سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۱۲:۲۹Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تابناک 10 فروردین 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 خرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 تیر 1396 خبرگزاری تابناک 31 مرداد 1396 خبرگزاری تابناک 31 شهریور 1396 خبرگزاری تابناک 30 مهر 1396 خبرگزاری تابناک 30 آبان 1396 خبرگزاری تابناک 30 آذر 1396 خبرگزاری تابناک 30 دی 1396 خبرگزاری تابناک 30 بهمن 1396 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1396 خبرگزاری تابناک 1 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 2 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 3 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 4 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 5 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 6 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 7 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 8 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 9 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 10 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 11 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 12 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 13 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 14 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 15 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 16 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 17 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 18 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 19 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 20 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 21 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 22 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 23 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 24 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 25 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 26 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 27 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 28 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 29 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 30 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۰:۱۵    
بنا بر اعلام قبلی سازمان خصوصی سازی، سامانه سهام عدالت از امروز(14 فروردین ماه) در دسترس است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۳ - ۱۹:۱۵    
اگرچه کمیسیون اروپا تصمیم گرفته تعرفه های موقتی برای واردات فولاد از کشورهایی همچون ایران را اعمال نکند، اما ممکن است برخی کشورها را به عنوان ناقض مقررات و تلاش برای دامپینگ معرفی کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۰۱:۴۵    
قیمت هر بشکه نفت برنت روز گذشته در رقم 52 دلار و 42 سنت ثابت بود. قیمت نفت خام سبک آمریکا هم با 5 سنت افزایش به 49 دلار و 56 سنت رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۳:۵۱    
رییس اتحادیه فروشندگان فرش دستباف گفت: در زنجیره تولید تا عرضه فرش دستباف به سایر کشورهای دنیا معافیت مالیاتی وجود دارد اما فروشندگان مشمول حمایت های مالیاتی نیستند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۳:۳۰    
طبق آمار منتشر شده توسط گمرک در 11 ماه منتهی به بهمن ماه امسال 89 تن آنتن تلویزیون به جز آنتن تلسکوپی از کشور صادر شده است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۱:۴۶    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور نوع قرارداد سرمایه گذاری هندی ها در فاز نخست طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار را هوشمندانه توصیف کرد و گفت: بر اساس این قرارداد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۰:۴۲    
پایگاه اطلاع رسانی khamenei.ir در آستانه 12 فروردین روز جمهوری اسلامی، مصاحبه ای قدیمی از رهبر معظم انقلاب درباره رفراندوم جمهوری اسلامی منتشر کرده است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۹:۴۰    
وزیر کار گفت: دنبال این نبوده ایم که با پرداخت یارانه 250 هزار تومانی رضایت موقت ایجاد کنیم و در سه ماه چند برابرش را از جیب آنها در بیاوریم. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۷:۳۸    
اکنون سهمیه های پیشنهادی برای قاره های مختلف اعلام شد و براین اساس، آسیا 8 ، آفریقا 9، آمریکای جنوبی 6، آمریکای شمالی 6 و اقیانوسیه یک سهمیه خواهد شد. 16 سهمیه هم به اروپا تعلق خواهد گرفت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۷:۱۵    
دلیل به جلو کشیدن زمان بازی التعاون عربستان با الاهلی امارات در لیگ قهرمانان آسیا دیدار بارسلونا با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا عنوان شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۳:۵۱    
رئیس جمهور فرانسه به ترزا می، نخست وزیر انگلیس گفته است که این کشور قبل از مذاکره پیرامون روابط آینده اش با اتحادیه اروپا، اول باید شرایط خروج از این اتحادیه را حل و فصل کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۳:۴۰    
بانک خلق ترکیه ضمن رد اتهامات آمریکا درباره دور زدن تحریم های ایران، تأکید کرد همه تراکنش های این بانک با قوانین بین المللی مطابقت دارد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۳:۳۰    
تیم ملی فوتبال بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا با اتوبوس جدید تیم ملی که به تازگی توسط سامانه 9090 حامی تیم ملی ایران خریداری شده، راهی فرودگاه شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۳:۲۰    
سازمان ورزش کیش به اظهارات پرتابگر دیسک کشورمان پاسخ داد و اعلام کرد که فدراسیون دوومیدانی سه روز پس از آغاز اردوی این ورزشکار درخواست خود را ارسال کرده است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۲۸    
پلیس راه راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور را اعلام کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۲۷    
آتش نشانان مشهدی به دنبال کودک مفقود شده در کانال آب منطقه رسالت هستند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۹:۳۰    
معاون وزیر اقتصاد گفت: برخی از بانک های فرعی ایرانی در خارج از کشور، بخش قابل ملاحظه ای از عملیات ارزی داخل کشور را مورد حمایت قرار می دهند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۸:۵۶    
کریم احمدسپاهیچ، تکواندوکار بوسنیایی در شهر ویسوکو با شکستن 111 بلوک در عرض تنها 35 ثانیه رکورد جهان را شکست و نامش در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۸:۴۹    
آبراهام پوانشوال، یک هنرمند فرانسوی بعد از گذراندن چند روز در داخل یک صخره و شکم یک مجسمۀ خرس، اینبار قرار است روی چند تخم مرغ بنشیند تا جوجه هایش به دنیا بیایند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۳:۲۰    
وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که سرنوشت بشار اسد به دست مردم تعیین می شود و جلوگیری از تخریب منطقه توسط ایران! یک هدف مشترک برای واشنگتن و آنکارا محسوب می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۳:۱۰    
رییس جمهور ترکیه اعلام کرد: پس از برگزاری رفراندوم 16 ْآوریل دوره جدیدی برای ترکیه قدرتمندتر و باثبات تر ایجاد خواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۳:۱۰    
اگر چه ارتش آمریکا تحقیقات رسمی را درخصوص تلفات غیر نظامی موصل آغازکرده اما یکی از ژنرال های ارشد این کشور اعلام کرد که حفظ استانداردها به صورت عالی وکامل برای اجتناب از تلفات غیر نظامی در موصل ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۳:۰۵    
یک منبع میدانی در شمال استان حماه گفت: نیروهای سوری و مقاومت عصر امروز در ادامه باز پس گیری مناطق اشغالی، شهرک بلحسین را از وجود عناصر تروریستی پاکسازی کردند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۳:۰۵    
رئیس جمهوری روسیه از پیشنهاد روسیه به طرف آمریکایی درخصوص امضای توافقنامه برای تامین امنیت اینترنتی و نپذیرفتن آن از سوی واشنگتن خبرداد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۳:۰۵    
وزیرامور خارجه آمریکا در آنکارا گفت: مردم سوریه خود باید سرنوشت بشار اسد رئیس جمهوری سوریه را تعیین کنند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۳:۰۰    
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد اعلام کرد که اولویت کشورش در سوریه دیگر برکنار کردن بشار اسد رئیس جمهوری آن کشور نیست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۳:۰۰    
درادامه عملیات نیروهای عراقی برای آزادسازی موصل از دست تروریست های داعش، امروز(پنجشنبه) منطقه ای دیگر در غرب این شهر از سیطرۀ داعش خارج شد .
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۳:۰۰    
ارتش سوریه مواضع و تحرکات گروه های مسلح در درعا را هدف قرار داد که به انهدام مقر فرماندهی جبهه النصره در منطقه البحار و کشته و زخمی شدن تمام عناصر مسلح در آن و نیز هلاکت تمام اعضای یک گروه مسلح در ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۲:۵۵    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران در منطقه با تروریسم مبارزه می کند و این امر را دهه 90 میلادی و در جریان تشدید اقدام های تروریستی در روسیه نشان داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۲:۴۰    
معاون دبیرکل حزب الله لبنان، تاکید کرد همه نشانه ها حاکی از آن است که رژیم صهیونیستی برای جنگ با حزب الله آماده نیست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۳:۳۸    
وزیر خارجه بحرین با تاکید بر اینکه ایران باید به اشغال جزایر سه گانه پایان دهد گفت:درها به روی ایران برای بهبودی روابط با کشورهای همسایه باز است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۳:۲۶    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با اشاره به برپایی اعتراض های اخیر در چندین شهراز جمله مسکو پایتخت، از برنامه راه اندازی انقلاب رنگی در این کشور خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۳:۲۲    
رصد خانه تابناک ؛ خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند؛ تیترهایی مانند: هشدار انتخاباتی وزارت کشور به شهرداری ها ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۲:۱۵    
وزارت بازرگانی آمریکا گروه چینی ZTE را پس از اینکه این شرکت سازنده تجهیزات مخابراتی تحت یک توافق به نقض تحریمهای ضدایرانی اقرار و با پرداخت حدود 900 میلیون دلار جریمه موافقت کرد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۳:۱۳    
شبکه تلویزیونی المیادین دقایقی پیش خبر داد که بر اثر انفجاری در شهرک عرسال در شرق لبنان دست کم 3 تن کشته شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۲:۰۰    
سازمان حفظ محیط زیست آمریکا با درخواست فولکس واگن برای فروش 67 هزار خودروی دیزلی مدل سال 2015 از جمله حدود 12 هزار خودرویی که نزد واسطه های فروش هستند، موافقت کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۲:۴۳    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۲:۲۸    
سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) اعلام کرد: بهای نفت این سازمان امروز در مقایسه با روز گذشته 70 سنت (آمریکا) افزایش یافته است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۲:۱۵    
پلیس ولز روز پنجشنبه تایید کرد که بر اثر سقوط یک بالگرد در منطقه 'اسنودونیا'، در شمال ولز، پنج سرنشین آن کشته شده اند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۲:۰۰    
فرمانده پلیس راه هرمزگان گفت : دو نفر براثر تصادف دو دستگاه خودروی پژو 405 در جاده سندرک - میناب هرمزگان جان باختند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۱:۵۵    
شرکت ژاپنی تویوتا موتور برای حدود 2.9 میلیون خودرو در ژاپن، چین، اروپا و سایر مناطق به منظور تعویض ایربگهای معیوب فراخوان داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۱:۴۵    
قیمت طلا در معاملات روز پنجشنبه بازار جهانی تحت تاثیر افزایش ارزش دلار، کاهش یافت اما ابهامات پیرامون تاثیر خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و انتخابات آینده فرانسه از این فلز ارزشمند حمایت کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۱:۴۰    
روزنامه "ایندین اکسپرس" از کاهش همکاری های اقتصادی هند با ایران خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۱:۳۱    
منابع سوری از ادامه عملیات نظامی ارتش سوریه در محورهای مختلف حومه شمالی حماه و اعتراف یک تروریست مشهور سعودی به تلفات سنگین گروه های تکفیری خبر دادند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۱:۱۶    
سخنگوی ارتش ملی لیبی از سقوط یک فروند هواپیمای جنگی در شرق لیبی و کشته شدن خلبان و سه سرنشین آن خبر داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۱:۰۱    
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۰:۰۰    
این رده بندی که مربوط به تاریخ 26 مارس 2017 می شود، پرسپولیس در رده نهم برترین تیم های آسیایی قرار دارد و بهترین تیم ایرانی است ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۰:۵۱    
بر اثر واژگونی سه دستگاه خودرو سواری در جاده نیشابور- مشهد 17 نفر مصدوم شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۰:۰۴    
سخنگوی وزارت کشور گفت: برای شهردارانی که امکاناتی را به صورت غیر قانونی در اختیار نامزدها قرار دهند پرونده تخلفات اداری تشکیل خواهد شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۰:۰۱    
یک مقام اتحادیه اروپا گفت وزیر خارجه ایران برای شرکت در یک کنفرانس بین المللی با موضوع بررسی کمک به سوریه به بروکسل سفر خواهد کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۲۰:۰۰    
پس از آنکه یک زن در اطراف ساختمان کنگره آمریکا خودروی خود را عمدا به یکی از خودروهای گشتی پلیس کوبید، زن متخلف بازداشت شد و خیابان نزدیک کنگره برای انجام تحقیقات بیشتر بسته شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۹:۵۸    
وزیر برگزیت بریتانیا در جلسه پارلمان لایحه لغو را که طی فرآیند برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) قدرت را از اتحادیه اروپا به این کشور بازمی گرداند در پارلمان این کشور قرائت کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۹:۴۰    
گروه طلا شاندون، روز سه شنبه در یک کنفرانس خبری در پکن اعلام کرد، بزرگترین معدن طلا با حدود 380 تن طلا در چین کشف شد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۹:۳۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین پس از انتشار گزارش های ضد و نقیض درباره دیدار شی جین پینگ رییس جمهوری خلق چین با دونالد ترامپ همتای آمریکایی خود تایید کرد که طرفین یک هفته دیگر با یکدیگر دیدار و گفت وگو ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۹:۱۲    
مون سانگ گیون سخنگوی وزارت دفاع کره جنوبی امروز پنج شنبه گزارش برخی رسانه ها مبنی بر توقف فرایند استقرار سامانه موشکی تاد آمریکا در شبه جزیره کره با دلیل ملاحظات سیاسی را تکذیب کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۹:۱۰    
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت که دروازه بان استقلال یک جلسه دیگر محروم است و این محرومیت باید اعمال شود. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۹:۱۰    
تیم زیر 20 سال فوتسال کشورمان رقبای خود را در مسابقات قهرمانی زیر 20 سال آسیا شناخت. به گزارش تابناک ورزشی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۹:۱۰    
قیمت نفت بعد از دو روز افزایش، در روز پنجشنبه کاهش پیدا کرد. علت کاهش قیمت نفت جبران اختلالات در لیبی و محدود شدن تأثیرات تولید کمتر سایر صادرکنندگان اوپک توسط ذخائر متورم ایالات متحده آمریکا است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۹:۱۰    
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص رای نساجی قائمشهر و خونه به خونه بابل گفت: همانطور که قبلا در سایت فدراسیون اعلام شده کمیته انضباطی رای مقتضی را صادر کرده که پس از اعتراض پرونده به کمیته ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۸    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که پیش شرط کناره گیری اسد با حق مردم سوریه در تعیین آینده خود در تضاد است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۴۵    
سپید رودی ها با این شکست 51 امتیازی ماندند تا با توجه به برد گل گهر از رقیب خود در صدر جدول 2 امتیاز فاصله بگیرند و به رده دوم سقوط کنند ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۴۴    
دیجیاتو نوشت: نیش و کنایه های توییتری پاول دورف به اپل و تیم کوک بالاخره کارساز شد. تیم تلگرام دقایقی پیش و با انتشار پستی در وبلاگ خود از انتشار قابلیت مکالمه صوتی در این اپلیکیشن پیام رسان خبر داد ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۳۶    
نظام بانکی کشور از جمله بخش های خبرساز اقتصادی در سال 95 به حساب می آمد و بانک صادرات در این میان از سایر بانک های حاضر در بورس پرحاشیه تر بود و علاوه بر عدم تعیین تکلیف وضعیت خود در سال گذشته ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۳۱    
پلیس راه راهور ناجا، وضعیت جوی و ترافیکی محورهای اصلی کشور را اعلام کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۲۲    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۲۰    
علی دایی در پاسخ به سوالی درباره تمجیدش از کی روش و پیام تشکر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از او، عنوان کرد: ما وظیفه خود را انجام می دهیم. من عاشق خوشحال شدن مردم هستم ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۲۰    
ما کمترین تعطیلی را داشتیم و امیدوار هستم وضعیتی که داریم در آینده بهتر شود. تیم ماه در دو بازی اخیر خودش با بدشانسی نتوانست برنده شود ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۱۲    
بهرام قاسمی گفت: اتحادیه عرب دوست و دشمن را اشتباه نگیرد و به خطرات و دشمنان مشترک بپردازد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۱۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در سفر به شهر قم با برخی از مراجع عظام تقلید و استادان حوزه علمیه دیدار و گفت وگو کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۸:۱۰    
مگر می شود کسی که غذا داده و یک نفر که یخ آورده از باشگاه طلب داشته باشد؟ ما یک تیم محلی هستیم که دور هم جمع شده ایم. کسی پاسخگو نیست.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۷:۳۶    
آیت الله سبحانی همچنین به مشکل کاهش ارزش پول ملی اشاره کردند و از دکتر محسن رضایی خواستند در جایگاه دبیر مجمع تشخیص مصلحت با همکاری سایر ارکان مدیریتی نظام، برای این معضل چاره اندیشی کنند.. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۷:۲۲    
رئیس جمهور روسیه اعلام کرده که آمادگی دارد تا با رئیس جمهور آمریکا در حاشیه اجلاس سران کشورهای قطب شمال در فنلاند دیدار کند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۷:۲۱    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای حاکمیت نظام دین مدار و مبتنی بر تعالیم اسلام ناب، نهادینه شدن استقلال و آزادی در کشور و درهم شکستن خط کشی سلطه گر و سلطه پذیر در جهان را از جمله دستاوردهای ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۶:۲۰    
عبدالفتاح السیسی رییس جمهوری مصری در حالی از دعوت او توسط شاه سعودی به ریاض در اجلاس سران استقبال کرد که بعد از این استقبال طی سخنان "جادویی" خود به موضوع ایران اشاره کرد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۷:۰۵    
روزنامه الشرق قطر متن پیام مشعل عبدالله، بازیکن کلیدی تیم ملی فوتبال این کشور در صفحه اجتماعی او را منتشر کرد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۷:۰۵    
قبل از تحریم ها، ایران در سال 2011، حدود 9.287 میلیون تن معادل 188 هزار بشکه در روز به ترکیه نفت صادر کرده بود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۶:۵۱    
صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن در نامه ای خطاب به رهبران کشورهای عربی که در نشست سران عرب در اردن حضور یافتند، تاکید کرد که یمن به دفاع از خود ادامه می دهد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۶:۴۰    
وزیر اول دولت محلی اسکاتلند در یادداشتی تصریح کرد اجرای ماده 50 معاهده لیسبون برای شروع مذاکرات خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، آسیب به خود است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۶:۴۰    
دو جسد دیگر حادثه سقوط چهار جوان در رودخانه دشت پلنگ بوشهر پیدا شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۵:۳۰    
رئیس کمیسیون اقتصادی از ارسال نامه ای به رئیس مجلس در تشریح 10برنامه جامع برای تحقق فرمایشات رهبر انقلاب خبر داد و گفت:ظرف 3ماه آتی قانون نظام بانکی اصلاح و آزادسازی سهام عدالت بررسی می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۶:۲۵    
مطمئن هستم که این حرکات توسط افرادی که فوتبال را دوست دارند انجام نشده و آن دسته از اشخاص که می خواهند این پیروزی ها، موفقیت ها و شادی ها را خراب کنند اقدام به چنین کاری کرده اند
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۶:۱۵    
مراحلی که تا کنون رسما اعلام شده، مراحلی است که جمنا در حال پیمودن آن است، هیچ چیز پشت پرده ای وجود ندارد و مجمع تشکیل شده و 17 فروردین ماه نیز قرار است مجمع دوم تشکیل شود و افراد در آن به رأی گذاشته ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۶:۱۰    
فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس اطلاعات وامنیت عمومی شهرستان 11 نفر از سارقان آثارباستانی دستگیر و چهار دستگاه گنج یاب به همراه متعلقات از آنان کشف شد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۶:۰۰    
به راحتی می توان از گزش حشررات موذی مانند پشه جلوگیری کرد. به گزارش میزان، بهترین پیشگیری از گزش حشرات اجتناب از آن است . هنگام غروب از فعالیت بیرون از خانه خودداری کنید ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۶:۰۰    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد: اگر بتوانیم توده سرطان سینه را زود تشخیص دهیم به طور قطعی درمان می شود و جای نگرانی ندارد. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۶:۰۰    
هوای تهران برای ششمین روز در سال جاری پاک است. به گزارش میزان، هوای تهران برای ششمین روز در سال جاری در شرایط پاک قرار گرفته است. غلظت ذرات معلق روی عدد 44 است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۴    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: آمریکا که علیه تروریست ها برپایه توجه به منافع ملی خود اقدام می کند، ناقض معیارهای بین المللی و مداخله کننده در امور داخلی کشورهای دیگر است.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۰    
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران با تحلیل کارنامه تجارت خارجی کشور در سال 95، از قطع وابستگی واردات به ارزهای نفتی خبر داد و گفت: واسطه ها از واردات کالاها به ایران کنار زده شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۴:۴۵    
اتاق فکر دولت چین پیش بینی کرده که رشد اقتصادی این کشور در سه ماه نخست سال جاری میلادی، 6.8 درصد شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۵:۳۹    
واحد کشف و خنثی سازی بمب در شهر مالمو سوئد عملیات خنثی سازی یک نارنجک دست ساز را با موفقیت به پایان رساند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۵:۲۷    
وقوع انفجار در یک کارخانه نظامی در پایتخت روسیه سه کشته برجای گذاشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۵:۱۵    
رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه آنچنان که شایسته اقتصاد ایران بوده سیستم بانکی ما رشد نکرده و در این رابطه چالش ها و مشکلاتی داریم، گفت: امروز فولاد تولید ایران به اروپا صادر می شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۵:۱۵    
ژوزه مورینیو، سرمربی تیم منچستر یونایتد معتقد است که خرید نیمار، فوق ستاره بارسلونا و تیم ملی برزیل غیرممکن است. ...
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵    
در جریان معاملات آخرین روز کاری هفته جاری، قیمت سکه طرح جدید با 1500 تومان کاهش قیمت مواجه شد، همچنین نرخ دلار نیز 3800 تومان به ثبت رسید.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۱    
در حادثه تصادف بین مینی بوسی متعلق به یکی کلیسا و وانت پیکاپ در ایالت تگزاس آمریکا دست کم 12 نفر کشته شدند.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۴:۴۴    
با پایان یافتن سال 1395، معوقات فرهنگیان که پیشتر قول پرداخت آن از سوی مسئولان داده شده بود، پرداخت نشد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۴:۳۰    
قرار است تا پایان سال جاری میلادی، یکی از بزرگترین پروژه های زیرساخت تاریخ آمریکا، در دولت دونالد ترامپ کلید زده شود.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶    
انفجار یک تانکر بمب گذاری شده در نزدیکی یک ایست بازرسی در جنوب بغداد تاکنون 60 تن کشته و 17 تن زخمی بر جای گذاشت.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۵    
معاون وزیر صنعت با برشمردن12 استراتژی صادراتی سازمان توسعه تجارت در سال 96 گفت: حداکثر ظرف 48 ساعت، کمک کار صادرکنندگان در امر صادرات بوده و با جوابهای روشن و شفاف به آنها پاسخ خواهیم داد.
خبرگزاری تابناک   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۵    
رئیس سازمان امداد و نجات، از امدادرسانی به 69 هزار نفر در قالب طرح ملی امداد و نجات نوروزی خبر داد. ...
  • ۱