دوشنبه ۰۱ خردادساعت ۲۱:۵۲May 2017 22

خبرهای خبرگزاری تابناک 8 اردیبهشت 1396 - tabnak.ir

خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1393 خبرگزاری تابناک 29 اسفند 1394 خبرگزاری تابناک 30 اسفند 1395 خبرگزاری تابناک 31 فروردین 1396 خبرگزاری تابناک 1 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 2 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 3 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 4 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 6 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 7 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 8 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 9 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 10 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 12 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 13 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 14 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 15 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 16 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 17 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 18 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 19 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 20 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 21 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 22 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 23 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 24 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 25 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 26 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 27 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 28 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 29 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 30 اردیبهشت 1396 خبرگزاری تابناک 31 اردیبهشت 1396 
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۰    
مطالعات جدید نشان می دهد عدم تعادل محیط باکتریایی معده، با احتمال ابتلا به سندرم خستگی مزمن در ارتباط است. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۲:۵۰    
تیمهای قطری با زدن 1/8 گل در هر بازی، بهترین خط حمله دارند و ایرانی ها با معدل 1/05 صاحب بهترین خط دفاعی هستند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۱:۰۵    
پرسپولیس 65 امتیازی در حالی از 28 بازی چنین امتیازی دشت کرده است که بالاترین امتیاز ثبت شده در تاریخ لیگ ایران 67 بوده است .
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۰:۳۰    
رئیس پلیس راه خوزستان از تصادف دلخراش یک دستگاه کامیون با یک دستگاه پراید در مسیر شوشتر به تصفیه قند خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۵    
مرد جوانی که با انتشار تصاویر خصوصی همسر سابقش در اینستاگرام در صدد انتقام جویی از وی بود توسط پلیس فتا دستگیر شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۰    
آتش سوزی د ر قسمت انبار یک مرکز د رمانی پنجشنبه شب با تلاش نیروهای آتش نشانی مهار و کاملا خاموش شد . ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۰:۰۶    
درحالی که مذاکره ایران با هند برای توسعه میدان گازی فرزاد B از مرداد ماه سال 1388، آغاز شد، این مذاکرات بعد از حدود 6 سال نه تنها به نتیجه نرسید بلکه کار ایران و هند در این زمینه به گروکشید رسید و ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۰:۰۱    
همه صفحات روزنامه های امروز، تحت الشعاع مناظره تلوزیونی سه ساعته شش نامزد انتخاباتی قرار گرفت. روزنامه های طرفدار دولت، جهانگیری را مرد شماره یک مناظرات دانسته اند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۹:۵۹    
شورای نگهبان با اعلام اینکه صلاحیت داوطلبان میان دوره ای مجلس را در چهار حوزه انتخابیه به وزارت کشور اعلام کرده است از مهلت سه روزه شکایت افراد رد صلاحیت شده خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۹:۲۵    
شکاف میان درآمد و هزینه ها دولت های منطقه اروپا در سه ماه آخر سال 2016 میلادی به بیشترین رقم از سال 2008 میلادی به بعد رسید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۰    
گفته می شد این مربی قصد دارد برای لیگ امسال سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران را به استخدام بانک سرمایه در بیاورد اما این معروف و کارخانه کدورتی دیرینه دارند که این فرضیه را نا ممکن می کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۰    
بر اساس اعلام بانک مرکزی ظرف سه سال گذشته، بیش از 191 هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج پرداخت شده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۰    
زن جوان که از اتهام قتل عمد شوهرش رأی برائت گرفته بود،با اعتراض اولیای دم بار دیگر محاکمه خواهد شد. متهم که شیوا نام دارد و از دو سال قبل در زندان به سر می برد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۹:۰۱    
عراق در 24 ساعت گذشته و پس از فروکش کردن تنش ها با ترکیه نیز شاهد تحولاتی بوده که مهم ترین آن را باید در عملیات آزادسازی موصل مشاهده کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۸:۵۵    
امیر قلعه نویی که خاطرات خوبی از حضور در سپاهان دارد و توانسته این تیم را به دو عنوان قهرمانی لیگ برتر برساند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۸:۵۰    
برگزاری مجمع موسسه کاسپین با کنار گذاشتن مدیرعامل و معرفی اعضای جدید همراه شد. بانک مرکزی پیش تر از قصور و کوتاهی هیات مدیره کاسپین در ساماندهی تعاونی های زیرمجموعه آن خبر داده بود.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۸:۳۵    
کارآگاه بازی زنان همسایه پس از دیدن لکه های خون در راهروی ساختمان، راز قتل هولناکی را فاش کرد. به گزارش همشهری، ظهر پنجشنبه گذشته ساکنان ساختمانی در خیابان پنجم نیروی هوایی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۸:۳۱    
نایب رئیس شورای ملی زعفران با بیان اینکه فروش داخلی زعفران نسبت به گذشته کمتر شده است، گفت: از مسئولان می خواهیم نسبت به مساله قاچاق پیاز زعفران حساسیت بیشتری نشان دهند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۸:۱۱    
طبق گزارش دورنمای بازارهای کالای بانک جهانی، قیمت طلا تحت تاثیر ادامه افزایش نرخ های بهره از سوی بانک مرکزی آمریکا و کاهش تقاضا برای خرید دارایی های امن، در سال میلادی جاری دو درصد کاهش خواهد یافت.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۸:۰۵    
رئیس کمیسیون فرهنگی درخصوص جزئیات روند پرداخت دیه فاجعه دیدگان منا گفت: علیرغم اینکه عربستان اصرار دارد دیه را تحت عنوان هبه پرداخت کند، این اقدام گام مثبتی در جریان ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۸:۰۰    
جسد پیرمرد 83 ساله کنگاوری پس از یک هفته جستجو در رودخانه گاماسیاب از آب گرفته شد. به گزارش ایرنا ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۷:۵۴    
بخشدار سرشیو سقز گفت: انفجار مین در نزدیکی یک پایگاه متروکه در مسیر روستای جوشن بخش سرشیو سقز، موجب قطع پای یک شهروند سقزی شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۷:۴۶    
یک دستگاه خودرو زانتیا پس از برخورد با تیر برق نصف شد و راننده آن جانش را از دست داد. به گزارش رکنا ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۷:۳۵    
در پنج روز کاری بورس تهران در هفته گذشته شاخص کل توانست 945 واحد رشد کند و شاخص آزاد شناور با رشد 787 واحدی مواجه شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۷:۳۰    
رئیس فدراسیون فوتبال گوام و عضو AFC به گرفتن یک میلیون دلار رشوه متهم شد. به گزارش تابناک ورزشی، کمیته بازرسی فیفا در گزارشی ریچارد لای رئیس فدراسیون فوتبال گوام و عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا را به ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۷:۰۵    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن ارزیابی قیمت ها در بازار طلا و سکه در هفته گذشته عنوان کرد که انتخابات ریاست جمهوری تاثیر مستقیمی بر بازار داخلی طلا و سکه ندارد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۶:۵۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تجاوزهای مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه، نقض حاکمیت ملی و تمامیت ارضی این کشور، مغایر موازین بین المللی و در راستای تقویت تروریست ها است. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۶:۳۵    
شرکت آلمانی فولکس واگن از اولین خودروی خودران ساخت خود رونمایی کرد. پیش از این تویوتا و هوندا هم نمونه های اولیه تولیدات مشابهی را در معرض دید عموم قرار داده بودند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۱:۱۰    
آتش سوزی عصر جمعه در یکی از سالن های رنگ قدیمی و غیرفعال ایران خودرو مهار شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۱:۱۰    
سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که هیچ باشگاهی به اندازه این باشگاه به بازیکنانش پول پرداخت نکرده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۰:۵۵    
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۰:۲۰    
در دو ضرب ازبکستان و چین حریفان موسوی بودند که با ثبت وزنه های205 و 201 دوم و سوم شدند. با وزنه ای که ایوب موسوی در دو ضرب ثبت کرد پس از کسب قهرمانی در این بخش به مدال نقره مجموع نیز رسید ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۶    
رئیس جمهور آمریکا در نشست سران انجمن ملی سلاح سخنرانی و بر حمایت خود را از آزادی سلاح تاکید کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۵    
اعضای تیم پرسپولیس بعد از سه روز اعتصاب حاضر نشدند به هتل بروند. به گزارش تابناک ورزشی، بازیکنان تیم پرسپولیس حاضر نشدند برای برگزاری اردوی پیش از بازی مقابل ذوب آهن به اردو بروند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۲    
همزمان با افزایش توجه عمومی نسبت به شش کاندیدای ریاست جمهوری و تمرکز عموم مردم برای انتخاب گزینه برتر جهت اداره کشور ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۳:۴۸    
آمریکا دعوتنامه حضور در مذاکرات سوری در آستانه پایتخت قزاقستان را دریافت کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۳:۳۵    
تعداد کاربران اینستاگرام از مرز 700 میلیون گذشت.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۳:۲۹    
اگر یک آرژانتینی لباس مرا بخواهد با او تعویض می کنم، اگر کسی غیر از آرژانتین باشد بازهم این کار را می کنم، اما خودم از کسی نخواستم تا لباسم را با او تعویض کنم جز یک نفر
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۳:۲۰    
ملی پوشان هاکی سالنی جام قهرمانی مسابقات جام ملت های آسیا(قطر) را بالای سر بردند. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۳:۲۰    
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز، گفت: وقتی تیم نتیجه نگیرد مقصرش من هستم اما قرار نیست هر جا می روم جام بیاورم و مگر گواردیولا هر جا می رود قهرمانی می آورد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۳:۲۰    
بازیکنان تیم پرسپولیس با وجود جلسه با مدیران باشگاه، باز هم حاضر به تمرین کردن نشدند. به گزارش تابناک ورزشی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۳:۱۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تخریب بخشی از یک ساختمان چهار طبقه در مجاورت یک زمین گودبرداری شده در خیابان وحدت اسلامی خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۳:۱۰    
در روز جمعه ارزش یورو در برابر دلار افزایش یافت که عمده علت آن انتشار آمار های نرخ تورم منطقه یورو بود ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۳:۰۶    
تعداد بازدید : 383 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود روزنما
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۲:۴۳    
در حالی که شش کاندیدای ریاست جمهوری کشورمان در مناظره تلویزیونی حضور یافته و شمار بسیاری از هموطنانمان ناظر این برنامه تلویزیونی هستند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۲:۴۰    
فندک تب دار اولین قطعه و موزیک ویدیوی فصل دوم سریال شهرزاد اولین قطعه فصل دوم با نام "فندک تب دار" با صدای محسن چاوشی و سینا سرلک به زودی منتشر می شود ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۲:۲۴    
تابناک در این موشن گرافی به همه سوابق و زاویای پیدا و پنهان زندگی و سوابق محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری پرداخته است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۲:۱۳    
ستاد مردمی جوانان نسیم هشتم متشکل از جمعی از جوانان و دانشجویان دانشگاه های شهر تهران در حمایت از کاندیداتوری حجت الاسلام رئیسی اعلام موجودیت کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۲:۱۳    
رئیس کل دادگستری استان ایلام از بازداشت مجری برنامه افتتاح ستاد انتخاباتی یکی از کاندیدای ریاست ریاست جمهوری دوازدهم به اتهام توهین به مقدسات ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۲:۰۳    
تابناک در این موشن گرافی به همه سوابق و زاویای پیدا و پنهان زندگی و سوابق مصطفی میرسلیم کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری پرداخته است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی جزئیات حریق در محل ایران خودرو را تشریح کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۲    
نخستین مناظره ریاست جمهوری با محوریت مسائل اجتماعی عصر امروز برگزار شد و به صورت زنده از تلویزیون پخش شد. ویدیوی کامل این مناظره را با کیفیت بالا در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۳۹    
بخشدار سرشیو سقز گفت: انفجار مین در نزدیکی یک پایگاه متروکه در مسیر روستای جوشن بخش سرشیو سقز، موجب قطع پای یک شهروند سقزی شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۳۰    
صدراعظم آلمان ابراز امیدواری کرد امانوئل ماکرون بتواند در دور دوم انتخابات فرانسه رقیبش مارین لوپن را شکست بدهد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۳۰    
نخستین مناظره کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که عصر دیروز (جمعه) با محوریت مسائل اجتماعی و فرهنگی با حضور شش کاندیدا برگزار شد واکنش هایی را در شبکه های اجتماعی به همراه داشت ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۳۰    
وزارت مسکن رژیم صهیونیستی از ساخت 15 هزار واحد مسکونی در شرق قدس خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۲۵    
رسانه های آلمانی از بازداشت یک تبعه سوریه به اتهام عضویت در داعش و جنگیدن برای این گروه در سوریه خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۲۵    
مقامات اربیل اعلام کردند که دولت مرکزی این کشور تصمیم ممنوعیت پروازهای مستقیم ترابری به فرودگاههای کردستان عراق را لغو کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۲۵    
نخست وزیر انگلیس در انتقاد از صحبت های اخیر صدراعظم آلمان درباره برگزیت گفت که رویکرد وی نشان دهنده این است که تا چه حد امکان دارد که مذاکرات برگزیت دشوار باشد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۲۵    
وزارت دفاع عراق از پاکسازی کامل منطقه مطیبیجه در منطقه ما بین استان صلاح الدین و دیالی خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۱۲    
رصد خانه تابناک ؛ خبرهایی برای مخاطبان آماده می کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می گیرند؛ تیترهایی مانند: جریمه 50 هزار فرانک سوئیسی تیم ملی ایران ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۱۲    
بخشی از محوطه کارخانه ایران خودرو دچار اتش سوزی شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۱۰    
رویترز بر اساس آمارهای اخیر منتشره از سوی دولت آمریکا نوشت، ایرانی ها به طور متوسط پارسال 644 روادید مهاجرتی دریافت کردند که این تعداد در ماه مارس امسال به 393 روادید کاهش یافت.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۱۰    
رهبر کاتولیک های جهان که به مصر سفر کرده، گفت وگوی فرهنگ ها را لازمه روشنی آینده بشریت دانست و آن را مسلتزم صلح جهنی برشمرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۰:۵۶    
گاردین نوشت پدرو آگرامانت عضو بلندپایه شورای اروپا به علت دیدار با بشار اسد رئیس جمهور سوریه از سمتش عزل شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۰:۵۵    
عصر امروز جمعه 8 اردیبهشت اولین مناظره تلویزیونی نامزدهای ریاست جمهوری برگزار شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۰:۵۵    
این پیمانه موضوعاتی همچون کاهش 150 میلیون دلاری صادرات ایران به آفریقا، افزایش دلار در برابر ین، افزایش بهای نفت با امیدواری به تمدید قرارداد اوپک، طلا در حال ثبت بدترین عملکرد در هفت هفته اخیر ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۰:۵۲    
امروز (جمعه)، شورای امنیت سازمان ملل متحد برای بررسی مسائل پیرامون کره شمالی به ریاست رکس تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا تشکیل جلسه داد ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۰:۴۱    
عصر امروز شهروندان در تماس با سازمان اتش نشانی تهران از حریق در پاساژ مهستان خیابان کارگر خبر دادند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۰:۳۵    
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی می گوید که اصولگرایان با دو تحلیل فضای انتخابات را رصد می کنند و در هر دو وضعیت، پیروز انتخابات خواهند بود. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۰:۳۰    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب با صدور بیانیه ای تاکید کرد: قالیباف و رئیسی یک هدف مشترک دارند و هر دو نامزد اصلی جبهه مردمی هستند. این جبهه به هیچ وجه نامزد اصلی و فرعی ویا پوششی ندارد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۰:۲۴    
شورای امنیت سازمان ملل متحد روز جمعه برای بررسی مسائل پیرامون کره شمالی به ریاست رکس تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا تشکیل جلسه داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۰:۱۷    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۰:۰۵    
مراسم تشییع پیکر شش شهید مرزبان میرجاوه ظهر امروز، هشتم اردیبهشت از مقابل مهدیه مشهد و به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۵۲    
سفیر ایران در پاکستان پیام کتبی حسن روحانی به نواز شریف را تسلیم وزارت خارجه پاکستان کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۸:۳۷    
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت:گروههای مسلح بدانند حرکت تروریستی آنان در مرز میرجاوه بدون پاسخ نخواهد ماند و به یاری خداوند و همت نیروی انتظامی و دیگر نیروهای مسلح پاسخ کوبنده و دندان ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۸:۳۶    
رئیس پلیس راه البرز وضعیت ترافیک در آزادراه تهران - کرج- قزوین سنگین و جاده کرج - چالوس را نیمه سنگین اعلام کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۸:۳۵    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.1 ریشتری در مزایجان استان فارس رخ داد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۸:۰۵    
با نزدیک شدن فصل تابستان و افزایش سفرها، پالایشگاه های ایالات متحده از فصل تعمیر و نگهداری بیرون آمده اند و باور دارند صادرات به مکزیک و آمریکای جنوبی به آن ها کمک خواهد کرد تا ذخائر بالای نفت را ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۷:۵۰    
در حالی که شش کاندیدای ریاست جمهوری کشورمان در مناظره تلویزیونی حضور یافته و شمار بسیاری از هموطنانمان ناظر این برنامه تلویزیونی هستند ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۸    
پیکر مطهر شهید "علی پودینه ای"، از شهدای مرزبان حادثه تروریستی مرز میرجاوه ظهر امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم سیستان و بلوچستان در زاهدان تشییع شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۶    
دلش برای رانندگی تنگ شده و حس می کند که درون یک پیله گیر افتاده است. از میزان سخت بودن کار جدیدش بسیار شگفت زده شده است ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۷:۰۵    
بار دیگر حادثه ای در مرزهای شرقی کشورمان به وقوع پیوست که پیشتر نیز نمونه های مشابه آن بارها رخ داده بود ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۲۵    
امروز بیکاری به ویژه در بین جمعیت جوان و فارغ التحصیل به وضعیت بحرانی رسیده،بحرانی که البته ریشه در دهه های اخیر دارد و طی این روزها به نخستین و مهمترین وعده 6نامزد انتخاباتی تبدیل شده است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۲۳    
نیروهای ارتش سوریه موفق شدند بزرگترین میدان گازی این کشور را از اشغال عناصر تروریست داعش خارج سازند. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۲۰    
دولت آمریکا در پی یک نشست ویژه میان مقام های ارشد این کشور درباره مساله کره شمالی اعلام کرد که قصد دارد طی چند روز سامانه دفاع موشکی خود را در کره جنوبی فعال کرده و تحریم های اقتصادی علیه کره شمالی ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۲۰    
مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت:روز شنبه (9 اردیبهشت ماه)سامانه بارشی از سمت شمال غرب به کشور وارد می شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۶    
جهانگیری به قالیباف: در زمینه خوزستان کار ویژه ای انجام گرفته هم بحث کارون بحث 550 هزار هکتار، بحث هورالعظیم من فکر می کنم کارهای مهمی انجام شده است آقای قالیباف بگوید همین زباله های جلوی خانه مردم ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۱    
دادگاه اماراتی یک ایرانی را به اتهام تلاش برای نقض تحریم های ایران با ارسال یک ژنراتور برق و دیگر تجهیزات به این کشور به 10سال زندان و اخراج از امارات محکوم کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۵    
پارلمان آلمان با تصویب قانونی استفاده از برقع در محل کار را ممنوع کرد. براساس این قانون همچنین در اماکن عمومی نیز در صورت لزوم زنان باید پوشش چهره خود را بردارند.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۳۹    
وکیل مدافع نرگس محمدی گفت: درخواست اعاده دادرسی ما از سوی شعبه 33 دیوان عالی کشور رد شد. محمود بهزادی در گفت وگو با ایسنا ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۳۴    
در جریان رقابت های لالیگا، سویا با نتیجه 2 بر یک سلتاویگو را شکست داد. خلاصه این بازی را در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۳۱    
در جریان رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی و منچستریونایتد به مصاف هم رفتند و در نهایت نتوانستند گلی به ثمر برسانند. خلاصه این بازی را در تابناک می بینید.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۲۵    
شرکت رنو اعلام کرد: با افزایش تولید برای شرکای صنعتی نظیر ایران و فروش خودروهای نیمه مونتاژ به این کشور، درآمدهای این شرکت در سه ماه نخست 2017 افزایش یافته است.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۲۵    
اولین مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری که قرار است امروز پخش شود، با نیم ساعت تأخیر آغاز می شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۲۴    
مرتضی حیدری مجری برنامه های مناظره انتخابات ریاست جمهوری شد. به گزارش ایسنا، صداوسیما که تا کمتر از دو ساعت مانده به آغاز مناظره ها ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۲۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر تولیدگرا شدن و اقتصاد مقاومتی به عنوان راه نجات کشور، به ایجاد حدودا دو میلیون شغل در چهار سال گذشته اشاره کرد و گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۲۰    
آنتونی لواندوسکی مدیر گروه خودروهای خودران شرکت اوبر که از سوی گوگل متهم به سرقت اسرار تجاری مربوط به فناوری ساخت این خودروها شده، از مقام خود استعفا کرد.
  ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۹    
ارتش ترکیه دیوار حائل خودساخته مقابل مناطق تحت تسلط یگان های مدافع خلق(کردها) در مرز سوریه را جمع کرد. ...
  • ۱