ندارم چون دروازه بان بایرن مونیخ هستم. هر 5 یا 6 سال یک بار چنین چیزی پدیدار می شود، یک بار اماراتی ها و حالا چینی ها، اما من فقط روی فوتبال تمرکز کرده ام.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۲۰:۱۵    
معاون اول رئیس جمهور گفت: فرهنگ می تواند پیش برنده اقتصاد ایران و توسعه کشور باشد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۱۵    
دلار آمریکا در چند وقت اخیر به بالاترین میزان بازده خود در 14 سال اخیر رسیده است و اکنون دیگر دیدن شاخص دلار روی عدد 103 چیز عجیبی نیست ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۵۰    
نیروهای عراقی در خلال مرحله دوم آزادسازی موصل، تا نزدیکی رود دجله رسیده اند، رودی که شهر موصل را به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم می کند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۴۵    
مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در جریان دیدار دوستانه تیمش برابر پاراگ دچار مصدومیت شد. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۴۵    
بانک جهانی جدیدترین گزارش خود از وضعیت اقتصاد ایران را همراه با ارائه چشم انداز منتشر کرد. همچنین به ریسک هایی که اقتصاد ایران با آن مواجه است اشاره شده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۴۵    
پایگاه خبری مارکت واچ آمریکا اعلام کرد، با افزایش شاخص های دلار و سهام به دنبال گزارش اشتغال آمریکا، قیمت طلا در پایان معاملات دیروز (جمعه) بازارهای جهانی کاهش یافت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی می گوید: بهتر است کمیته اخلاق به ماجرای استقلال ورود کند. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۴۴    
20 نفر از اعضای باند کلاهبرداری در تبریز به دام پلیس افتادند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۳۵    
طی هفته گذشته درمجموع 255 هزار و 461 قرارداد آتی سکه به ارزش 31 هزار و 87 میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت تا ارقام و رکورد جدیدی در تاریخ معاملات بازار مشتقه بازار سرمایه ایران ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۳۰    
قیمت نفت خام سبک ایران در آخرین هفته سال 2016 میلادی (منتهی به 10 دی) با یک دلار و 15 سنت افزایش به 53 دلار و 31 سنت برای هر بشکه رسید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۳۰    
بررسی سبد هزینه خانوارها در سال های قبل و بعد از هدفمندسازی یارانه ها حاکی از عدم تحقق اهداف اجرای این سیاست حداقل در حوزه توزیع عادلانه یارانه ها و بهبود کیفیت معیشت است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۲۹    
رصد خانه تابناک خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند؛ تیترهایی مانند: توصیۀ جدی مسیح مهاجری به سران سه قوه ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۳۰    
هافبک ایرانی تیم دیناموزاگرب تاکید کرد پیشنهادهایی از ایران و اروپا دریافت کرده اما باشگاه کروات مخالف جدایی اش است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۱۵    
علی اکبر ولایتی گفت :تصمیمی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری 96 ندارم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۱۵    
مرکز آمار ایران نرخ رشد محصول ناخالص داخلی را در نیمه نخست سال جاری 6.5 درصد اعلام کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۱۵    
در این روز مبادلات روزانه برق یک هزار 28 مگاوات گزارش شد، که 656 مگاوات آن صادر، و 372 مگاوات آن وارد شده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۱۵    
رئیس سابق اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران با نقد ساختار اقتصادی ایران، مهمترین مانع برای اصلاح این ساختار را قدرت عظیم مالی دولت دانست
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۱۴    
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن اعلام افزایش ساعت و محدوده موقتی طرح ترافیک از ادامه اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای آلاینده و دودزا خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۰۰    
سفیر چین در عشق آباد گفت: با توجه به قطع صادرات گاز ترکمنی به ایران، پکن به تنها واردکننده گاز طبیعی و بزرگترین شریک اقتصادی و انرژی ترکمنستان تبدیل شده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۰۰    
ذخایر بین المللی بانک نگارا مالزی (بانک مرکزی) در پایان سال 2016 میلادی به 94 میلیارد و 600 میلیون دلار رسید که نسبت به سال قبل از آن کاهش یافت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۹:۰۰    
مربیان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از بازگشت از اردوی دبی حاضر به صحبت نشدند و ترجیح دادند سکوت کنند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۵۴    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات گیلان گفت: مدیران تارنمای شرط بندی و قمار اینترنتی در گیلان دستگیر شدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۵۳    
گردشگری ترکیه پس از حمله تروریستی اخیر به یک کلوپ شبانه با یک چالش بسیار جدی دیگر رو به رو شده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۴۸    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۴۵    
روزنامه تایمز روز شنبه همزمان با انتشار گزارش هایی در مورد تصمیم کارکنان مترو لندن و شبکه قطار جنوبی انگلیس برای اعتصابی فلج کننده ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۴۵    
رونی 31 ساله با گلی که در دقیقه هفتم به ثمر رساند تعداد گل هایش در من یونایتد را به 249 رساند و به این ترتیب در کنار سربابی چارلتون ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۳۸    
رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان گفت: یک شبکه زمین خواری با رفع تصرف بیش از 13 هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش 11 میلیارد و 660 میلیون ریال در زاهدان متلاشی شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۳۰    
معاون وزیر نفت دستور قطع گاز مصرفی موتورخانه های ساختمانهای اداری وزارت نفت در شهر تهران را صادر کرد تا این ساختمان ها که تعداد آنها بیش از انگشتان دو دست است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۳۰    
تیم ملی فوتبال ایران بدون سرمربی خود به ایران بازگشت. به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی فوتبال ایران امروز در پایان اردوی امارات بدون کارلوس کی روش به ایران بازگشت. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۳۰    
روسیه بخشی از خط لوله گاز جریان ترکیه با ظرفیت 31.5 میلیارد مترمکعب را که در قلمرو خشکی خود قرار دارد، احداث کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۳۰    
نتایج یک نظرسنجی جدید در کشورهای غربی نشان می دهد مردم این کشورها معتقدند جنگ جهانی سوم در راه است و جهان در آستانۀ یک درگیری تمام عیار قرار دارد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۱۱    
برای تعطیلی روز دوشنبه مدارس تهران در صورت استمرار آلودگی در جلسه بعدی ستاد بحران استان تهران که فردا بعدازظهر در استانداری برگزار می شود ، تصمیم گیری خواهد شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۰۰    
به گزارش تابناک ورزشی، روز گذشته حسن زمانی گفت وگویی را انجام داد با این مضمون که ماندن بازیکنی مثل کاوه رضایی در استقلال به صلاح نیست ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۰۰    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان تمرین امروز این تیم با برانکو در خصوص اتفاقات اخیر جلسه برگزار کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۰۰    
مائده برهانی اولین بانوی تاریخ والیبال ایران لقب گرفت و فردا شب به تیم بلغارستانی می پیوندد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۸:۰۰    
یک عضو جبهه پایداری گفت: اصولگرایان برای رسیدن به فرد اصلح برای انتخابات ریاست جمهوری 96، ملاک های زیادی را مورد توجه قرار می دهند که پیش بینی آن فرد از حالا زود است و در هفته های منتهی به انتخابات ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز اعلام کرد تنها در صورتی آندو را به استقلال می دهد که بازیکنی مثل کاوه رضایی به ماشین سازی بیاید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۴۵    
یک کارشناس مسکن گفت: نوسان نرخ دلار، جذابیت سرمایه گذاری در این بخش را بالا برد و بازار مسکن که خیلی ملایم در حال خارج شدن از رکود بود مجددا دچار افت معاملات شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۴۳    
پس از سال ها توسعه اقتصادی، گویی قرار است اقتصاد ترکیه در سال 2017، به خاطر گسترش اقدامات تروریستی، عدم اصلاحات ساختاری، کاهش گردشگری و افزایش عدم اطمینان سیاسی، با مشکل بزرگی رو به رو شود.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۳۰    
رئال مادرید بعد از قهرمانی در جام باشگاه های جهان و غلبه بر سویا در جام حذفی مقابل گرانادا به برتری پر گل دست یافت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۷:۳۰    
پرسپولیس در یک دیدار دوستانه در حالی برابر تیم فوتبال پاراگ 3 گل دریافت کرده که آنها در لیگ برتر بعد از 9 هفته 3 گل دریافت کرده بودند. ...