دوشنبه ۰۷ فروردینساعت ۰۳:۱۳Mar 2017 27

خبرهای خبرگزاری تابناک 22 دی 1395 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1395 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1395 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1395 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1395 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1395 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1395 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1395 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1395 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 1 دی 1395 خبرگزاری تابناک 2 دی 1395 خبرگزاری تابناک 3 دی 1395 خبرگزاری تابناک 4 دی 1395 خبرگزاری تابناک 5 دی 1395 خبرگزاری تابناک 6 دی 1395 خبرگزاری تابناک 7 دی 1395 خبرگزاری تابناک 8 دی 1395 خبرگزاری تابناک 9 دی 1395 خبرگزاری تابناک 10 دی 1395 خبرگزاری تابناک 11 دی 1395 خبرگزاری تابناک 12 دی 1395 خبرگزاری تابناک 13 دی 1395 خبرگزاری تابناک 14 دی 1395 خبرگزاری تابناک 15 دی 1395 خبرگزاری تابناک 16 دی 1395 خبرگزاری تابناک 17 دی 1395 خبرگزاری تابناک 18 دی 1395 خبرگزاری تابناک 19 دی 1395 خبرگزاری تابناک 20 دی 1395 خبرگزاری تابناک 21 دی 1395 خبرگزاری تابناک 22 دی 1395 خبرگزاری تابناک 23 دی 1395 خبرگزاری تابناک 24 دی 1395 خبرگزاری تابناک 25 دی 1395 خبرگزاری تابناک 26 دی 1395 خبرگزاری تابناک 27 دی 1395 خبرگزاری تابناک 28 دی 1395 خبرگزاری تابناک 29 دی 1395 خبرگزاری تابناک 30 دی 1395 
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۷:۳۳    
در بین خودروهای وارداتی؛ برخی برند ها چه در داخل کشور و چه در سایر کشور جزو برند های لوکس حساب می شوند و قیمت آن ها خاص است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۷:۰۰    
مرتضی مهرزاد، بلندقامت ترین بازیکن والیبال نشسته حاضر در پارالمپیک ریو 2016 نیز در زمره این 8 ورزشکار تماشایی معرفی شده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۱    
چند وقتی است که تب و تاب عکس های سلفی در میان کاربران فضای مجازی حسابی داغ شده و روزی نیست که در شبکه های اجتماعی با تصاویر سلفی مختلف از دوستان و آشنایان خود برخورد نکنیم ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۹:۲۵    
مدیرکل دفتر امورحمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ارسال مجدد طرح کاندیداتوری نابینایان در مجلس شورای اسلامی خبر داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۸:۰۰    
فساد اقتصادی در همه کشورها وجود دارد، اما نحوه برخورد با افرادی که مرتکب این جرم می شوند، فرق می کند در این گزارش نگاهی به این برخوردها در برخی از کشورهایی که فساد زیادی دارند، داشتیم. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۳:۰۰    
منطقه بازار تهران در طول دست کم 10 سال گذشته، بیش از پیش شاهد تخریب ، گودبرداری و ساخت وسازهای فراوان بوده است و حدود 10 روز پیش نیز زمین در بازار تهران دوبار فرونشست ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۳:۰۰    
معاون آموزشی دانشگاه آزاد درباره زمان بندی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در سال 95 گفت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۳۱    
اجرای طرح رجیستری، صدای قاچاقیچیان تلفن همراه و کسانی که در هر پستی از قاچاق تلفن همراه منتفع می گردند را درخواهد آورد و آنان برای اینکه این طرح به سرانجام نرسد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۶:۰۰    
جلسات ستاد انتخابات کشور در حال برگزاری است و هر کدام از اعضا برنامه کاری خود را دنبال می کنند تا زمینه برگزاری سالم و پرشکوه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۵    
همزمان با آغاز کنفرانس خبری ترامپ ، ارزش پزو، پول ملی مکزیک، در مقابل دلار آمریکا با در پیش گرفتن روندی نزولی، به پایین ترین سطح خود رسید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۰    
متوسط فروش یک متر مربع زمین 3.3 درصد، زمین ساختمان مسکونی کلنگی 6 درصد و متوسط اجازه بها 9.9 درصد افزایش یافته است. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۱۵    
نمایندگان مردم در خانه ملت، محل تامین سرمایه صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی را مشخص کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۲:۳۰    
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از به دام انداختن سارق جوان 9 خودرو در این شهرستان خبر داد. به گزارش آرمان، سرهنگ ابراهیم حسن آبادی ضمن اعلام این خبر ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۶    
مرد میانسال هنگام بازدید از ساختمان متروکه اش، بر اثر ریزش کف حیاط به داخل چاه سقوط کرد. به گزارش ابتکار، شامگاه 20 دی ماه جاری خبر سقوط مردی به درون یک چاه در ساختمان قدیمی در محله فلاح ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۶    
روز سه شنبه یک آرایشگاه مردانه در شرق تهران طعمه حریق شد. به گزارش مردم سالاری، در ساعت 11:45 روز سه شنبه یک مورد حادثه حریق در یک آرایشگاه مردانه به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۱    
پسر جوان وقتی دید دختر مورد علاقه اش در اینترنت با شخص دیگری در ارتباط است، خودکشی کرد. به گزارش اعتماد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۱:۴۲    
شورای نگهبان لایحه اصلاحات پیوست کنوانسیون بین المللی ایمنی جان اشخاص در دریا و آیین نامه بین المللی امنیت کشتی ها و تسهیلات بندری و لایحه احکام دائمی برنامه های توسعه کشور را مغایر قانون اساسی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۵    
وقوع انفجار در جنوب بغداد پایتخت عراق 2 کشته و 7 زخمی برجای گذاشت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۵    
منابع اماراتی از طعمه حریق شدن یکی از پالایشگاه های این کشور و تلاش برای مهار این آتش سوزی خبر دادند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۹    
تاکنون هویت این افراد تثبیت نشده و خبرهایی که از این دست منتشر شده ادعایی واهی می باشد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۵۰    
این تصویر را عکاس و مستشار ایتالیایی، لوئیجی پشه، یکصد و پنجاه سال پیش عکاسی کرده است. جام جم آنلاین
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۳۰    
بانوی روان شناس اهل کشور ایتالیا که روز چهارشنبه به اتفاق همسرش برای نخستین بار به حرم امام رضا (ع) وارد شده بود ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۱۷    
بر اساس اولین رنکینگ تیم های ملی جهان در سال 2017 تیم ملی ایران همچنان در صدر تیم های آسیایی قرار دارد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۱۵    
مردی که به اتهام درگیری منجر به قتل در زندان به سر می برد پس از اینکه با سپردن وثیقه آزاد شد نقشه تسویه حساب خونینی را عملی کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۰۳    
نیکولاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا اعلام کرد که از سمتش کناره گیری می کند و معاونش طارق العیسمی در دوره باقی مانده از ریاستش در سال های 2017 و 2018، عهده دار این سمت خواهد شد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۸:۴۹    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا در نخستین کنفرانس خبری خود در 167 روز گذشته با بیان اینکه احتمال می دهد روس ها پشت پرده حمله های اخیر به سامانه های حزب دمکرات بوده باشند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۸:۳۰    
مشاور عالی فرماندهی سپاه گفت: رئیس جمهور ترکیه از کودتایی که عربستان برایش درست کرد جان سالم به در برد و این روس ها بودند که به رئیس جمهور ترکیه دو ساعت قبل از کودتا اطلاع دادند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۸:۳۰    
مرد میانسالی که متهم است وقتی خانم مهندس به پیشنهاد خواستگاری اش جواب رد داده به روی وی مایع اسیدی وایتکس پاشیده است، پس از دستگیری جرم خود را انکار کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۸:۱۷    
منابع آگاه ترکیه خبر دادند این کشور، پس از احداث دیوار در طول مرز با سوریه، مرز مشترک با ارمنستان و ایران را نیز با احداث دیوار بتنی به بلندی سه متر، مسدود خواهد کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۸:۱۳    
وزیر امور خارجه پیشنهادی رئیس جمهور منتخب آمریکا می گوید ترامپ خواستار بازنگری کامل در برجام است. به گزارش تسنیم ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۳:۰۰    
یک سازمان حقوقی در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس امروز چهارشنبه اعلام کرد که یک دادگاه سعودی حکم 8 سال حبس یک فعال در زمینه دفاع از حقوق بشر را تایید کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۲:۳۰    
روزنامه "تایمز" ادعا کرد هدف اصلی عملیات ائتلاف آمریکایی ضد داعش در نزدیکی دیرالزور سوریه، دستگیری سرکرده داعش بوده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۳:۱۵    
دانلود روزنما
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۳:۵۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی وظایف بانک مرکزی در قبال بازار و مؤسسات پولی،بانکی و اعتباری و ساماندهی مؤسسات و بازارهای غیرمتشکل پولی را مشخص کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۳:۴۵    
وقوع چند انفجار در نقاط مختلف عراق هشت کشته و 17 مجروح به همراه داشت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۳:۴۳    
فرماندار تبریز درباره شنیده شدن صدای شلیک گلوله در منطقه یکه دکان تبریز توضیحاتی ارایه داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۳:۳۶    
کدال مخفف سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران که تمام اطلاعات با اهمیت و صورتهای مالی میان دوره ای و پایان سال مالی شرکتها را طبق دستورالعمل سازمان بورس و اوراق بهادار منتشر می کند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۳:۳۰    
یک روزنامه بلغارستانی به بانوی والیبالیست ایران لقب هیولای بزرگ داد. به گزارش تابناک ورزشی، مائده برهانی که در نیم فصل اول تا هفته ششم برای تیم والیبال بانک سرمایه بازی می کرد با شومن کلاب صوفیه ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۳:۳۰    
این پیمانه اقتصادی موضوعاتی همچون تغییرات بورس در آخرین روز کاری، رشد سکه و اونس طلا، افزایش قیمت نفت با کاهش تولید عربستان، استفادۀ فرصت طلبان از کاهش جهانی تولید نفت ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۳:۳۰    
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۳:۳۰    
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۳:۱۵    
یک مدافع عراقی مدنظر مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و این احتمال وجود دارد که این بازیکن 25 ساله به پرسپولیس بپیوندد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۲:۵۹    
مصطفی قنبرنژاد گفت: متقاضیانی که در طرح ترافیک سالیانه ثبت نام کردند تا پایان روز جمعه 24 دی ماه فرصت دارند تا در صورت ثبت اطلاعات اشتباه نسبت به ویرایش آن اقدام کنند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۲:۴۲    
دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا اولین نشست خبری اش را با تکذیب اخبار منتشر شده درباره فساد اخلاقی خود شروع کرده و ضمن انتقاد از رسانه ها ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۲:۴۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که مجموع ناخالص دریافتی حقوق ماهانه مقامات، مدیران و کارکنان دستگاه ها حداکثر 2برابر حداکثر حقوق و مزایای مستمر قابل پرداخت به کارکنان مشمول قانون مدیریت است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۱:۰۰    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۱:۵۹    
وی که لحظاتی را با خبرنگار سی ان ان بر سر سؤال پرسیدن کشمکش داشت، خطاب به خبرنگار این رسانه خبری گفت: شما یک سازمان خبری جعلی هستی. من به شما فرصت پرسیدن سؤال نمی دهم.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۱:۵۳    
اصل برای ربیعی خدمات رسانی به قشرهای آسیب پذیر و محروم جامعه است و به رغم اینکه او اعتقاد داشت که باید این خدمات از ابتدا در قالب نظام بیمه ای عملیاتی شود ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۱:۲۶    
انتشار یک قطعه عکس در شبکه های اجتماعی، شکارچی بز کوهی را در کهگیلویه و بویراحمد به دام انداخت.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۱:۱۱    
شرکت ملی نفت ابوظبی (آدنوک) امارات از آتش سوزی در پالایشگاه 'الرویس' خبر داد و اعلام کرد : تمام تلاش خود را برای مهارت این آتش سوزی به کار خواهد بست.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۱:۰۵    
دادستان اراک گفت: عامل تیراندازی و قتل اعضای دو خانواده در اراک دستگیر شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۰:۵۱    
رصد خانه تابناک خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند؛ تیترهایی مانند: دلنوشته عفت مرعشی برای آیت الله هاشمی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۰:۴۵    
تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود مقابل اسلوونی به تساوی رسید. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۰:۳۰    
دیدار تیم شهردای تبریز برابر پیکان در لیگ والیبال به پایان رسید که با پیروزی تبریزی ها پایان یافت. بعد از پایان این دیدار اتفاق تلخی افتاد و سعید معروف به سمت ناظر مسابقه رفت و به او فحاشی کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۰:۱۵    
مراسم گرامیداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۰:۰۰    
سردار آزمون با انتشار این عکس در کنار بهزاد لیتو خواننده مشهور موزیک رپ نشان داده رفاقت دیرینه ای با وی دارد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۹:۴۹    
یک مقام آگاه قضایی از شناسایی و انهدام باند فساد و قاچاق دارو در یکی از مناطق شمال تهران خبر داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۹:۴۸    
رئیس اجرایی دولت افغانستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت و گو کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۹:۴۷    
گزینه پیشنهادی رییس جمهوری منتخب آمریکا برای وزارت امور خارجه این کشور در مقابل نمایندگان مجلس سنا حاضر شد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۹:۴۵    
امیر غفور ملی پوش پیکان در هفته هفدهم لیگ برتر والیبال در جریان برخورد با هم تیمی خود دچار مصدومیت شد و توسط تیم پزشکی راهی بیمارستان شد
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۹:۴۵    
علی کریمی و علی دایی در مراسم یادبود زنده یاد سیدعلیخانی پیشکسوت تازه درگذشته پرسپولیس حاضر شدند و در ورود با علی پروین دیدار و روبوسی کردند
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۹:۴۵    
سامان نریمان جهان و سروش رفیعی دو خرید مهم پرسپولیس در نیم فصل طی دیروز و امروز بهمراه شاگردان برانکو تمرین کردند ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۹:۳۰    
ستاره ازبکستانی روز شنبه برای عقد قرارداد با استقلال وارد ایران می شود. به گزارش تابناک ورزشی، سرور جپاروف که مذاکرات با وی برای پیوستن به استقلال طی روزهای گذشته انجام شده است ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۹:۳۰    
تصاویر بازیکنان در آخرین تمرین این تیم نشان می دهد که آبی ها با شرایط روحی مناسبی پا به مسابقه با نفت تهران خواهند گذاشت. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۹:۱۵    
مدیر برنامه تیموریان گفت: تا 48 ساعت آینده وضعیت آندو مشخص شود. به گزارش تابناک ورزشی سرژیک تیموریان درباره آخرین وضعیت آندرانیک تیموریان اظهار داشت: آندو امروز در تمرین ماشین سازی حاضر شد ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۹:۰۱    
محسن مسلمان امروز با انتشار پیامی به حضور سروش رفیعی در جمع سرخپوشان واکنش نشان داد. او در پیام خود نوشته است:تیمو ببین یا علی.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۸:۵۸    
معاون وزیر خارجه ایران در دیدار اشمیت بر ارسال کمک های بشردوستانه و بازسازی سوریه بدون هرگونه پیش شرط و به صورت فراگیر و به طور همزمان با روند مقابله با تروریسم و راه حل سیاسی برخاسته از یک گفت وگوی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۸:۴۵    
تیم والیبال کاله آمل در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر والیبال مقابل پارسه به پیروزی رسید. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۸:۴۵    
به خاطر دارم، وقتی عابدزاده دچار آن بیماری شد، مرحوم هاشمی در کنفرانس مطبوعاتی رسمی شان، به سوالی در خصوص ایشان هم پاسخ داد. خدا ایشان را رحمت کند، بنده نمی دانم تعلق رنگی به دو تیم داشتند یا نه!
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۸:۴۵    
جماعتی که پیش از این با فولاد خوزستان تجربه قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه خود دارد، در نیم فصل اول نتوانست در ترکیب تیم سعداوی جایی برای خود پیدا کند
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۸:۳۳    
رییس جمهور در پیامی با قدردانی از حضور مردم در مراسم تشییع و تجلیل از آیت الله هاشمی رفسنجانی تاکید کرد که این حضور ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۸:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مهاجم اسپانیایی را که از روز گذشته با سرخپوشان تمرین کرده بود، نپذیرفت. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۸:۱۵    
منابع محلی می گویند در حملات هوایی و توپخانه ارتش ترکیه در دو روز گذشته 66 نفر کشته و زخمی شدند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۸:۱۵    
گروه های مسلح در حومه غربی حلب توافق آتش بس را نقض کردند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۸:۰۰    
این جایزه یکی از بزرگترین جوایز ورزشی جهان است و از میان برگزیدگان ادوار گذشته این جایزه می توان به نواک جوکوویچ، یوسین بولت، سرنا ویلیامز و دانیل دیاس اشاره کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۸:۰۰    
در فینال استقلال 3-1 پوسکو کره جنوبی را شکست داد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۷:۵۵    
روشن است که افزایش حقوق کارگران دارای پیچیدگی های متعددی است که مانند یک معادله چندمجهولی می ماند. در یک سوی معادله، کارگران دستمزدشان کفاف هزینه هایشان را نمی دهد و در سوی دیگر ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۷    
رییس بنیاد سعدی با بیان اینکه آموزش زبان یک رشته تخصصی در جهان است، گفت: تحقیقات زیادی بر اساس روانشناسی یادگیری و سایر مهارت های تعلیم و تربیت در آموزش زبان دوم صورت گرفته و نظریه های مختلفی ارائه و ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۶    
طبق آمار منتشر شده توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران در 7 ماه منتهی به مهر ماه امسال بیش از 5 تن سبد حصیری از کشور صادر شده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۶    
یونیسف اعلام کرد که از آغاز درگیری ها در یمن 1400 کودک در درگیری ها کشته و بیش از 2140 کودک دیگر زخمی شده اند. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۶    
متوسط فروش یک متر مربع زمین 3.3 درصد، زمین ساختمان مسکونی کلنگی 6 درصد و متوسط اجازه بها 9.9 درصد افزایش یافته است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۶    
مسئولان وزارتخانه در خصوص تاخیر در اعلام و نرخ نهایی خرید تضمینی گندم که با اعتراضات متعدد کشاورزان روبرو شده پاسخگو نیستند.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۶    
سرمربی تیم نفت تهران پس از نشست خبری اش در سازمان لیگ تلفن همراه خود را جا گذاشت که سرمربی استقلال آن را پیدا کرد! ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۲    
بانکداران وال استریت، مدیران شرکت ها و مشاوران مدیریت بحران می گویند که با انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا، برچسب "آمریکا ستیز" خوردن ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۷:۳۸    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی علی امیرانی را به عنوان سرپرست مدیریت صادرات گاز ایران منصوب کرد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۷:۳۰    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ هر کیلوگرم ماهی حلوا سیاه را 28 هزار تومان اعلام کرد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۷:۳۰    
دروازه بان تیم فوتبال صبای قم با نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال حق حضور در میادین را نداشته است. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۷:۳۰    
گزارش دفتر آمار ملی انگلیس در روز چهارشنبه نشانگر افزایش کسری تجاری این کشور به رغم افزایش تولیدات صنعتی اش در ماه نوامبر گذشته است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۷:۳۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که مؤسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد با تمامی وظایف، اختیارات، تعهدات و دارایی ها با حفظ هویت مستقل به وزارت کار و رفاه و تامین اجتماعی انتقال می یابد.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۷:۳۰    
متخصصان در گزارش جدیدی ادعا کردند که دندان ها ممکن است در آینده بتوانند با استفاده از سلول های بنیادی شان ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۷:۳۰    
مدافع راست پرسپولیس دیدار برابر سایپا در اولین هفته از دور برگشت لیگ برتر را به دلیل مصدومیت و دوری از تمرینات تاکتیکی از دست داد. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۷:۳۰    
شرکت هواپیماسازی ایرباس امروز در گزارشی اعلام کرد، در تاریخ 22 دسامبر2016 (دوم دی) قرارداد فروش 100 فروند هواپیما را با شرکت هواپیمایی ایران ایر منعقد کرده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۷:۱۵    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: هر کیلوگرم ران مرغ با کمر 5900 تومان، ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ 6900 تومان است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۷:۱۵    
در حالی که ابهامات اقتصادی و سیاسی سایه افکنده بر بازارهای مالی موجب افزایش تقاضا برای سرمایه گذاری در بازار طلا شده ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۷:۱۵    
متخصص تغذیه و رژیم درمانی با اشاره به ضرورت توجه به تغذیه سالمندان گفت: حضور فرزندان و نوه ها باعث تغییر روحیه و بهتر شدن اشتهای سالمندان می شود. ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۷:۱۵    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۷:۱۵    
در بازار امروز چهارشنبه 22 دی ماه 95 بهای سکه یک بهار قدیم به 1 میلیون و 140 هزار تومان و بهای سکه تصویر امام به 1 میلیون و 185 هزار تومان رسید.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۷:۰۰    
بر اساس جدیدترین گزارش های بانک مرکزی از داده های اقتصادی نه ماهه امسال کشور، میزان نقدینگی به هزار و 162 هزار میلیارد تومان رسیده است.
  ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۷:۰۰    
درحالی پس از گذشت حدود چهار ماه به دلیل کمبود منابع مالی سرانجام از هفته گذشته توزیع شیر در برخی مدارس کشور از جمله استان تهران آغاز شده که یکی از ایرلاین های داخلی اقدام به پذیرایی از مسافران با این ...