چهارشنبه ۰۱ شهریورساعت ۰۵:۲۲Aug 2017 23

خبرهای خبرگزاری تابناک 6 اردیبهشت 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 1 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 2 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 3 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 4 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 6 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 7 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 8 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 9 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 10 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 12 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 13 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 14 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 15 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 16 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 17 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 18 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 19 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 20 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 21 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 22 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 23 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 24 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 25 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 26 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 27 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 28 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 29 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 30 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1396 
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۱:۰۵    
افراد با مصرف میوه های تازه، 12 درصد کمتر در خطر ابتلا به دیابت قرار دارند و مصرف میوه تازه بیش از سه روز در هفته، خطر مرگ را تا 17 درصد کاهش می دهد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۱    
رئیس سازمان بورس گفت: یکی از اهداف مهم اقتصاد مقاومتی مردمی شدن اقتصاد است که در بازار سرمایه محقق می شود.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۸:۰۱    
فرمانده انتظامی شهرستان آستانه از مرگ دو دختر جوان در پی سقوط خودروی 206 به داخل رودخانه سفیدرود خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۷:۲۵    
رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از اعطای یارانه 90 هزار تومانی در ازای تولید هر تن سیمان به ارزش 120 هزار تومان، انتقاد کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۶:۲۵    
نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه درمجلس گفت:تامین آب موردنیاز استان سمنان، حرکت بزرگی در جهت ایجاد اشتغال و بالا بردن سقف تولید رخ خواهد داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۵:۵۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ملت ما یک تجربه چهار ساله پشت سر گذاشت و امروز بهترین فرصت برای ارزیابی وعده هاست ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۵:۲۰    
در پی مطرح شدن موضوع احیای وزارت بازرگانی، وزارت جهاد اقدام به ایجاد معاونت توسعه بازرگانی کرده؛ اگرچه این وزارت خانه عملکرد درخشانی در بازرگانی محصولات کشاورزی ندارد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۵:۰۵    
معاون امور بین الملل وزیر نفت با بیان این که شرکت نفت و گاز مجارستان (MOL) علاقه مند به فعالیت در بخش ازدیاد برداشت است، گفت: این شرکت مجارستانی در این زمینه تخصص 70 ساله دارد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۴:۳۰    
هافبک تدافعی پرسپولیس هنوز با این تیم تمدید نکرده است. به گزارش تابناک ورزشی؛ کمال کامیابی نیا که یکی از اثرگذارترین مهره های پرسپولیس در تاکتیک و سیستم برانکو ایوانکویچ است ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۳:۴۵    
رضا قوچان نژاد مزد عملکرد فوق العاده اش در رقابتهای این فصل لیگ هلند را گرفت و تبدیل به یکی از گرانترین لژیونرهای فوتبال کشورمان شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۳:۳۵    
همان طور که در اخبار خوانده اید، رامین رضاییان بالاخره توانست رضایتنامه خود را از پرسپولیس بگیرد تا به پیشنهادات اروپایی خود بیندیشد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۳:۳۰    
آلیتالیا بزرگترین شرکت هواپیمایی ایتالیا بار دیگر در خطر تعطیلی قرار گرفته و 20 هزار شاغل در این شرکت در خطر از دست دادن شغل خود هستند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۲:۴۰    
سوژه جدید حضور مدیران دو ملیتی در هیات مدیره یک باشگاه لیگ برتری در حالی مطرح شده است که حتی نام این باشگاه هم برده نشده! ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۲:۳۵    
دانیال ماهینی که هنوز بیست و چهار سالش تمام نشده در ترکیب استقلال خوزستان خوش می درخشد و حالا بعد از دعوتی که کارلوس کی روش از او برای حضور در تیم ملی داشته ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۴۵    
اگرچه بعد از تجربه ناموفق خرید کنعانی و افت فاحش مگویان، دو مدافع میانی برزیلی استقلال توانستند تا حدودی انتظارات را برآورده کنند و استقلال منصوریان را از پیچ سرسخت لیگ شانزدهم نسبتا به سلامت عبور ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۴۲    
پانزدهمین جشنواره گل و گیاه محلات روز سه شنبه در دهکده گل محلات آغاز به کار کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۰    
مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی خرمشهر گفت: زنی که قصد داشت با غرق کردن خود در رودخانه کارون، خودکشی کند توسط ماموران امداد و نجات سازمان آتش نشانی خرمشهر نجات یافت. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۰    
فردی برای بالا رفتن تعداد فالورهای اینستاگرامش اقدام به سرقت عکس های شخصی زنان و دختران و انتشار آنها در کنار دیگر عکس های سیاه در صفحه اینستاگرامش می کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۰:۵۵    
دزد مسلح که با کمک همدستانش قصد سرقت از مطبی در مرکز پایتخت را داشت، وقتی خود را در محاصره پلیس دید خانواده ای را گروگان گرفت. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۰:۵۵    
مردی که چهار سال راز قتل پسردایی اش را پنهان کرده بود، سرانجام قفل سکوت را شکست و اعتراف کرد. به گزارش جوان ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۰:۵۵    
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش پلیس شهرستان دیر یک محموله بزرگ قاچاق قرص و پودر نیروزا به ارزش 15 میلیارد ریال کشف شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۰:۳۴    
چهار نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری امروز - پنج شنبه - در دومین روز از شروع تبلیغات در صدا و سیما برنامه های خود را برای مردم تشریح می کنند و نخستین مناظره زنده 6 نامزد انتخابات عصر جمعه ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۰:۲۲    
اسامی شهدای کادر و وظیفه حادثه تروریستی مرز میرجاوه اعلام شد. به گزارش ایسنا، اسامی این شهدا به شرح ذیل است: شهدای کادر: حمیدرضا جهانتیغ علی پودینه محسن دایی زاده شهدای وظیفه: ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۰:۱۹    
شبکه های مختلف سیما در روزهای آخر هفته فیلم های انیمیشن و سینمایی مختلفی را پخش می کنند. به گزارش روابط عمومی صداوسیما، فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن صعود به کی دو ، خانواده بی نظیر ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۰:۱۰    
مجیدی که فصل قبل سرپرست استقلال بود، انتقادهای شدیدی به مدیریت حال حاضر استقلال دارد و افتخاری را لایق این پست نمی داند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۰:۰۲    
وزیر بازسازی ژاپن درباره اظهارات جنجالی خود درباره سونامی سال 2011 از مقام خود استعفا کرد و به نشانه عذرخواهی مقابل خبرنگاران تعظیم کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۹:۳۸    
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با تایید شهادت 10 نفر از ماموران مرزبانی منطقه میرجاوه در اثر تیرانداری اعضای گروهک جیش الظلم گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۹:۰۵    
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۹:۰۱    
در سه روز گذشته، علاوه بر تداوم عملیات آزادسازی موصل، واکنش ها همچنان به حمله جنگنده های ترکیه به شمال عراق در محافل سیاسی و رسانه ای عراق و همچنین در عرصه بین الملل ادامه داشته است ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۸:۵۳    
وزیر امور خارجه ونزوئلا اعلام کرد که این کشور فرایند خروج از سازمان کشورهای آمریکایی را از امروز آغاز می کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۸:۴۵    
یک شرکت امنیت سایبری اعلام کرد: آسیب پذیری های نرم افزاری در برنامه موبایل شرکت هیوندای موتور که امکان می دهد خودرو از راه دور روشن شود، به مدت سه ماه پیش از رفع این ایراد در ماه مارس ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۵:۰۵    
وزیر امور خارجه روسیه درپاسخ به درخواست وزیر خارجه عربستان مبنی بر لزوم خروج ایران از سوریه تاکید کرد که ایران به دعوت نظام سوریه در آنجا حضور دارد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۱    
بر اثر انفجار یک قبضه مین به جای مانده از دوران جنگ تحمیلی در حومه شهرستان قصرشیرین راننده بولدوزر تیم پاک سازی مین دچار موج گرفتگی شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۲:۰۰    
6 دستگاه اتوبوس روز چهارشنبه در یک نمایشگاه خودرو سنگین در منطقه طرق مشهد در آتش سوخت.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۱:۳۲    
پیام تبریک با تاخیر ترامپ برای ملانیا به مناسبت تولدش، با جنجال هایی همراه بود.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۰:۱۶    
یک فروند جنگنده میگ31 روسیه در شرق سیبری سرنگون شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۰:۰۱    
داعش در شهر طبقه سوریه مانند موصل از پهپاد استفاده می کند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۳:۵۲    
در اولین روز پخش برنامه های تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری امروز سه نامزد ریاست جمهوری از طریق رسانه ملی به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۳:۵۲    
وزارت خارجه ترکیه درباره عملیات هوایی در سنجار عراق اعلام کرد، رئیس ستاد مشترک ترکیه پیش از انجام این عملیات با همتایان روس و آمریکایی خود گفت وگو کرده بود.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۳:۵۰    
هر دو کشور روسیه و چین نظام پرداخت شبیه به سوئیفت را شکل داده اند و در گام بعدی روسیه قصد دارد نظام پرداخت خود را بین المللی کند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۳:۴۵    
قیمت طلا با کوچ سرمایه گذاران به دارایی های پرریسک تری نظیر اوراق بهادار در بازارهای جهانی با 1.97 دلار کاهش به 1262.16 دلار در هر اونس رسید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۳:۴۵    
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه می شود، ریشه بیکاری را کند، گفت: می شود یارانه ها را تا دو سه برابر افزایش داد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۳:۴۱    
نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به فروردین ماه 96 نسبت به دوازده ماه منتهی به فروردین ماه 95 معادل 9.5 درصد است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۳:۳۷    
ساعاتی پیش، مأموران انتظامی هنگ مرزی میرجاوه با اشرار درگیر شدند و متأسفانه در این درگیری، شماری از مأموران نیروی انتظامی مجروح و تعدادی نیز به شهادت رسیدند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۳:۳۷    
تعداد بازدید : 1458 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود روزنما
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۳:۲۴    
مصطفی هاشمی طبا با حضور در برنامه با دوربین شبکه اول سیما، نخستین سخنانش را از قاب تلویزیون با مردم در میان گذاشت. این برنامه را به صورت کامل در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۳:۲۰    
هاشمی طباء با تأکید بر افزایش درآمدهای عمومی دولت، به اهمیت سیاست های اقتصادی مقاومتی اشاره کرد و گفت: دستورالعمل های اقتصاد مقاومتی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۳:۲۰    
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران از تعیین علت فوت و اعلام آن به مرجع قضایی خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۳:۰۴    
سازمان ضد جاسوسی روسیه از دستگیری دو عضو داعش و خنثی سازی عملیات تروریستی آنها خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۲:۵۹    
در پی کمین تروریست ها در صفر مرزی پاکستان 10 تن از مرزبانان منطقه میرجاوه سیستان و بلوچستان حین گشت زنی به شهادت رسیدند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۲:۳۵    
موضوعی که باعث ناراحتی برخی بازیکنان پرسپولیس شده این است که چرا باید آنها شب بازی سنگین مقابل الهلال ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۲:۳۱    
یدالله حبیبی
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۲:۳۰    
مسئول برگزاری لیگ دسته اول فوتبال گفت: خونه به خونه در اعتراض به رأی کمیته انضباطی حاضر نشد در دیدار مقابل نساجی به میدان برود و درخواست لغو بازی را داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۲:۲۵    
با برگزاری هفته بیست و هشتم لیگ برتر تنها دو هفته فرصت برای سه مدعی اصلی بقا در لیگ برتر باقی مانده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۲:۱۷    
سخنگوی ناجا جزئیات شهادت 8 مرزبان ایرانی در منطقه مرزی میرجاوه تشریح کرد و گفت: مرزبانان کشورمان با سلاح های دوربردی که از داخل خاک پاکستان شلیک شده بود، به شهادت رسیدند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۲:۰۹    
رصد خانه تابناک ؛ خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند؛ تیترهایی مانند: چمران سرلیست لیست خدمت خواهد بود؟ ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۲:۰۷    
مشاور عالی سازمان سنجش به داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال 96 یادآور شد که ساعت 24 امشب آخرین فرصت دریافت پرینت کارت شرکت در این آزمون است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۲:۰۴    
مهدی نیازی طی حکمی به عنوان رییس ستاد مردمی حجت الاسلام رییسی در استان خراسان رضوی منصوب شد. به گزارش تابناک مهدی نیازی با حکمی که از سوی میثم خاکباز رییس ستاد مردمی حجت الاسلام رییسی صادر شده به ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۲:۰۱    
مدیر روابط عمومی سازمان آتشنشانی شهرداری کرج از نجات جان دو مقنی خبر داد که به دلیل ریزش چاه دچار حادثه شدند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۱:۰۱    
آمریکا در راستای ادامه تنش ها میان این کشور و کره شمالی یک موشک بالستیک قاره پیما با قابلیت حمل کلاهک هسته ای آزمایش کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۴۸    
در درگیری مأموران هنگ مرزی میرجاوه (سیستان و بلوچستان) و افراد مسلح، 9 تن از مأموران نیروی انتظامی به شهادت رسیدند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۳۵    
در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت از شعار و گفتمان دولت دوازدهم رونمایی شد. به گزارش تسنیم، در حاشیه جلسه امروز(چهارشنبه 6 فروردین) هیئت دولت ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۳۱    
با شروع برنامه استقرار سامانه موشکی تاد آمریکا در خاکره شمالی، پیونگ یانگ روز چهارشنبه با واکنش شدید نسبت به این موضوع اعلام کرد که از این پس سلاح های هسته ای بیشتری در راستای بالا بردن توان ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۲۸    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۲۵    
روند رو به رشد معاملات آتی سکه در بورس کالای ایران که از آبان پارسال شروع شد همچنان ادامه دارد و با توجه به تحلیل بازار مبنی بر رشد قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی انتظار می رود روند رو به رشد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۲۰    
کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه باید سیاست های پولی و مالی ما تغییر کند، تاکیدکرد:5 میلیون شغل با کمک مردم ایجاد می کنم. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۲۰    
بورس های جهانی برای سومین روز متوالی با کاهش ریسک خروج فرانسه از اتحادیه اروپا روند رو به رشدی را طی می کنند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۱۶    
آنگلا مرکل صدراعظم آلمان روز چهارشنبه، خودداری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهونیستی از ملاقات با وزیر امور خارجه آلمان را پس از ملاقات وی با نمایندگان گروه های دست راستی صهیونیست، تاسف آور دانست.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۲۰:۰۰    
این پیمانه موضوعاتی همچون سبز پوشی بورس در آخرین روز کاری، تغییرات اندک در بازار سکه، کاهش پیش بینی قیمت طلا به کم تر از 1200 دلار، خیز دوباره بهای گوشت به سمت 40 هزار تومان، کاهش بهای نفت ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۹:۵۶    
رییس سازمان حج و زیارت امضای قرارداد با عربستان برای تهیه مچ بندهای الکترونیکی حفاظتی و امنیتی را با قطعیت تکذیب کرد و گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۹:۴۵    
سرمربی تیم فجرسپاسی شیراز اطمینان دارد که اگر از ابتدای فصل در این تیم حضور داشت، زردپوشان شیرازی الان در جدول رده بندی لیگ دسته اول شرایط بهتری داشتند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۹:۴۵    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نباید به فقیران بسان ماشین های رای نگاه شود و فقر را دستمایه سیاست کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵    
روز سه شنبه الکساندر نواک وزیر انرژی روسیه گفت کشور او خواستار این است که قبل از تصمیم درباره پشتیبانی از تمدید قرارداد کاهش عرضه نفت ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۹:۲۷    
وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به ادعای برخی رسانه ها درباره بدهی 700 هزار میلیارد تومانی دولت اعلام کرد: بخش عمده ای این بدهی از گذشته به دولت یازدهم به ارث رسیده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۹:۲۰    
سفیر پاکستان در هند پاسخ جنجال های رسانه ای علیه ایران را داد و اعلام کرد کلبهوشن یادیو در ایران حضور نداشته بلکه در پاکستان دستگیر شده است .
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۹:۱۶    
اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی در اطلاعیه ای از راه اندازی یک نشانی الکترونیکی برای دریافت گزارش های مردمی در خصوص رصد فضای تبلیغاتی رسانه های دولتی و وابسته به بخش عمومی خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۸:۵۰    
علی دارابی - معاون امور استان های سازمان صدا و سیما
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۸:۴۵    
مراسم گردهمایی حامیان حجت الاسلام رئیسی عصر امروز در تار سوره حوزه هنری برگزار شد. گردهمایی حامیان حجت الاسلام ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عصر امروز (چهارشنبه ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۸:۴۰    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه آموختم برای قدم های رو به جلو باید چه کرد و برای برنگشتن به گذشته های تلخ چه نباید کرد، گفت: ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۸:۱۵    
ظاهرا علیرضا منصوریان به جای رامین رضاییان، خواهان دانیال ماهینی است. به گزارش تابناک ورزشی، رامین رضاییان به خوبی می دانست جدایی اش از پرسپولیس شایعاتی را برایش به همراه خواهد داشت از جمله اینکه ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۸:۰۹    
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: با ادامه فعالیت سامانه بارشی در شرق سواحل دریای خزر، شمال شرق و دامنه های جنوبی البرز ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۸:۰۸    
یک دادگاه اماراتی یک تاجر ایرانی را به اتهام نقض تحریم ها به 10 سال حبس محکوم کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۸:۰۵    
باید به ایجاد یک فیلتر به منظور جلوگیری از هجوم بی مورد نامزدها نیز فکر کرد، یعنی همان هایی که به دنبال مطرح کردن نام خود و عکس گرفتن و استفاده از این شرایط برای آینده کاری خود بودند
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۷:۵۵    
عرضه و توزیع بنزین یورو 4 در هشت کلانشهر کشور از پارسال تاکنون به طور میانگین روزانه 20 تا 22 میلیون لیتر بوده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۷:۴۰    
وزیر نفت عربستان سعودی با اشاره به ادامه رایزنی ها برای حفظ ثبات در بازارهای جهانی از مذاکره با تولید کنندگان غیر عضو در سازمان اوپک خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۷:۴۰    
رئیس انجمن قطعه سازان با بیان اینکه طلب قطعه سازان بیش از 5 هزار میلیارد تومان است، گفت: خودروسازی جهانی نیاز به قطعه سازی به روز و همراهی تمام اعضای خانواده خودرو دارد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۷:۳۵    
ضوابط پرداخت های دیجیتال و همراه در بخشنامه ای با امضای رئیس کل بانک مرکزی، به شبکه بانکی ابلاغ شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۷:۳۰    
این روزها در شرایطی قیمت پژو 2008 به عنوان اولین محصول مشترک ایران خودرو و پژو، به پرسشی مهم برای مشتریان تبدیل شده که به دلیل داخلی سازی بسیار پایین ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۷:۳۰    
مادرید در برنابئو هم دو بازی دارد و باید از والنسیا و سویا میزبانی کند. هر دو تیم در بازی رفت پیروز شدند. سفیدپوشان در مستایا دو بر یک شکست خوردند و مقابل سویا با نتیجه ای مشابه مغلوب شدند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۷:۲۵    
پزشکی قانونی تهران گفت: 149 نفر در سال گذشته به دلیل مسمومیت با قرص برنج در پایتخت جان خود را از دست دادند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۷:۲۵    
مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با اعلام جزئیات بُن کتاب دانش آموزی، گفت: علت اختصاص یافتن بُن کتاب دانش آموزی به شهرستان های تهران، انتقال سریع تر اطلاعات و کم برخوردار بودن این مناطق است ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۷:۲۵    
درحالی که شواهد در بازار نشان از تغییر نکردن قیمت برخی محصولات لبنی است که به صورت غیرقانونی افزایش یافته بود ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۷:۲۲    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۷:۲۰    
حقیقان گفت: با توجه به رشد 5 درصدی مصرف در تابستان سال جاری، پیش بینی می شود که امسال 200 ساعت مشکل تأمین برق داشته باشیم.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۹    
در هفتمین مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول، سود تقسیمی برای هر سهم 7هزار ریال اعلام شد. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۵    
مهاجم برزیلی تراکتورسازی که قصد دارد در پایان فصل از ایران برود، زمان حضورش در ایران را جزو روزهای خوب زندگی اش دانست. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۵    
قرارداد ساخت خط لوله گاز رژیم صهیونیستی به اروپا این رژیم را به یکی از اصلی ترین صادرکنندگان در حوزه مدیریترانه تبدیل می کند منتقدان معتقدند این اقدام پیش از آنکه اقتصادی باشد به دنبال برآورده کردن ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۰    
عربستان امیدوار است برنامه انرژی خورشیدی این کشور در آینده 7000 شغل ایجاد کند و صنعت تولیدی ایجاد و تولیداتش را به خارج صادر کند؛ با این کار وابستگی این کشور به نفت خام کاهش می یابد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۰    
امانوئل ماکرون، کاندیدای میانه روی انتخابات ریاست جمهوری فرانسه که نظرسنجی ها از احتمال بالای پیروزی او بر مارین لوپن ...