سه شنبه ۲۱ آذرساعت ۰۴:۱۳Dec 2017 12

خبرهای خبرگزاری تابناک 1 اردیبهشت 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 1 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 2 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 3 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 4 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 6 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 7 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 8 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 9 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 10 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 12 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 13 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 14 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 15 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 16 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 17 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 18 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 19 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 20 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 21 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 22 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 23 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 24 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 25 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 26 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 27 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 28 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 29 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 30 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1396 
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۳:۳۹    
عجیب ترین و تازه ترین اتفاق این روزهای دنیای ورزش زمانی رخ داد که در نشست خبری مسابقات موتو جی پی لاس آمریکاس از موتورسوار اسپانیایی خواستگاری شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۰۳    
میزان به نقل از مرکز آمار ایران نرخ تورم مناطق شهری کشور در فروردین ماه سال جاری را 6.9 درصد و تورم نقطه به نقطه را نیز 9.4 اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۸    
پرونده ای با سوال های بی جواب، سربسته با کمترین جزییات. کم خبر اما تکان دهنده. 7 جسدی که هنوز بیشتر آنها کشف نشده و شاید هیچ وقت هم دست کسی به آنها نرسد. همگی آنها زن بودند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۰    
اگر پرسپولیس برابر ذوب آهن هم موفق به کسب امتیاز شود، آماری فوق العاده از خود به جا گذاشته و طی یک فصل در هیچکدام از بازی های خانگی شکست نخورده.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۳۱    
مدیرکل دفتر امور آسیبهای اجتماعی وزارت رفاه با اشاره به اینکه در دولت تدبیر بدلیل توجه ویژه ای که به مقوله کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی صورت گرفته است و همچنین به دلیل ورود دغدغه مندانه رهبری نظام به ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۳۰    
واردات خودروهای سواری هیبریدی مشمول چهار درصد حقوق ورودی به ازای هر دستگاه، بر مبنای ارزش سیف (بهای خرید کالا در مبدا به اضافه هزینه بیمه و حمل و نقل) است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۰    
بعد از این که پرسپولیس به شدت برای جذب گادوین منشا نیجریه ای تلاش کرد و حتی با مدیر برنامه های این بازیکن هم مذاکرات مقدماتی را انجام داد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۱۰    
فرمانده انتظامی شهرستان بوشهرگفت، در یک عملیات هماهنگ پلیسی فردی که سوابق متعددی از شرارت، عربده کشی، تیرانداری و تجاوز به عنف را در پرونده خود دارد دستگیر شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۰۰    
غفوری این فصل در دو مقطع مصدوم شد. او یک بار در هفته دهم آسیب دید و تا پایان نیم فصل نتوانست برای استقلال بازی کند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۰    
پرسپولیس برانکو، طوری قهرمان شده که بجز گل های زده، می تواند همه رکوردهای تاریخ لیگ را جابجا کند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۹:۲۰    
معضل بیکاری، محور تبلیغات در کارزارهای انتخابات ریاست جمهوری در فرانسه بوده و هست. با گذشت 9 سال از بحران مالی، مشکل بیکاری هنوز ده درصد از جمعیت فعال جوان بین 16 تا 25 ساله را شامل می شود.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۵    
روزنامه اعتماد با اشاره به بگومگوها در باره مناظرات انتخاباتی نوشت: این تصمیم در کمیسیون پنج نفره با پیشنهاد چه کسانی اتخاذ شد؟ علاوه بر دو نماینده دولت که مخالفت خودشان را با این تصمیم اعلام کردند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۰    
صندوق بین المللی پول با توجه به استمرار رکود اقتصادی در ونزوئلا و کوچک تر شدن اقتصاد این کشور، نرخ تورم ونزوئلا را در سال آینده میلادی بیش از 2 هزار درصد برآورد کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۰    
سه جیب بر سابقه دار که با پرسه در اتوبوس های تندرو جیب مسافران را خالی می کردند، بازداشت شدند. به گزارش جوان ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۸:۵۰    
علیرضا منصوریان با توجه به نتایج و تغییراتی که در نیم فصل دوم به دست آمد در استقلال ماندگار شد. به گزارش تابناک ورزشی بزرگترین چالش امروز منصوریان اما قراردادهای رو به پایان ستاره های آبی پوش است ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۸:۳۰    
نیمار در دیدار بارسلونا و مالاگا از داور دیدار کارت قرمز دریافت کرد و به دلیل اینکه برای داور چهارم این دیدار دست زد 3 جلسه از همراهی بارسلونا در لالیگا محروم شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۸:۳۰    
معمای ناپدید شدن زنان در رشت با دستگیری قاتل سریالی فاش شد. به گزارش همشهری، مرد جنایتکار که مدعی است پس از جدایی همسر اولش از زنان کینه به دل گرفته ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۸:۲۰    
ترکمنستان به منظور افزایش حجم صادرات برق خود در نظر دارد تا از طریق خاک ایران به کشورهای منطقه قفقاز برق صادر کند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۸:۰۵    
نایب رئیس انجمن سنگ آهن از مذاکرات این انجمن با رئیس سازمان برنامه و بودجه جهت حل مشکل عوارض سنگ آهن و گندله خبر داد که با قول مساعد رئیس این سازمان همراه بود.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۷:۵۵    
شاخص سهام روشی برای اندازه گیری بخشی از بازار سهام است. این شاخص بیانگر روند عمومی قیمت سهام همه شرکت های پذیرفته در بورس اوراق بهادار است که در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس به صورت های مختلف تعیین می ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۷:۴۵    
زنی جوان با حضور در شعبه اول دادیاری دادسرای یافت آباد تهران از یک زن آرایشگر شکایت کرد. به گزارش رکنا ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۷:۳۵    
مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا گفت: ترامپ درخصوص خروج احتمالی از برجام، در حال ارزیابی همه گزینه ها درباره توافق هسته ای ایران است. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۷:۳۵    
بهترین گلزن این فصل منچستریونایتد در بازی های باقیمانده فصل جاری قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۷:۲۶    
رییس جمهور در پیامی درگذشت حاج محمد فرجی دانا را تسلیت گفت و از خداوند منان برای آن مرحوم مغفرت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۷:۰۰    
معاون حوادث و بلایای اورژانس کشور گفت: 97 درصد ایران در معرض خطر زلزله است، خصوصا گسل هایی که در زیر کلانشهرهایی مانند تهران قرار دارد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۶:۵۰    
رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش با بیان اینکه نظارت بر پرونده های داوطلبان انتخابات شوراها به پایان رسید و نتایج آن به هیات اجرایی ارسال شد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۶:۴۳    
سازمان علوم استرالیا روز جمعه اعلام کرد نسبت به پیش از این بسیار مطمئن است که از محل سقوط پرواز ام.اچ 370 هواپیمای مالزی آگاهی دارد و این پرواز در نقطه دیگری به جز محل جستجو سقوط کرده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۶:۳۴    
گروهی از روانپزشکان در کنفرانسی در دانشگاه ییل آمریکا، دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور را مبتلا به یک بیماری خطرناک روانی دانستند و اعلام کردند که او بدگمان، متوهم و خود بزرگ پندار است. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۶:۲۷    
وزیر امور خارجه روسیه در تماس تلفنی با همتای آمریکایی خود گفت مسکو از عدم همکاری واشنگتن برای شناسایی عوامل حمله شیمیایی سوریه، متاسف است. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۶:۲۴    
وزارت دفاع سوریه با اشاره به تجاوز جمعه شب رژیم صهیونیستی به خاک سوریه در پشتیبانی مستقیم از تروریست ها، اعلام کرد که حمله هوایی صهیونیست ها به خاک سوریه فقط خسارت های مادی برجای گذاشته است. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۶:۲۲    
رژیم صهیونیستی یکی از مواضع ارتش سوریه در استان قنیطره در جنوب این کشور را هدف قرار داد. به گزارش ایرنا ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۶:۰۵    
از عمان خبر می رسد محمد انصاری که در بازی برابر پدیده مشهد مصدوم و تعویض شده بود، شرایط تمرین را نداشته و غایب اولین تمرین پرسپولیس بوده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۴:۰۰    
قرعه کشی رقابت های فوتبال انتخابی قهرمانی زیر 19 سال آسیا در سال 2018 در کوالالامپور مالزی برگزار شد که علاوه بر تیم جوانان ایران 42 تیم حاضر در این رقابت ها حریفان خود را شناختند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۱:۱۰    
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۰:۴۳    
در حالیکه ساعاتی پیش خبر آمده بود که حسین هدایتی ملقب به عابربانک فوتبال ایران، به قید وثیقه از زندان آزاد شده است اما این خبر تکذیب شده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۰:۰۳    
یک جنگنده آمریکا متعلق به ناو کارل وینسون که در آسمان منطقه جنوب شرق آسیا در حال پرواز بود، به دلیل نقص فنی سقوط کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۰:۰۲    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: فرد معتاد که مشغول عربده کشی در چهارراه منصور تبریز بود، توسط گشت پلیس دستگیر و تحویل مقام قضائی شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۳:۴۸    
یکی از مسئولان گروه های مسلح در سوریه گفت که با دولت سوریه در مورد آزادی 500 زندانی به توافق رسیده اند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۳:۱۴    
رئیس روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری اراک گفت: انفجار و آتش سوزی در یک واحد مسکونی در کوچه جنت اراک یک مصدوم بر جای گذاشت.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۳:۰۰    
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس اعلام کرد: در حادثه آتش سوزی انبار یک کارخانه پنبه زنی در شیراز 2 نفر مصدوم شدند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۲:۴۸    
ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا مدعی شد یکی از معاونان ابوبکر البغدادی، سرکرده داعش در عملیات زمینی واشنگتن در سوریه کشته شده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۲:۴۷    
انفجار نسبتا شدید در انبار مهمات یکی از پادگان های نظامی استان کورسک روسیه، خسارات مالی فراوانی بر جا گذاشت.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۲:۴۰    
این پیمانه موضوعاتی همچون رشد 1.8 درصدی شاخص بورس در فروردین امسال، اطلاعیه مهم بانک مرکزی به کسانی که حساب بانکی دارند، تعرفه واردات خودروهای هیبریدی اعلام شد، افت بهای سنگ آهن متوقف شد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۲:۲۸    
عامل حمله شانزلیزه، پیش از این مدتی به جرم تلاش برای قتل تعدادی پلیس، زندانی بوده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۲:۱۳    
سخنگوی ارتش آمریکا از حمله مسلحانه به پایگاه نظامی در افغانستان و کشته شدن ده ها نفر خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۲:۰۰    
به نوشته یک نشریه بریتانیایی بانک های انگلیس اقدام به بستن حساب های بانکی اتباع ایرانی کرده اند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۱:۵۹    
وزیر اطلاعات گفت: در سال 95 بیش از 30 برنامه بمب گذاری توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) کشف و خنثی شده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۱:۳۳    
مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور در اطلاعیه ای در خصوص فضاسازی سیاسی برخی رسانه ها پیرامون مناظره های ریاست جمهوری اعلام کرد: از پنج عضو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۱:۳۲    
رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهر تهران گفت که نتیجه احراز صلاحیت های انتخابات شورای شهر ساعت 24 امشب به صورت پیامکی به تایید صلاحیت شدگان اعلام می شود.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۱:۳۰    
تعداد بازدید : 1868 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود روزنما
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۱:۲۸    
محمدرضا روزبه
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۱:۲۶    
رصد خانه تابناک ؛ خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند؛ تیترهایی مانند: حمایت امام جمعه تهران از پخش زنده مناظره های انتخاباتی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۱:۰۴    
قرار گرفتن کشورمان در کانون وقوع حوادث فراوان طبیعی و نیز انواع بلایای طبیعی و حوادثه قهریه، این انتظار را به وجود آورده که آمادگی وقوع هر رویداد و بحرانی را داشته باشیم و علاوه بر آن ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۰:۵۶    
وزیر دفاع آمریکا به صورت محرمانه به قانونگذاران کشورش گفته که بازسازی کامل ارتش آمریکا با بودجه پیشنهادی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امکان پذیر نخواهد بود
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۰:۵۲    
رئیس پلیس راه استان البرز از سقوط 50 تن سنگ در جاده چالوس خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۰:۵۰    
عضو کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفت: در جلسه عصر امروز درباره پخش زنده مناظره نامزدها تصمیمی اتخاذ نشد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۰:۳۱    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۲۰:۲۴    
در پی ابلاغیه اخیر دبیر شورای نگهبان مبنی بر ضرورت جلوگیری از حضور اقلیت های دینی و مذهبی در انتخابات شورای اسلامی شهر با استناد به فرمایشات امام خمینی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۹:۵۸    
رئیس جمهوری سوریه در مورد دخالت ترکیه در امور داخلی این کشور گفت: زمانی که تروریست ها شکست بخورند ارتش ترکیه و هر ارتش دیگر در عمل ضعیف خواهد بود.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۹:۵۵    
سخنگوی کرملین اعلام کرد که رئیس جمهور روسیه با اعضای شورای امنیت روسیه دیدار کرد و در آن درمورد مبارزه با تروریسم و حمله روز گذشته در پاریس بحث و تبادل نظر کردند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۹:۴۵    
در 17 دسامبر 1903 و در چهار مایلی جنوب کیتی هاوک کارولینای شمالی برادران رایت اولین بار یک پرواز کنترل شده را با یک هواپیمای موتوری سنگین تر از هوا انجام دادند هرچند آن ها اولین افرادی نبودند که یک ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۹:۳۳    
اگر امروز به جمع مخاطبان تابناک افزوده شده اید، باید در جریان قرار بگیرید که تابناک اولین وب سایت ایرانی است که ویدیو با کیفیت 4K عرضه کرده است ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۹:۲۲    
برنامه نگاتیو هر جمعه از تابناک پخش می شود. در این برنامه هر هفته چند فیلم سینمایی روز دنیا از طریق منتقدین بین المللی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۹:۱۷    
مراسم تشییع شهید مدافع حرم ساعتی پیش با حضور گسترده مردم و مسئولان در ورامین برگزار شد
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۹:۱۶    
یکی از دلایلی که باعث شده فوتوشاپ در میان نرم افزارهای طراحی و تصحیح تصویر چنین موقعیت فوق العاده ای داشته باشد، میزان انعطاف این نرم افزار است ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۹:۰۹    
انیمیشن کوتاه زندگی وحشی / Wild Life به کارگردانی آماندا فوربیس و وندی تیلبی جزو نامزدهای اصلی جایزه اسکار بهترین انیمیشن کوتاه 2012 بود ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۹:۰۶    
اگر قرار باشد در میان روش های اسکی کردن، خطرناک ترین ها را طبقه بندی کرد، اسکی کردن روی سطوح و غارهای یخی یکی از خطرناک ترین هاست ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۹:۰۱    
در این ویدیو به معرفی جنگنده ی تایوانی ای آی دی سی آی دی اف میپردازیم. سرعت حداکثری آن 1.8 ماک است با وزن 9 تنی و قیمت هر فروند آن 25 میلیون دلار است ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۹:۰۰    
باشگاه تراکتورسازی پس از دیدار با استقلال تهران طی بیانیه ای از هواداران تیمش تقدیر کرد. به گزارش تابناک ورزشی،در متن این بیانیه آمده است: ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۸:۵۸    
پاولوا یکی از دسرهای اقیانوسیه ای است که ترکیب متفاوتی با دسرهای مرسوم دارد. طرز تهیه این دسر را در تابناک فرا می گیرید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۸:۵۶    
فیلم سینمایی بیست ، چهارمین اثر بلند سینمایی عبدالرضا کاهانی بود. کاهانی با این فیلم برای نخستین بار مورد توجه قرار گرفت و دیپلم افتخار بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر را در سال 1387 به دست آورد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۸:۵۵    
تعدادی از هواداران سرخپوشان منچستر در نیجریه جان خود را در یک حادثه تلخ از دست دادند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۸:۵۳    
لوئیس سی کی، کمدین مشهور یک استندآپ کمدی دیدنی داشته و آنچنان با تکه و کنایه های جذابی همراه است که انتخاب تیتر از میان این تعابیر دشوار است! این استندآپ کمدی را با زیرنویس فارسی در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۸:۵۲    
رییس ستاد انتخابات کشور از نامزدها، ستادها، هواداران و احزاب خواست در جریان انتخابات مُرّ قانون را رعایت و در امر انتخابات به هیچ وجه از مدار اخلاق و قانون خارج نشوند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۸:۵۰    
ایسکو مقابل خیخون بازی کرد و زیدان مقابل بایرن گزینه دیگری در اختیار نداشت. او روز سه شنبه مقابل بایرن بهترین بازی خود را ارائه نداد، به همین خاطر ممکن است زیدان برای ال کلاسیکو روی بیل فشار بیاورد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۸:۴۴    
نیسان در سال 2017 به انتظارهای علاقه مندان خود پایان داد و از GT-R Nismo 2017 رونمایی کرد که قوی ترین نمونه شهری این خودرو است ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۸:۴۲    
مرگ چیست؟ برای اینکه مرگ را بفهمیم باید این را درک کنیم که زندگی پایان می پذیرد. مرگ متضاد حیات حرکتی نبض و تنفسی است ولی ایده ای که مرگ در یک لحظه رخ می دهد درست نیست ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۸:۳۷    
در رقابت بر سر کنترل تمامی دستگاه های هوشمند بهمراه صدای کاربران بر روی پلتفورم های اینچنینی شرکت گوگل لیست جدیدی از وسایل هوشمند دیگری را معرفی کرده است که میتوانند توسط صدا از روی گوگل هوم کنترل ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۸:۳۵    
کاپیتان اسبق سپاهان با فوتبال خداحافظی کرد. به گزارش تابناک ورزشی،هادی عقیلی با انتشار پیامی به صورت رسمی از فوتبال خداحافظی کرد. وی در این پیام نوشته است: ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۸:۳۴    
کمربند درست در میانه بدن قرار می گیرد و اگر با باقی لباس ها همخوانی نداشته باشد تمام لباس ها را تحت شعاع خودش قرار می دهد ولی باید چه نکاتی هنگام انتخاب در نظر داشته باشید ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۸:۳۱    
مسعود زریبافان از داوطلبین کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری با صدور بیانیه ای اعلام کرد: کلیه ستادها و تشکیلات منسجم شکل گرفته در تهران و استان ها در جهت حمایت از حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۸:۳۰    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای ضمن استقبال از تصمیم شورای نگهبان در زمینه بررسی صلاحیت ها ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۸:۲۳    
در این ویدیو شواهد جالبی درباره ی خرس با استفاده از دل و روده ی سالمون بدست میاید. با توجه به علاقه ی وافر خرس ها به این نوع ماهی دانشمندان آزمایشی را طراحی کرده اند تا به نتایج جالبی درباره ی خرسها ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۸:۱۹    
اجرای زنده قطعه باد / Wind را با صدای کت استیونس یا همان یوسف اسلام می بینید و می شنوید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۸:۱۶    
اوراق قرضه یکی از ابزارهای مهم سرمایه گذاری است اما این ابزار معمولاً با ابهام های بسیاری همراه است. با اوراق قرضه که در ایران بیشتر تحت عنوان سهام از آن یاد می شود ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۸:۱۳    
معمولا وقتی لغت دانشجو را می شنویم فردی با ظاهری تقریبا نامرتب یا نیمه مرتب با جیب های خالی برایمان تصویر می شود ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۸:۰۶    
پس از گذشت سالها تئوریهای زیادی وجود دارند تا توهم نوری و خطای دید را توضیح دهند ولی هنوز دانشمندان دلیل اصلی آنرا نمیدانند. با هم تئوریهای مطرح در این زمینه و مکانیزم این توهم را بررسی میکنیم.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۸:۰۱    
برای خرید یک واحد آپارتمان 40 متری 10 سال ساخت در منطقه اسلامشهر باید در حدود 30 میلیون تومان هزینه کنید. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۴۵    
روز گذشته شورای نگهبان در آخرین ساعات مهلت 5روزه بررسی صلاحیت ها اسامی 6 نفر از کاندیداهای احرازصلاحیت شده را به وزارت کشور ابلاغ کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۳۲    
امروز اول اردیبهشت روز بزرگداشت سعدی شیرازی است، شاعری که او را استاد سخن و شیخ اجل می نامند، دیروز و امروز جلسات و کنفرانس ها و همایش های متعددی برای نکوداشت این شاعر و ادیب بزرگ کشورمان برپا شد و ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۰۶    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۰۳    
کاری یکی از خوراک های خوشمزه است که با توجه به مواد مصرف شده در آن، جزو غذاهای سالم باشد. کاری را با ترکیب های مختلف تولید می کنند. اکنون طرز تهیه کاری مرغ نارگیلی را در تابناک فرا می گیرید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۷:۰۱    
این طرح در یکصدمین سال پیروزی انقلاب بلشویکی توسط حزب لیبرال دمکرات به رهبری ولادیمیر ژیرینفسکی به دوما ارائه شده است، ولی گنادی زوگانف رئیس حزب کونیست روسیه این اقدام را تقبیح کرد و تحریک آمیز خواند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۴۵    
میخائیل گورباچف آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی پیش از فروپاشی سال 1991 که کمتر در باره مسائل داخلی روسیه اظهارنظر می کند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۴۰    
واردات روغن پالم اولئین در سال 95 در حالی به 432 هزار تن رسیده که 29 درصد بیشتر از سال قبل بوده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۶:۳۷    
نتایج نظرسنجی تابناک نشان می دهد، بیش از 92 درصد مردم خواهان برگزاری زنده مناظره های انتخاباتی و تغییر مصوبه کمیسیون انتخابات مبنی پخش ضبط شده این مناظره ها هستند ...